[Multiplatform] Football Manager 2007 - Deel 6

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 6.072 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15:49

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:04:
Het valt mij op dat wanneer de houdbaarheid van een FM spel ten einde loopt er weinig gepost word op het forum.
Dit is nu bij FM 2007 en was vorig jaar bij FM 2006 ook het geval.
Is dit toeval?
Of zijjn de diehards uitgekeken op FM 07 em wachten ze op FM 08
Ik wacht iig op 2008, met de nieuwe selecties stoeien *O*

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:33:
ik heb een vraag... over iets waar ik gigantisch van baal...

een speler uit mijn eigen jeugd (nu 22) is uitgegroeid tot een topspeler en allerlei clubs azen nu op hem.. nu heeft een club 17miljoen geboden terwijl ik 30 vraag... en heeft de voorzitter het bod geaccepteerd omdat hij het te goed vond om te weigeren..... terwijl het mijn spelmaker is en de belangrijkste man in mijn team...

kan ik dit op een of andere manier uitzetten??? of blokkeren??

alvast bedankt voor je reactie..

gr shaku
Nee, dit kun je zeker niet uitzetten. Het blokkeren weet ik niet zeker maar is volgens mij ook niet mogelijk.

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:33:
ik heb een vraag... over iets waar ik gigantisch van baal...

een speler uit mijn eigen jeugd (nu 22) is uitgegroeid tot een topspeler en allerlei clubs azen nu op hem.. nu heeft een club 17miljoen geboden terwijl ik 30 vraag... en heeft de voorzitter het bod geaccepteerd omdat hij het te goed vond om te weigeren..... terwijl het mijn spelmaker is en de belangrijkste man in mijn team...

kan ik dit op een of andere manier uitzetten??? of blokkeren??

alvast bedankt voor je reactie..

gr shaku
Enige kans is om hem een nieuw dik contract aan te bieden, zodat hij dat accepteert ipv de aanbieding van die club

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Angeloonie schreef op donderdag 20 september 2007 @ 22:34:
[...]

Ik wacht iig op 2008, met de nieuwe selecties stoeien *O*
Het wordt idd tijd voor FM2008, er is nog geen topice he?
Ik neem aan dat die weer geplanned staat voor eind oktober, ik heb er zin in 8)

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23-08 16:34
Ik heb 19 oktober gehoord als release datum, maar nog niks officieel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-02 22:41
Ik zag dat hij al te preorderen is via de grootste multimedia winkel van het internet;)

Maar dat is de engelse versie, blijft dat dan Engels of kon je bijvoorbeeld na patch 701 de Nederlandse taal kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
op de officiele website staat voor de kerst dus ik denk eind november begin december

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bear87
  • Laatst online: 05-02 22:41
Er is ook nog geen demo, dus of die 19 oktober gehaald wordt is inderdaad de vraag. Maar omdat die demo er nog niet is vraag ik me dus ook af hoe het met die taal zit, vorig jaar gebruikten ze het taalbestand uit de demo om van Engels Nederlands te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34
el-jorge schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 09:06:
[...]

Het wordt idd tijd voor FM2008, er is nog geen topic he?
Ik neem aan dat die weer geplanned staat voor eind oktober, ik heb er zin in 8)
Zal zodra ik thuis ben eens een topic voor 2008 in elkaar gaan zetten. ;)

Release staat inderdaad gepland voor 19 oktober. Hier zijn alvast een hoop screens te zien, evenals hier. En hier is een interview te lezen met Miles Jacobson over FM 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht met smart af... de screens zien er wel belovend uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop wel dat ik mijn zelf gemaakte foto's kan blijven gebruiken als dat niet kan is dat flink balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Dat kan gewoon, die 'computer'-gezichten verschijnen alleen bij 'regens' (spelers die na verloop van tijd door het spel zelf worden aangemaakt en dus niet echt bestaan.).

Ik neem aan trouwens dat je spelerfoto's bedoelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
JanW schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 12:46:
[...]

Zal zodra ik thuis ben eens een topic voor 2008 in elkaar gaan zetten. ;)

Release staat inderdaad gepland voor 19 oktober. Hier zijn alvast een hoop screens te zien, evenals hier. En hier is een interview te lezen met Miles Jacobson over FM 2008.
Huu, drukte, vandaag komt die TS niet, morgen heb ik tijd genoeg. Of iemand anders moet zich geroepen voelen. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ottooo schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 18:32:
^^ Dat kan gewoon, die 'computer'-gezichten verschijnen alleen bij 'regens' (spelers die na verloop van tijd door het spel zelf worden aangemaakt en dus niet echt bestaan.).

Ik neem aan trouwens dat je spelerfoto's bedoelde.
Ja die bedoelde ik. Heb inmiddels een behoorlijke verzameling opgebouwd zou balen zijn als die niet werkte.
Iedere speler heeft een uniek nummer in FM 07 is dat in FM 08 hetzelfde??
als dat niet zo is krijg ik alsnog veel werk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Dan heb ik denk ik goed en slecht nieuws voor je. De spelersfoto's zullen een andere vorm krijgen, maar die id's van die spelers blijven hetzelfde...

• JanW
[Multi] Football Manager 2008 :)

[ Voor 91% gewijzigd door JanW op 22-09-2007 16:39 ]

• Turbosjaak
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

Nog even en dan kan ik weer verder met FM, want 2007 ben ik helemaal moe gespeeld, ik heb het simpelweg teveel gedaan.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Ik heb nu een maand of 3 geen FM meer gespeeld en ik mis het spel nog steeds niet :X Misschien dat ik met de release van FM08 weer wat motivatie krijg?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

• Turbosjaak
  • Laatst online: 07:57

Turbosjaak

Un Chien De Liege

King Nothing schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:09:
Ik heb nu een maand of 3 geen FM meer gespeeld en ik mis het spel nog steeds niet :X Misschien dat ik met de release van FM08 weer wat motivatie krijg?
Dat probleem heb ik dus ook, het boeit me gewoon niet meer.

Powered By: Lenovo Thinkpad T61p & IBM Thinkpad X21

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:23
King Nothing schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 17:09:
ik sluit me ook aan. :Y)

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik speel het ook niet zo heel erg veel meer, maar toch nog wel een beetje, ben nog niet helemaal afgekicked ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Zo, daar zijn weer, met een seizoen klaar voor Harrogate, en dit was een supergoed seizoen, een van de betere die ik ooit in FM heb gehaald.

Om te beginnen de verwachtingen: de board en supporters verwachtten wederom een respectable league positie, ikzelf ging voor promotie.

Qua transfers is het vrij rustig gebleven: gekomen is een DC en dat was alles.

In de FA Cup moest ik in de tweede kwalificatieronde tegen Frickley, die met 2-1 werden verslagen. In de derde kwal.ronde moest ik tegen Kendal, en dat was nog makkelijker: 5-1 overwinning. In de laatste kwalificatieronde trof ik Halifax, uit een divisie hoger. In een spannende wedstrijd wist ik toch met 2-1 te winnen, waarna ik doorstroomde naar het hoofdtoernooi. In de eerste ronde wachtte Woking, uit League Two. Die waren helaas toch een maatje te groot, hoewel ik ze vrij goed bij kon houden: slechts een 1-2 verlies.

In de FA Trophy moest ik in de derde kwalificatieronde tegen Whitby, die vrij eenvoudig met 3-0 werden uitgeschakeld. In de eerste ronde moest ik tegen Weymouth, uit de Conf. South. Ook zij werden met 3-0 opgerold. De tweede ronde zag als tegenstander Rushden, uit de Conf. National. Met erg veel geluk wist ik ze met 2-1 te verslaan, waardoor ik alweer naar de derde ronde doorstroomde, waar Basingstoke uit Conf. South op me wachtte. Wederom had ik erg veel geluk, en ik wist ook hen met 2-1 te kloppen. Door naar de vierde ronde dus. Hier trof ik Sutton United uit de Conf. National, en helaas werd dit het eindstadion: 0-1 verlies in een erg gelijk opgaande weddstrijd.

Dan de competitie. In tegenstelling tot eerdere seizoenen begon het hier meteen ijzersterk, ik stond al na 3 wedstrijden op de eerste plaats, en heb die niet meer uit handen gegeven. Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://img31.imagevenue.com/loc625/th_65344_ht25_122_625lo.jpg

(de paar dipjes kwam omdat ik daar wedstrijden minder had gespeeld).

Wel ging het de laatste 5 wedstrijden bijzonder moeizaam, zodat de uiteindelijke beslissing pas in de laattse wedstrijd moest vallen: maar ik werd kampioen!

Voor volgend jaar dus in de Conf. National, en ik zal mijn team flink moeten versterken anders red ik dat nooit.

Competitie:

Afbeeldingslocatie: http://img12.imagevenue.com/loc1199/th_65354_ht26_122_1199lo.jpg

Selectie:

Afbeeldingslocatie: http://img13.imagevenue.com/loc907/th_65361_ht27_122_907lo.jpg

Beste speler qua rating:\\

Afbeeldingslocatie: http://img150.imagevenue.com/loc754/th_65368_ht28_122_754lo.jpg

Topscorer:
Afbeeldingslocatie: http://img146.imagevenue.com/loc727/th_65918_ht30_122_727lo.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel een stuk minder als voorheen maar het blijft leuk. De seizoenen duren alleen veel langer, dus minder posts.

Ben met Sleipner nu halverwege het seizoen 2012. En het lijkt er op dat ik groepsfase CL ga halen. 1-1 uit tegen Steau in de 3e voorronde, nu nog thuis... Ik ben het nog niet beu.
edit:
Pfff, dat was close. De thuiswedstrijd tegen Steau begon voortvarend, al na 5min kwamen we op 1-0. Vervolgens komt Steau in de 65e min op 1-1 terwijl ze eigenlijk amper een kans hadden gehad. Na verlening 1-1 met schoten (op doel) 26(11) voor ons en 4(2) voor Steau. |:(

Vervolgens penalties die we nipt wonnen, 5-4 na 6 penalties. Maar, we spelen CL!!!!
groep B: Lazio, Newcastle, Dinamo Kiev, Sleipner. 3e worden dus....

Lazio - Sleipner 2-0
Sleipner - Newcastle 4-3 _/-\o_

FM'08 koop ik wel als alle bugs er uit zijn en er drie updates zijn verschenen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2007 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ik heb het al vaker zien langs komen (ook recent) dat er spelers worden weg gekocht omdat de voorzitter het zo'n ontzettend mooi bedrag vindt...

Als ik nu voor speler 'X' een contract heb laten tekenen tot bijv. 2010 (terwijl het dan 2007 is) met een ontsnappings clausule van 20 Milj.
Als dan Milan langs komt in 2008 en ze willen hem en bieden een bedrag wat de voorzitter leuk vindt,
dan moeten ze dat bedrag + 20 Milj. toch betalen ?

[ Voor 0% gewijzigd door Zephyer op 25-09-2007 10:48 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dan betalen ze dat bedrag. Niet de + de clausule. Zou wel heel mooi zijn....

Een ontsnappingsclausule betekent dat wanneer een club een bod doet, gelijk (of hoger, maar dat is dom) aan de clausule het bod geaccepteerd moet worden.

Dus als Milan 20M biedt moet je je speler sowieso laten onderhandelen, je kan altijd een nieuw verbeterd contract aanbieden natuurlijk. Als Milan bijv 15M biedt, kan je zelf bepalen of je het wil accepteren, of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-12-2021

Nilsinho

Ook bekend als een lui varken.

Ik heb een heerlijke voorzitter. Bemoeit zich niet met wat ik doe. Ik heb Lauri Dalla Valle op een of andere manier uit Finland weggekregen terwijl ik met Scarborough in de Conference National speel. Clubs als West ham, Everton en zelfs moederclub Leeds willen hem hebben, Everton heeft zelfs 1.5 miljoen geboden, terwijl Dalla Valle nauwelijks een seizoen bij mij heeft gespeeld. Ik verwerp alle boden, want Dalla Valle gaat zoizo nog een jaar door en dan zie ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit inmiddels in het seizoen 2015-2016 met River Plate. Overigens voor het eerst in een FM-game dat ik het zo lang heb volgehouden in een game. Ik heb me bij River Plate voorgenomen om ieder jaar minimaal 1 oude wereldtopper te contracteren. Het lijstje groeit gestaag;

Ronaldinho; 36 jaar
Kaka; 34 jaar
Lucho Gonzalez; 35 jaar
Heinze; 38 jaar
Cambiasso; 35 jaar
Coloccini; 34 jaar

Nog even en ik vraag Sjaak Swart of hij ook mee wil doen in mijn eigen "Lucky" River Plate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

O-) Scarborough 08-09 zit erop. Wonderschoon seizoen. O-)

Ik begon heel slecht aan het seizoen en dacht dat het weer een seizoen National werd. Vorig seizoen haalde ik het met 1 punt verschil op de kampioen net niet, want ik werd door Cambridge United uit de nacompetitie gegooid. Dus nu werd het jaar van de waarheid, dacht ik, niet dus.
Gelukkig werd het spel in september beter waarna we in oktober zelfs even in de top 5 stonden.
In november zeer ongelukkig 5-0 van Lincoln verloren, maar daarna weet ik niet wat er gebeurde, want het was ons laatste verlies tot en met april. Gaat dus heel goed, hier en daar een gelijkspel, maar leiding niet meer uit handen gegeven. Tot en met februari kwam Darlington heel goed mee, maar daarna begonnen ze veel punten te verspelen en ik kon uitlopen. In maart was het verschil zelfs 11 punten, met 3 wedstrijden achtertand voor mij (dus op zn mooist 20 ptn (!)). Uiteindelijk zelf ook nog wat verspild toen ik met 5 wedstrijden te gaan een 1-0 achterstand omboog tot 1-2 en hiermee dus de voorsprong tot 13 punten kreeg, omdat Darlington tegen Exeter gelijkspeelde. Kampioen, want er waren nog maar 4 wedstrijden te gaan. Met een flinke morale boost wonnen we 8-0 van degradatiekandidaat St. Albans waarmee we hun lot bezegelden. Daarna heel pijnlijk van Crawley met 1-0 verloren. Wij hadden alle kansen, zij 1 penalty. Ja, jammer. Kan gebeuren. Met 108 punten het seizoen geeindigd

FA cup was niet mooi dit seizoen. Ik won van sattelietclub Whitby met 5-0, Conference team Sutton Utd maar in de derde ronde krijg ik Manchester United. Dan weet je al hoe laat het is als je in de conference speelt.

FA league was daarintegen super. Ik begin met Hyde Utd en Hednesford, 2-0 en 4-1, en zit in de derde ronde tegen kwelgeest Lincoln, die me in de league nog met 5-0 had verslagen. Na 0-0 werd het 2-1 door een onterechte penalty, maar wat boeit het, in de vierde ronde kreeg ik Darlington. Dit werd 3-2, al was ik geen moment bedreigd. De rest tegen..ja, mindere north en south teams met ruime cijfers gewonnen, en in de finale tegen Nuneaton. Heb ik altijd moeite mee, zo ook deze keer. Strafschoppen zorgden voor een 1-1 overwinning tegen Nuneaton.

Meeste doelpunten: Nathan Joynes, 46 stuks
Meeste assists: Lauri Dalla Valle, 27 stuks
Speler van het Jaar: Nathan Joynes.

Transfers in en uit met rating, en hoe ik ze heb gebruikt (++/+/+-/-/--)

IN:

Lauri Dalla Valle AL, 150k. ++ Diamantje.
Dean Holden, DC/DR, gratis. + Goede speler, maar is al 29.
Veiga, DM, gratis -- in de drie wedstrijden dat hij inviel voor geblesseerde keeper Lekevicius, liet hij er acht door.)
Gareth Edds, DC/VM/MC 45k, Heerlijke speler die op meerdere plaatsen goed uit de voeten kan
Steve Brodie, gratis. - Al 34 en alleen gehaald omdat hij een favoriet van de club is.
Danny Woodards, gratis -- Werd me gratis aangeboden, en hij viel me tegen wanneer ik hem niet spelen
Andy Hughes, 100k ++ Goede 25-jarige verdediger die orde moest scheppen in de verdediging. Heeft dit niet beter kunnen doen
Djamel Belmadi, gratis +. Begon goed, maar sinds het publiek hem te oud vind, is zijn vorm heel veel omlaag gegaan en hij neigt naar stoppen.
Wayne Hennesey, ++,180k. Bij MK Dons liet hij bijna geen bal door, maar toch werd hij aan de kant geschoven. Bezorgd is hij naar Scarborough gekomen en hij is mijn beste keeper ooit.

OUT:

Bobby Hassell, ++. Mijn topverdediger die voor slechts 35k naar Reading is vertrokken. Stomme clausule.
Ryan Green, Denny Ingram, Faly Mamadou Basse, Keith Gilroy werden allemaal boos omdat ze te weinig aan spelen toe kwamen, en ik heb hun contract die nog een half jaar liep allemaal voor plusminus 25k kunnen afkopen.
Veiga ging terug naar Tamworth, om ook daar nauwlijks aan spelen toe te komen
Sterspeler William Mocquet van de eerste helft ging na 2 1/2 jaar Scarborough naar Huddersfield in de Championship, waar hij nu ook goed presteert.

Heb trouwens ook pokken veel free transfers gehad dit seizoen van spelers die in de eerste (en sommige tweede) seizoen goed presteerden. Nu niet meer.

• Nilsinho

Nilsinho

Update nieuwe seizoen:

Afbeeldingslocatie: http://xs319.xs.to/xs319/07394/Degradantaandeleiding.png.xs.jpg

10 wedstrijden gespeeld, 6x winst, 4x gelijk, met kleine domper in League cup (2-3 verloren van barnsley)
Waarom ben ik über degradatiekandidaat? Heb een goed draaiend team die de twee topscoorders van de competiitie leverden en de minste tegen goals :|

• Zephyer
Nilsinho schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:57:
[knip]
Waarom ben ik über degradatiekandidaat? Heb een goed draaiend team die de twee topscoorders van de competiitie leverden en de minste tegen goals :|
Je antwoord staat eronder..
Toch voelen velen aan blablabla ...
:P

[ Voor 2% gewijzigd door Zephyer op 27-09-2007 16:04 . Reden: Typo's ]

MW | BF1 Stats

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nilsinho schreef op donderdag 27 september 2007 @ 13:57:
Update nieuwe seizoen:

[afbeelding]

10 wedstrijden gespeeld, 6x winst, 4x gelijk, met kleine domper in League cup (2-3 verloren van barnsley)
En het is ook gebaseerd op de inschatting die het spel aan het begin van het seizoen maakt, die veranderd volgens mij iig tot de winterstop niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Inmiddels 8 gewonnen, 8 gelijk en 3 verlies. Alsnog tweede in de competitie :|

Dus dan word ik in de winterstop voor vol aangezien? Wordt nog leuk, want ik geloof dat me spelers denken dat ze al in de L2 blijven..ik wil gelijk doorpushen naar L1, want totnogtoe gaat het goed.

• Nilsinho

Nilsinho

Zie net dat in mijn reserves mijn keeper heeft gescoord :|
(blijkt dat daar de nemer van de vrije trap de keeper dus was ×Ð)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Gepromoveerd en kampioen met een verschil van 16 punten tot de nummer 2. League Two is veel makkelijker dan de conference :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Zo, seizoen 2009/2010 is voorbij.

Spelers transfers van het seizoen (begin van het seizoen) :
Verkocht Huntelaar >> AS Roma
Gekocht 'ergens uit brazielie' >> Andre (VR) ter vervanging van Grygyra die veel te veel geblesseerd is

Voor de rest wat jeugd aangetrokken voor de toekomst.

Basis 11 van 2009 / 2010
DM Stekelenburg
VL Emanuelson
VC Alex / Stam
VC Heitinga
VR Andre
ML Mitea / Perez
MC Sneijder / Gabri
MC Poepon / Maduro
MR de Mul
S Babel
S Bojan / Sturridge

Eredivisie:
Deze keer begonnen we een keer goed, de eerste wedstrijden waren gelukkig tegen de wat minder 'bedeelde' teams.
Lekker voor het doelsaldo .. :)

Uiteindelijk draaide het team lekker ook in europa *
Omdat er onderling (vs. Feyenoord en PSV) wat punten werden gemorst werd het behoorlijk spannend.
Winterstop stond ik 2e, met 2 punten achterstand.
Aan het einde van de comp. 1 pnt. voorsprong, met nog 1 wedstrijd.

Feyenoord (2) vs. NEC (10)
RKC (17) vs. Ajax (1)

Dat moest kat in bakkie zijn .. zeker met in het achterhoofd dat ik het seizoen ervoor nat ging met een soort gelijke situatie.. :(
De kansen vlogen voorbij, aantal keren de paal en normaal waar Bojan ze er 1op1 in prikt, gingen ze nu naast.. :S

Rust..
Beide wedstrijden 0-0 :P
47e min.. penalty voor RKC waarbij deze keurig benut werd..
50e min.. Feyenoord knikt er 1 in... 1-0

... *flashback* ...
Poepon achter Babel en Bojan gehangen..
Babel knikt er in de 90e min een mooi schot in en Feyenoord krijgt 89e min. de 1-1 ..

_/-\o_

Kampioenschap binnen.. hopelijk is FM08 ook zo spannend :+

CL:
Nadat ik me met een een kwalificatie wedstrijd simpel binnen CL had genesteld kwam ik in de groep bij:
AS Roma, CSK Moskou en Marseille..

Hierbij groepswinnaar geworden met 1x verlies uit bij Roma met 3-1
(thuis met 6-1 gewonnen)

Kwart finale gewonnen van Arsenal (2x 1-0)
Halve finale helaas door AS Roma eruit geknikkerd (2x 1-0 verloren)

Beker:
3e rond vs. PSV kansloos verloren...

Bestuur tevreden en supporters ook..
Ik totaal niet, beker viel ontzettend tegen .. en CL begreep ik niet.
AS Roma had blijkbaar een offday toen ik 6-1 erover heen ging..

Bondscoach Zweden:
Bij de aanstelling was de eis dat de kwalificatie voor het WK2010 moest gehaald worden.

Uiteindelijk alle wedstrijden gewonnen en keurig behaald.
Groep op WK :
Brazilie
VS
Ghana

We zijn benieuwd... :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

What the fuck!!!! _/-\o_

De CL gaat geweldig. Ik heb net de 4e wedstrijd uit de groepsronde gespeeld, thuis tegen Lazio Roma: 2-0
13' rood Leonardo, neerhalen doorgebroken Sarkis randje penaltygebied (Lazio)
14' 1-0 Eder Sarkis (niet uit de vrije trap)
66' 2-0 Eder Sarkis

De, na de rode kaart, 3 mans verdediging met vd Borre, Heitinga en Mathijssen was niet bestand tegen mijn verdedigende tactiek 4-2-3-1.
Nu staan we gedeeld eerste met Lazio op 10 punten en zijn we zelfs geplaatst voor de 2e ronde!!
CL groep B:
2 - 0 Lazio - Sleipner
4 - 3 Sleipner - Newcastle
1 - 1 Dinamo Kiev - Sleipner
1 - 0 Sleipner - Dinamo Kiev
2 - 0 Sleipner - Lazio
? - ? Newcastle - Sleipner

Dit is al de 2e verassende zege in eigen huis. Het spookt in Idrottsparken...

edit:
WTF!! _/-\o_
0-2 uit bij Newcastle!!! en Lazio speelt gelijk bij Dinamo Kiev dus Sleipner wordt groepswinnaar!! En dat terwijl m'n sterkste verdediger (Hansson) en spits (Sarkis) ontbreken door lichte blessures. Wederom achterin alles dichtgeplamuurd en loeren op de counter. _/-\o_

Als kleinste kanshebber op de eindzege, 1-200, staan we nu gewoon in de 2e ronde CL! Dit is fantastisch!

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2007 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van mijn in de afgelopen zuur bij elkaar verdiende € 48M op de bank geeft de board zo € 13,25M weg aan shareholders. Welke shareholders?? Is elke club tegenwoordig beursgenoteerd, ofzo? :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Zwaar irritant he...
Jammer dat je de club niet zelf 100% kan bezitten ^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:57

odan

The dark side is within all!

Nilsinho schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 18:06:
Zwaar irritant he...
Jammer dat je de club niet zelf 100% kan bezitten ^.^
dat vind ik toch wel een leuk punt aan de fifa manager je kunt je eigen club beginnen en ook kopen dacht ik. dus een paar seizoenen goed draaien beetje geld verdienen en dan een klein clubje kopen en een grote van maken. misschien een leuk idee voor fm09.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef.NL
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 12:24
Ik houd het toch liever net iets realistischer gezien je niet na een paar seizoenen multimiljonair danwel multimiljardair bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sleipner (Swe) career

Seizoen 2012

Seizoen 2010
Seizoen 2010
Seizoen 2007
Seizoen 2006

De doelstellingen waren: Kampioen worden van de Allsvenskan, de bekerfinale winnen, zo ver mogelijk komen in de Royal League en groepsfase UEFA Cup.

De media voorspelling was 2e achter onze angstgegner Elfsborg.

Opnieuw begon het seizoen vroeg in februari met de tweede helft van de groepsfase van Royal League. De groep bestond uit Elfsborg (Swe), AGF (Den) en Brann (Nor). De groepsfase was eind 2010 al gestart met 2 overwinningen op Elfsborg en AGF en een uit-nederlaag tegen Brann. Ondanks een nederlaag tegen Elfsborg en een gelijkspel tegen Brann werd ik tweede in de groep achter AGF. De enige ploeg waar ik wél 2x van won. Ondertussen druk friendlies aan het spelen om de ploeg fit te krijgen/houden.

De kwartfinale was 'uit' tegen (helaas weer) AGF en eindigde in 1-1. We wonnen 4-2 op penalties. De halve finale 'uit' tegen landgenoot Hammarby werd met 0-2 gewonnen. En voor de tweede keer op rij stonden we in de finale. Niet slecht voor slechts 2 deelnames. De finale was in mei en bracht ons in eigen stadion Brann (ja hoor, weer een 'bekende'). Ondanks een flink krachtsverschil wonnen we slechts met 2-1.

Dat was prijs nummer 1 van het seizoen! We beginnen er zo langzamerhand aan te wennen.

De competitie was ondertussen begonnen maar dat liep minder makkelijk. Het liep niet echt en we verloren te veel punten waardoor we na een wedstrijd of 6 in de middenmoot stonden. Ronduit teleurstellend want ik had verwacht dat we dit jaar een walkover zouden presteren. Spelers morden dat ze naar grotere clubs wilden. De ene na de andere club kwam herhaaldelijk met transfervragen voor een aantal spelers die ik nog niet kwijt wilde. Ik had al 3 goede spelers laten vertrekken. Kjetil Pettersen (AM L) AaB, John Addo (AM RL SC) Roda JC en Peter Prochazka (AM R) naar concurrent Elfsborg wegens te sterke concurrentie op rechts. Van die laatste zou ik wel spijt krijgen. Het leverde de clubkas toch € 9,6M op.

Toptalent Henrik Lindgren (zie eerdere posts) had ik weten te behouden maar is in de winterstop toch vertrokken naar Olympiakos. Goed voor € 6M. Met z'n 'echte' waarde van € 1,1M was hij toen één van mijn duurste spelers en voor talenten die zo goed presteren en international zijn vraag ik dan gewoon het 6 voudige. En ik kreeg het uiteindelijk ook. :)

Langzaam ging het beter lopen in de competitie. Ik veranderde m'n speelwijze weer iets en we kropen omhoog. IFK Göteborg is ondertussen geen titelkandidaat meer, ondanks alle dure aankopen die ze doen. Het komt er gewoon niet uit. Ook dit seizoen zal voor hun teleurstellend eindigen, als 7e.

In juli is het opnieuw de tijd voor de Champions League. Wederom vanaf de 2e voorronde deden we mee:
2e voorronde
H 4-1 A 0-1 vs Rabotnicki (Mac)
3e voorronde
A 1-1 H 1-1 vs Steau Boekarest (Rom)
In de return thuis speelden we Steau compleet van de mat. In de 5e minuut was het al 1-0 en ondanks alle kansen bleef het ook zo. In de 64e minuut komt Steau op 1-1. En werd het verlengen. Ook in de verlenging weer een zooi kansen om zeep geholpen en dan komt het aan op penalties. Je gelooft het toch niet. Ben je zo dicht bij de CL, en dan sta je opeens op het randje van de afgrond. Gelukkig hebben mijn spelers al vaker met dit bijltje gehakt. We wonnen, 6-5 op penalties. Dus het werd Champions League voor Sleipner!!

Ook de CL gaat voortvarend zoals je een paar posts hierboven al hebt kunnen lezen. We winnen thuis van Lazio, Dinamo Kiev en Newcastle. Newcastle uit zelfs ook gewonnen! Door een misstap van Lazio worden we zelfs nog groepswinnaar ook. De 1e knock-out ronde brengt wederom een Romeinse ploeg: AS Roma. Maar dat is pas begin volgend seizoen.

De beker heb ik weer niet gewonnen. In de halve finale verloren we thuis met 0-1 van AIK. Zij schoten welgeteld 3x waarvan 1x op doel. En dat was genoeg. Wij schoten 21 om 8. |:(

In de competitie zijn we uiteindelijk voor de derde maal op rij kampioen geworden. Alles begon weer te lopen en we eindigden op een voorsprong van 13 punten. Het lijkt simpel, maar in het begin liep er dus niets. Veel blessures gehad, maar door een ruime selectie daar toch weinig last van gehad. Alleen op de MR positie draaide het nooit. Te veel geblesseerde en m'n vaste basisspeler op rechts Tobias Eriksson presteerde niets meer. Wilde weg naar een grotere club en zijn contract liep af wat ie niet wilde verlengen.

Van de ervaren spelers die ik haalde hebben alleen Pontus Farnerud (M C 31jr 18 caps) en Christoffer Andersson (D/WB R 33jr 24 caps) kunnen overtuigen. Fredrik Berglund (SC 32jr 12 caps) bakte er niet veel van en staat nu de transferlijst. Martin Ericsson, ook een oude rot, heb ik zelfs ook al laten gaan. Nee, geen oude ervaren spelers meer voor mij. Helaas wilde Farnerud zijn contract niet verlengen en vertrok hij naar Lierse...

De Royal League begint nu weer en die wil ik nu gebruiken om jonge spelers ervaring op te laten doen. Winnen hoeft niet meer zo nodig. De CL komt nu in de eerste plaats. Al zal AS Roma waarschijnlijk het eindstation zijn.

Wegens aflopen de contracten heb ik een paar topspelers moeten verkopen. Eder Sarkis, neo international, is voor (slechts) € 1,7M naar Lyon verhuisd. En Stefan Djurovic, z'n maatje in de spits, voor € 1,2M naar Shakhtar. Robin Lyckhammar, een (voor Zweedse begrippen) erg goede D/M R vertrok voor € 500k naar de Rangers. Samen met Farnerud zijn dat toch 4 basisspelers die weg zijn gegaan. Daarom heb ik oa Pontus Öberg DC van IFK Göteborg teruggehaald en Luca Petrucci AM C van Lazio en Giuseppe Bianchessi AM L van AS Roma overgenomen. Peter Prochazka wilde ik ook terugkopen van Elfsborg, maar die klojo's wilden mijn geld niet, ze wilden ruilen voor een groot talent. En nu zit ie bij OB. :X

Eindstand Allsvenskan
Afbeeldingslocatie: http://img147.imagevenue.com/loc795/th_60212_FM14_122_795lo.jpg
Kampioen.

Eindstand groep B CL
Afbeeldingslocatie: http://img148.imagevenue.com/loc799/th_60208_FM13_122_799lo.jpg

Financiën
Afbeeldingslocatie: http://img126.imagevenue.com/loc1111/th_60233_FM15_122_1111lo.jpg
En daar gaat € 13M aan dividend. :'( |:(

Topscorer en Beste speler (AvR)
Afbeeldingslocatie: http://img168.imagevenue.com/loc1040/th_60238_FM16_122_1040lo.jpg
Sarkis scoorde iets minder, deze jongen zal het verlies van mijn spitsen meer dan goed maken. De vraag is echter: Voor hoe lang nog?

Resultaten in career:
Competitie
2006 1e Div2 Mellersta Götaland
2007 1e Noraettan
2008 9e Superettan
2009 2e Superettan
2010 1e Allsvenskan
2011 1e Allsvenskan
2012 1e Allsvenskan

Svenska Cupen
2006 2e ronde
2007 3e ronde
2008 4e ronde
2009 kwartfinale
2010 4e ronde
2011 3e ronde
2012 halve finale

Royal League
2011 winnaar
2012 winnaar

Champions League
2011 3e voorronde
2012 groepswinnaar, competitie loopt nog

UEFA Cup
2011 1e ronde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
* Zephyer heeft z´n eerste stappen op een WK als bondscoach van Zweden gezet.

1e wedstrijd :
Zweden vs. Brazilie
Tactiek was 4-4-2 aanvallend met al team orders redelijk aanvallend ingesteld te zijn en
de brazilianen kort te dekken.

Ondanks dit toch nog behoorlijk onder gestaan.. maar m´n keeper hield echt ALLES ! _/-\o_
1 uitval van Zlatan en 1-0 was een feit.
Een 2-0 werd (onterecht) afgekeurd ivm buitenspel, maar was tevens de einduitslag.

VS vs. Ghana werd 3-2

2e wedstrijd :
VS vs. Zweden
Dezelfde tactiek aangehouden, enkel het dekken wat minder strak gezet.
Dat resulteerde in 2 doelpunten in de eerst 5 min... :( 2-0 dus...
Alles weer strak aangetrokken waarna de 2e helft voor mij was..
Zlatan had echter z´n dag niet en Rosenburg verdraaide z´n enkel, maand eruit.. :/
2-1 viel alsnog, dus all-out attack .. met als resultaat dat ik in een counter (93e min) de 3-1 kreeg.. :'(

Brazilie vs. Ghana werd 4-1

Met nog 1 wedstrijd te gaan :
VS. 6 pnt.
Brazilie 3 pnt. (op doelsaldo 2e)
Zweden 3 pnt.
Ghana 0 pnt.

Alles lag nog open :)
Zweden vs. Ghana
Bij aanvang van de wedstrijd alles op aanvallend ingesteld.. die 4-1 van Brazilie baarde me lichtelijk zorgen.
En ja hoor.. 5e min.. 0-1 :X
De hele 1e helft staan we zo.. geen bal op doel geschoten... (VS vs. Brazilie : 0-0 met rust)
Iedereen op z´n flikker gegegeven.. en het veld weer opgeschopt.

Binnen 10 min. 2-1 .. kijk.. dat bedoelen we ;)
Bij het eind signaal was het uiteindelijk 5-1 (4x Zlatan) en VS vs. Brazilie : 1-0)
2e ronde was bereikt..

Roemenie vs. Zweden
Een lastige pot en niet alles op de aanval gezet maar behouden.
Dit was blijkbaar een goede zet van Roemenie kwam er niet uit waardoor de druk
kon worden opgebouwd en de ballen jongens mochten rennen..
Roemenie vond het nl. een sport om alles uit de 16 mtr de tribunes in te roeien.. :/

2e helft werd het dan toch 0-1 waarbij in de 88e min. bij 1 uitval het TOCH weer 1-1 werd..
Om te janken.. zo simpel weg gegeven.
Verlenging bracht niets.. en vlak voor einde de wissels toegepast om de m´n beste penal kickers in het veld te hebben..

1e penal van Zlatan.. (met hoogste stats voor penal) .. MIS .. :(
Alle anderen schieten keurig raak..
Roemenie .. schiet de laatste op de paal..
Vervolgens missen ze weer en mag ik aantreden vs. Belgie.. ( :o ) in de 3e ronde..

We zijn beniewd...

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[offtopic]Belachelijk dat de clickable images verwijzen naar een ad-site met minstens 2 pop-ups :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:25

Vos

AFCA

Gister in een potje multiplayer met Arsenal in 2012. Ik moest voor de CL kwartfinale tegen Milan, thuis was ik de dik bovenliggende partij...echter kwam ik niet verder dan één doelpunt...en Milan die in de laatste minuten de 1-1 maakt uit het 2e schot.

Toen de returnwedstrijd...ik was weer de bovenliggende partij. 8-4 tegen 12-7 qua schoten ongeveer, maar het bleef 0-0....4 minuten blessure tijd...minuut 93:56 een schot en goal! 0-1 whaha. Wat een lekker gevoel om zo de AI een keer terug te pakken :p.

Daarna wel 1-4 en 1-0 tegen Chelsea eruit maar ok...

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 09-10-2007 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook nog spelers die niet elk bod afwijzen?
Speel met FC Groningen en heb genoeg geld, maar de echte toppers willen blijkbaar nergens heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2007 @ 17:47:
Zijn er ook nog spelers die niet elk bod afwijzen?
Speel met FC Groningen en heb genoeg geld, maar de echte toppers willen blijkbaar nergens heen.
Het hangt niet alleen af van het bod wat je doet of een speler wil komen, er speelt veel meer mee daarbij. De reputatie van de manager, van de club, van de competitie, disliked/liked spelers etc etc.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CL eerste knock-out ronde:
AS Roma - Sleipner 1-1
3' Pazzini 1-0
62' Mexès 1-1 (og)

Sleipner - AS Roma 2-1
38' Al-Asadi 1-0
50' Mexès 1-1
80' Folkesson 2-1

Dat wordt kwartfinale!! Dit seizoen zelfs alles gewonnen in eigen stadion in de CL.

Normaal gesproken speel ik met 2 spitsen, 2 wingers, opkomende backs en één aanvallend ingestelde centrale middenvelder (van de 2 MC's). In dit soort wedstrijden gaat alles op slot en spelen er géén opkomende backs, 2 DMC, een MC, een MR + ML met farrows en slechts één spits.

Kwartfinale tegen Real Madrid. 8)7 Woehoe!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2007 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Met mijn scarborough game:

Ik heb geloof ik een fan van ons team zitten bij Northampton. Hij schiet er in de 15e en in de 85e miuut twee in. In eigen doel, ja. Met een doelpuntje van Dean Holden (prachtschot van 40 meter) werd het dan 3-2 en zijn we tijdelijk (ik hoop voor het hele seizoen) uit de degra zone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Kleine update op Scarborough (League One): Op één of andere manier hebben mijn spelers het niveau van de League Two (die we met 20 ptn voorsprong op de nr 2 in 1 seizoen hadden doorlopen) weer redelijk opgepakt en staan we op vijf punten achterstand op een fantastische zesde plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:56
Heeft iemand de NL language file voor mij voor dit spel? Heb mijn cd aan mijn neef gegeven maar dat is de Engelse versie (de NL versie met een official van SI omgeruild omdat er geen Mac versie op stond).

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nederlandse taal is klote in FM. Al is dat een persoonlijke mening. Ik vind engels het lekkerst spelen. Daarnaast goed voor je taalgevoel. ;) Pak er desnoods babelfish bij als je er niet uit komt.

opa heeft gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks: het behalen van een kampioenschap met Nederland en nummer 1 van de wereldranglijst staan wordt ik ontslagen als bondscoach :( ;(

Reden: 3e in de poule bij de nietige CC Cup.
Ronald Koeman is mijn vervanger, mij benieuwen of hij het beter doet.

Blijkbaar heb ik wel genoeg reputatie voor een bundesligaclub. Franz Beckenbauer benaderde mij om Bayern München naar betere resultaten te leiden. Jammer voor Atalante maar dat is a offer you can't refuse _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:45:
Nederlandse taal is klote in FM. Al is dat een persoonlijke mening. Ik vind engels het lekkerst spelen. Daarnaast goed voor je taalgevoel. ;) Pak er desnoods babelfish bij als je er niet uit komt.

opa heeft gesproken
Daar zal mijn neef die haast geen Engels spreekt, heel veel aan hebben.

Opa moet het bejaardenhuis in. Kan hij de verplegers lastig vallen met zijn mening.

al gevonden.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Mijn club houdt van me!

Afbeeldingslocatie: http://xs320.xs.to/xs320/07420/wtfhuhhuh.jpg.xs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het Champions League avontuur is ten einde. Sleipner heeft met zijn debuut (in het hoofdtoernooi) flink naam gemaakt.

Zoals je eerder kon lezen moest de 3 kwalificatieronde Steau er al aan geloven. In de groepsfase werden er verassende thuisoverwinningen geboekt op Lazio, Newcastle en Dinamo Kiev. Ook uit deden we van ons spreken tegen Newcastle en Dinamo.

Als groepswinnaar lootten we UEFAcup houder AS Roma. Uit werd het 1-1 en thuis maakten we het af 2-1. In de kwartfinale kwam Real Madrid. En hoe lang geleden stond er een Zweedse club in de kwartfinale CL?

Thuis hielden we Real op 1-1. In Bernabeu verloren we nipt. Een 0-1 voorsprong werd met veel pijn en moeite door Real omgebogen in een 2-1 nederlaag. Oké, we hadden 1 schot op doel (en raak) en Real 14. Ze waren dus veel sterker, maar ik heb een fantastische keeper. (Waarom is ie nog geen international???).

Al met al een CL-seizoen om trots op te zijn. En niet te evenaren, denk ik. Ik ga op zoek naar een andere mooie club. De job bij Ajax staat (weer eens) op de tocht, Steve McLaren mag wellicht zijn biezen pakken. Nu hopen dat ze wat in mij zien. Anders wordt het een buitenlandse subtopper, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Hopelijk heb ik ook eens een record te pakken? De link naar de snelste goal doet niets. Dan maar screen posten en kijken of ik hem heb!

Wie tegen wie lijkt me duidelijk, goalscorer ook! Hij schoot al na 8 sec, dus telt dat ook? 8)

Afbeeldingslocatie: http://suzanne-seria.nl/Foto/snelste_goal.JPG

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Tekn0z schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 21:08:
Hopelijk heb ik ook eens een record te pakken? De link naar de snelste goal doet niets. Dan maar screen posten en kijken of ik hem heb!

Wie tegen wie lijkt me duidelijk, goalscorer ook! Hij schoot al na 8 sec, dus telt dat ook? 8)

[afbeelding]
Snelste was 8 seconden oid :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Ik ben nog even een spel aan het afronden in FM07, voordat ik met 08 ga beginnen. Zit in 2017 met Salernitana. Is de verbouwing van mijn huidige stadion net klaar, krijg ik het bericht dat er een nieuw stadion zal worden gebouwd, lekker efficiënt dus. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Whippie, uit de degradatiezone. Mijn team zit vol regen-talent: De hoogst geratete, Givanildo, PA 196, en de laagste regentalent, Jean-Noël Sachy, PA 159. Daaronder nog een hele hoop "oude" spelers die redeljk tot goed mee kunnen komen,

spoiler:
Nathan Jukes, in 2012 31 jaar, toch nog heel goede speler, CA 131, PA 151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is grappig hoe bepaalde spelers zich ontwikkelen.
Ik zit bij Bayern München en daar lopen een aantal Braziliaanse spelers rond die geweldig zijn.
Verder nog een paar regens die erg goed zijn.
Het spel wordt wel leuker als je niet meer van de kwaliteit irl uit kan gaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@ Copywriter: idd

Mijn spelers hebben dit seizoen echt moeite met penalties. We hebben er in wedstrijden plusminus 6 gekregen, ALLEMAAL gemist!!
Ook in de bekerwedstrijd tegen blackburn: Mis..Mis..Mis..Mis... Ja dan lig je uit de League Cup...
Soms wil ik wel ff achter die bal gaan staan en mijn spelers laten zien hoe het moet.

Update: ondanks de penalty tegen het championship-duel met Fulham 4-1 gewonnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Nilsinho op 25-10-2007 17:27 . Reden: Potje afgemaakt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook bij mij gaat het dit seizoen niet echt fantastisch met de penalty's
Degene die ze neemt heeft een rating van 14 of 13 voor penalty's

Weet iemand of dit het enige is wat van belang is of komt er ook nog een andere eigenschap om de hoek bij kijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 05:23:
Ook bij mij gaat het dit seizoen niet echt fantastisch met de penalty's
Degene die ze neemt heeft een rating van 14 of 13 voor penalty's

Weet iemand of dit het enige is wat van belang is of komt er ook nog een andere eigenschap om de hoek bij kijken??
Concentratie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Copywriter:

Misschien is het de creativiteit, kleine gok hoor, want mijne schieten ze gewoon tegen de keeper aan :|

Ook bij het Nederland elftal, halve finale EK 2012, Ik laat v Nistelrooy in minuut 120 invallen voor de pingel shootout, knalt die mongool m tegen de keeper. Aangzien Spanje alles erin knalt moest de 4e raak schieten, en die kiest keurig een hoek maar daar ging de keeper ook heen. Jammer, einde EK 2012. Hoop trouwens wel dat ik mag blijven, anders is Italie nog een optie, die werden in de groepsfase al uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Heb trouwens bij afloop van het EK 2008 op meerdere functies gesolliciteerd, NL en zwitserland wouden me wel hebben, koos voor NL, maar nu zit Zwitserland al 4 jaar zonder manager. Iemand idee hoe dit op te lossen? Zelf weer solliciteren heeft geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Afbeeldingslocatie: http://xs120.xs.to/xs120/07436/Juist.png.xs.jpg

Wordt moeilijk als ik je vorig seizoen bijna altijd in de basis opstel tot je een leenaanbieding tot eind juni krijgt, die ik accepteer omdat het je favoriete club is, en in de volgende twee oefenwedstrijden je 60 minuten laat spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Kan ik nog een paar records claimen?

1.
Afbeeldingslocatie: http://xs220.xs.to/xs220/07430/13-0sanmarino.png.xs.jpg
Grootste score in een niet-vriendschappelijke interland.
2.
Afbeeldingslocatie: http://xs220.xs.to/xs220/07430/11x10sanmarino.png.xs.jpg
Meeste tienen (11) in een niet-vriendschappelijke interland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga vertrekken bij Sleipner. En het wordt Anderlecht.€ 49M voor nieuwe spelers, € 1,4M aan salarisbudget (€ 650k uitstaand). Het is mei 2013 dus eind seizoen in België, Anderlecht werd nr2, dus CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemachtig, hoe kun je een club in 3 weken verneuken?

'Mijn' Sleipner heeft een nieuwe coach die al 7 spelers verkocht heeft. Waaronder een Braziliaans jeugdinternational (22 caps!!) naar Real Madrid, à € 1,8M, een Frans/St Miquelon jeuginternational ook à € 1,8M naar Aris. De waarschijnlijk beste linksback ooit die Zweden heeft voortgebracht voor € 3,7M naar Hibernian (en míjn de helft zo hoge bod op hem maar blijven uitstellen omdat ze een beter bod willen afwachten). Die jongens hadden gezamelijk voor zo'n € 20M weggekund als ie goed had onderhandeld.

En in de competitie 2x op rij verloren... Ik huil...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 12:27:
Allemachtig, hoe kun je een club in 3 weken verneuken?

'Mijn' Sleipner heeft een nieuwe coach die al 7 spelers verkocht heeft. Waaronder een Braziliaans jeugdinternational (22 caps!!) naar Real Madrid, à € 1,8M, een Frans/St Miquelon jeuginternational ook à € 1,8M naar Aris. De waarschijnlijk beste linksback ooit die Zweden heeft voortgebracht voor € 3,7M naar Hibernian (en míjn de helft zo hoge bod op hem maar blijven uitstellen omdat ze een beter bod willen afwachten). Die jongens hadden gezamelijk voor zo'n € 20M weggekund als ie goed had onderhandeld.

En in de competitie 2x op rij verloren... Ik huil...
Dat is het stukje onrealisme in FM. 8)7
Een ander voorbeeld is een topclub die al maanden zonder coach zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

@Papa. Dat is nie echt lekker. Wie is de coach, Ronald Koeman?

Mijn Scarborough is totnogtoe blijven steken in de Championship (seozoen 2012-2013), maar waarschijnlijk promoveer ik dit seizoen. Tenminste, dat hoop ik. De 4-1 tegen Fulham moet worden doorgezet!
Bij de League cup trouwens een hele rotte tegenstander geloot, in de halve finale moest ik óf tegen Aston Villa, óf tegen Wigan Athletic, óf tegen Chelsea. Waar loot ik tegen? Jap, Chelsea. Gelukkig hangen zij onderaan de Premier League. Niet zo moeilijk met Ten Kater als trainer.
Nu de wedstrijd tegen Chelsea....Ik houd jullie op de hoogte.

Edit: Loting voor de 4e ronde FA Cup is binnen: Newcastle. Had beter gekund, maar ik heb ze dit seizoen al (hoewel met een beetje geluk) verslagen in de League Cup ronde 2.

Edit 2: Chelsea....4-0 en nog niet eens geflatteerd ook! Wel van hun rode kaart gebruik gemaakt door een doelpunt te maken, de 4-0 van...Nicolas Millán!

Edit 3: Niet te geloven, ik ben door naar de finale. Ga ik Europees????? (polletje maken?)
(4-2 verloren van Chelsea, dus 6-4 over twee wedstrijden gewonnen)

-Zal Nilsinho met Scarborough naar de Uefa cup gaan-

1 - Nee, ze gaan dik onderuit tegen Wigan Athletic
2 - Nee, Wigan zal met wat geluk winnen
3 - Ja, Scarborough zal met wat geluk winnen
4 - Ja, Wigan is kansloos.

[ Voor 38% gewijzigd door Nilsinho op 30-10-2007 21:41 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ik ga naar de Uefa :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf heden heet dit topic het grote Nilsinho topic :+
Ik denk dat alle die -hards overgestapt zijn naar 2008.
Zelf wacht ik wel een jaartje en blijf 2007 spelen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:36
Ben er ook nog zolang de offciele patch er nog niets is en een fatsoenlijke skin er voor FM08. Daarbij wil ik eerst de EPL winnen met Slough :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 2008 al uit? Ik hou me nog niet zo op de hoogte. Zolang er geen final patch is speel ik sowieso niet. Ga dus ook geen moeite meer doen om de game zsm binnen te hebben. Heb gewoon weer lekker zootje cd's gekocht bij play.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Heey :O Kan ik er wat aan doen dan ik nog meega met de vroegere snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Nieuw record, 6 dagen niks gepost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nilsinho schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:00:
Nieuw record, 6 dagen niks gepost...
2008 is uit.. wat verwacht je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Dat 2008 nog wat buggy is :)..zelfs met die tweede 8.0.1 patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Nothing
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Nee, 8.0.0 betapatch2..

8.0.1 is de eerste officiële patch :?

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Vaag ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Afbeeldingslocatie: http://xs221.xs.to/xs221/07450/5-0duitsland.png.xs.jpg

Niet tevreden? Dat wel, maar er had nóg meer ingezeten. Kreeg er trouwens nog een 2x geel voor een schwalbe (protesteren) :P. Vier keer Barazite (24) en één keer Huntelaar (30). 5-0...wow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Aangezien ze de hele Tweede Ronde van het Wereldkampioenschap wedstrijd moeiteloos domineerden.
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Mijn seizoen 2013-2014 Scarborough Premiership zit er trouwens op, doe er zo nog een edit van het WK bij:

Ik begon met 7 friendlies die moeiteloos werden gewonnen (Nuneaton U 1-7, Ayr U 0-5, Bangor City U 0-4, Aveley U 0-4, Yate U 0-11, Cliftonville U 0-6, BSV Limburgia T 11-0).

Competitie:

We vertrokken naar Reading met goede hoop op een winst. We kwamen helaas van een koude kermis terug, want we werden kansloos met 3-0 verslagen. Thuis gelijkspel tegen Leeds, en uit kansloos 3-0 verloren van Chelsea, die ik het seizoen ervoor nog zo mooi met 4-3 in de League Cup had uitgeschakeld. Na een thuiswinst op Blackburn drie wedstrijden moeten wachten op een volgende winst, want Everton werd met 2-0 uit afgetroefd. Daarna twee partijen gelijk, en winst op Sheffield United. Tegen Birmingham 3-0 verloren, en later ook 3-0 tegen Liverpool, maar we konden Manchester United tussen deze twee wedstrijden op een 0-0 houden. Ja, de keeper had een 10.
Na 3-2 op Charlton ging het slecht, want we verloren er prompt zes achter elkaar. Maar tegen Wigan Athletic werd deze reeks doorbroken met 2-0. Daarna Aston Villa. We stonden in de 80e minuut 3-0 voor, maar het werd 3-3. Stomme scheids, met je twee penalties.
Daarna gelukkig een winstreeks: Everton, Millwall, West Ham, Newcastle, WBA, Sheffield. jammer genoeg met 1-3 van Tottenham Hotspur verloren. Met vier wedstrijden te gaan moest ik 5 punten halen om veilig te staan. We wonnen 1-0 van uiteindelijke degradant Birmingham, maar verloren tegen Manchester met 0-1, door een doelpunt van Wayne Rooney in de 90e minuut, terwijl we de hele wedstrijd hadden gedomineerd. Er moesten nu nog twee punten worden gehaald tegen Liverpool en Charlton. Deze werden tegen mijn verwachting in niet bij Charlton, maar bij Liverpool gehaald. Ik was de reden dat de manager van Liverpool werd ontslagen, want door mij waren ze kansloos voor de winst nadat ze zes jaar achter elkaar de Premiership wonnen. Tegen Charlton verloren, maar we zijn 15e geworden. En dat terwijl we een notering van ja, schrik maar, 2000-1 hadden om te winnen. Ik zou het goed hebben gedaan niet te degraderen :P

Boeiendste Transfers:

Zomer In:

Pawel Kedziora, Pool. Mooie rechtsverdediger, later gebruikt als wingback.
Erion Licaj, Albanees. Sloeg aanboden van Juventus en Arsenal af omdat ik hem meer gaf.
Kim Nielsen, Deen. Goede keeper als invaller voor Erion Licaj
Renato, Portugees. Bleek dé miskoop van het seizoen, maar gelukkig had Roma interesse. Een bod van 2 miljoen onder zijn waarde geaccepteerd
Salvatore Mosconi, Italiaan Was gehaald als laatste man, maar toen ik in een andere taktiek ging spelen, was hij dé verdediger

Winter in:
Giovanni dos Santos, Mexicaan. Was verrast dat hij van Ajax naar mij kwam, weliswaar voor 16 miljoen, maar dan heb je ook wat
Gylfi Sigurdsson, IJslander. Kwam redelijk goedkoop en heeft het bij mij ver geschopt.

Zomer uit:

Vasile Petean, Roemeense sensatie, nog veel te leren, Ajax bood 2 miljoen en ik wou toch een andere keeper, want deze was paranoide, dus geaccepteerd.
Diego Villa, Gehaald uit Nicaragua, jammer dat hij wegging naar Sampdoria, want ik had nog veel plezier aan hem kunnen beleven.
Pawel Slowinski, Poolse keeper die weg wou omdat hij een nieuwe uitdaging wou. Voor 7.5 miljoen naar Feyenoord laten vertrekken.
Thomas Schmidt, Duitse verdediger, was de populairste bij de fans. Milan bood 6 miljoen en dan kan je zo'n jongen niet tegenhouden.
Givanildo, dé Braziliaanse regen-spits. De nieuwe Ronaldo werd hij al genoemd. Zaragoza bood meer dan zijn release fee, dus kon niet tegenhouden. 23 miljoen aan verdiend.

(en een lading ex-jeugdspelers :P)

Winter uit:

Andreas Anton. Goede zweedse verdediger, maar kwam maar neit in vorm. Zaragoza kwam, zag en nam hem mee. 6 miljoen.
Nathan Joynes. Goede spits die vanaf 07-08 al bij Scarborough speelt en clubtopscorer is. Mede dankzij hem is Sevilla landskampioen van Spanje geworden dit seizoen.
Dmitris Galamelos. Wou al weg toen hij kwam. PA 198 :o. Is naar Chelsea vertrokken voor 7 miljoen, want het bestuur en fans mochten hem niet.
Michael Lisborg. Goede middenvelder, Inter bood 15 miljoen en weg was hij.

Trouwens, er speelt geen enkele Engelsman in mijn hoofdmacht ×Ð-----
UEFA Cup

Na mijn League cup winst mocht ik UEFA spelen. Ik kwam een Georgische ploeg genaamd Gen¢lerbirligi tegen, met 3-0 thuis en 0-0 uit verslagen. Groepsfase met Atalanta, Loko Plovdiv (bulgarije), Shaktar en Anderlecht. Geheel tegen de verhoudingen in het goed gedaan en derde geworden. Loko Plovdiv en ja, Shaktar werden uitgeschakeld. Ik kreeg Dortmund in de "Eerste ronde met rechtstreekse uitschakeling" en deze werd met moeite 2-1 thuis en 2-2 uit. In de tweede ronde jammer genoeg van Charlton verloren met 2-3 uit en 3-3 thuis. Charlton werd verliezend finalist van Lazio.

FA en League cup
Kan ik kort over zijn, ging ronduit kut.
Werd bij de League cup al meteen met 4-1 uit door Liverpool naar huisgestuurd, en ik overleefde maar twee rondes FA cup. Luton (championship) met 6-1 ingemaakt, maar door Leicester (League one) met 1-0 (THUIS NOG WEL!!) ook naar huis gestuurd.

WK 2010, Nederland
Groepsfase niet overleefd (Ivoorkust, Griekland Iran). Bestuur gaf me het voordeel van de twijfel. Blijkt achteraf goed gewesst te zijn
EK 2012, Nederland
Kwalificatiewedstrijden ongeslagen met doelsaldo van 41-0 (met een klinkende overwinning op San Marino, 13-0!), ook in de groepsfase ongeslagen, kwartfinale en halve finale overleefd, maar door Spanje uitgeschakeld. Jammer, maar wel tweede op de wereldranglijst.
WK 2014, Nederland
0-1 van Denemarken verloren, gevolgd door een 2-1 op Togo en een 3-0 op Australie. Duitsland met 5-0 aan de kant geschoven in de tweede ronde en Mexico na penalty's op 1-1 verslagen.
Kroatie, ja, weer met penalties, 0-0 verslagen. Finale tegen Rusland (lol), en gewonnen met 2-0! Nederland kampioen!
Op je hoogtepunt moet je stoppen, dus ik stopte bij het NL elftal. Ik laat het Ek 2016 even voorbijgaan en ik ga in 2018 met een land als Wales ofzo naar het WK, lijkt me wel een grote uitdaging.

[ Voor 3% gewijzigd door Nilsinho op 11-11-2007 21:09 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Zo te zien de enige die het spel nog speelt, maar ik heb na (ff tellen, zomer 2006 tot herfst 2014) ruim acht jaar Scarborough daar ontslag genomen omdat ik een nieuwe uitdaging wilde. Ik heb een jaar in de Premiership gevoetbald, niet gedegradeerd terwijl iedereen dat had verwacht. Hier heb ik ook één League cup behaald, kampioen in de League one, League two en Conference.
Aangezien ik met een onbepaald contract daar zat, is de club niet boos geworden dat ik ben vertrokken, ze zetten me zelfs in het zonnetje. Mijn opvolger zet gelijk mijn sterspeler in de reserves, en heeft zijn eerste wedstrijd THUIS tegen DERBY verloren met 4-0!!!
Belooft nog wat.......
Ik dus op zoek naar een nieuwe baan. Interesse getoond bij Milan, maar ik was daar tweede kandidaat, en kreeg de baan niet. Zwolle (Eredivisie) ontsloeg zijn trainer na verlies tegen Haarlem. Ik er dus heen :)
Wat een zootje bij Zwolle. Eerst eventjes alle hopeloze leenspelers eruit, zodat het hoofdteam meer de kans krijgt, en even wat transfervrije talentjes oppikken, want 2.7 mil is niet heel veel om te besteden als je kijkt wat ik bij Scarborough er jaarlijks doorheen kon draaien (35 mil ofzo).
Aan het eind van het seizoen zal ik, al leest vrijwel niemand het, nog mij season summary posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TH0R
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 09:48
Ik lees je verhalen nog steeds graag hoor :-)
Dus blijf maar gewoon posten.

Trotse vader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hoe weet je van al de spelers de PA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ik gebruik FM scout om wat talentjes op te pikken. Ik vind dit niet cheaten, maar een hulpmiddel gebruiken i.t.t. FMM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met Zwolle nu 4 seizoenen in de Eredivisie.

Mijn team is een flinke mix van nationaliteiten:

Basiself:

Roberto (Spaanse keeper)

Zuiverloon (Nederlandse rechtsback)
Darijo Srna (Kroatische back)
Claude Davis (Jamaicaanse centrale verdediger)
Tal Ben-Haim (Israelische sweeper)

Diego Biseswar (Nederlandse linker middenvelder)
Sulley Ali Muntari (Ghanese centrale middenvelder)
Magrao (Braziliaanse centrale middenvelder)
Rochemback (Spaanse rechtermiddenvelder)

Andriy Voronin (Oekraine, spits)
Ari (Braziliaanse spits)

Reserves:

Ricksen
Oscar
Vayrynen
Christanval
M'Bami
Breuer
Eric Addo
Pirmin Schwegler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Lijkt PSV wel :P

Had jij mijn Scarborough moeten zien. Engels team, maar er zat geen enkele engelsman in het team. Paar Schotten en Ieren, voor de rest Spanjaarden, Italianen, Zuid-amerikanen met dubbele nationaliteit, Oostenrijkers, Duitsers, Scandinaviers, noem maar op.. ;)
Oja, in de winterstop voor de statistieken één engelsman en één nederlander gehaald.

[ Voor 3% gewijzigd door Nilsinho op 14-11-2007 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nilsinho schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:40:
Mijn opvolger zet gelijk mijn sterspeler in de reserves, en heeft zijn eerste wedstrijd THUIS tegen DERBY verloren met 4-0!!!
Belooft nog wat.......
Jup, binnen een paar weken is er niets, maar dan ook niets, meer over van het team wat je hebt gebouwd. Alle met grote zorg gedane inspanning worden in no-time teniet gedaan. Alles wat is opgebouwd wordt dezelfde transferperiode voor een habbekrats verkocht aan de eerste de beste bieder. Bizar en zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Vrij kut inderdaad.....Kan ik weer overnieuw beginnen in 5 jaar ofzo..:P
Al staat 'ie nu nog 15e na 0-0 op Chelsea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Nilsinho schreef op woensdag 14 november 2007 @ 12:07:
Ik gebruik FM scout om wat talentjes op te pikken. Ik vind dit niet cheaten, maar een hulpmiddel gebruiken i.t.t. FMM ;)
Niet cheaten? Je komt dingen te weten die je anders nooit kan weten. Zoals PA dus. Dit is juist wel een vorm van cheaten, omdat je jezelf gewoon een voordeel verschaft dat er normaal in de game niet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:36
JanW schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:12:
[...]

Niet cheaten? Je komt dingen te weten die je anders nooit kan weten. Zoals PA dus. Dit is juist wel een vorm van cheaten, omdat je jezelf gewoon een voordeel verschaft dat er normaal in de game niet is.
Inderdaad, daarbij kan een goede scout ook de juiste spelers ontdekken. Ik heb zelf met Slough een levendige handel in spelers opgebouwd. 40 miljoen inkomsten in een seizoen door jeugdige reserve spelers te verkopen is haalbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

JanW schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:12:
[...]

Wat ik versta onder cheaten is iets anders wat jij cheaten noemt.

Cheaten zoals ik het noem: Het aanpassingen maken in het spel, zoals het moraal verhogen en het ontinjuren van spelers, en manager tegen manager wedstrijden om groots te winnen.

Cheaten zoals jij het noemt staat dus in je post, maar dit noem ik slechts waarnemen. Je maakt geen aanpassingen in het spel. Als je het spel in moeilijkheidsgraden neemt, zit ik op de easy versie en jij op de hard. Ligt waarschijnlijk aan het leeftijdsniveau. Ik ben dan ook pas 17 en ik denk dat jij geen tiener meer bent ;). Ik vind het leuk om dingen (op een eerlijke manier) te winnen (en om een club op te bouwen), en jij vind het leuk om het spel puur met een uitdaging te spelen.

Hoop dat het even wat duidelijker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Neem maar van mij aan, het is veel leuker winnen met spelers die je zelf hebt ontdekt. ;)

Verwijderd

Het is ook leuk om gevraagd te worden als manager bij een grote club omdat je voorganger niet presteerde en dan zelf wel te presteren met zijn materiaal _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilsinho

Nilsinho

Ook ik ben defi overgestapt naar 2008. Wie mijn oude Scarborough (nu Zwolle game wil, moet het maar even zeggen, zit in 2014.

[ Voor 10% gewijzigd door Nilsinho op 27-11-2007 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook over naar '08
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste