[PC/Xbox360] Overlord

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 8.673 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

krvabo schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:50:
[...]

spoiler:
Als je klaar ben in het halfling house, moet je terug naar buiten. Als je terug naar buiten bent dan moet je vanuit Spree (de stad) naar buiten lopen om een feest te verpesten. Daar kun je niet meteen heen dus moet je eerst een ander level doen (iirc). Als je daarmee klaar bent kun je de party crashen en worden inderdaad je minions gehypnotiseerd door de viool. Als je klaar bent moet je 2 rode balken vinden voor het rad, en dan kan je het huis in.
Pas in _dat_ huis net voor je Melvin verslaat vind je de rode. Eerst moet je ze bevrijden, dan melvin verslaan, en dan nogeens bevrijden :')
spoiler:
De rode minions zijn pas na Melvin ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-09 07:00
Ok relaxed.. Alleen het
spoiler:
"vanuit Spree (de stad) naar buiten lopen om een feest te verpesten. Daar kun je niet meteen heen dus moet je eerst een ander level doen (iirc)."
.. snap ik niet helemaal.. Ik ben namelijk al teruggegaan de stad in, en 180 rondjes gelopen door alles.. Maar nergens een feest... No partying in my world.. fucking lazy bastards.. heb alle lekkere wijven ook al mijn toren ingeduwd.. misschien denken ze nu: fuck dan ook maar op met je party....
Goed.. ik ga het gewoon nog een keer proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 23:35
oZner schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 17:04:
[...]
En is er ergens een map functie? Ik loop me een scheur in mijn broek! :(
Beter in het doosje van het spel kijken. Je krijgt een handleiding en... en kaart! Leuke anti kopieer oplossing trouwens ;-)

Ook een vraagje van mij:
spoiler:
Nadat je die Jewel griet hebt gevangen hebt genomen moet je terug naar Mellow Hills en daar de slechterikken (of eigenlijk de goeierikken) verslaan. Dat heb ik gedaan. Dan zegt die ouwe dat je ergens heen moet maar dat heb ik effe gemist. Waar moet ik nu heen?

[ Voor 32% gewijzigd door brute51 op 06-07-2007 14:27 ]

Ik heb echt een hele goeie PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:09
Ik heb net:

spoiler:
melvin verslagen en de rode minions alleen nu is dat rare ding teleport en daarna zit ik vast. Het vuur op de trap naar een doorgang krijg ik niet weg. Als ik terug loop staat melvin daar netjes en krijg ik een melding dat ik die 2 stokken moet zoeken voordat rad terwijl alles er al opzit :/ iemand een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
brute51 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:16:
[...]

Beter in het doosje van het spel kijken. Je krijgt een handleiding en... en kaart! Leuke anti kopieer oplossing trouwens ;-)

Ook een vraagje van mij:
spoiler:
Nadat je die Jewel griet hebt gevangen hebt genomen moet je terug naar Mellow Hills en daar de slechterikken (of eigenlijk de goeierikken) verslaan. Dat heb ik gedaan. Dan zegt die ouwe dat je ergens heen moet maar dat heb ik effe gemist. Waar moet ik nu heen?
leuke spoiler dan als er een complete kaart bij zit... :P

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:51

krvabo

MATERIALISE!

Angeloonie schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:54:
[...]

spoiler:
De rode minions zijn pas na Melvin ;)
Nee.
spoiler:
Voordat je met Melvin gaat bitchfighten moet je het rad opendraaien, maar dan kunnen ze niet uit de lava. Nadat je Melvin hebt verslagen kun je ze bevrijden uit de lava, maar daarvoor moet je een poort opendoen zodat ze uit gevangenschap komen.
Ik ben het! schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:11:
[...]

Ok relaxed.. Alleen het
spoiler:
"vanuit Spree (de stad) naar buiten lopen om een feest te verpesten. Daar kun je niet meteen heen dus moet je eerst een ander level doen (iirc)."
spoiler:
Als je de stad binnenkomt vanuit je portal dan moet je de stad in, naar rechts en dan zo'n beetje rechtdoor blijven lopen. Daar kom je bij een poort. daarachter zijn wat halflings die je moet verslaan. Dan komt erna nog een huisje (loop het pad af). Na dat huisje zie je aan je linkerkant een feest (beneden), maar voordat je daarbij kunt moet je eerst nog een grote trol verslaan en wat steengooiende halflings.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 13:46

SilencerNL

No remorse

Ik ben het! schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 14:11:
[...]
... heb alle lekkere wijven ook al mijn toren ingeduwd..
Hmm, ik heb waarschijnlijk niet goed opgelet, want hoe doe je dat dan? Ik wil ook wel een toren vol met mooie vrouwen :Y)

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:09
SilencerNL schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:24:
[...]

Hmm, ik heb waarschijnlijk niet goed opgelet, want hoe doe je dat dan? Ik wil ook wel een toren vol met mooie vrouwen :Y)
Haha echt lekker zijn ze niet hoor :P Maar voor een quest in het eerste leven (Golden Hills) moet je 10 vrouwens gijzelen en in je toren duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilencerNL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 13:46

SilencerNL

No remorse

leonpwner1 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:34:
[...]
Haha echt lekker zijn ze niet hoor :P Maar voor een quest in het eerste leven (Golden Hills) moet je 10 vrouwens gijzelen en in je toren duwen.
Hmm, die quest heb ik nog niet gehad... Heb wel alle soorten minions en ben nu bij heaven's peak... Komt het dan nog, of heb ik iets overgeslagen?

Don't dream your life, live your dreams!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Ik moet zeggen Overlord is zeker een leuk en mooi spel maar toch draait het slecht op mijn pc.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
Ted56 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:47:
Ik moet zeggen Overlord is zeker een leuk en mooi spel maar toch draait het slecht op mijn pc.. :(
Leuk en mooi en toch draait het slecht op je pc huh? Heel vreemd inderdaad... De eikels.. hebben ze je weer moedwillig genaaid.. Ik leef met je mee jongen (en je brakke pc.. _O- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick_S
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 08:54

Nick_S

++?????++ Out of Cheese Error

SilencerNL schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:37:
[...]

Hmm, die quest heb ik nog niet gehad... Heb wel alle soorten minions en ben nu bij heaven's peak... Komt het dan nog, of heb ik iets overgeslagen?
Dat is een evil-evil quest, die je in het begin krijgt als je besluit om de eerste boeren gelijk omver te maaien.

'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
Probeer voortaan op een normale manier te posten

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2007 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Ik ben het! schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:26:
[...]

Leuk en mooi en toch draait het slecht op je pc huh? Heel vreemd inderdaad... De eikels.. hebben ze je weer moedwillig genaaid.. Ik leef met je mee jongen (en je brakke pc.. _O- )
Whehhe, ja ik kan het spel toch op hoog zetten en dan kijken? :P Het speelt alleen niet soepel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in Brewery 2 waar je de hendels moet switchen. Ik stuur een minion met een guard marker tegen de muur richting een hendel. Wacht op het juiste moment en dan stuur ik hem naar de hendel, maar hij wilt hem niet switchen. Zonder guard marker naar een hendel sturen is me niet gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quasar-
  • Laatst online: 24-09 15:53
The_Cure schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 13:37:
Toen ik volledig klaar was in het halfling house liep ik weer helemaal terug naar buiten, en wie stond daar...

Melvin! haha, is een bug denk ik want mn minions waren ook weer gehypnotiseerd en het leek net alsof je overnieuw moest beginnen. eb hem maar even geladen :)
Dat is idd een bug volgens het official forum van codemasters. Dit gebeurd alleen als de viool speler niet wordt gedood voordat je Hells Kitchen ingaat. Zal wel gepatched worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Wie heeft er een idee waar de 2e fire spell ook al weer was? Ik ben er denk ik langs gelopen!

spoiler:
2e net binnen stadsmuren van heavens peak

3e spell is in
de archanium mine van de dwergen

[ Voor 21% gewijzigd door Four op 08-07-2007 17:56 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 11:35
Weet iemand hoe je Kahn teh warrior moet verslaan?
Is daar een bepaalde tactiek voor ofzo?

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T!m0n schreef op zondag 08 juli 2007 @ 21:32:
Weet iemand hoe je Kahn teh warrior moet verslaan?
Is daar een bepaalde tactiek voor ofzo?
spoiler:
Gewoon een ontiegelijke lading Rode minions nemen, eerst al die ogen afmaken, dan je rode minions neerzetten op zo'n rand in de buurt. (Kahn valt ze niet eens aan)
Dan met je zwaard op hem aanvallen, je kunt 3 keer slaan en dan hard wegrennen, dat meerdere keren, je hoeft niks te verliezen, je moet hem gewoon binnen het bereik van je minions houden. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:57

DropjesLover

Dit dus ->

Verwijderd schreef op zondag 08 juli 2007 @ 22:29:
[...]

spoiler:
Gewoon een ontiegelijke lading Rode minions nemen, eerst al die ogen afmaken, dan je rode minions neerzetten op zo'n rand in de buurt. (Kahn valt ze niet eens aan)
Dan met je zwaard op hem aanvallen, je kunt 3 keer slaan en dan hard wegrennen, dat meerdere keren, je hoeft niks te verliezen, je moet hem gewoon binnen het bereik van je minions houden. :z
spoiler:
je kan ook een combi van groene/bruine minions gebruiken. Jij met je minions gaan op op een verhoging/muur staan en zodra Kahn een beetje onder je staat stuur je al je minions er op af, die springen dan op zn nek ed. dan wanneer Kahn bukt weet je dat ie opspringt om alle minions van hem af te gooien, dus dan roep je ze allemaal terug en doe je het overnieuw. bij mij viel Kahn wel mn minions aan (k heb hem verslagen met 1 groene en iets van 5 rode op het einde :P )

over het einde:
spoiler:
overigens breekt het spel wel een beetje abrupt af, dat je na Kahn verslagen te hebben "ff" van je troon gestoten wordt door de ware Overlord, waarna je weer doodsimpel je minions en spells terug moet halen... daar ben ik nu, ik weet nog niet hoe t verder gaat :P ook dat het wat onverwachts is en je dus niet kan voorbereiden met bijv. max enchanted wapen/armor.

overigens de enige manier om genoeg minions te hebben voor het upgraden van je armor/wapen is door telkens de verschillende "bugs" wezens in de kerker te verslaan, 75 lifeforce per battle.
in mijn ogen dan

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat is die ruberian desert irritant zeg :( Heb al dik 100 minions verloren daar aan die wormen en het is wel erg repetief, k dat waren de andere gebieden ook maar die waren erg sfeervol en niet zo irritant als ruberian desert. Ontwijk de wormen en pak de plasma bug eitjes... je doet niks anders.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

evilpin0 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:58:
Wat is die ruberian desert irritant zeg :( Heb al dik 100 minions verloren daar aan die wormen en het is wel erg repetief, k dat waren de andere gebieden ook maar die waren erg sfeervol en niet zo irritant als ruberian desert. Ontwijk de wormen en pak de plasma bug eitjes... je doet niks anders.
en met een beetje doorspelen heb je dat deel in 30-45 min uitgespeeld...

over die wormen:
spoiler:
je stuurt 1 minion naar een ander deel van het zandvlak, daar gaat de grond trillen, dan laat je hem terugkomen en loop jij en de rest door. ook zo min mogelijk minions mee nemen en gewoon doorlopen helpt :)

okej, k heb t uitgespeeld nu. wel jammer dat je niets meer/zelden wat terug ziet van de keuzes die je gemaakt hebt, bijv het goud/voedsel/elvenbeeld houden of weggeven. enkel dat ze dankbaar zijn en het nooit zullen vergeten -O-

[ Voor 13% gewijzigd door DropjesLover op 09-07-2007 10:43 ]

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Hahahaha..
Het hele spel lijkt wel een spoiler :P

Wel leuk om te zien dat iedereen elkaar lekker helpt ;)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Zephyer schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:21:
Hahahaha..
Het hele spel lijkt wel een spoiler :P

Wel leuk om te zien dat iedereen elkaar lekker helpt ;)
nja, t spel is eigenlijk gewoon wel heel erg cliché, maar toch willen we niets spoileren voor mensen die nog niet zo ver zijn :P

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

evilpin0 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:58:
spoiler:
Je weet dat je die "plasma bug eitjes" kan gebruiken om die wormen te killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Angeloonie schreef op maandag 09 juli 2007 @ 12:30:
[...]

spoiler:
Je weet dat je die "plasma bug eitjes" kan gebruiken om die wormen te killen?
spoiler:
maar alleen als je dan dus een plasma bug mee krijgt, die dan ontploft als het monster ze grijpt :P

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFrA-WiZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 14:02

InFrA-WiZ

Huh wat?

Heeft iemand een savegame van net na Melvin, of een tactiek voor hem te killen?
Mijn systeem laad als een gek in die kamer, en hij sloopt al mn minions en mezelf...

personal life-id: XZj5GaeWqCr9jOg1Tm1I7ZJajQ8Ari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

InFrA-WiZ schreef op maandag 09 juli 2007 @ 22:46:
Heeft iemand een savegame van net na Melvin, of een tactiek voor hem te killen?
Mijn systeem laad als een gek in die kamer, en hij sloopt al mn minions en mezelf...
euhm, gewoon op hem inslaan en als ie begint uit te halen (meppen of springen) alles weer terugtrekken. als ie halverwege af is, dan gaat ie rollen als een steen uit indiana jones, waarbij hij wel een beetje op je af kan sturen. meestal komt ie stil tegen de wand oid, waarna je weer op hem in kan hakken met al je minions. wel is de kans groot dat je hierbij je meeste minions verliest, omdat die nu eenmaal niet zo snel uit zijn baan kunnen komen (zoals jij, ze volgen je immers). maar met 5-10 minions is ie best af te maken

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Op zich een leuk spel dit, maar na de 2e vastloper in 45 minuutjes (eerst 10 minuten, nu 30 minuten spelen kwijt) geloof ik 't wel ff.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
MrJ schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:27:
Op zich een leuk spel dit, maar na de 2e vastloper in 45 minuutjes (eerst 10 minuten, nu 30 minuten spelen kwijt) geloof ik 't wel ff.
Dat ligt niet aan het spel hoor, nog nooit een vastloper gehad hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Krijg je ook nog een soort van bonus als je alle monsters in de kelder nog een keer verslaat? Er komt naast elk verslagen monster namelijk een vinkje te staan dus het lijkt mij wel maar weet iemand ook wat? Zet het antwoord desnoods tussen spoilertags. ALvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kaasje123 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:51:
Krijg je ook nog een soort van bonus als je alle monsters in de kelder nog een keer verslaat? Er komt naast elk verslagen monster namelijk een vinkje te staan dus het lijkt mij wel maar weet iemand ook wat? Zet het antwoord desnoods tussen spoilertags. ALvast bedankt :)
Een achievement, op de Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

leonpwner1 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:36:
[...]

Dat ligt niet aan het spel hoor, nog nooit een vastloper gehad hier :)
Tsja, ik ook niet met andere games. Alleen ff bruut balen dat je niet tussendoor kan saven.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-09 21:12

M2M

medicijnman

spoiler:
weet iemand toevallig waar ik de beer-cettle kan vinden? ik ben al bijna 4 keer door dat dwergenland heengewandelt, en heb inmiddels die dwerg op wielen al total loss gehakt (en uiteraard het goud meegenomen... stinkelfjes). Nu heb ik het spelleke wel kunnen uitspelen, maar nog niet de beer-cettle gevonden. Iemand enig idee?

ps. de eindbaas is een MIETJE.
gewoon voordat je überhaupt aan het baasje begint ff wat minions inslaan in trainkelder (ongeveer 400 van alles), en dan ff een nieuw armortje aanschaffen, een mooi wapen en een coole helm. Zorg dat je minimaal nog 300 minions van elke kleur in je arsenaal hebt, en die eindbaas aanpakken. Zet je minions vast in de hoek waar de minionspawn is. Als de evil tovenaar half dood is gaattie gek doen met iets wat lijkt op een windhoos. Als die windhoos je pupkes raakt zijn ze meestal behoorlijk dood, dus als je je minions in de "spawn" hoek zet overleven ze alles. Kan jij de evil minions van jouw eigen weghouden en gaat de tovenaar vanzelf dood.

om het nog iets sneller te doen zou je eventueel ook wat poppetjes mee kunnen nemen. Als de tovenaar een groen schild om zich heeft, stuur je je groene minions op 'm af. Die bashen zijn shield naar de knoppen. Issie down? dan alle minions d'r op af, en hak jij lekker mee. Heerlijk toch zo'n leuk spelletje :)

maar nu nogmaals de vraag, waar de heck vind ik dat vaatje bier?

groet, Maarten.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

M2M schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:01:
spoiler:
weet iemand toevallig waar ik de beer-cettle kan vinden? ik ben al bijna 4 keer door dat dwergenland heengewandelt, en heb inmiddels die dwerg op wielen al total loss gehakt (en uiteraard het goud meegenomen... stinkelfjes). Nu heb ik het spelleke wel kunnen uitspelen, maar nog niet de beer-cettle gevonden. Iemand enig idee?

groet, Maarten.
spoiler:
Je zit op een gegeven moment in een dwergenkasteel enzo, met een zooi kamers die je met hendels moet open maken. Aan het einde kan je door een deur ergens naar buiten, en vlaknaast die deur zit een lift: neem die lift ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psdiddy
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-01-2024
Iemand een idee hoe ik groene minions kan krijgen? Heb er wel een aantal gevonden maar kan ze niet oproepen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

psdiddy schreef op woensdag 11 juli 2007 @ 23:39:
Iemand een idee hoe ik groene minions kan krijgen? Heb er wel een aantal gevonden maar kan ze niet oproepen......
Je hebt de groene minion hive wel opgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:43
geweldig spel dit echt dikke humor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psdiddy
Angeloonie schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 10:08:
[...]

Je hebt de groene minion hive wel opgehaald?
Da's juist het probleem: geen idee waar die staat.......... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-09 11:35
In elven land in een grot

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psdiddy
Bedankt voor de reacties tnt
Ok hoever ik wel ben dan:
In Evernight Forest heb ik 1 van die wortels bij Oberon gesloopt, meer van die witte ballen kan ik nog niet bij. Als ik dan rechts van Oberon ga dan stuit ik op groene mist.
Volgens mij moet de bewuste grot daar ergens achter zijn maar..... ik heb geen groene minions lopen...
Waar o waar kom ik een loslopende groene tegen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

psdiddy schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:32:
Bedankt voor de reacties tnt

[...]

Ok hoever ik wel ben dan:
In Evernight Forest heb ik 1 van die wortels bij Oberon gesloopt, meer van die witte ballen kan ik nog niet bij. Als ik dan rechts van Oberon ga dan stuit ik op groene mist.
Volgens mij moet de bewuste grot daar ergens achter zijn maar..... ik heb geen groene minions lopen...
Waar o waar kom ik een loslopende groene tegen??
Ik ben er net mee aan het pielen gegaan.
spoiler:
Sommige stukken wortel steken over die rivier heen. Daar kan jij niet overheen, maar je minions wel. gebruik beide muisknoppen om ze er overheen te sturen, zet ze vast met Q en loop zelf door het water. Als je op die manier het land volgt, kom je vanzelf bij de grot uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Ik heb Overlord zelf (nog) niet maar ik vraag me het een en ander af nadat ik de reacties in dit topic zie. Is het spel echt zo moeilijk? Ik krijg namelijk het idee dat veel mensen ontzettend simpele dingen vragen (dingen die je volgens mij kunt vinden door goed te zoeken), in plaats van gewoon wat meer tijd er aan te besteden.
Ik weet nog goed dat ik om iets vreselijk simpels bij Zelda OoT helemaal vast zat, en het gewoon een kwestie van langdurig rondlopen was, totdat ik eindelijk het goede element vond. Maar hoe zit dat bij Overlord? Is de mens van tegenwoordig misschien wat ongeduldiger? Is het gemakzucht dat we het zo snel op Tweakers posten als we iets niet kunnen vinden? Of is Overlord zoveel moeilijker dan de oudere generatie (Megadrive, SNES, NES etc) waar mensen uren over bepaalde levels deden, omdat ze net de verkeerde combinatie, sleutel, deur, of het verkeerde idee hadden?

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Weltschmerz schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 10:12:
Ik heb Overlord zelf (nog) niet maar ik vraag me het een en ander af nadat ik de reacties in dit topic zie. Is het spel echt zo moeilijk? Ik krijg namelijk het idee dat veel mensen ontzettend simpele dingen vragen (dingen die je volgens mij kunt vinden door goed te zoeken), in plaats van gewoon wat meer tijd er aan te besteden.
Ik weet nog goed dat ik om iets vreselijk simpels bij Zelda OoT helemaal vast zat, en het gewoon een kwestie van langdurig rondlopen was, totdat ik eindelijk het goede element vond. Maar hoe zit dat bij Overlord? Is de mens van tegenwoordig misschien wat ongeduldiger? Is het gemakzucht dat we het zo snel op Tweakers posten als we iets niet kunnen vinden? Of is Overlord zoveel moeilijker dan de oudere generatie (Megadrive, SNES, NES etc) waar mensen uren over bepaalde levels deden, omdat ze net de verkeerde combinatie, sleutel, deur, of het verkeerde idee hadden?
Gewoon lui zijn ze :P Ik speel heb spel nu al twee weekjes en ik heb veel direct gevonden. Sommige gebieden heb ik een aantal keer doorlopen, en als je gewoon oplet kom je er gemakkelijk uit. Toen ik nog niet alle minions had deed ik de missies die ik wel kon doen en uiteindelijk kom je het vanzelf wel tegen. Misschien dat sommige denken dat het een zeer linear spel is. Qua verhaallijn misschien, maar zodra je ergens niet verder kan moet je gewoon weer terug en de andere,oude, gebieden in gaan om het daar te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Het niet hebben van een ingame map maakt het geheel al een stuk lastiger. Bij bijvoorbeeld Oblivion maak ik heel veel gebruik van de map om te kijken waar ik al geweest ben en om te fast-travelen. Bij Overlord moet je heel veel gebieden meerdere keren doorstruinen om ergens te komen/iets te vinden wat je eerder nog niet kon doen/vinden. Het is wat mij betreft even wennen, net als de besturing en het gebruik van de (verschillende kleuren) minions, maar dat maakt het juist de moeite waard.
Ik vind het een zeer aantrekkelijk spel; voor een deel kan je met brute kracht je doel bereiken, maar bij sommige stukken moet je goed nadenken hoe en welke minions je gebruikt om verder te komen. ook het good evil/evil evil nodigt uit om het spel nog een keer te spelen met de andere modus.
Ik verwacht dat de mens van tegenwoordig (daar schaar ik mezelf dan ook maar onder) inderdaad ongeduldiger is. Bijna alles is te vinden op internet, dus zodra je vastloopt is het erg verleidelijk om even te kijken of je wat kan vinden of om hier een vraag te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:02
Ik heb het spel ook uitgespeeld, maar ik heb een spreuk niet kunnen vinden. Weet iemand waar de spreuk die onder F12 zit is?

En hoeveel health en mana kun je krijgen?
Ik heb nu 8 health blokjes en 9 mana blokjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Butz0rs schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 21:41:
En hoeveel health en mana kun je krijgen?
Ik heb nu 8 health blokjes en 9 mana blokjes.
Lijkt me 9 - 9, aangezien je 9 mana hebt en er ook 9 spreuken zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die last hebben van crashes? Ik speel echt veel games en alleen dit spel crasht om de haverklap. Ik heb nu een vast punt in de Caverns waarbij die steeds hangt op hetzelfde punt. Mijn systeem is als volgt:

Q6800
2x 8800GTX SLi
Vista Ultimate

Als ik SLi uit zet heb ik precies hetzelfde. Ik baal enorm gezien dit spel me 50 euro gekost heeft en natuurlijk uit wil spelen. Patch 1.1 is al geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Angeloonie schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:52:
[...]

Een achievement, op de Xbox 360.
hmpff als dat alles is want ik heb niet eens een xbox360 versie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:00
Ik ben dit spel nu aant spelen en ik zit in de halfling houses, hier het ik net een duurtje open gemaakt door aan een wiel te draaien met 4 minions, toen kwam er een filmpje dat het deurtje open ging, echter ik kan niet door het deurtje heen, en mijn minions ook niet, het is een soortgelijk deurtje als het deurtje die je open moet maken om de houses in te komen, dit zit net na het moment dat je een zak geld uit de houses getransporteerd hebt naar je kasteel.

Kan iemand mij vertellen wat ik over het hoofd zie? De missie die ik doe is dat ik gestolen eten moet terug brengen naar Spree

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoilers! Maak gebruik van Spoilers mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb even een vraagje over dit spel. Ik heb om verder te kunnen komen een paar rode minions nodig alleen ik heb ze niet meer :( Heb iets van 70 normale maar geen enkele rode. Weet iemand hoe ik er nog een paar kan krijgen zodat ik verder kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

PilatuS schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 15:10:
Ik heb even een vraagje over dit spel. Ik heb om verder te kunnen komen een paar rode minions nodig alleen ik heb ze niet meer :( Heb iets van 70 normale maar geen enkele rode. Weet iemand hoe ik er nog een paar kan krijgen zodat ik verder kan ?
richting het kasteel zitten wat van die firebugs. Als je die plet krijg je red lifeforce. De kleintjes kan je makkelijk aan met brows, die grote zijn wat taaier. Zelf slaan met je zwaard/bijl helpt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Tnx :) Ga het gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Je kan ook naar je kelder gaan en daar elke keer tegen de magma beetles vechten (zo vaak je wilt). Per ronde krijg je er 75 nieuwe bij. :) Dit kan ook met de andere beetles (blue green en brown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Edit: Opgelost :)

[ Voor 94% gewijzigd door PilatuS op 18-07-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-09 18:30
spoiler:
hmm ik zit ook vast :(
In de Golden Hills moet ik ene Sir William the Paladin doden, nu heb ik een paar minions in zon statue daar verstopt en 6 van die karretjes met goud gevonden in die mijnen maar verder kom ik niet.
Zie ook deze screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/6632/ov1ek1.jpg
denk dat ik daar moet komen maar hoe 8)7

of moet ik hier iets doen aangezien ik er niks kan doen en het me stug lijkt als ik niks is...
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/1131/ovwz2.jpg

iemand enig idee :?

[ Voor 3% gewijzigd door kadooosh op 19-07-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
The palladin zit als ik me goed herinner helemaal niet in golden hills maar moet je hem in heavens peak een bezoekje brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 16:00
wanneer kan je die beetles killen dan in je train kelder. zit nu nog bij oberon en moet nog en heavens peak en moet ook nog dwergen land unlocken.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

halo schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:22:
wanneer kan je die beetles killen dan in je train kelder. zit nu nog bij oberon en moet nog en heavens peak en moet ook nog dwergen land unlocken.
Zodra je die beestjes een keer gezien hebt kan je ze nogmaals aanvallen in je dungeon. Geen idee welke je nu al gezien hebt, maar anders moet je eerst een beetje rondlopen en ze in het echt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Kaasje123 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:17:
The palladin zit als ik me goed herinner helemaal niet in golden hills maar moet je hem in heavens peak een bezoekje brengen.
Heb net daar gezocht maar kan niks vinden, zat ie dan misschien in de Heaven Peak Sewers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-09 16:00
ik heb alle grote beetles al een keer gezien. waar in je kelder zitten ze dan bij de plek waar je jester neer moet meppen in de tutorial of bij de gekleurde hoeken in je kelder.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
kadooosh schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:41:
[...]

Heb net daar gezocht maar kan niks vinden, zat ie dan misschien in de Heaven Peak Sewers?
Ja ik zocht hem ook, alleen op een gegeven moment kreeg ik de melding over iets van een trouwerij en/of bruidscadeau (achtig iets) en toen was die quest in ene weg.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
kadooosh schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 19:41:
[...]

In dwergenland zit alleen goldo dus hij moet echt in heaven's peak zijn. Je moet die stad even doorkruisen want daar ergens zit een groot gebouw waar the perverted palladin in zit. Ik weet zo gauw geen route beschrijving als ga links dan rechts ect maar het moet er echt zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 21:11
Kaasje123 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 21:38:
[...]

Ja inderdaad in die volgorde. Eerst mistress, dan Elven Bos voor Green, dan Heaven peak voor Blue, dan weer Elvenbos voor de rest van de quests als ik me niet vergis :)
Ik kom hier niet uit: ik heb de mistress rondlopen in mn castle (bevrijd uit de Dungeons of Spree), maar ik kan niet naar Elven Bos, alleen naar Heaven Peak. Daar moet ik de blauwe bevrijden (in the Swamps), maar die zitten achter groen gas. Ik dacht dus: dan moet ik dus eerst de groene hebben, en ik zie in dit topic van wel...
Maar dus: ik heb geen Elven Bos als keuzeoptie. Wel al 100x die Swamps doorkruist om een pad naar die blauwe te vinden, dat heb ik wel genoeg gedaan inmiddels :|

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 19-07-2007 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
stefijn schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:43:
[...]

Ik kom hier niet uit: ik heb de mistress rondlopen in mn castle (bevrijd uit de Dungeons of Spree), maar ik kan niet naar Elven Bos, alleen naar Heaven Peak. Daar moet ik de blauwe bevrijden (in the Swamps), maar die zitten achter groen gas. Ik dacht dus: dan moet ik dus eerst de groene hebben, en ik zie in dit topic van wel...
Maar dus: ik heb geen Elven Bos als keuzeoptie. Wel al 100x die Swamps doorkruist om een pad naar die blauwe te vinden, dat heb ik wel genoeg gedaan inmiddels :|
Tja ik moet je eerlijk bekkennen dat ik niet meer weet hoe je die elvenbos "unlockt". Het enige wat ik je kan garanderen is dat je geen blauwe minions kan hebben zonder eerst de groene te hebben. Dus verder zoeken in de swamps van Heaven Peak hoef je niet te doen. Mijn excuses dat ik zo gauw niet weet hoe je dat elvenbos ook alweer krijgt :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

stefijn schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 21:43:
[...]

Het elven bos:
spoiler:
Vanuit Spree kan je een weg in waar je vrij snel een paar boeren tegenkomt die zeuren over veel te grote boomwortels. Als je daar een beetje links aanhoudt kom je in het elven bos. Dan kost het nog wel een boel rondzoeken, maar op een gegeven moment moet je dan groenen achtervolgen zodat ze je naar hun grot leiden

en nou maar hopen dat dat specifiek genoeg is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Kan je niet ergens direct naartoe spawnen voor blue lifeforce? Ik weet niet meer waar ik naartoe moet gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

BFmango schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 23:57:
Kan je niet ergens direct naartoe spawnen voor blue lifeforce? Ik weet niet meer waar ik naartoe moet gaan...
wordt hierboven al genoemd, vecht tegen blauwe bugs in je dungeon (in je toren). Paar bugs pletten --> blue lifeforce :D. Dan moet je ze uiteraard al wel een keer gezien hebben, maar als je naar lifeforce op zoek bent gok ik dat je al wel blues kan gebruiken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Laatst online: 15-12-2024
Okee dankje zal ik proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 21:11
gwystyl schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 22:26:
[...]

Het elven bos:
en nou maar hopen dat dat specifiek genoeg is :)
Heb alleen de eerste regel gelezen. Zal nog eens in Spree gaan rondlopen :) tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Een makkelijke manier om aan life force te komen is in de arena in je tower(je hebt wel de smelter nodig en je tower moet al wel een beetje gerepareerd zijn, dacht ik zo):
spoiler:
Kies * beetles in de pit (* = magma(rood), puff (groen), breezle (blauw) of battle (?) (bruin))

pak/kies een paar minions en mep er op los :D

(als je al aardig ver bent, het liefst een paar blauwe en voor de rest groene of rooie en dan alle minions groeperen doormiddel van de y knop (xbox 360 :P ) nu ze gegroepeerd zijn (als 1 groep), vlakbij de beetles zetten en de beetles 1 voor 1 naar de minions toelokken, gaat er een minion dood? dan wekt een blauwe hem weer tot leven :) )

per ronde kan je zo'n 80/90 lifeforce points erbij krijgen :D

vergeet niet dat je je armor/helmet/weapon kan upgraden dmv minions in de forge te gooien
(je moet dus wel een smelter hebben)

Greyh0und

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
Kaasje123 schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 20:45:
[...]

In dwergenland zit alleen goldo dus hij moet echt in heaven's peak zijn. Je moet die stad even doorkruisen want daar ergens zit een groot gebouw waar the perverted palladin in zit. Ik weet zo gauw geen route beschrijving als ga links dan rechts ect maar het moet er echt zijn. :)
ik zag wel zon groot kasteel alleen die brug is gesloten...
misschien moet ik eerst een andere quest afmaken ofzo?
deze quests heb ik:
Afbeeldingslocatie: http://img267.imageshack.us/img267/1803/ovvmz0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
@kadooosh
spoiler:
Je moet met 10 blauwe minions naar het moeras gaan. Daar kan je heaven's peak binnen komen. Het klopt dat de brug dicht is als je nog niet binnen bent geweest. In heaven's peak kan je die paladin ook vermoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Tjezus wat is de woestijn klote zeg. 30 minions per keer naar de knoppen alleen omdat die pokke lok eieren niet goed gepakt worden door een of andere vage bug in het spel zodat die lintwormen opgeblaxzen kunnen worden. Voor mij is de lol er dus letterlijk af. Moeilijk is één ding maar en onmogelijkheid door een bug is echt overgeeeflijk. Bah! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Kaasje123 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 22:39:
Tjezus wat is de woestijn klote zeg. 30 minions per keer naar de knoppen alleen omdat die pokke lok eieren niet goed gepakt worden door een of andere vage bug in het spel zodat die lintwormen opgeblaxzen kunnen worden. Voor mij is de lol er dus letterlijk af. Moeilijk is één ding maar en onmogelijkheid door een bug is echt overgeeeflijk. Bah! :(
Eh?
Gebruik shift om het ei te locken, linkermuisknop om een minion te sturen.. dan loopt er zo'n plof-beestje met je mee... en dan maar over het zand lopen.. soms hoef je het ei nieteens te droppen.
Ik heb overigens in die hele woestijn maar 1 lintworm opgeblazen en dat was per ongeluk 8)7
Andere keren gewoon snel doorgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Hebben nog meer mensen problemen met de savegames?

Ik krijg ineens sinds gisteren "game cannot be loaded".

Ik krijg ook alleen de optie "new game" in het menu. Ben het een paar keer in deze thread tegengekomen, maar weet iemand hoe ik het op kan lossen?

6 uur gametijd naar de knoppen :|

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

las in een paar faqs dat er problemen kunnen zijn met de saves...
je kan in het options menu andere autosave slot optie vinden, word aangeraden die vaak te gebruiken :P

ben nog niet heel ver geloof ik (kan bijna oberon slopen) maar vind het helemaal briljant :D

heb die dungeon nog nooit gebruikt in je toren, maares doen om lifeforce te farmen, kwil men gear beter maken :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
PilatuS schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 14:59:
@kadooosh
spoiler:
Je moet met 10 blauwe minions naar het moeras gaan. Daar kan je heaven's peak binnen komen. Het klopt dat de brug dicht is als je nog niet binnen bent geweest. In heaven's peak kan je die paladin ook vermoorden
ah thanks ik dacht dat ik daar al was geweest maar schijnbaar niet af gemaakt...
spoiler:
alleen nu had ik gisteren sir william gedood in Angelis Keep maar de quest is er nog gewoon :?
ben net ff terug gegaan naar Angelis Keep en het is nu helemaal uitgestorven
hmm ging net naar golden hills en toen kwam er een bericht dat ik de wedding presents heb en de brewery open is 8)7
en waar is dat :>

nvm gevonden

[ Voor 9% gewijzigd door kadooosh op 22-07-2007 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

TepelStreeltje schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 17:52:
las in een paar faqs dat er problemen kunnen zijn met de saves...
je kan in het options menu andere autosave slot optie vinden, word aangeraden die vaak te gebruiken :P
Heb ik ook regelmatig gedaan, had in een ander slot idd nog een game staan die wel wou laden.

Ben toch nog een half uur gametijd kwijt, maar is beter als niks :)

Bedankt voor de tip.

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadooosh
spoiler:
ik kan niet alle 10 servants in Mellow Hills vinden, heb er 9.. nou zegt een walkthrough dit:
10. Follow your minions as they carry number 9 back, and along the way
you'll be ambushed by some peasants and another servant girl, kill the
guys and carry both girls off.
Dat heb ik dus niet gedaan bij de laatste maar betekent dit dat ik de quest niet meer af kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

ik krijg die 10 servants quest niet?
ik heb (zoals gezegd werd) in het begin die boeren in t veld afgemaakt, en toen ook nog een paar in elk dorpje/stadje/kampje dat je tegenkomt. maar k krijg die quest nergens. en mn corruption level blijft op zo'n 30% steken (met net heavens peak geopend, alles "slecht" gedaan)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 21:38
Wat een fantastisch spel zeg! Ik heb het nu een keer uitgespeeld als good-evil overlord en ben nu als echte evil overlord bezig. Ik ben nu met een legertje van 50 minions de buurt aan het terroriseren :P

Vind het alleen wel jammer dat je maar een beperkt aantal werelden hebt en als je die hebt gedaan valt er weinig meer te beleven de volgende keer dat je er komt. Bovendien wordt het spel wel erg makkelijk als je maximum armor, axe en minions hebt. Ik kan het in de dungeon gewoon tegen tien grote slakken opnemen in mijn eentje...

@DropjesLover
spoiler:
Als ik me goed herinner moet je genoeg peasants killen in Spree dat je de melding Suppressor of Spree krijgt, moet je alle huizen plunderen in Spree en hun Food hebben gehouden bij de Halfling Houses. Misschien moet je dan ook nog die 10 Females in Spree hebben gekilled maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 23% gewijzigd door jona op 22-07-2007 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
DropjesLover schreef op zondag 22 juli 2007 @ 22:06:
ik krijg die 10 servants quest niet?
ik heb (zoals gezegd werd) in het begin die boeren in t veld afgemaakt, en toen ook nog een paar in elk dorpje/stadje/kampje dat je tegenkomt. maar k krijg die quest nergens. en mn corruption level blijft op zo'n 30% steken (met net heavens peak geopend, alles "slecht" gedaan)
Je krijgt of zo'n vrouw te zien die zegt dat je alle schapen af mag maken of je krijgt een vrouw te zien die vastgebonden is en een man die zegt van neem alle vrouwen die je wilt (oid).
Na dit punt (heavens peak) is dus sowieso al te laat.
Ik had de eerste keer ook op 'goed' gespeeld en de tweede keer killde ik alle civilians die ik tegenkwam, toen kreeg ik die quest dus wel. :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jona schreef op zondag 22 juli 2007 @ 23:06:
Wat een fantastisch spel zeg! Ik heb het nu een keer uitgespeeld als good-evil overlord en ben nu als echte evil overlord bezig. Ik ben nu met een legertje van 50 minions de buurt aan het terroriseren :P

Vind het alleen wel jammer dat je maar een beperkt aantal werelden hebt en als je die hebt gedaan valt er weinig meer te beleven de volgende keer dat je er komt. Bovendien wordt het spel wel erg makkelijk als je maximum armor, axe en minions hebt. Ik kan het in de dungeon gewoon tegen tien grote slakken opnemen in mijn eentje...

@DropjesLover
spoiler:
Als ik me goed herinner moet je genoeg peasants killen in Spree dat je de melding Suppressor of Spree krijgt, moet je alle huizen plunderen in Spree en hun Food hebben gehouden bij de Halfling Houses. Misschien moet je dan ook nog die 10 Females in Spree hebben gekilled maar dat weet ik niet zeker.
Je hoeft het eten niet te houden.
Peasants killen is genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine vraag.
Ik moet nu spree bevrijden, want ene Kahn is boos geworden omdat jewel gekidnapt is.
Leuk en alles, maar die gnarl zit hele tijd te roepen dat ik mijn minions hoger moet plaatsen, maar ik zou niet weten waar ik ze dan hoger moet zetten.
Op de pallisade om Spree is in ieder geval niet hoog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2007 @ 11:18:
Kleine vraag.
Ik moet nu spree bevrijden, want ene Kahn is boos geworden omdat jewel gekidnapt is.
Leuk en alles, maar die gnarl zit hele tijd te roepen dat ik mijn minions hoger moet plaatsen, maar ik zou niet weten waar ik ze dan hoger moet zetten.
Op de pallisade om Spree is in ieder geval niet hoog genoeg.
Wel hoor, want daar moet je de minions ook op zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, ze stonden hoog genoeg, maar ik had rode of groene nodig.
Rode werken trouwens het best.
Setje bruin voor de ninja's en wat roden minions om die zweverds te ownen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Laatst online: 27-09 12:41
Ik krijg niet eens 10 minions in het begin, hoe de PEEP doe je dat??
Hij zegt bij het spawnen van die stomme beesten max=5...

Ik heb al 63 van die lifeforce dingen verzameld (schapen vermoord als een gek) ik heb 7 goudstukken en iets van 190% attack-power(?)

Kan iemand me vertellen hoe ik aan die 5 extra minions kom??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Je zou een task moeten krijgen (iets verschuiven) zodat je een vogelverschrikker kan helpen.. je moet je minions dus sturen naar dat object met een witte 5 erboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domme vraag, maar hoe moet ik in de demo in de tuturial in vredesnaam sweepen? Heb het nu al een tijdje geprobeerd, maar lukt echt niet. Muis speed ed staat al lager, maar dat helpt niet.

Ik druk gewoon beide muisknoppen in en sleep de muis naar de jester, maar de minions botsen gewoon tegen de stenen en komen terug... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:30:
Domme vraag, maar hoe moet ik in de demo in de tuturial in vredesnaam sweepen? Heb het nu al een tijdje geprobeerd, maar lukt echt niet. Muis speed ed staat al lager, maar dat helpt niet.

Ik druk gewoon beide muisknoppen in en sleep de muis naar de jester, maar de minions botsen gewoon tegen de stenen en komen terug... :S
Je kan nog proberen ze met Q rond een vaandel te krijgen, en die dan te verplaatsen met beide muisknoppen (en shift geloof ik). Dat werkt bij mij vaak nauwkeuriger dan een groepje los proberen te sturen met beide muisknoppen. Bij de tutorial wilde het nog wel aardig, maar het is niet heel makkelijk naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 augustus 2007 @ 20:30:

Je moet de muis niet naar de jester slepen.
Het groepje minions wordt zegmaar je cursor.
Als je zo denkt lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Laatst online: 27-09 12:41
krvabo schreef op dinsdag 31 juli 2007 @ 21:17:
Je zou een task moeten krijgen (iets verschuiven) zodat je een vogelverschrikker kan helpen.. je moet je minions dus sturen naar dat object met een witte 5 erboven.
srry mijn vorig verhaal was dan nog niet kompleet, ik heb die vogelverschrikker missie al gehad (die eerste), maar nu moet ik dus die grote (zware) pilaar verplaatsen...maar daaar zit ik dus vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderken
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-07-2022
Heeft er iemand een savegame vlak bij het verkrijgen van de groene minions?? Heb dus da hier ook voorgehad, spel vastgelopen en heel savegame weg :'(
was in feite "brave" overlord aant spele...dus plz mocht er nog iemand savegame hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo

krvabo

MATERIALISE!

Dr Pro schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 00:49:
[...]

srry mijn vorig verhaal was dan nog niet kompleet, ik heb die vogelverschrikker missie al gehad (die eerste), maar nu moet ik dus die grote (zware) pilaar verplaatsen...maar daaar zit ik dus vast..
Eh even kijken..
- Schaapjes slachten
- Steen oid uit de weg slepen
- Vogelverschrikker helpen
- sweepen met je minions naar dat eilandje over de boomstronk
- Doorlopen tot je pompoenen tegenkomt waartussen je towerheart ligt
- "Your minions have found a shortcut", die muur ommeppen
- Towerheart wordt verstuurd
- Meer schaapjes slachten
- Naar de spawnpit gaan om meer minions er uit te halen (na het towerheart moet 10 lukken iirc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Weet iemand waar ik de savegames kan vinden?
Heb al even gezocht, maar kom het niet zosnel tegen :(

Inmiddels ben ik in de woestijn gekomen, ik heb het idee dat het daar graatje moeilijker is geworden.
Iemand tips om voor die grote beesten in het zand?
Je moet af en toe toch oversteken, en bij pech ben je zo 20 minions kwijt :(
Killen of afleiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Nu online

gwystyl

Beugeltje dan maar?

dude88 schreef op zondag 05 augustus 2007 @ 12:11:
Weet iemand waar ik de savegames kan vinden?
Heb al even gezocht, maar kom het niet zosnel tegen :(

Inmiddels ben ik in de woestijn gekomen, ik heb het idee dat het daar graatje moeilijker is geworden.
Killen of afleiden?
zoek eens op je computer naar overlord? Mijn eerste gok (<mijn documenten>\overlord) was goed. Tweede optie was <overlord> dir, derde optie <documents and settings>\<user>\overlord....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123

Killen of afleiden?
Geen idee ik zit daar zelf ook al 3 weken vast en speel het spel al niet meer. Ik zie echt totaal geen kans dit goed te doorlopen. Jammer maar helaas ik kan je niet helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Killen of afleiden?
spoiler:
Er lopen van die kippen(?) rond met eieren, als je zo'n ei op het zand legt en je zorgt dat die kip erachter rent dan eet die zand slang die ontploffende kip op. Ik weet niet zeker hoe veel kippen die slang moet eten voor hij doodgaat, max 2 iig.
Of je kan je minions sweepen naar de overkant dan een guard marker zetten (als je ze sweept lopen ze sneller dan wanneer ze je volgen) daarna ren je zelf naar de overkant. (misschien in groepjes van max 10 sturen).
Wat ook nog kan is om geen minions mee te nemen want meestal kan je wel minions spawnen ergens aan de overkant van het zand.

10100111001

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste