Ik heb als voorbeeld mijn eigen topic genomen: AMD 64 3000+ kapot. Opties?
Uiteraard zijn er veel meer topics waar ik dit gedrag steeds meer voor zie komen.
Neem nou mijn bovenstaand topic, ik leg duidelijk uit dat ik geconstateerd heb dat mijn CPU stuk is. Nu krijg ik alsnog de vraag hoe ik dat zo zeker weet... terwijl dat helemaal de vraag niet is. Nadat ik hierop reageerde plaatste Viper® een bericht dat ik niet volledig zal quoten;
Sorry voor mijn magere TS maar ik wilde dit gewoon even kwijt. Topic is trouwens al van een tijdje geleden maar ik begin het steeds meer op te merken op GoT.
Uiteraard zijn er veel meer topics waar ik dit gedrag steeds meer voor zie komen.
Neem nou mijn bovenstaand topic, ik leg duidelijk uit dat ik geconstateerd heb dat mijn CPU stuk is. Nu krijg ik alsnog de vraag hoe ik dat zo zeker weet... terwijl dat helemaal de vraag niet is. Nadat ik hierop reageerde plaatste Viper® een bericht dat ik niet volledig zal quoten;
Nu is mijn vraag; Is het bij GoT ook niet een vereiste om op zijn minst enige computerkennis te hebben? Waarom word ik opgezadeld met vragen die ik voor mezelf allang heb beantwoord in plaats van dat men gewoon antwoord geeft op de vraag die gesteld wordt? (in dit geval dus uit welke 2 opties ik het beste kan kiezen, en dus niet of ik het wel allemaal zeker weet)Alleen bij GoT proberen mensen o.a. mee te denken of elkaar te helpen. Dat je dan de vraag krijgt of je zeker weet of het de processor defect is, aangezien een probleem bijna nooit aan de processor zelf ligt, is niet onlogisch.
Sorry voor mijn magere TS maar ik wilde dit gewoon even kwijt. Topic is trouwens al van een tijdje geleden maar ik begin het steeds meer op te merken op GoT.