[LANPARTY] Welke games zijn de toppers

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 22.729 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forced
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-04 13:17
Wat dacht je van Halo ? vind ut vet spel alleen redelijk hoge systeem eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 10:29

Maverick2001

Never look back

Organiseer in augustus zelf weer een Lan-party en de machine's zijn niet echt 'top nothc' wij zijn fanatieke Rainbow Six - Ravenshield spelers en zoeken eigenlijk een vervangend spel. Ghost Recon is niet echt een optie.

Als iemand goede suggesties heeft hoor ik het graag.

Rainbow six vegas is vanwege de te zware systeem eisen ook geen optie

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-03 12:04

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Maverick2001 schreef op dinsdag 24 juli 2007 @ 15:38:
Organiseer in augustus zelf weer een Lan-party en de machine's zijn niet echt 'top nothc' wij zijn fanatieke Rainbow Six - Ravenshield spelers en zoeken eigenlijk een vervangend spel. Ghost Recon is niet echt een optie.

Als iemand goede suggesties heeft hoor ik het graag.

Rainbow six vegas is vanwege de te zware systeem eisen ook geen optie
Dan zou ik eens kijken naar Joint Operations Escalation, en dan met name naar de Urban Maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

Warzone 2100

Gouwe ouwe die heel lang door kan gaan en tamelijk wat variatie bied. Vooral met de laatste patches erbij. Laser Sattelite :P

Alien versus Predator 1 & 2 kunnen ook een echte riot zijn.

AvP 1 & 2 zijn gewoonweg leuk om te spelen. De verschillende klassen zorgen ervoor dat het spel afwisselend blijft en je je moet aanpassen aan de tegenstander. Als ALien kun je beter de Predator ontwijken. Als human moet je practisch altijd 'sprayen' en rennen. Als Predator moet je iedere keer de juiste wapens en visionmodus bereid hebben.

[ Voor 63% gewijzigd door Auredium op 25-07-2007 09:52 ]

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226739

ik mis het beste spel van allemaal die mega goed geschikt is voor lan parties.
ik organiseer eens in de zoveel tijd ook een lanparty bij mij thuis samen met vrienden. en we spelen samen met 8 milljoen andere spelers online het spel Americasarmy.

Americasarmy Kort genoemd AA is fast paced action die prima geschikt is voor lan party's
helaas zie ik bij alle lan parties die gehouden worden nooit dit spel erbij...

en dat terwijl dit spel 1 van de beste fps is en helemaal gratis.
het woordje gratis zou iedereen toch moeten aanspreken.

voor info

www.americasarmy.com
www.aaotracker.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Staat er toch echt tussen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 14:51

Pubbert

random gestoord

Jedi Knight 2 of die opvolger ervan is ook erg leuk, Light Saber Only en minimale forces :)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226739

Opes nie gezien :| srrry. 8)7 mot egt beter uit me doppe kijken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
geeft niks.....

Het valt me trouwens op dat er toch veel 'golden oldies' genoemt worden.
Heeft dit te maken met dat nieuwe games lang niet zo leuk/goed zijn op lanparty's, of meer dat mensen niet voldoende computer power hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01:00

Vrijdag

De Zwarte

BigBadT schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:24:
geeft niks.....

Heeft dit te maken met dat nieuwe games lang niet zo leuk/goed zijn op lanparty's, of meer dat mensen niet voldoende computer power hebben?
Omdat oudere spellen:
1. Iedereen kent
2. Makkelijker te leren zijn (installeren en gaan met die banaan)
3. Iedereen kan draaien
4. Meestal lekkere gameplay hebben
5. Gewoon fun zijn :)

Nieuwere spellen draaien voornamelijk om mooie plaatjes maar zijn een crime om goed onder de knie te krijgen. En niet iedereen heeft tijd en zin op een lanparty om tijdens de eerste potjes volledig ingemaakt te worden, die willen gewoon even een leuk snel spelletje (wat je downloads ook niet in de weg zit qua bandbreedte enzo ;) )

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-05 20:11

Auredium

Informaticus Chaoticus

BigBadT schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 09:24:
geeft niks.....

Tja,

er zijn verschillende redenen te noemen. Sommige mensen hebben alleen maar een oud systeem, maar er zijn ook veel mensen die liever niet hun nieuwste systeem mee willen nemen ivm mogelijke schade. Weer andere mensen zijn lui en nemen alleen hun nb mee en die zijn inherent minder geschikt voor de nieuwste spellen.

Een andere factor is ook dat oudere spellen meer bekend zijn bij de aanwezige mensen terwijl het nieuwste van het nieuwste bij sommige nog op het systeem moet komen voor de eerste keer. Heb je weer mensen die het spel niet goed kennen en kunnen en dus moeten die eerst weer warmdraaien. Verspreiding van games is ook een belangrijke factor, iedereen heeft wel UT of RA2 in zijn kast liggen, niet iedereen heeft C&C 3 in zijn kast liggen. Je kan dan wel aan het kopieren slaan maar dat neemt veel tijd in beslag.

De meeste mensen willen zo snel mogelijk aan de slag met gamen. Wachten tot iedereen het spel heeft en op zijn systeem heeft staan en eerst een potje of 3 ingamen zodat iedereen de basisregels snapt is een beetje een bottleneck voor de fun.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01-2024
@Mod = niet bedoeld om dit te kicken maar ik denk sirieus dat dit topic een goede Lan game mist
(en sowiso is een topic als dit, altijd actueel)

Total Annihilation + TAUCP patch
Jawel hij is oud, en hoewel supreme commander de "opvolger" is blijft deze game echt rulen op lan parties. Wel moet ik er bij zeggen dat je dan TA 3.1 + TAUCP moet hebben... is super cool om elkaar met 100den bots aan te vallen op massive metal maps. Draait super lekker op vrijwel alle computers en met de TAUCP mod erop heb je een scala aan units waar je eng van wordt.
Maar goed het is misschien ook de leeftijd waarom ons lanteam dit nog leuk vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:22
Worms en Quake 4 wil ik ff adden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:19

M2M

medicijnman

Jokuh schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 03:18:
Worms en Quake 4 wil ik ff adden :)
die laatste is ook redelijk zwaar hoor...

gewoon goeie ouwe, UT99 met een berg mods, HL1 met een berg mods, Quake 3 incl een berg mods etc. etc.

dan is het namelijk ook gewoon simpel, een installeert de mods, de rest hun eigen spel. vervolgens simpelweg copieren van de betreffende mappen over het netwerk en je bent klaar :D

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 15:48
C & C Generals blijft leuk op lan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Het is wel geen rpg/race/fight/fps game maar mischien toch leuk om over het netwerk te spelen :)
Return to Blockland - Met z'n allen aan de Lego
Beetje met z'n alle aan de lego, huisjes bouwen en dergelijke. Je hoeft voor een netwerk game niet 10 licensies te hebben, staat ook in de FaQ op de officiele site. (zie het lego topic)

[ Voor 36% gewijzigd door Borgoth op 02-12-2007 14:42 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-05 01:03
Het word helaas niet veel gedaan op lans, maar Tactical Ops (UT engine) is een fantastisch spel om te spelen over het netwerk. Er is ook een monster mod voor, die is ook echt fantastisch om te doen. :)

Verder is Quake 2 en Age of Empires (1 of "desnoods" 2) ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231912

ET: Quake Wars -> nieuw, dus zeker het proberen waard. Zeker als wolvenstein ook in het lijstje staat. Het verschil tussen aliens en mensen is leuk voor LANs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyLar-
  • Laatst online: 07-05 10:31
M2M schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 10:54:
[...]
die laatste is ook redelijk zwaar hoor...
gooi dan gelijk F.E.A.R. en supreme commander er ook maar tussenuit. =/
Q4 wordt wel vaker op een lan gespeeld.

Menig gamer heeft toch wel een redelijk systeem en kan naar mijn weten toch wel Q4 draaien.
Ik kan me geen echte gamer meer voorstellen die naar lans gaat, tenzij voor de gezelligheid en het tooghangen :Y) , die geen redelijk systeem heeft. (je kan q4 op medium draaien op een ati x700).

UT3 mag ook wel bij het lijstje gevoegd worden. Een van de weinige recente games die geen supersysteem vergt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

Anoniem: 231912 schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:48:
ET: Quake Wars -> nieuw, dus zeker het proberen waard. Zeker als wolvenstein ook in het lijstje staat. Het verschil tussen aliens en mensen is leuk voor LANs.
Die heb ik gister gekocht, ga hem waarschijnlijk vanavond proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Borgoth schreef op zondag 02 december 2007 @ 15:10:
[...]

Die heb ik gister gekocht, ga hem waarschijnlijk vanavond proberen. :)
kom langs in het ET:QW topic, en DM anders je username :) gezellig, nog een GoT'er erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
GTA2 natuurlijk. Ik ga nog regelmatig met een paar vrienden bij iemand thuis over het draadloze netwerk dit geweldige spel spelen. Altijd lachen, laptop op schoot en een biertje erbij. Simpel spel, gratis te downloaden en geen hoge systeemeisen. Verder speelt het ook nog lekker snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth

Borgoth

De botte lul.

wel jammer dat je tegen elkaar moet, er is geen bot systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenonNn
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-04 15:00
Tactical Ops de nu stand alone game wat vroeger een mod ws voor UT99,
Waarom? OP lan partys was dat een tijdje geleden heel active nu helaas iets minder,, maar was altijd wel een toppertje (InMyOpinion)

Ik zeg altijd maar zoo............................................................................. dat is korter dan dierentuin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
2 weken terug een LAN gehad, COD4 was daar de absolute favoriet, naast een andere nieuwkomer, Timeshift.

Beide redelijk zwaar... maar vreselijk vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-05 02:51
Een game die ik nog steeds regelmatig speel (vriendin speelt graag coöp met deze game) is Empire Earth (deel 1!). Hij draait op oude pc's en de gameplay is verfrissend. Je begint met holbewoners en eindigt met mechs. Erg veel fun om te spelen :)

Voor de duidelijkheid het is een RTS.

[ Voor 7% gewijzigd door Low-Tech op 04-12-2007 00:58 ]

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36714

Speedball 2 Tournament ( http://www.speedball2.com ) kan een toekomstige LANparty kraker worden!
Een ieder die ooit eigenaar was van een Amiga kan haast de originele Speedball niet ontgaan zijn, maar voor degene die het nooit gespeeld hebben : Het is een soort ruige vorm van handball dat zich afspeelt in de toekomst :)
Je kan bodychecks geven, tackles van achteren maken etc. en je speelt met zowel mannen, vrouwen als ook droids in je team. Ook zijn er tal van power-ups en bonussen op het speelveld te vinden die de meest hilarische situaties geven.

De huidige PC versie is net uit en heeft nog wat kinderziektes (patch komt eraan), maar het beloofd heel wat leuke potjes tegen elkaar of via het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Hidden source: [HL2 mod] Hidden Source

Maar iedereen moet wel even steam installeren en volgens mij kan je het ook spelen met de source sdk. Dus HL 2 is niet nodig.

Het is gegarandeerd fun met deze mod op een lan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb
Even een opmerking gericht op de start topic .... is het niet een idee om toe te voegen met hoeveel man je het spel kan spelen....

Ik heb voor komend weekend namelijk een lan party met 12 man .... het nadeel is dat dan een hoop games (buiten de shooters ) af vallen door gebrek aan game slot. Als je weet met hoeveel man een game gespeeld kan worden dan is dat wel handy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234465

HL2 en dan zo'n puzzlemap, echt wat heb ik daarmee gelachen zeg.
Je moet dan door obstakels heenkomen met ze allen, door een doolhof met vallen heen zien te komen.

Playerslots: geloof max 32 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Hidden Source is dacht ik 9 spelers. 1 als hidden en de rest als soldaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01 18:04
Anoniem: 36714 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:14:
Speedball 2 Tournament ( http://www.speedball2.com ) kan een toekomstige LANparty kraker worden!
Een ieder die ooit eigenaar was van een Amiga kan haast de originele Speedball niet ontgaan zijn, maar voor degene die het nooit gespeeld hebben : Het is een soort ruige vorm van handball dat zich afspeelt in de toekomst :)
Je kan bodychecks geven, tackles van achteren maken etc. en je speelt met zowel mannen, vrouwen als ook droids in je team. Ook zijn er tal van power-ups en bonussen op het speelveld te vinden die de meest hilarische situaties geven.

De huidige PC versie is net uit en heeft nog wat kinderziektes (patch komt eraan), maar het beloofd heel wat leuke potjes tegen elkaar of via het internet.
Speedball 1 komt uit 1991, een geweldig spel was dit. Met hoeveel personen kun dit spel tegelijk spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ET:QW is tot 24 per map, ondersteuning voor 32 kwam eraan ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-05 13:36

Mystikal

It never hurts to help!

Tiny schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:09:
2 weken terug een LAN gehad, COD4 was daar de absolute favoriet, naast een andere nieuwkomer, Timeshift.

Beide redelijk zwaar... maar vreselijk vet!
Wij ook! En ook bij ons was Cod4 de huizenhoge favoriet.Het was een niet zo grote lan. 9 man, allemaal vrienden van elkaar.

sfeer impressie:

Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/5858/img7613nc9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img404.imageshack.us/img404/7657/img7616kz2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/8167/img7620vz0.jpg

En de nieuwe is ook alweer gepland.... De poster is alweer gedrukt en de uitnodigingen zijn verstuurd.
Afbeeldingslocatie: http://img408.imageshack.us/img408/1156/rffnposteronelayersc6.jpg

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Radical1980 schreef op zondag 09 december 2007 @ 16:00:
[...]
Speedball 1 komt uit 1991, een geweldig spel was dit. Met hoeveel personen kun dit spel tegelijk spelen?
Wow, ik was echt fan van dit spelletje en wist aardig ver te komen!!! Ben benieuwd naar de opvolger!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb
@ Mystikal
Sfeer impressie is super :D ziet er heeel gezellig uit en iets beter georganiseerd dan onze langames aangezien dat meestal een chaos is van mensen, computers draden enz enz .. maja zo te zien heb je een betere ruimte en tafels ter beschikking dan mij ;)

Van het weekend ook weer een lan gehad ;)

Counterstrike source was erg populair net zoals Fear combat maar ook Quake 3 jawel was niet weg te denken

Ontopic: daarnaast nog een erg leuke game: Ghost Recon ... kweet niet met hoeveel spelers maar het is echt een super coole co-op game, wel wat oud maar nogsteeds erg tof

[ Voor 17% gewijzigd door jayb op 11-12-2007 12:53 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Yep, de sfeer is altijd goed. Mede omdat het slechts om 9/10 man gaat. Iedereen kent elkaar redelijk. Wij hebben het geluk om in de kantine te zitten van een bedrijf. 1 van mijn vrienden is de eigenaar. Dus ja we hebben geluk. Daarvoor deden we het op zolders en woonkamers, maar daar was het thuisfront niet altijd blij mee. Daarnaast hadden we ook maar max 8 man. Meer konden we simpelweg niet bergen. Nu hebben we ruime tafels (te groot eigenlijk) en goede stoelen. En standaard om 18:00 wordt er Spare-ribs besteld. Ach we kijken er altijd maanden na uit en het is altijd weer veel te snel voorbij!

Inmiddels is ons ten gehore gekomen dat een ander bedrijf in Etten-Leur ook weleens een Lan organiseert onder vrienden. Wellicht dat er een Company Lan gaat komen als we idd contact kunnen leggen.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Zijn er al mensen die Speedball 2 op een lan hebben geprobeerd? Er is een nieuwe versie uit en ik ben benieuwd wat de ervaringen waren op een eventuele lan?

Verder mag ik a.s. zaterdag weer aantreden. We zijn met 8-en en verwacht dat Cod4 en Flatout het moeten gaan doen. Een vriend van mij heeft een kleine competitie opgezet voor CoD4 en zelf 3 bokalen gemaakt. Ik zal na het weekend de pics weleens posten, want ze zien er gelikt uit die bokalen. Verder hebben we ook wat extra aandacht besteedt aan de aankleding. Ik begreep dat een vriend van me wat Camo-netten heeft geregeld voor de aankleding.

voorbeeldje van de bokaal voor de 1e prijs 8)
Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/658/photo0081lu5.jpg

voorbeeldje van de bokaal voor de 2e prijs _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://img396.imageshack.us/img396/6906/photo0078kc4.jpg

Overigens zij de bokalen wisselbokalen. Er gaat nogal wat tijd inzitten om zoiets te maken...

[ Voor 21% gewijzigd door Mystikal op 28-04-2008 19:17 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mafk33s
  • Laatst online: 03-04 18:09
blobby volley

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Dat is wel een heel simpel spelletje. Lees wel dat het redelijk bekend is en dat er op grote lans zelfs finales en al worden gespeeld.
Onze LAN zit er weer op.. Het was weer gezellig. We hadden zoals gezegd een toernooitje opgezet voor CoD4 en heb er nog een 3e prijs uit weten te slepen. Inclusief bijbehorende bokaal...

Sfeerimpressie
Iemand met koelingsproblemen :P
(Dude in the yellow is me :) )
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/4522/img2068vl4.jpg

Camo-netten voor wat extra sfeer
Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/3209/img2070ff4.jpg

En de winnaar.... (camper! hehe)
Afbeeldingslocatie: http://img368.imageshack.us/img368/2743/img2072fs5.jpg

Verder natuurlijk veel bier, redbull, huge frankfurters en savonds de shoarma schotel.... :9

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kornflakes
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-08-2024
Had laatst zelf lanparty hiero, groote toppers waren wederom unreal tournament 2004 en warcraft 3.

Met Unreal is het gewoon heerlijke snelle simpele actie. Geen tactiek (voor mij in ieder geval, gewoon deathmatch) snelle actie, redelijk licht qua specs. Vooral DM-Plunge met low grav en quad jump is geweldig. Overal rondvliegende mensen, miniguns en snipers.

Warcraft 3 voornamelijk met custom maps. bijvoorbeeld Wintermaul. In plaats van tegen elkaar, met elkaar vechten. Enfo is ook geweldig. Alleen deden wij het met 5 man, zonder tegenstanders aan de andere kant. Top punt van samenspel die avond. Van te voren afspreken wie wie is, waar wie staat. Geweldig. De " normale" maps hebben we niet gespeelt, als je nog nooit WcIII hebt gespeeld is dit mischien iets te moeilijk.

edit: Zag er gezellig uit de lan party :)
* Kornflakes moet in het vervolg ook eens laatste pagina lezen

[ Voor 7% gewijzigd door Kornflakes op 04-05-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Command&Conquer 3/Generals zijn altijd leuk om met z'n 6-8en online te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41908

Bij ons worden nog vooral oldschool games gespeeld.

Midtown Madness 1&2! In de Cops v Robbers mode is het echt geniaal, bij elk van mijn LANs is het echt vaste prik, nog steeds. Met z'n allen achter het goud aan in Chicago/London/Frisco, veel teamplay en tactiek gecombineerd met goed getimede beukacties en totale chaos. Heerlijk. Draait al 10 jaar op elke pc.

Motocross Madness 2: nog zo'n oude Microsoft klassieker. Ziet er nog steeds leuk uit, en de multiplayer opties zijn entertaining. Zoals het Tag ball (+Stunt), in een indoor arena of gewoon outdoor.

Codename Eagle is ook geweldig, fraggen en stunten met alle voertuigen, zonder ook maar op de score te letten. Uren fun, het aantal goede maps is klein, maar de game vergoedt alles. Voorloper van Battlefield.

Star Wars Episode 1 Racer, leuke en erg snelle racer door het Star Wars universum. Life in the fast lane.

De rest is allemaal al vaker hier genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-05 00:13
Wij gaan volgende week weer lannen.
Afgelopen 10 jaar stond Total Annihilation altijd op het programma, maar sinds Supreme Commander uit is spelen we die meer. Het zijn beide RTS die leuker worden naarmate je beter wordt. Aangezien iedereen het speelt zijn het altijd leuke potten.

Verder altijd shooters zoals MoHaa en CoD2 alhoewel daar wel opvalt dat sommigen gewoon veel beter zijn in FPS.

Met BF1942/DC/2 heb je dat probleem minder aangezien je ze dan gewoon met je tank overrijdt >:)

Vergeet nooit meer de eerste keer BF1942 op onze lan:
een van onze beste fps-ers rent door de map, ziet vervolgens allemaal kogels inslaan, zig-zagt en springt als een echte fps-er en kopt vervolgens de bom uit mijn vliegtuig! Je had zijn hoofd moeten zien!
Er is ook iemand die altijd in FPS zit te campen. Lekker verscholen met een sniperrifle te wachten tot iemand weer in beeld loopt.
Probeerde hij dus ook bij BF:DC. Lag hij lekker op een klif zodat hij een heel ravijn kon overzien. Kom ik ineens recht omhoog met een Apache helicopter en laat al mijn raketten op hem los. Meesterlijk.
Ik ben echt slecht in fps en vind er ook niets aan, maar met BF kan ik door de voertuigen toch altijd wel redelijk meekomen.

Er zitten ook een paar racefanaten bij ons groepje. Tegen hen racen is niet leuk. Ze hebben je al 3 keer ingehaald voor je je eerste lap gereden hebt. Daarom gaan we deze keer Flatout 2 proberen. Dan schijn je als slechte chauffeur ook nog mee te kunnen doen.

Weet iemand of de demoversie ook multiplayer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

M411007 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:01:
Afgelopen 10 jaar stond Total Annihilation altijd op het programma, maar sinds Supreme Commander uit is spelen we die meer. Het zijn beide RTS die leuker worden naarmate je beter wordt. Aangezien iedereen het speelt zijn het altijd leuke potten.

Verder altijd shooters zoals MoHaa en CoD2 alhoewel daar wel opvalt dat sommigen gewoon veel beter zijn in FPS.

Met BF1942/DC/2 heb je dat probleem minder aangezien je ze dan gewoon met je tank overrijdt >:)

een van onze beste fps-ers rent door de map, ziet vervolgens allemaal kogels inslaan, zig-zagt en springt als een echte fps-er en kopt vervolgens de bom uit mijn vliegtuig! Je had zijn hoofd moeten zien!
Er is ook iemand die altijd in FPS zit te campen. Lekker verscholen met een sniperrifle te wachten tot iemand weer in beeld loopt.
Probeerde hij dus ook bij BF:DC. Lag hij lekker op een klif zodat hij een heel ravijn kon overzien. Kom ik ineens recht omhoog met een Apache helicopter en laat al mijn raketten op hem los. Meesterlijk.
Ik ben echt slecht in fps en vind er ook niets aan, maar met BF kan ik door de voertuigen toch altijd wel redelijk meekomen.

Er zitten ook een paar racefanaten bij ons groepje. Tegen hen racen is niet leuk. Ze hebben je al 3 keer ingehaald voor je je eerste lap gereden hebt. Daarom gaan we deze keer Flatout 2 proberen. Dan schijn je als slechte chauffeur ook nog mee te kunnen doen.

Klinkt allemaal goed. Ik heb net in het andere topic (Hoe lan verbeteren) ook een update gegeven. Flatout 2 demo is volgens mij geen multiplayer. Ik zou voor de volledige versie gaan. Flatout 2 hebben wij ook vele keren gespeeld en is inderdaad ook voor een slechte chauff nog goed te doen. Het is echt arcade, dus het komt op andere dingen aan.. Beetje baan-kennis is wenselijk, maar het leert snel.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:54
Er is een nieuwe flatout out: Ultimate Carnage. Is niks meer dan een opgepoetste engine van de oude dus t ziet er wat slikker uit. Verder dacht ik dat deze ook voor 12 man multiplayer was maar volgens mij is dat 8 personen. (weet niet meer hoeveel man in flatout 2 konden joinen in de lan...)

Verder ben ik ook nog aan het inventariseren voor onze nieuwe lan aankomen November - 30 man ongeveer hooop ik.

Spellen die op de lijst staan:

- Battlefield 2041 (ofzo??) Voorheen altijd Bf2 gedaan maar we moeten eens nieuwe smaak proberen
- Flatout Ultimate Carnage: Dito, voorheen Flatout 2
- UT3: Voor het eerst, ben benieuwd
- COD4: Vorig jaar ook gedaan, was een knaller
- CSS: Twijfel ik nog tussen want er is een harde kern die t leuk vind maar instap niveau voor andere is altijd wat hoog. Verder is een dedicated steam server opzetten een real BITCH....
- Warcraft 3 frozen throne: Voornamelijk Dota... Zitten paar fanatieke verslaafden tussen (waaronder ik)
- Command and Conquer, kanes wrath (ofzo>??) eens uitproberen
-Farry 2: Is voor iedereen nieuw, hopelijk komt ie nog in October uit en kunnen we die dus meenemen in de lan.

Prtygames??
Voor tussendoor zijn erg welcom en prettig voor de dooie uurtjes tussendoor...
Had nu alleen
- Worms World party staan..

suggesties staan open!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Is Flatout UC dan goed te spelen over lan? De versie die ik hier heb doet dat namelijk niet, maar dat lijkt een hele slechte port te zijn van de Xbox versie (en daar hebben we het dus ook over windows live en ik zie nergens multiplayer mogelijkheden over LAN).
Nu zeg ik eerlijk dat dat een wat minder legale versie is, maar als het wel in de echte versie zit ga ik die maar eens kopen. Multiplayer zou inderdaad mogelijk moeten zijn met 12 personen, dat maakt het nog net effe wat leuker (8 is al leuk in FO2, 12 lijkt me nog toffer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
Hmm ik snap wat je bedoelt, heb dezelfde versie die jij hebt. Maar ik kwam daar wel ergens een partymode optie tegen, volgens mij kan je via de mode een game starten of joinen. Echter kon ik daar maar 8 slots open gooien. Ik heb overigens niet getest of dit ook werkte...

Edit: Inderdaad geen lan optie na lezen van wat bronnen!! Schijnt nog een bagger port te zijn ook..

[ Voor 15% gewijzigd door cojones81 op 09-09-2008 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

cojones81 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:56:
Hmm ik snap wat je bedoelt, heb dezelfde versie die jij hebt. Maar ik kwam daar wel ergens een partymode optie tegen, volgens mij kan je via de mode een game starten of joinen. Echter kon ik daar maar 8 slots open gooien. Ik heb overigens niet getest of dit ook werkte...

Edit: Inderdaad geen lan optie na lezen van wat bronnen!! Schijnt nog een bagger port te zijn ook..
Klopt! Hou het bij Flatout 2. Dat is max 8 man. Afhankelijk van hoe groot de lan is deden wij altijd. De slechte 2 moeten een ronde toekijken :P. Dan gaat het ook nog ergens om.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cojones81
Nog mensen ideeen voor leuke LAN partygames die je tussendoor een beetje kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 266193

wat wij op laatste lan tussendoor speelde was track mania nations,, maarja zoals er eerder al is gezegd is het meer of je "alleen" speelt dan met meerdere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

cojones81 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 13:41:
Nog mensen ideeen voor leuke LAN partygames die je tussendoor een beetje kan spelen?
De opvolger van Midtown Madness 2 zou je antwoord kunnen zijn, maar volgens mij gaat die er nooit meer komen. Wat een lol hebben we met dat spel gehad. Cops & Robbers en maar gaan!!!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mystikal schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:32:
[...]

De opvolger van Midtown Madness 2 zou je antwoord kunnen zijn, maar volgens mij gaat die er nooit meer komen. Wat een lol hebben we met dat spel gehad. Cops & Robbers en maar gaan!!!
MM3 is er al een tijd, maar alleen op de Xbox volgens mij. Zou een vierde deel op PC erg zien zitten :)
Zelfde geldt voor Motorcross Madness 2, die was echt super :D

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Exorcist schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 14:34:
[...]

MM3 is er al een tijd, maar alleen op de Xbox volgens mij. Zou een vierde deel op PC erg zien zitten :)
Zelfde geldt voor Motorcross Madness 2, die was echt super :D
xbox? Console? huh? :+

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Weet iemand of Midtown Madness 2 nog steeds draait op XP (cq snelle pc's, sli etc etc)?
Anders is dat altijd een toppertje namelijk.
1-11 mogen we weer... Dit keer met 2 tweakerts erbij Hefaistos en Endless gaan ons joinen... Ik ben benieuwd. De voorpret is al weken bezig. Iedereen is haast elke avond aan het oefenen (cod4) en dat maakt de pret alleen maar leuker...

Heeft iemand inmiddels ervaring met Speedball2? Werkt dat via Lan goed? Hoe is de playability

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
M411007 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 12:01:

Lan is inmiddels achter de rug. Introductie van Flatout 2 was een succes. Als brokkenpiloot heb ik zelfs nog een paar races gewonnen. :)

Verder is er veel Supreme Commander: Forged Alliance gespeeld en als shooters zijn CoD4, FFOW en Crysis geprobeerd, maar al snel bleek dat geen van deze shooters leuker was dan CoD2.

Gelukkig hadden we internet aansluiting, dus kon iedereen zich vermaken als er even een spel gespeeld werd waar hij geen zin in had.

We hadden ook nog een beamer om films te draaien als je een lamme muisarm kreeg, maar deze bleef het hele weekend in de doos.

Ook waren we deze keer al op donderdagavond begonnen ipv vrijdagavond. Gevolg was wel dat de helft zo uitgeput was dat ze een paar dagen ziek waren de week na de lan. Tja, we zijn ook geen tieners meer. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

_O-

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08-05 12:58

Eijkb

Zo.

Vrijdag beginnen wij weer aan ons drie daagse MPW (Multi-Player-Weekend). Die term bestaat bij ons al 15 jaar en is nooit vervangen door het bekendere LAN :+

Bier en frikandellen zijn besteld, kan niet wachten!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degrgiov
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-05 11:37
Big scale racing is ook super ( jammer dat er ook max 8 players ) , zeker de velocity met 8 racers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Net weer een LANparty weekend gehad.
Wat we veel gespeeld hebben:

Crysis Wars, Call of Duty 4, Left 4 Dead
Vooral die laatste was een hit... helaas allen mogelijk 4vs4

Wat ik gemist heb dit keer was een nieuwe race game..... ik bedoel Flat Out 2 is gaaf, maar die kennen we nu wel zo'n beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayb
Wat ook een geweldig leuk is om te spelen is Warhammer 40K met Soulstorm eigelijk een geweldig goed strategy spel en behoorlijk diepgaand. Daarnaast is het ook cool om met vrienden tegen een ai te spelen.. 3 necrons tegen 2 space marines op hard is echt bruut.

Vooraal leuk is dat je je eigen mannetjes kleuren kan geven en daarmee kan iedere speler zijn leger knal met paar maken

[ Voor 10% gewijzigd door jayb op 12-12-2008 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskreijveld
  • Laatst online: 04-05 00:53
Ik mis nog een aantal eenvoudige, maar echt leuke games in deze topic!

FPS
Soldat (2D zoals de oude Worms, alleen dan een shooter - snelle gameplay, eenvoudig en superfun! zie ook: http://www.soldat.pl/ )

SWAT 4 (al wel eerder genoemd, maar erg cool vooral vanwege de verschillende modussen, zoals het beschermen van een VIP, het naar buiten exporteren van een koffer, etc. Spannende slowplayshooter met rookbommen, tactiek, etc.)

RTS
Age of Empires - Rise of Rome (expansion van 1) - Beter omdat je meerdere poppetjes kunt queuen wat in 1 niet kan, maar speelt sneller dan AoE 2 omdat er geen markt is en het spel dus sneller / beter eindigt (als het goud op is nadert het einde van de game)

Rise of Nations - Gold Edition - In mijn ogen beter dan Empire Earth 2 of Empires: Dawn of the Modern World, omdat de opbouw van je natie echt supervlekkeloos verloopt en er veel (onnodig) micromanagement vereenvoudigd is.

Settlers 2 - 10th Anniversary - Vereist nog een redelijke grafische kaart en slechts met 6 spelers, maar dit spel is gewoon supergaaf om te spelen, ook al kom je elkaar het eerste uur niet tegen. Dorp bouwen in Settlers 2 is gewoon top en het principe boer maakt tarwe, tarwe gaat naar molen, molen maakt graan, graan plus water is brood bij de bakker zorgt voor verslavende "ik moet door blijven spelen" gevoel :)

Racegame
Turbo Sliders (topdown racespel, alleen cursors nodig - zeer eenvoudig, maar ouderwets fun! Zit tevens een voetbalveld-optie in, waarbij je met auto's probeert een goal te maken)

Overig
Theme Hospital Wel slechts met 4 spelers, maar desalniettemin multiplayer heel erg gaaf en werkt perfect onder XP (even klooien met netwerkinstellingen, maar dan heb je ook wat). Leuk om statistieken te vergelijken van elkaars ziekenhuis, presteren is gaaf :)

OpenTTD (Transport Tycoon) Treintjes bouwen, etcetera. Ook leuk multiplayer om wederom prestaties te vergelijken en erg verslavend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Bij ons wordt er met smart gewacht op Battlefield Heroes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baapje327
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-05 21:46
Aliens VS Predator 2, heerlijke game, vette setting en dr is niks zo leuk om een hoofd van de gast naast je af te bijten als ie onder je doorloopt:D
bovendien werkt het vloeiend op elke oude bak, 700 mhz ofzo en je draait het maximaal....

14.5 kWP op Zuid, 4x24 CPC heatpipes op Zuid, 1000L Hygienebuffervat met Panasonic WH-MDC09J3E5, Gasloos sinds 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249683

Ja battlefield heroes lijkt me ook wel cool op de lan, maar heb je daar ook gewoon een private server ofzo? Of moet je met zn allen in een online server, dat lijkt me eigelijk wel minder..

Ik doe altijd battlefield 1942 met desert combat mod.. egt geweldig met helicopters keihard achter elkaar aan, heb je wel skills voor nodig ;)
In desert combat heb je ook relaxte maps met dorpen enzo, zodat je in elk huisje kan om iemand op te wachten >:) bijvoorbeeld lostvillage, egt geniale map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 20:04
baskreijveld schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:32:
Ik mis nog een aantal eenvoudige, maar echt leuke games in deze topic!

SWAT 4 (al wel eerder genoemd, maar erg cool vooral vanwege de verschillende modussen, zoals het beschermen van een VIP, het naar buiten exporteren van een koffer, etc. Spannende slowplayshooter met rookbommen, tactiek, etc.)

Rise of Nations - Gold Edition - In mijn ogen beter dan Empire Earth 2 of Empires: Dawn of the Modern World, omdat de opbouw van je natie echt supervlekkeloos verloopt en er veel (onnodig) micromanagement vereenvoudigd is.

Overig
Theme Hospital Wel slechts met 4 spelers, maar desalniettemin multiplayer heel erg gaaf en werkt perfect onder XP (even klooien met netwerkinstellingen, maar dan heb je ook wat). Leuk om statistieken te vergelijken van elkaars ziekenhuis, presteren is gaaf :)
SWAT 4 is inderdaad leuk in de multiplayer via LAN. Geluid flink hard aanzetten, wat donkerder in de kamer maken en dan lekker knallen! Je hebt ook de muziek erbij die de sfeer maakt, je loopt rustig een hoekje om en ineens zwiept de muziek aan en sta je midden in een vuurgevecht! Het is wel jammer dat je na een tijdje de mappen wel kent en het lange laden vind ik wel minder. Ook krijg ik van mijn virusscanner soms de melding dat het malware bevat en steeds contact wil leggen. Zal wel voor die ingame reclames zijn.

Alleen Theme Hospital heb ik nooit in de multiplayer kunnen spelen (vista/xp). Kreeg het steeds niet aan de praat. En ben verder nooit goed geweest in Theme Hospital.:)

Mijn games die geinig zijn voor lan:
Freeware: Little Fighter 2 : Je kunt via LAN met zn 8-en tegen of met elkaar vechten, zeer leuk spel.
LOTR: Battle For Middle Earth 1 heel veel gespeeld via de LAN, en vind ik persoonlijk beter dan deeltje 2. Lekker het goede VS evil gevoel en de goede muziek. De balans is in de eerste patches ver te zoeken, maar de laatste bied wel wat meer evenwicht. Gandalf blijft wel te overpowered.
Anno 1602 Relaxte citybuilder met leuke muziek en je moet vooral de Nederlandse versie hebben. De Nederlandse versie is zo droog ingesproken, je lacht je echt ziek. Waarom Anno 1602 en niet Anno 1503 of Anno 1701? 1503 heeft geen tot weinig toegevoegde waarde t.o.v. 1602. 1701 heeft de irritante towncenter en mist voor mij de magie van het eerste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Anoniem: 249683 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:40:
Ja battlefield heroes lijkt me ook wel cool op de lan, maar heb je daar ook gewoon een private server ofzo? Of moet je met zn allen in een online server, dat lijkt me eigelijk wel minder..

Ik doe altijd battlefield 1942 met desert combat mod.. egt geweldig met helicopters keihard achter elkaar aan, heb je wel skills voor nodig ;)
In desert combat heb je ook relaxte maps met dorpen enzo, zodat je in elk huisje kan om iemand op te wachten >:) bijvoorbeeld lostvillage, egt geniale map
BF:1942 DC doen wij ook altijd. Op kleine lans met 6-8 man is het niet zo leuk om vlaggen te veroveren op middelgrote of grote maps omdat je bijna niemand tegenkomt, maar het is dan wel leuk om te stunten met jeeps, explosieven, helicopters en vliegtuigen. Onder bruggen door vliegen of een jeep met explosieven over ravijnen lanceren. :P
Op kleine maps is het vooral fps. Op middelgrote maps hebben we meestal per team iemand in een buggy/tank, heli en jet. Voertuig gaat voor vlaggen, heli probeert hem tegen te houden, jet jaagt op heli en andere jet.
Erg leuke mod, jammer dat het niet veel gespeeld word op grote lans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Onze Lan komt er ook weer aan. Dit keer voor het eerst sinds lange tijd meer dan 1 (zater)dag. We hebben samen met een andere groep (ACQ) 3 huisjes gehuurd in St Michielsgestel. Dit keer beginnen we vrijdagavond en haken we zondag rond 15:00 weer af. Normaal gesproken zitten we met alleen onze eigen groep (8-9man) en nu wordt dit verdubbeld. Weer een hele nieuwe ervaring dus. CoD4 zal (hopelijk) wel een belangrijke rol gaan spelen in die dagen. Je ziet ook naarmate de datum nadert steeds meer mensen in de avond wat tijd vrijmaken van het gezinsleven en de skilzzz weer wat bij te veilen. De voorpret is echter ook belangrijk en dus hebben we daar ook alweer aardig wat tijd inzitten. Zo heeft een van ons een spandoek op canvas gemaakt met onze clannaam erop (RFFN) en 9 CoD4 characters daaronder. Nou ja Clan. We zijn een groep vrienden die te herkennen zijn aan de RFFN tag. Clanwars en dat soort zaken doen we niet, bij ons gaat het puur om de fun en verder vrijheid blijheid.
Geen commitments, als je zin hebt log je in (vaste dagen zijn maandag en donderdag).

Maar goed, zoals gezegd de voorpret. Nu kwam een vriend van me deze kisten tegen waar ooit gereedschap in heeft gezeten. En kwam hij op het idee om een Gamegear Ammocrate te maken. Nou eigenlijk 3 stuks. Oftewel een beter kist dan de standaard vouwkratjes die gebruikt worden. En dus begon ons project op een dinsdagavond (het moet natuurlijk niet ten koste gaan van trainingsuren ;-) ).

Zo zag de kist eruit. Het is een stevige kist, waarbij de hoeken en randen verstevingd zijn met metaal. Het idee was dus om een soort van ammo crate te maken.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3306/3329297816_f1b64e8729_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3411/3329297870_2e9394a704_o.jpg

Eerst de buitenkant goed opschuren en de vakken die in de binnenkant zaten eruit te halen. De popnagels uitboren en het spuiten kon beginnen. We kozen voor een olijfgroene kleur die in combinatie met zwarte letters goed overkomt. De officiele kleur was een tintje donkerder, maar we waren bang dat dan de letters niet zo mooi uit zouden komen.
Na het spuiten, licht opschuren en nog een keer spuiten voor een goede dekkende laag. Het resultaat na 2 keer spuiten was als volgt.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3632/3329297920_e39c0b84b0_o.jpg

De oude popnagels zijn eruit geboord en de nieuwe erin geschoten:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3569/3328465303_607e43e742_o.jpg

Om mogelijke krassen op thuisvloeren te voorkomen zetten we de kist op een viltenpootjes. We hebben deze mooi laten verzinken, zodat je er eigenlijk niets van ziet.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3658/3328464771_c9bc66b423_o.jpg

Nu was het tijd om de gekochte camouflage net te gaan bevestigen. Even goed uit meten en met een tacker de boel vast gezet. De voorkant en een gedeelte van de achterkant blijven onbedekt, omdat hier de letters gaan komen.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3195/3328464847_859669b6bb_o.jpg

Nu wordt het tijd om de letters op de kast te zetten. We hebben lang zitten twijfelen hoe we dit zouden gaan doen. Zelf uitsnijden zou een optie kunnen zijn, maar leek ons eigenlijk onmogelijk. We kozen voor de 'Army-letters' (oftewel A-Team :P). Via een vriend hebben we 'negatieve' stickers kunnen laten drukken met de tekst en een sticker met onze nickname:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3331/3328464661_cb9748e9ea_o.jpg

Achterkant met allerlei 'code' verwijzingen naar de 2 makers van de kisten.... je moet wat he :P
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3354/3329298078_7f46958568_o.jpg

Stickers opgeplakt en rollen maar...
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3592/3328465057_c4ce9cc794_o.jpg
De spanning stijgt... Stickers eraf halen en... ai, de vele kleine deeltjes van letters blijven achter. Deze hebben we met chirurgische precisie verwijderd.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3639/3329298354_80181c6316_o.jpg

Resultaat tot nu is aardig gelukt. Het lichte uitlopen van de letters stoort ons totaal niet, dat zie je wel vaker op ammo crates.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3379/3329298604_ee886745b4_o.jpg
De binnenkant moet nog bekleed worden. Hiervoor gebruiken we zwart noppenschuim om de gamegear goed te beschermen en om de kasten mooi af te werken. De boel meten en op maat snijden.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3625/3328465105_f41ff5fb2b_o.jpg
Vervolgens de matten vastkitten met bisonlijm en onze gamegear ammocrates zijn af... Dat wordt een leuke entree... Met een beetje geluk past mijn case er net in, samen met alle andere gamegear. Monitor zal niet passen.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3587/3329298532_ecd8287443_o.jpg

Het eindresultaat.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3661/3328465261_f03bae270f_o.jpg

De lan mag beginnen. Ik ben benieuwd hoe de rest gaat reageren als we zo in ‘vol ornaat’ aankomen. Niemand van de groep weet het nog, dus dat wordt leuk!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06-05 20:04
Echt gaaf idee! Het is dat ik niet zo'n klusheld (Freek Willem) ben, maar dit soort dingen zijn wel leuk om te doen lijkt me! Als je het helemaal goed wilt doen ga je in soldatenuniform naar de lan;)

Om ontopic te blijven:
Heb laatst Left 4 Dead gedaan met drie man, en moet zeggen dat het een ideaal spelletje is voor de coop-lans. Niveautje op hard zetten en je kunt los. Als je met meerdere personen bent, zouden zij de infected kunnen zijn, maar dat vind ik wat minder in dit spel. Voor de rest: 4 personen lan party? Speel dan L4D met de boxen hard aan;) Na een tijdje ken je alle grommetjes van iedere special infected, en roept iedereen tegelijkertijd: 'er zit een witch, een smoker!'

Echt een toppertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeaM-R
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-05 17:54

BeaM-R

Powerrrrr

Hey broertje, Ik had de verhalen al wel gehoord maar de kratten nog niet gezien. Zijn erg goed gelukt moet ik zeggen!

Grtz. (RFFN)-BeaM-R

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M411007
Eind april gaan we weer met 4 man naar een grote LAN; the Party 7 in Eindhoven. Left 4 Dead lijkt me wel leuk omdat we met 4 man zijn.
Aangezien het een grote lan is zouden er ook voldoende mensen zijn om CoD2 en Battlefield tegen te spelen. Weer eens wat anders dan met 6-8 man. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Left 4 Dead werd heel skeptisch (sceptisch?) ontvangen op onze bedrijfsLAN, maar eenmaal aangezwengeld vonden mensen het geweldig :D . Verder wordt er ook Team Fortress 2 gedaan, FlatOut2, UT (99/2k4) en Red Alert.

Supreme Commander vind ik zelf machtig mooi, maar het wil niet aanslaan op onze lans (20-30 man), de leercurve voor een 2 daagse lan is gewoon te stijl. Neemt teveel tijd in beslag.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

Serious Sam en DotA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Bedankt voor de reacties! (Jij ook broertje..., inmiddels heb je ze in real-life mogen aanschouwen ;-) ).
Nogmaals we zijn er zelf ook zeer tevreden mee!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 14:31
Wij hebben vrij kleine LANs 4 a 5 man. En de laatste tijd is Crysis Wars bij ons een grote favoriet. En dan met name 2 vs 2 Team Instant Action. Samen werking, spanning, vette actie en mooie graphics.

Verder blijft UT99 (Unreal Tournament Classic) Last Man Standing met insta-gib een vaak terug kerend spel. Erg snel spel en een leuke afwisseling.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

PoweRoy

funky!

CoD varianten (vooral deeltje 4)
Company of Heroes
L4D
TF2 (mits genoeg man)

+ Een willekeurig schietspel met coop functionaliteiten

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 11:31

Pindamann

Human

Heb niet de hele topic gelezen maar de laatste lanparty waren dit toch de meest gespeelde spellen:

Call of Duty 5
Call of Duty4
Left 4 Dead

De eerste 2 omdat ze gewoon heel erg populair zijn en dus veel gespeeld. En Left 4 Dead is met een
paar bekenden spelen echt enorm leuk omdat je goed moet samenwerken.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Pindamann schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:14:
Heb niet de hele topic gelezen maar de laatste lanparty waren dit toch de meest gespeelde spellen:

Call of Duty 5
Call of Duty4
Left 4 Dead

De eerste 2 omdat ze gewoon heel erg populair zijn en dus veel gespeeld. En Left 4 Dead is met een
paar bekenden spelen echt enorm leuk omdat je goed moet samenwerken.
Hoeveel mensen onderstaund L4D eigenlijk? En kun je ook zombies spelen of ben je altijd een van de '4'?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Topicstarter
Mystikal schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:15:
[...]

Hoeveel mensen onderstaund L4D eigenlijk? En kun je ook zombies spelen of ben je altijd een van de '4'?
In versus is het 4 tegen 4 (plus de horde)
Dus ja je kunt zombie spelen (Boomer, Smoker, Hunter en af en toe de Tank)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Tiny schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:28:
[...]

In versus is het 4 tegen 4 (plus de horde)
Dus ja je kunt zombie spelen (Boomer, Smoker, Hunter en af en toe de Tank)
Okay dan. Ik hoop dat er mensen zijn die wat ervaring hebben met dit spel. Dat zorgt voor een betere leercurve.

Nog een uurtje of 7 en dan vertrekken we... Ben alleen totaal verkouden en heb vannacht haast geen oog dichtgedaan... Hopelijk trekt het wat over.. Zit vol aan de paracetemol, nu maar hopen dat dat geen invloed heeft op de prestaties :-).

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baskreijveld
  • Laatst online: 04-05 00:53
ninc schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 14:09:
[...]

Alleen Theme Hospital heb ik nooit in de multiplayer kunnen spelen (vista/xp). Kreeg het steeds niet aan de praat. En ben verder nooit goed geweest in Theme Hospital.:)
Theme Hosital werkt met het IPX-protocol, dus op Vista wordt het een lastig verhaal. Ik heb hier ook lang mee gepuzzeld en het werkt niet als je in je register een Nederlandstalige tekst hebt staan van DirectX. Mocht je geinteresseerd zijn, bij deze de manier om het te repareren (ook in XP); wel dus IPX-protocol installeren (werkt 100 % perfect op deze manier):

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\DirectPlay\Service Providers\IPX Connection For DirectPlay]
"DescriptionA"="IPX-verbinding voor DirectPlay"
"DescriptionW"="IPX-verbinding voor DirectPlay"

moet je veranderen in:

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\DirectPlay\Service Providers\IPX Connection For DirectPlay]
"DescriptionA"="IPX Connection For DirectPlay"
"DescriptionW"="IPX Connection For DirectPlay"

Instellingen IPX-protocol:
Nummer van internet netwerk: 00000000
Ethernet II
Netwerknummer: 00000001

Uitvinken overige netwerkprotocollen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294614

Ik speelde 5 jaar geleden op schoollans nog uitgebreid C&C renegade. Dit was nog voor de tijd van de Battlefield series als een van de eerste games waar je echt met tanks etc kon rondrijden :P Geweldig om met flametanks de ander zijn basis binnen te rijden en alles te slopen :P

Verder is natuurlijk echt de klassieker CS. Dit heb ik helemaal blauw op inet EN lans gespeeld en komt altijd nog terug.

Als laatst speel ik de laatste tijd vaak op lans games als transport tycoon en GTA2. Vooral die laatste is geweldig als je het met 4+ spelers doet..

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 294614 op 17-03-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:48
Revolt :D geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300759

Ik heb afgelopen maand ook 2 lan-party's gehad.

Succes :
CoD4
Left 4 Dead (Tot 8 personen)
Age Of Empires 1 (Waarom staat deel 1 er niet tussen, dat is toch de beste xD) (Tot 8 personen)
Warcraft 3
Unreal Tournament (1 en 3)
Achtung Die Kurve. (Tot 8 personen, en maar voor eventjes, geen avondvullend programma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-04 15:26

Pathogen

Shoop Da Whoop

Toppers:
GTA4: Vooral leuk vanwege de kruising tussen racen en schieten (en elkaar ongans vaak in de weg zitten).
Risk 2: Af en toe zijn we gewoon lui. Niks leukers dan allianties afsluiten en iemand flink te naaien op een sloom tempo.
Unreal Tournament: klassieke modus = te kleine levels + instagib = chaos
Trackmania (Nations/Forever): Zo op z'n tijd even lekker casual racen.
CoD4: Soms wel, soms niet leuk, maar een klassiek voorbeeld van een goeie tactical shooter.

Subtoppers:
Battlefield 2: Veelzijdig door vehicles, wordt niet druk gespeeld maar soms is er ineens een opwelling.
Delta Force: Black Hawk Down: In onze groep een klassieker puur vanwege het nostalgisch pixelschieten. Snipers only!
Blobby Volley: Systeemeisen: Bier, bier... en bier. Ernstig slecht maar ernstig verslavend.
Warcraft 3 Tower Defense: Door een select gezelschap gespeeld, op zijn tijd een leuk tactisch potje.
Warcraft 3 DotA: Zie hierboven, alleen dan een ander select gezelschap.
Red Alert 3: Niet mijn ding, wel populair als goeie RTS. Ik ben überhaupt geen RTSser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Anoniem: 300759 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:16:
Age Of Empires 1 (Waarom staat deel 1 er niet tussen, dat is toch de beste xD) (Tot 8 personen)
Deel 1 is inderdaad de aller beste :D Vooral choson/ns war

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 01-05-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrackan schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 19:32:
Toppers:
GTA4: Vooral leuk vanwege de kruising tussen racen en schieten (en elkaar ongans vaak in de weg zitten).
Risk 2: Af en toe zijn we gewoon lui. Niks leukers dan allianties afsluiten en iemand flink te naaien op een sloom tempo.
Unreal Tournament: klassieke modus = te kleine levels + instagib = chaos
Trackmania (Nations/Forever): Zo op z'n tijd even lekker casual racen.
CoD4: Soms wel, soms niet leuk, maar een klassiek voorbeeld van een goeie tactical shooter.

Subtoppers:
Battlefield 2: Veelzijdig door vehicles, wordt niet druk gespeeld maar soms is er ineens een opwelling.
Delta Force: Black Hawk Down: In onze groep een klassieker puur vanwege het nostalgisch pixelschieten. Snipers only!
Blobby Volley: Systeemeisen: Bier, bier... en bier. Ernstig slecht maar ernstig verslavend.
Warcraft 3 Tower Defense: Door een select gezelschap gespeeld, op zijn tijd een leuk tactisch potje.
Warcraft 3 DotA: Zie hierboven, alleen dan een ander select gezelschap.
Red Alert 3: Niet mijn ding, wel populair als goeie RTS. Ik ben überhaupt geen RTSser.
GTA4 gaat bijna geen enkele gamer trekken. Dan moet je echt op goede systemen gamen en dat kun je vaak neit verwachten op een lanparty.

Je subtoppers zijn inderdaad goed. Al mis ik flatout tussen de fungames :P Maar die is hier al genoeg geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Anoniem: 294614 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:53:
[...]

GTA4 gaat bijna geen enkele gamer trekken. Dan moet je echt op goede systemen gamen en dat kun je vaak neit verwachten op een lanparty.

Je subtoppers zijn inderdaad goed. Al mis ik flatout tussen de fungames :P Maar die is hier al genoeg geroepen.
Flatout heb ik er inderdaad niet expres uitgelaten, leuke game :Y

Wat betreft GTA4, de meesten in ons vaste groepje draaien een Core2 of vergelijkbaar met een redelijke videokaart, het speelt zonder problemen.
De enige die er een probleem mee heeft is er eentje met een Geforce kaart uit de 6xxx serie en een Athlon XP processor van rond de 2 Ghz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrackan schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:23:
[...]

Flatout heb ik er inderdaad niet expres uitgelaten, leuke game :Y

Wat betreft GTA4, de meesten in ons vaste groepje draaien een Core2 of vergelijkbaar met een redelijke videokaart, het speelt zonder problemen.
De enige die er een probleem mee heeft is er eentje met een Geforce kaart uit de 6xxx serie en een Athlon XP processor van rond de 2 Ghz.
Uit mijn ervaring is het zo dat als je lanparties plant waar grote groepen opafkomen, veel gamers niet de nieuwste systemen hebben en je daardoor altijd genoodzaakt bent om wat oudere games te spelen. Niet voor niets zijn games als UT99, CS en WC3 nog steeds geliefd op lans.

Persoonlijk vraag ik me af of ik zelf wel GTA4 trek met mijn MBP early 2008. Al is de laatste lanparty toch al weer een tijd geleden voor mij :P. Het enige wat ik qua games atm nog doe is BFH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

20 juni wederom een lan-netje. Al is LAN bij ons niet het juiste woord meer. Het is eigenlijk non-stop CoD4 met af en toe Flatout2. Dit zal de laatste keer CoD4 op de lan worden, aangezien we in November MW2 voorgeschoteld krijgen. Maar we hebben veel geCoD4, zeker het meest gespeeld van alle spellen die ik ooit gespeeld heb op een LAN.

offtopic:
We zoeken eigenlijk nog een 8e man, iemand die op 20 juni interesse heeft in een dagje CoD4? Vanwege de groeps samenstelling vanaf een jaar of 25. Lokatie is in Etten-Leur.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Ik vroeg me af of er nog nieuwe mensen prive-lans houden of dat het er een beetje uitligt.

Wij gaan 22 of 29 mei weer los. Nadat ik (en een vriend van me) (weer) vader zijn geworden, is er weer tijd.

Dit keer zal het zeker geen variateit aan games worden. We beginnen met MW2 en eindigen met MW2. Oftewel de hele dag door gewoon gaan!

Heb er alweer zin in!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Mystikal schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:00:
Ik vroeg me af of er nog nieuwe mensen prive-lans houden of dat het er een beetje uitligt.

Wij gaan 22 of 29 mei weer los. Nadat ik (en een vriend van me) (weer) vader zijn geworden, is er weer tijd.

Dit keer zal het zeker geen variateit aan games worden. We beginnen met MW2 en eindigen met MW2. Oftewel de hele dag door gewoon gaan!

Heb er alweer zin in!
Privé nog regelmatig (mannetje of 6) en begin Mei komt Fragvalley weer *O*

Je merkt wel dat de kleine non-privé lans het moeilijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorVus
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 14:15

CorVus

Aka Thumbass

Mystikal schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:00:

Heb er alweer zin in!
Prive zeker nog :)
ongeveer om de 3 maanden, en volgende wordt denk eind maart begin april :) heb er zeker zin in weer.
alleen die stroom rekening daar ben ik en een huisgenoot zo bang voor de vorige was al hoog en toen was het om de 4-5 maanden en het wordt steeds minder tijd tussen de lan's 8)7

Nou zie heb ik een heleboel voor bij zien komen maar zijn er ook nog echte goede co-op's.
Heb misschien niet helemaal goed gekeken, maar er zitten voor mij echt te veel oude games tussen.
We hebben onderhand allemaal een high-end game pc dus alles mag.

MW2 op de lan was toch wel minder moet ik zeggen, dat je niet lvlt in privet maches maakt het gewoon een stuk minder. en online krijg je telkens weer gezeik met IW-net.
maar het blijft lache zeker met ze 8e in 1 kamer MW2 co-op 2 aan 2 en schreeuwen van hier tot tokio dat iedereen links kijkt als je links roept :)

Hier vooral

-MW1 nog steeds lekkere multiplayer, hoe erg je kan schelden op die "ene" noobtubber :)
-MW2 hetzelfde maar dan net iets beter
-Trackmania die lullige millisecondes tussen elkaar..
-Warcraft 3 TFT, er is voor ieder wat noem het op en het is er.
-L4D 1 (2 nog niet gespeeld werkte nog niet echt.) rennen voor je leven!

wel nog meer geprobeert maar het houd de aandacht er vaak niet echt bij.

Shooters, en RTS en RPG fan dus nog nieuwere voorstellen voor de volgende lan? :9~
en graag dus beetje nieuw en mooi.

I'm making a note here: "HUGE SUCCESS!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334597

Meestal CoD4 (pro mod) en CSS. En dan tussendoor red alert, age of empires of een andere old school rts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-05 22:15

Snappie88

Mr. Hollywood

*BUMP*

Over drie dagen gaat er weer een lannetje van start met een stuk of wat vrienden (zo'n 10), en vraag me af of iemand nog wat leuke suggesties heeft. Ik heb er zelf al wel een paar :)

- Need for Speed Shift - Leuk om rondjes nurburgring te doen
- League of Legends - Dota beater!
- Civilisation V - Doen we maar één potje van
- Starcraft 2 - Hopelijk inclusief wat custom modes

Zullen we voornamelijk spelen. Wil ook graag proberen Left 4 Dead werkend te krijgen op 't lan, maar Steam is irritant :X

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

@snappie88

Ik zelf ben altijd fan van CoD4, Trackmania Nations Forever, Age of Mythology, GTA II en Warcraft 3.

Maar vraagje... Hoe wil je Starcraft 2 over LAN doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-05 14:02
Snappie88 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 17:29:
*BUMP*

Over drie dagen gaat er weer een lannetje van start met een stuk of wat vrienden (zo'n 10), en vraag me af of iemand nog wat leuke suggesties heeft. Ik heb er zelf al wel een paar :)

- Need for Speed Shift - Leuk om rondjes nurburgring te doen
- League of Legends - Dota beater!
- Civilisation V - Doen we maar één potje van
- Starcraft 2 - Hopelijk inclusief wat custom modes

Zullen we voornamelijk spelen. Wil ook graag proberen Left 4 Dead werkend te krijgen op 't lan, maar Steam is irritant :X
Spellen die bij ons vaak worden gespeeld zijn:
- Far Cry II
- Age of Empires III
- Battle for Middle-Earth I & II

Meestal zijn we met 12 man, echter bij de twee strategie games kunnen maar 8 mensen tegelijk, dus dan splitsen we op in twee groepen van 6 waarna de winnende teams en verliezende teams tegen elkaar gaan ;)

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Onderbouw ook even waarom juist de door jou genoemde game een topper is.