Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Trojan-PSW.WOW!sd5

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort krijg ik iedere keer te zien dat Spyware Doctor deze trojan heeft gevonden/verwijderd, maar als ik een dag later weer SD draai vind hij hem weer. :X
Hoe krijg ik dit voorgoed weg? Ik kan er zo goed als niks over vinden op internet, enkel het feit dat SD hem verwijderd...

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-11 22:30
Spybot is van origine gemaakt om spyware op te sporen en niet direct voor trojans of virussen. Het lijkt mij beter om dus niet alleen Spybot aan het werk te zetten. ;)
Als spybot ook een bestandsnaam aangeeft: laat dat bestand dan eens analyseren op http://virusscan.jotti.org
Draai anders ook even een virusscanner of doe een online virusscan (bij bijv kaspersky of trendmicro housecall).

[ Voor 10% gewijzigd door Sassie op 06-06-2007 21:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, thnx. :)
Trendmicro heeft 2 trojans gevonden en verwijderd, ik doe nog een full scan op het moment. :)

Edit: 2de scan gedaan, en helemaal clean.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 22:37 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

We hebben hier een mooie sticky hierover, Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten

Omdat ik niets van eigen inzet terugvind in je topicstart ga ik het topic sluiten. Zie ook Beveiling & Virussen - Policy en Policy: Alle regels die op het forum gelden. :)

Signature

Dit topic is gesloten.