Safari voor Windows beta: Site tester?*

Pagina: 1
Acties:
  • 419 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 21:45

bitflusher

flushed die *** pc

Topicstarter
apple heeft een beta van safari voor windows vrijgegeven, allemaal heel mooi en aardig.

ik heb al een tijdje lopen zoeken naar een verdwaalde ziel met een mac om mijn site te kunnen bekijken in safari.

ik heb alles nu werken op ie6, ie7, FF2.0, opera en netscape.

het nieuws dat safari ook voor windows beschikbaar is is best mooi, wat ik me nu afvraag .. hoe representatief is een wekende/niet werkende site op de windows versie in vergelijking met de mac variant?

p.s. de link voor wie m ook wil hebben: http://www.apple.com/safari/download/

edit:
in wow wat is dit instabiel en traag :P, ik weet niet wat ze met "Blazing Performance" bedoelen maar alles is minimaal 2x zo traag als in IE7.
ook werkt de helft van mijn webapplicatie niet, safari lijkt asp.net 2.0 ajax apps te haten

edit2: inloggen op tweakers lukt me niet in safari, denk dat dat om ze'n minst werkt op de mac, dat moet wel getest zijn op de mac ;).
Trouwens enorm trage laden valt bij de 2e keer dat je een site bezoekt wel mee. de cashing zit iig wel goed bij safari.

[ Voor 32% gewijzigd door bitflusher op 11-06-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
Ik heb hem vanavond ook zo snel mogelijk gedownload. Wat mij ook opvalt is dat Safari een geheugenvreter is. Ik had op een gegeven moment een geheugengebruik van 360 MB. Verder laat hij bij bepaalde website's de links niet zien. (Tja, het is en blijft nog even een beta) Ik denk dat het nog niet echt representatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtra
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-08 18:14
Ik heb hem ook en schrok me wezenloos van een aantal websites. Die zien er niet uit. Ik dacht met Firefox/IE en de w3c-validator wel wat redelijke pagina's te hebben gemaakt.

Ik ben benieuwd of dit een versie 3, een beta of een windows feature is. Helaas heb ik nog steeds geen Mac voor een vergelijkend onderzoek.

Het surfen gaat bij mij traag (op Virtual PC) en bij sommige functies zoals bookmarks krijg ik een ongeldige bewerking. Hopelijk pakt de Apple Update snel nieuwe beta's mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Ze hebben wel heel flitsende grafieken op de site, maar als je zo durft te beta releasen...
We wachten het af!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Schuif dat dan maar opde beta voor Windows, hoor. Hier zeker wel sites die het niet goed doen in Safari (op de mac dus), maar toch valt het best mee hoeveel. Ookal gebruik ik 9 van de 10 keer Firefox...

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Je hoort idd meerdere berichten dat sommige sites die onder Safari/Win de prak in gaan, onder Safari/Mac gewoon werken. Dus voor het testen van websites zal het even wachten zijn op de final.

Wel vreemd dat de beta-heid kennelijk invloed heeft op de rendering, je zou verwachten dat dat gedeelte een redelijke 1-op-1 port zou zijn van de Mac code. Maarja, we zullen wel zien.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Snap niet zo goed hoe ze dit een Beta durven te noemen......Alpha zou eerder toepasselijk zijn gezien het aantal bugs wat ik in een paar minuten al ben tegengekomen.

Interessante ontwikkeling, maar een beetje meer werk om "the obvious stuff" op te lossen voor ze er een public beta en speedclaims van maken had ze gesierd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

2 onverwachte crashes binnen 5 minuten. Standaard fontsmoothing die niet uit kan. Tabs die raar werken.

Hm.

*delete*

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Als ik dat zo hoor, dan wacht ik nog wel even met installeren. Gelukkig hier op mijn werk een iMac staan, dus voor testen in Safari heb ik het niet nodig. Plus dat ik zelf op Win2000 werk, en schijnbaar is het alleen voor WinXP en Vista.

Maar wanneer deze final is, dan denk ik dat ik 'm toch eens een keer installeer. Niet dat ik verwacht ooit over te stappen, ik blijf wel bij Firefox, maar toch. Eens bekijken kan geen kwaad. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gustaaf437
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-09 16:42
Op mijn Mac thuis draait ie als een zonnetje, maar op mijn Windows XP machine op het werk is het een grote ramp. Crasht direct bij inloggen op proxy of bij het proberen te bekijken van bookmarks. Dit is echt een van de meest slechte releases die Apple ooit heeft neergezet. Advies is te wachten tot op zijn minst de volgende versie of anders zelfs de final. Behoorlijk slechte marketing om een product dat nog zo onstabiel (lees: onbruikbaar) is als public beta op de markt te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:38

Priet

To boldly do what no one has..

Ik heb 'm getest op Vista en XP, beiden Nederlands.

Echt crashen doet 'ie niet (je moet even en.proj kopieren naar nl.proj oid) maar de meeste website geeft ie voor geen meter weer: bijna alle kopjes verdwijnen :'(

Maar wel fijn dat er een Windows versie komt. Alhoewel, dat wordt dus voortaan nóg een browser ernaast houden tijdens het maken van een nieuwe site...

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Gustaaf437 schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:20:
Op mijn Mac thuis draait ie als een zonnetje, maar op mijn Windows XP machine op het werk is het een grote ramp. Crasht direct bij inloggen op proxy of bij het proberen te bekijken van bookmarks. Dit is echt een van de meest slechte releases die Apple ooit heeft neergezet. Advies is te wachten tot op zijn minst de volgende versie of anders zelfs de final. Behoorlijk slechte marketing om een product dat nog zo onstabiel (lees: onbruikbaar) is als public beta op de markt te zetten.
Helemaal mee eens.. op mijn werk geinstalleed, en de enige functie die werkt is de uninstall....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:01

Cyphax

Moderator LNX
Not Pingu schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:50:
Wel vreemd dat de beta-heid kennelijk invloed heeft op de rendering, je zou verwachten dat dat gedeelte een redelijke 1-op-1 port zou zijn van de Mac code. Maarja, we zullen wel zien.
Mwah, het interpreteren van de code wel, maar juist het renderen, het tekenen op het scherm, is niet zo 1-op-1 te porten. Als het daar de mist in gaat zegt het nog vrij weinig over hoe goed de engine verder met HTML omgaat. :)

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier op vista, krijg het niet eens gestart :? meteen een melding dat safari niet meer werkt :D

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Maar wel fijn dat er een Windows versie komt. Alhoewel, dat wordt dus voortaan nóg een browser ernaast houden tijdens het maken van een nieuwe site...
Inderdaad.

Het is verschrikkelijk dat de rendering verschilt tussen Mac & Windows. Toen ik zag dat Safari ook voor Windows uitkwam dacht ik "mooi, nu kan ik ook in Safari testen". Kan ook, maar daar heb ik niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Dokter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48
Oh mijn god! Alles wat Bold is laat ie gewoon niet zien. "Best browser in the world"! Hahahaha. Even een beetje rondsurfen en je ligt dubbel van het lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorlon
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-09 20:46
Hmm, binnen 5sec crashed ie op tweakers als ik ook maar 1 letter in het searchveld zet. Dit zowel onder Xp als onder Vista.

Dat wordt inderdaad nog even wachten op een volgende release lijkt me.

"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Mag je blij zijn dat ze blijkbaar wel iets deden ipv nogmaals de hele browser op zijn bek te laten gaan.
Ik had al geen hoog standpunt over de kwaliteit van elk willekeurig Apple product, maar dit bevestigd het wel mooi :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
met die 'spin'-knop naast de adresbalk kan je fouten melden. nou dan blijf je aan het werk, aan iedere site 'mankeert' wel wat.... (Google-ads hebben geen titel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:16

Tys

Safari Web Browser has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Begint goed. Pagina's laden duurt trouwens wel erg lang.

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:05

crisp

Devver

Pixelated

Hier op een Engelstalige winXP heb ik nog maar weinig problemen ondervonden met deze browser; mijn eerste indruk is dus toch wel positief :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
lol, ik maximaliseer deze browser op men 2de scherm (dus niet mainscherm) en hopla weg is de browser, gewoon verdwenen..

Verder 7 crashes op 10 minuten, klikken op dat adresboekje doet het crashen, dit is geen beta, amper een alpha..

Ik draai het op engelse Vista, nog maar even wachten vooraleer ik hier mee ga testen.. En damn, het ziet er lelijk uit op Vista..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newpegasus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03-2022

newpegasus

Hertog

Ik weet niet als er meer mensen last van hebben, maar na de installatie krijg ik Safari niet eens gestart! Visual Studio komt gelijk aan met de Just-In-Time Debugger :P.

Met het oog op de bugs die andere gebruikers hier posten, vind ik het ook wel een erg slechte beta-release.

GuitarFacts | Last.fm | Google Zoekmachine Optimalisatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij werkt lekker snel ... alleen op links heeft hij het zo niet begrepen blijkbaar ... alle links zijn onzichtbaar, je kan ze wel aanklikken maar de kleur van de links is doorzichtig of wit ...

screenshot google.com

let op het feit dat "meer..." & Het internet verdwenen zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
Hier werkt het snel, alleen alles met bookmarks werkt niet en resulteert in een crash. Verder crasht 'ie af en toe als ik in tekstvelden typ. De meeste sites (zelfs met AJAX etc) werken prima, had ik niet verwacht! Er zitten dus nog wat grove bugs in, maar ik vind het eigenlijk allemaal best netjes... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin
  • Laatst online: 13-07 17:18

Rwin

Ondertitel

Stereotomy schreef op maandag 11 juni 2007 @ 23:54:
2 onverwachte crashes binnen 5 minuten. Standaard fontsmoothing die niet uit kan. Tabs die raar werken.

Hm.

*delete*
eensch, het is gewoon een erg slechte beta, je kunt beter http://www.browsrcamp.com gebruiken. (om sites te checken hoe ze in safari getoond worden)

ik kan de helft van teksten (vaak hyperlinks) niet eens lezen...

[ Voor 6% gewijzigd door Rwin op 12-06-2007 23:29 ]

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:05

crisp

Devver

Pixelated

Deze beta werkt gewoon slecht in gelocaliseerde versies van windows maar dat is ondertussen wel een known issue ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Rwin schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 23:24:
eensch, het is gewoon een erg slechte beta, je kunt beter http://www.browsrcamp.com gebruiken. (om sites te checken hoe ze in safari getoond worden)
Voor normale sites kan je dat natuurlijk prima doen, voor webapplicaties wordt het toch echt een stuk lastiger :) Daarom alleen al zou ik "blij" zijn met Safari voor Windows, mits ze uiteraard dezelfde renderengine gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:37

sopsop

[v] [;,,;] [v]

crisp schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 00:53:
Deze beta werkt gewoon slecht in gelocaliseerde versies van windows maar dat is ondertussen wel een known issue ;)
Dat is toch op zijn minst vreemd te noemen. De manier waarop het ze het lanceren doet vermoeden dat ze het nu door vele mensen willen laten testen om de laatste kleine zaken eruit te halen. Dit is gewoon nooit gedraaid door de ontwikkelaars/testers op een gelocaliseerde versie van Windows. Het is ook niet dat je echt op zoek moet naar een bug. Iedereen met een gelocaliseerde versie van windows heeft binnen 1 minuut meerdere bugs te pakken.

Da's niets minder dan een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maybe heb in tot nu toe heel veel mazzel, maar tot nu toe draait hij bij mij als een zonnetje. Nog geen crash gezien of slecht weergegeven websites. Dit gaat trouwens over XP en Vista. Allebei de Engelse versie (ik gruwel echt van Nederlandstalige software :r).

Maar de renderengine van de Windows versie is dus op sommige fronten anders dan de Mac versie? Het testen met BrowsrCamp is namelijk geen pretje als je veel pagina's moet testen. Daarom zou deze Windows versie wel eens een ideale uitkomst zijn (of iemand die mij een MacBook doneert :+).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Er klopt weinig aan autoweek.nl :P

Safari:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/administrator/GoT/safari.jpg

Firefox:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/administrator/GoT/firefox.jpg

en travian:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/administrator/GoT/travian.jpg

[ Voor 87% gewijzigd door Dupje op 13-06-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik heb er gisteren voor de aardigheid ook een paar uurtjes mee rondgebrowsed, uiteraard ook op tweakers.net en nog een hele zooi sites, en eigenlijk werkte het prima. Geen crashes gezien en ook geen b0rked rendering voor zover het mij is opgevallen.

Dat was wel onder de US-versie van Windows XP. Blijkbaar maakt dat dus inderdaad uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Laatst online: 29-08 20:29
Onder anderstalige versies van Windows (anders dan US) kun je veel problemen oplossen door de map

edit: hmm, Safari weigert om m'n hele bericht te posten... hier de rest:

'en.lproj' te hernoemen naar 'nl.lproj' als je Nederlandse Windows hebt of als dat bij regio-instellingen staat. Verder kun je op www.webkit.org nu ook de nightly versie van WebKit downloaden, dus als je renderproblemen hebt... probeer die eens!

[ Voor 63% gewijzigd door MisterData op 14-06-2007 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

MisterData schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 09:55:
Onder anderstalige versies van Windows (anders dan US) kun je veel problemen oplossen door de map

edit: hmm, Safari weigert om m'n hele bericht te posten... hier de rest:

'en.lproj' te hernoemen naar 'nl.lproj' als je Nederlandse Windows hebt of als dat bij regio-instellingen staat. Verder kun je op www.webkit.org nu ook de nightly versie van WebKit downloaden, dus als je renderproblemen hebt... probeer die eens!
Ik dacht eerst dat je halve post aan mij lag. :+ Maar je workaround werkt bij me! Geen crashes meer! Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 10-09 22:36
Andere manier van workaround voor de bookmarks crash:

Quit Safari
Find the file BuiltInBookmarks.plist in the C:\Program Files\Safari\Safari.resources\en.lproj\ folder
Copy the file to the Safari preferences folder: C:\Documents and Settings\your username\Application Data\Apple Computer\Safari
Rename the copied file to Bookmarks.plist and start Safari

[ Voor 3% gewijzigd door paella op 14-06-2007 15:44 ]

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Tss, nofi, maar ik dacht dat apple bekend stond om zijn gebruiksvriendelijkheid...

Okok, het is dan ook een beta, maar toch... FileZilla heeft ook beta's zullen we maar zeggen ;)

Ik denk dat ik maar gewoon ga wachten totdat de final klaar is. Ik ga hem ook alleen maar gebruiken voor website-checks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zullen we de support en crash en workaround vraagjes maar bewaren voor een ander subforum ;)

Hier alleen even inhoudelijk richten mbt tot de render-engine van de applicatie

[ Voor 4% gewijzigd door BtM909 op 14-06-2007 21:25 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:22

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Nofi hier, maar als ik naar die site van Safari kijk, springen de tranen in mn ogen. "2x zo snel als IE7" staat er, test gedaan door Apple zelf, op een iMac met WinXP. Wees dan sportief en pak een HP of Dell pctje om te testen, en doe het niet zelf.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
MueR schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 21:45:
Nofi hier, maar als ik naar die site van Safari kijk, springen de tranen in mn ogen. "2x zo snel als IE7" staat er, test gedaan door Apple zelf, op een iMac met WinXP. Wees dan sportief en pak een HP of Dell pctje om te testen, en doe het niet zelf.
Wat is dit nu weer voor onzin? Een iMac met bootcamp is een gewone PC hoor.
Performance measured in seconds. Testing conducted by Apple in June 2007 on a 2.16GHz Intel Core 2 Duo-based iMac system running Windows XP Professional SP2, configured with 1GB of RAM and an ATI Radeon X1600 with 128MB of VRAM. HTML and JavaScript benchmarks based on VeriTest’s iBench Version 5.0 using default settings. Testing conducted with a beta version of Safari; all other browsers were shipping versions. Performance will vary based on system configuration, network connection, and other factors.
Het lijkt mij een prima testsetup. En als je het niet gelooft of zelfs wil testen

[ Voor 41% gewijzigd door PolarBear op 15-06-2007 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

k ben het wel een beetje met MueR eens; ik vind een Core2Duo 2.16GHz niet echt een standaard systeem wat de gemiddelde consument op dit moment thuis heeft staan.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 19:03
OkkE schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 11:11:
k ben het wel een beetje met MueR eens; ik vind een Core2Duo 2.16GHz niet echt een standaard systeem wat de gemiddelde consument op dit moment thuis heeft staan.
Maar dat maakt opzich niet zoveel uit, het is een relatief verschil. De beta draait hier wel okey, ik heb nog niet gechecked of ie colour managed is, dat zou erg prettig zijn.

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-09 19:59
Mijn mening is niet erg positief.. Safari klapt er erg snel uit. Als ik bijvoorbeeld zoek op het trefwoord safari in GoT klapt hij er standaard uit... /me Wacht nog wat extra beta's af

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

net gedownload. Starten... eh.. menu's en text anyone?

Afbeeldingslocatie: http://img2.putimage.com/allimages/pi_safari_winxp_vistathemexp.jpg

WinXP SP2, Safari en waarschijnlijk de boosdoener: vista themepack voor xp
voor ik kon bedenken wat te doen crashte hij al overigens :/

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 19:03
Jazzper, je hebt vast een gelocalizeerde XP, dat is de boosdoener...

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rwin

Rwin

Ondertitel

Is net een nieuwe uit, is dat een beta? kan het niet vinden, maar hij rendert nu wel een stuk beter.
(ik kan linkjes weer zien! best handig op internet :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Rwin schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 16:08:
Is net een nieuwe uit, is dat een beta? kan het niet vinden, maar hij rendert nu wel een stuk beter.
(ik kan linkjes weer zien! best handig op internet :+ )
Inderdaad. De nieuwste versie is een stuk beter.

Als je bij de vorige een veld met ergens een apostrof verstuurde, kwam alleen het deel tot de apostrof door.

Als je zocht op google waren alle links erg vreemd. Vreemde spaties en karakters.

Alle vormen van vetgedrukte tekst werden niet weergegeven volgens mij.

AJAX snapte hij ook al niet...
Pagina: 1