HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 46.279 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08

PeNGuiN

't Is Wat...

DaSaN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:12:
heeft iemand inmiddels al nieuws over wanneer HTC de WM6 ROM-update voor de TyTN gaat uitbrengen?
Hij is al gesignaleerd in Azië en wordt geïnstalleerd op de TyTNs van klanten die hun apparaat voor reparatie hebben opgestuurd - die krijgen hem dan met de officiële HTC WM6 terug... Wanneer hij hier wordt uitgebracht is nog niet bekend.

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-01-2021
Geef ff je mail.. dan mail ik je de cab-file van het progje...

Je kan ook zelf zoeken... het heet "softkeychanger"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06 21:36
fn002449 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:36:
[...]

Geef ff je mail.. dan mail ik je de cab-file van het progje...

Je kan ook zelf zoeken... het heet "softkeychanger"
mijn mail is ....

Echt superbedankt!

Weet je toevallig ook hoe ik mijn extended rom zichtbaar maak op mijn Vario 2?

[ Voor 4% gewijzigd door DaSaN op 03-07-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:57

Sorcerer8472

Mens sana?

Anoniem: 189217 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:20:
[...]

Nix geen tooltjes nodig; gewoon je dataverbinding verwijderen. Als je terugbent opnieuw aanmaken (fluitje van een cent; je hoeft alleen maar verbindingsnaam en APN ('internet') in te vullen...
Ik verander gewoon m'n APN van 'internet' naar 'internetx'. Terug? Dan haal ik de x weg en dan werkt het weer :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Heb nu weer Black Majik 4.0. Bevalt prima, tot nu toe geen kwaadheden tegen gekomen. Je kunt wel het beste nog even 'Soft Key Applet' installeren, dan kun je net als ik onderaan die twee snelkoppelingen aanpassen naar bv File Explore & Contacts of net wat je wilt.

Mis alleen wel de shortcut naar Speeddials, die zit nu onder menu weggewerkt daardoor het niet echt meer een speeddail is maar een slowdail omdat je nu twee schermpjes meer moet afwerken.

Meer bevindingen zal ik binnenkort posten als ik hem een tijdje draai.

Even een screeny:
Afbeeldingslocatie: http://img174.imageshack.us/img174/1893/neomeyu3.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door NeoMe op 03-07-2007 15:42 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 18:14
PeNGuiN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:32:
[...]
Hij is al gesignaleerd in Azië en wordt geïnstalleerd op de TyTNs van klanten die hun apparaat voor reparatie hebben opgestuurd - die krijgen hem dan met de officiële HTC WM6 terug... Wanneer hij hier wordt uitgebracht is nog niet bekend.
Ik belde vanmorgen met de HTC helpdesk vanwege een registratieprobleempje van mijn TYTN op de site. Ze konden me melden dat eind juli de officiele WM6 upgrade uit gaat komen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
austin_77 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 16:08:
[...]

Ik belde vanmorgen met de HTC helpdesk vanwege een registratieprobleempje van mijn TYTN op de site. Ze konden me melden dat eind juli de officiele WM6 upgrade uit gaat komen _/-\o_
Om eind juli te horen te krijgen dat het eind augustus wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
DaSaN schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:41:
[...]

mijn mail is ....

Echt superbedankt!

Weet je toevallig ook hoe ik mijn extended rom zichtbaar maak op mijn Vario 2?
Je hebt mail!

en nee ik weet dat ook niet :)

Misschien iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Heb net even de ROM geflashed naar de nieuwe Black Majik
Werkt op zich mooi maar ik mis de 'taskmanager' button rechtsbovenin mijn scherm :/
Deze is heel handig om direct tasks te killen of om programma's toe te voegen aan de 'exclusions list'

Iemand enig idee hoe ik deze op de desktop krijg?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

O ik heb die wel, je bedoeld dat je programmas kunt afsluiten, soort magic button.
Was bij mij Build IN.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karloe
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-11-2020
KingNothing schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 17:55:
Heb net even de ROM geflashed naar de nieuwe Black Majik
Werkt op zich mooi maar ik mis de 'taskmanager' button rechtsbovenin mijn scherm :/
Deze is heel handig om direct tasks te killen of om programma's toe te voegen aan de 'exclusions list'

Iemand enig idee hoe ik deze op de desktop krijg?
Dat is de HTC X-button 1.51 cab die in de add-ons zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

oja die heb ik wel geinstalleerd, nu je het zegt klinkt het logischer :P haha
Heb ook msn live & soft key applet & bleutooth drivers erop gezet, rest niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Karloe schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:25:
[...]

Dat is de HTC X-button 1.51 cab die in de add-ons zit ;)
Mjah, leuk die button maar dat is niet het progje wat ik bedoel.....
Kijk even naar het screenshot een paar posts omhoog, dat is het progsel wat ik graag zou willen terugzien.

Btw ik heb mijn ROM geflashed naar de officiele HTC Windows Mobile 6 en die heeft het progsel ook niet :'(

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 217920

KingNothing schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:21:
[...]

Mjah, leuk die button maar dat is niet het progje wat ik bedoel.....
Kijk even naar het screenshot een paar posts omhoog, dat is het progsel wat ik graag zou willen terugzien.
Dat lijkt toch aardig op de HTC Task Manager hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

NeoMe schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:41:
Mis alleen wel de shortcut naar Speeddials, die zit nu onder menu weggewerkt daardoor het niet echt meer een speeddail is maar een slowdail omdat je nu twee schermpjes meer moet afwerken.
Speeddial kun je snle bereiken door op het keypad scherm naar beneden te drukken op de directional pad.

Dan nog even een battery usage update. Mijn conclusie is dat deze niet heel veel beter is. Als er geen 3G connectie is dan houdt hij het behoorlijk lang vol. Maar zodra die connectie open gaat (direct push en hotmail "as they arrive") dan blaft hij naar 40% in 10 uur tijd.
Ik denk dat het met name aan de Radio ROM ligt (gebruik nu 1.43) en dus ben ik benieuwd naar de 1.47 die lijkt te bestaan. Hoewel 1.43 flink batterij drinkt heeft hij wel de beste ontvangst...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:47
NeoMe schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:41:
...

...
Met dit cabje kan je Speeddial onder een knop zetten, erg handig.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Oke bedankt ! Ik heb nog geen vastlopers gehad, wat ik bij Dymond wel vaker had...vooral met de dailer en soms met het lock / unlock verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 212256

Kan iemand me vertellen waar ik de Schap's ROM kan downloaden?

Zoeken is soms moeilijk, zal wel komen door het slaaptekort. Anyway ik heb het inmiddels gevonden ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 212256 op 04-07-2007 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Gaat het overigens mogelijk worden om de HTC Touch-functionaliteit op de TyTn te krijgen (vooral handig voor scrollen op webpagina's e.d. met de hand)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ik ben zeer te spreken over Black Majik 4.0 zoals ik al eerder had aangegeven.

De speeddial functie ligt echter niet zover verborgen als ik dacht, het klopt dat je hem in de dailer ook met de jog-scroll kan oproepen erg handig en nog bedankt.

Nog steeds geen vast lopers of andere narigheid meegemaakt. Het enigste waar ik ontevreden over ben is de batterij. Heb hem gisteren helemaal leeg laten lopen en vervolgens uit de ''uit'' stand weer opgeladen. Hij ging tot aan de middag mee en toen was deze al 40%. Bij 40% krijg ik een melding dat me batterij zwak is ? beetje erg vroeg maargoed...was eerst nog niet zo geloof ik. Ik heb geloof ik bij Black 2.0 ook geen Batterijstatus per 10% per per 1 %. Dit was wat duidelijker, weet iemand misschien hoe dit komt ?

Is er al misschien een betere radio versie heb nu 1.41 dit heeft toch ook sterk te maken met de batterijduur. Ik ga bandswitch weer installeren zodat de internetverbinding na 2 minuten idle wordt verbroken, hoop dat dit me ook veel redement opleverd m.b.t. de batterijduur. Want deze staat nu voordurend aan, zit veel in gprs gebied maar ook soms 3g of Hsdpa.

Graag jullie ervaringen/meningen over de batterij...kan me nog herrineren dat deze wat langer als een dag meeging...

Draai niet zoveel, geen programmas op de achtergrond en dergelijke. Wel wordt de mail om de 15 min gechecked en het weer om het uur. Maar nadat dat dit is gebeurdt wordt de verbinding verbroken na 3 minuten, dus dat is 12 minuten winst per kwartier, 48 per uur. Dus internet staat in feite maar 12 minuten aan, tenzij ikzelf aan het internetten maar dat is maar af en toe.

Kort:
- Nieuwe radio versie ? ( nu 1.41 )
- Batterij tips ?
- Internet aan/uit tips...zoals bandswitch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 23:12
Ik krijg het dus niet voor elkaar om me vario II als modem te gebruiken, hij blijft mekkeren over "stop eerst de gegevensaanroep".

Heb via taskmanager al alle proggies die internet gebruiken uitgezet. Verder heb ik via een register aanpassing me GPRS verbinding constant aanstaan, maar die heb ik ook uit afgesloten voor dat ik me pc op dial druk. Heb het via een modem verbinding en via het usbdialer programma geprobeerd.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
TheGeneral schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:17:
Ik krijg het dus niet voor elkaar om me vario II als modem te gebruiken, hij blijft mekkeren over "stop eerst de gegevensaanroep".

Heb via taskmanager al alle proggies die internet gebruiken uitgezet. Verder heb ik via een register aanpassing me GPRS verbinding constant aanstaan, maar die heb ik ook uit afgesloten voor dat ik me pc op dial druk. Heb het via een modem verbinding en via het usbdialer programma geprobeerd.
Heb je, voordat je je vario 2 aan je computer aansloot wel eerst het programma "wireless modem" op je mda aangezet en geactiveerd (menu +> starten)?

Als je daarna je telefoon aansluit moet windows hem herkennen als een HTC modem (drivers staan op je cd, en voor vista zijn ze te downloaden van de htc website).

Daarna hoef je alleen nog een inbelverbidning te maken met als nummer *99# (geen username en password)

Kan niet fout gaan:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
DaSaN schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 16:32:
[...]

Heb je, voordat je je vario 2 aan je computer aansloot wel eerst het programma "wireless modem" op je mda aangezet en geactiveerd (menu +> starten)?

Als je daarna je telefoon aansluit moet windows hem herkennen als een HTC modem (drivers staan op je cd, en voor vista zijn ze te downloaden van de htc website).

Daarna hoef je alleen nog een inbelverbidning te maken met als nummer *99# (geen username en password)

Kan niet fout gaan:-)
Check, check en check. Dat allemaal heb ik gedaan. Installeren ging ook prima, inbelverbinding maken is ook gelukt, maar daarna komt hij dus met de foutmelding die ik hierboven noem. Vario I had dit probleem helemaal niet.

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Haal dat dingetje eens uit het register, restart het ding, en probeer het dan?

WM6 doet het trouwens anders: dan herkent je pc de Vario2 als usb-modem en hoef je niet meer in te bellen, scheelt: stabieler etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Sorcerer8472 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 19:27:
Haal dat dingetje eens uit het register, restart het ding, en probeer het dan?

WM6 doet het trouwens anders: dan herkent je pc de Vario2 als usb-modem en hoef je niet meer in te bellen, scheelt: stabieler etc. :)
Op me oude vario heb ik ook WM6 staan, maar als je dat doet ben je je garantie kwijt toch? Dus wacht er nog wel ff mee las ergens dat er eind deze maand een officiele WM6 versie uit komt voor de vario II dus dan neem ik die wel denk ik.

Edit: Heb de verbinding al dicht gezet voor dat ik het modem start en de verbinding op de pc laat verbinden en dat helpt niks. En meer dan de verbinding vanaf het begin laten lopen doet de reg aanpassing niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Operations op 05-07-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benn1e
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-09-2024
Ik wil deze week mijn telefoon wegbrengen ter repararie. De letters smelten wit weg en daarna zie ik een wit scherm en doet hij niks meer. De telefoon is dan wel actief maar ik zie dus alleen een wit scherm. Ik moet een paar keer power in en uit drukken en hopen dat het scherm dan weer tevoorschijn komt, erg irritant dus.

Ik heb er WM6 opstaan maar aangezien dat absoluut niet het probleem is hoop ik dat ze niet al te moeilijk doen. Het is immers een hardware probleem lijkt me. Nu mijn vraag, wat is het slimste. Via T-Mobile website aanmelden of even langs een T-Mobile shop gaan? Waar zijn ze het meest soepel cq makkelijkste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Benn1e schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:29:
Ik wil deze week mijn telefoon wegbrengen ter repararie. De letters smelten wit weg en daarna zie ik een wit scherm en doet hij niks meer. De telefoon is dan wel actief maar ik zie dus alleen een wit scherm. Ik moet een paar keer power in en uit drukken en hopen dat het scherm dan weer tevoorschijn komt, erg irritant dus.

Ik heb er WM6 opstaan maar aangezien dat absoluut niet het probleem is hoop ik dat ze niet al te moeilijk doen. Het is immers een hardware probleem lijkt me. Nu mijn vraag, wat is het slimste. Via T-Mobile website aanmelden of even langs een T-Mobile shop gaan? Waar zijn ze het meest soepel cq makkelijkste?
ABSOLUUT via de website aanmelden, zie voor de reden mijn post van een paar pagina's geleden:
DaSaN schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:57:
Ik had last van het screen alignment probleem en had mijn vario 2 dus teruggebracht naar een t-mobile shop voor reparatie. Het toestel werd toen opgestuurd naar Solid Vision, de reparateur, en een week later kreeg ik hem ongerepareerd terug met de mededeling dat ik waterschade had.

Nu leek mij dat erg stug, aangezien ik nooit vocht o.i.d over mn vario 2 heb laten vallen, dus ik dacht: ik stuur hem nog een keer op maar nu via de website. Dus het pakketje was afgelopen maandag verstuurd en vanmiddag weer thuisbezorgd => een nieuwe vario 2, geen last meer van screen alignment, en er werd met geen woord gerept over waterschade!

Moet ik nu zeggen hulde t-mobile, of moeten ze eigenlijk op hun flikker krijgen omdat ze schijnbaar willekeurig omgaan met dit soort reparatieverzoeken?

[ Voor 37% gewijzigd door DaSaN op 06-07-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

TheGeneral schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:54:
[...]

Op me oude vario heb ik ook WM6 staan, maar als je dat doet ben je je garantie kwijt toch? Dus wacht er nog wel ff mee las ergens dat er eind deze maand een officiele WM6 versie uit komt voor de vario II dus dan neem ik die wel denk ik.

Edit: Heb de verbinding al dicht gezet voor dat ik het modem start en de verbinding op de pc laat verbinden en dat helpt niks. En meer dan de verbinding vanaf het begin laten lopen doet de reg aanpassing niet.
Mja, ik blijf het belachelijk vinden dat je je garantie kwijtraakt als je je OS update. Zouden ze bij pc's eens moeten doen :')

Anyway, kan je niet veel verder helpen met de dialupzooi, enkel m'n registertip zou je eens kunnen proberen...

[ Voor 17% gewijzigd door Sorcerer8472 op 06-07-2007 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Ik heb dus ook last van het screen allignment probleem en word er helemaal gek van. Is dit probleem ook op te lossen zonder dat je de kassabon hebt?

Verder heb ik WM6 erop staan en die is super traag, hetzelfde wat ik ook had met mijn Vario 1. Op de site van HTC heb ik mijn telefoon aangemeld en alles was correct. Nu wil ik graag weer Windows Mobile 5 downloaden maar dat kan niet. Dit geeft die aan:
Select your PDA phone or smartphone model from the list. If your registered product is not listed, please check back next time as new patches are added regularly.

Notes: You need to register your product first to be able to download updates.
Terwijl er bij registration history staat:

Your Device: TyTN
SN: HT628F2#####
Registration Date 1-7-2007

Iemand enig idee?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68156

Hey, ik zie dat veeeeel mensen het screen alignment probleem hebben. Ik heb me telefoon al 3 x ter reparatie aangeboden bij de verzekering. En steeds blijft hetzelfde probleem terugkomen. Ik wordt er helemaal gestoord van. Ik zie nu dat je de firmware kan upgraden, en dat dit het oplost. Maar hoe krijg ik dan mij Web n Walk van t-mobile weer werkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Nou ik weet niet waar je het gelezen hebt... maar screenalignment-probleem gaat niet weg na een firmware update ;)

[ Voor 4% gewijzigd door fn002449 op 07-07-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-09-2023
Het screen alignment is een rot probleem welke moeilijk weg gaat. Dit is o.a. een optie:

http://forum.palmislife.c....php?tid=69825&highlight=

Zie ook hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1007595

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89401

Benn1e schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:29:

DaSan noemt een andere optie, maar ik ben hier (in Arnhem, misschien moet je dan ook maar naar deze shop komen :D) met mijn toetstel naar de T-Mobile shop gegaan omdat ik precies hetzelfde probleem had als jij. Wegsmeltende letters, en witte strepen op het scherm. Heb ik allemaal uitgelegd in de winkel, gezegd dat ik dat al sinds WM5 had sinds het erop stond (had ik ook echt) en dat ik toen via internet andere software erop had gezet om te kijken of ik het kon verhelpen, nadat ik op fora zulke suggesties had gelezen (beetje de snuggere Japie uitgehangen dus). Die jongen in de winkel zei dat het hem eruit leek te zien als een hardware probleem en het leek hem geen probleem 'm op te sturen.

Anderhalve week later kreeg ik een belletje dat ik 'm kon ophalen, bleek dat er een heel nieuwe toestel voor me klaarlag... Op de reparatiebon stond helemaal niks, maar de jongen zei dat het hen waarschijnlijk een probleem leek aan 't apparaat.

M.a.w., ik zou gewoon terug gaan naar de shop. Eventueel naar een waarbij ze je 't antwoord geven dat je wilt horen. Die reparatietoko belt je sowieso als er kosten gaan worden gemaakt, zei ie.

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Iemand al nieuwere radio roms gespot ? Draai nu 1.41.00...las pagina terug dat er al 1.43 en zelfs 1.47 waren maar diegene heeft er geen linkjes bij gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

ahhh tnx, maar doelde eigenlijk ook op ervaringen met 1.43.00.00 ivm bereik / batterij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeNGuiN
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:08

PeNGuiN

't Is Wat...

NeoMe schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 22:23:
ahhh tnx, maar doelde eigenlijk ook op ervaringen met 1.43.00.00 ivm bereik / batterij ?
Die kun je OOK daar lezen vogel... ;-) Voor bijna iedere release vind je een aparte topic.

Dr. Phil himself!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

hehe, daar had ik overheen gekeken...moest nog ff op Tread klikken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

De RadioROM 1.43 is qua ontvangst er op vooruit gegaan ;)
En die 1.47 is er nog niet, die word eerdaags wel gereleased..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

1.43 is qua ontvangst helemaal top maar hij vreet ook meer batterijen. Ik ben benieuwd wat 1.47 zal brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Heb er nu ook Radio 1.43 op gezet, had voorheen 1.41.
Btw Remote Desktop werkt niet met die addons van Black Majik. Die laat het niet toe om credentials in te voeren op het ctr-alt-del scherm van de remote server :/
Blijft toch het grote nadeel van die cooked roms, soms erg buggy

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hoe kun je nou softwarematig ontvangst beter maken? :+
Is het niet zo dat hij gewoon meer blokjes laat zien in een zelfde situatie? :D

Ik gebruik nog steeds black 3.5, heel tevreden... ;) alleen jammer dat hij bij datacalls bij verliezen 3G-ontvangst erg lang op GPRS blijft hangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als ik jou was zou ik voor de Schnaps 3.30c is echt een top ROM loopt niet vast en is behoorlijk snel.
KingNothing schreef op maandag 09 juli 2007 @ 06:04:
Heb er nu ook Radio 1.43 op gezet, had voorheen 1.41.
Btw Remote Desktop werkt niet met die addons van Black Majik. Die laat het niet toe om credentials in te voeren op het ctr-alt-del scherm van de remote server :/
Blijft toch het grote nadeel van die cooked roms, soms erg buggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Er is een nieuwe Radio ROM beschikbaar. Niet 1.47 maar 1.46.
Hier te downloaden:
http://rapidshare.com/files/42114307/radio1460011.rar.html

Er zijn nog geen berichten over maar schijnbaar komt morgen de officiele HTC Rom met de 1.47 Radio.
ik ga morgen lekker op vakantie en maak me hierover daarna wel zorgen...

[ Voor 38% gewijzigd door Deddiekoel op 10-07-2007 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Deddiekoel schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:42:
Er is een nieuwe Radio ROM beschikbaar. Niet 1.47 maar 1.46.
Hier te downloaden:
http://rapidshare.com/files/42114307/radio1460011.rar.html

Er zijn nog geen berichten over maar schijnbaar komt morgen de officiele HTC Rom met de 1.47 Radio.
ik ga morgen lekker op vakantie en maak me hierover daarna wel zorgen...
Waarom denk je dat? En dan heb je het over een officieele wm6 update. Dan zal het toch ook niet meer zo lang duren voordat t-mobile/orange/vodafone moet hun versie komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hierbij is de 1.47 RadioRom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190176

bedankt ik ga gelijk ff flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
  • Laatst online: 23:15
Ik heb hier op het werk nu een htc tytn binnen gekregen. Op dit apparaat is het de bedoeling dat de mail kan worden opgehaald en er mail kan worden verzonden. Ik heb echter totaal geen ervaring met deze apparatuur en zou graag willen weten hoe ik de HTC TYTN kan verbinden met het wifi signaal wat ik hier heb.

Wannneer ik het probeer via het instellingen scherm ziet het wel mijn wifi signaal, maar ermee internetten lukt niet. Het geeft dan aan dat de instellingen niet goed zijn.

Ook het gprs signaal kan ik niet instellen, is er ergens een handleiding hoe dit goed in te stellen. In de search kom ik alleen op deze 6 delen uit, maar een echt antwoord helaas niet kunnen vinden.

Ik hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen en/of een goede handleiding (liefst nederlands)

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Probeer eens te connecten en dan even een minuut te wachten voordat je gaat internetten.. vaak zettie dan z'n ip gegevens goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ik zie inmiddels al dat het ip adres wat hij krijgt niet goed is. Dit morgen maar eens uitzoeken, maar hoe kan ik internetten via de gprs/umts verbinding en hoe stel ik dat in?

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

RudyL schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 16:49:
Ik zie inmiddels al dat het ip adres wat hij krijgt niet goed is. Dit morgen maar eens uitzoeken, maar hoe kan ik internetten via de gprs/umts verbinding en hoe stel ik dat in?
Zucht, heb je al de starpost doorgenomen? En dan met name de FAQ in de startpost?
Een beetje zelf zoeken en lezen mag ook wel hoor. ;)

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb mij en de TyTN geregistreerd op de HTC site.
In het account daar kan je op 'Phone Software Updates' en 'Other Downloads' klikken, maar daar staan geen updates in de lijst. :S
Waar zijn de officiele HTC updates te krijgen? (Dus updates/upgrades zonder dat ik garantie kwijt raak.)

Het staat er trouwens nu zo voor:
ROM versie: 1.18.254.2
ROM Datum: 07/22/06
Radioversie: 1.03.03.10
Protocolversie: 32.34.7010.01H
ExtRom versie: 1.18.254.104

MS Windows Mobile 5.1.195 (Build 14955.2.3.0)

En bij de boot (zelfde als hierboven):
M 05
S 04
R 06
R 1.03.03.10
G 32.34.7010.01H

[ Voor 36% gewijzigd door Saturnus op 12-07-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 13:39
ben een tevreden gebruiker van schnaps WM6, maar ben er vandaag achter gekomen dat je activesync 4.5 nodig hebt voor WM6 en op mijn werk hebben ze nog 4.2....
aaargh....nog briljante tips anders dan downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:06

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

maxtrash schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 00:45:
ben een tevreden gebruiker van schnaps WM6, maar ben er vandaag achter gekomen dat je activesync 4.5 nodig hebt voor WM6 en op mijn werk hebben ze nog 4.2....
aaargh....nog briljante tips anders dan downgraden?
Zeggen dat je systeembeheerder een security lek heeft met 4.2 kun je proberen. Of misschien gewoon eerst lief vragen of hij wil gaan upgraden?

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Ik zag op de WMBLACK site dat de Black Majik ROM alleen een OS update is :?
Betekend dit dat een gedeelte van de ROM alleen maar ge-update word? En geld dat voor alle ROMs out there?

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Hoe kan ik mijn huidige email boxen verwijderen? En ik had de openingspost wel gelezen, maar het instellen van de GPRS kan ik er niet in vinden, wel de algemene uitleg van wat GPRS is.

Het via de wifi internetten lukt nu overigens wel. De wireless router had een reset nodig.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
RudyL schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:18:
Hoe kan ik mijn huidige email boxen verwijderen? En ik had de openingspost wel gelezen, maar het instellen van de GPRS kan ik er niet in vinden, wel de algemene uitleg van wat GPRS is.

Het via de wifi internetten lukt nu overigens wel. De wireless router had een reset nodig.
Ga eerst eens een beetje spelen en experimenteren met je toestel. Als nieuwe WM-gebruiker kun je al een hoop leren door gewoon een uurtje wat menuutjes door te lopen en dingen uit te proberen...

Download anders even de handleiding van de TyTN, die staat als PDF op de FTP van xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Heb het apparaat even gekregen om mail instellingen in te voeren en de huidige boxen te verwijderen. Plus mogelijk GPRS in te stellen. Om er uren mee te gaan spelen zou ik wel willen, maar is nu onmogelijk. Vandaar hier deze schijnbaar simpele vragen om zsm de TyTN vakantieklaar te hebben voor de eigenaar.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
RudyL schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:56:
Heb het apparaat even gekregen om mail instellingen in te voeren en de huidige boxen te verwijderen. Plus mogelijk GPRS in te stellen. Om er uren mee te gaan spelen zou ik wel willen, maar is nu onmogelijk. Vandaar hier deze schijnbaar simpele vragen om zsm de TyTN vakantieklaar te hebben voor de eigenaar.
Simpele vragen die beantwoord kunnen worden door ofwel even te zoeken, ofwel zelf uit te proberen horen niet thuis hier op het tweakers forum.

Dit forum is geen standaard helpdesk voor digibeten. Ook zijn dit soort vragen weinig uitdagend en zelfs enigszins vervelend voor mensen/tweakers die wel de moeite nemen om zelf een apparaat te leren kennen.

Dit bedoel ik algemeen he, geenszins persoonlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
Ben ik helemaal met je eens, echter kan ik het nog nergens vinden hoe ik nou een mail account kan verwijderen. Zowel niet op het net alsmede niet in het programma.

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
RudyL schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:17:
Ben ik helemaal met je eens, echter kan ik het nog nergens vinden hoe ik nou een mail account kan verwijderen. Zowel niet op het net alsmede niet in het programma.
Misschien moet je even wat duidelijker zijn wat je precies bedoelt met een mailaccount.

Want als het is wat ik denk dat het is, dan is het heel eenvoudig:

ga naar start => programma's => berichten. Dan rechtsonder MENU => EXTRA => OPTIES.
Dan op het account gaan staan met je stylus en deze ingedrukt houden, en dan verwijderen aantikken.

Maar dit staat ook in de handleiding hoor (als je die niet hebt => ftp van xda-developers). Had je makkelijk kunnen vinden door even met het apparaat te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88165

Blijkbaar is Black satin uit, gebaseerd (als ik het goed heb) op de officieële WM6 versie.
http://www.4winmobile.com...ersions-all-official.html
Based from the Official WM6. I took the official, freshened the OEM apps to newer versions and made three flavours with increased storage space and some performance tweaks.

These ROM Upgrades only include the OS (no ExtROM/Radio/SPL)
Iemand al getest? Het is tevens zijn laaste kookkunst voor de HERMES
And a FINAL Note: This will be the last HERMES Rom that I Cook for two reasons:
1) THe official is released
2) I am looking at purchasing my next device soon (Imate ultimate 7150)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Ik gebruik nu de officiele HTC Hermes (TyTn) WM6 ROM (Linkje op pagina 4 dacht ik), en heb zelf alle extras zoals Office 2007 etc achteraf geinstalleerd. Werkt super :)

[ Voor 15% gewijzigd door KingNothing op 12-07-2007 14:13 ]

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyL
DaSaN schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:58:
[...]

Misschien moet je even wat duidelijker zijn wat je precies bedoelt met een mailaccount.

Want als het is wat ik denk dat het is, dan is het heel eenvoudig:

ga naar start => programma's => berichten. Dan rechtsonder MENU => EXTRA => OPTIES.
Dan op het account gaan staan met je stylus en deze ingedrukt houden, en dan verwijderen aantikken.

Maar dit staat ook in de handleiding hoor (als je die niet hebt => ftp van xda-developers). Had je makkelijk kunnen vinden door even met het apparaat te spelen.
Heb er genoeg mee gespeeld, maar had dit zeker niet gevonden. Ben vrijwel niets tegen gekomen waar je de styles lang moet vast houden om iets te bereiken.

Bedankt voor je hulp _/-\o_

LOETKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nieuwste Rom is net uitgebracht :)

Hierbij de links ;)

1.WM6 3.54.707.3 Official. Works on ALL Hermes Devices

http://rapidshare.com/files/42461391...70712.zip.html thanx caferoom
or
http://www.megaupload.com/?d=IASNVPS7

Please first Update to HardSPL (SPL 2.10.olipro) first as your device is at risk of bricking.
See how to do this update here.........then proceed to download and flash the WM6 ROM.

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 13-07-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
RudyL schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:24:
[...]

Heb er genoeg mee gespeeld, maar had dit zeker niet gevonden. Ben vrijwel niets tegen gekomen waar je de styles lang moet vast houden om iets te bereiken.

Bedankt voor je hulp _/-\o_
Dan ben je je dus duidelijk niet in je TyTN aan het verdiepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-06 21:53

beekware

To Experience The Unexpected..

Iemand als iets gevonden op MSN Live contacts issue?
Zodra je inlogd hierop syncen alle msn-contacten in je phonebook wat niet wenselijk is :(

|| Twitter || Instagram || PV Output ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die nieuwe ROM van HTC heeft daar geen last meer van.
Ik kreeg geen melding meer, of ik die namen wilde toevoegen ;)

En hij is erg snel en erg stabiel ( nog geen vastlopers gehad )
Nu maar hopen dat het natuurlijk ook zo blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 13:39
MR_VIPER schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 07:46:
[...]

Zeggen dat je systeembeheerder een security lek heeft met 4.2 kun je proberen. Of misschien gewoon eerst lief vragen of hij wil gaan upgraden?
ik werk bij een grote multinational dus lief vragen zal weinig helpen. Het staat echter in de change calender kwam ik vandaag achter dus geduld hebben maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 10:58

themaxter

Bugged..

Als ik het zo zie, is die officiele WM6 rom alleen in het engels?
Heb zelf een TyTN met wm5 NL, zal dus nog even moeten wachten neem ik aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hij is alleen nog in het Engels, ik denk alleen dat een NL versie nog wel even op zich laat wachten..

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 12-07-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

RudyL schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:18:

Dan lees je niet echt goed of je kijkt er heel erg over heen. :?
Maar bij deze een link en quote. De info staat net iets boven de het stuk waar de link uit komt.

HTC Mercury / Hermes (HTC TyTN / MDA Vario II ) | Deel 6
Wat zijn de Operator instellingen voor de Hermes?
Van Eggy:

quote:
Je kunt deze operator instellingen op verschillende manieren op je HTC Wizard invoeren. Allereerst zijn hier in een aantal .cab bestanden van alle Nederlandse operators. Je kunt deze bestanden simpelweg uitvoeren op je HTC Wizard zonder verdere moeite:

Dit bestand bevat de juiste instellingen voor alle Nederlandse operators.

• KPN • Orange • T-Mobile • Telfort • Vodafone

Mochten deze instellingen incompleet zijn kun je je altijd nog wenden tot de volgende tutorials:

• T-Mobile instellingen voor de MDA Vario • Algemene Pocket PC instellingen voor diverse operators (alhoewel geschreven voor Windows Mobile 2003 SE)

[ Voor 15% gewijzigd door FongWan op 12-07-2007 23:57 . Reden: verkeerde post van RudyL gequote ]

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Anoniem: 181496 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:37:

Hierbij de links ;)

http://www.asia.htc.com/download/838...e_20070712.zip
or
http://www.dopodasia.com/download/83...e_20070712.zip
or
or

Please first Update to HardSPL (SPL 2.10.olipro) first as your device is at risk of bricking.
See how to do this update here.........then proceed to download and flash the WM6 ROM.
Anoniem: 181496 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:19:
die nieuwe ROM van HTC heeft daar geen last meer van.
Ik kreeg geen melding meer, of ik die namen wilde toevoegen ;)

En hij is erg snel en erg stabiel ( nog geen vastlopers gehad )
Nu maar hopen dat het natuurlijk ook zo blijft!
Ik kan uit bovenstaande posts opmaken dat je de rom al geflashed hebt en het dus bevalt? Zou je misschien screenies kunnen posten van hoe het eruit ziet voor mij? En verdere ervaring met de HTC rom kunnen delen.

Moet ik nou echt mijn HardSPL updaten voor de nieuwe HTC rom zoals in de eerste quote staat? Want het lijkt mij dat als ik update van een vorige officiele HTC rom dat mijn Tytn dan niet mag bricken of zie ik dat verkeerd?

Ik heb namelijk nog steeds de laatste officiele HTC rom van 15-08-2006, ME_DT_WWE_1182553_106_10303_Ship.exe Deze heb ik toen van smartmobility gedownload. Wil echt zo snel mogelijk naar een officiele HTC WM6 rom want ik wordt af en toe echt gek van WM5 met zijn vastlopers en trage response.

hmm twijfels ... wachten tot ik het van de europese HTC site kan downen of de links hierboven gebruiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-12-2023
Toon eens ballen: op de site van XDA-developers Hermes section zijn er nu al tientallen WM6 ROM's verschenen die ik bijna allemaal heb uitgeprobeerd. Je hoeft echt geen ballen te hebben om dit uit te proberen. Doe het gewoon eens een x. Lees de threads over de verschillende uitgekomen ROM's, zeker nu er vele officiele (helaas minder complete) HTC ROM's verschijnen sinds gisteren.

De developers, chiefs & cooks zijn meestal de personen die HTC en Microsoft de juiste input geven om hun versie aan te passen, te opleuken en te versnellen. Vooral het sneller zijn is het grootste verschil. WM6 is vele malen sneller dan WM5. Zeker als je de Glyph Cache en de File System Cache goed instelt. Zie http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316853

Succes!

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rud
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

rud

Hierbij de links ;)

http://www.asia.htc.com/download/838...e_20070712.zip
or
http://www.dopodasia.com/download/83...e_20070712.zip
or
or

Wat doe ik verkeerd? Ben ingelogd, heb het onder FF en IE geprobeerd. Als ik op de eerste 3 links klik gaat het mis. In de url die ik krijg blijven de ... staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
rud schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 01:10:
[...]

Wat doe ik verkeerd? Ben ingelogd, heb het onder FF en IE geprobeerd. Als ik op de eerste 3 links klik gaat het mis. In de url die ik krijg blijven de ... staan.
De URL is niet goed, was mij ook al opgevallen.

De 4e link werkt echter wel, en lekker snel ook..binnen 1 minuut was ie binnen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190176

dat gebeurd bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189953

Ik ben heel benieuwd naar het batterij verbruik bij de laatste updates (radio 1,47/WM6"original" :) )
Ik heb nu Shapps rom (3 C of zo iets) en radio 1,41 (1,43 gaf wat bugs bij mij)
maar als ik de dag doorkom met 1 accu lading is het riant op dit moment :s
Mensen met ervaringen met radio 1,47? (en binnenkort de nieuwe WM6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehh ok zal ff die ander links eraf halen, zo stond het op het forum.
Maar ik ben er heel erg over te spreken, loopt zeer stabiel en is zeer snel, er komt zelf al een nieuwe Black uit :

Black Satin
Build: 17944.0.3.1
Kernel: 5.2.1437
Pagepool: 4MB

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=316755
*** Black Satin Normal ***
*** Black Satin LE (differences from Normal) ***

Wordt nog wat aan gesleuteld komt dit weekend nog online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben er zeer over te spreken :)
En hoef je echt niet bang te zijn dat je hem gaat bricken met deze Update ;)
hier wat screenies :

Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=43589&d=1184239356Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=43595&d=1184239532
Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=43596&d=1184239541Afbeeldingslocatie: http://forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=43597&d=1184239549
FongWan schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 00:09:
[...]

[...]

Ik kan uit bovenstaande posts opmaken dat je de rom al geflashed hebt en het dus bevalt? Zou je misschien screenies kunnen posten van hoe het eruit ziet voor mij? En verdere ervaring met de HTC rom kunnen delen.

Moet ik nou echt mijn HardSPL updaten voor de nieuwe HTC rom zoals in de eerste quote staat? Want het lijkt mij dat als ik update van een vorige officiele HTC rom dat mijn Tytn dan niet mag bricken of zie ik dat verkeerd?

Ik heb namelijk nog steeds de laatste officiele HTC rom van 15-08-2006, ME_DT_WWE_1182553_106_10303_Ship.exe Deze heb ik toen van smartmobility gedownload. Wil echt zo snel mogelijk naar een officiele HTC WM6 rom want ik wordt af en toe echt gek van WM5 met zijn vastlopers en trage response.

hmm twijfels ... wachten tot ik het van de europese HTC site kan downen of de links hierboven gebruiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 181496 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 14:12:
Ik ben er zeer over te spreken :)
En hoef je echt niet bang te zijn dat je hem gaat bricken met deze Update ;)
hier wat screenies :

afbeelding
afbeelding]
afbeelding
afbeelding]

[...]
Links doen het nu wel: je moet geen dubbele haak om de urls zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingNothing
Allemaal heel super die ROM's _/-\o_
Maar ik heb toch bij elke ROM het probleem dat de X-Button best wel buggy is. Of de exclusion list doet het niet, of de icon verdwijnt van de desktop zodra ik Active sync open binnen het X-Button menu :?

De enige ROM die een bugloze x-button heeft is Black 4 maar die loopt toch best wel traag bij bij.
Iemand die misschien dezelfde problemen heeft of had??

Die-hard Brexiteer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:38
Jammer, ik krijg een error als ik de officiele rom probeer te flashen... iets met "invalid vendor"...?

Het is een originele TyTN, heb nog niet zelf ooit zitten flashen o.i.d.... Vreemd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castilio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-06 10:24
DaSaN schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:14:
[...]

Links doen het nu wel: je moet geen dubbele haak om de urls zetten ;)
Je moet alleen wel ingelogd zijn op xda om ze te kunnen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Mmmm ik probeer ook te updaten, maar het wil ff niet. Heb eerst die HARDspl erop gezet, dat ging prima. Maar daarna probeer ik die vesie 3.54.707 erop te zetten. De link die hierboven genoemd wordt zeg maar. Alleen dan krijg ik zodra hij wil gaan flashen een error 620. En gaat me telefoon ff op zwart en is me activesync verbind dus ook weg. Error komt als laatst uiteraard.

Standby op telefoon staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat je kan proberen is hem standaart in de flashmode te zetten ;)
even een softreset, en als ie opnieuw opstart de "ok" en de "power" knop ingedrukt houden.
Misschien dat je hem dan wel kan flashen
Ik mag dan wel aannemen dat je die Olipro SPL 2.10 erop heb gezet.
TheGeneral schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 16:52:
Mmmm ik probeer ook te updaten, maar het wil ff niet. Heb eerst die HARDspl erop gezet, dat ging prima. Maar daarna probeer ik die vesie 3.54.707 erop te zetten. De link die hierboven genoemd wordt zeg maar. Alleen dan krijg ik zodra hij wil gaan flashen een error 620. En gaat me telefoon ff op zwart en is me activesync verbind dus ook weg. Error komt als laatst uiteraard.

Standby op telefoon staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
mikkelnl schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 15:36:
Jammer, ik krijg een error als ik de officiele rom probeer te flashen... iets met "invalid vendor"...?

Het is een originele TyTN, heb nog niet zelf ooit zitten flashen o.i.d.... Vreemd toch?
Ik zou ff je bootloader flashen met de laatste versie van olipro, dan pakt ie hem...maar ik zou dat hier wel niet mogen zeggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
Anoniem: 181496 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:07:
Wat je kan proberen is hem standaart in de flashmode te zetten ;)
even een softreset, en als ie opnieuw opstart de "ok" en de "power" knop ingedrukt houden.
Misschien dat je hem dan wel kan flashen
Ik mag dan wel aannemen dat je die Olipro SPL 2.10 erop heb gezet.

[...]
Ja dat mag je aan nemen. Als ik dat doe kom ik niet in de flash modus hij start gewoon nog steeds op dan.

[ Voor 8% gewijzigd door Operations op 13-07-2007 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke top ;)
Dan hoop ik dat het op deze manier wel lukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449

Hierbij de links ;)

or

Kan iemand die rapidshare link even fixen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je je reset ingedrukt houd samen met dan die 2 knoppen, dan kom je niet in die flashmodus?
TheGeneral schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 17:50:
[...]

Ja dat mag je aan nemen. Als ik dat doe kom ik niet in de flash modus hij start gewoon nog steeds op dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie kan mij helpen met de Voip instellingen?
Met de instellingen van de poorten en een URI adres :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Dankje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226142

Hej, ik heb ff gelezen, maar kwam mijn probleem nergens tegen (misschien dat ik toch iets over het hoofd heb gezien maar denk het niet).. Ik vroeg me dus af of het op de een of andere manier mogelijk is je hotmail automatisch op te laten halen op de MDA Vario 2. Nu is het zo dat je zelf elke keer op verzenden/ontvangen moet klikken voor je ziet of er nieuwe mail binnen is, terwijl het makkelijker zou zijn wanneer het apparaat dit bijv zelf om de zoveel tijd checkt en je hiervan op de hoogte houdt (De dataverbinding staat bij mij toch eigenlijk altijd aan). Het is volgens mij wel mogelijk door ook tegelijk ingesigned op msn te staan dat ie dit wel automatisch ophaald, maar dan krijg je elke keer zo'n pupup als iemand zich aanmeld enzo wat vreselijk irritant is (is dus geen optie). Misschien dat hier een programma voor bestaat? Vielen dank alvast ,

Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Anoniem: 181496 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:33:
Als je je reset ingedrukt houd samen met dan die 2 knoppen, dan kom je niet in die flashmodus?

[...]
Je moet de power button en de OK button iets langer vasthouden dan je zou verw88...

Dus het is niet echt tegelijkertijd (met het indrukken van de knoppen) resetten maar de buttons even vasthouden erna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fn002449
Anoniem: 226142 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:01:
Hej, ik heb ff gelezen, maar kwam mijn probleem nergens tegen (misschien dat ik toch iets over het hoofd heb gezien maar denk het niet).. Ik vroeg me dus af of het op de een of andere manier mogelijk is je hotmail automatisch op te laten halen op de MDA Vario 2. Nu is het zo dat je zelf elke keer op verzenden/ontvangen moet klikken voor je ziet of er nieuwe mail binnen is, terwijl het makkelijker zou zijn wanneer het apparaat dit bijv zelf om de zoveel tijd checkt en je hiervan op de hoogte houdt (De dataverbinding staat bij mij toch eigenlijk altijd aan). Het is volgens mij wel mogelijk door ook tegelijk ingesigned op msn te staan dat ie dit wel automatisch ophaald, maar dan krijg je elke keer zo'n pupup als iemand zich aanmeld enzo wat vreselijk irritant is (is dus geen optie). Misschien dat hier een programma voor bestaat? Vielen dank alvast ,

Thijs
Dit kan je gewoon instellen bij de opties van je account(s)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226142

fn002449 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:03:
[...]

Dit kan je gewoon instellen bij de opties van je account(s)....
Je kan idd een vinkje aanzetten bij 'Nieuwe mail automatisch'. Maar dit werkt dus alleen als je dus ook ingesigned op msn staat, wat ik niet wil..altijd (status offline zetten schiet niet op want dan krijg je nog steeds een melding wanneer iemand zich aanmeld)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 614

Heb de dopod versie nu een paar uur draaien.
Het voelt allemaal merkbaar sneller en soepeler aan als met WM5.
Ook de haperingen in TOMTOM6 bij opzoeken adres met de Westeuropa map (Benelux map ging wel altijd goed) lijken weg.
WM6 lijkt tot zover echt een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:47
Anoniem: 226142 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:24:
[...]

Je kan idd een vinkje aanzetten bij 'Nieuwe mail automatisch'. Maar dit werkt dus alleen als je dus ook ingesigned op msn staat, wat ik niet wil..altijd (status offline zetten schiet niet op want dan krijg je nog steeds een melding wanneer iemand zich aanmeld)...
Is dit misschien een optie?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.