Dat viel mij ook al op. Maargoed, het is ook zwaar matig. De -zogenaamd dezelfde- interface met scrollen enzo, het zag er lang niet zo mooi uit. Volgens mij moet je zelf nog voor de iPhone look-alike images zorgen ookChris_eBK schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 14:25:
Bijvoorbeeld toen aangekondigd werd dat er geen 'echte' apps van derden worden toegelaten op de iPhone bleef het publiek bijzonder stil, en werd er alleen geklapt toen er een nieuw iemand op het podium kwam...

Bovendien, wat kan je nou met Safari maken, niks dus. Geen leuke games, geen echte apps (ik had iig wel een terminal app willen hebben op de iPhone, probeer dat maar eens te maken met 'AJAX'
En wat dacht je van Transmit of Unison geport op de iPhone. Het ding heeft geheugen genoeg om op te downloaden. Of VLC... zodat je ook video's in een ander formaat kan kijken... Maargoed. Wat niet is kan nog komen. Misschien is 'ie de 30e al gehackt
In de vorige presentatie liet Jobs volgens mij nog duidelijk zien dat het ding ook op OS X en cocoa gebaseerd zou zijn, dus ik had wel een SDK verwacht.
Ik hoop dat de stilte uit het publiek een hint is geweest... de iPhone heeft nog een lange weg te gaan als ze 'm zo dichttimmeren.