XPENG G9 Performance 2024
Verwijderd
en met een beetje pech wordt je ook nog eens na zon overname gewipt omdat die nieuwe eigenaar een bv Co Aadriaanse wil hebben als trainer.Angeloonie schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:02:
Voor het eerst heb ik F1time een wedstrijd gewonnen zonder ook maar 1 doelpoging van de tegenstander
Gelukkige verliezer: Sunderland, 4-0
13-9-4 schoten tegen 0-0-0
edit: hmm, Arsenal wordt overgenomen door een "consortium", waardoor de directors me een transfer embargo opleggen. Hopelijk is die take-over snel gedaan, anders heb ik straks een probleem tijdens de zomerstop(zit in Mei)
Worden in het nieuwe seizoen, in de derde wedstrijd tegen West Ham er doodleuk 3 van mijn AM's uitgeschopt in de laatste 10 min
Eerst Sergio Agüero (die ik voor 41M kon halen, itt mijn vorige game waar ik 81M moest betalen), daarna Van Persie en als laatste nog even Kranjcar
Resultaat:
Kranjcar: 4 maanden
Van Persie: 3 weken
Agüero: 2 weken
En Kranjcar was net terug van 3 maanden out
![]()
Tuurlijk, David Villa ook nog even 1 maand er uit tijdens een training
7 wedstrijden met Emmen gespeeld in de eredivisie, sta op een verdienstelijke 13e plek, terwijl ik favoriet nummero uno was voor degradatie voetbal, komt er ook nieuws over een overname omdat de voorzitter het hamertje wel wil neerleggen, nieuwe voorzitter wou Aadriaanse als trainer en voila gewipt als trainer....
Da's een ander spel...Angeloonie schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:02:
Voor het eerst heb ik F1time een wedstrijd gewonnen zonder ook maar 1 doelpoging van de tegenstander

Zelf dit weekend maar 'ns gestart met West Ham, MU XII update. Errug lekker team zeg.
Ik heb nog wel 's een wedstrijd verloren zonder ook maar 1 doelpoging van de tegenstander.Angeloonie schreef op zaterdag 07 juli 2007 @ 19:02:
Gelukkige verliezer: Sunderland, 4-0
13-9-4 schoten tegen 0-0-0
Ik Fulham, zij een 2e divisieclub, 0-1 verloren door een eigen doelpunt.

Overname is misluktVerwijderd schreef op maandag 09 juli 2007 @ 13:35:
[...]
en met een beetje pech wordt je ook nog eens na zon overname gewipt omdat die nieuwe eigenaar een bv Co Aadriaanse wil hebben als trainer.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Leuke club , een middenmotor, en ze hebben met Torje een echt toptalent.
[ Voor 41% gewijzigd door Turbosjaak op 09-07-2007 22:23 ]
Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Dat heb ik dus ook steeds als ik weer in een game in 2015 beland ben. Dan vind ik er ook geen drol meer aan. Maargoed, ben nu begonnen met strasbourg, ff kijken of de Ligue 1 me wat te bieden heeft.King Nothing schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:31:
Kan iemand mij motiveren om weer door te gaan met FM07 en FM06?
Virussen? Scan ze hier!
Virussen? Scan ze hier!
Was FM een paar weken geleden ook helemaal zat, heb het toen een paar weken niet gespeeld, en ben vorige week opnieuw begonnen met Arsenal

Weird.. in FM gaat Boulahrouz telkens naar Sevilla in mijn games, en wat gebeurt er in het echt? Juist, hij gaat naar Sevilla

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 10-07-2007 13:45 ]
Begin altijd onderin dus tegen de tijd dat ik een bekende "real player" te pakken krijg zijn het al 30+'ers. Maar je hebt wel gelijkwildhagen schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 13:09:
Mjah, als dat je doel is kan je dat ook al vanaf het begin doen door "Real Players" uit te vinken, dan heb je ook allemaal fakes
FM06 ben ik net aan seizoen 2041/2042 begonnen, vind ik een beetje zonde om aan de kant te gooien
Alles winnen vind ik maar saai. Ik speel liever 15 tot 30 seizoenen door en win dan eindelijk eens wat dan dat ik direct alles win.Was FM een paar weken geleden ook helemaal zat, heb het toen een paar weken niet gespeeld, en ben vorige week opnieuw begonnen met ArsenalSpelers kopen, met voorkennis van m'n vorige game welke wel/niet goed waren
En gewoon weer alles willen winnen
En die talenten die iedereen haalt... Pfff. Zie je hier 25 screenshots van teams als Ajax, Arsenal en Liverpool en ze hebben allemaal dezelfde spelers

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Aantal spelers die bij Arsenal nu rondlopen:
David Villa
Sergio Agüero
Jonathan de Guzman
Scott Carson
Leighton Baines
Micah Richards
Lassana Diarra
Niko Kranjcar
Jonathan Evans
Talentjes:
Alessandro Tuia
Daniel Sturridge
Gareth Bale
Freddy Adu
Jérémy Ménez
Die heb ik allemaal zelf (of via scouts) gevonden, natuurlijk zitten er spelers tussen die meerdere mensen zullen hebben, maar wie wil nou niet David Villa of de Guzman
Verwijderd
Astu
PS: Via Rapidshare of zo
Zal ik je anders meteen de savegame sturen?Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:22:
Angeloonie,, kan je mischien jou tactiek uploaden,, aangezien in ook Arsenal ben maar het zwaar moeilijk heb
Astu![]()
![]()
PS: Via Rapidshare of zo![]()
Uit het vorige deel:
Angeloonie in "[Multiplatform] Football Manager 2007 - ..."
Verwijderd
ThnX,, maar nu weet ik alsnog jou spelerinstructies niet,, en het is een kleine moeiteAngeloonie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:26:
[...]
Zal ik je anders meteen de savegame sturen?
Uit het vorige deel:
Want als ik zo doorga met FM gaan er dingen gesloopd worden hier binnen

Kan je der ook gelijk bij zegge welke tactiek je wanneer gebruikt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 11:44 ]
Bale = Zeer goeieAngeloonie schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:36:
Ik haal nooit de "bekende" talenten hoorNatuurlijk haal ik wel wat talenten, maar die vind ik allemaal zelf wel.
Aantal spelers die bij Arsenal nu rondlopen:
David Villa
Sergio Agüero
Jonathan de Guzman
Scott Carson
Leighton Baines
Micah Richards
Lassana Diarra
Niko Kranjcar
Jonathan Evans
Talentjes:
Alessandro Tuia
Daniel Sturridge
Gareth Bale
Freddy Adu
Jérémy Ménez
Die heb ik allemaal zelf (of via scouts) gevonden, natuurlijk zitten er spelers tussen die meerdere mensen zullen hebben, maar wie wil nou niet David Villa of de Guzman
Zal vanmiddag wel kijken als ik met m'n Arsenal game bezig ben.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 11:38:
[...]
ThnX,, maar nu weet ik alsnog jou spelerinstructies niet,, en het is een kleine moeite![]()
Want als ik zo doorga met FM gaan er dingen gesloopd worden hier binnen
Kan je der ook gelijk bij zegge welke tactiek je wanneer gebruikt![]()

Meteen m'n hele staff (op 3 personen na), ontslagen, en nieuwe staff aangestrokken die een redelijke topclub uit Engeland ook niet zou misstaan
Daarnaast lekker scouten met m'n nieuwe 18/19 scout, en spelers gratis halen (Péter Máté, Henrico Drost) Ook bij Arsenal wat jeugd weggekaapt (Nacer Barazite, die het onwaarschijnlijk goed doet
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
och och, dan ga je toch lekker even wat anders doenVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:19:
Ik kan ieder moment mn pc slopen of FM uit de raam gooien.....:@
Verwijderd
Whahahaha,, dat is hem juist,, de spel is zo verslavend dat ik het jaren wil doorspelen,, maar het enige is is dat ik elke keer gewoon verliesTurbosjaak schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:22:
[...]
och och, dan ga je toch lekker even wat anders doen
Verwijderd
Sinds het begin van FM,, had ik ook......ikspeelde met Fenerbahce ze kaapte letterlijk gewoon mn beste spelers....ik had Adam Simon een zeer goeie verdediger,, ManUtd bood 20 miljoen,, mn voorzitter vond het bod te goed om te weigerenPaul Hewson schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 18:51:
Sinds wanneer zit de feature erin dat de voorzitter aanbiedingen kan accepteren die hij te goed vind om te weigeren? Zojuist is me 6 speler binnen anderhalf seizoen onder mijn neus verkocht. Stuk voor stuk jonge talenten van maximaal 19 jaar die hooguit 1 jaar basisspeler waren, sommigen nog niet eens 10 wedstrijden

Bij mij is het niet eens overdreven meer dan de waarde van de speler. Speler 1,5 miljoen waard, gaat ie voor 2 miljoen weg. Naja, houd de financien in ieder geval positief maar baal er wel van.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:06:
[...]
Sinds het begin van FM,, had ik ook......ikspeelde met Fenerbahce ze kaapte letterlijk gewoon mn beste spelers....ik had Adam Simon een zeer goeie verdediger,, ManUtd bood 20 miljoen,, mn voorzitter vond het bod te goed om te weigeren
Verwijderd
Wie was het dan?Paul Hewson schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 19:20:
[...]
Bij mij is het niet eens overdreven meer dan de waarde van de speler. Speler 1,5 miljoen waard, gaat ie voor 2 miljoen weg. Naja, houd de financien in ieder geval positief maar baal er wel van.

Holy f*cking shit!
Nacer Barazite in U19 en Reserves (af en toe):
Basis(Sub) - Goals - Assists - MoM
55(3) - 54 - 17 - 20

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 11-07-2007 20:41 ]
Verwijderd
Laatste topverkoop (hij vond zelf dat ie na een half jaar alles al bereikt had):
Niko Mikadze (Geo)
Din Batumi 21-01-2010 € 300k gekocht
Lillestrom 21-08-2010 € 4,6M verkocht
Daardoor sta ik nu in m'n eerste seizoen in de Allsvenskan verrassend 3e! Was getipt als laatste.
En wéér een spits van een concurrent voor 4 maanden er uit. Dat is nr 4 geloof ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2007 22:22 ]
CL:
Uitgeschakeld in de kwart finales vs. Bayern.
Uit : 0-0 / thuis :0-1
Beker:
Uitgeschakeld in de kwart finales vs. Feyenoord.
Uit : 3-2
Mosterlijke wedstrijd.. helaas voor mij lag #3 erin ronde 85e min..

Nat. competitie:
Begin van het seizoen ging simpelweg niet goed.
Wedstrijden werden niet zozeer verloren.. maar wel onnodig gelijk gespeeld..
(oa. vs. Volendam die net gepromoveerd was.. en aan het einde ook weer degradeerde)
Dit was oa. te wijten aan blessures van diverse basis spelers (+/- 5 + een stekelenburg)
Dit resulteerde dat ik rond #8 stond tot vlak voor de winterstop.
In de winterstop iedereen weer fit.. en er tegenaan.
Feyenoord stond stijf #1 op 19pnt voorsprong bij het einde van de winterstop.
Niet onmogelijk.. maar ook niet makkelijk.
De wedstrijden vielen deze keer mijn kant op dus won ik weer behoorlijk wat,
maar de thuis wedstrijd vs. Feyenoord werd met 2-2 onbeslist wat voor mij natuurlijk niet lekker was omdat dat nou net de plek was om zoiezo 3 pnt. te snoepen.
Al snel stond ik weer #2 .. op +/- 12pnt achter Feyenoord en op #3 stond PSV met 10pnt achterop mij.
Met nog 4 wedstrijden te gaan liep alles vloeiend bij Ajax en werd er gewonnen van NEC, Heerenveen en PSV.
In de 1e van 4 wedstrijden ging Feyenoord onderuit vs. ADO.. dus er was hoop..
De rest wonnen ze toch.. nog en werd ik voor het eerst 2e..
Na competitie volgt nog.
Ajax bood me wel een nieuw contract aan die ik nog in overweging heb genomen.
Ik ga ff lekker LLM'men bij Scarborough (Engelse conference, zuid)
SuccesNilsinho schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 15:03:
Ik heb geen zin meer in mijn Roma-game:
Ik ga ff lekker LLM'men bij Scarborough (Engelse conference, zuid)
Verwijderd
Engelse competitie geselecteerd?Angeloonie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:08:
Behoorlijk vaag.. Ben net opnieuw begonnen met ADO, en nu hebben alle clubs uit Engeland ineens geen Reserves/U18's meer?Gewoon alleen de main met alle reservespelers daarbij gekieperd
Trainingsscheme in deze map plaatsen: mijn documenten/sports interactive/football manager 2007/schedules. Daarna ga je naar je training en klik je op import of importeren. Daarna kom je in de map schedules uit, waar je zo de tug training uit kan halen.Verwijderd schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 16:40:
Kan iemand mij vertellen hoe dat ik die TUG trainings programma's in mijn spel zet? Ik heb geen idee namelijk.
[ Voor 41% gewijzigd door JanW op 12-07-2007 18:29 ]

Ben nog een keer opnieuw begonnen met een Large database, en toen waren ze er wel.. Mjah zal wel

Ga er maar eens meer aan clubs met goede faciliteiten uitlenen
Verwijderd
DankuJanW schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 18:20:
[...]
Engelse competitie geselecteerd?
[...]
Trainingsscheme in deze map plaatsen: mijn documenten/sports interactive/football manager 2007/schedules. Daarna ga je naar je training en klik je op import of importeren. Daarna kom je in de map schedules uit, waar je zo de tug training uit kan halen.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wanneer dit precies getriggerd word.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Jep, ik net met Celtic. Kocht Nigel de Jong, maar bood hem een lager contract aan dan wat hij had en daarom kreeg hij van HSV €10.000 salaris, totdat zijn contract afgelopen was. Was voor mij ook de eerste keer.
Ik heb dat weleens gehad. Dat krijg je met spelers die je flink betaalt en wat de meeste andere clubs niet kunnen betalen.Paul Hewson schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 23:03:
Kun je het zelf ook doen als je een speler wilt verkopen? Ik heb zelf namelijk die mogelijkheid nog nooit gekregen wanneer ik een duur betaalde speler van hand wilde doen.
Ik weiger echter uit principe. Dat beetje geld maakt voor mij toch nooit uit
Verwijderd

Het seizoen begon al bijzonder met overwinningen op AIK en IFK Göteborg, maar we verloren er ook een paar kansloos. Een w-d-l- van zoiets als 4-2-4, dus positief gezien de omstandigheden. Maar het ging steeds beter lopen toen ik voor m'n uitwedstrijden overstapte op een 5-1-3-1. We wonnen thuis meestal, en uit werd gelijkgespeeld of een verrassende zege geboekt.
En opeens sta je derde. Dan zijn er nog zo'n 6 wedstrijden te gaan. Öster staat 1e, met Göteborg daar een eind achter en Sleipner staat 3e, maar met meer dan 9 punten afstand en Örebro dat in de nek hijgt! Öster zakt in en Göteborg gaat met de eerste plaats aan de haal maar verspeelt ook punten in de laatste wedstrijden.
Stand laatste speeldag: Göteborg 1 op 52 punten, Sleipner 2 op 49 punten en Öster 3 op 49 punten (minder doelsaldo). Öster en ik (Sleipner) spelen op de zaterdag onze wedstrijden. Ik win met 0-2 bij Västra Frolunda. Öster verspeelt een 1-2 voorsprong en verliest met 3-2. Göteborg speelt de zondag tegen laagvlieger Kalmar FF (11e). Ik had de trainer van Göteborg de week ervoor al afgezeken in de pers in de hoop dat ze zouden verliezen, ze wonnen. Dus ik heb de trainer van Kalmar even op de korrel genomen waardoor de spelers wel eens wat zouden laten zien. Gevolg: 5-1 voor Kalmar FF.
Sleipner kampioen op doelsaldo. (Da's al de 2e keer, had het eerder in de Div2)!
En nu Europa in!!
Ik ben trouwens Schalke 04 begonnen. Wat hebben die een grote schuld zeg, in de 250 miljoen.
[ Voor 29% gewijzigd door Turbosjaak op 15-07-2007 10:03 ]
Verwijderd
Seizoensupdate 2010
Van de seizoenen 2008 en 2009 heb ik geen verslag gemaakt, maar ik werd toen 9e en 2e in de Superettan (Zweedse eerste divisie).
Na het succes van het vorige seizoen waren de verwachtingen nu dat we weer keihard terug zouden degraderen. Ondertussen was ik in de winter druk bezig nieuwe jonge spelers te halen die het niveau van de Allsvenskan aan zouden moeten kunnen. Vooral afdankertjes van de topclubs en veel, heel veel, out-of-contract players over de wereld een contract aanbieden en kijken wat de assistent zegt. "Sign at all cost" betekende groen licht. Veel jong talent, een beetje AZ dus.
Ik wilde in ieder geval ver komen in de beker. We waren tot nu toe elk seizoen een ronde verder gekomen als het seizoen ervoor. Aangezien de Superettan behoorlijk wat lastiger was dan de Noraettan was ik bang dat we het erg moeilijk zouden gaan krijgen. In de beker hadden we het ook lastig gehad tegen Allsvenskan ploegen.
Zoals ik al eerder postte begon de competitie voortvarend waarin we verassend de enige echte topclub van Zweden, angstgegner IFK Göteborg, compleet zoek speelde: 3-0 ('no pressure' was het code woord) .Zo kwamen we na 5 wedstrijden op een mooie middenmoot positie, maar de onderlinge verschillen waren nog erg klein. En dat blijven ze in Zweden. Alleen de koploper(s) lopen een beetje uit. Een paar wedstrijden later gingen we ten onder tegen Örebro 5-0. Ik dacht dat we nu weer met de benen op de grond stonden, maar we bleven toch weer winnen (of beter gezegd, niet verliezen) waardoor we langzaam omhoogklommen. Ik hoopte Europees voetbal te halen, een plaats bij de eerste vier. Maar het werd beter!
Öster was lang koploper maar ging de laatste 6 wedstrijden veel punten verspelen. IFK Göteborg kwam op kop, maar zij verspeelden hun zoveelste kampioenschap op de laatste dag. Wij kregen in de laatste vier wedstrijden 0 goals tegen en wonnen ze allemaal.
Sleipner werd voor het eerst sinds 1938 en voor de tweede keer in de geschiedenis van de club kampioen in de Allsvenskan.
Eindstand Allsvenskan 2010

Opvallend trouwens dat de nr2 van 2009 nu gewoon degradeert. Het niveau is niet fantastisch, maar ligt wel dicht bij elkaar.
Grafiek verloop Allsvenskan Sleipner / IFK Göteborg

Topscorer Eder Sarkis

Afdankertje van Elfsborg. Dit seizoen een paar keer geblesseerd, had anders meer doelpunten kunnen maken. Scoorde in z'n eerste seizoen 20x in 30 wedstrijden.
Hoogste AvR

Andreas Johansson was verrassend genoeg m'n beste verdediger. Hij heeft lang niet de beste stats, is relatief traag maar toen ik hem er wegens blessures inzette haalde hij vooral 8en.
Hét talent

Henrik Lindgren is hét talent. Hij is 17 jaar en ik scoutte hem bij het Finse RoPS. Ik liet hem een keer meedoen en dat ging goed. Ik lliet hem daarna vaak meespelen in m'n uitwedstrijden (extra verdediger). Hij ging mee met de Finse U21, en aan het eind van het seizoen speelde hij al 2x voor het Finse elftal! Nadeel, hij staat nu in de belangstelling van erg veel clubs, zoals Club Brugge, Olympiakos, Man City.
Financiën

Zoals je ziet zijn de financiën langzaam maar zeker opgekrikt. In de eerste 3 seizoenen kwam dit door eindeloze reeksen van vriendschappelijke wedstrijden tegen een paar Zweedse topclubs. Zo verdiende ik tussen de seizoenen € 800k. Later kwam er geld van transfers binnen. De tactiek met het advies van de assistent voor niet-Scandinavische spelers heeft z'n vruchten afgeleverd. Zo kun je toch veelbelovende spelers halen zonder dat je in het land kan scouten. Eigenlijk is het een bug in FM. En het heeft me zo'n 7M aan transferinkomsten opgeleverd.
2011
We doen mee in de Royal League (Scandinavische Champions League) en halverwege het jaar, juli/aug 2011 zullen we ons in de voorronde Champions League moeten laten gelden. Mijn doelstelling voor Europa is: groepsfase UEFA Cup. In de competitie wil ik weer bovenin meedraaien. Wat betreft spelers: Bijna elke basisspeler is wanted, dus ik zal er wel een paar gaan verliezen. Maar alleen voor véél geld.
Resultaten in career:
Competitie
2006 1e Div2 Mellersta Götaland
2007 1e Noraettan
2008 9e Superettan
2009 2e Superettan
2010 1e Allsvenskan
Svenska Cupen
2006 2e ronde
2007 3e ronde
2008 4e ronde
2009 kwartfinale
2010 4e ronde

Juist ja. Ik versla speel gelijk met een conference-noord team een schotse Eerste divisionist.
[ Voor 4% gewijzigd door Nilsinho op 16-07-2007 18:29 ]
Ik zie toch duidelijk een gelijkspel?Nilsinho schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:04:
[afbeelding]
Juist ja. Ik versla met een conference-noord team een schotse Eerste divisionist.
Ik heb zo goed als al mijn transfercenten aan die vent uitgegeven met mijn Bury team in het seizoen 2010 - 2011. Tot nu toe doet ie het leuk.. Niet zo 1 op 1 als daar bij jou in de recerves, maar hij maakt 1 op 1 situaties erg koelbloedig afAngeloonie schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 20:40:
![]()
Holy f*cking shit!
Nacer Barazite in U19 en Reserves (af en toe):
Basis(Sub) - Goals - Assists - MoM
55(3) - 54 - 17 - 20

Jeugdspeler die ik naar Triestina wil halen, bied zoals altijd eerst € 0. Wordt geweigerd, navraag gedaan. Krijg een dag later bericht terug dat ze niets voor 'm vragen.
Na een rustige zomer, “slechts” 25 spelers gekocht/gehaald en 38 spelers verkocht/er uit geknikkerd, was het tijd voor het 2e seizoen in de Championship. Aan het einde van het vorige seizoen had ik nog hoopvol geroepen “Met enkele goede aankopen komende zomer moet ik denk ik wel een gooi kunnen doen naar een playoff plaats.” maar dat viel flink tegen.
Het vorige seizoen waren we op 11e plaats geëindigd. Voortbordurend op dat resultaat dacht ik dat we in ieder geval hoger zouden eindigen. Dus we starten hoopvol aan het seizoen met de opstelling en tactiek van het laatste seizoen. Maar het liep voor geen ene meter, al snel stonden we dan ook onderin de stand. Veel spelers haalden hun niveau niet, blonken uit in het blunderen, etc. Kortom, 1 groot drama. Na een aantal tactiek wijzigingen en aangepaste opstellingen waren we al halverwege de competitie voordat er enigszins wat potentie uit mijn team kwam, maar helaas was toen de competitie wat betreft een mogelijke promotie al voorbij. Echter hadden we nog reden genoeg om punten te pakken omdat mogelijke degradatie aan onze kont bleek plakken. Het verschil op het einde was dan ook slechts 7 punten.
De eindspurt werd ingezet met een 4-4-2 opstelling waarin enkel de closing down, creative freedom en forward runs verschilde per linie of positie. De overige instellingen zoals mentality, passing, tackling, etc. waren allemaal gelijk. Als een wonder werkte dit zeer doeltreffende, zo goed zelfs dat we in 5 wedstrijden ongeslagen bleven met een doelsaldo van 21 voor en 1 tegen.
Zoals elk seizoen waren de financiën hopeloos. Door een te klein stadion en te veel spelers (ik houd van brede selecties met veel jeugd) leed ik elke maand een half miljoen verlies. Echter dit werd ruimschoot gecompenseerd door de verkoop van mijn talenten en goede spelers waardoor het totaal verkochte spelers op 13 stuks kwam in de afgelopen seizoenen. En dan heb ik het over spelers waarvan mijn voorzitter nodig vond om deze te verkopen omdat het bod te goed was om te weigeren.
Voor het komende seizoen durf ik geen voorspellingen te doen aangezien dit seizoen behoorlijk tegenviel. Mijn tactieken werken meestal hooguit 1 seizoen dus ik denk dat ik het komende seizoen weer wat nieuws mag gaan verzinnen. Echter ik ben van plan de eenvoud er in te houden, dat beviel me goed. Door middel van het tempo, width en defensive line kon ik de wedstrijden beinvloeden. Vooral een hoge defensive line (nog wel binnen het normale) werkte als een wonder.
Tot slot wat plaatjes.
Eindstand competitie.

Competitie verloop.

Topscorer, voor het 4e jaar op rij. Jammer genoeg paar keer geblesseerd en op het einde langdurig maar van zeer groot belang.

Beste speler gezien zijn average rating en ook het grootste talent in mijn selectie. Als je eigenlijk nog van talent kunt spreken aangezien hij on omstreden is op zijn positie. Is ook gezien zijn waarde belangrijk, is de op 1 na duurste speler in mijn selectie, enkel de topscorer is nog meer waard. Mocht hij verkocht worden door mijn voorzitter, wat ik wel vrees, cash ik er flink op aangezien zijn waarde per maand stijgt.

Duurste aankoop ooit van mij. Gekocht voor 2,4 miljoen nadat Blackburn hem 2 jaar daarvoor voor niks had gehaald. Ik had hem al sinds zijn 14e op mijn shortlist staan echter hij wilde nooit naar mij toe komen tot het afgelopen seizoen.

Ik heb in mijn Sporting CP U19:m4yall schreef op zondag 15 juli 2007 @ 18:31:
[...]
Ik heb zo goed als al mijn transfercenten aan die vent uitgegeven met mijn Bury team in het seizoen 2010 - 2011. Tot nu toe doet ie het leuk.. Niet zo 1 op 1 als daar bij jou in de recerves, maar hij maakt 1 op 1 situaties erg koelbloedig af
Rui Fonte: 17 apps, 34 goals, 11 ass, 7 mom
Barazite: 16 apps, 28 goals, 13 ass, 7 mom
Vrij aardig
Vos schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:17:
[...]
Ik heb in mijn Sporting CP U19:
Rui Fonte: 17 apps, 34 goals, 11 ass, 7 mom
Barazite: 16 apps, 28 goals, 13 ass, 7 mom
Vrij aardig
Ik meen dat het al eens voorbijgekomen was maar ik kan het niet terugvinden.
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 15-07-2007 21:49 ]
Sorry, tikfoutje ^^
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2007 10:41 ]
Verwijderd
Jij anders ook.Nilsinho schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 10:38:
Geen idee, sorry...Jullie zijn trouwens wel erg stil de laatste dagen..
Ik heb daar echt een hekel aan, clubs die maar blijven vragen wat je voor een speler wilt hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 12:23:
[...]
Jij anders ook.Ik ben bezig aan de voorbereiding voor het nieuwe seizoen en de 2e helft van de groepsfase van de Royal League. Ondertussen krijg ik van een paar clubs enquiry's voor een paar spelers. Ik heb 'reject all offers' al aangevinkt, in combinatie met een flinke (AZ-like) vraagprijs. Dan nog willen ze graag weten wat ik wil hebben. Dan reageer ik met mijn vraagprijs waarop ze geen tegenbod willen doen. En een dag later begint het circus opnieuw. Dat gaat al een paar weken door met een stuk of 4 spelers.
Wat is dan het nut van een prijskaartje?
Ze moesten daar bij isi maar eens wat op gaan vinden.
Het meest reële is dat het afhangt van de transfer status.
Als de speler niet listed is en/of geen vraagprijs heeft dan mag je verwachten dat clubs vragen.
In alle andere gevallen horen ze gewoon een bod uit te brengen.
Ik speel wat weinig de laatste weken, gewoon een FM-dipje.
Only fools are enslaved by time and space.
Het team zelf is goed, behalve de pijler van het Italiaanse voetbal, de defensie. Daar was een te dunne bezetting en kwalitatief ook erg matig. Als 1 van de 2 centre backs geblesseerd worden, dan is er een groot probleem.
De start bij Triestina was veelbelovend. 3 wedstrijden 2x winst, 1x nipt verlies. Het gat met de nummer 19 was nog 7 punten. Nu weer 6 wedstrijden verder is het verschil nog maar 4 punten, maaaaar..... de ergenissen komen weer. Nipte verlieswedstrijden en de late goals tegen. Ik stond eindelijk een keer goed onterecht voor, wordt er in de 95ste minuut (terwijl er maar 3 minuten blessuretijd zouden zijn) de 1 - 1 gemaakt en dit tegen jawel de nummer 19. Oftewel daar winst had het gat een stuk kleiner gemaakt.
Maar ik heb goede hoop, de selectie ziet er redelijk goed uit alleen moeten of de bezoekersaantallen toenemen (zelfs Bury had meer bezoekers altijd vol met 12.000) of er moeten veel spelers gaan want ongeveer 500.000 verlies iedere maand kan niet altijd opgevangen worden. De capaciteit van het stadion is 32.000 maar er komen maar 5000 toeschouwers dis de resultaten zullen snel moeten verbeteren.
Nu jammer genoeg geen tijd meer want ik mag zo richting werk..... zondag weer een dag...
Verwijderd
Mega stadion in Triest. De club ging geloof ik failliet ofzo en daarna speelden de amateurs er hun wedstrijden in de jaren '90. Milan had een 'thuisverbod' en speelde toen een paar wedstrijden daar in '95. Doelpunt R de Boer na terugkoppen Litmanen vanaf de achterlijn, als ik het me goed herinner. Those were the days....
Poeh, net een penalty thriller in de kwartfinale Royal League tegen FC Kopenhagen. M'n keeper moest de beslissende penalty scoren. Keeper van Kopenhagen schoot huizenhoog naast.
1-0 voor bij rust. Kopenhagen komt er egenlijk amper aan. In de '89 schiet mijn verdediger snoeihard in eigen doel. Echt een 'Tikkie terug Jaap!'. En ik had m'n goede spitsen al gewisseld voor een jong talent van 17. Ik dacht dat we 'm al in de pocket hadden. Gelukkig scoorde dat jonge ventje wel z'n penalty. Eindstand 1-1 Sleipner wns 7-6.
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2007 16:13 ]
EDIT: Het scheelt,hij is nog 15 of 16 dus hij kan zich daar dan nog mooi ontwikkelen.
Ik zie net dat hij momenteel is uitgeleend aan arsenal, hij zal wel na zijn huurperiode komen ofzo.....
(over opletten, hij stond op first available bij de tijd)
[ Voor 37% gewijzigd door Hoogie2004 op 21-07-2007 11:14 ]
hij komt nu waarschijnlijk als zijn contract is afgelopen bij zijn vorige club.
First available zegt niks, speler die op huurbasis bij een andere club speelt heeft als first available date de datum dat z'n uitleenperiode afloopt bijvoorbeeld.Hoogie2004 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 07:51:
(over opletten, hij stond op first available bij de tijd)
Dat weet ik, maar odan suggereerde dat ik niet goed had opgelet:PExitium schreef op zondag 22 juli 2007 @ 13:55:
[...]
First available zegt niks, speler die op huurbasis bij een andere club speelt heeft als first available date de datum dat z'n uitleenperiode afloopt bijvoorbeeld.
Boeit verder niet, laat die speler nog maar wat ervaring opdoen
Eerste ronde overgespeelde wedstrijd van de FA Trophy.
Hoe het verder gaat met mijn team?
Zoals bekend 10 strafpunten wegens administratieve fraude, maar na wat mentale problemen van de spelers nu op 16 punten, terwijl we 20 wedstrijden hebben gespeeld in de competitie.
Qua keepers: Ik had zelf nog beter in het doel kunnen staan. Daarom twee nieuwe keepers aangetrokken, transfervrij of geleend van moederclub Leeds (zelf voor gezorgd), want financien heb ik dmv vriendschappelijke wedstrijden en verkoop van goede spelers, ontslag van nutteloze spelers net weer op orde gekregen zodat we veilig staan.
Ook een nieuwe VL, nieuwe MC, AML en spits aangetrokken die altijd in de basis staan.
Mijn (basis)team (namen zullen onbekend zijn tenzij je in Scarborough woont):
DM- Chris Porter*, Tony Davison**
VL- Sean Davies, Faly Mamadou Basse*
VC- Mark Hotte, Denny Ingram (Jimmy Beadle)
VR- Ashley Lyth, (Denny Ingram)
VMC- Jimmy Beadle (Denny Ingram)
ML- Darren Thornton, Keith Gilroy*
MC- Simon Bryant*, Jamie Vermiglio
MR- Lee Cartwright, Tony Hackworth
S- Ryann Blott, Lee Whittington, Stephen Flockett*
*=gekochte speler
**=gehuurde speler
In de cups gaat het trouwens verschrikkelijk goed:
In de kwalificatierondes voor de FA cup had ik het niet moeilijk. Drie teams die nog onder de Conference N/S spelen werden gemakkelijk met respectievelijk 2-0 (Chelmsford), 0-3 (Ilford) en 4-0 (Brackley) verslagen. In de eerste ronde moest ik tegen een goed draaiend Conference zuid team, en moest mijn team heel hard aan de slag. Na een 2-2 tegen Bishops Stratford thuis moest ik uit nog harder aan de slag, maar na een 1-1 en penaltyschieten (jeetje, wat zijn ze in de Conference N/S scheel !!!) kwam ik toch nog door tot de tweede ronde en kwam Wycombe (Derde divisie van Engeland) als tegenstander uit de balletjes rollen. In eerste instantie dacht ik dat ik kansloos was (twee divisies verschil) maar dat bleek gewoon heel erg mee te vallen, tenminste kijkend naar de uitslag, want ik was de hele wedstrijd de mindere, maar toch nog wonderlijk 2 doelpunten kunnen maken om er een gelijkspel uit te halen (2-2). Bij de return zaten ze ook iets van 75% op mijn helft, maar heb ik een aantal keer goed kunnen counteren. 1-1 was de stand na 90 minuten, en na 109 minuten kwam er eindelijk een eind aan. Voor Wycombe. Want uitgerekend de slecht spelende centrale middenvelder Simon Bryant schoot met een heel mooi schot in de linkerhoek ons naar de derde ronde. Daar wacht Barnsley (Coca cola divisie) op ons. Daar zullen we waarschijnlijk compleet worden weggespeeld. Was leuk zo lang het duurde.
FA Trophy gaat ook wel lekker. Na een kwalificatierondje tegen Grantham (Conference South) makkelijk het echte werk kunnen beginnen. Moest net (5 minuten voor ik deze lap tekst begon) tegen Burton (Conference) de eerste ronde aanvangen. De eerste wedstrijd, uit, werd ronduit gedomineerd door ons. Het werd jammer genoeg 1-1, omdat de keeper half geblesseerd in het veld stond en ik geen wissels meer had. Gelukkig met de geleende keeper uit Hartlepool, Tony Davison, in de return een 2-0 binnen gehaald wat gerust een verloren partij had kunnen zijn. Gelukkig is die keeper goed.
Volgende partij teggen Kidderminster, zou toch moeten lukken?
In de competitie, zoals gezegd slecht begonnen en eerst het uitruimen naar de reserves van de KLOJO keepers en twee nieuwe gehaald. Ook wat rotte appels in het team gedegradeerd en daarna hier en daar een goed-geratete gescoute speler gehaald uit de ploegen onder de Conference N/S, en ook een keeper geleend die ik aan het eind van het seizoen graag in mijn team zou willen hebben want ik ben erg tevreden over hem.
Ik ga proberen om in de competitie ieder geval op een plek te zitten waar ik zonder de strafpunten in de promovatieplekken te kunnen zitten, bijvoorbeeld als de nummer 5 60 punten haalt, dat ik op positie 9 op 50 punten sta. Dan weet ik dat er potentie in zit om het seizoen erna te promoveren.
Voor de FA cup wil ik proberen het team tegen de grote teams als Arse-arsenal te laten spelen, want mocht ik tegen Barnsley winnen moet ik tegen hen
De FA Trophy wil ik gewoon winnen.
PS: Zit trouwens een behoorlijke takeover aan te komen, mijn voorzitter probeert weg te komen. Nu alleen hopen dat ze mij de laan niet uitsturen.
[ Voor 3% gewijzigd door Nilsinho op 23-07-2007 00:12 . Reden: Zag er niet goed uit, en kleine update ]
ohw ja ik speel met 7.01 update.
Heb je ergens in maart oid toevallig op "delay contract" geklikt toen ze een nieuw contract aanboden? Zo ja, dan zal er in de zomerstop of vlak er voor een nieuw contract aangeboden worden.m4yall schreef op maandag 23 juli 2007 @ 16:51:
Ik zit nu met een 'probleem(pje)'. Ik heb Triestina in de serie B gehouden, maar heb geen nieuw contract gekregen. Echter ben ik nog wel steeds manager van Triestina. Bij Board Confidence staat 'currently in talks about your new contract'. Alleen ik krijg nog maar niets te horen. Foutje in het spel of??
ohw ja ik speel met 7.01 update.
Heb Janczyk van Legia gehaald. Leuk Talentje + Vecchio van Central.
Voor de rest loopt het gesmeerd, ik sta nu gedeeld eerste. Vanavond even snel seizoen uitspelen.