[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 6.069 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwoaah, mijn seizoen is echt verneukt nu. Mijn top spelers zijn verkocht voor super prijzen, en het bestuur accepteerde dat. Nu heb ik 200 miljoen te besteden aan spelers, maar zijn er geen spelers die willen komen of goed genoeg zijn.

En ook staat mijn nieuwe stadion er nog STEEDS niet na 3 seizoenen. Lijkt wel een bug ofzo >,<.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

An offer you cant refuse :+

Dat is minder ja , heb ik ook een keer gehad kon ik weer opnieuw beginnen :(

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spyros schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 13:54:
dat hangt af per land. In italie is het volgens mij 5 jaar en spanje weer 3
Naja, is het ook niet zo dat als je een speler gewoon een paar jaar in je reserve team houd, hij gewoon de nationaliteit van het land waar jouw club gevestigd is krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 21:03

kevin33

Welkom in Utopia.

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 16:36:
Mwoaah, mijn seizoen is echt verneukt nu. Mijn top spelers zijn verkocht voor super prijzen, en het bestuur accepteerde dat. Nu heb ik 200 miljoen te besteden aan spelers, maar zijn er geen spelers die willen komen of goed genoeg zijn.

En ook staat mijn nieuwe stadion er nog STEEDS niet na 3 seizoenen. Lijkt wel een bug ofzo >,<.
Dat stadion, heb ik ook, ik wacht al 7 seizoenen op de Kevin ArenA

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbosjaak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 07:35:
[...]

Naja, is het ook niet zo dat als je een speler gewoon een paar jaar in je reserve team houd, hij gewoon de nationaliteit van het land waar jouw club gevestigd is krijgt?
Volgens mij wel ja . Ik hoop ooit een feederclub te krijgen waar ik spelers zonder werkvergunning kan stallen. Is Iemand dit al ooit gelukt ?

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, al vaak!
bij engelse teams krijg je vaak 'n belgisch/nederlands team als feederclub.
dan stal je'm daar en vragen ze op't einde van 't seizoen of ze'm nog een seizoen mogen lenen. etc, tot hij 'n vergunning krijgt (zo gaat 't bij mij toch altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
ZTE behaalt langverwachte overwinning
Zaterdag 23 december 2006

ZTE Football Club won met 2-1 van Pécsi Mecsek FC en boekte zijn eerste competitieoverwinning sinds elf wedstrijden.

De broodnodige overwinning van ZTE heeft ervoor gezorgd dat het team niet langer bang hoeft te zijn voor degradatiewedstrijden.

Men heeft nu de hoop dat het tij gekeerd is en dat men nu kan gaan voor een positie in de bovenste helft van de rangschikking.
ZTE ontslaat Simon
Zondag 24 december 2006

ZTE voorzitter Ferenc Nagy heeft Antal Simon de laan uitgestuurd.

Er wordt druk gespeculeerd over wie Simon zal opvolgen in Október 6. Tér. Volgens de media maakt Bertalan Bicksei de grootste kans om de baan te krijgen.

De top van ZTE wil niet reageren, maar het gerucht gaat dat ook Aurél Csertõi, György Mezey en Zsolt Tamási tot de kandidaten behoren.
Dan ben je genaaid als trainer... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zo, daar zijn we weer, seizoen 2018/2019 zit er weer op voor Ayr United. Het heeft even op zich laten wachten ivm drukke tijden elders, maar we gaan vrolijk door.

Qua transfers is het lekker rustig gebleven: ik heb een AMRL gehaald, een DRC (Winter, talent) en een AM/FC (Patersson, ook een talent), en een AM/FC verkocht. Da's alles alweer.

De eerste ronde van de CIS Cup werd een thriller: tegen Berwick werd het een 4-3 overwinning. De tweede ronde moest ik tegen Hearts, en dat was toch even te veel van het goede. Toch verloord ik 'slechts' met 1-2, niet eens zo slecht dus.

In de League Cup had ik ook een flink zware loting in de eerste ronde: Motherwell. Dit was een maatje te groot, ik ging met 0-2 ten onder.

In de Scottish Cup moest ik in de tweede ronde tegen Dumbarton. Op dat moment had ik net een flinke vormcrisis, zodat ik vrij kansloos met 2-0 heb verloren.

De competitie was heel wisselvallig: met name de eerste helft viel erg zwaar tegen. Gelukkig wist ik me in de tweede hleft van het seizoen aardig te herstellen zoals je hieronder kan zien:

Afbeeldingslocatie: http://img181.imagevenue.com/loc596/th_05488_ayr28_122_596lo.jpg

Toch haalde ik de playoffs dus. In de eerste ronde moest ik tegen Motherwell. Thuis hield ik ze in een spannende wedstrijd op de 0-0, uit werd het, in een wederom erg gelijkopgaande wedstrijd 1-0 voor hen, zodat ik uit was geschakeld voor de promotie. Volgend jaar hopelijk beter....

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img130.imagevenue.com/loc380/th_05488_ayr29_122_380lo.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img158.imagevenue.com/loc1044/th_05490_ayr30_122_1044lo.jpg

Beste speler qua ratings:

Afbeeldingslocatie: http://img180.imagevenue.com/loc409/th_05498_ayr31_122_409lo.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img144.imagevenue.com/loc1200/th_05499_ayr32_122_1200lo.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je aanpassingsproblemen van een speler kunt verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Tweede speler (of een coach) uit dat land aantrekken wil nog wel 'ns helpen.

Megadeal gemaakt. :D

Afbeeldingslocatie: http://img518.imageshack.us/img518/7439/screengc4.jpg

Verreweg m'n beste linksback op het moment, en Spartak wilde 'm huren. Ik een tegenbod gedaan, krijg ik dit in m'n mail. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://img388.imageshack.us/img388/1640/screenrg1.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Exitium op 23-06-2007 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

mooi hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor in het lijstje uit de TS met records:
oudste speler 42 jaar en 361 dagen

Afbeeldingslocatie: http://xs116.xs.to/xs116/07250/football_manager.PNG.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het enige wat ik niet begrijp is dat je Wesley Sneijder voor 13 miljoen verkoopt daar moet je toch wel minimaal 25/30 en als je het een beetje slim speelt wel meer

En wat Chelsea betreft gewoon met:
4 Verdedigers op lijn
2 centrale middenvelders, waarvan 1 VM en 1 AMC (Lampard,Ballack)
2 wingers
2 spitsen

Zolang je as maar sterk genoeg is werkt deze taktiek altijd (bij mij dan) en wanneer je weinig goals tegen hebt zou je 1 verdediger in kunnen ruilen voor een VM voor tussen je verdediging en je aanval (als je me nog volgt ;-) )

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 02:03:
voor in het lijstje uit de TS met records:
oudste speler 42 jaar en 361 dagen

[afbeelding]
Sneijder voor 13 miljoen? :o
Moet je minstens 28-30 voor kunnen vangen en als hij nog langer bij je speelt misschien wel 50 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
CL groepsfase gehaald met Vasas in m'n tweede seizoen \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit net bij m'n (manager)profile te kijken en het viel me op dat ik 2 vrij lage stats heb.
Club/Player Loyalty 6
Hands On Approach 4

Iemand een idee hoe ik dit hoger kan krijgen. Ik heb al spelers geprezen gedurende het seizoen. Aan het eind van het seizoen gezegd dat ik verwacht dat de spelers het volgend seizoen net zo goed zullen doen. Maar het helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Voor die eerste: http://community.sigames....3?r=6462010623#6462010623

Voor de tweede: http://community.sigames....3?r=4922070823#4922070823

Kort gezegd: niet teveel spelers verkopen en zeker niet vrij snel nadat je ze koopt, en niet teveel kritiek op je spelers leveren. Ook rekening houden met de spelers' squad-status (dus een key player ook zeer regelmatig spelen). Dat verhoogt het eerste. Het tweede kan je bereiken door zoveel mogelijk zelf te doen, en niet alles aan je ass.man. over te laten :)

Bij mij zweven ze altijd zo rond de 12-15, afhankelijk van of ik net spelers heb verkocht etc.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 25-06-2007 18:05 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:23
Financial control is bij mij 1 :o maar verder alles in de regio van 15 t/m 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

Mijn stats:

Club/Player loyalty.......5 (Wie niet presteert moet weg)
Domestic Player Bias...1 (Die Tsjechen doen het veel beter dan de Italianen ;) )
Financial Control..........16
Hands on aproach........20
Squad discipline...........20
Tactical consistency......20

[ Voor 3% gewijzigd door Ottooo op 25-06-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De rest is wel hoog bij mij. Tja, ik promoveer in 4 seizoenen 3 keer. Dan is het logisch dat je nieuwe spelers haalt en anderen er weer uit flikkert. Aan de andere kant heb ik nu best een vaste kern in m'n team. En als ik ze verkoop is het voor de absolute hoofdprijs. (5M voor een speler die 230k waard was :)) Maar als ze weer eens een wedstrijd verkloten dan scheld ik de hele kleedkamer de huid vol. Dat zal ook wel meespelen. O-) En ik heb een paar keer gesolliciteerd bij een andere club. Wel irritant dat je dan meteen een media-reactie krijgt, die ik uiteraard ontken.

Club/Player loyalty.........6
Zoals gezegd, een paar promoties vraagt al snel om versterkingen

Domestic Player Bias...15
De meesten die spelen zijn Zweden

Financial Control..........12
Van een semi-pro met -300k naar een pro met 4M in kas. Ik vind 12 gewoon vééééls te laag...

Hands on aproach..........4
Ik laat de assistent niets doen, soms wat friendlies. Maar blijkbaar zijn m'n teamtalks niet goed genoeg.

Squad discipline...........17
Streng doch rechtvaardig.

Tactical consistency.....12
Eerst 4-3-3, toen 4-4-2. Een tijdje gezwabberd. Nu een relatief succesvolle kruising 4-1-3-2 gevonden.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Club/player loyalty: 4 (10 clubs, 15 seizoenen zegt genoeg)
Domestic player bias: 20 (ik haal minstens 95% van de spelers uit het land waar ik speel)
Financial control: 14 (houd me redelijk binnen het salarisbudget)
Hands on approach: 3 (ass.man doet veel)
Squad discipline: 20 (teveel boetes/waarschuwingen geven)
Tactical consistency: 20 (4-4-2, maar het gaat toch kut)

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Ik zit na ruim 8 seizoenen nog altijd bij dezelfde club, en toch een 5 voor loyalty. :P
Ik deel trouwens bijna nooit boetes uit, alleen laatst een waarschuwing omdat een 'moeilijke' speler met veel talent niet kwam opdagen op de training. Hij speelt ook weinig meer, omdat hij niet presteert en waarschijnlijk weggaat met een vrije transfer.

Die domestic player vind ik trouwens wel overdreven laag met een 1. In mijn basisopstelling heb ik:
- een toptalent uit eigen jeugd die vaste keus op de rechtsbackpositie is (anderhalf jaar in de basis)
- een talent dat meestal centraal achterin staat, heeft alleen een aantal wedstrijden moeten missen met een aantal blessures (begin dit seizoen gekocht, dus een half seizoen)
- een linksback die een tijdlang in de basis heeft gestaan en nu zich na een periode op de bank weer heeft teruggevochten in de basis (al jaren bij de club, ongeveer een jaar zijn plek kwijtgeweest, nu dus bijna een half jaar terug in de basis).
- Mijn aanvoerder is de vaste keus op de positie van linker centrale middenvelder (al ruim 3 seizoenen vaste keus).
- Vaste waarde op de positie van aanvallende middenvelder is een Italiaans international. Zijn eerste back-up is ook Italiaan (De vaste waarde al 3 seizoenen op rij, de back-up sinds 1.5 jaar).
- Mijn 'snelle'-spits positie wordt regelmatig ingevuld door een andere Italiaans international (hoewel hij nu al even zijn basisplaats kwijt is) (sinds begin dit seizoen bij de ploeg).

Dat zijn toch 7 Italianen op een selectie van ongeveer 22-24 spelers, er zijn er die het met minder doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Toch is 43 Turken van de 44 spelers iets beter (kwam 1 Duitser door bij de jeugd en die mag niet meedoen in de Turkse 2e divisie 8)7 )
Loyalty hangt ook af van de snelheid waarmee je spelers koopt/verkoopt.

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Club/player loyalty: 15, nog steeds bij me eerste club

Domestic player bias: 20, zal wel spoedig veranderen zodra ik buiten de UK mag scouten. Zit in de Championship maar mag nog niet eens in Europa scouten 8)7

Financial control: 1, maak elke maand verlies en ik kom nooit uit met me wage budget.

Hands on approach: 20, doe alles zelf met uitzondering van friendly's regelen voor me 1e team. Voor mijn reserveteam regel ik aan het begin van het seizoen wel tussen elke competitiewedstrijd wel een friendly, blijven ze lekker van in vorm en vooral van de zwakkere tegenstanders krijgen ze een goed moraal.

Squad discipline: 20, ik geef altijd opbouwende kritiek en val ze nooit af in de media. Heb ook niet echt rotte appels er tussen zitten.

Tactical consistency: 15, speel meestal maar 1 seizoen met een tactiek voordat ik het weer verander. Lukt me vooralsnog niet om 2 seizoenen achter elkaar succesvol te zijn met nagenoeg dezelfde tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ik heb een beetje een probleem met het uitnodigen van clubs voor friendlies. Als ik bijvoorbeeld een cup wil maken (bijvoorbeeld van 28 tot 31 juli) dan nodig ik drie clubs uit, en allen zeggen ze nee. Ik verstuur ze allemaal rond juni.

[ Voor 0% gewijzigd door Nilsinho op 26-06-2007 15:48 . Reden: lettertje verkeerd =P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:54

Vos

AFCA

Je kan proberen om er een geldbedrag tegenover te stellen, dat werkt wel eens. Zodoende kon ik wel tegen redelijk grote clubs spelen. Verder werkt een tour in de Bahamas altijd wel i.t.t. bijv. Italie. Dus misschien uitwijken naar minder populaire landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn ella 👌

Laat ik altijd door de assistent doen :).

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
Ik speel nu met de 1860 Munchen in de Duitse 2e divisie. Helaas zie ik net dat mijn 2e team niet in een competitie meespeelt en mijn spelers dus niet aan speeltijd komen. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavorka schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:33:
Ik speel nu met de 1860 Munchen in de Duitse 2e divisie. Helaas zie ik net dat mijn 2e team niet in een competitie meespeelt en mijn spelers dus niet aan speeltijd komen. Hoe kan dit?
Je krijgt voor het seizoen begint of je je 2de elftal/jeugdelftal wil laten spelen in de competitie. Hiervoor moet je een ok/niet ok geven... als je niet een ok hebt gegeven dan denk ik dat ie automatisch een niet-ok doet. en dus geen competitievoetbal dat jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder Vista doet het spel het niet bij mij. Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Bij mij draait hij zonder problemen op vista home premium (32 bits).

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

hilgo schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:43:
Bij mij draait hij zonder problemen op vista home premium (32 bits).
Me 2, geen enkel probleem.

Welke foutmelding(en) krijg je?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 07:39:
[...]

Je krijgt voor het seizoen begint of je je 2de elftal/jeugdelftal wil laten spelen in de competitie. Hiervoor moet je een ok/niet ok geven... als je niet een ok hebt gegeven dan denk ik dat ie automatisch een niet-ok doet. en dus geen competitievoetbal dat jaar...
Ik heb daarop een ok gegeven (ging over mijn jeugdelftal onder 19) en dat team speelt nu ook competitie. Alleen voor mijn 2e elftal heb ik nooit die vraag gekregen en die spelen dus ook geen competitie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavorka schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:59:
[...]

Ik heb daarop een ok gegeven (ging over mijn jeugdelftal onder 19) en dat team speelt nu ook competitie. Alleen voor mijn 2e elftal heb ik nooit die vraag gekregen en die spelen dus ook geen competitie..
hmmm raar, en hebben de andere clubs (2de elftal d'r van dan) in jouw divisie WEL een competitie?

ben op werk, dus kan zelf niet checken, vandaar

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:01:
[...]
ben op werk, dus kan zelf niet checken, vandaar
Ik ook, dus zal vanavond eens kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

kavorka schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:33:
Heb je de regionalliga (sud) wel geladen? Want daar speelt het 2e team van 1860 namelijk in, dus heb je die niet gekozen dan is dat de reden :). Ik heb dit met Dusseldorf, het 2e team daarvan speelt lager dan regionalliga...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
Vos schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:33:
[...]

Heb je de regionalliga (sud) wel geladen? Want daar speelt het 2e team van 1860 namelijk in, dus heb je die niet gekozen dan is dat de reden :). Ik heb dit met Dusseldorf, het 2e team daarvan speelt lager dan regionalliga...
Dat zal het zijn ben ik bang voor. Nu spelen mijn spelers in het 2e elftal dus geen wedstrijden en dat kan nooit goed zijn voor hun ontwikkeling denk ik? Dan maar verhuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:22
kavorka schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:45:
[...]

Dat zal het zijn ben ik bang voor. Nu spelen mijn spelers in het 2e elftal dus geen wedstrijden en dat kan nooit goed zijn voor hun ontwikkeling denk ik? Dan maar verhuren?
Of opnieuw beginnen :)

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Christiano007 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:33:
[...]

Me 2, geen enkel probleem.

Welke foutmelding(en) krijg je?
Geen foutmelding. Hij start op en na de twee logo schermen blijft het beeld zwart. Kan ik alleen nog afsluiten met taakbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Bij mij werkt ie wel op Vista, ik krijg alleen een foutmelding bij het opslaan van de game, iets in de trand van "Cannot save game" :( Iemand een oplossing?

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Wacky schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:02:
Bij mij werkt ie wel op Vista, ik krijg alleen een foutmelding bij het opslaan van de game, iets in de trand van "Cannot save game" :( Iemand een oplossing?
Misschien is proberen om 'compress savegame' aan of uit te zetten? Wie weet werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ik zit nu in mijn tweede seizoen van Heerenveen. Het eerste seizoen ging bagger en ik verloor heel veel punten in het laatste kwartier van een wedstrijd. Geen europees voetbal gehaald en geen transferbudget voor het tweede seizoen. Ik had gelukkig wat gratis spul kunnen aankopen en een koopje: Dagoberto. Voor 375k. Best leuke speler!

De eerste 5 wedstrijden gingen perfect, maar nu komt mijn laten-we-alles-verspelen-in-het-laatste-kwartiertje-syndroom weer bovendrijven. Het is alsof mijn spelers allemaal in hun broek schijten van angst.

Ik ga nu maar een speciale tactiek maken voor het laatste kwartiertje ofzo. Erg aggressief spelen oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

kavorka schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:45:
[...]

Ik zorg dat ik een basis 11 heb van 20 man max. Dan zitten er 2 op de tribune maximaal. De rest zijn jonkies (en talenten imo) die ik in U19 gooi of verhuur. Bij een aantal blessures haal ik 1/2 man uit de U19. Werkt prima zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 27-06-2007 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kramon schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:40:
Ik zit nu in mijn tweede seizoen van Heerenveen. Het eerste seizoen ging bagger en ik verloor heel veel punten in het laatste kwartier van een wedstrijd. Geen europees voetbal gehaald en geen transferbudget voor het tweede seizoen. Ik had gelukkig wat gratis spul kunnen aankopen en een koopje: Dagoberto. Voor 375k. Best leuke speler!

De eerste 5 wedstrijden gingen perfect, maar nu komt mijn laten-we-alles-verspelen-in-het-laatste-kwartiertje-syndroom weer bovendrijven. Het is alsof mijn spelers allemaal in hun broek schijten van angst.

Ik ga nu maar een speciale tactiek maken voor het laatste kwartiertje ofzo. Erg aggressief spelen oid...
Ik ken het |:(

Verdedigender gaan spelen. Je verdediging 'deep' zetten. Een extra verdediger of verdedigende middenvelder erin. Bijv In het midden met pijl naar achter, werkt goed bij mij op een 4 mans verdediging. Tijdrekken op vaak. Snelheid omlaag en kort op elkaar spelen.

Maar als de angst er in slaat werkt eigenlijk niets weet ik uit ervaring. Tussendoor een vriendschappelijke wedstrijd tegen een amateur die je dik wint is goed voor de moraal. En let op of je je team steunt. Van solliciteren bij andere clubs raken je spelers op de een of andere ook zenuwachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:21:
[...]

Ik ken het |:(

Verdedigender gaan spelen. Je verdediging 'deep' zetten. Een extra verdediger of verdedigende middenvelder erin. Bijv In het midden met pijl naar achter, werkt goed bij mij op een 4 mans verdediging. Tijdrekken op vaak. Snelheid omlaag en kort op elkaar spelen.

Maar als de angst er in slaat werkt eigenlijk niets weet ik uit ervaring. Tussendoor een vriendschappelijke wedstrijd tegen een amateur die je dik wint is goed voor de moraal. En let op of je je team steunt. Van solliciteren bij andere clubs raken je spelers op de een of andere ook zenuwachtig.
Ga ik proberen! Oefenen tegen amateurs is ook een slimme zet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

De exacte foutmelding die ik krijg is:

"The game could not be saved"

Er zijn slechts een aantal fora op internet waar deze foutmelding ook wordt genoemd, maar de oplossing is helaas nergens bekend. De laatste update (7.0.2) is geinstalleerd trouwens.

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb een verdediger die terug in de tijd kan gaan ofzo. Om 19:30 speelt hij met BrazilieU20 in Brazilie tegen Ecuador...en om 19:45 speelt bij mijn team tegen Bayern. Knap werk :p. Mijn A interland spelers zijn wel gewoon afwezig.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 28-06-2007 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 17:06:
Ik heb een verdediger die terug in de tijd kan gaan ofzo. Om 19:30 speelt hij met BrazilieU20 in Brazilie tegen Ecuador...en om 19:45 speelt bij mijn team tegen Bayern. Knap werk :p. Mijn A interland spelers zijn wel gewoon afwezig.
Hoe was zijn fit-heid ? hij zal wel vet vermoeid moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Tijdzones?
(Maar hoe is hij dan ooit op tijd terug....)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik moest gewoon mijn wedstrijd met Dusseldorf afwerken, toen was hij gewoon fit (in de 90%). Naderhand kreeg ik een bericht over zijn optreden voor Brazilië. Er is mij niet opgevallen dat hij niet-fit was daarna. Heel apart, want normaal heb je 1/2 dagen vantevoren al dat er bij een speler INT staat (naar mijn weten) dat hij op international duty is. Dit heb ik bij andere U21 spelers wel. Een bugje lijkt me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmvision
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09-2019
Ik speel nu 5 seizoenen met FC Omniworld, gepromoveerd na 2 seizoenen en ben nu subtop in de Eredivisie en heb 2 maal de beker gewonnen. Redelijk succesful dus met zo'n kleine club, en 3 internationals 'gekweekt' (Richard Haklander, Tom Kalkhuis en Beau Molenaar).

Nu heb wil ik al een jaar weg naar een buitenlandse competitie maar niemand wil mij hebben, zelfs de allerkleinste clubs uit de onderste regionen van Engeland, Spanje, Duitsland, Frankrijk en Italie niet. Ik ben ook bondscoach van de USA en heb de halve finale van het WK gehaalt en de Gold Cup gewonnen maar ook de MLS clubs willen mij niet. Uiteindelijk maar ontslag genomen om te zien of dat iets uitmaakt. Nee dus ...de enige club die mij een contract aanbied is Ajax. Uiteindelijk toch maar genomen en hopelijk komen buitenlandse clubs later als ik success met Ajax heb?

Heeft iemand daar ervaring mee, dat als je een relatief kleine club naar de subtop brengt je alleen maar aanbiedingen krijgt van clubs uit dezelfde competitie en het moeilijk (of onmogelijk) is naar een (kleine) buitenlandse club kan verkassen? Ik heb mijzelf aan alle buitenlandse clubs aangeboden als die hun manager de laan uit stuurden (zo'n 15 in totaal), maar Ajax wilt mij wel hebben? Vreemd hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Je hebt waarschijnlijk alleen maar nationaal succes geboekt, als je nooit europees hebt gespeeld dan "kennen" die clubs je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmvision
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09-2019
Ik heb wel UEFA Cup voetbal gespeeld; nooit erg ver gekomen maar toch enkele kleine overwinningen op bekende clubs (Parma, Porto, Bordeaux) en ben ook bekend in de US vanwege mijn success als coach van Team USA.

[ Voor 20% gewijzigd door jmvision op 29-06-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, Blackburn bied me Hleb voor € 0 aan. Alsof die in de Allsvenskan wil spelen bij een promovendus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig dit:
"He started to lift his shirt"
"But after a quick glance at the ref he changes his mind"

briljant 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 21:56:
Hahaha, Blackburn bied me Hleb voor € 0 aan. Alsof die in de Allsvenskan wil spelen bij een promovendus.
Tis niet die van arsenal, maar zn broer(tje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, daar zijn weer. Seizoen 2019/2020 voor Ayr United zit er ook weer op.

Om te beginnen de transfers. Lekker simpel: er is niemand aangekocht, en één ST + wat jeugdspelers verkocht. Wel heb ik een talentvolle GK (Hart) en ST (Grant) vanuit de reserves gepromoveerd naar het eerste elftal.

De verwachtingen van zowel board als supporters waren een respectable league position. Ik persoonlijk wilde de playoffs wel halen.

Financieel loopt alles op rolletjes: ik zit nog steeds ruimschoots onder wagebudget, en het vermogen in kas is gestegen van 3.2 miljoen aan het begin van het seizoen tot ongeveer 3.6 miljoen nu. Alles OK dus.

In de CIS Cup werd ik meteen al uitgeschakeld door Queen of the South, met 1-2 verloren... niet al te best gespeeld ook.

In de League Cup ging het gelukkig een stuk beter. De eerste ronde tegen Berwick werd met gemak met 2-0 gewonnen, en de tweede ronde tegen opnieuw Queen of the South werd weer met 2-1 gespeeld, maar dit keer in mijn voordeel. In de derde ronde trof ik Raith, van een divisie hoger, dit werd dus een lastige opgaven. Ondanks dat we me 1-0 verloren, hebben we toch een prima wedstrijd gespeeld.

Ten slotte was er ook nog de Scottish Cup. In de tweede ronde werd vrij eenvoudig met 2-0 gewonnen van East Fife. In de derde ronde kreeg ik een erg zware loting: Dunfermline Athletic, uit de Premier League, twee divisies hoger. In een ware thriller werd het 2-2, zodat een replay nodig was. Ook hier ging de wedstrijd behoorlijk gelijk op, maar door een fout van mijn keeper verloren we toch met 1-0. Toch was ik niet ontevreden dus.

In de competitie begon het al meteen heel erg lekker. Het komt er simpelweg op neer dat ik altijd in de top van het klassement heb gestaan, en na 1/3e van alle wedstrijden stond ik eerste, een positie die ik daarna niet meer heb afgestaan, zoals hieronder te zien is:

Afbeeldingslocatie: http://img185.imagevenue.com/loc346/th_75762_ayr33_122_346lo.jpg

De tweede promotie met deze club dus, volgend jaar spelen we de in de eerste divisie. Hopelijk daarna meteen door naar de Premier League ;)

Voor volgend jaar moet ik me echter nog wel flink versterken. Sowieso het hele middenveld, want twee spelers zijn al erg oud (resp 35 en 36 jaar), en voor mijn AMC en DM heb ik geen backups van voldoende niveau. En een extra DR zou ook wel welkom zijn...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img189.imagevenue.com/loc543/th_75768_ayr34_122_543lo.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img104.imagevenue.com/loc762/th_75774_ayr35_122_762lo.jpg

Beste speler qua ratings:

Afbeeldingslocatie: http://img170.imagevenue.com/loc413/th_75776_ayr36_122_413lo.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img187.imagevenue.com/loc415/th_75777_ayr37_122_415lo.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
spirry schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 17:58:
Iemand die misschien in 2011-15 zit en even wil kijken wat de basis van het Nederlands elftal is?
2020 ook goed? Ben zojuist bondscoach van NL geworden, dit is de basis-squad:

Afbeeldingslocatie: http://img12.imagevenue.com/loc936/th_87907_ayr38_122_936lo.jpg

Een echt vreemdelingenlegioen dus... voor zover ik kan zien zijn alleen Babel en Maduro nog echte spelers, en is de rest allemaal regen. En die zijn ook al erg oud (resp 33 en 35 jaar), dus die zullen ook wel snel weg gaan....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnaldum is ook nog echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Ah :)

Zag net dat Serginho Huisman trouwens ook echt is, zit in 2006 bij Stormvogels Telstar :)

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 01-07-2007 14:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ja, ik had ook zoiets. Ik zat met PSV in Japan, 1 speler van me speelt om 19.30 uur een interland in Amsterdam, en om 20.45 staat hij bij mij op het veld in Yokohama 8)7

Ik vind het eigenlijk best storend, van zulk soort dingen zijn er best wel wat in het spel. Hopelijk hebben ze daar wat aangedaan in FM-08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsinho schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 17:21:
[...]

Tis niet die van arsenal, maar zn broer(tje)
Dan nog, van de Premiership naar Zweden...

Zijn reactie was dan ook: "...doesn't think Sleipner can meet his demands." Op zich nog redelijk, had ook kunnen zijn: "Hahahahahaha."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Joepie, een ronde verder in de UEFA cup met Heerenveen:

Afbeeldingslocatie: http://www.devschuur.com/screenshots/fm2007/heerenveen-real.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

"Eerste ronde met rechtstreekse uitschakeling heenwedstrijd van de Euro Cup"

Dat is toch tenenkrommend slecht, of zie ik dat verkeerd? :P

Geef mij maar de Engelse taal in FM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Tenenkrommend? Ja. Zijn geloof ik vlamingen die het hebben vertaald.

Maar ach, ik kijk er wel doorheen :P

/edit
Ik had vandaag trouwens een leuke wending in mijn 3e seizoen heerenveen. Ik stond tot november bovenaan door een ongekend goede reeks. En plots zakte het team in en verloor van alles en iedereen. Ik stuur ze nu de wedstrijd in met 'doe maar rustig aan' en alles is weer oké. Ik kwam op dat idee omdat de keepers ineens klaagden over druk enzo :)

[ Voor 62% gewijzigd door kramon op 02-07-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, daar is-tie weer, seizoen 2020/2021 voor Ayr is weer voorbij.

Aangezien ik vorig jaar gepromoveerd ben is de missie vrij duidelijk: fight bravely against relegation.

Zoals in mijn vorige update gezegd, wilde ik wel wat versterkingen halen, dus er is een AMRLC, een DM en een AMLC gehaald. Ik had ook nog een DR op het oog, maar die linkmiechel liep over naar de tegenpartij :r

Ik heb mijn parentclub-link met Huddersfield Town verbroken, omdat ik een club met meer kwaliteiten wilde hebben, en de board wil niet meer dan 1 parentclub toestaan. Ik heb nu een nieuwe parent link met Celtic, en daaruit is Fry on loan uit voortgekomen. Hij is zo goed, dat ik ga proberen hem los te weken en aan te kopen, ik heb er geld genoeg voor. Als dat niet lukt, wil ik proberen hem toch weer te huren volgend seizoen.

Financieel zit alles nog steeds snor: kas gegroeid van 3.6 miljoen naar bijna 4.4 miljoen, ruim onder wagebudget en een ruim voldoende transferbudget.

In de League Cup moest ik in de eerste ronde meteen tegen Glasgow Rangers, normaal gesproken vrij pittig dus. Met een beetje mazzel wist ik ze op 1-1 te houden. Helaas verloor ik de penalty shoot-out met 4-2, dus dat was meteen exit.

In de CIS Cup eindigde ik ook al in de eerste ronde, dit keer door een geflatteerde 0-3 tegen Gretna, uit de Premier League.

In de derde ronde van de Scottish Cup moest ik tegen Cowdenbeath, waar ik nipt met 2-1 verloor. De cups liepen dit jaar dus niet bepaald fantastisch...

In de competitie ging het niet onaardig, gezien de vrij gemiddelde selectie. Wel heb ik de hele tijd zo rond de degradatie plaatsen gestaan, maar dat viel te verwachten. Het niveau tussen de Leagues One and Two is gewoon een stuk groter dan die tussen Two en Three. Zie hieronder het competitie-verloop:

Afbeeldingslocatie: http://img170.imagevenue.com/loc383/th_98195_ayr39_122_383lo.jpg

Al met al bem ik dus heel erg tevreden dat ik me heb kunnen handhaven in de League One, ik hoop dat ik daar volgend jaar op kan doorbouwen.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img140.imagevenue.com/loc568/th_98196_ayr40_122_568lo.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img178.imagevenue.com/loc560/th_98281_ayr41_122_560lo.jpg

Beste speler qua rating:

Afbeeldingslocatie: http://img187.imagevenue.com/loc510/th_98282_ayr42_122_510lo.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img170.imagevenue.com/loc478/th_98288_ayr43_122_478lo.jpg

--

Verder ben ik ook nog bondscoach van het Nederlandse Vreemdelingenlegioen Elftal, maar hierover komt t.z.t. een eigen update.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen voor het sluiten van de transfermarkt komt de seizoensverwachting van de wedkantoren. Sleipner als promovendus 1:500 voor de titel, kortom degradatiekandidaat nr1. Ook al heb ik bijna 20 nieuwe, sommige veelbelovende, spelers gehaald. Ook wat jong spul met hopelijk potentie, aangezien ik die niet had omdat daar tot voor kort gewoon geen geld voor was.

Nu komt de vraag uit de media: Gaan jullie het redden met dit team?
Ik zeg: Absoluut!

Niet zo gek ook. In de voorbereiding zijn de resultaten veelbelovend, met oa 4-1 vs MyPa; 4-0 vs Flora Tallin; 4-0 vs Lillestrom en 0-3 vs Olympiakos Nicosia. En er zitten gewoon goede nieuwe spelers in m'n team. Mogelijk gemaakt doordat ik voor 2 spelers een absolute hoofdprijs heb gevangen in 5M en 2M ('echte waarde' ongeveer 200k). M'n topscoorder van vorig seizoen staat nu op voor 7M.

Maar goed, ik denk dus dat we het gaan redden. Nu denken een paar spelers (die er al een seizoen zaten) dat ze niet hard hun best hoeven te doen voor concurrentie om een plaatsje in de eerste elf. Ehm, er is in de winter 20 man bijgekomen...?!? Vreemde reactie, vooral omdat het 2 dagen voor het sluiten van de transfermarkt en een week voor de seizoenstart is. Dan heb je je team toch wel op orde en komen er meestal geen grote aankopen meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, even een kleine tussenupdate van mijn bondscoachschap van het Nederlands Elftal.

Direct na het afgelopen EK werd ik aangesteld als trainer, nadat Stanley Menzo als bondscoach was ontslagen. De KNVB verwachtte dat ik me met gemak zou kwalificeren voor het WK 2022 in Italie.

Helaas had ik op een aantal positities (met name vleugelverdedigers en AMC) geen echt supergoede spelers, zodat de qualificatie niet erg lekker liep.

Dit zijn de results:

Afbeeldingslocatie: http://img144.imagevenue.com/loc1018/th_59471_holl1_122_1018lo.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img140.imagevenue.com/loc596/th_59477_holl2_122_596lo.jpg

En dit is het overall plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://img34.imagevenue.com/loc645/th_59480_holl3_122_645lo.jpg

Ik verwacht dan ook elk moment mijn ontslag...

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 03-07-2007 14:18 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoB_HenK
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 19:59
Wat ik me afvraag; Aangezien de status officieel 'multiplatform' is, speelt iemand FM niet op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:49:
En dit is het overall plaatje:

[afbeelding]

Ik verwacht dan ook elk moment mijn ontslag...
Auw... Da's balen.
Maar wel attractief voetbal met vleugelaanvallers gespeeld? Dan is er niets aan de hand, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Speelde idd veel via de vleugels ja. Zij het een beetje noodgedwongen, omdat er geen écht goede AMC's waren. Helaas kwamen veel van de tegenaanvallen ook via de vleugels, en daar toonde zich dus een gebrek aan kwaliteit van de aanwezige vleugelverdedigers.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Nee als je dat niet zou doen krijg je gelijk Kruif op je dak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Nilsinho schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 15:38:
Nee als je dat niet zou doen krijg je gelijk Kruif op je dak :p
Nou, die heeft al een hele tijd niks meer van zich laten horen. Volgens mij is die met pensioen ofzo :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

2 weken geleden nog, na het EK.

Hmm... Roma ging niet als verwacht met toptransfers en zelfde taktiek. Na een 5-2 verlies op Brescia (thuis!!!) vond ik het wel welletjes, en heb ontslag genomen
Nu ffkes kijken wat ik met Dordrecht ervan bak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een paar wedstrijden onderweg in de Allsvenskan. Met bizarre uitslagen!
De tweede wedstrijd van het seizoen was direct de op één na moeilijkste. Thuis tegen kampioen IFK Göteborg (alleen uit is moeilijker :P). Nog voor rust stond de eindstand van 3-0 voor Sleipner op de borden. 2 wedstrijden verder, uit tegen runner-up AIK (de op twee na moeilijkste wedstrijd), 2-3 winst! Daarna wel 2x op rij verloren, waarvan de laatste kansloos met 0-5. Zo sta je 3e, en zo sta je weer 10e. Maar ik zie perspectief voor de rest van het jaar. Wil het liefst Europees halen, maar dat is denk ik nog te moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
@ Wildhagen:

Mohamed Albers; het zit wel snor met onze multi-culti samenleving in 2020. :+

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
LoneRanger schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 18:29:
@ Wildhagen:

Mohamed Albers; het zit wel snor met onze multi-culti samenleving in 2020. :+
Hehe, ja, idd :)

Tis notabene ook nog de beste DC die ik heb voor het Nederlands Elftal ook nog. Ijzersterk in het koppen (stat is 19 daarvoor, is mijn targetman bij corners), en behoorlijk snel (stat is 18).

Leon de Weerdt is de tweede erg goede, en de rest is allemaal stukken minder...

Zit trouwens nog een tweede 'multi culti' in het elftal: Mohamed Kosters. Ook een vrij goede speler, maar niet bovengemiddeld goed ofzo, niet te vergelijken met Albers iig.

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 03-07-2007 19:14 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img130.imagevenue.com/loc464/th_35954_ayr44_122_464lo.jpg

En lees dan het bericht vlak daarboven...

Zucht, af en toe word ik zo moe van FM....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BoB_HenK schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:22:
Wat ik me afvraag; Aangezien de status officieel 'multiplatform' is, speelt iemand FM niet op de pc?
Op de MAC en de PSP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, daar zijn we weer, seizoen 2021/2022 voor Ayr is weer voorbij.

De financien zijn nog steeds op orde, dus daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen.

Qua transfers is er ook vrij weinig te melden, één speler is vertrokken, verder niks aangekocht.

In de CIS Cup moest ik in de eerste ronde tegen Dumbarton, waar ik met 2-1 verloor...

In de League Cup moest ik meteen tegen Motherwell, waar ik met 2-1 verloor...

In de Scottisch Cup moest ik tegen Queen of the South, waar ik in de eerste ronde een 2-2 meenam, zodat een replay nodig was. Die verloor ik met 2-1....

Conclusie: ik haat cups!

Dan tot slot de competitie. Hier begon het behoorlijk beroerd, ik had met een enorm vormcrisis te maken, wat ik ook probeerde, niks werkte. En tot overmaat van ramp kwam er ook nog een stevige blessuregolf overheen. Het resultaat zie je hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://img165.imagevenue.com/loc721/th_51252_ayr45_122_721lo.jpg

In de tweede helft heb ik me wel licht kunnen herstellen, maar niet genoeg om de degradatiweplayoffs te ontlopen helaas.

In die playoffs moest ik in de eerste ronde tegen Dumbarton, waar ik uit met 2-2 gelijkspeelde. Thuis wist ik vrij eenovudig met 3-0 te winnen, zodat ik naar de laatste ronde van de playoffs doorging. Hier moest ik tegen Falkirk. Thuis werd het een 0-0 gelijkspel, uit werd het een 1-1, zodat ik op aggregate door ben en in de League One blijft.

Voor volgend jaar wil ik echter wel een stevige verbetering zien, want anders denk ik niet dat ik mijn driejarige contract wat komend seizoen afloopt ga verlengen, Ik zit inmiddels alweer een goede acht jaar bij de club...

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img182.imagevenue.com/loc82/th_51259_ayr46_122_82lo.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img164.imagevenue.com/loc1113/th_51260_ayr47_122_1113lo.jpg

Beste speler qua rating:

Afbeeldingslocatie: http://img179.imagevenue.com/loc599/th_51265_ayr48_122_599lo.jpg

Topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img162.imagevenue.com/loc1024/th_51266_ayr49_122_1024lo.jpg

----

LOL, Belgie word Wereldkampioen 2022 :P

Afbeeldingslocatie: http://img44.imagevenue.com/loc1025/th_57649_ayr50_122_1025lo.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 04-07-2007 16:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No fxcking way, wij wereldkampioen. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

8)7 Volgens mij spelen ze bij Liverpool FM :+

Krijg namelijk net een nieuwsbericht in januari 2007 (nieuwe game) dat Liverpool Torres heeft gehaald :Y)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Jemig, ik mis nu zoveel man door blessures en interlands...
Eerste selectie: 24 man (11 kunnen spelen, 8 interland spelers, 5 injuries)
U19: 17 man (5 blessures, 4 interland spelers, 9 ineligible....)

Ik moet nu gewoon 'grijze' spelers (die nep spelers) gaan opstellen...kan moeilijk 2 keepers in het veld gaan zetten :p.

Blijft leuk dat die wedstrijden ook verplaatst worden :s

[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 05-07-2007 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Ik heb ook wel een beetje last van een blessuregolf... :|

In mijn twee spitsensysteem heb ik een snelle en een stevige spits opgesteld. Op beide posities zijn de eerste en tweede keus minstens twee weken uitgeschakeld (mijn sterspits is zelfs 3 maanden out... :( ). Dan denk ik: Laat ik één van mijn vele talentvolle spitsen uit de jeugd eens een kans geven.Niet dus, want die vallen ook met bosjes op het moment...

Nu ga ik dus mijn ongeslagen recordreeks (26 op rij and counting!) in de Serie A maar proberen voort te zetten met een AMC en een spits die ik al een heel seizoen negeer omdat hij niet goed genoeg is... :+

edit: Maar goed dat ik het van mijn goede defensie moet hebben. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Ottooo op 05-07-2007 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vos schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:35:
Jemig, ik mis nu zoveel man door blessures en interlands...
Eerste selectie: 24 man (11 kunnen spelen, 8 interland spelers, 5 injuries)
U19: 17 man (5 blessures, 4 interland spelers, 9 ineligible....)

Ik moet nu gewoon 'grijze' spelers (die nep spelers) gaan opstellen...kan moeilijk 2 keepers in het veld gaan zetten :p.

Blijft leuk dat die wedstrijden ook verplaatst worden :s
je kan het bij instellingen toch wijzigen dat wedstrijden niet verplaatst worden.
Misschien is dat een oplossing voor je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk FC Emmen is voor het eerst in haar bestaan Kampioen geworden van de 1e divisie _/-\o_

heeft wel 4 seizoenen geduurd maar toch blijkbaar heeft de jeugd toch toekomst met een beetje hulp van PSV die elk seizoen Hoogstrate bij mij liet (na mijn verlenings aanvraag) en Feyenoord als Moederclub

Nu maar eens zien of die relatie tussen PSV met Hoogstrate en Feyenoord blijft bestaan ofdat ik geen moederclub meer mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, alweer een update, want ook seizoen 2022/2023 is voor Ayr weer ten einde :)

Financieel blijft het allemaal goed gaan, de kas is gegroeid van 4.6 miljoen naar 5.4 miljoen, en nog steeds ruim onder het wagebudget, plus ruim 4 miljoen transferbudget nog in kas.

Qua transfers is er wel een ander te meldne. Omdat het team behoorlijk op leeftijd aan het komen was (gemiddelde leeftijd: 27 jaar, en redelijk wat 30+ ers) wilde ik alvast maar gaan beginnen met het aantrekken van een aantal jongere spelers. Gekomen zijn een ST, een AMR/ST en een DC. Hiertegenover staat het vertrek van een oudere DC en een oudere AMC. Verder ging een D/MR met pensioen, en dat was de laatste 'echte' speler in mijn squad. Nu heb ik alleen nog maar regens :)

De doelstelling van zowel board als supporters was helder: fight bravely against relegation.

In de CIS Cup ging het heel aardig. In de eerste ronde versloeg ik Queens Park vrij eenvoudig met 2-0, maar de tweede ronde was closer: een 2-1 overwinning tegen Cowdenbeath, met veel geluk. In de derde ronde moest ik tegen St. Mirren uit de Premier League. Dit werd eveneens een spannende wedstrijd, die ik maar nipt met 2-3 verloor. Toch ben ik dus niet ontevreden over de gang van zaken hier.

In de League Cup ging het wat minder: ik werd al in de eerste ronde uitgeschakeld door Dunfermline Athletic, met 2-1 een terecht nederlaag.

Tot slotte de Scottisch Cup. Ook hier ging het best OK, de eerste ronde tegen Arbroath speelde ik met 0-0 gelijk, maar in de replay won ik vrij eenvoudig met 3-0. In de tweede ronde ging het nog veel makkelijker: East Stirling bood geen serieus tegenspel, zodat ik ze met 6-1 van de mat kon spelen. In de derde ronde moest ik tegen Aberdeen, uit de Premier League. Ook dit was een erg spannende wedstrijd, maar ik verloor toch met 0-1. Geen schande, als je bedenkt dat ze al jaren achter elkaar kampioen geworden zijn.

In de cups ging het dit jaar dus aanmerkelijk beter dan de vorige jaren :)

Tot slot de competitie. Hier ging het, in tegenstelling tot vorig jaar, erg goed. Ik heb heel lang in de subtop gestaan, wat eigenlijk niet realistisch was. Het laatste derde deel van het seizoen zakte ik dan ook tot een (hoge) middenmoot-positie, wat al een stuk realistischer is. Het verloop:

Afbeeldingslocatie: http://img124.imagevenue.com/loc827/th_19519_ayr51_122_827lo.jpg

Voor volgend jaar wil ik toch ook weer een middenpositie zien te halen, en wellicht zit er zelf meer in :)

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img43.imagevenue.com/loc699/th_19526_ayr52_122_699lo.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img161.imagevenue.com/loc1108/th_19532_ayr53_122_1108lo.jpg

Beste speler qua rating, tevens topscorer:

Afbeeldingslocatie: http://img186.imagevenue.com/loc355/th_19538_ayr54_122_355lo.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je DC/DM is je topscorer ?

Euhm, oké. :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:10:
Je DC/DM is je topscorer ?

Euhm, oké. :P :D
Ja :P

Hij is iemand die ik bij een corner gebruik als een 'near post flick-on', en op die manier scoort hij heel vaak. Op één na komen al zijn goals uit corners namelijk. Die ene uitzondering is een vrije trap net buiten de 16.

Hij is wel DM (Accomplished), maar ik gebruik hem eigenlijk alleen als DC (Natural).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

OMFG :'(

Moet de CL finale tegen Valencia met Arsenal spelen met 11 man, zonder wissels en 3 lichtgeblesseerden in de basis :'(

*O* *O* Gewonnen!

Na penalties, dat wel

Nota bene schoot David Villa (penalties: 20) mis _O-

2-4 :D

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 06-07-2007 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 09:04:
[...]

je kan het bij instellingen toch wijzigen dat wedstrijden niet verplaatst worden.
Misschien is dat een oplossing voor je probleem?
Move matches for TV staat er bij preferences. Die heb ik aangevinkt, verder kan ik nergens iets vinden. Ik kwam het redelijk door met een 0-0 tegen gladbach en 1-1 uit bij Panathinaikos voor de CL. Iedereen is weer terug nu :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
Seizoen 2017-2018: Championship

De dag was aangebroken dat Slough Town hun opwachting mocht maken in de Championship. Na een zomer vol feestvieren voor de supporters zou het een zwaar seizoen worden. De media verwachtte dan ook rechtstreekse degradatie en had me een 24e plaats toebedeeld. De supporters en het bestuur waren al lang blij als ik dapper vocht tegen degradatie. Mijn eigen doelstelling was overleven.

Na in de zomer 12 spelers te hebben aangetrokken, waaronder een redelijke keeper, en evenveel spelers te hebben verkocht en/of laten gaan had ik het idee dat ik een degelijke selectie had. Zowel qua kwaliteit als kwantiteit. Alle plaatsen waren dubbel bezet waarbij de eerste 11 wel beter waren als de backups maar het kon er goed mee door.

De voorbereiding vooral gebruikt om het morale op te krikken tegen zwakkere tegenstanders en dat liep dan ook lekker soepel.
Bij aanvang van de competitie bleek dat niet de gewenste uitwerking te hebben, al vrij snel bezette ik de laatste plaats. Aangezien ik voortborduurde op de opstelling van het afgelopen seizoen waarin ik was gepromoveerd was het tijd om de tactiek en opstelling te veranderen. Verdedigend stond het niet eens zo slecht maar vooral op het middenveld ging het ronduit waardeloos.
Na wat experimenteren ging het wat beter maar nog niet goed genoeg. Halverwege de competitie stond ik dan ook weliswaar boven de degradatie streep maar het verschil was dermate klein dat het aanpoten was.
Op dat moment maakte ik een belangrijke wijziging in mijn opstelling, weg met de wingbacks en anchorman (DM). Het werd een 4-2-2-2 opstelling, DL-DC-DC-DR-MC-MC-AML-AMR-FC-FC en aanvallend ingesteld. De keuze om een DM te vallen was simpel, verdedigend stond het goed dus daar kon ik hem missen maar ik verloor de slang op het middenveld. Dus daar moest de veldbezetting beter
Ik zwom in de DM’s en die had ik allemaal gedurende de eerste helft van het seizoen op positie training gezet. Aangezien de DM’s eigenlijk de betere stats hadden bestonden mijn 2 DC’s en 2 MC’s uit omgetrainde pure DM’s. In deze opstelling had ik dan eigenlijk van de 11 maar 5 spelers op hun natuurlijke positie spelen.
Met de nieuw opstelling pakte mijn team al snel de nodige punten en konden we met een goede 2e seizoenshelft halverwege eindigen.

Wat betreft de financiën ging het afgelopen seizoen zoals altijd niet goed. Ik verloor per maand 400K ongeveer maar ik had gelukkig genoeg geld om het seizoen door te komen zonder in het rood te geraken. Echter dat betekende wel dat elke interesse in 1 van mijn betere spelers een direct gevaar betekende aangezien mijn voorzitter een Dagobert Duck is. En helaas, dat betekende dan ook dat mijn beste verdediger werd verkocht. Ik had hem pas de zomer ervoor gehaald, dus speelde zijn eerste seizoen bij mij, voor 1,2 miljoen en ging weg voor 2,5 miljoen. Had hij nog een seizoen bij mij gevoetbald had hij denk ik veel meer opgebracht.
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/3232/verkochttalentwh8.jpg

De gemiddelde leeftijd lag het afgelopen seizoen op 21 jaar. Van de ongeveer 40 spelers waren er slechts 3 spelers 30+. Genoeg toekomst dacht ik zo. Met enkele goede aankopen komende zomer moet ik denk ik wel een gooi kunnen doen naar een playoff plaats.

Tot slot wat plaatjes ter verbeelding.

Eindstand competitie.
Afbeeldingslocatie: http://img361.imageshack.us/img361/9935/eindstandcompetitievj8.jpg

Competitie verloop.
Afbeeldingslocatie: http://img361.imageshack.us/img361/9344/competitieverloopno9.jpg

Topscorer, voor het 3e jaar op rij. Vrees dat ik hem binnen nu en het einde van het seizoen wel kwijt raak aangezien hij grotere plannen heeft, zoals de andere helft van mijn eerste 11 ook heeft.
Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/2066/topscoreroc7.jpg

Beste speler gezien zijn average rating en ook 1 van mijn talenten. Kwam pas halverwege seizoen in het team maar nam direct een belangrijke plaats in terwijl hij eigenlijk enkele wedstrijden moest invallen vanwege een blessure.
Afbeeldingslocatie: http://img361.imageshack.us/img361/8202/hoogsteaverageratingme2.jpg

We waren de verassing van het seizoen gezien de benoeming tot overachievers.
Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/10/overachieversjy2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
wildhagen schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:04:
Zo, alweer een update, want ook seizoen 2022/2023 is voor Ayr weer ten einde :)
Een seizoen in 5 dagen, als dat geen record is? :D
Wat is je game-status? "No time to eat, hardly breath, must play FM"? :+

hoe ga je dit combineren met rondemaster? ;)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
LoneRanger schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:45:
[...]

Een seizoen in 5 dagen, als dat geen record is? :D
Wat is je game-status? "No time to eat, hardly breath, must play FM"? :+
1 in 5 dagen? Maak dat drie in vijf dagen (sinds afgelopen zondag) ;)

Vakantie he, grootste deel van de dag lekker FM-en :)

Game status is 8 dagen, 11 uur en nog een beetje (weet niet precies, heb FM nu niet meer open). Status is "Remenber to call work and ask for more sick leave." :)
hoe ga je dit combineren met rondemaster? ;)
's ochtends FM-en (als ik niks anders te doen heb), 's middags Tour kijken, 's avonds Rondemaster bijwerken en weer verder FM-en (als er niks anders te doen is dan) ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Stelletje verslaafden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
1 van mijn spelers geeft aan dat hij denkt veel te kunnen leren van zijn teammaat, dus ik geef dat aan via de player interaction en dan krijg je dit als reactie 8)7 |:(

Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/5375/joshsmartpersonalko3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/9350/wespijffersnewsqb3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_/-\o_ Voor het eerst heb ik Football Manager een wedstrijd gewonnen zonder ook maar 1 doelpoging van de tegenstander :D

Gelukkige verliezer: Sunderland, 4-0 :D

13-9-4 schoten tegen 0-0-0 8)

edit: hmm, Arsenal wordt overgenomen door een "consortium", waardoor de directors me een transfer embargo opleggen. Hopelijk is die take-over snel gedaan, anders heb ik straks een probleem tijdens de zomerstop :P (zit in Mei)

:( Worden in het nieuwe seizoen, in de derde wedstrijd tegen West Ham er doodleuk 3 van mijn AM's uitgeschopt in de laatste 10 min :( Eerst Sergio Agüero (die ik voor 41M kon halen, itt mijn vorige game waar ik 81M moest betalen), daarna Van Persie en als laatste nog even Kranjcar :(

Resultaat:

Kranjcar: 4 maanden
Van Persie: 3 weken
Agüero: 2 weken

:( En Kranjcar was net terug van 3 maanden out :'(

:( :X Tuurlijk, David Villa ook nog even 1 maand er uit tijdens een training 8)7

[ Voor 75% gewijzigd door Angeloonie op 09-07-2007 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ik had halverwege het seizoen, direct na de winterstop ook zo'n blessuregolf bij m'n spitsen. Vervelend.

Ik zit nu in mijn derde seizoen Heerenveen en doe al bovenin mee in de eredivisie. Europees laat het nog te wensen over (6-1 de boot in tegen man united :( ). Ben inmiddels ook bondscoach van nederland. Minder goed nieuws: heerenveen is overgenomen door ene Sander Swart en die denkt eraan mij te vervangen door Frans Adelaar :S Nadat de club ook echt werd overgenomen werd dat wat getemperd en er staat nu 'Sander Swart is considering your future at the club'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0k
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-03-2024

s0k

Na al m'n jaren ervaring CM/FM vraag ik me eigenlijk toch opeens 1 ding af :P
Bij team instructions kan je Passing style instelling. Dit zelfde kan per positie ingesteld worden. Wat is hier nou het verschil in? Is de passing style bij team instructions overrulend oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
s0k schreef op zondag 08 juli 2007 @ 19:32:
Na al m'n jaren ervaring CM/FM vraag ik me eigenlijk toch opeens 1 ding af :P
Bij team instructions kan je Passing style instelling. Dit zelfde kan per positie ingesteld worden. Wat is hier nou het verschil in? Is de passing style bij team instructions overrulend oid?
Andersom. Alle instelling bij player instruction overrulen de team instructions. Al klopt het niet helemaal mijn inziens. Wanneer ik bijvoorbeeld mentality bij team instructions op all out attack zet en de player instructions ongewijzigd laat (staan bij mij van defensief tot aanvallend ingesteld) zie ik wel daadwerkelijk een verschil.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste