Ik ben al een tijdje bezig om over te stappen op mmc cards. Ik gebruik nu al 2 weken alleen mn 2 gig kaart als opslagmedium. Erg handig want als ik data nodig heb hoef ik t niet eerst op die onbetrouwbare dvdof cdtjes te zetten (echt volgens mij heb ik niet een schijfje waar niet ergens een leesfout op zit, echt irri)Brainstorm86 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 16:11:
waarom wil je persee 8gb? 4gb is toch zat? een 2.5" hddtje eraan en je hebt 124gb
Nu komt t.
als ik alle programmas die ik gebruik op een sd kaart zet ben ik ongeveer 3.8 gig kwijt.
Ik heb het dan over paintshop pro en animator
reason 3 (das echt een geheugenvreter met zn 1.5 gig wat 'm voornamelijk zit in die orchester
soundbanks dongle van ze)
dosbox. inclusief al mn oude software
aeu (amiga)
frontpage
en dan nog mn artwork en muziek files.
en mn alice chatbot. (elmow en marcotm)
Dus ja, sinds veel van die software, waar ik al jaren mee werk en aan gewend ben niet op linux loopt
moet ik wel op windows. Dat past dus voor geen meter. waar moet ik windows nu op kwijt?
4 gig is niet echt veel dus.
Ik heb t dus over wat standaard in die asus moet zitten, en niet op een kwijt te raken sdkaartje
ik zag trouwens op t net dat er al een microsd kaart is van 6 gig. Zou die ontwikkeling net zo gaan als bij onze vertrouwde harde schijf? dat er over een paar jaar 160 gig op gaan. Lijk me fantastisch. Je hele hebben en houden in een valse kies:)