Toon posts:

[Safari 3.0 Win] Safari 3 voor windows crasht bij bookmarks

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de beta van Safari voor Windows net ff geinstalleerd, maar het werkt maar matig. Een website via het adresveld opzoeken gaat nog (wel heel traag!) maar een bookmark maken, de bookmarks openen of zelfs de preferences openenen zorgt ervoor dat Safari meteen crasht.
Ik begrijp dat het een beta is en dat ik er niet te veel van moet verwachten, maar aangezien het gisteren met veel bombarie is gepresenteerd lijkt t me sterk dat dit de kwaliteit is die Apple voor ogen heeft om mensen naar hun browser te lokken.
Hebben anderen ook deze problemen? Heeft iemand misschien al een oplossing?

BTW ik heb de search gebruikt maar Safari 3.0 leek nog nergens besproken te worden.

Ik heb Win XP Pro en Safari 3.0 (522.11.3) gedownload van de Apple.com website.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

Hier is al een developer discussie:
safari voor windows beta - genoeg om je site te testen?

Verder lijkt het er erg op dat het een brakke beta is ja. En waarom dit topic in APL plaatsen als het over windows gaat?

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
omdat Safari toch een Apple applicatie is, zij het voor Windows, leek dit me de beste plaats. Ook omdat ik verwahct dat er hier veel mensen komen die het programma meteen even bekeken hebben. In dit topic lees ik ook al dat er veel crashes zijn, dus deze thread is vrij zinloos (waarvoor excuses). Wel jammer dat het geen echte goeie preview is van het eindproduct (tenminste, ik hoop dat dat veel beter is ;)), ik had graag gezien of ik kan wennen aan een andere browser dan Firefox.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Probleembeschrijving en workaround bij El Reg:

http://www.theregister.co...afar_crashing_experience/

Zoef

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 03:45

alienfruit

the alien you never expected

Erg stabiel is die OSX variant anders ook niet hoor.

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
alienfruit schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 02:42:
Erg stabiel is die OSX variant anders ook niet hoor.
Ik heb nog nergens last van gehad..

Verwijderd

Om die bookmark bug te verhelpen moet je als je een Nederlands OS draait de map C:\Programs\Safari\Safari.resources\en.lproj veranderen naar nl.lproj. Maargoed, eerlijk is eerlijk, de browser is nog compleet onbruikbaar met talloze renderingbugs :/

Verwijderd

Als ik op google naar iets zoek worden de healines van de gevonden resultaten amper weergegeven :?

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-02 17:39
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 10:24:
Als ik op google naar iets zoek worden de healines van de gevonden resultaten amper weergegeven :?
Heeft blijkbaar te maken met iets "bold".

This space intentionally left blank.

Verwijderd

Install gewoon de laatste nieuwe webkit!!! Moet je tenminst niet opnieuw opstarten.... & 't is stabiel
Pagina: 1