idem hier. Mijn macBook viert morgen zijn eerste verjaardag. Dag garantie!
Maar mijn bookie is in april hiervoor (en gele case) gerepareerd bij Card. Inverterboard, display-bezel en topcase vervangen. Alles ging goed, tot vorige week. Het geflikker kwam weer terug.
Frappant genoeg werd ik 's avonds gebeld (zeg maar gestalkt) door de telefonische verkoopafdeling van Apple. Na 1e keer wegdrukken, 4 keer zeggen dat het nu niet uit kwam, kwam de a(a)(p)p(le) uit de mouw.
Of ik niet voor veel te veel geld 2 jaar garantie bij wilde kopen.... Mijn bookie was immers al een keer gerepareerd....
Gelukkig a) krijg je 3mnd garantie op je reparatie en b) was ik gelukkig nog op tijd. Case nummer is aangemaakt en nu is het zaak tijd te vinden om langs Card te rijden.
Card had ik trouwens ook al gebeld en die stond er niet van op te kijken dat dit probleem zich a) voor deed en b) terugkwam.....
Overigens heb ik geen appleCare gekocht. Op een laptop van €1660 (2.0ghz / dvd-rw / 2gb) vind ik bezopen dat ik voor €300 garantie moet kopen. De rechtbijstand verdient genoeg aan me en volgens is er genoeg consumentenbescherming voor vervelende akkefietjes op te lossen. Ik ben geen business en bij een evt reparatie kan ik wel een weekje of twee zonder.. (ook dat telt mee)
[reden van edit]sorry, ik ben heel fanatiek safari op win aan het testen.. die houdt niet van aanhalings tekens dus bij "
's avonds" flipte de boel. Copy/Pasten van formulier-inhoud wil trouwens ook niet zo lekker.... [/reden van edit]
[
Voor 71% gewijzigd door
surfpunk op 27-06-2007 10:06
]
Mijn webcam is van lego, mijn fotocamera's zijn van Nikon, de statieven van Manfrotto, mijn snowboards van Völkl en mijn laptop van apple (maar daar mag ik op DPZ niets over zeggen)...