Het moeilijk herkenbare / vindbare fonts topic [ part 7] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 104.116 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221317

Ik ben al een lange tijd aan het zoeken naar een lettertype dat lijkt op de tekst van "Dance" in dit plaatje.

Afbeeldingslocatie: http://www.unofficial.com.au/assets/drgalleries/3017/thumb_so-you-think-you-can-dance2.jpg

Myfonts.com geeft helaas ook geen uitkomst.. Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-04 09:42

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSS540
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-01-2024
Weet iemand hoe deze font heet? De resultaten van what the font komen niet echt goed overeen met het werkelijke lettertype :( Hopelijk weten jullie raad, thanks!

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2jdh05h.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door JSS540 op 22-01-2009 01:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 22-01-2021
Het heeft wat weg van Adigo maar dat is 'em niet helemaal. Ik ben deze wel eens op dafont.com tegen gekomen. Moet je even tussen de sans-serif en techno fonts zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSS540
  • Laatst online: 30-01-2024
willem169 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 10:21:
Het heeft wat weg van Adigo maar dat is 'em niet helemaal. Ik ben deze wel eens op dafont.com tegen gekomen. Moet je even tussen de sans-serif en techno fonts zoeken :)
je had gelijk :D na 5min zoeken op dafont.com heb ik hem:
http://www.dafont.com/qhytsdakx.font?text=entourage

thx :)

edit: toch niet, er zijn kleine verschillen zoals bij de letter "r" enzo, maarja dit lettertype zal wel voldoen :)

edit2: ik heb de vraag gesteld op myfonts.com forum, het lettertype is:

House Gothic:
http://www.houseind.com/fonts/housegothic23

Toch bedankt ^^

[ Voor 22% gewijzigd door JSS540 op 22-01-2009 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:54
Weet iemand welke fonts er gebruikt worden op afschriften van banken??

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Niet helemaal, dat verschilt denk ik ook per afschrift en hoe modern de printer is die het ophoest.
Ik zou je aanraden om hier eens te kijken: http://www.dafont.com/the...ppp=50&psize=s&classt=pop

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03 22:56
http://i288.photobucket.c...206-41C3-9762-69EB4EE.jpg

Ik ben opzoek naar dit font! Wie kan mij helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219508

Ik heb een cdrom met veel lettertypes, deze zitten alleen allemaal in verschillende mappen.
Bestaat er een programmaatje die de lettertypes allemaal in een keer kan kopieren of installeren?

Ik heb het met AMP fontviewer en Adobe Type Manager geprobeerd, maar daar kan het niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Anoniem: 219508 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:35:
Ik heb een cdrom met veel lettertypes, deze zitten alleen allemaal in verschillende mappen.
Bestaat er een programmaatje die de lettertypes allemaal in een keer kan kopieren of installeren?

Ik heb het met AMP fontviewer en Adobe Type Manager geprobeerd, maar daar kan het niet mee.
OS?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:51
Je zou zeggen dat onderstaand font niet zo heel moeilijk te vinden is. Maar zowel identifont als whatthefont hebben me niet op het juiste spoor kunnen zetten. Ik heb zelf het idee dat het een comic font is, maar misschien heeft iemand een idee waar ik zou kunnen zoeken.
Afbeeldingslocatie: http://82.136.199.154/images/font.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

htca schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 22:36:
Je zou zeggen dat onderstaand font niet zo heel moeilijk te vinden is. Maar zowel identifont als whatthefont hebben me niet op het juiste spoor kunnen zetten. Ik heb zelf het idee dat het een comic font is, maar misschien heeft iemand een idee waar ik zou kunnen zoeken.
[afbeelding]
Eerdere Graffiti dan Comic. :P

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274595

Er bestaan zoveel handschrift fonts, maar ik kan deze echt niet vinden..

http://www.flickr.com/photos/nilson/255662963/

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Gezien de twee verschillende F-en lijkt het mij gewoon handgeschreven i.p.v. een font ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er niet toevallig een font dat er heel erg op lijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• htca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bump. Ik heb inmiddels dafont en 1001 font voor een groot gedeelte doorzocht maar nog geen wat er sterk op lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Anoniem: 274595 schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:14:
Bump. Ik heb inmiddels dafont en 1001 font voor een groot gedeelte doorzocht maar nog geen wat er sterk op lijkt.
Dan zal het er ook iet zijn. Niet van elk individu is een handschriftfont beschikbaar, al kun je die natuurlijk altijd nog zelf maken... Zelfs van elk apart individu. 't Schijnt volgens sommigen in 1 dag te kunnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 13-01 16:01
Voor veel van jullie zal het makkelijk zijn, maar ik heb zelf persoonlijk moeite met het herkennen van fonts.

Ik ben dan ook benieuwd welk lettertype dit is:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/02/13/1234522090-940.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Djerique schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:52:
Voor veel van jullie zal het makkelijk zijn, maar ik heb zelf persoonlijk moeite met het herkennen van fonts.

[afbeelding]
Ik niet. :+

Maar omdat jij het bent: het lijkt op Century Gothic. Of Avant Garde. Zo te zien de laatste.

Zelf zoeken is niet verboden.

[ Voor 26% gewijzigd door Ramzzz op 13-02-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191432

Weet iemand wat het hyves lettertype is?
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Hoi allen,

Ik zoek een letter met een stramien met alleen hoeken van 45 of 90 graden en zonder afrondingen.

Kan iemand mij daaraan helpen? Zal vast erg makkelijk te vinden zijn maar het lukt mij niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

aartrost schreef op zondag 15 februari 2009 @ 16:46:
Hoi allen,

Ik zoek een letter met een stramien met alleen hoeken van 45 of 90 graden en zonder afrondingen.

Kan iemand mij daaraan helpen? Zal vast erg makkelijk te vinden zijn maar het lukt mij niet :(.
Knock yourself out!

Deze voldoet aan je definitie.
Deze ook.

En er zijn er zat.

[ Voor 16% gewijzigd door Ramzzz op 15-02-2009 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-04 21:37
Misschien was dit al eens gepost, maar ik kwam dit tegen:

http://new.myfonts.com/WhatTheFont/

Scheelt weer wat gezoek denk ik/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.Kebab
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 15 februari 2009 @ 18:02:
[...]

Knock yourself out!

Deze voldoet aan je definitie.
Deze ook.

En er zijn er zat.
Dankjewel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-04 21:37
Djerique schreef op vrijdag 13 februari 2009 @ 11:52:

[afbeelding]
Volgens m'n speciale link zijn er 5 mogelijkheden:
URW Gothic
ITC Avant Garde Gothic Book
Avant Garde ITC-Book
Avant Garde
Avant Garde EF Book

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:58
Afbeeldingslocatie: http://studio.vruchtvlees.com/works/003h.jpg

het is vast heel simpel, maar ik kan het niet vinden heb geen idee wat het is :P

gewoon iets wat hierop lijkt, met van die soort van uitgesneden letters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291861

hallo, weet iemand de fonts die ASUS gebruikt?

ik denk dat ze de onderbreking < door de as en de us zelf gevormd hebben...

alvast bedanktos

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 24-04 15:44
Ja dat sowieso, maar misschien is het helemaal geen font en hebben ze het compleet zelf ontworpen.

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Amplified schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:04:
[afbeelding]

het is vast heel simpel, maar ik kan het niet vinden heb geen idee wat het is :P

gewoon iets wat hierop lijkt, met van die soort van uitgesneden letters
Ik denk dat je hier eens zou moeten zoeken:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=103
Kijk eens naar Vuur, of naar Velvet Illusions.
http://www.dafont.com/theme.php?cat=301&nb_ppp=50
In deze categorie zou je ook wel wat kunnen vinden.

De krabbels eroverheen zul je daarna zelf weer moeten zetten. Ik denk dat er eerst een laag krabbels is gemaakt, toen die witte letters eroverheen en toen random nog wat krabbeltjes. In Illustrator, of Inkscape if you like.
Anoniem: 291861 schreef op woensdag 18 februari 2009 @ 20:47:
hallo, weet iemand de fonts die ASUS gebruikt?

ik denk dat ze de onderbreking < door de as en de us zelf gevormd hebben...

alvast bedanktos
Hey Gigi-Art. Ik heb het vermoeden dat je hier nieuw bent. Dat is leuk :) en als je ook nog in fonts geïnteresseerd bent is dat helemaal een mooie aanwinst. Je hoeft je bericht niet zo uitvoerig op te stellen (wel beleefd natuurlijk), lees daarover even dit stukje uit de faq.

Ik denk ook dat het Asus lettertype erg custom is, maar je zou hier kunnen proberen:
http://www.dafont.com/the...t=303&nb_ppp=50&text=ASUS
Terminator Real NFI lijkt er bijvoorbeeld al op, je zou dan de A moeten draaien en inderdaad, die <'tjes eruit moeten knippen. Wederom: Illustrator, Inkscape. Maar voor een eenmalig plaatje kan Photoshop ook.
Nise JSRF lijkt er niet helemaal op, maar je zou hem als onderlegger kunnen gebruiken om die A goed te krijgen. Daarvoor kun je natuurlijk ook een screenshot van het Asus logo zelf gebruiken en die op 50% zetten ;)

(die laatste was makkelijk zoeken :+ meestal moet ik de fonts op 2 tabbladen afwisselend vergelijken, deze keer kon ik gewoon naar de onderrand van m'n scherm staren! )

[ Voor 3% gewijzigd door Dark Blue op 19-02-2009 08:35 ]

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-04 16:43
Anoniem: 219508 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 23:35:

Was je er al uit?

Als je op de cdrom-drive gaat 'zoeken' (F3) en dan alleen zoekt op lettertype-bestanden.
Daarna alles selecteren en kopiëren naar \Windows\Fonts

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

CappieL schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 08:41:
[...]

Was je er al uit?

Als je op de cdrom-drive gaat 'zoeken' (F3) en dan alleen zoekt op lettertype-bestanden.
Daarna alles selecteren en kopiëren naar \Windows\Fonts
Ik drag-and-drop ook altijd gewoon hoor. (Windows)

Het beroerde hieraan is dat ál je applicaties áltijd álle fonts willen inlezen, hetgeen uiteraard het zoeken/kiezen/werken niet echt versnelt, en opstarten van Adobe-applicaties al helemaal niet.

En ATM (al jaren niets meer mee gedaan sinds Windows2K met PS-fonts overweg kon) heeft weinig zin, als Windows de fonts toch ook allemaal ook nog in een andere map wil hebben staan.

Waarom is het zo moeilijk om zoiets goed te regelen zoals Apple dat al sinds mensenheugenis doet? Eén map met fonts die je naar hartelust kunt aan en uit zetten wanneer je ze nodig hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 19-02-2009 09:21 ]

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ramzzz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 08:45:
[...]
Het beroerde hieraan is dat ál je applicaties áltijd álle fonts willen inlezen, hetgeen uiteraad het zoeken/kiezen/werken niet echt versnelt, en opstarten van Adobe-applicaties al helemaal niet.
True.
Waarom is het zo moeilijk om zoiets goed te regelen zoals Apple dat al sinds mensenheugenis doet? Eén map met fonts die je naar hartelust kunt aan en uit zetten wanneer je ze nodig hebt.
Misschien komt er op een dag nog een keer een speciale Windows FT - for typographers... ;)

Tot die tijd behelp ik me in ieder geval met Amp Fontviewer. Klik aan, klik uit :)

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-04 12:25
Dark Blue schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 08:34:
[...]

Ik denk ook dat het Asus lettertype erg custom is, maar je zou hier kunnen proberen:...

(die laatste was makkelijk zoeken :+ meestal moet ik de fonts op 2 tabbladen afwisselend vergelijken, deze keer kon ik gewoon naar de onderrand van m'n scherm staren! )
Wat gek, hoe doe je dat dan? Bij mij werkt dat alleen als ik een standaard Apple font wil hebben, [werpt blik naar rechts] of een hele dikke ssans-serif met een raar gedraaide E? :+

Hmm, als er iets vertragend werkt (op trojans of juist de voorkomers hiervan na dan) in Windows is het een hoop lettertypes installeren. Los van het feit dat je je het schompes zoekt, het erg fout kan gaan als je meteen ook een preview te zien krijgt terwijl je wat corrupte fonts hebt (probeer dan ook maar te vinden welke).
Normaliter heb je een standaard Windows set, eigen favorieten en verder alleen de lettertypes die je nodig hebt aanstaan. Er zijn zat progjes die je ook alle lettertypes kan laten zien zonder ze te installeren.
Dit is op een Mac niet anders, ongeacht dat fontbeheer hier al makkelijker is (al hebben we hier nog zat -gebruikers die er de ballen van snappen...). Sinds Leopard gebruik ik alleen Lettertypencatalogus, in Tiger was de freeware Linotype FontExplorer super!

[ Voor 41% gewijzigd door Savantas op 19-02-2009 15:13 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

• Amplified
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:58
Dark Blue schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 08:34:
[...]

Ik denk dat je hier eens zou moeten zoeken:
http://www.dafont.com/theme.php?cat=103
Kijk eens naar Vuur, of naar Velvet Illusions.
http://www.dafont.com/theme.php?cat=301&nb_ppp=50
In deze categorie zou je ook wel wat kunnen vinden.

De krabbels eroverheen zul je daarna zelf weer moeten zetten. Ik denk dat er eerst een laag krabbels is gemaakt, toen die witte letters eroverheen en toen random nog wat krabbeltjes. In Illustrator, of Inkscape if you like.
dank :)
en idd, het ging alleen maar over de letters hoor ;) niet over de krabbels.

maar nogmaals dank DB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Amplified schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:59:
[...]

dank :)
en idd, het ging alleen maar over de letters hoor ;) niet over de krabbels.

maar nogmaals dank DB :)
Geen dank. :)
Ik zei het erbij omdat sommige mensen denken dat, zoals bijvoorbeeld bij het woord 'dance' bovenaan dit topic, je de kleur en omlijning er gelijk bij krijgt. Er zijn vast wel fonts die merely een witte vlek zijn met een hoop gekras eromheen :+ maar vaak is dat niet zo en moet je er zelf wat van maken nadat je ze gedownload hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196149

Voor de leus op ons textbord van de carnavalswagen zoeke we een font, en morge moete we meedoen met een optocht dus als iemand um snel weet zou super zijn!

het gaat om deze font:
Afbeeldingslocatie: http://www.vanhunsel.nl/jeugdbuk%20test.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ehmmm hoeheettieookalweer.... Putty is 't niet... Hobo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 196149

Ze dachten hier dat het wel een standaard lettertype van word is maar ik kan um nie vinde
Volgens mij is het wel Hobo, tnx

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 196149 op 21-02-2009 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:27

Theimon

Snapte!?

Ik ben op zoek naar een font waar de letters zijn ontworpen als een blueprint. Dus met cirkels op ronde hoeken, uitlooplijnen op rechte hoeken e.d. Ik heb helaas geen voorbeeld kunnen vinden.
Ik heb me rot gezocht op google en de fontsites op blueprint, schematic, technical, architectural, design etc., maar het is me niet gelukt iets te vinden wat maar in de buurt komt.
Iemand enig idee (wat ik überhaupt bedoel)?

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-04 20:36
Theimon schreef op zondag 22 februari 2009 @ 14:51:
Ik ben op zoek naar een font waar de letters zijn ontworpen als een blueprint. Dus met cirkels op ronde hoeken, uitlooplijnen op rechte hoeken e.d. Ik heb helaas geen voorbeeld kunnen vinden.
Ik heb me rot gezocht op google en de fontsites op blueprint, schematic, technical, architectural, design etc., maar het is me niet gelukt iets te vinden wat maar in de buurt komt.
Iemand enig idee (wat ik überhaupt bedoel)?
Misschien is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Daar zijn er dan ook een gazillion van... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theimon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:27

Theimon

Snapte!?

Mja zoiets inderdaad dus. Mn zoektermen zaten er dus helemaal vanaf :/

Thanks! :)

Evil in general does not sleep, and therefore doesn't see why anyone else should. | There is no "i" in denial. | There is no "i" in TEAM, but there is ME!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Anoniem: 191432 schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:24:
Weet iemand wat het hyves lettertype is?
Klik
Hey, bij toeval heb ik deze gisteren zelf gebruikt voor een cartoon (ik vroeg me al af waar ik 'm van kende)... je kan 'Jester' hiervoor gebruiken, te downloaden van Dafont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Weet iemand welk lettertype er zit in het logo van Campina?
http://www.guggadvertisin..._logo_kleur1157099022.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Vermoedelijk gewoon een logo-ontwerp, dus custom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292400

ik ben op zoek naar het barricada font van sudtipos

zie:

Afbeeldingslocatie: http://sudtipos.com/site/typeticle/fontsamples/106_1_20080804150428.png

ben al weken aan het zoeken... Iemand misschien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Anoniem: 292400 schreef op maandag 23 februari 2009 @ 13:23:
ik ben op zoek naar het barricada font van sudtipos

zie:

[afbeelding]

ben al weken aan het zoeken... Iemand misschien??
Als je weet hoe het heet, kun je het dat nog nergens vinden? Of niet gratis?

Flauw, dat je nu niet geen neplinkjes meer kan maken met underscore... :')

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 23-02-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292400

ja sorry, nie gratis bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Het verbaast me een beetje dat je weken hebt gezocht naar iets dat waarschijnlijk gewoon niet voor minder te krijgen is dan de redelijke prijs. In de supermarkt betaal je toch ook gewoon aan de kassa, of wacht je drie uur en probeer je dan onder de toonbank door te sluipen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131623

Iemand een idee welk font dit is?

Afbeeldingslocatie: http://img511.imageshack.us/img511/5839/6a00d8345250f069e201127.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 131623 op 24-02-2009 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Turkey power
Make food not war
Green power

Lijkt me een courier-afgeleide? :P

Afbeeldingslocatie: http://cdn.myfonts.com/116/fs/u/bc/dd2650165d548905d4054e2f3805b1.gif

Iets als Parma Typewriter NB denk ik...

[ Voor 44% gewijzigd door RobIII op 24-02-2009 01:57 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
RobIII schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 01:49:
[...]

[html]
<p style="font-family:courier new">Turkey power<br>Make food not war<br>Green power</p>
[/html]Lijkt me een courier-afgeleide? :P

[afbeelding]

Iets als Parma Typewriter NB denk ik...
Lijkt me geen Courier, het is iig niet Monospaced. Eerder een heel 'light' font. Je kan het goed zien aan de 't', die heeft een naar bover wijzende krul, bij alle Courier varianten, wijst hij licht schuin naar boven :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik gok op een American Typewriter Medium van Bitstream... ook wel AmerType Md BT genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
^ Exactly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292559

Iemand een idee welk font ze in de titel gebruiken? Dus I hope they serve beer in hell?

http://ihopetheyservebeerinhell.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Anoniem: 292559 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 13:40:
Iemand een idee welk font ze in de titel gebruiken? Dus I hope they serve beer in hell?

http://ihopetheyservebeerinhell.com/
Zoek maar tussen de SF-fonts.

Het valt me op dat er weer veel naar de als bekend te verwachten weg vragen de laatste tijd... :/

Alhoewel het vermoedelijk Bank Gothic is. _O-
Afbeeldingslocatie: http://www.identifont.com/samples/paratype/BankGothic.gif

[ Voor 11% gewijzigd door Ramzzz op 24-02-2009 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
hallo, het is niet echt een font, maar ik vond het eigenlijk wel een goed topic hiervoor. als dat niet zo is, verwijder dit reactie maar.

Ik zoek een generator op het internet waarme ik het volgende soort teksten kan laten genereren, zodat ik ze in php commetaar kan zetten.

http://plaatscode.be/98883/

[ Voor 54% gewijzigd door devhouse op 24-02-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceninja
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-02 18:16
tom.keim schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:10:
hallo, het is niet echt een font, maar ik vond het eigenlijk wel een goed topic hiervoor. als dat niet zo is, verwijder dit reactie maar.

Ik zoek een generator op het internet waarme ik het volgende soort teksten kan laten genereren, zodat ik ze in php commetaar kan zetten.

Ik denk dat het niet het juiste topic ervoor is, maar je kunt zoeken op een ascii generator ...

bijvoorbeeld deze:
http://www.kammerl.de/ascii/AsciiSignature.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sam.vimes
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-10-2024
tom.keim schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 14:10:

figlet : http://www.figlet.org/
FIGlet is a program for making large letters out of ordinary text

_ _ _          _   _     _     
| (_) | _____  | |_| |__ (_)___ 
| | | |/ / _ \ | __| '_ \| / __|
| | |   <  __/ | |_| | | | \__ \
|_|_|_|\_\___|  \__|_| |_|_|___/

.   oooo         o8o           
                        .o8   `888         `"'           
 .ooooo.  oooo d8b    .o888oo  888 .oo.   oooo   .oooo.o 
d88' `88b `888""8P      888    888P"Y88b  `888  d88(  "8 
888   888  888          888    888   888   888  `"Y88b.  
888   888  888          888 .  888   888   888  o.  )88b 
`Y8bod8P' d888b         "888" o888o o888o o888o 8""888P' 

_/      _/        _/            
    _/_/    _/  _/_/      _/_/_/_/  _/_/_/          _/_/_/   
 _/    _/  _/_/            _/      _/    _/  _/  _/_/        
_/    _/  _/              _/      _/    _/  _/      _/_/     
 _/_/    _/                _/_/  _/    _/  _/  _/_/_/        

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik zoek een soort gelijke font als deze,

(Onbekend).
Afbeeldingslocatie: http://www.no-illusions.nl/demo/images/font1.jpg

"Levenim". Wil ik graag gebruiken voor een website en Levenim is geen windows font.
Afbeeldingslocatie: http://www.no-illusions.nl/demo/images/font2.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 27-02-2009 20:28 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Is het ook mogelijk om een filter in te stellen zodat ik alleen alle fonts zie die al in windows worden mee ge-installed? Het is namelijk voor op een website...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Als het voor een website is MOET je standaard fonts gebruiken (denk ook aan Mac en Linux users). Als je perse dat font wilt, moet je er een plaatje van maken ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat begrijp ik, daarom vraag ik dus ook of ik een lijst met fonts kan zien (dus de font zelf en niet de naam) die op alle windows XP systemen zijn geinstalleerd. Zodat ik kan vergelijken welke standaard font het beste overeenkomt met de font die ik aangeleverd heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als je een website ontwerpt kun je de volgende fonts gebruiken:
Arial (Black), Comic Sans (technisch kan het iig, esthetisch zou ik het niet doen :P) Courier, Georgia, Impact, Symbol, Times, Trebuchet, Verdana en Wingdings.

Als je andere fonts wil gebruiken dan zou ik er een afbeelding van maken.

Als je perse een windows xp website wil maken dan heb je hier de default font list voor xp:
http://www.microsoft.com/typography/fonts/winxp.htm

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Inderdaad Magic, die lijst is een goeie. Overigens bestaan er voor elk operating system en elke versie weer aparte fonts. Windows heeft bijvoorbeeld bij Vista weer allemaal nieuwe fonts meegeleverd die oudere machines weer niet hebben. Macintosh deelt ook een aantal fontnamen met Windows, maar heeft ook zo weer zijn eigen. En last but not least zijn er fonts die mee-geinstalleerd worden met Coreldraw of Photoshop.

Je kunt in je pagina altijd als tweede keus 'serif' (zoals Times New Roman) of 'sans-serif' (zoals Arial) opgeven, dan kiest hij een font uit die categorie dat op de machine van de gebruiker beschikbaar is.

Wil je echt je eigen lettertypen dynamisch kunnen gebruiken op je website en hou je een beetje van scripten, dan kan sIFR wat voor je zijn. Mocht je trouwens problemen krijgen met het werkend maken van sIFR, dan moet je bij hun eigen forum of hier in het webdesignforum aankloppen.

Willem169, wake up :* :w

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Blue op 28-02-2009 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
En anders gebruik maken van sIFR, dan kan elk font op elke machine worden weergegeven (wel iets trager dan default fonts), maar het werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-04 16:15

Kvn

Iemand die dit font herkend?

Afbeeldingslocatie: http://www.outdoorcenter.nl/images/logo.gif :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Een Aachen of City, met hier en daar een schreef eraf geknipt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-04 17:05
willem169 schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 11:16:
En anders gebruik maken van sIFR, dan kan elk font op elke machine worden weergegeven (wel iets trager dan default fonts), maar het werkt perfect.
SiFR? Drie sites met SiFR en de browser ligt plat. Nee, @font-face ftw!

Op zo'n moment ga ik er mooi vanuit dat de foundry van mijn lettertypekeuze mee wilt werken betr. de eula (en @font-face dus gewoon toestaat), anders mogen ze de fontjes stoppen waar de zon niet schijnt -- dan hoef ik ze niet. Schaf ik wel een vergelijkbaar lettertype aan bij een fatsoenlijke foundry.

[ Voor 78% gewijzigd door DiSiLLUSiON op 28-02-2009 20:11 . Reden: Anders geformuleerd; straks komt 't nog verkeerd over ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Laatst online: 17-04 10:47

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Ik wil graag dit font gebruiken (niet het bolletje font zelf maar de andere letters van je geld terug):

Afbeeldingslocatie: http://www.bolletje.nl/wp-content/themes/bolletje/images/general/header/bolletje-header.jpg

Whatthefont.com herkent de letters wel als ik "nu al je geld" isoleer en upload, maar geen goed resultaat.

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
DiSiLLUSiON:
SiFR? Drie sites met SiFR en de browser ligt plat. Nee, @font-face ftw!
Nooit last van. Ik ben er best over te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
willem169 schreef op zondag 01 maart 2009 @ 12:31:
[...]

Nooit last van. Ik ben er best over te spreken.
Ja, ik ook. Ik heb in de readme van sIFR wel eens gelezen dat het een aanrader is om niet je héle site ermee te maken. Het is echt bedoeld voor headers.
jopiek schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 20:20:
Ik wil graag dit font gebruiken (niet het bolletje font zelf maar de andere letters van je geld terug):

[afbeelding]

Whatthefont.com herkent de letters wel als ik "nu al je geld" isoleer en upload, maar geen goed resultaat.
Phoe, ik zou eens gaan zoeken op custom fonts en niet in de gallerij der groten eigenlijk...
http://www.dafont.com/the...&text=NU+AL+JE+GELD+TERUG
Hier staan wel wat dingen die erop lijken, maar denk als je kijkt de witte vulling en de zwarte lijn erbij.
Comic en Handwritten heb ik al even doorgebrowsed, maar Comic is vaak te slordig en Handwritten fonts zijn te dun van vorm. Je zou in de categorie hierboven eens naar Hocus Focus kunnen kijken, Decade, of Lietz Lindau Hamburg. Let er wel op, dat veel scratches aan de buitenkant van de letter er voor kunnen zorgen dat de omlijning die je er omheen zet (bijv. met Photoshop, layer effect stroke) lelijke spikes in de lijn kunnen geven.

Wilde gok, je doet Kunst en Techniek en je hebt net de Bolletje-opdracht gekregen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-02-2024

MellyVille1

MacBook

Weet iemand welk retro font er hier gebruikt is?

Afbeeldingslocatie: http://www.misterretro.com/design_example.jpg

EDIT: Heb m al!

http://new.myfonts.com/fonts/alphabetsoup/metroscript/

[ Voor 27% gewijzigd door MellyVille1 op 03-03-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
  • Laatst online: 27-04 10:15
Ok, waarschijnlijk is dit een belachelijk makkelijk vraag, maar ik wil het toch graag weten.
Welk font wordt hier gebruikt?
Afbeeldingslocatie: http://i438.photobucket.com/albums/qq102/dkw_III/nextlabel.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ook al Bezet schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:32:
Ok, waarschijnlijk is dit een belachelijk makkelijk vraag, maar ik wil het toch graag weten.
Welk font wordt hier gebruikt?
[afbeelding]
Dat kan bijna elke schreefloze letter zijn, gezien het feit dat het kapitalen zijn... dat kleine corps helpt niet echt.

Vermoedelijk Univers of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Ramzzz schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 18:53:
[...]

Dat kan bijna elke schreefloze letter zijn, gezien het feit dat het kapitalen zijn... dat kleine corps helpt niet echt.

Vermoedelijk Univers of zo.
ok, in elk geval bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Je zou het ook de maker van Lytebox eens kunnen vragen, volgens mij komt het plaatje daaruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

lytebox, slimbox, thickbox, thinbox etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet
Dark Blue schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 11:29:
Je zou het ook de maker van Lytebox eens kunnen vragen, volgens mij komt het plaatje daaruit.
Klopt, ik wilde de knoppen even vertalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MellyVille1

MellyVille1

MacBook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook al Bezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopiek
  • Laatst online: 17-04 10:47

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Dark Blue schreef op zondag 01 maart 2009 @ 15:43:
[...]

Ja, ik ook. Ik heb in de readme van sIFR wel eens gelezen dat het een aanrader is om niet je héle site ermee te maken. Het is echt bedoeld voor headers.

[...]

Phoe, ik zou eens gaan zoeken op custom fonts en niet in de gallerij der groten eigenlijk...
http://www.dafont.com/the...&text=NU+AL+JE+GELD+TERUG
Hier staan wel wat dingen die erop lijken, maar denk als je kijkt de witte vulling en de zwarte lijn erbij.
Comic en Handwritten heb ik al even doorgebrowsed, maar Comic is vaak te slordig en Handwritten fonts zijn te dun van vorm. Je zou in de categorie hierboven eens naar Hocus Focus kunnen kijken, Decade, of Lietz Lindau Hamburg. Let er wel op, dat veel scratches aan de buitenkant van de letter er voor kunnen zorgen dat de omlijning die je er omheen zet (bijv. met Photoshop, layer effect stroke) lelijke spikes in de lijn kunnen geven.

Wilde gok, je doet Kunst en Techniek en je hebt net de Bolletje-opdracht gekregen? ;)
Thanks voor je input heb ik zeker wat aan! ik doe alleen geen kunst en techniek, maar pruts met stickers en zo, we hebben zelf klein drukkerijtje.

Cogito Ergo Credo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piranhaav
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-12-2022
Hallo Tweakers!

Ik ben op zoek naar het font in de grafische interface van de computers in de film 'The Island'.
Ik heb al flink gezocht, in mijn opinie komt 'Neutraliser Bold' er het dichtste bij, maar het is m niet.
De 6 en de 3 moeten een schuin afgesneden hoekje hebben...

Wie herkent 'm?

http://2.bp.blogspot.com/.../s1600-h/Afbeelding+4.png

Afbeeldingslocatie: http://2.bp.blogspot.com/_ZcJUWRo2y2c/SbUoTXAtpFI/AAAAAAAAABI/VPbFMPJs1NA/s1600-h/Afbeelding+4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-04 11:23

Stoney3K

Flatsehats!

piranhaav schreef op maandag 09 maart 2009 @ 15:35:
Hallo Tweakers!

Ik ben op zoek naar het font in de grafische interface van de computers in de film 'The Island'.
Ik heb al flink gezocht, in mijn opinie komt 'Neutraliser Bold' er het dichtste bij, maar het is m niet.
De 6 en de 3 moeten een schuin afgesneden hoekje hebben...

Wie herkent 'm?

http://2.bp.blogspot.com/.../s1600-h/Afbeelding+4.png

[afbeelding]
Ziet uit als een DIN-variant. Probeer het DIN-font uit de startpost, of OCR A Extended wil ook wel goed werken voor 'terminal'-achtige displays.

Ik ben zelf op zoek naar een Gill Sans-achtig font voor een logo met een Doctor Who-thema. Iets wat op Agency FB lijkt mag ook.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Stoney3K schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 22:54:
[...]

Ziet uit als een DIN-variant. Probeer het DIN-font uit de startpost, of OCR A Extended wil ook wel goed werken voor 'terminal'-achtige displays.

Ik ben zelf op zoek naar een Gill Sans-achtig font voor een logo met een Doctor Who-thema. Iets wat op Agency FB lijkt mag ook.
Humanist 521 is zo goed als Gill Sans.

Maar dan kun je ook gewoon op zoek naar Subway of Underground fonts.

Afbeeldingslocatie: http://www.identifont.com/samples/bitstream/Humanist521.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 23:13

zomertje

Barisax knorretje

Afbeeldingslocatie: http://www.knaagdierenopvang.org/templates/knagertje/images/logo.gif

Iemand enig idee welk font dit is?
Niks kunnen vinden nog hierover.

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

zomertje schreef op zondag 15 maart 2009 @ 14:43:
[afbeelding]

Iemand enig idee welk font dit is?
Niks kunnen vinden nog hierover.
Hier staan genoeg van dat soort fonts. Zit er niets voor je bij?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Ik heb even gekeken en hij staat daar niet tussen de Curly en niet tussen de Decorative fonts. Het is er dan ook eentje met een prijskaartje, namelijk Remedy Double.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-04 23:13

zomertje

Barisax knorretje

Dark Blue schreef op zondag 15 maart 2009 @ 17:53:
Ik heb even gekeken en hij staat daar niet tussen de Curly en niet tussen de Decorative fonts. Het is er dan ook eentje met een prijskaartje, namelijk Remedy Double.
Dan eerst eens kijken of er makkelijk alternatieven zijn :) Ben me nog aan het orienteren voor een soortgelijk letterype :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:55

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik ben op zoek naar een redelijk klassiek, maar modern uitstralend font voor op een trouwkaart.

Nu vond ik Fiolex Girls. Nu valt die enorm in de smaak, maar er zit wel een nadeel aan. Namelijk die hartjes in de hoofdletters en de kleine letter i.

Dus is er een font die net als Fiolex Girls is, maar dan zonder die hartjes?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Topicstarter
Rakkerzero schreef op woensdag 08 april 2009 @ 11:55:
Ik ben op zoek naar een redelijk klassiek, maar modern uitstralend font voor op een trouwkaart.

Nu vond ik Fiolex Girls. Nu valt die enorm in de smaak, maar er zit wel een nadeel aan. Namelijk die hartjes in de hoofdletters en de kleine letter i.

Dus is er een font die net als Fiolex Girls is, maar dan zonder die hartjes?
Volgens mij had ik een lettertype als dat op mijn geboortekaartje, en dan zonder die hartjes. Volgens staat zoiets bij Dafont gewoon onder de 'Calligraphy' fonts. Maar er vanuitgaand dat je daar al gekeken hebt... :?
Wat was het dat je daar dan niet vond wat je zocht? :)

Je zou een plaatje van Fiolex Girls even kunnen photoshoppen en die hartjes eruit gummen - gewoon wit maken. Dan door Whatthefont halen en kijken wat hij er van maakt. Mocht je nog niet in Calligraphy hebben gekeken: http://www.dafont.com/the...ppp=50&psize=m&classt=pop

Yes, 13.37 hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
Is het puur voor de namen? Of ga je heel de tekst in dat font zetten? :X

Als het alleen om de namen gaat zou je ervoor kunnen kiezen om ze in outlines te zetten en handmatig de hartjes even te verwijderen in Illustrator :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compunologist
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Laatst online: 15-04-2021
Weet iemand het letter type gebruikt in dit logo

Afbeeldingslocatie: http://www.bcs.rochester.edu/people/asalverda/weblog/djoser.jpg

Met name de font die gebruikt is weg met djoser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Garamond, een van de vele, vermoedelijk. Die 'swash' is er aan vast gefantaseerd.

Waarom denkt iemand meteen als hij een zwierig ding ziet dat het aan bijzonder font is, in plaats van een toevoeging? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 22:55

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPanda
  • Laatst online: 28-08-2021
Ik zoek het Volkswagen TS font... maar dan gratis...
iemand suggesties?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.