Toon posts:

Topic report functie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieve adjes,

Wat gebeurt er met een topic report? Wordt deze in een gezamenlijke mod-postbus gedeponeerd?
De reden dat ik dit vraag is dat ik 1 1/2 uur geleden een topicreport heb verzonden, maar niets mee is gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat er zolang geen mod aanwezig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
Mods krijgen een icoontje voor/in het topic te zien en als ze daarop klikken krijgen ze alle topic reports te zien, net zoals je replies in een topic zou zien. Het kan zijn dat er een aantal uur is dat er geen mod langs komt, maar het kan natuurlijk ook zijn dat een mod het niet nodig vindt om actie te ondernemen naar aanleiding van jouw TR. Anderhalf uur vind ik in ieder geval nog wel een beetje snel om aan de bel te gaan trekken ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

Alstu ;)

edit:

Apparently werkt de search link niet zo goed :P

Dit is een interessant topic met leesvoer (en pics): Topic Reports: hoe werken ze nou voor de user en de crew?

[ Voor 91% gewijzigd door BtM909 op 14-06-2007 13:30 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 17:06

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:24:
Lieve adjes,

Wat gebeurt er met een topic report? Wordt deze in een gezamenlijke mod-postbus gedeponeerd?
De reden dat ik dit vraag is dat ik 1 1/2 uur geleden een topicreport heb verzonden, maar niets mee is gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat er zolang geen mod aanwezig is :)
In sommige gevallen zal een mod misschien nog geen direkte noodzaak tot ingrijpen zien, maar wel het topic extra in de gaten houden (en soms een kleine post doen, enkel alleen al om te tonen dat er een mod is die het topic 'in de gaten houd')..

het doen van de TR heeft dus zeker wel nut, zelfs als het niet direkt leid tot een slotje of modbreak.

Nadeel voor veel indieners is natuurlijk dat ze niet direkt 'feedback' krijgen, maar ik geloof niet dat de meeste mods hete rg vinden als er soms ook wat TR's teveel komen of een Tr waar niet direkt actie op genomen hoeft te worden en dat dat zeker niet de personen die dat doen wordt 'aangerekend' (Hooguit is er een hele kleine groep die soms erg actief TRs indient en waarvan en groot deel eigenlijk niet actie behoeven, maar als de mods dat erg vinden moeten, is het aan die mods om erop te reageren en aan te geven als dat 'ongewenst' is, niet andersom).

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 13:26:
http://gathering.tweakers...30&select_forum=#hitstart

Alstu ;)

edit:

Apparently werkt de search link niet zo goed :P

Dit is een interessant topic met leesvoer (en pics): Topic Reports: hoe werken ze nou voor de user en de crew?
Oei, de welbekende search, niet aangedacht 8)7

Ik reporte [Gebruikerservaringen] Newsleecher* omdat deel 2 alweer een tijdje loopt en deze omhoog gekickt is.
Excuus voor mijn ongeduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:32

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Wat ook kan is [CSA] Twee Newsleecher topics

Als je echt feedback wil hebben op je reactie is dit misschien een betere oplossing, meestal hoef/wil je geen feedback, vaak kom ik niet eens terug in het topic dat ik een TR heb gegeven.

[ Voor 23% gewijzigd door Tukk op 14-06-2007 13:46 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thx Tukk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Damn, dat topic van mij is oud zeg over de TR's, al die paarse screenshots. Maar de zaken die daar uitgelegd worden gelden nog steeds ja :)

Zie trouwens de opmerking van RM-rf over de 'tijdsduur' van je TR - het kan best zijn dat er al een moderator is langsgefietst en gelezen heeft, maar even wil overleggen cq wachten met actie om wat voor reden dan ook :)

Het is iig zo dat -alle- TRs worden gelezen (behalve bij de echte troeptopics waar soms 38 TR's staan ;) 8)7 ), dus hoe meer je aanmaakt hoe beter; een handig steuntje voor de crew :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-09 19:56

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Remy schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:04:
Damn, dat topic van mij is oud zeg over de TR's, al die paarse screenshots. Maar de zaken die daar uitgelegd worden gelden nog steeds ja :)
* MueR geeft Remy een duwtje om wat nieuwe screenshots te posten
Offtopic btw

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

MueR schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 14:26:
[...]

* MueR geeft Remy een duwtje om wat nieuwe screenshots te posten
Offtopic btw
Die screenshots zijn niet veranderd, alleen wat minder paars. De functionaliteit is nog precies hetzelfde als toen, AFAIK. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1