[PC/Xbox360] Overlord

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 8.673 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 15:34
Twhomp schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:58:
[...]

Zodra je een smelter hebt bemachtigd (een grote kookpot vol vloeibaar metaal), heb je in je toren een forgery: Het is een trap naar beneden in je toren. Staat een minion met een laskap op en een hamer (Giblet).
aah ok, ik ben al redelijk ver maar nog nooit zo'n smelter gehaald :) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 21:08

FlashBang

Hoi.

TimmieVelthuis schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:30:
[...]

aah ok, ik ben al redelijk ver maar nog nooit zo'n smelter gehaald :) thanks
Dan doe je toch iets fout. Die smelter kun je halen zodra je de red minions hebt, en als je die nog niet hebt ben je niet redelijk ver ;)

spoiler: locatie eerste smelter
de eerste smelter staat links van spree, en daar een stukje naar boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Cubic X schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:20:
Games nemen altijd 100% van de CPU dacht ik, tenminste is bij mij altijd nog zo geweest. Ik speel hem ook, zelfs op een laptop die helemaal niet voor spellen is bedoeld.

Specs van laptop:
AMD Turion MT-32 (2003MHZ)
512MB
Nvidia Geforce GO 7300

1024 x 768
Alles uit (met alles bedoel ik echt alles :P )
Verder alles op LOW, geen AA en natuurlijk geen Particle Detail :)

23 frames :o
Spellen nemen niet altijd 100% van de cpu in beslag maar vreemd genoeg dit spel inderdaad wel. Echter heb ik totaal geen last van drops of wat dan ook en ik heb alles aan en op high staan en het draait heel soepel hier :*) Het is inderdaad geen next-gen maar ziet er weldegelijk zeer behoorlijk uit met alles aan. Ik kom nooit lager dan 30 FPS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 11:16

The Zep Man

🏴‍☠️

Locaties van de twee overige smelters:
spoiler:
De tweede smelter vindt je in de Understreets (2), onder Heaven's Peak. De derde kan je vinden in de Golden Hills, nadat je door de brouwerij van de dwergen bent gegaan.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
FlashBang schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:33:
[...]

Dan doe je toch iets fout. Die smelter kun je halen zodra je de red minions hebt, en als je die nog niet hebt ben je niet redelijk ver ;)

spoiler: locatie eerste smelter
de eerste smelter staat links van spree, en daar een stukje naar boven
oh dat weet ik, ik heb alleen nog maar de verhaallijn gespeeld. ik had het wel kunnen doen, maar wist niet dat het wel heel makkelijk zou zijn ze te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aargh, ik wil een ingame map!
Ik kan niet vinden hoe ik de 2e wortel van rechts bij Oberon moet weghakken :( Loop al de hele tijd rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:51:
Ik kan niet vinden hoe ik de 2e wortel van rechts bij Oberon moet weghakken :( Loop al de hele tijd rond.
Heb je de groene minions al?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:31
Echt geweldig spel. :D
Vind het ook echt leuk dat je minions zichzelf kunnen 'upgraden', ga je tenminste ook beetje met wat meer tactiek spelen om ze niet kwijt te raken als ze eenmaal 300% zijn. Ipv 30 bruine minions overal op af te sturen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Albinoraptor schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:57:
Echt geweldig spel. :D
Vind het ook echt leuk dat je minions zichzelf kunnen 'upgraden', ga je tenminste ook beetje met wat meer tactiek spelen om ze niet kwijt te raken als ze eenmaal 300% zijn. Ipv 30 bruine minions overal op af te sturen. :D
Ach, dat lukt je toch niet, sommige monsters doen 1-hit-kills :'(

Heb je eindelijk een toffe minion met spullen van een held, wordt ie in 1x platgemept :+

Besides, minions op 400% is veel leuker >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-09 11:16

The Zep Man

🏴‍☠️

Angeloonie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:58:
[...]

Heb je eindelijk een toffe minion met spullen van een held, wordt ie in 1x platgemept :+

Gewoon voor zorgen dat monsters met een one-hit kill geen kans krijgen om je minion te raken. Natuurlijk ook altijd enkele blauwe meenemen voor het geval dat. ;)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Angeloonie schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:58:
[...]

400%? Zover ben ik nog niet. :P
Was me ook al aan het ergeren toen opeens wat minions weg waren door zo'n kut Hydra (waterslang) omdat ik zonodig die 3 potten goud moest hebben in Understreets. :P

En zep man bij die monsters die je beest in 1 keer doden die kunnen niet meer gehealed worden. :) Althans zoals bij die hydra als ze opgegeten worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Albinoraptor op 02-07-2007 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 28-05 19:55
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2007 @ 21:51:
Die mis ik ook! Vind dat echt een groot minpunt aan het spel. Ik heb al denk ik 2 uur rondgelopen op zoek naar de laatste wortel, word er een beetje moe van... Alles lijkt zo erg op elkaar in dat gedeelte. En ook het feit dat je steeds terug moet naar plekken waar je al geweest bent, maar toen nog niet de goede kleur minions had maakt het er niet beter op. Daarnaast is het wel vrij veel van hetzelfde, het had van mij wel wat gevarieerder gemogen.

Maar de humor van en met de minions maakt veel goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
H004 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 00:45:
[...]

Die mis ik ook! Vind dat echt een groot minpunt aan het spel. Ik heb al denk ik 2 uur rondgelopen op zoek naar de laatste wortel, word er een beetje moe van... Alles lijkt zo erg op elkaar in dat gedeelte. En ook het feit dat je steeds terug moet naar plekken waar je al geweest bent, maar toen nog niet de goede kleur minions had maakt het er niet beter op. Daarnaast is het wel vrij veel van hetzelfde, het had van mij wel wat gevarieerder gemogen.

Maar de humor van en met de minions maakt veel goed! :D
Je kan oberon pas verslaan als je alle kleuren minions hebt. Laatste 2 zitten bij elkaar.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik ben nu vlakbij goldo in the golden hills maar heb nog maar 20 minions, is dat niet een beetje weinig? ben volgens mij veel objecten langs geraasd die je horde size vergroten, loop nu ook in arcanian (ofzo) armor incl wapen, wel leuk dat je zelf ook een beetje kan hakken dan :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Postius schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 03:36:
[...]

Je kan oberon pas verslaan als je alle kleuren minions hebt. Laatste 2 zitten bij elkaar.
Is goed dat je dat zegt want ik zoek me helemaal gek naar de laatste 2 roots 8)7 Tis een erg mooi gebied grafisch gezien dat elvenland maar wel ingewikkeld kwa routes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
Dat elvenland is zo ingewikkeld nog niet.. ik heb me er ook enkele uren vermaakt om uit te zoeken waar ik nou eigenlijk langs moest. Alleen is het zo vervelend dat als je eenmaal de route hebt gevonden je kan denken... shit... dat was ook overduidelijk :p
Ik vind het alleen een klote plek om rond te lopen, omdat m'n browns zo graag achter mij aanwillen. Dus als ik het water in ga, gaan er geheid een paar mee die dan verdrinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
Postius schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 03:36:
[...]

spoiler:
FF denken, twee waren er makkelijk te bereiken met bruine minions, gewoon een hekje ombeuken. Voor één had ik groene minions nodig ivm giftig gas. Voor één had ik blauwe voor nodig voor bij de grote vijver met de kikkers, één zat er in de grot, waarbij je commentaar krijgt dat je nu vlak onder de "held" zit. De 5de kan ik me niet herinneren, maar heb ik wel al gehad. Alleen ik heb geen idee waar ik de 6de kan vinden... Waar zit deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

H004 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 11:35:
[...]

spoiler:
FF denken, twee waren er makkelijk te bereiken met bruine minions, gewoon een hekje ombeuken. Voor één had ik groene minions nodig ivm giftig gas. Voor één had ik blauwe voor nodig voor bij de grote vijver met de kikkers, één zat er in de grot, waarbij je commentaar krijgt dat je nu vlak onder de "held" zit. De 5de kan ik me niet herinneren, maar heb ik wel al gehad. Alleen ik heb geen idee waar ik de 6de kan vinden... Waar zit deze?
spoiler:
Als je naar Oberon kijkt linksaf onder het boogje van zijn roots door, en dan gewoon het pad volgend tot je een open terrein met trappen en bovenaan de trap een teleport/spawnplek en een root node met heel veel van die ratachtige beesten er voor..

Wel maf, de eerste keer spelen had ik pas heel laat door dat ik de minions nodig had enzo, en nu heb ik ze direct allemaal al en ze leven ook langer :+ geloof dat ik in m'n 1e game iets van 1500 minions verbuikt heb :+

Ben nu bezig in Evernight, en ben nog steeds 0% corrupted :Y) Ik verken nu echt alle gebieden 100x zodat ik zeker weet dat ik alle spells/upgrades/objects vind voor die achievement :Y)

[ Voor 19% gewijzigd door Angeloonie op 03-07-2007 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
Angeloonie schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 12:49:
spoiler:
Als je naar Oberon kijkt linksaf onder het boogje van zijn roots door, en dan gewoon het pad volgend tot je een open terrein met trappen en bovenaan de trap een teleport/spawnplek en een root node met heel veel van die ratachtige beesten er voor..
Nee, die had ik al, maar ik was gewoon compleet langs de
spoiler:
mother goddess tempel
gelopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 11:35
Ik heb ook een vraagje..
Ik ben nu zelf bij de temple construction site, waar je met die bommen de poort kapot moet maken, na die elfs en die rollende pieten. Alleen.. de bommen ontploffen allemaal al voordat ik ze ook maar in de buurt van de poort krijg, en ik heb ook geen idee hoe ik mijn minions laat lopen terwijl ze een bom dragen... en nog iets, ik heb ook geen idee hoe ik mijn spells kan veranderen zodat ik andere spells kan als alleen vuurballen, bij options staat het ook niet, vind het nergens!
Alvast bedankt!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H004
Spells veranderen kan met f1 t/m f12.. f1 t/m f4 zijn de zwakste categorie spells, f9 t/m f12 de sterkste.

Toetsen kun je aanpassen met Config.exe, en inderdaad kan het niet in het spel zelf. Had dat graag wel gezien, evenals meer mogelijkheden om displayinstellingen aan te passen. Nu moet je elke keer het spel opnieuw opstarten om het aan te passen, waardoor optimaliseren vrij lastig wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Laatst online: 25-09 14:35
shift+l.muis+r.muis en dan bewegen met je muis, als je dan l.muis los laat laat je minion die bom vallen.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:57

DropjesLover

Dit dus ->

ik ben ook bezig, ook een hoop gekloot om met genoeg van de juiste minions aan te komen op plekken zeg :X
bijv als je met waterminions de barriere voor de rioolingang van de stad met de zombies wil openen, ineens 30 zombies :| dat lukt dan dus niet echt met 15 water minions (k had niet meer blue lifeforce...)

wel leuk is het upgraden van je gear door er minions in te "offeren", gelukkig heb k van de groene erg veel, dus lekkere regeneratie op mn armor enzo :P

en inderdaad, een (ingame) kaart zou handig zijn. is er al eentje te downloaden anders? (alt tab _/-\o_ )

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
30 zombies? Dat is toch geen probleem. Laat je minions niet het werk doen maar je eigen zwaard. Die zombies zijn zo slapjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist het spel uitgespeeld.

Klopt het dat je na de laatste boss de credits krijgt te zien en weer terug gaat naar het hoofdmenu.
Van dat punt kan ik weer mijn game loade maar dan zit ik weer net voor dat stuk van de laatste boss.

Vind het een beetje jammer, had graag op het eind nog wat ''wandelingen'' willen maken door mijn veroverde gebieden. En wat items willen verzamelen.

Als iemand weet hoe je na de laatste boss gewoon verder kan spelen hoor ik dat graag _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DropjesLover schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 23:42:
ik ben ook bezig, ook een hoop gekloot om met genoeg van de juiste minions aan te komen op plekken zeg :X
bijv als je met waterminions de barriere voor de rioolingang van de stad met de zombies wil openen, ineens 30 zombies :| dat lukt dan dus niet echt met 15 water minions (k had niet meer blue lifeforce...)

wel leuk is het upgraden van je gear door er minions in te "offeren", gelukkig heb k van de groene erg veel, dus lekkere regeneratie op mn armor enzo :P

en inderdaad, een (ingame) kaart zou handig zijn. is er al eentje te downloaden anders? (alt tab _/-\o_ )
paar rode en bruine aan de waterkant vastzetten en de blauwe ze laten lokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerste patch is te downloaden. Fixed onder andere de game-stopping bug in de Brewery.

http://community.codemast...m/showthread.php?t=198894

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 08:25:
Eerste patch is te downloaden. Fixed onder andere de game-stopping bug in de Brewery.

http://community.codemast...m/showthread.php?t=198894
Ik had gisteren een bug die ze niet opgelost hebben. Ik was in gevecht met oberon en vlak voordat ik de finale klap mocht toebrengen liep ik al naar hem toe maar toen begon het filmpje dat je hem die klap mag geven en wordt er een soort van brug gemaakt van hout maar omdat ik er al naar toe liep kwam ik vast in de brug. Ik kon geen kant uit 8)7 Ik moest terug naar de tower warpen en het gevecht nogmaals doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
vraagje:
spoiler:
weet iemand waar sir william de paladin is?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Ik heb een vraag die al eerder is gesteld maar waar nog niet echt antwoord op is gegeven.
Nadat je die goddes statue hebt gevuld, moet je een weg zien te vinden naar de andere kant van de berg ... maar waar en hoe kom ik daar???

[ Voor 6% gewijzigd door TimmieVelthuis op 04-07-2007 11:19 . Reden: mijn gedeelte opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt klaar met deze game, constant hetzelfde zeg. Jammer. Ik wilde de game erg graag leuk vinden, en dat was het vaak ook wel maar soms was het gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
Ramon schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 09:44:
vraagje:
spoiler:
weet iemand waar sir william de paladin is?
spoiler:
Die vindt je bovenaan in een burcht in het stadje waar je als het goed is nu bent. Een stadje met veel zombies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06:41
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:47:
Ik ben echt klaar met deze game, constant hetzelfde zeg. Jammer. Ik wilde de game erg graag leuk vinden, en dat was het vaak ook wel maar soms was het gewoon irritant.
In het begin kom je dan misschien nog wel weg met gewoon overal bergen bruine minions op te gooien. en de greens, blues en reds gebruik je alleen maar voor "puzzles"
maar in de latere levels moet je toch echt wat taktiek gaan gebruiken... anders verdwijnen je minions sneller als het slipje van paris hilton

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
TimmieVelthuis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:49:
[...]

spoiler:
Die vindt je bovenaan in een burcht in het stadje waar je als het goed is nu bent. Een stadje met veel zombies.
spoiler:
thanx, ja ik was bij de dwarves daar zei iemand dat ik sir william moest killen dus ik was eerst daar aan het rondrennen maar kon hem natuurlijk niet vinden daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:51:
[...]

In het begin kom je dan misschien nog wel weg met gewoon overal bergen bruine minions op te gooien. en de greens, blues en reds gebruik je alleen maar voor "puzzles"
maar in de latere levels moet je toch echt wat taktiek gaan gebruiken... anders verdwijnen je minions sneller als het slipje van paris hilton
Klopt, maar ik vind het ook zo irritant dat de AI van de minions soms niet al te best is. Pathfinding is vooral slecht.

En ik zit nu in dat Elven bos, en tja het begint me toch te irriteren. Misschien komt het omdat The Darkness meer mijn ding is..ik weet het niet. Ik vind alleen dat ze er meer van hadden kunnen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Ik heb de demo al uitgespeeld maar het loopt best happerig wat ik zeker niet had verwacht.. :S

Specs.
- Sapphire X1950PRO 512MB AGP8x
- 1GB DDR
- Intel P4, 3Ghz @ 3.3

Moet toch MAKKELIJK op hoog kunnen worden gespeeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:09
Ted56 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:26:

Moet toch MAKKELIJK op hoog kunnen worden gespeeld? :?
Mja, ik speel het met een 3700+ @ 2.7 GHz, 2GB RAM en een 7950GT met alles op highest, 8x AA, 16x AF, en helemaal soepel, ik heb nog geen 1 keer een lagje meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:10:
[...]

Klopt, maar ik vind het ook zo irritant dat de AI van de minions soms niet al te best is. Pathfinding is vooral slecht.

En ik zit nu in dat Elven bos, en tja het begint me toch te irriteren. Misschien komt het omdat The Darkness meer mijn ding is..ik weet het niet. Ik vind alleen dat ze er meer van hadden kunnen maken..
Tja je hebt 10% gespeeld, dat jij het dan niet leuk vind betekent niet dat ze er meer van hadden kunnen maken. Het is al meer, maar dat mis je dan helaas :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 11:35
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:10:
[...]

Had ik ook dat ik niet meer wilde spelen ook in het elven bos.
Toch maar even doorgegaan en nu is het weer leuk heb all upgrade's voor me toren tot nu toe maar wel 1 banner (overlord)
Het is echt weer leuk.
En hoe moet ik zo'n spiked bom dragen?
Ze laten hem hele tijd vallen

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:10:
[...]

Tja je hebt 10% gespeeld, dat jij het dan niet leuk vind betekent niet dat ze er meer van hadden kunnen maken. Het is al meer, maar dat mis je dan helaas :p
Als je alle kleuren minions al hebt dan heb je pas 10% gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-09 22:07
T!m0n, je moet je target button ingedrukt houden (default shift op de pc).

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 13:36:
[...]

Als je alle kleuren minions al hebt dan heb je pas 10% gespeeld?
Ik speel al een hele tijd met alle kleuren minions, logishe want dan komt er nog enige strategie bij kijken. Voorichtig zijn met je volledig uitgeruste browns om "warrior" tegen standers uit te schakelen en natuurlijk een lading blues om te ressen. Greens voor bazen en grote en sterke vijanden, prachtig hoe ze allemaal massaal op een grote vijand springen. Reds, vindt ik niet echt usefull imo, je hebt ze soms alleen nodig om vuur te doven. Heb al paar keer al me minions verloren in de zombie stad doordat me reds de zombies in de fik staken en me brows en greens ze doodleuk besprongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Laatst online: 25-09 14:35
TimmieVelthuis schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 10:46:
Ik heb een vraag die al eerder is gesteld maar waar nog niet echt antwoord op is gegeven.
Nadat je die goddes statue hebt gevuld, moet je een weg zien te vinden naar de andere kant van de berg ... maar waar en hoe kom ik daar???
spoiler:
Je moet eerst verder op heavens peek, Het riool in met je blauwe minions, en waneer je dan de paladin verslagen hebt kan je terug naar goldenhill pass om door de berg te gaan.
evilpin0 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:17:
[...]
Ik speel al een hele tijd met alle kleuren minions, logishe want dan komt er nog enige strategie bij kijken. Voorichtig zijn met je volledig uitgeruste browns om "warrior" tegen standers uit te schakelen en natuurlijk een lading blues om te ressen. Greens voor bazen en grote en sterke vijanden, prachtig hoe ze allemaal massaal op een grote vijand springen. Reds, vindt ik niet echt usefull imo, je hebt ze soms alleen nodig om vuur te doven. Heb al paar keer al me minions verloren in de zombie stad doordat me reds de zombies in de fik staken en me brows en greens ze doodleuk besprongen.
Heb ik juist niet, de rode doen alles voor me, maar het meeste probeer ik zonder minions te doen, dan kunnen ze ook niet dood gaan. :P

[ Voor 53% gewijzigd door king of rats op 04-07-2007 14:21 . Reden: reactie op hier boven ]

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb Overlord gister uitgespeeld :)
Vind het een prachtige game!

1 nadeel, ik kon die credits maar nie overslaan |:( duurde me veel te lang :P
daarna kan je gewoon weer naar menu gaan en op Continue klikken en je gaat leuk verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Leuk spel, maar mijn 6800 GS trok het alleen maar op 800x600 low :( Ik dus een 8800 GTS 640 MB bestellen (was ik toch al ene tijd van plan te doen), in de veronderstelling alles op max te kunnen draaien met 1680x1050 4xAA, maar nee hoor :(. Binnen is het gewoon 30FPS, maar buiten daalt het tot 7 FPS :(. AA uit en een paar dingen lager zorgen voor 12 FPS. Is dit een normale performance? Of komt het door mijn verotte XP installatie (wacht op mijn Vista installatie CD :P)

Systeem:
Athlon X2 3800+
3 GB DDR 400 CL2 geheugen
PoV 8800 GTS 640 MB non-OC
Asus A8N-SLI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
dtech schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:04:
Leuk spel, maar mijn 6800 GS trok het alleen maar op 800x600 low :( Ik dus een 8800 GTS 640 MB bestellen (was ik toch al ene tijd van plan te doen), in de veronderstelling alles op max te kunnen draaien met 1680x1050 4xAA, maar nee hoor :(. Binnen is het gewoon 30FPS, maar buiten daalt het tot 7 FPS :(. AA uit en een paar dingen lager zorgen voor 12 FPS. Is dit een normale performance? Of komt het door mijn verotte XP installatie (wacht op mijn Vista installatie CD :P)

Systeem:
Athlon X2 3800+
3 GB DDR 400 CL2 geheugen
PoV 8800 GTS 640 MB non-OC
Asus A8N-SLI
Dat kán gewoon niet hoor.. Ik draai het op Vista x64 met een 7950gt, en ik zet alle settings op max, maximale particles, 16x AF en 8x AA en ik heb nog nooit onder de 20 fps gezeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:04
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:34:
kheb Overlord gister uitgespeeld :)
Vind het een prachtige game!

1 nadeel, ik kon die credits maar nie overslaan |:( duurde me veel te lang :P
daarna kan je gewoon weer naar menu gaan en op Continue klikken en je gaat leuk verder :)
credits overslaan ging hier gewoon met lekker op de spatiebalk rammen..
ps, wel grappig al die oer-hollandse namen in de credits, weer 's wat anders..

[ Voor 10% gewijzigd door Occy74 op 04-07-2007 15:18 ]

Systeem Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:49
dtech schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:04:
(wacht op mijn Vista installatie CD :P)
Ik hoop niet dat je denkt dat het onder Vista sneller (beter) gaat draaien. Het zal eerder aan je XP installatie liggen. Ik ben pas geleden na 4 maanden vista toch maar weer terug gegaan naar XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
@wizzzzz
Ik verwacht niet dat het sneller zal gaan dan over het algemeen in XP, maar wel sneller dan mijn huidige installatie, is alweer 3 jaar in gebruik met 3 verschillende videokaarten (wel elke keer drivercleaner)

@leonpwner1

Welke resolutie is dat?

@algemeen
Er zit in ieder geval voor 100% zeker ergens een fout (Overlord, drivers, XP). Anti-aliasing uit of medium quality heeft namelijk geen invloed op de framerates (!). Ook 1280x1024 maakt 0% verschil. Binnen blijft ie lekker op 30FPS maar buiten komt niet boven de 8FPS uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
dtech schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 15:41:

@leonpwner1

Welke resolutie is dat?
Gewoon 1280x1024. Ik weet niet of jullie op extreme reso's spelen, maar ik merk zelf ook geen verschil tussen 4x AA en 8x AA, bij beiden is het heel soepel en nog nooit een framedrop gehad.

Ik gebruik de 158.24 ForceWare drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
De 158.24 drivers op een 7950 GT? Volgens mij is de 15x serie alleen voor de Geforce 8... Volgens de nVidia site in ieder geval wel
Are you bullshitting me dude?
edit:

Windows Vista, sorry, my bad

[ Voor 26% gewijzigd door dtech op 04-07-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
dtech schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:02:
De 158.24 drivers op een 7950 GT? Volgens mij is de 15x serie alleen voor de Geforce 8... Volgens de nVidia site in ieder geval wel

[...]
lol? :P

http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_158.24.html gekomen via Graphic drivers > GeForce 7 :P

Zie ook meuktracker: nVidia ForceWare 158.24 WHQL

Maar nu ik zo zit te denken... Het zou ook best kunnen dat ik de 158.45 beta of 160.04 beta drivers heb. iig 1 van de 3 :P

[ Voor 11% gewijzigd door Avalaxy op 04-07-2007 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dtech
Had het al aangegeven met een edit, op windows XP is er nog geen 1xx forceware voor geforce 7-, voor vista wel, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 23:43
Hmm ik heb ook een vraagje, zit vast in het elvenbos:

spoiler:
Zit nu dat je die wortels moet vernietigen om die gast te kunnen doden. Nu bij de 4e wortel kom ik bij een soort grote waterbak. Ik heb alleen groene/bruine en rode minions. Lijkt me dat je daarvoor blauwe nodig hebt? En zo ja waar kan je die vinden, was al blij dat ik de groene had. En zo niet, wat moet ik dan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
The_Cure schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:34:
Hmm ik heb ook een vraagje, zit vast in het elvenbos:

spoiler:
Zit nu dat je die wortels moet vernietigen om die gast te kunnen doden. Nu bij de 4e wortel kom ik bij een soort grote waterbak. Ik heb alleen groene/bruine en rode minions. Lijkt me dat je daarvoor blauwe nodig hebt? En zo ja waar kan je die vinden, was al blij dat ik de groene had. En zo niet, wat moet ik dan doen :)
spoiler:
Voor die blauwe moet je eerst je mistress gevonden hebben, die geeft je toegang tot heaven's peak en daar vind je je blauwe.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
leonpwner1 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 11:35:
[...]

Mja, ik speel het met een 3700+ @ 2.7 GHz, 2GB RAM en een 7950GT met alles op highest, 8x AA, 16x AF, en helemaal soepel, ik heb nog geen 1 keer een lagje meegemaakt.
Misschien moet ik maar eens een nieuwe XP installatie gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:25
Ik zal wel gek zijn, maar als de tutorial afgelopen is wat meot ik dan in godsnaam doen? er staat een brug omhoog, en verder is er nog iets waar ik 10 minions voor nodig heb, ik heb er echter maar 5?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brasher
  • Laatst online: 22-09 11:41
madmaus schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 17:41:
[...]

spoiler:
Voor die blauwe moet je eerst je mistress gevonden hebben, die geeft je toegang tot heaven's peak en daar vind je je blauwe.
Ah, dus je moet eerst die Mistress bevrijden voordat je naar het Elvenbos gaat? Ik zit namelijk ook redelijk vast in dat bos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Devian schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:46:
Ik zal wel gek zijn, maar als de tutorial afgelopen is wat meot ik dan in godsnaam doen? er staat een brug omhoog, en verder is er nog iets waar ik 10 minions voor nodig heb, ik heb er echter maar 5?
Opletten tijdens de tutorial?

Je kan meer minions spawnen bij de pit als je wat schapen killed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Brasher schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:05:
[...]

Ah, dus je moet eerst die Mistress bevrijden voordat je naar het Elvenbos gaat? Ik zit namelijk ook redelijk vast in dat bos :P
Ja inderdaad in die volgorde. Eerst mistress, dan Elven Bos voor Green, dan Heaven peak voor Blue, dan weer Elvenbos voor de rest van de quests als ik me niet vergis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03:25
Angeloonie schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:27:
[...]

Opletten tijdens de tutorial?

Je kan meer minions spawnen bij de pit als je wat schapen killed.
ja zo slimw as ik al... na op het overlord forum te hebben gekeken kwam ik erachter dat het een bug was.. opnieuw tutorial gespeeld en ik kan wel 10 minions oproepen

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

hmmm iemand een hintje over hoe je de hydra/waterslang doet in de understreets/riool?

je kan er alleen met de (super zwakke) blues naar toe, er is een nest met eieren van die vogels en een rad waar je aan moet draaien (met 12 minions)

de pogingen om de vogels naar de hydra te leiden met een ei lukten deels, (vogels liepen niet lang genoeg/ver genoeg achter mn ventje aan, de hydra afleiden met 1 minion lukte wel, en dan een klein beetje aan het wiel draaien en mn minions waren alweer allemaal plat. overigens heb ik maar echt heel weinig blue lifeforce, weet iemand waar je daar makkelijk meer van kan vinden?

ohja, en met mn ventjes uppen naar 300-400% lukt me niet echt, 150% max (met een redelijke groep) en ze behouden lukt ook niet echt -O-

en hoe gebruik je die minion spells? ik kan alleen mn eigen spells gebruiken, namelijk de vuurbal, rage minions en het schild. of worden die spells met elke nieuwe geupgrade/verbeterd?

en de pathfinding met beide muisknoppen ingedrukt is kut en je merkt duidelijk dat het een poort is naar de pc, soms blijven de commando's hangen (wegsturen, terugroepen en troep handmatig ergens heen leiden)

[ Voor 30% gewijzigd door DropjesLover op 05-07-2007 01:40 ]

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 21-09 08:15
Haha heerlijk wat een game zeg =) ... reminds me of dungeon keeper times

..beleef er veel plezier aan (hoewel ik niet verwacht dat ik hem over een paar weken nog speel maargoed ;))
DropjesLover schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 01:36:
hmmm iemand een hintje over hoe je de hydra/waterslang doet in de understreets/riool?

je kan er alleen met de (super zwakke) blues naar toe, er is een nest met eieren van die vogels en een rad waar je aan moet draaien (met 12 minions)

de pogingen om de vogels naar de hydra te leiden met een ei lukten deels, (vogels liepen niet lang genoeg/ver genoeg achter mn ventje aan, de hydra afleiden met 1 minion lukte wel, en dan een klein beetje aan het wiel draaien en mn minions waren alweer allemaal plat. overigens heb ik maar echt heel weinig blue lifeforce, weet iemand waar je daar makkelijk meer van kan vinden?
spoiler:
Spawn je max aantal blauwen (20 of 25 tegen die tijd) en laat die het wheel volledig draaien.. als de hydra er een paar killed gewoon een paar nieuwe erbij sturen (er kunnen er toch maar 12 op het wheel). Daarna kun je om lopen en de hydra zelf afmaken zoals de vorige keer dat je dat deed.. minions zijn er useless bij. Ik was in totaal 4-5 blues verloren met draaien van het wheel

[ Voor 75% gewijzigd door Loona35 op 05-07-2007 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
DropjesLover schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 01:36:

spoiler:
loop het water in, ga een beetje naar hem toe en wanneer hij je aan wilt vallen loop je snel naar achteren zodat hij je net niet kan raken. Vervolgens wanneer zijn nek/hoofd op de grond ligt hak je er een stuk of 5x op in, en wanneer hij zijn hoofd weer terugtrekt herhaal je hetzelfde. Dit moet je iets van 40x doen ofzo, iig heel vaak. Maar zo lukt het uiteindelijk wel :)
en de pathfinding met beide muisknoppen ingedrukt is kut en je merkt duidelijk dat het een poort is naar de pc, soms blijven de commando's hangen (wegsturen, terugroepen en troep handmatig ergens heen leiden)
Oh heb jij ook wel eens dat bijvoorbeeld de linkermuisknop blijft hangen zodat je ze orders blijft geven? Ik vreesde al dat m'n muis bijna dood was (G7) maar dat ligt dus aan het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat doen jullie moeilijk met de hydra zeg :P

spoiler:
Je kan je bruine/groene minions op zijn kop laten springen als hij op de grond ligt. Die hakken er behoorlijk in en na 4/5x is de Hydra dood ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Bij bazen gewoon all greens gaan, geen blauwe en geen bruine. Die greens rippen de bazen vooral als je de minions buff aanzet. Goldo werd in 1 beurtje neergehakt door 25 greens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Acid__Burn schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:47:
@Ramon:
Wat ik heb gedaan op het Halfling feest is alles afslachten :D. Het uiteindelijke doel is Marvin Underbelly dood maken. Daarna ga je naar de volgende quest.
Hoe krijg je alles en iedereen dood? Mijn minions blijven Lord of the Dance doen terwijl ik de hele tijd die Halflings om hen heen dood. Maar elke keer komen er maar weer nieuwe bij. En dan ga ik zelf dood.

Ik heb geen idee hoe dat nu werkt. Nieuwe Minions spawnen en terug komen helpt niet want dat moet je opnieuw...
Iemand die weet hoe het werkt? Of moet ik eerst nog een andere quest doen?

En is er ergens een map functie? Ik loop me een scheur in mijn broek! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

oZner schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:04:
[...]

Hoe krijg je alles en iedereen dood? Mijn minions blijven Lord of the Dance doen terwijl ik de hele tijd die Halflings om hen heen dood. Maar elke keer komen er maar weer nieuwe bij. En dan ga ik zelf dood.

Ik heb geen idee hoe dat nu werkt. Nieuwe Minions spawnen en terug komen helpt niet want dat moet je opnieuw...
Iemand die weet hoe het werkt? Of moet ik eerst nog een andere quest doen?

En is er ergens een map functie? Ik loop me een scheur in mijn broek! :(
:? Wat dacht je van die gast met z'n viool een mep verkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
welke missies kunnen jullie doen naar die statue of de godess? ik heb die net afgerond (in het dwarven landje) maar heb geen missies meer over :S en ik weet niet waar ik nog heen kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Loona35 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:55:
welke missies kunnen jullie doen naar die statue of de godess? ik heb die net afgerond (in het dwarven landje) maar heb geen missies meer over :S en ik weet niet waar ik nog heen kan :(
Wachten, gewoon wat rondlopen en alle gebieden verkennen. Dan hoor je vanzelf wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Angeloonie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 20:56:
[...]

Wachten, gewoon wat rondlopen en alle gebieden verkennen. Dan hoor je vanzelf wat je moet doen.
er is dus geen land NA de dwarven lands waar ik heen kan lopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Loona35 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:10:
[...]

er is dus geen land NA de dwarven lands waar ik heen kan lopen ?
Als je alles in de Mellow Hills en in Heaven's Peak al hebt gedaan, dan niet nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Angeloonie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 21:24:
[...]

Als je alles in de Mellow Hills en in Heaven's Peak al hebt gedaan, dan niet nee :P
die is dus blijkbaar wel ;)

spoiler:
in de brewery de back exit tegen de deur aanlopen zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Loona35 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 22:19:
[...]

die is dus blijkbaar wel ;)

spoiler:
in de brewery de back exit tegen de deur aanlopen zelf
Nu in het Nederlands? :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
lol ja ik wou snel verder spelen dus ;)

spoiler:
Als je in de brewery de rear exit neemt (pal tegenover de front exit/entrance) dan loop je tegen een stalen deur op. Hier moet je zelf letterlijk tegen aanlopen en dan gaat hij open. Daarna kun je weer verder en de dwarven king verslaan. Als je daarna terugkeert kun je via je temple portal naar een desert gebied teleporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

en weer wat verder gespeeld.
nu bij de brewery waar je de 3e smelter weg moet halen. en dat puzzeltje waar je die 4 lavapaden goed om moet zetten... eerst wil de camera goed zetten niet echt lukken, en een minion posten bij de schakelaars, dat lukt nog wel. maar ze dan aansturen om die ook om te zetten :'( die wazig werkende sweep, camera die niet echt mee wil draaien *zucht*

leuk, die keuze tussen de 2 zusjes als je de paladin gedood hebt >:)
(en dat commentaar van die oude er bij "unfortunally you cannot house 2 mistresses sire" :P )

wel opvallend, overal waar je in een level komt zie je bij de ingang een afgesloten deur/hek met daarachter het wiel om open te draaien, of een brug/rotsformatie, zodat je weer terug komt naar waar je t level in kwam. op zich een goed idee, maar je ziet het echt overal 8)7

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Loona35 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 23:25:
[...]

lol ja ik wou snel verder spelen dus ;)

spoiler:
Als je in de brewery de rear exit neemt (pal tegenover de front exit/entrance) dan loop je tegen een stalen deur op. Hier moet je zelf letterlijk tegen aanlopen en dan gaat hij open. Daarna kun je weer verder en de dwarven king verslaan. Als je daarna terugkeert kun je via je temple portal naar een desert gebied teleporten.
spoiler:
Ja duh, dat weet ik ook :+ Maar jij gaf aan dat je klaar was in het Dwarven gebied :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dropjeslover
spoiler:
Je kan gewoon zelf naar die schakelaars lopen, terwijl je minions dat ding verder dragen. Ze stoppen automatisch voor vlammen, en lopen uit zichzelf verder als de vlammen uit gaan. Gebruik het vuur om af te rekenen met eventuele dwarves.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
pas wel op met die schakelaars...
ik klikte mis en roosterde per ongeluk 12 minnions :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:06:
[...]

spoiler:
Ja duh, dat weet ik ook :+ Maar jij gaf aan dat je klaar was in het Dwarven gebied :+
spoiler:
ik begreep niet dat je er ook echt zelf tegenaan moest lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
RocketKoen schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:34:
pas wel op met die schakelaars...
ik klikte mis en roosterde per ongeluk 12 minnions :P
Daarom gebruik je reds om dat ding te moven. ;) Spawnpoint zit vlakbij iirc.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

The Will schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:09:
Dropjeslover
spoiler:
Je kan gewoon zelf naar die schakelaars lopen, terwijl je minions dat ding verder dragen. Ze stoppen automatisch voor vlammen, en lopen uit zichzelf verder als de vlammen uit gaan. Gebruik het vuur om af te rekenen met eventuele dwarves.
maar hoe beweeg je dan de schakelaar? deze zit boven je, op een plateau... een vuurbal er tegenaan gooien?

overigens lijkt t me sterk dat je mis kan klikken, er is tussen de groeven ruimte zat voor je minions om te staan (met items) :?

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
spoiler:
Je loopt gewoon met minimaal 1 minion dat plateau op (zit ergens een trapje), terwijl de rest dat ding draagt.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Angeloonie schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:05:
[...]

:? Wat dacht je van die gast met z'n viool een mep verkopen? :P
Hm ik heb het ook eens geprobeerd (eerst liep ik er met 1 minion heen die toen doodging), maar dat werkt niet hoor. Ook een firespell casten werkt niet, die gaat door hem heen. 8)7

Doh .. locken met shift 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door krvabo op 06-07-2007 03:21 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

krvabo schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 03:10:
[...]

Hm ik heb het ook eens geprobeerd (eerst liep ik er met 1 minion heen die toen doodging), maar dat werkt niet hoor. Ook een firespell casten werkt niet, die gaat door hem heen. 8)7

Doh .. locken met shift 8)7
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
Iemand die weet hoe ik hier voorbij kom?

http://img300.imageshack.us/my.php?image=overlordzk5.jpg

Frustrerend stuk dit, was bijna instaat om een uninstall te doen, die minion doet niet wat ik wil.

Ze hebben het over "guard markers" maar dat betekent toch dat ze op een plek blijven staan waar jij staat. Je kan geen guard marker plaatsen 20 meter van je vandaan...

Wat doe ik verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Nu online
je moet ze sweepen met links en rechts tegelijk ingedrukt houden. Als je wil dat ze ergens stil blijven staan zet je een marker door op Q te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
Ramon schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:08:
je moet ze sweepen met links en rechts tegelijk ingedrukt houden. Als je wil dat ze ergens stil blijven staan zet je een marker door op Q te drukken.
Ja maar als je op Q drukt dan verschijnt er een marker op de plaats waar de Overlord op dat moment is en niet vlak voor zo'n geiser, bij mij sprinten ze naar de eerste geiser en sprinten ze net zo snel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

The_Cure schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 12:12:
[...]

Ja maar als je op Q drukt dan verschijnt er een marker op de plaats waar de Overlord op dat moment is en niet vlak voor zo'n geiser, bij mij sprinten ze naar de eerste geiser en sprinten ze net zo snel weer terug.
Je moet ze gewoon door die gangen sweepen. Als je moet wachten moet je simpelweg wat heen en weer rennen in het gangetje zodat ze niet automatisch terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
[...]

Q om een marker te laatsen.
daarna Shift terwijl je naar je marker kijkt om hem te selecteren.
daarna LMB+RMB (sweep) en je marker (met minions) verplaatsen
The Will schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 00:59:
[...]

Daarom gebruik je reds om dat ding te moven. ;) Spawnpoint zit vlakbij iirc.
ja, moest daarna wel :P maar de 1e keer had ik al max aantal minions, dus kon niks summonen. en te lui om terug te lopen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
[...]

Nee hoor, met linker+rechter muisnkoppen stuur je ze erin, vlak voor zo'n geizer stop je ze (kan met een guardmarker, maar ik heb het gedaan door ze gewoon 'tegen de muur te laten lopen'). Wanneer dat ding weer uit is laat je ze snel doorlopen en doe je hetzelfde bij de volgende geizer. Best simpel is het eigenlijk, je moet ze gewoon kunnen sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
Ik heb hem, het lag vooral aan de muis die ik gebruikte (apple mighty mouse), ff een andere muis ingeplugd en het ging stukken makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Laatst online: 20-09 07:00
Ik kan die tering red minions niet vinden.. Moeten die ergens in het halfling house (2) zitten?
(ik heb dat eten teruggegeven etc.. daarna gebeurd er geen ruk)
Ok, ik lees dat ze ergens in Melvin's kitchen moeten zitten. Maar waar is die kut keuken?
(AAAAHhh, gelukkig zit er geen kaart in het spel..)

[ Voor 56% gewijzigd door Ik ben het! op 06-07-2007 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ben het! schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:20:
Ik kan die tering red minions niet vinden.. Moeten die ergens in het halfling house (2) zitten?
(ik heb dat eten teruggegeven etc.. daarna gebeurd er geen ruk)
Dan ben je daar klaar en moet je naar de uitgang terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:28:
[...]

Dan ben je daar klaar en moet je naar de uitgang terug ;)
Ja.. en dan zijn ze heel blij met dat eten.. bla bla.. maar geen red minions..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik ben het! schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:32:
[...]

Ja.. en dan zijn ze heel blij met dat eten.. bla bla.. maar geen red minions..
Ben je al naar buiten? Weet je nog waarom je dat huis naar binnen ging en niet door dat hek er links van kon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
Toen ik volledig klaar was in het halfling house liep ik weer helemaal terug naar buiten, en wie stond daar...

Melvin! haha, is een bug denk ik want mn minions waren ook weer gehypnotiseerd en het leek net alsof je overnieuw moest beginnen. eb hem maar even geladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:33:
[...]

Ben je al naar buiten? Weet je nog waarom je dat huis naar binnen ging en niet door dat hek er links van kon?
Ben al weer buiten ja. heb daarna 10 sletjes verzamelt voor in de toren.. (heerlijk!)
Nee ik weet niet meer waarom ik 'dat huis' (bedoel je het 'halfling house'?) in ging..
Begrijp ik goed dat ik weer terug moet naar het halfling house.. maar er niet in ga, maar links afsla zodra ik er voor sta, een hek door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:51

krvabo

MATERIALISE!

The_Cure schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:37:
Toen ik volledig klaar was in het halfling house liep ik weer helemaal terug naar buiten, en wie stond daar...

Melvin! haha, is een bug denk ik want mn minions waren ook weer gehypnotiseerd en het leek net alsof je overnieuw moest beginnen. eb hem maar even geladen :)
spoiler:
Als je klaar ben in het halfling house, moet je terug naar buiten. Als je terug naar buiten bent dan moet je vanuit Spree (de stad) naar buiten lopen om een feest te verpesten. Daar kun je niet meteen heen dus moet je eerst een ander level doen (iirc). Als je daarmee klaar bent kun je de party crashen en worden inderdaad je minions gehypnotiseerd door de viool. Als je klaar bent moet je 2 rode balken vinden voor het rad, en dan kan je het huis in.
Pas in _dat_ huis net voor je Melvin verslaat vind je de rode. Eerst moet je ze bevrijden, dan melvin verslaan, en dan nogeens bevrijden :')

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste