[Plasma]Panasonic nieuwe modellen 2007 - deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 20.361 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R Tomasi schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:18:
De "zwarte strook" van de PV70 vind ik er erg plastic-achtig uitzien.
Ik heb me voorlopig enkel gebaseerd op enkele screenshots op internet. In werkelijkheid zal ik misschien ook wel die menig hebben! Tijdens m'n vorige bezoekjes aan MediaMarkt kende ik maar half de verschillen tss. de verschillende types. zsm een nieuw bezoekje plannen.
Ik heb het voordeel dat mijn vriendin het bijna altijd met mij eens is, wel moet ze wat wennen aan die 50". Ze vindt de 42" die we thuis hebben al veel te groot :P
Ik wil gewoon de beste cinema ervaring creëren (binnen budget natuurlijk) en denk dat ik met de TH-50PV700 de juiste keuze maak.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als gamen op 720p "mooier" is dan op 1080p en ik wil ook op de toekomst voorbereid zijn, kan ik dan de 50PY70 nemen en gamen op 720p met het zelflde beeld als de 50PV70 weergeeft?

Of zit er een verschil tussen 720p op een 720p en 1080p scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Dat gaat lastig worden... want die bestaat niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik kies voor een hd-ready 50PV700... kies ik dan best ook voor een hdd-recorder/dvd-speler met 1080p upscaling? Of gewoon rekening houden dat de player een hdmi aansluiting heeft?
Belangrijk is dat ik mooi beeld heb 8) Zijn er bepaalde specs waar ik aandacht voor moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 22:05
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:37:
Als ik kies voor een hd-ready 50PV700... kies ik dan best ook voor een hdd-recorder/dvd-speler met 1080p upscaling? Of gewoon rekening houden dat de player een hdmi aansluiting heeft?
Belangrijk is dat ik mooi beeld heb 8) Zijn er bepaalde specs waar ik aandacht voor moet hebben?
Als je DVDs goed wil upscalen kan je het beste kijken naar een speler met een Faroudja DCDi chipset. Deze wordt geroemd om zijn zeer goede upscaling. De Panasonic DVD-S99 (om maar even bij Panasonic te blijven) heeft dit bijv aan boord.
Persoonlijk wacht ik wel tot de strijd gestreden is tussen HD-DVD en BluRay en koop dan wel een goede speler die HD speelt en DVD kan upscalen (zijn ze ook wat goedkoper dan de 400 - 800 euro die je er nu voor moet betalen). Tot die tijd stream ik wel vanaf PC/XBOX360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Voor degene die nog een Panasonic TH42PV70 willen aanschaffen: Mediamarkt Leeuwarden heeft 'm nu in de folder staan voor 1199,- Euro. Zelf ga ik misschien ook effe kijken :) Alleen een dillema: ze hebben ook een Sony KLD-40W2000 in hun folder staan voor slechts 1149 Euro.

[ Voor 30% gewijzigd door VTec op 10-07-2007 19:20 ]

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:30:
Persoonlijk wacht ik wel tot de strijd gestreden is tussen HD-DVD en BluRay en koop dan wel een goede speler die HD speelt en DVD kan upscalen.
Lap, daar wringt het schoentje bij mij. Mijn vriendin wil sowieso televisieprogramma's kunnen opnemen. Ik kan er niet onderuit om dus tegen midden september een hdd-recorder/dvd-speler te kopen. Ik zou natuurlijk ook graag wachten totdat die hd-dvd of blue-ray disc player betaalbaar is. Ik heb mij onlangs laten wijs maken dat blue-ray de strijd zou verloren hebben? Iets met patenten ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:30:
De Panasonic DVD-S99 (om maar even bij Panasonic te blijven) heeft dit bijv aan boord.
Zoek ik nu zo slecht want ik vind blijkbaar gn enkele hdd-recorder met die befaamde Faroudje chipset? Panasonic weliswaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
offtopic:

ik heb verleden week een dvd-speler (onkyo 404) gehaald, uiteraard wel met upscaling en HDMI aan boord. Recorder kan ik krijgen als ik upc digital box neem met HD erin. En bluray en hd-dvd, te duuur, wie gaat het winnen, voorlopig is gewone DVD here to stay. En een HD-DVD film downloaden is geloof ik 30Gb, gekkenhuis. En naar de videotheek ga ik niet, vind ik zonde, en trouwens..... die hebben denk ik nog geen HD schijfjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zo verder rondneus is het blijkbaar ofwel de TV ofwel de speler die moet upscalen. Je moet dus manueel configureren dewelke het wordt dan? Ik veronderstel dat de TH-50PV700 plasma van Panasonic ook wel een behoorlijk goeie scaller aan boord heeft, of steekt die Faroudja er echt met kop en schouders bovenuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:00:
[...]

Lap, daar wringt het schoentje bij mij. Mijn vriendin wil sowieso televisieprogramma's kunnen opnemen. Ik kan er niet onderuit om dus tegen midden september een hdd-recorder/dvd-speler te kopen. Ik zou natuurlijk ook graag wachten totdat die hd-dvd of blue-ray disc player betaalbaar is. Ik heb mij onlangs laten wijs maken dat blue-ray de strijd zou verloren hebben? Iets met patenten ofzo? :?
Ik denk eerder dat het Blu-Ray gaat worden. PS3 wordt er standaard mee uitgeleverd en de grootste US videothekenketen BlockBuster gaat alleen nog maar Blu-Ray voeren (http://www.engadget.com/2...-blu-ray-is-the-war-over/). Maar wat het gaat worden boeit me niet, als we maar niet te lang met weer 2 formaten blijven hangen.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 20:04:
[...]

Zoek ik nu zo slecht want ik vind blijkbaar gn enkele hdd-recorder met die befaamde Faroudje chipset? Panasonic weliswaar :?
Philips heeft er bijv een met Faroudja upscaler, de DVDR7310H http://www.p4c.philips.co.../dvdr7310h_31_pss_nld.pdf)

[ Voor 18% gewijzigd door sverzijl op 10-07-2007 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zo van het principe om de dvd recorder van het zelfde merk als de tv te kopen (Panasonic dus). Ik dacht dat die dan sowieso 'beter' zijn (compatibiliteit etc.) of is dit een verkeerde stelling en speelt dit totaal gn rol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Alle apparaten die HDMI output hebben zullen volledig compatibel zijn omdat de HDMI standaard bepaalt welke resoluties/kleuren/etc doorgegeven kunnen/mogen worden en hoe dit gedaan moet worden. Je daarmee beperken tot alleen Panasonic lijkt me daarom niet nodig.
Tenzij je gebruik wilt gaan maken van Panasonic´s Viera-link systeem waarbij je (dacht ik, heb me er niet echt in verdiept) de bediening van verschillende ´Viera´ apparaten aan elkaar kunt koppelen. Voor mij voldoet de programmeerbare afstandbediening, die ´linkt´ de apparaten ook wel aan elkaar middels macro´s (als ik op ´DVD´ druk gaat bijv. TV aan, receiver aan en DVD speler aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 11:31:
[...]

Ik krijg een goed gevoel bij m'n keuze dankzij uw reactie Philflow! Ik opteer toch liever voor de 50PV700. Tijdens het surfen zag ik toch lovende kritieken over dat type. Wel vind ik de 50PV70 mooier doordat z'n kader volledig zwart is. De 700 versie heeft onderaan een grijze strook..
Ha! Dat vond ik nou ook, ik vind een kompleet zwarte omlijsting ook het mooist.!
Kan niet wachten op mn TH-50PV70 (nog ff uitsloven hoor, kom op nou! :P )

Ik zag gisteren op een forum dat de hd-dvd add on voor de xbox360 bij Nedgame in Amersfoort (www.nedgame.nl), nog maar €150 kost!
Heb deze vandaag meteen gehaald, een hd dvd-speler voor €150!!! (en ik zie toch behoorlijk wat hd dvd films voor maar €19.95. Had ik niet verwacht.

ff offtopic: ik zag op internet n leuke extra op bijv de hd dvd van fast and the furious tokio drift.
Er is bijv een scène waarbij de hoofdpersoon met z'n getunede en gepimpte wagen rondjes gaat driften om een andere wagen. Dan kan je op menu drukken, deze wagen selecteren en daarna helemaal naar jouw wensen pimpen: andere kleur, stickers, velgen etc.
Daarna wordt deze wagen in de film geladen, je ziet m het scherm inrijden en zie je de scène opnieuw....maar dan met jouw wagen! Heel apart.

[ Voor 3% gewijzigd door Ferry34 op 10-07-2007 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
R Tomasi schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 12:47:
Ik heb net mijn order (42pv700) geannuleerd, en de 50pv700 besteld.

Een webwinkel (waar ik hem overigens niet hebt besteld) verwacht de 50pv700 volgende week weer te ontvangen. Daar waar ik hem wel heb besteld, verwachten ze hem half augustus weer binnen te hebben.

De 42pv700 werd eerst half augustus verwacht. Een webwinkel gaf dit ook aan. Dezelfde webwinkel heeft nu eind juli staan. Ik hoor hier echter weer september.

Heeft toevallig iemand recent contact gehad over de verwachte levertijd van de 50pv700 danwel 42pv700 met Panasonic zelf??
De 50pv70 vind je niks? Ik heb de mijne bij de harendse smid in amersfoort besteld en daar is deze op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraagje heeft 1 van jullie last van het probleem wat op deze site beschreven word ?:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=538853

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:51

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Vandaag mijn 37PV70 ontvangen. Sjezus wat een grote doos, maar verder een hele mooie tv, met strak beeld.

Een ding viel me wel op. Zat DVD te kijken van Inside Man, om te testen hoe het eruit zag. En had opeen dat het leek dat het contrast ineens hoger werd, en naar een paar seconden weer op ingestelde waarde. Stukje verder had ik dat weer, rest van de film helemaal niet.

Het gebeurde bij een donkere scene.

Kan het liggen dat de instelling op 'Dynamisch' stonden? Dat ie zich aanpast aan de donkere scene? Kon namelijk nergens vinden wat 'Dynamisch' nou precies inhoud. Any ideas anyone?

edit:
En nog een ding, dat 'stripje' om de powerkabel aan de tv te 'binden' zodat ie niet los kan schieten past niet bij mij. Het dikke gedeelte van de kabel, zit precies op de plek waar het 'stripje' zit, en niet erboven zoals op de plaatjes, nog iemand met dit?

[ Voor 18% gewijzigd door majoh op 10-07-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPaulus
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-11-2023
Vraagje: ik heb een surroud versterker zonder lip-sync. Is dat een probleem bij deze plasma's ? Oftewel: is er een vertraging tussen geluid van een DVD en het beeld ? Of is dat helemaal geen issue meer bij modernere plasma's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
majoh schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:48:
Kan het liggen dat de instelling op 'Dynamisch' stonden? Dat ie zich aanpast aan de donkere scene? Kon namelijk nergens vinden wat 'Dynamisch' nou precies inhoud. Any ideas anyone?
Bij de instelling Dynamisch moet ik bij wijze van spreken mijn zonnebril opzetten om geen koppijn te krijgen. Cinema geeft bij mij het meest natuurgetrouwe resultaat, zowel voor tv als bij dvd's kijken. De instelling af fabriek is wat mij betreft veel te contrastrijk. Met de instellingen cinema, contrast iets boven het midden, helderheid iets onder het midden, kleur in het midden en kleurinstelling warm bereik ik het mooiste resultaat. Adembenemend zelfs.
Speel eens wat met de instellingen en kijk wat je bevalt. Het verschijnsel dat je noemde, heb ik overigens nooit opgemerkt. Wellicht is het een van de beeldverbeteringsfuncties, maar die heb ik allemaal uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

prijk schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 01:40:
[...]
Bij de instelling Dynamisch moet ik bij wijze van spreken mijn zonnebril opzetten om geen koppijn te krijgen.
Dan lijkt het me nogal logisch dat je het contrast en brightness naar beneden haalt. Daar gaat het de vraag steller niet om. Ik weet het antwoord ook niet. Wat doet de Dynamische modus precies. Wordt er omgevingslicht gemeten? of de scene?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daPaulus schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 00:57:
Vraagje: ik heb een surroud versterker zonder lip-sync. Is dat een probleem bij deze plasma's ? Oftewel: is er een vertraging tussen geluid van een DVD en het beeld ? Of is dat helemaal geen issue meer bij modernere plasma's ?
Ik heb er eentje met... maar nog niet nodig gehad8)
M'n 42pv70 speelt tot nu toe alles perfect af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 22:40:
een vraagje heeft 1 van jullie last van het probleem wat op deze site beschreven word ?:

http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=538853
Dat klikken is normaal als je hem aan/uit zet. Is het geluid van een relais. Als je dit soort klikken ook hoort na het aanzetten (zoals sommigen op dat forum) is er iets mis. Ik heb het hier nog niet langs zien komen dus ik ga er vanuit dat er nog niemand hier last van heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
Philflow schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:31:
[...]

Dan lijkt het me nogal logisch dat je het contrast en brightness naar beneden haalt. Daar gaat het de vraag steller niet om. Ik weet het antwoord ook niet. Wat doet de Dynamische modus precies. Wordt er omgevingslicht gemeten? of de scene?
In de instelling dynamisch zie ik geen andere verschijnselen dan in de instelling normaal of cinema. Het is gewoon een benaming voor de beeldinstelling met het contrastrijkste, helderste en kleurrijkste beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
prijk schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:52:
[...]
In de instelling dynamisch zie ik geen andere verschijnselen dan in de instelling normaal of cinema. Het is gewoon een benaming voor de beeldinstelling met het contrastrijkste, helderste en kleurrijkste beeld.
Volgens mij niet, probeer maar eens alle settings gelijk te zetten tussen bijv Cinema en Dynamisch (dus contrast/kleur/helderheid etc). Er zal dan nog steeds een duidelijk verschil te zien zijn (althans dat was wel zo tussen Normaal en Cinema toen ik dit laatst probeerde)

edit: zie hier ook bijv : http://www.dtvforum.info/...90&view=findpost&p=265535
Ok, I've calibrated the set using Digital Video Essentials. It took a bit of experimentation, especially when I figured out that the various presets (Dynamic, Standard, Cinema and Auto) actually change more than just the main settings - they also alter a range of hidden settings which affect the overall picture quality.

(nu gaat dit wel over de TH-42PV500A, maar het principe zal hetzelfde zijn)

[ Voor 30% gewijzigd door sverzijl op 11-07-2007 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al iemand in het service menu geweest?

Ik vind dat er net teveel rood aanwezig is (bij de voor mij "beste setup"), dus ik wil deze waarde aan gaan passen.

Ik weet alleen niet wat het verschil is tussen de Red Drive en de Red Cutoff.

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Maar dus niemand heeft het verschijnsel gezien dat het contrast ineens duidelijk hoger springt, en daarna weer terug? Schrok er zelf namelijk nogal van, en hoop dat ik geen defect toestel heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:01

ljd

als je naar het service menu gaat, dan wordt het contrast wel hoger heb ik gemerkt.

Ik heb nog enkele vraagjes.

Mijn grootvader zegt dat ik altijd zwarte balken moet vermijden bij het tv kijken. Is dit waar?

En als ik op een resolutie van 1024*728 via de vga mijn pc aansluit, krijg ik altijd zwarte balken tijdens films en series. Ik heb al met VLC , de resolutie van 16:9 naar 5:4 of 19:10 geprobeert, maar toch krijg ik dan nog altijd zwarte balken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:17:
Al iemand in het service menu geweest?

Ik vind dat er net teveel rood aanwezig is (bij de voor mij "beste setup"), dus ik wil deze waarde aan gaan passen.
Ik weet alleen niet wat het verschil is tussen de Red Drive en de Red Cutoff.
Weet iemand dit?
MIsschien heb je hier iets aan. Uit dezelfde thread als ik hierboven aanhaalde :
Just an update, here are the settings which I further refined a few months back but didn't bother to keep posting updates on. One of the major factors in improving image quality even further involved me getting into the service menu and dialing down the R-DRIVE value (the oversaturated reds) as no amount of color adjustment in the main settings was helping until I did this

Original Values:

R-DRIVE 252
G-DRIVE 239
B-DRIVE 216

The only change was to lower R-DRIVE to 239

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

ljd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:48:
. Ik heb al met VLC , de resolutie van 16:9 naar 5:4 of 19:10 geprobeert, maar toch krijg ik dan nog altijd zwarte balken.
Zoomplayer zou dit moeten oplossen. En iemand zei dat er ook in WMP settings zitten waarmee je dit kunt verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

sverzijl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:05:
[...]
Volgens mij niet, probeer maar eens alle settings gelijk te zetten tussen bijv Cinema en Dynamisch (dus contrast/kleur/helderheid etc). Er zal dan nog steeds een duidelijk verschil te zien zijn (althans dat was wel zo tussen Normaal en Cinema toen ik dit laatst probeerde)
Bij mij is dit ook duidelijk zichtbaar. Cinema heeft bijv. andere colour presets dan de rest. Ik vermoed ook een andere white balance.

Ik weet dat Samsung en Philips LCD's zijn uitgerust met een lichtsensor. Ik vraag me af of dezepanasonic het ook heeft. Maarja ik gebruik dynamisch toch niet.

Normaal tv kijken doe ik met normal. En films met cinema. Klopt ook nog eens mooi qua naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Philflow schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:06:
[...]

Zoomplayer zou dit moeten oplossen. En iemand zei dat er ook in WMP settings zitten waarmee je dit kunt verhelpen.
zie hier : sverzijl in "[Plasma]Het grote Panasonic nieuwe TV-mo..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ljd
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-05 23:01

ljd

Philflow schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:06:
[...]

Vanmiddag eens uit proberen, maar nog een vraagje.

Zijn zwarte balken zo slecht voor je plasma dat die dan inbranden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prijk
  • Niet online
sverzijl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:05:
[...]

edit: zie hier ook bijv : http://www.dtvforum.info/...90&view=findpost&p=265535
Ok, I've calibrated the set using Digital Video Essentials. It took a bit of experimentation, especially when I figured out that the various presets (Dynamic, Standard, Cinema and Auto) actually change more than just the main settings - they also alter a range of hidden settings which affect the overall picture quality.

(nu gaat dit wel over de TH-42PV500A, maar het principe zal hetzelfde zijn)
Zeker, in de stand normaal of cinema kun je de eigenschappen van dynamisch niet een op een reproduceren door contrast, helderheid en kleur te wijzigen. De basisinstelling is gewoon heel anders. Maar de vragensteller suggereert dat er af en toe iets "dynamisch" aan het beeld verandert in die instelling -- zoals de benaming lijkt te suggereren -- en dat heb ik nog nooit gezien bij de instelling dynamisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 09:52:
[...]

MIsschien heb je hier iets aan. Uit dezelfde thread als ik hierboven aanhaalde :
Just an update, here are the settings which I further refined a few months back but didn't bother to keep posting updates on. One of the major factors in improving image quality even further involved me getting into the service menu and dialing down the R-DRIVE value (the oversaturated reds) as no amount of color adjustment in the main settings was helping until I did this

Original Values:

R-DRIVE 252
G-DRIVE 239
B-DRIVE 216

The only change was to lower R-DRIVE to 239
Ok, de drives dus, niet de cuts. Enig verschil is dat de waarden in HEX zijn, maargoed, daar kan je tenslotte ook mee naar beneden :)

Las namelijk verschillende meningen rondom drives en cuts waarbij de een juist de cuts aangeeft, de ander drives. Schrok me gister wel rot toen het scherm ineens op knalblauw, rood, groen en wit sprong. Blijkbaar moet je zorgen dat er geen signaal is ten tijde van deze specifieke aanpassing.

Nu is het scherm in mijn beleving toch ook nog vrij donker; iemand suggesties voor de aanpassing hiervan binnen het servicemenu? (als we er dan toch zijn ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
prijk schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:33:
[...]
de vragensteller suggereert dat er af en toe iets "dynamisch" aan het beeld verandert in die instelling -- zoals de benaming lijkt te suggereren -- en dat heb ik nog nooit gezien bij de instelling dynamisch.
Ik ook niet, maar ik heb eerlijk gezegd nooit lang naar 'dynamisch' gekeken omdat ik het gruwelijk lelijk vind. Alles is oversaturated.
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:24:
[...]
Nu is het scherm in mijn beleving toch ook nog vrij donker; iemand suggesties voor de aanpassing hiervan binnen het servicemenu? (als we er dan toch zijn ;))
Daar hoef je het service menu toch niet voor in ? brightness :)

[ Voor 27% gewijzigd door sverzijl op 11-07-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:48:
[...]

Ik ook niet, maar ik heb eerlijk gezegd nooit lang naar 'dynamisch' gekeken omdat ik het gruwelijk lelijk vind. Alles is oversaturated.

[...]

Daar hoef je het service menu toch niet voor in ? brightness :)
Mn huidige brightness en contrast staan al op 80% voor de digitale TV van UPC (!!.....), dus wil ik eigenlijk gewoon eens rondkijken in het servicemenu naar de verschillende verhoudingen; temeer omdat ik dit te fors vind voor het resultaat. De monteur aan wie ik dit on-site voorschotelde kon helaas niets voor mij betekenen aangezien zij alleen het recht hebben om systeemplaten te vervangen en zéér beperkt in het servicemenu te gluren. Zijn mening was overigens dat het een system default was.

Ik zag in het menu wel twee verschillende contrast of brightness ratio´s waarvan ik heel duidelijk een helderder beeld tevoorschijn zou moeten kunnen toveren (bij het aanroepen van dit item zag je gelijk al een soort verlichting van het paneel; maargoed, ik ga liever met enige voorkennis in deze setup aan de gang

Zal nog wel even duren voor een complete rundown van het servicemenu op internet te vinden is. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

prijk schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 10:33:
[...]

Zeker, in de stand normaal of cinema kun je de eigenschappen van dynamisch niet een op een reproduceren door contrast, helderheid en kleur te wijzigen. De basisinstelling is gewoon heel anders. Maar de vragensteller suggereert dat er af en toe iets "dynamisch" aan het beeld verandert in die instelling -- zoals de benaming lijkt te suggereren -- en dat heb ik nog nooit gezien bij de instelling dynamisch.
De vragensteller weer hier, grote kans dus dat dit een fout in mn tv is...

Zal nog even afwachten of het nog vaker gebeurd, anders maar snel contact opnemen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:57
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 12:17:
[...]

Mn huidige brightness en contrast staan al op 80% voor de digitale TV van UPC (!!.....), dus wil ik eigenlijk gewoon eens rondkijken in het servicemenu naar de verschillende verhoudingen; temeer omdat ik dit te fors vind voor het resultaat. De monteur aan wie ik dit on-site voorschotelde kon helaas niets voor mij betekenen aangezien zij alleen het recht hebben om systeemplaten te vervangen en zéér beperkt in het servicemenu te gluren. Zijn mening was overigens dat het een system default was.

Ik zag in het menu wel twee verschillende contrast of brightness ratio´s waarvan ik heel duidelijk een helderder beeld tevoorschijn zou moeten kunnen toveren (bij het aanroepen van dit item zag je gelijk al een soort verlichting van het paneel; maargoed, ik ga liever met enige voorkennis in deze setup aan de gang

Zal nog wel even duren voor een complete rundown van het servicemenu op internet te vinden is. >:)
als je brightness en contrast omlaag zet,lijkt het in eerste instantie allemaal wat donker en flets.
Maar laat het maar een paar dagen zo staan, en dan zie pas hoeveel beter het eruit ziet

* DarkChylde heeft dezelfde ervaring met zijn CRT gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb je daar ook wel een punt DarkChylde.

Ik vergelijk m teveel met de instellingen van mn oude crt, en het wil in dat opzicht niet gelijk wennen. Het is waar dat een paar dagen/weken op een "mindere" stand vanzelf de default zal worden waarop je tv gaat kijken.

(en toch....ik wil zo graag alle ins en outs snappen wat je in de service menu´s aan kan passen, met welke gevolgen. De H-amp en V-amp zijn al aangepast zodat mn laptop in ieder geval een stuk minder overscan geeft via dvi->hdmi, vanmiddag toch ook de r-drive een paar stappen terug; en dan ergens in de toekomst de overige waarden gewoon voor het gevoel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:06:

Ik vergelijk m teveel met de instellingen van mn oude crt, en het wil in dat opzicht niet gelijk wennen. Het is waar dat een paar dagen/weken op een "mindere" stand vanzelf de default zal worden waarop je tv gaat kijken.

(en toch....ik wil zo graag alle ins en outs snappen wat je in de service menu´s aan kan passen, met welke gevolgen. De H-amp en V-amp zijn al aangepast zodat mn laptop in ieder geval een stuk minder overscan geeft via dvi->hdmi, vanmiddag toch ook de r-drive een paar stappen terug; en dan ergens in de toekomst de overige waarden gewoon voor het gevoel)
Is het niet zo dat de garantie vervalt als je een "safe" hebt gegeven in het service menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 14:06:

Ik heb daar geen verstand van, zou het ook niet durven te veranderen in het servicemenu.
Denk dat ik na de 200 inloopuren, de tv maar isf laat calibreren (mits onder de €200).
Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
is er trouwens iemand die de handleidingen van plasma tv's kan downloaden van panasonic.nl?
Ik krijg de beveiliging er niet af, kan helemaal niets van die site openen en downloaden. Heel frustrerend.
Zou mooi zijn als iemand t voor me kon downloaden en e-mailen? Het gaat om de TH50PV70 _/-\o_

Oh ja, nog iets: als ik mn 30 inch lcd aan laat staan met bijv windows op, gaat deze na een paar minuten op screensaver en na enkele minuten gaat het beeld uit. Is dit ook op de pana plasma's? Zou me toch weer wat geruster maken.

[ Voor 28% gewijzigd door Ferry34 op 11-07-2007 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPaulus
Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 08:34:
[...]

Ik heb er eentje met... maar nog niet nodig gehad8)
M'n 42pv70 speelt tot nu toe alles perfect af.
Mooi, dat is dan ook geen reden om 'm niet te nemen. ;) Nu nog de beste aanbieding, RedCoon lijkt me het goedkoopst of weet iemand nog iets beters (voor de 42pv70) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:26:
[...]

Is het niet zo dat de garantie vervalt als je een "safe" hebt gegeven in het service menu?
Ligt er helemaal aan wat er kapot is natuurlijk. Daarnaast is dit de enige manier om te kunnen calibreren (dus ook voor ISF). Dus mocht het vervallen na een save, dan zou dit ook zo zijn na een professionele ISF calibratie lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Laatst online: 11-09 21:52
daPaulus schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:43:
[...]

Mooi, dat is dan ook geen reden om 'm niet te nemen. ;) Nu nog de beste aanbieding, RedCoon lijkt me het goedkoopst of weet iemand nog iets beters (voor de 42pv70) ?
Ik weet niet of je het fijn vindt om, wanneer iets kapot gaat, het weer op te moeten sturen of hoe het zit met de garantie. Maar bij de MM kan je het ook wel voor zo'n prijs krijgen als bij Redcoon. de 42PV70 is in Groningen 1199 euro en daar kan vast nog wel wat vanaf. Moet in andere MM ook wel lukken denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, gisteren bezoekje gebracht aan MediaMarkt (België). Hun prijzen verschillen toch ruim van de goedkopere NL prijzen, helaas :'( Onderhandelen wordt moeilijk vrees ik.

Enkel deze Panasonic plasma's aanwezig: TH-50PV600E, prijs was rond de ~2500€ voor toonzaalmodel. Dan nog de TH-42PV700 geprijsd ~1800€ en dan nog de TH-50PV70F. Deze kost 2375 euro. De TH-50PV700 versie hadden ze helaas niet staan. Wel zei de verkoper dat deze besteld kon worden (10 dagen), prijs kon ie nu nog niet zeggen maar in z'n computer stond deze aan ~2800€.

Ik was tot de conclusie gekomen om resoluut voor HD-Ready te kiezen. De 2 belangrijke redens waren:
  1. Verschil tussen HD-Ready en Full-HD is verwaarloosbaar bij m'n kijkafstand van 3,35 meter
  2. Stukken goedkoper dan de Full-HD met de veronderstelling dat beeldkwaliteit 'haast' identiek is
Toen ik gisteren de full-hd's vergeleek met de hd-ready tv's zag ik toch nog een opmerkelijk verschil, ook als ik van voldoende afstand stond te kijken! Het TH-50PV70F scherm gaf me ook de illusie dat het scherm aan het flikkeren was tov. de tv's die ernaast stonden. Mss een instelling, refresh rate, I don't know? :?

Ik weet niet ofdat ik nu zo'n goeie ogen heb maar het ligt me gewoon niet dat dit verschil me opviel. Alle tv's kregen hetzelfde beeld voorgeschoteld. Ik veronderstel een full-hd demo zowel op de full-hd's als de hd-ready tv's. Zou dit kunnen? Of zouden ze in MM voor hd-ready tv's en full-hd's verschillende signalen sturen? Op zich maakt het niet uit ik ging er gewoon van uit dat hd-ready dezelfde kwaliteit zou houden bij m'n 3,35m afstand, bleek niet zo..

Nu twijfel ik om hetvolgende te doen: ik koop een klein lcd schermpje van om en bij de 900€ en koop me later (wanneer de full-hd's binnen m'n budget komen, bvb. TH-50PY700 < 2500€ Belgische prijs) een Full-HD Plasma! Als HDTV én blueray/hd-dvd echt doorbreekt zou ik het jammer vinden dat ik in der tijd m'n geld heb gegeven aan een hd-ready tv. Goeie keuze? 8)7 Ik spreek over een wachttijd van 1 à 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:04:
Ja, gisteren bezoekje gebracht aan MediaMarkt (België). Hun prijzen verschillen toch ruim van de goedkopere NL prijzen, helaas :'( Onderhandelen wordt moeilijk vrees ik.
..
Waarom rijd je niet gewoon naar NL of DLD om 'm daar te kopen. Als het zoveel scheelt is het de rit wel waard, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:04:
Toen ik gisteren de full-hd's vergeleek met de hd-ready tv's zag ik toch nog een opmerkelijk verschil, ook als ik van voldoende afstand stond te kijken! Het TH-50PV70F scherm gaf me ook de illusie dat het scherm aan het flikkeren was tov. de tv's die ernaast stonden. Mss een instelling, refresh rate, I don't know?
Probleem in een winkel als Medimarkt is dat je niet weet of ze gooed staan ingesteld. Klinkt alsof ie niet op 100 hz stond. (of heb je het over een groot wit vlak? die knipperen namelijk wel een beetje op de PV70)
Ik veronderstel een full-hd demo zowel op de full-hd's als de hd-ready tv's. Zou dit kunnen? Of zouden ze in MM voor hd-ready tv's en full-hd's verschillende signalen sturen?
Lijkt me sterk dat ze een 1080p demo aan het draaien waren. Maar vragen wat het is, is de beste oplossing.
Nu twijfel ik om hetvolgende te doen: ik koop een klein lcd schermpje van om en bij de 900€ en koop me later
Op zich een goeie oplossing alleen is het mij een raadsel waarom je voor LCD zou gaan. Voor 825 euro heb je (in nederland) een 37PV7.

Verder: zou je ze niet vergelijken met een SD kabel signaal ipv. HD materiaal? Lijkt me belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:14:
Waarom rijd je niet gewoon naar NL of DLD om 'm daar te kopen. Als het zoveel scheelt is het de rit wel waard, toch?
M'n vriendin is wat onzeker bij een aankoop in Nederland. Ze vreest dat bij defect we de tv zelf naar Nederland moeten sturen om van de fabrieksgarantie gebruik te maken. Indien ze er zelf om komen is dit prima maar dan zegt ze me om een tv beter bij een degelijke ektrozaak te kopen omdat bij schade je dan een vervangtv krijgt en wnr buiten fabrieksgarantie die mensen u hoogstwaarschijnlijk zullen knn verder helpen.. Houdt dit steek :? of zouden vrouwen beter hun mond houden als het over multimedia gaat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:16:
Probleem in een winkel als Medimarkt is dat je niet weet of ze gooed staan ingesteld. Klinkt alsof ie niet op 100 hz stond. (of heb je het over een groot wit vlak? die knipperen namelijk wel een beetje op de PV70)
Het beeld was tijdens een ski-scene, witte bergen etc... Ik hoop dat het de refresh rate instelling is.
Lijkt me sterk dat ze een 1080p demo aan het draaien waren. Maar vragen wat het is, is de beste oplossing.
Volgende keer stel ik zeker die vraag, ik was namelijk net wat voor sluitingstijd toegekomen.
Op zich een goeie oplossing alleen is het mij een raadsel waarom je voor LCD zou gaan. Voor 825 euro heb je (in nederland) een 37PV7.
Ik had nog niet echt wat opzoekingswerk verricht en ging er van uit dat plasma vanaf relatief grotere afmetingen beginnen tov. LCD wat dus de prijs bepaalt. Maar bvb. een 37PV7 lijkt me goed te doen, daarvoor zou ik een aankoop in NL zeker opteren!
Verder: zou je ze niet vergelijken met een SD kabel signaal ipv. HD materiaal? Lijkt me belangrijker.
Mja, klopt. Maar ik denk niet dat men in MM het signaal voor u kan aanpassen? Als ik dan naar een kleinere elktrozaak ga, zijn de verkopers veel gewilliger maar dan hebben ze ofwel een hd-ready 50" en een full-hd 42".. Ik zou verschil tss. 50" full-hd en hd-ready wensen te zien zowel SD als HD.

Maar toekomstgericht zal HDTV doorbreken. We spreken dan hoogstwaarschijnlijk over 720p signaal? Full-hd banbreedte lijkt me (voorlopig) onmogelijk. Dan doe ik een goeie keuze om een hd-ready te kopen. Maar eens blueray/hd-dvd doorbreekt dan sta ik daar met m'n hd-ready terwijl ik zelf het verschil tss full-hd goed kan zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:39
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:29:
....
Mja, klopt. Maar ik denk niet dat men in MM het signaal voor u kan aanpassen? Als ik dan naar een kleinere elktrozaak ga, zijn de verkopers veel gewilliger maar dan hebben ze ofwel een hd-ready 50" en een full-hd 42".. Ik zou verschil tss. 50" full-hd en hd-ready wensen te zien zowel SD als HD.
....
Was laatst bij MM hier in Ned. maar daar ging de verkoper best effe zeppen naar een tv signaal. Volgens mij was het zelfs analoog. Dus weet niet of ze er een digitaal TV signaal hebben.

Maar ja, als je belangstelling toont, dan is de kans groot dat ze wel wat extra's willen showen. Dus denk dat je gewoon moet vragen, en dan zie je wel of ze het willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

@Wouke om echt het effect van full HD te zien, zou je eigenlijk 720p bron op een PV70 en 1080p bron op een PY700 moeten aansluiten. Als je namelijk 1080p aansluit op een PV70 moet er gedownscaled worden, wat beeldkwaliteit kost.

Verder hoor/lees ik steeds meer berichten dat de PY700 niet zo goed is met SD als de PV70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:02
Ferry34 schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 21:27:
[...]

Ik heb daar geen verstand van, zou het ook niet durven te veranderen in het servicemenu.
Denk dat ik na de 200 inloopuren, de tv maar isf laat calibreren (mits onder de €200).
Iemand hier ervaringen mee?
Ik heb gisteren mijn 42pv70 opgehaald en hij bevalt uitstekend. Ik heb contrast etc naar beneden gezet voor de eerste paar honderd uur. Daarna ga ik hem zeker ISF laten calibreren in Emmeloord. Als je hem daar heen brengt kost het €80 en dat is het volgens mij zeker waard. Ik zal mijn ervaringen hier weer neerzetten als hij gecalibreerd is.

Verder kon ik ook zien dat bij grote witte vlakken er lichte trillingen te zien zijn in het beeld, maar dat is niets vergeleken met het verschil tussen 50 en 100 hz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:29:
[...]

Het beeld was tijdens een ski-scene, witte bergen etc... Ik hoop dat het de refresh rate instelling is.
De kans is redelijk klein, tenzij er iemand met de instellingen heeft zitten klooien. De factory default is nml al 100Hz. Maar je kan het eenvoudig nagaan als je iemand met de afstandbediening kan vinden. Menu -> Instellingen -> Beeldformaat moet op 100Hz staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:55:
@Wouke om echt het effect van full HD te zien, zou je eigenlijk 720p bron op een PV70 en 1080p bron op een PY700 moeten aansluiten. Als je namelijk 1080p aansluit op een PV70 moet er gedownscaled worden, wat beeldkwaliteit kost.

Verder hoor/lees ik steeds meer berichten dat de PY700 niet zo goed is met SD als de PV70
het zal voor mij een moeilijke beslissing worden. Als ik alles zo goed begrijp moet ik hd-ready_720p bron vergelijken met full-hd_1080p bron. Hierbij geldt wnr je vanaf grotere afstand kijkt (vb. 3,35m) geen verschil zult merken. Mààr stel ik wens later een blueray of hd-dvd op te leggen dan moet de hd-ready tv sowieso upscalen en zal ik dus zeker en vast het verschil tov. full-hd merken. M'n filmverslaving laat dit helaas niet toe :'(

Ik begrijp dat SD er mooier uitziet op hd-ready (minder downscalen dan full-hd tv) en dat HDTV 720p of 1080i/1080p beelden geeft, dus hd-ready blijft voor gewoon tv kijken de beste keuze als ik ervan uit mag gaan dat HDTV 1080i/p nog lang gaat duren. Maar voor films (blueray/hd-dvd) wint full-hd. Klopt mijn stelling?

M'n vriendin wenst sowieso een digitale televisie abbonement te nemen. Dit wordt kiezen uit Belgacom TV of Telenet Digital TV (belgisch). Maar als ik het goed op heb, wordt hier het gewone SD signaal ipv analoog verstuurd nu digitaal verstuurd en spreken we over DTV (Digitale Televisie) en is er dus totaal nog geen sprake van HDTV. Eventueel dat er enkele zenders HD worden uitgezonden dan. Right? Of zijn die zenders wel degelijk 720p en enkelen 1080i/p?

Amai het wordt ingewikkeld voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:50:
[...]
Mààr stel ik wens later een blueray of hd-dvd op te leggen dan moet de hd-ready tv sowieso upscalen
downscalen ja
en zal ik dus zeker en vast het verschil tov. full-hd merken.
Ik ken geen Bluray HDDVD spelers maar het lijkt me dat je kunt kiezen voor output: 720p, 1080i of 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkChylde
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 09:22:
[...]

M'n vriendin is wat onzeker bij een aankoop in Nederland. Ze vreest dat bij defect we de tv zelf naar Nederland moeten sturen om van de fabrieksgarantie gebruik te maken. Indien ze er zelf om komen is dit prima maar dan zegt ze me om een tv beter bij een degelijke ektrozaak te kopen omdat bij schade je dan een vervangtv krijgt en wnr buiten fabrieksgarantie die mensen u hoogstwaarschijnlijk zullen knn verder helpen.. Houdt dit steek :? of zouden vrouwen beter hun mond houden als het over multimedia gaat? :P
ik zeg niets, maar ben toch geneigd om het met je laatste zin eens te zijn :X :+
maar vervangende tv en garantie buiten fabriekgarantie om zou ik heel goed van te voren afspreken met de zaak. Dat zijn nl geen vanzelfsprekende zaken, en zou er ook niet op rekekenen.

en het blijft voor jou een kosten/baten overweging. stel dat je een defect krijgt en zelf je tv naar nl moet brengen, wil je dat dan? en weegt dit op tegen de besparing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:13:
downscalen ja

Ik ken geen Bluray HDDVD spelers maar het lijkt me dat je kunt kiezen voor output: 720p, 1080i of 1080p.
Sorry ik sloeg de up-downscalen term door elkaar :)

Net vriendin aan de lijn gehad. Ze ziet een uitstapje naar Nederland wel zitten en de TH-37PV7F ziet ze volledig zitten. Natuurlijk zullen we ons beperken tot het Zuidelijke gedeelte van NL. Ik weet niet ofdat jullie me winkels kunnen aanraden binnen dit gebied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkChylde schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:18:
en het blijft voor jou een kosten/baten overweging. stel dat je een defect krijgt en zelf je tv naar nl moet brengen, wil je dat dan? en weegt dit op tegen de besparing?
Voor een goedkoop toestel <500€ : ja. Voor een duur toestel >2500€: nee. Het vervoeren van een 50" scherm zie ik niet echt zitten, heb liever de verantwoordelijkheid tijdens transport bij iemand anders. Ik wacht dus nog liever 'wat' af totdat die full-hd tv's en HDTV beginnen door te breken en ik m'n aankoop in België kan doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:26:
[...]

Net vriendin aan de lijn gehad. Ze ziet een uitstapje naar Nederland wel zitten en de TH-37PV7F ziet ze volledig zitten. Natuurlijk zullen we ons beperken tot het Zuidelijke gedeelte van NL. Ik weet niet ofdat jullie me winkels kunnen aanraden binnen dit gebied?
RedCoon zit in Tilburg, maar die doen volgens mij niet aan afhaal. Is overigens een internetwinkel die ook in Belgie levert.

Ow, de PV7 heeft die niet in het assortiment...

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:38:
[...]Is overigens een internetwinkel die ook in Belgie levert.
Mijn vriendin ziet een aankoop in Nederland best wel zitten, maar haar kennende is dat te wijten aan het dagje uit naar NL. Een webshop bederft de pret voor haar dus kan ik ze moeilijker overtuigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:26:
[...]

Stassen (www.stassen.nl) in Venlo. Weet alleen niet of ze de PV7F ook hebben (staat niet op de site, wel de 37PV70/42PV70 voor resp. 1199 / 1399)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bestel hem hier (of afhalen in Turnhout) en neem haar voor het geld wat je uitspaart (door hem niet in de winkel te kopen) een weekendje mee naar Nederland. :D

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Shiver23: haha da's ook een leuke optie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Shiver23 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:55:
Bestel hem hier (of afhalen in Turnhout)
Goede tip ja. Gewoon afhalen in Belgie. Met de enorme toename aan belgen hier is dat een gouden zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nas
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 11:44:
[...]

Mijn vriendin ziet een aankoop in Nederland best wel zitten, maar haar kennende is dat te wijten aan het dagje uit naar NL. Een webshop bederft de pret voor haar dus kan ik ze moeilijker overtuigen. ;)
Kan alleen nog een keer deze winkel posten http://www.mediahomeservice.nl
Je kan daar perfect naar mailen, men krijgt steeds antwoord.

Ze leveren in België
Voor een TH 42PY700 is de totaal prijs volgend

Toestel 2099
Recupel 8
Leveringskosten 29.95
Installatie kosten ( ophangen muur ) 50

Samen 2099+8+29.95+50=2186.95 Euro
Komt voor een vlakke muurbeugel +- 70 euro bij

Indien men hem zelf aan de muur hangt vervallen de 50 euro

Geven 3 jaar garatie ( wat een jaar meer is dan Panasonic zelf )
Betaling bij levering

Na kontakt met Panasonic België blijkt dat er geen probleem is qua service en garantie en dat het om dezefde types gaat dan in België gekocht.

Panasonic België doet daratie en herstellingen indien nodig.
U kan deze steeds vrijblijven bellen.
Men staat u daar zonder problemen te woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na lang wikken, wegen en vergelijken van verschillende plasmatelevisies ben ik er ook bijna uit: over een paar weken zou ik ook een 42" Panasonic plasma willen bestellen (ofwel bij Redcoon, ofwel bij Mediahomeservice, afhankelijk van welk antwoord ik op onderstaande vraag krijg). Na rondvraag bij de lokale dealers heb ik er een gevonden die ook ISF-calibraties uitvoert. Vanwege de stevige prijs van deze calibratie (zo'n 200 euro) ben ik echter ook de 42PV7 aan het overwegen.

Vandaar mijn vraag: waarmee zou ik het mooiste beeld krijgen: de 42PV70 (met zijn hogere contrastverhouding en hoger aantal grijswaarden) zonder calibratie (of slechts een calibratie-DVD), of met de 42PV7 met echte ISF-calibratie? Het aantal HDMI-poorten is minder belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 11:49:
[...]

Minder aansluitmogelijkheden, geen 100hz. Waarschijnlijk ook mindere de-interlacers en andere beeldverwerkingstechnieken. En als je het toestel bekijkt (uiterlijk) ziet de PV7 er erg goedkoop uit. Heel plastic met een naar mijn mening lelijke voet. Voor dat kleine prijsverschil zou ik zelf zonder meer voor de PV70 gaan. Maar ik kan natuulijk niet bij jou in de portemonnee kijken.
Flauwekul, ik heb net een PV7 37 inch op mijn slaapkamer staan en deze heeft gewoon 100hz hoor, is ook terug te schakelen naar 50hz. Trouwens een zeer mooi toestel, ziet er echt niet plastic uit. Tevens briljante beeldkwaliteit maar dat was ik al gewend van panasonic aangezien ik al 1,5 jaar de 42 inch PA40 in de woonkamer heb hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triekwel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-04-2023
Eh, waar zit het servicemenu?
Ik heb een 42PV70..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

triekwel schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:30:
Eh, waar zit het servicemenu?
Ik heb een 42PV70..
Op het toestel zelf de knop rechts naast de F inhouden, en terwijl je dat doet op de ab 3 keer de 0. Dan 4 seconden wachten en je zit erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triekwel
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:36:
[...]

Op het toestel zelf de knop rechts naast de F inhouden, en terwijl je dat doet op de ab 3 keer de 0. Dan 4 seconden wachten en je zit erin.
Top! Bedankt het werkt! :)
Overigens kan ik met m'n ab niets selecteren in dat menu...

[ Voor 9% gewijzigd door triekwel op 12-07-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan selecteren door met 1 en 2 te bladeren, met 3 en 4 door de subwaarden te bladeren, en met de volume knop een waarde hoger en lager te zetten. Just take care :)

Overigens: aangezien je hier in het servicemenu de aanpassingen kan doen voor o.a. de verschillende kleurwaarden (Red/Green/Blue) en contrast en brightness, ben ik ook heel benieuwd wat voor waarden anderen hier hebben, en natuurlijk nog het meest naar de waarden van een ISF gecalibreert toestel >:)

Ik heb zelf
R-Cut 80 (Red Cutoff)
G-Cut 80 (Green Cutoff)
B-Cut 80 (Blue Cutoff)
R-Drv F0 (Red Drive)
G-Drv FC (Green Drive)
B-Drv EB (Blue Drive)
All-Cut 80 (All Cutoff)
All-Drv FC (All Drive)

Contrast 239
Color 2B
Tint 00
Sub Brt 810

Overigens zijn deze waarden gelijk in Cinema, Normal en Dynamische modus.(Vreemd aangezien de felheid toch duidelijk verschilt, en ik hier in dit menu geen verschil in kan vinden)

Ik draai zelf de "cool" kleurtint, en bovenstaande waarden zullen dus zeker anders zijn bij normaal of warm.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat een defecte pixel alleen te zien is met de TV aan.
Bij mij zichtbaar als zwarte punt als de tv uit staat.

Is deze nog te activeren, of dealer bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 20:18:
Ik dacht dat een defecte pixel alleen te zien is met de TV aan.
Bij mij zichtbaar als zwarte punt als de tv uit staat.

Is deze nog te activeren, of dealer bellen?
Misschien kun je hem activeren in het service menu.... 8)7... flauwe grap...

Indien een pixel defect is kun je dat niet zien als de tv uitstaat.
Het lijkt erop dat er op die zwarte plek niet een defecte pixel zit maar... GEEN pixel.
Oké.. als er 1 pixel defect is, is dit erg jammer. Maar in jouw geval is het gewoon vreemd.
Ik zou ik toch gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Ik ben net naar de MegaMax geweest en heb daar een order neergezet voor de 42PV70!
Ik kan deze samen met een 5 meter DVI-HDMI kabel voor de gezamenlijke prijs van 1300 euro
meenemen. Mooi deal toch?

Ik kon het scherm bij de MM meekrijgen voor 1199 (zonder kabel dus) met één jaar volledige garantie, bij de MegaMax krijg ik drie jaar volledige garantie. Werknemers zijn daar erg behulpzaam, wat zeker heeft bijgedragen daar het scherm te kopen

Ikke ben helemaal blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPaulus
TimmieVelthuis schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 07:36:
[...]

Ik weet niet of je het fijn vindt om, wanneer iets kapot gaat, het weer op te moeten sturen of hoe het zit met de garantie. Maar bij de MM kan je het ook wel voor zo'n prijs krijgen als bij Redcoon. de 42PV70 is in Groningen 1199 euro en daar kan vast nog wel wat vanaf. Moet in andere MM ook wel lukken denk ik zo.
De MediaMarkt in Utrecht rekent nog 1399 euro voor de 42pv70 dus dat wordt praten als brugman om alleen al in de buurt te komen van de Groningse prijs. Bovendien hebben ze me al meerdere keren verteld dat geld teruggeven er niet in zit als ik er achteraf niet tevreden mee ben want 'ik heb 'm toch in de winkel kunnen bekijken'. Dat is dan weer het voordeel van een webshop, daar kan de tv terug binnen een week na levering. En Panasonic geeft toch een paar jaar garantie aan huis ? Bij BobShop.nl adverteren ze daar tenminste mee (1170 eur inclusief 2 jaar aan-huis). Is dat standaard Panasonic garantie dat jullie weten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
daPaulus schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 22:09:
[...]

De MediaMarkt in Utrecht rekent nog 1399 euro voor de 42pv70 dus dat wordt praten als brugman om alleen al in de buurt te komen van de Groningse prijs. Bovendien hebben ze me al meerdere keren verteld dat geld teruggeven er niet in zit als ik er achteraf niet tevreden mee ben want 'ik heb 'm toch in de winkel kunnen bekijken'. Dat is dan weer het voordeel van een webshop, daar kan de tv terug binnen een week na levering. En Panasonic geeft toch een paar jaar garantie aan huis ? Bij BobShop.nl adverteren ze daar tenminste mee (1170 eur inclusief 2 jaar aan-huis). Is dat standaard Panasonic garantie dat jullie weten ?
kan je niet gewoon aangeven dat hij bij een andere MM (in dit geval Groningen) voor 1199 staat. Volgens mij doen ze er dan echt wel wat af hoor, het is toch hetzelfde bedrijf... Heb op tweakers wel eens verhalen gehoord van mensen die zo wel de prijs naar beneden konden praten.

Zoals ik hierboven heb beschreven, heb ik mn scherm bij MegaMax gehaald. Ik mag twee weken lang 'testen' of het wat voor me is en mag het dan alsnog terugsturen wanneer het niet bevalt. Is dus niet alleen bij webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand z'n ervaringen delen bij het TH-42PV7F plasma schermpje? Ik vind namelijk niet onmiddellijk een review terug. Aangezien ik voorlopig een goedkoper toestel zal kopen en afwacht op de prijsdaling/doorbraak van het volledige HD gebeuren is m'n budget 1000€. Een 32" werd me aangeraden maar bvb. op bestekeus.nl kan ik de TH-42PV7F krijgen voor 1099€. Dat is amper ~150 verschil met een 37" dus zeker het overwegen waard!

Helaas heeft Redcoon dit scherm niet in z'n gamma :( het wordt dus ofwel BesteKeus.nl of mediahomeservice.nl

BesteKeus.nl
Panasonic Plasma TV TH-42PV7F: 1.099,00EUR
Verwijderingsbijdrage: 8,00EUR (??)
Zendingen België tot 30 kg: EURO 39,- (ik schat scherm < 30kg)
= 1.146EUR
Eventueel afhaling in Belgische Turnhout maar ik vind die info niet terug op de site? (contactgegs).
Dan komt het op zo'n 1.117EUR.

mediahomeservice.nl
Panasonic TH-42PV7 107 cm HD-ready Plasma TV: 1049,00EUR
Gratis bezorging, 2 jaar onsite garantie + 1 jaar extra Media Homeservice garantie.
Wél staat er bij de leveringsvoorwaarden: "In België bedragen de verzendkosten respectievelijk E 20,- en E 29,95 afhankelijk van de grootte en gewicht".
Ik vermoed dat gratis bezoring enkel voor Nederland telt?
Verwijderingsbijdrage: 8,00EUR (??)
Stel verzendingskosten: 29,95EUR => 1049.00 + 8,00 + 29,95 = 1086,95EUR.

+ bijkomende garantie, beste keuze lijkt mij dus mediahomeservice.nl. Alleen vindt m'n vriendin die vooruitbetaling minder leuk maar ik overtuig ze wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
TimmieVelthuis schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 08:39:
[...]
Zoals ik hierboven heb beschreven, heb ik mn scherm bij MegaMax gehaald. Ik mag twee weken lang 'testen' of het wat voor me is en mag het dan alsnog terugsturen wanneer het niet bevalt. Is dus niet alleen bij webshop :)
Bij koop of afstand/webshops heb je wettelijk een week bedenktijd, maar vaak (altijd?) wordt er wel de voorwaarde bij gesteld dat het product alleen ongeopend geretourneerd mag worden (wat ik me goed voor kan stellen overigens). Dan valt er dus weinig te testen en is jouw afspraak met MM beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
sverzijl schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:14:
[...]

Bij koop of afstand/webshops heb je wettelijk een week bedenktijd, maar vaak (altijd?) wordt er wel de voorwaarde bij gesteld dat het product alleen ongeopend geretourneerd mag worden (wat ik me goed voor kan stellen overigens). Dan valt er dus weinig te testen en is jouw afspraak met MM beter.
Volgens mij kunnen ze wel stellen dat het ongeopend terug moet, maar volgens mij zijn ze wettelijk verplicht, het binnen 7 dagen terug te nemen.

De wet staat (volgens mij) altijd boven hun regels.
En de regel in de wet is volgens mij, dat je het terug mag doen als het niet aan jou verwachting voldoet.
Hoe kan ik nu weten dat het wel/niet aan mijn verwachting voldoet, als ik het niet mag openen?

Wel is het zo dat CD's/DVD en hier niet ondervallen, aangezien dat je dan lekker effe een kopie kan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:12:
+ bijkomende garantie, beste keuze lijkt mij dus mediahomeservice.nl. Alleen vindt m'n vriendin die vooruitbetaling minder leuk maar ik overtuig ze wel ;)
Ik geef je vriendin hierin groot gelijk ;) Persoonlijk zal ik nooit vooruit betalen (tenzij producten van een klein bedrag tot 100 euro ofzo) bij een webshop. Zolang ze je geld nog niet hebben is er grote motivatie om het product (snel) te leveren. Als ze het geld toch al binnen hebben zullen ze veel minder hard voor je lopen (en blijkt die op de website gestelde levertijd van 2 dagen ineens 6 weken te worden bijv). Het zal best vaak goed gaan, maar waarom risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
stimpyrulez schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:22:
[...]
Volgens mij kunnen ze wel stellen dat het ongeopend terug moet, maar volgens mij zijn ze wettelijk verplicht, het binnen 7 dagen terug te nemen.

Natuurlijk staat de wet boven eigen gestelde voorwaarden, maar vergeet niet dat er een wereld van verschil is tussen recht hebben en recht krijgen. Daarnaast, weet je heel zeker dat het zo onvoorwaardelijk vastgelegd is in de wet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sverzijl schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:23:
[...]

Ik geef je vriendin hierin groot gelijk ;) Persoonlijk zal ik nooit vooruit betalen (tenzij producten van een klein bedrag tot 100 euro ofzo) bij een webshop. Zolang ze je geld nog niet hebben is er grote motivatie om het product (snel) te leveren. Als ze het geld toch al binnen hebben zullen ze veel minder hard voor je lopen (en blijkt die op de website gestelde levertijd van 2 dagen ineens 6 weken te worden bijv). Het zal best vaak goed gaan, maar waarom risico nemen.
Daar heb je een punt! Maar ik vrees dat er weinig NL webshops zijn waar je bij ontvangst kunt betalen (woonachtig in België), niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterren mijn 42PY700 van Media Homeservice binnen gekregen. Als je een Full hd source kijkt is het beeld zo echt en zo natuurlijk.

Wouke ik weet niet of je de 42V7F nodig hebt voor een slaapkamer. zo niet koop een minimaal een PV70 versie. Als je budget gebonden bend koop een 37 inch model van de pv70 of pv45.Ik heb zelf de 42V7F werkend gezien. Naast een 42PV70.Het verschil 42v7f zwart is meer grijs achtig, wit wordt meer grijs.De 42PV70 zwart is zwart, wit is wit en de kleuren zijn heel natuurlijk.

Wouke de 42PY700 is de eerste PLASMA die 4000 gradatiestappen heeft. Dit betekend dat de overgang van zwart naar schaduw heel natuurlijk is.Het probleem wat panasonic normaal als probleem wordt aangezien in reviews is dat de pani's 3000 gradatiestappen hebben.De 42V7F heeft er maar 2000 ouch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:47:
Wouke ik weet niet of je de 42V7F nodig hebt voor een slaapkamer. zo niet koop een minimaal een PV70 versie. Als je budget gebonden bend koop een 37 inch model van de pv70 of pv45.Ik heb zelf de 42V7F werkend gezien. Naast een 42PV70.Het verschil 42v7f zwart is meer grijs achtig, wit wordt meer grijs.De 42PV70 zwart is zwart, wit is wit en de kleuren zijn heel natuurlijk.
Het is een tijdelijke oplossing die TV TH-42PV7F. Ik wacht af totdat de prijs voor de TH-50PY700 wat is gezakt, of eventueel op een nieuwer model binnen een jaartje (ev. 2j).

Dus betreft zwart-zwart beeld kies ik beter voor een pv70 reeks. We hadden als tijdelijke oplossing een budget van ~1000€ gerekend. Ik lette niet op specs maar beeldgrootte vandaar m'n overweging om een TH-42PV7F aan te schaffen. Ik zit ten slotte in de huiskamer op 3,35meter afstand. 37" lijkt me dan wat klein maar het moet een goedkope oplossing blijven.

De pv70 reeks, nog net binnen m'n budget th-37pv70, is kwa kleuren veel mooier?

Verdorie, nu wordt het opnieuw kiezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:02:
[...]
De pv70 reeks, nog net binnen m'n budget th-37pv70, is kwa kleuren veel mooier?
Mijn mening: PV70 en PV7 geven identiek beeld. Verschillen die Panasonic claimed dat ze hebben zijn een questie van marketing differentiatie. Netzoals dat 42PV60 en 42PV45 identiek beeld geven.

Sommige mensen zullen dit niet geloven want die geloven heilig in specs. Zo sterk dat ze op basis van specs een TV kopen. En die zijn er een hoop hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:26:
[...]

Mijn mening: PV70 en PV7 geven identiek beeld. Verschillen die Panasonic claimed dat ze hebben zijn een questie van marketing differentiatie. Netzoals dat 42PV60 en 42PV45 identiek beeld geven.

Sommige mensen zullen dit niet geloven want die geloven heilig in specs. Zo sterk dat ze op basis van specs een TV kopen. En die zijn er een hoop hier.
Ik denk sowieso te opteren voor de 42" (th-42PV7F) mede door m'n grote kijkafstand. Het is uiteindelijk een tijdelijke oplossing in afwachting op een groter Full-HD scherm. Wie weet tegen dan een 140cm? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou eerst eens wat schermen gaan bekijken,ik heb het idee dat je net zoals mij,nog niet helemaal weet wat je precies wilt 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:51:
Ik zou eerst eens wat schermen gaan bekijken,ik heb het idee dat je net zoals mij,nog niet helemaal weet wat je precies wilt 8)7 .
Toch wel hoor, Plasma Panasonic :) :) Nee, maar ik zal nog maar eens MediaMarkt bezoeken om een keuze te maken. 37" types en 42" types vergelijken etc.. en zo komen we er wel. Zien is geloven, specs zijn bijkomstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Philflow schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:26:
[...]

Zelfde mening hier, heb ze naast elkaar gezien met zelfde HD bron eraan. Ik zie geen verschil, beide zeer mooi beeld. Enige reden waarom ik voor de PV70 gekozen heb is aansluitingen, maar 1 HDMI op de PV7 is te weinig voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:47:
Gisterren mijn 42PY700 van Media Homeservice binnen gekregen. Als je een Full hd source kijkt is het beeld zo echt en zo natuurlijk.

Wouke de 42PY700 is de eerste PLASMA die 4000 gradatiestappen heeft. Dit betekend dat de overgang van zwart naar schaduw heel natuurlijk is.Het probleem wat panasonic normaal als probleem wordt aangezien in reviews is dat de pani's 3000 gradatiestappen hebben.De 42V7F heeft er maar 2000 ouch.
Wat vind jij trouwens van de SD kwaliteit van dit scherm,dus met b.v digitale tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 11:24:
Wat vind jij trouwens van de SD kwaliteit van dit scherm,dus met b.v digitale tv
Heb ik het juist? Digitale TV = SD signaal maar dan digitaal verstuurd. Nog steeds 567 lijnen uitgezonderd enkele zenders die HD zijn, right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Er is me overigens wel iets opgevallen bij mijn 42pv70. Ik heb er 2 en allebei doen het.
Als ik gewoon tv kijk via de kabel dan zie ik gemiddeld om het uur of zo ( niet getimed) een storing van ongeveer 1/10e seconde ind e vorm van een streep of zo van ongeveer 40 cm. Soort van storing idee voa de kabel. Heel raar. allebei hebben ze het . Meer mensen zoiets opgevallen?

ola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier gisteren toch gepost dat het 29.95 euro is voor levering in Belgie
en dat je kan betalen bij ONTVANGST van u toestel

Hier nogmaals mijn eerder posting

Kan alleen nog een keer deze winkel posten http://www.mediahomeservice.nl
Je kan daar perfect naar mailen, men krijgt steeds antwoord.

Ze leveren in België
Voor een TH 42PY700 is de totaal prijs volgend

Toestel 2099
Recupel 8
Leveringskosten 29.95
Installatie kosten ( ophangen muur ) 50

Samen 2099+8+29.95+50=2186.95 Euro
Komt voor een vlakke muurbeugel +- 70 euro bij

Indien men hem zelf aan de muur hangt vervallen de 50 euro

Geven 3 jaar garatie ( wat een jaar meer is dan Panasonic zelf )
Betaling bij levering

Na kontakt met Panasonic België blijkt dat er geen probleem is qua service en garantie en dat het om dezefde types gaat dan in België gekocht.

Panasonic België doet daratie en herstellingen indien nodig.
U kan deze steeds vrijblijven bellen.
Men staat u daar zonder problemen te woord.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stimpyrulez schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:22:
[...]

En de regel in de wet is volgens mij, dat je het terug mag doen als het niet aan jou verwachting voldoet.
Hoe kan ik nu weten dat het wel/niet aan mijn verwachting voldoet, als ik het niet mag openen?

Wel is het zo dat CD's/DVD en hier niet ondervallen, aangezien dat je dan lekker effe een kopie kan trekken.
Dat klopt, ze zijn verplicht hem terug te nemen! Ongeopend of niet. Overigens wil dit niet betekenen dat dit een makkelijk proces zal zijn. Zij hebben jouw geld al en je zal dus overtuigend te werk moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:40:
Ik heb hier gisteren toch gepost dat het 29.95 euro is voor levering in Belgie
en dat je kan betalen bij ONTVANGST van u toestel

Hier nogmaals mijn eerder posting
Ok bedankt, wanneer ik overga tot aankoop neem ik contact op met die mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyrulez
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:56:
[...]

Dat klopt, ze zijn verplicht hem terug te nemen! Ongeopend of niet. Overigens wil dit niet betekenen dat dit een makkelijk proces zal zijn. Zij hebben jouw geld al en je zal dus overtuigend te werk moeten gaan.
Mmm blij dat ik een rechtsbijstand verzekering heb :).

Nee ben met je eens, makkelijk zal het (als je pech hebt) niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks je rechtsbijstandverzekering sta je toch redelijk zwak omdat de kosten die gemaakt moeten worden voor een rechtzaak vaak hoger uit zullen pakken dan het bedrag waarover het geschil gaat, en daarmee worden deze zaken dan ook afgewezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yah schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 12:17:
Er is me overigens wel iets opgevallen bij mijn 42pv70. Ik heb er 2 en allebei doen het.
Als ik gewoon tv kijk via de kabel dan zie ik gemiddeld om het uur of zo ( niet getimed) een storing van ongeveer 1/10e seconde ind e vorm van een streep of zo van ongeveer 40 cm. Soort van storing idee voa de kabel. Heel raar. allebei hebben ze het . Meer mensen zoiets opgevallen?
Mij nog niet opgevallen. Kan het geen netstoring zijn, een ijskast die aanslaat of zo?

Groet, Paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand de code om het aantal branduren te zien op een 50pv60?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.