Ik heb van de week een Macbook van de vorige generatie (een MacBook2,1 volgens "About This Mac", die van december 2006 dus) aangeschaft. Echter, het beeldscherm daarvan flikkert als de helderheid onder de 50% staat. Als ik het scherm dan een beetje van onderen bekijk zie ik dat echt heel duidelijk. Ik heb dit echt nog nooit eerder gezien.
Ik ben ermee naar de winkel terug gegaan, en daar hebben ze 'm omgeruild voor een ander exemplaar uit dezelfde productieperiode (april van dit jaar). Maar deze heeft 't dus ook! Bij de winkel (Machouse in Woerden) zien ze 't niet. Ben ik nu echt gek aan 't worden, of hebben meer mensen dit?
Een van mijn opties is om toch voor een recentere macbook te gaan. Hebben mensen met een Macbook uit de nieuwe serie (van mei 2007) dit ook?
Een video op youtube komt nog 't dichtste bij wat ik zie.
Ik ben ermee naar de winkel terug gegaan, en daar hebben ze 'm omgeruild voor een ander exemplaar uit dezelfde productieperiode (april van dit jaar). Maar deze heeft 't dus ook! Bij de winkel (Machouse in Woerden) zien ze 't niet. Ben ik nu echt gek aan 't worden, of hebben meer mensen dit?
Een van mijn opties is om toch voor een recentere macbook te gaan. Hebben mensen met een Macbook uit de nieuwe serie (van mei 2007) dit ook?
Een video op youtube komt nog 't dichtste bij wat ik zie.