Niks op aan te merken als je niet kunt wachten tot na 21 juli (prijsverlagingen)
HD = 500 GB 7,2 RPM 16MB Cache Sata-II\\ Dit lijkt me goed al weet ik niet welk merk etc.
Seagate Barracuda is iets beter, Samsung Spinpoint is iets stiller. Jouw keuze.
VGA = 8800 GTX , De ultra valt echt buiten mn budget, Nou had ik in mijn hoofd van : De GTX is een vrij goede kaart, als over een tijdje mijn games weer sloom gaan lopen gooi ik er gewoon nog 1 bij. en dan leek mij SLI 16 x2 het beste, dus dat word een Nvidia680i chipset (toch?). Maar nu las ik hier dat ik niet mijn zinnen moet gaan zetten op het idee om over een tijdje er nog een GTX bij te knallen.
Meestal is 't tegen die tijd beter om gewoon een nieuwe kaart te kopen, en die Ultra heeft inderdaad geen zin. De videokaart is niet te bottleneck.
DDR = DDR2 , Zowieso Kingston omdat het levenslange garantie heeft (toch?). En dan 2gb ik dacht het snelste van het snelste dus PC2-8500 1066mhz, Nu lees je bij mijn probleem nummer 3 dat ik niet precies weet hoe dat zit met de freqeuntie van de FSB van de processor gelijk te laten lopen aan de frequentie van je geheugen reepje, is dit zo?
Hardware.info overklok guide
Denk je niet genoeg te hebben aan PC-6400?
PSU
Corsair 520w is erg goed.
CPU Cooling <--- Ik wil mijn E6600 Opkrikken dus moet ik een goede cooling hebben
Scythe Infinity, Tuniq Tower, Thermaltake Ultra-120 eXtreme.. zoek wat reviews op zou ik zeggen.
Soundcard???? <--- hoorde als je je onboard gaat gebruiken, het aan je cpu vreet? dus misschien een goedkope soundcard?
Lijkt me niet nodig.
Moederbord <--- een hele belangrijke? ik heb qua chipsets geen verstand van weet alleen dat ik socket 775 moet hebben voor mijn E6600
Gewoon een leuk P35 bordje, staan genoeg topics in dit forum met dezelfde set-ups met suggesties qua moederborden.
[
Voor 3% gewijzigd door
Neoptolemos op 13-06-2007 21:19
]
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.6GHz | GigaByte GA-P35-DQ6 | G.Skill F2-6400CL4D 4096MB | MSI N660 TF 2GD5/OC