Benn1e schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:29:
Ik wil deze week mijn telefoon wegbrengen ter repararie. De letters smelten wit weg en daarna zie ik een wit scherm en doet hij niks meer. De telefoon is dan wel actief maar ik zie dus alleen een wit scherm. Ik moet een paar keer power in en uit drukken en hopen dat het scherm dan weer tevoorschijn komt, erg irritant dus.
Ik heb er WM6 opstaan maar aangezien dat absoluut niet het probleem is hoop ik dat ze niet al te moeilijk doen. Het is immers een hardware probleem lijkt me. Nu mijn vraag, wat is het slimste. Via T-Mobile website aanmelden of even langs een T-Mobile shop gaan? Waar zijn ze het meest soepel cq makkelijkste?
DaSan noemt een andere optie, maar ik ben hier (in Arnhem, misschien moet je dan ook maar naar deze shop komen

) met mijn toetstel naar de T-Mobile shop gegaan omdat ik precies hetzelfde probleem had als jij. Wegsmeltende letters, en witte strepen op het scherm. Heb ik allemaal uitgelegd in de winkel, gezegd dat ik dat al sinds WM5 had sinds het erop stond (had ik ook echt) en dat ik toen via internet andere software erop had gezet om te kijken of ik het kon verhelpen, nadat ik op fora zulke suggesties had gelezen (beetje de snuggere Japie uitgehangen dus). Die jongen in de winkel zei dat het hem eruit leek te zien als een hardware probleem en het leek hem geen probleem 'm op te sturen.
Anderhalve week later kreeg ik een belletje dat ik 'm kon ophalen, bleek dat er een heel nieuwe toestel voor me klaarlag... Op de reparatiebon stond helemaal niks, maar de jongen zei dat het hen waarschijnlijk een probleem leek aan 't apparaat.
M.a.w., ik zou gewoon terug gaan naar de shop. Eventueel naar een waarbij ze je 't antwoord geven dat je wilt horen. Die reparatietoko belt je sowieso als er kosten gaan worden gemaakt, zei ie.
Succes