Het moeilijk herkenbare / vindbare fonts topic [ part 7] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 104.840 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberThug
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07:31

CyberThug

Formatting C: 1%

Weet iemand welk font dit is? Ik heb al gezocht met what the font, maar niets gevonden. Ik hoop dat jullie kunnen helpen...:?

Afbeeldingslocatie: http://www.wiljag.nl/images/example.gif

Edit: Ik ben er inmiddels achter. Het is 'Alibi'.

[ Voor 12% gewijzigd door CyberThug op 16-10-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar onderstaand font (komt van de website skihut rotterdam), kan iemand mij daarmee helpen?

whatthefont levert niks op...

Afbeeldingslocatie: http://www.nvsdesign.nl/download/naamloos.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 17:47

Copyman

Dode muis

Verwijderd schreef op zaterdag 18 oktober 2008 @ 17:16:
Ik ben op zoek naar onderstaand font (komt van de website skihut rotterdam), kan iemand mij daarmee helpen?

whatthefont levert niks op...

[afbeelding]
Toevallig ken ik hem, hij heet Ravie. Te vinden op www.dafont.com volgensmij http://www.fontica.com/font/ravie.

[ Voor 4% gewijzigd door Copyman op 18-10-2008 19:46 ]

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 18:53
Ben al een tijdje op zoek naar het volgende font, met WhatTheFont vind ik niks dat er op lijkt.

Afbeeldingslocatie: http://h4xr.org/2fug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Stainless lijkt er wel veel op, maar bij dat ontwerp is wat teveel met de vorm van de bogen gespeeld. Jouw voorbeeld heeft de mathematische strakheid van een ISOnorm DIN, maar die heeft weer een andere '1'...

Ha, Ramzzz zegt 't inmiddels ook :D :P

Borstel zat blijkbaar ook snel te editten, eerst stond er nog een '1' in het plaatje met een rechte vlag O-) :P

[ Voor 31% gewijzigd door benoni op 19-10-2008 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

borstel schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 21:59:
Ben al een tijdje op zoek naar het volgende font, met WhatTheFont vind ik niks dat er op lijkt.

[afbeelding]
FF DIN?

't Is 'm niet exact, maar met alleen 'kapitalen' is het lastig te beoordelen. En je zult ook wel eens 'onderkastletters' nodig hebben?
benoni schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:34:
Stainless lijkt er wel veel op, maar bij dat ontwerp is wat teveel met de vorm van de bogen gespeeld. Jouw voorbeeld heeft de mathematische strakheid van een ISOnorm DIN, maar die heeft weer een andere '1'...
Snel editten hè? ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Ramzzz op 19-10-2008 22:38 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lettertype van CJP is CJP, speciaal voor CJP ontworpen. Aangezien er een letter in het font is opgenomen die de herkomst verraad, Hoefler & Frere-Jones, neem ik aan dat zij de ontwerper zijn. De familie kent drie varianten: spray, fill en outline. Helaas is dit font, zover ik weet niet te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 16:41:
Het lettertype van CJP is CJP, speciaal voor CJP ontworpen. Aangezien er een letter in het font is opgenomen die de herkomst verraad, Hoefler & Frere-Jones, neem ik aan dat zij de ontwerper zijn. De familie kent drie varianten: spray, fill en outline. Helaas is dit font, zover ik weet niet te koop.
En de vraag is? :+

En als je hier zoekt? Of hier?

Je kunt van een Eurostile of een of ander 'square'-font met een filter eroverheen (spetters, eroded, whatever) ook zoiets maken. Wel in Illustrator o.i.d., uiteraard..

[ Voor 35% gewijzigd door Ramzzz op 20-10-2008 16:53 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op pagina 25 van dit forum had Jasper een vraag over het CJP font. Aangezien ik daar ook naar op zoek was kwam ik via via op dit forum terecht. Ik heb toen een antwoord gegeven, maar dit kwam niet bij de vraag terecht. Ik wist niet dat je boos werd...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2008 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Ramzzz schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 22:35:
[...]

FF DIN?

't Is 'm niet exact, maar met alleen 'kapitalen' is het lastig te beoordelen. En je zult ook wel eens 'onderkastletters' nodig hebben?

[...]

Snel editten hè? ;)
Hij komt in de buurt. Had hem inderdaad ff snel geedit. Maar de 1 is inderdaad met een rechte 'vlag'. Ik blijf verder zoeken.

Bedankt ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:17:
op pagina 25 van dit forum had Jasper een vraag over het CJP font. Aangezien ik daar ook naar op zoek was kwam ik via via op dit forum terecht. Ik heb toen een antwoord gegeven, maar dit kwam niet bij de vraag terecht. Ik wist niet dat je boos werd...
Maak je niet druk, hij is vast niet boos. Ramzzz zit gewoon helemaal in zijn rol van 'u vraagt, wij draaien'. :*

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 17:17:
Boos? Ik? :?
Dark Blue schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:35:
[...]

Maak je niet druk, hij is vast niet boos. Ramzzz zit gewoon helemaal in zijn rol van 'u vraagt, wij draaien'. :*
Zoiets, ja. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Loop je door de bieb, zie je een boek uit de jaren zeventig liggen...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3JBmMPI9PkHjPPdVjy1VIHKu/full.jpg
Jahoor, issie-weer! Het Kruidvat-lettertype! Zullen we ooit weten hoe deze heet? :D

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Niet online
Niemand die in de tussentijd wat bij elkaar heeft gezocht van Otto Eckman voor een Wikipedia pagina, anders hadden we misschien wat meer geweten... hoewel... 't kan ook van de hand van Peter Behrens geweest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:29:
weet iemand welk font dit logo is?
[afbeelding]
bvd
Ja, volgens mij is het de Snell Roundhand, Black script

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Besten, ik ben al een tijdje aan het rondkijken maar heb geen idee welk font dit it:

Afbeeldingslocatie: http://www.gport.nl/makebelieve.jpg

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

gerbenvandijk schreef op zondag 02 november 2008 @ 15:22:
Besten, ik ben al een tijdje aan het rondkijken maar heb geen idee welk font dit it:

[afbeelding]

Iemand een idee?
Volgensmij is dat gewoon een licht aangepaste Century Gothic.

Uitgaande van Illustrator: character tracking (letter-spacing) naar zo'n -75% en vervolgens de A Transform > Shrear (21,03°) en de V Transform > Shear (19,5°). Her en der de character tracking handmatig nog wat verbeteren en voila. ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Copyman op 02-11-2008 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happyguppy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-08 15:56
Copyman schreef op zondag 02 november 2008 @ 16:46:
[...]

Volgensmij is dat gewoon een licht aangepaste Century Gothic.

Uitgaande van Illustrator: character tracking (letter-spacing) naar zo'n -75% en vervolgens de A Transform > Shrear (21,03°) en de V Transform > Shear (19,5°). Her en der de character tracking handmatig nog wat verbeteren en voila. ;)
Thx! jammer dat ik dat font niet heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
gerbenvandijk schreef op zondag 02 november 2008 @ 17:05:
[...]

Thx! jammer dat ik dat font niet heb :P
Op www.dafont.com kun je onder het kopje sans-serif wel een erg in de buurt komende lettertypen vinden.
Als je het voor een bedrijf nodig hebt en het gaat nog veel vaker gebruikt worden, kun je erover nadenken om het te kopen. Je hebt dan alle varianten ter beschikking en je werkt er legaal mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

Afbeeldingslocatie: http://www.vandergang.nl/logo.gif

Iemand met een idee welk font voor de tekst "VANDERGANG" gebruikt wordt? Whatthefont weet het niet!
Bvd.

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Redwood schreef op maandag 03 november 2008 @ 09:21:
[afbeelding]

Iemand met een idee welk font voor de tekst "VANDERGANG" gebruikt wordt? Whatthefont weet het niet!
Bvd.
Da's een hele oude. Heb even mijn font-referentieboek niet bij me. Vanavond misschien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelZo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:41
Zou een admin/moderator ff http://www.identifont.com/ in de start topic willen zetten? Bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelZo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 14:41
[afbeelding]

Bvd.
Metromedium #2 lijkt erg, alleen de R en de vorm van de G. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

[afbeelding]

Bvd.
Het is bij uitstek een jaren '20 letter. Rondom de Bauhaus-periode.

Dichtst bij komt de Grotesque, voor zover ik kan vinden.
Afbeeldingslocatie: http://www.identifont.com/samples/adobe/MonotypeGrotesque.gif

Anders de Nobel.
Afbeeldingslocatie: http://images.fontbureau.com/web/specimen/splash/nobel.gif

De Toronto Subway komt ook een heel eind.
Afbeeldingslocatie: http://www.canadiandesignresource.ca/officialgallery/wp-content/uploads/2007/10/TorontoSubway.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Ramzzz op 04-11-2008 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Nou Ramzzz, ik vind een heel kenmerkende letter hierin toch wel de lage A, en die zie ik eigenlijk in geen één van de letters terug. Afgezien van die A dus komt Toronto Subway een heel end.
JelZo schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 00:04:
Zou een admin/moderator ff http://www.identifont.com/ in de start topic willen zetten? Bvd.
Topicstarter ook goed? :D Bij deze, gedaan.

[ Voor 39% gewijzigd door Dark Blue op 04-11-2008 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dark Blue schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 09:35:
Nou Ramzzz, ik vind een heel kenmerkende letter hierin toch wel de lage A, en die zie ik eigenlijk in geen één van de letters terug. Afgezien van die A dus komt Toronto Subway een heel end.

[...]

Topicstarter ook goed? :D Bij deze, gedaan.
Het is dan ook geen erg gangbaar en vermoedelijk alleen voor dit logo gedigitaliseerd lettertype, het stamt uit de jaren '20.

Het gaat er meestal om om er dichtbij te komen, een sfeer op te roepen met een letter, en ik zie ook wel dat de A, de N, de R , de G en de E tamelijk bijzonder zijn.

De poster die het vraagt kan natuurlijk altijd zelf even mailen of bellen met 'Vandergaag' wie het logo heeft ontworpen, dan kom je er ook. Ik wist alleen vrij zeker dat ik die letter in een letterproefboek heb staan, ik heb 't alleen niet kunnen vinden. Het is namelijk oud en niet gangbaar... en dan baal ik daarvan en geef wat suggesties.

Maar dan ook: als je iets 100% na moet maken, en geen alternatief kunt gebruiken (Avenir of Gill Sans, of Futura kan namelijk ook net zo goed als 'bijna' alternatief), dan weet ik niet of ik je eigenlijk wel wil helpen. Fraude ligt ook gewoon op de loer. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 18:17
Ik vind Bernhard Gothic er nog het meest van weg hebben, behalve de A & G.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.myfonts.com/115/fs/u/58/aba832ea13e2f1762668f8d6fd11bb.png

[ Voor 6% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 04-11-2008 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 17:52

Redwood

The Truth Is In Here

Vandergang had ik reeds gemaild. Zij wisten ook niet welk lettertype dit was. Hadden er wel een eps van, maar ik wilde het font! Maar bedankt iig. Genoeg lettertypes welke erop lijken.

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

DiSiLLUSiON schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:02:
Ik vind Bernhard Gothic er nog het meest van weg hebben, behalve de A & G.

[afbeelding]
En de D, de N, de R, de A, de V... zeg maar alle letters. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Ramzzz schreef op dinsdag 04 november 2008 @ 10:48:
[...]

En de D, de N, de R, de A, de V... zeg maar alle letters. :+
Ach, die kleine verschillen.. Die ziet toch niemand. :P :X

[ Voor 5% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 04-11-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Over "VANDERGANG":

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2ldizqp.jpg

Herenkleding sinds 1873, Neutraface sinds 2002 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Compunologist schreef op zaterdag 08 november 2008 @ 03:10:
Over "VANDERGANG":

[afbeelding]

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
Over "VANDERGANG":

[afbeelding]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Over "VANDERGANG":

[afbeelding]

Zeg, kom jij hier vaker? :*

Zeg, zou jij hier niet eens wat vaker komen? :*
Aangezien ik een jaar geleden ook al zo'n opmerking plaatste.

[ Voor 25% gewijzigd door Dark Blue op 08-11-2008 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

spoiler:
't mag dan wel niet echt, maar ik heb 'm inmiddels... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben op zoek naar
Afbeeldingslocatie: http://www.kees-internet.nl/sevenster.jpg

Herkent iemand deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Nou, hij lijkt hier wel een beetje op: http://www.dafont.com/ecu...p=50&af=on&text=Sevenster
Leuke domeinnaam trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet waar afbeelding gehost staat bedoel je? Is inderdaad geinig, directeur bedacht.

Tnx, lijkt er prima op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://www.m4rtin.nl/gallery2/d/3782-1/Arabisch.jpg

Wie weet dit font, ik heb mijn eigen herkennings software geprobeerd (fontexpert) en op internet de website "what the font", maar deze herkennen hem niet, als ik zoek op arabic fonts dan vind je de 'echte'.

Misschien weet iemand toevallig deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
M4RTiN schreef op vrijdag 14 november 2008 @ 11:06:
[afbeelding]

Wie weet dit font, ik heb mijn eigen herkennings software geprobeerd (fontexpert) en op internet de website "what the font", maar deze herkennen hem niet, als ik zoek op arabic fonts dan vind je de 'echte'.

Misschien weet iemand toevallig deze...
http://www.dafont.com/the...=je+moeder+heeft+een+snor
Afarat Ibn Blady heeft er wel wat van weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
wow Dark Blue thanx, ik heb ook nog wat meerdere sites met foreighn look bekeken (nooit aan gedacht dat te typen ;) )

Maarre Catharsis Bedouin Font heeft er ook wel wat van! Thanx ik kijk nog ff door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Ik ben op zoek naar beide fonts van dit shirt:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.stereogum.com/img/illinoise_shirt.jpg

Ik kan helaas geen groter plaatje vinden, anders zou ik een foto kunnen maken van m'n eigen shirt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Hier staat wel een grotere versie van Come on feel the Illinoise: http://bp3.blogger.com/_D...Zy_pj4/s320/Illinoise.jpg

Ik zou alleen niet weten welke fonts dat zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Heb gebrobeert ze door wtf te halen, en alle fonts doorgebladerd op handgeshreven en school. Ook gezocht op 3D bij dafont.. Kan echt niets vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
'Come on feel the' is waarschijnlijk geschreven in Freehand 521 geschreven.

Hier kun je misschien iets mee voor dat ILLINOISE:
http://www.dafont.com/wir...&text=ILLINOISE+illinoise

[ Voor 32% gewijzigd door Dark Blue op 23-11-2008 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
De f is anders, maar de Freehand 521 komt wel dicht in de buurt, of anders de Brush Script, al is die erg lelijk :) . Afhankelijk van je doel zijn die wel te gebruiken.
Illinoise is volgens mij handwerk (en op de hoes anders dan op t-shirt, ander perspectief). In Illustrator is het in ieder geval niet moeilijk om zo'n '3D'-effect te creëren. Als kant en klaar lettertype heb ik iets dergelijks ook wel gezien, ik dacht bij dafont. Maar met DB's suggestie moet je een eind komen lijkt me.

[ Voor 6% gewijzigd door Savantas op 24-11-2008 13:41 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Laatst online: 06-09 19:51
Ik weet niet of dit helaam het goede draadje is maar...
Ik zoek een font met een meer symmetrische letter g (onderkast). Waarbij de twee cirkels die de letter vormen beide gesloten en van gelijke grote zijn. Een vreemd verzoekje, weet ik, maar er zijn hier een aantal mensen met een schier encyclopedische kennis van fonts dus wie weet.
In elk geval bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ook al Bezet schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:19:
Ik weet niet of dit helaam het goede draadje is maar...
Ik zoek een font met een meer symmetrische letter g (onderkast). Waarbij de twee cirkels die de letter vormen beide gesloten en van gelijke grote zijn. Een vreemd verzoekje, weet ik, maar er zijn hier een aantal mensen met een schier encyclopedische kennis van fonts dus wie weet.
In elk geval bedankt :)
Hiero!
Afbeeldingslocatie: http://www.dafont.com/img/charmap/m/o/moderna0.png

[ Voor 6% gewijzigd door Ramzzz op 26-11-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Erg snel, maar die is dus open en dat moest nou net niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik heb geen idee wat je er mee moet maken, maar je kunt misschien alle g's in je tekst in 8'en veranderen en die naar onderen droppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Dark Blue schreef op woensdag 26 november 2008 @ 16:41:
Ik heb geen idee wat je er mee moet maken, maar je kunt misschien alle g's in je tekst in 8'en veranderen en die naar onderen droppen?
Het is voor gewone tekst, dus dat zou niet werken denk ik. Het is niet voor het maken van iets specifieks meer een esthetische keuze. (niet de mijne, 't is een verzoekje voor iemand anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Hmm, volgens mij nogal zeldzaam. Als de g al een onderballonnetje heeft is die meestal groter dan de bovenste. Vaak betreft het dan een custom gemaakte g. Maar welke variant zoek je? Serif, Sans-serif of in een andere vorm? Want in de eerste twee is een g zoals je wil moeilijk te vinden. Als hij bijvoorbeeld meer vierkant mag zijn, dan is er meer kans (bv dafont.com - Techno) omdat daarin meestal letters symmetrischer zijn. Onder basic - various vond ik wel olivia, welke gelijke ballonnen heeft. Jammer dat de rest niet echt mooi is... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Niet online
Of probeer een bestaand font aan te passen aan de wensen van de klant met Fontforge, Fontographer, FontLab of een dergelijk programma.

Voor eigen gebruik is dit toegestaan, en fonts met een open licentie mag je onder die voorwaarden ook verder verspreiden.

• Savantas
Even een gerelateerd vraagje (we zijn daar toch mee bezig): Weet een van jullie misschien een goede cursus over fontproblemen (en oplossingen :P)?
Op het moment hebben we een aantal issues met fonts. Enkele met steeds vastlopende macs waar door externen gebruikte fonts steeds aan en uit worden gezet, waarbij uiteindelijk af en toe ook in Word en Entourage de boel onleesbaar wordt.
Daarnaast wat problemen met OpenType fonts die op de ene pc wel goed pakken, en op de ander niet, of zelfs per dag wel of niet werken. Dit onder andere met naar ik begreep de beruchte Swift familie en de URW Latienne (beiden blijkbaar brak omgezet naar OT).
Ik weet wel redelijk wat, maar we komen niet veel verder dan sommige fonts niet in ATM te installeren, maar direct in c:\Windows\Fonts te knikkeren en op de diverse machines de caches leeg te gooien. Goed fontbeheer is hier dan ook nog ver te zoeken (behalve bij enkele vormgevers).

[ Voor 18% gewijzigd door Savantas op 27-11-2008 11:49 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Savantas schreef op donderdag 27 november 2008 @ 11:47:
Even een gerelateerd vraagje (we zijn daar toch mee bezig): Weet een van jullie misschien een goede cursus over fontproblemen (en oplossingen :P)?
Op het moment hebben we een aantal issues met fonts. Enkele met steeds vastlopende macs waar door externen gebruikte fonts steeds aan en uit worden gezet, waarbij uiteindelijk af en toe ook in Word en Entourage de boel onleesbaar wordt.
Daarnaast wat problemen met OpenType fonts die op de ene pc wel goed pakken, en op de ander niet, of zelfs per dag wel of niet werken. Dit onder andere met naar ik begreep de beruchte Swift familie en de URW Latienne (beiden blijkbaar brak omgezet naar OT).
Werk je met Suitcase of met 'Lettertypen'? Sinds ik alleen nog maar met 'Lettertypen' werk ben ik volledig van de fontproblemen af op de Mac.

/klopt even af ;)

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
Wou zeggen, welke fontmanager heb je? Suitcase ben ik erg over te spreken! Extensis heeft ook aardige netwerk programma's zodat je niet op alle losse machines zware software hebt draaien... :)

• JShal
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-07 07:14
Ik ben al een tijdje op zoek naar het volgende lettertype.

Afbeeldingslocatie: http://jshal.site88.net/storage/lucidThemeLettertype.png

Met identifont kan ik het niet vinden en de resolutie is te klein om het automatisch te herkennen. Het lettertype zit in het iPhone Winterboard Theme "Lucid". Ik wil zelf wat iconen bijmaken, maar ik kan de website van de maker niet vinden. Zie het plaatje voor de letters die ik uit de iconen heb weten te halen. Afwijkende letters zijn de e, g en w.

@Dark Blue: dank je wel, dat lettertype (Eurofurence) lijkt er inderdaad op!

[ Voor 17% gewijzigd door JShal op 30-11-2008 15:10 ]

Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)

• Savantas
Op de macs die nog 10.4 draaien hebben we Linotypes Fontexplorer X (en die geeft een hoop fouten aan), op de macs die Leopard draaien gewoon Lettertypencatalogus. Op de pc's voor InCopy-only stations zeten we de fonts gewoon in Windows\Fonts, op vormgeefmachines ATM 4.1 deluxe (oud, maar voldoet vooralsnog).
Op de macs is het denk weet ik meer kwestei van goed fontbeheer, maar toch beetje het idee dat we misschien de plank missen bij de problemen die opduiken. Ik zie wel een cursus bij Appoint, maar daar worden geen data genoemd. Daarom dacht ik om het hier eens te vragen.
@DB: sorry voor het beetje OT gehalte ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Savantas op 27-11-2008 12:58 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Savantas schreef op donderdag 27 november 2008 @ 12:56:
Op de macs die nog 10.4 draaien hebben we Linotypes Fontexplorer X (en die geeft een hoop fouten aan), op de macs die Leopard draaien gewoon Lettertypencatalogus. Op de pc's voor InCopy-only stations zeten we de fonts gewoon in Windows\Fonts, op vormgeefmachines ATM 4.1 deluxe (oud, maar voldoet vooralsnog).
Op de macs is het denk weet ik meer kwestei van goed fontbeheer, maar toch beetje het idee dat we misschien de plank missen bij de problemen die opduiken. Ik zie wel een cursus bij Appoint, maar daar worden geen data genoemd. Daarom dacht ik om het hier eens te vragen.
@DB: sorry voor het beetje OT gehalte ;)
Maar waar heb je dan specifiek problemen mee? Alleen die OpenType? Type1? Truetype?

Onder Windows is het vaak niet anders dan inderdaad alles in 'fonts' te gooien. Fontbeheer onder windows is erg brak, in mijn jarenlange beleving. Het nadeel is wel dat alle programma's vervolgens al die fonts moeten laden bij opstarten...

• Savantas
Klopt, hebben we ook gedaan. Het is meer dat het beetje zoeken naar een speld in een hooiberg is als een font op meerdere pc's ineens fout loopt. Ik kan in ieder geval niets vinden over problemen met Swift en weet uit betrouwbare bron dat dit een berucht font is. En kan je dan verhaal gaan halen bij de vendor? Algemeen hebben we hier alleen Adobe Font Folio fonts, maar de verschillende uitgaven willen soms een ander font gebruiken, en dat gaat dus momenteel op een paar plekken niet goed.
Het feit dat er batchmogelijkheden zijn in FontLab (of bv pfb2otf) geeft niet echt vertrouwen in het zorgvuldig construeren van otf's. :|

@JShal: Kijk eens naar Bauhaus. Het is een variant hierop.

[ Voor 15% gewijzigd door Savantas op 27-11-2008 13:38 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Savantas schreef op donderdag 27 november 2008 @ 13:33:
@JShal: Kijk eens naar Bauhaus. Het is een variant hierop.
Dat zou je denken ja, maar de kleine letter g is echt heel anders.
Ik heb hem zelf een keer op een foute piratenmuziekposter gebruikt en Dafont heeft hem ook. Ik zoek even...
Hebbes, Eurofurence.

Trouwens, Ook al Bezet, hoe vind je Mamma Gamma?

En Savantas, jij zegt dat 'enkel vormgevers' (die je kent) hun fonts goed managen. Hoe doen ze dat dan?

[ Voor 27% gewijzigd door Dark Blue op 27-11-2008 19:43 ]

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Dark Blue schreef op donderdag 27 november 2008 @ 19:34:
[...]

Dat zou je denken ja, maar de kleine letter g is echt heel anders.
Ik heb hem zelf een keer op een foute piratenmuziekposter gebruikt en Dafont heeft hem ook. Ik zoek even...
Hebbes, Eurofurence.

Trouwens, Ook al Bezet, hoe vind je Mamma Gamma?

En Savantas, jij zegt dat 'enkel vormgevers' (die je kent) hun fonts goed managen. Hoe doen ze dat dan?
Vermoedelijk door niet zomaar elk gedownload font zonder omzien in hun fontmap te mieteren, maar er contientieus mee om te gaan...

• Ook al Bezet
't is eigenlijk bedoelt voor mijn vriendin, niet mijzelf, maar dat ziet er wel bruikbaar uit denk ik zo, bedankt :)
Het is de bedoeling dat het font er vrij normaal uitziet, geschikt voor dagelijks gebruik, maar met een symetrische g. Ik moet zeggen dat het me verbaasd dat er nog zoveel zijn. De hoeveelheid kennis hier is indrukwekkend.

[ Voor 24% gewijzigd door Ook al Bezet op 27-11-2008 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een font dat lijkt op het lettertype wat in de kuifje-strips in de tekstballonnetjes gebruikt wordt?

Afbeeldingslocatie: http://www.spoenk.nl/archives/200402/kuifje_picaros.jpg

Er is wel een tintin font, maar dat is het lettertype van de omslagtitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2rw69gk.jpg
Welk font? :?

Kutkabouter... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe ;)

Ik heb 'm al gevonden

maar nu zoek ik het lettertype van de tekst 'hergé', 'de avonturen van kuifje' en 'casterman'

Afbeeldingslocatie: http://img.yezzz.com/zm4920739.jpeg

tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik wil voor school graag een Grieks font.
Niet dat crappy Symbol, maar echt een goede. Ik zou blij zijn als ik hele torens aan leestekens zou kunnen bouwen.
Het wil nog wel eens voorkomen dat er een letter is met een Spiritus erboven en een ~ daar weer boven. Of een Spiritus met een ´ ernaast.
Maar met als ik maar één echt Grieks leesteken tegelijk kan gebruiken ben ik al heel blij. Symbol kan niet eens één Spiritus Asper. En ik heb ondertussen zoveel Symbol-naäapsels gezien dat ik het heb opgegeven en maar mijn hoofd in de wc-pot heb gestopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Amanoo op 28-11-2008 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

marco.meijer schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:10:
Niet dat crappy Symbol, maar echt een goede. Ik zou blij zijn als ik hele torens aan leestekens zou kunnen bouwen.
Het wil nog wel eens voorkomen dat er een letter is met een Spiritus erboven en een ~ daar weer boven. Of een Spiritus met een ´ ernaast.
Maar met als ik maar één echt Grieks leesteken tegelijk kan gebruiken ben ik al heel blij. Symbol kan niet eens één Spiritus Asper. En ik heb ondertussen zoveel Symbol-naäapsels gezien dat ik het heb opgegeven en maar mijn hoofd in de wc-pot heb gestopt.
Griekse fonten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Bij Greek polytonic zie ik een epsilon met twee leestekens, lijkt erop waar ik om vroeg, maar je moet het kopen :'(
Bij het voorbeeld wat je kan krijgen zie ik bij Greek ancient precies de leestekens waar ik om vroeg. Nou ja, geen gestapelde, maar dat zal wel aan de tekst liggen. Zal het wel toevallig niet in voor komen
Wel twee naast elkaar.
Maar ik wil liever niet kopen :'(
Kost trouwens ook nog gigantisch veel. Meer voor bedrijven en zo.
Maar ik heb nu wel een nieuw google-trefwoord.

[ Voor 36% gewijzigd door Amanoo op 28-11-2008 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/ir2bdc.jpg

Weet iemand of voor C'est vous een font gebruikt is (Zo ja, welke?) of dat het gewoon zelf met de hand geschreven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:25:
[afbeelding]

Weet iemand of voor C'est vous een font gebruikt is (Zo ja, welke?) of dat het gewoon zelf met de hand geschreven is?
Zoek gewoon eens tussen de 'script', 'handwritten' of 'brush' lettertypes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 11:25:
[afbeelding]

Ik ben eigenlijk wel erg benieuwt welk lettertype le producteur heeft :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:05:
[...]

Volgens mij is dat Futura Extra Bold Oblique

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat dit lettertype is?? Ik hoor het graag van jullie.. Alvast bedankt

Afbeeldingslocatie: http://www.keizerwebdesign.nl/test2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
Kent iemand misschien een gratis alternatief voor 'Variable'?

Afbeeldingslocatie: http://cdn.myfonts.com/s/aw/200x200/17/0/8864.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
marco.meijer schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 20:20:
[...]

Bij Greek polytonic zie ik een epsilon met twee leestekens, lijkt erop waar ik om vroeg, maar je moet het kopen :'(
Bij het voorbeeld wat je kan krijgen zie ik bij Greek ancient precies de leestekens waar ik om vroeg. Nou ja, geen gestapelde, maar dat zal wel aan de tekst liggen. Zal het wel toevallig niet in voor komen
Wel twee naast elkaar.
Maar ik wil liever niet kopen :'(
Kost trouwens ook nog gigantisch veel. Meer voor bedrijven en zo.
Maar ik heb nu wel een nieuw google-trefwoord.
Wat bedoel jij met die Griekse fonts? Ik kan me niet herinneren dat ik ooit geleerd heb dat Grieken een soort waren zoals Didonen enzo... maar als ik aan Griekse fonts denk, denk ik aan dit:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=204&page=3
En boven elkaar zetten kun je bijvoorbeeld in Illustrator of Inkscape, waar je iets meer vrijheid hebt om je letters te positioneren dan in Word bijvoorbeeld.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:05:
[...]

Ja vind ik ook wel interessant, maar ik moet gelijk aan flessen motorolie denken als ik die letters zie... hebben meer mensen dat?
Verwijderd schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 15:25:
Volgens mij is dat Futura Extra Bold Oblique
Hmmm zou inderdaad wel kunnen ja. Lekkere scherpe punten aan de R :9
Verwijderd schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 11:50:
Weet iemand wat dit lettertype is?? Ik hoor het graag van jullie.. Alvast bedankt

[afbeelding]
Stop.
borstel schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 12:54:

[afbeelding]
Doet me denken aan een Isocpeur, maar die A klopt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis3d
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-09 20:35
marco.meijer schreef op vrijdag 28 november 2008 @ 17:10:
Ik heb ooit is van m'n grieks leraar een packet gehad met vreselijk veel griekse leestekens e.d., ik heb het alleen nooit gebruikt omdat ik maar een jaartje grieks had.. maar ik ga wel ff voor je opzoek :)

In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex

• Maverick2001
  • Laatst online: 12-09 15:57

Maverick2001

Never look back

Kan iemand mij helpen met dit font?
Afbeeldingslocatie: http://img34.picoodle.com/img/img34/3/12/11/f_Afbeelding1m_0409cec.png

[ Voor 14% gewijzigd door Maverick2001 op 11-12-2008 10:16 ]

Pura Vida

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ik zou 't deleten. :+

Wat wil je dat we doen dan?

• Savantas
Ha, categorie Hobo! :+
Afbeeldingslocatie: http://www.dafont.com/img/preview_s/n/e/neon_lights0.png
Neon Lights natuurlijk (zoek maar even bij Dafont.com). Alleen even naar een glasblazer om ze scheef te laten zetten!
Meer van dat 'moois': StarBurst, Hypmotizin, Easter Sunrise, Multistrokes of Rolloglide. Voor die originele 70's of net 80's look!
offtopic:
@DB, ik denk dat we Rob dan maar even een berichtje moeten sturen voor een leuke demo of zo... :+

[ Voor 51% gewijzigd door Savantas op 15-12-2008 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
O, en vergeet niet dat je voor die wit-blauw-wit omlijning het volgende moet doen...
in Illustrator heet dat geloof ik offset path / outline stroke (help?) en in Photoshop moet je je woord selecteren, de selectie expanden, vullen, expanden, vullen enz. Nouja, het liefst doe je dat in meerdere laagjes op elkaar zodat je geen nare antialiasrandjes ertussen krijgt. Beter werk je dan van buiten naar binnen en maak je bij iedere kleur een nieuwe layer aan.

(Savantas: ik heb ook wel interesse in de instant-graphic-designer in je sig :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Dat effect is gewoon een stroke in Illustrator. Het handigst is om die stroke via het Appearance menu toe te voegen (kun je met meer dan 1 stroke werken en per stroke de dikte en binnen- center- of buitenkant aangeven). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Weet iemand het font van dit plaatje?
ik heb al gezocht naar 'Gears of War font' maar dan krijg je die van het logo, en in de game files is ook niets. Het gaat dus om het font van 'options, achievements' etc.
http://upload.snelhest.org/v.php?id=081211GoWFont.PNG

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

T!m0n schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:12:
Weet iemand het font van dit plaatje?
ik heb al gezocht naar 'Gears of War font' maar dan krijg je die van het logo, en in de game files is ook niets. Het gaat dus om het font van 'options, achievements' etc.
http://upload.snelhest.org/v.php?id=081211GoWFont.PNG
Have fun!

Het is een tamelijk generiek typewriter / lintprintertekst achtig font.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hoe het bovenste font heet?

Afbeeldingslocatie: http://img95.imageshack.us/img95/7730/dcmljl7.jpg

//edit
Sorry, ik heb hem al gevonden! :)

Fette Fraktur

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2008 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Ik zoek van het volgende plaatje het font van de letters 'Penelope'

Afbeeldingslocatie: http://img238.imageshack.us/img238/219/picture62xj3.jpg

Iemand een idee, of iets wat er erg op lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Je zou kunnen kijken naar een Zapfino, maar die is niet gratis. Anders, kijk eens of je een leuke vindt hier:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=601 (Calligraphy)
Of hier:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=603 (Handwritten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Eigenlijk beetje jammer, het ziet er handgecalligrafeerd uit, maar e e's zijn hetzelfde en de stroke van de n loopt niet netjes door in de e. Hier is de vormgever naar mijn idee lui geweest... (Kan het meteen geen Zapfino zijn, lijkt me, aangezien die vol zit met ligaturen. hoe de l tussen de rest staat doet wel weer denken aan Zapfino.)

@DB _O- Zo ben ik er pas ook een tegen gekomen, jammer dat mijn telefoto-toestel bijna leeg was... :+

[ Voor 23% gewijzigd door Savantas op 05-01-2009 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Savantas schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:22:
Eigenlijk beetje jammer, het ziet er handgecalligrafeerd uit, maar e e's zijn hetzelfde en de stroke van de n loopt niet netjes door in de e. Hier is de vormgever naar mijn idee lui geweest... (Kan het meteen geen Zapfino zijn, lijkt me, aangezien die vol zit met ligaturen. hoe de l tussen de rest staat doet wel weer denken aan Zapfino.)
Nee, ik zag ook al dat het geen echte Zapfino was. De lussen in de P doen me ook wel weer wat denken aan een Amazone, maar daar is ook een gratis variant van... Brock Script.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uSJvIOouqEoQFgSk5mwC5FYo/full.jpg
Zo kom je ook nog eens een busje tegen zeg. 'Overdaad schaadt' is hier wel van toepassing.

[ Voor 10% gewijzigd door Dark Blue op 05-01-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 13-09 21:45

dimako_

Vogel

wie weet welke font dit is:

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatje.nl/voorbeeld/988255font.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Die heeft naast de Futura Extra Black gelegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
borstel:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.myfonts.com/s/aw/200x200/17/0/8864.png
Ik vond 'em zo goed dat ik het font maar heb gekocht.
Daarnaast heb ik zowieso geen font gevonden wat er fatsoenlijk bij in de buurt kwam. :)
Dark Blue:
Zo kom je ook nog eens een busje tegen zeg. 'Overdaad schaadt' is hier wel van toepassing.
OMG. Inderdaad :X

Dat dat nog bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willem169 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:16:
[...]

Ik vond 'em zo goed dat ik het font maar heb gekocht.
Daarnaast heb ik zowieso geen font gevonden wat er fatsoenlijk bij in de buurt kwam. :)
Mooi lettertype idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keejoz
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-08 15:53
Hallo

Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/9116/49621f6b2dbc0layoutwn9.th.jpg

weet iemand welk font dit is? van beid het menu boven aan en de tekst rechts.. (Gebruikersnaam etc)
het ziet er mij allemaal hetzelfde uit..

[ Voor 12% gewijzigd door keejoz op 10-01-2009 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
Da's een makkie, Trebuchet MS. Standaard Windows font sinds 200 of XP? Anders zat ie bij een van de Office versies. Ook voor Linux en Mac te vinden als msttfcorefonts (oid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 19:02
wie weet welke fonts dit zijn?

" a matter of " en " Taste"

http://img81.imageshack.us/my.php?image=fontvm2.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Kr44nVogel op 14-01-2009 23:02 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Niet online
'A matter of' is een (licht aangepaste) Freestyle Script.
Van 'Taste' was mijn eerste gedachte dat het een Benguiat was (niet de Gothic maar die andere), maar dat is 'm niet... wacht even... was het niet iets van Tiffany of zo... mmm... Protea?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjee er is wel een hop te doen over fonts zeg, nooit zo bij stil gestaan eigenlijk.

Anyway, kan iemand me helpen aan het DAX font?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Ja, kopen. :)

Overigens heeft dit wel iets van een verkapte "warez"-request en dat is volgens onze policy niet toegestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ik zag vandaag dat MyFonts ook een nieuwe website in de lucht heeft: http://new.myfonts.com/. Geen idee of jullie hem al kennen, ik iig niet. :)

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.