[PC/Xbox360] Overlord

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 8.673 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oops posting idd te snel, moet ik even op terug komen als ik zover ben :|

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 03:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 11:06
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:03:
Stronghold kom je in via het riool, veel zombies ;)
Is dat niet Heaven's peak? Hij heeft het over Golden Hill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmh heb ook vraagje igg :9 k zoek me wezenloos naar de ingang van de dwergengrot (en dat beeld van moeder godin).

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ook even gespeeld en ik vind het een grappig spel. Niet wereldschokkend en ik vrees dat de replay value ongeveer 0,0 is maar toch. Het is iig een 'echt' spel van onze eigen bodem :P. Nadeel is wel dat een overzichtskaartje in welke vorm dan ook best gemogen had imho. Ik zoek me soms echt rot naar een plek waar ik al eens geweest ben maar vergeten ben hoe ik er kwam.

Het spel wordt iig geen hit en dat vind ik ergens wel jammer maar ik hoop dat het genoeg aandacht krijgt om iig de kosten er ruim uit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-09 12:38
@IceStorm:
Ben ik niet helemaal met je eens. Het spel wordt uitgebracht door CodeMasters (dus wereldwijd zo'n beetje), en ik denk dat dit nog wel eens een verrassing kan worden.

Heb ook nog een vraag:
Ben in The Elf Woods geweest (Green Minions), en dat is gelukt. Op een gegeven moment ga je naar "The Blue Minion Lair", en daar moet je die "steen" meenemen. Alleen de Minions kunnen niet langs die water slang. Ik heb geprobeerd die te verslaan (he has a wheak spot on his head), maar lukt maar niet.
Weet iemand hoe je die makkelijk verslaat? Dan kan ik die steen terugbrengen naar m'n Tower, en dan kan ik eindelijk alle Minions gebruiken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 07:58:
@IceStorm:
Ben ik niet helemaal met je eens. Het spel wordt uitgebracht door CodeMasters (dus wereldwijd zo'n beetje), en ik denk dat dit nog wel eens een verrassing kan worden.
Nou ja, net wat ik zeg, het is echt geen slecht spel alleen denk ik niet dat het een echte hit wordt.
Heb ook nog een vraag:
Ben in The Elf Woods geweest (Green Minions), en dat is gelukt. Op een gegeven moment ga je naar "The Blue Minion Lair", en daar moet je die "steen" meenemen. Alleen de Minions kunnen niet langs die water slang. Ik heb geprobeerd die te verslaan (he has a wheak spot on his head), maar lukt maar niet.
Weet iemand hoe je die makkelijk verslaat? Dan kan ik die steen terugbrengen naar m'n Tower, en dan kan ik eindelijk alle Minions gebruiken :*)
Makkelijk verslaan? Geen idee, ik heb 5 blues vlakbij het water laten guarden en 15 browns laten guarden op de plek waar die slang zat. Als er browns doodgingen werden ze of geresurrect door de blues of ik summonde er gewoon wat browns bij. Kostte me 10 browns oid maar toen was ie wel dood :P.

En AARRRGHHH.... heel de sewer van Heaven's Peak gedaan, ga ik dood door een stomme fout mag ik opnieuw beginnen :'(... weg 45 min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
[b]IceStorm schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:46:[/
En AARRRGHHH.... heel de sewer van Heaven's Peak gedaan, ga ik dood door een stomme fout mag ik opnieuw beginnen :'(... weg 45 min.
Dat vind ik zelf ook een nadeel. Soms moet je een level helemaal overnieuw doen (waar je eerst een half uur of idd zelf 45 min over gedaan hebt). Wat dat betreft hadden ze dit misschien beter kunnen oplossen.

Tussentijdse save momenten, die je alleen kan gebruiken als je direct bij het doodgaan het level restart. Als je afsluit, moet je bij de eerst volgende keer weer bij het normale punt beginnen. Zou denk ik een hoop frustratie schelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:51:
[...]

Tussentijdse save momenten, die je alleen kan gebruiken als je direct bij het doodgaan het level restart. Als je afsluit, moet je bij de eerst volgende keer weer bij het normale punt beginnen. Zou denk ik een hoop frustratie schelen :)
Dat zou inderdaad een mooie oplossing zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi|IA2
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-10-2018
Kan iemand met de xbox360 versie vertellen of de co-op mogelijkheid enkel via xbox live werkt of je ook lokaal met 2 samen kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Persoonlijk heb ik het idee dat dit savegame systeem niet is wat ze eerst in gedachten hadden, maar het later hebben verwijderd (of wellicht nog niet af hadden).
Verder vind ik het spel stabiel, heb zelf nog niet een crash gehad of moeten herladen vanwege een bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Ik heb met de NoDVD-crack, dat ik een foutmelding krijg bij het afsluiten. Dan wordt er gevraagd of je een foutrapport wilt versturen. Voor de rest nog geen problemen of crashes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragon
Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:14:
Ik heb met de NoDVD-crack, dat ik een foutmelding krijg bij het afsluiten. Dan wordt er gevraagd of je een foutrapport wilt versturen. Voor de rest nog geen problemen of crashes gehad.
Ja dit is een fout in de NoDVD crack, maar verder zijn uiteraard cracks unsupported. (En nu merk je ook waarom).

Overigens wou ik het hier in ieder geval bij laten omdat het bespreken van cracks tegen de policy is ;).

[ Voor 18% gewijzigd door Dragon op 29-06-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:00
Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:14:
En daar is ook een fix voor.

Maar als je zo graag je programma's wilt draaien zonder CD/DVD dan raad ik je aan GameJackal te kopen.
Moet je wel stoppen met Starforce protected games aan te schaffen, maar dat moet je zowiezo doen.
Met gamejackal kun je hetzelfde bereiken op een legale manier. Enkel niet voor alle beveiligingen, maar dat vind je wel op de site van Slysoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
maartend, ik ga gelijk even zoeken. Thanx! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Er schijnt trouwens een map bij het spel te zitten. Weet iemand of deze ook digitaal ergens te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:13:
Er schijnt trouwens een map bij het spel te zitten. Weet iemand of deze ook digitaal ergens te vinden is?
Ja hij zit bij het spel in de dvdbox maar ik heb er echter nog niet naar gegeken. Volgens mij zit deze ook als mini poster in de extra overlord bijlage van de power unlimited.

[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 29-06-2007 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-09 14:33
Ik ga vanmiddag even naar de stad, en misschien haal ik hem wel Legaal.
Laatse legale spel was Bf2 :X

Deze vind ik het nu wel echt waard om te kopen :) soon maar eens een co-op doen met iemand die hem ook op pc heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Laatst online: 22-09 16:16

Major Carnage

waki miko Reimu

Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:07:
mmh heb ook vraagje igg :9 k zoek me wezenloos naar de ingang van de dwergengrot (en dat beeld van moeder godin).
Als je het bos 'level' uitspeelt dan vind je hem vanzelf :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Kaasje123 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:
[...]

Ja hij zit bij het spel in de dvdbox maar ik heb er echter nog niet naar gegeken. Volgens mij zit deze ook als mini poster in de extra overlord bijlage van de power unlimited.
Weet je toevallig ook of deze online "verkrijgbaar" is...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Laatst online: 22-09 21:09
Mijn review na een paar uur te hebben gespeeld is net als icestorm al zegt het is geen slechte game maar zeker ook geen topper.

Het is een redelijk gemis wat betreft de kaart waardoor je soms enorm veel tijd verspilt om uit te vogelen hoe je ergens (weer) moet komen, dit is op zich niet zo heel erg ware het niet dat op het moment dat je je rug toekeert alles achter je weer tot leven komt. Voorbeeld ik kom een nieuwe vijand tegen en heb te laat door hoe ik hem het beste kan verslaan zonder veel minions te verliezen, ik trek de overgebleven minions terug en loop terug naar de laatste summonpit, maar kom onderweg alweer de vijanden tegen die ik enkele minuten geleden had verslagen en verlies ik nog meer minions om deze vijanden opnieuw te verslaan. Beide punten hadden deels opgelost kunnen worden door een goed waypointsysteem. Een ander voordeel van een waypointsysteem is dat je niet verplicht bent een hele quest in een keer te doorlopen omdat anders dezelfde vijanden opnieuw moet verslaan.

Tot het moment dat je alle vier de minions tot je beschikking hebt is de game behoorlijk rechtlijnig. Immers om de blauwe minions te krijgen heb je groene nodig en om die te krijgen heb je de rode nodig. Jammer dat de ontwikkelaars niet de mogelijkheid bied om van het gescripte pad af te wijken, want je loopt onherroepelijk vast. Sterker nog de game straft dit min of meer af vanwege het respawnen van de vijanden, want als je de oplossing hebt kan je die hele missie weer van voren af aan doen.

Het concept is goed en heeft het absoluut in zich om een topper te worden, maar de huidige uitwerking heeft naar mijn smaak te veel scherpe randjes waardoor het niet meer is dan een aardig spel en na de eerste keer spelen weinig bied om het nogmaals te spelen. Black & White had dit zelfde probleem, namelijk een goed concept, maar de game bied weinig replay-value anders dan een keer als good en een keer als evil de game te doorlopen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Dat is nogal een review :D.

Ben het wel met je eens op de meeste punten. Een van de punten is natuurlijk het lange lopen, en de map die er niet in zit. De map zit overigens wel bij het orginele spel, maar zou natuurlijk in het spel ook niet misstaan.

Het had ook wel iets vrijer mogen zijn. Het is inderdaad erg "gemaakt" totdat je 4 minions hebt. Daarna ben je pas "vrij" om te gaan en staan waar je wilt.

[ Voor 23% gewijzigd door Acid__Burn op 29-06-2007 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Krijg die boss in the blue minion lair niet echt dood, maar blijf proberen. Er zit geen browns summoning pit in de buurt dus heb alleen blauwe :(.

En weet iemand waar de ingang van HEavens Peak zit, ik had namelijk de teleport naar heavens peak allang voordat ik ooit ervan had gehoord laat staan dat ik weet waar de ingang zit. Heb al heel slave camp door gelopen maar daar was niks iemand die het weet?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Postius schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:30:
Krijg die boss in the blue minion lair niet echt dood, maar blijf proberen. Er zit geen browns summoning pit in de buurt dus heb alleen blauwe :(.

En weet iemand waar de ingang van HEavens Peak zit, ik had namelijk de teleport naar heavens peak allang voordat ik ooit ervan had gehoord laat staan dat ik weet waar de ingang zit. Heb al heel slave camp door gelopen maar daar was niks iemand die het weet?
Die boss (slang) gewoon met 20 blue;s aanvallen en hem zelf ook mee doen, bij mij waren al me minions dood maar ik had hem wel zelf kunnen afmaken

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:27
Weet iemand hoe je die flamethrower voor de grote deur in de Golden Hills moet doden? Ik dacht aan een bom maar die is nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
squaddie schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:31:
.

Tot het moment dat je alle vier de minions tot je beschikking hebt is de game behoorlijk rechtlijnig. Immers om de blauwe minions te krijgen heb je groene nodig en om die te krijgen heb je de rode nodig. Jammer dat de ontwikkelaars niet de mogelijkheid bied om van het gescripte pad af te wijken, want je loopt onherroepelijk vast. Sterker nog de game straft dit min of meer af vanwege het respawnen van de vijanden, want als je de oplossing hebt kan je die hele missie weer van voren af aan doen.
Vijanden moeten respawnen anders kun je geen "souls" ofzo verzamelen om nieuwe minions te spawenen, maar idd wel een beetje nep natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
evilpin0 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:35:
[...]

Vijanden moeten respawnen anders kun je geen "souls" ofzo verzamelen om nieuwe minions te spawenen, maar idd wel een beetje nep natuurlijk
Nep is ook maar relatief in een spel als dit natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Ben het inderdaad wel met je eens. Maar je hebt altijd nog je arena in de kelder waar je LifeForce kan "verdienen".

Ik had me best voor kunnen stellen dat de creatures die er rond lopen iets meer LifeForce af zouden geven bij het verslaan, en dat je daarna alleen nog in je arena deze "bollen der leven" (8)7) zou kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Laatst online: 22-09 21:09
evilpin0 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:35:
[...]

Dat vijanden weer respawnen is opzich geen probleem, mijn bezwaar is hoe ze het hier hebben toegepast. Het lijkt er heel sterk op dat ze met een virtuele passer een cirkel om je character hebben gezet en alles buiten deze cirkel komt weer tot leven. Mijn opinie is dat deze cirkel gewoon veel te klein is waardoor het respawnen te vlug gebeurt en je hierdoor veel te snel weer verslagen vijanden tegenkomt als je even een stuk terugloopt.

Mijn verbeterpunt zou zijn een grotere cirkel en buiten deze cirkel de respawn niet als *plop* en alles is weer als het was, maar na mate je langer wegbent het weer langzaam op te bouwen zodat als je een keer terugkomt op die lokatie je niet elke keer weer dezelfde groep vijanden moet verslaan, maar in het begin een paar "verdwaalde" vijanden en later steeds meer naar het zoals het was. Dat maakt het ook leuker om te gaan dwalen ipv opdracht na opdracht te doen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V21 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 00:56:
om te beginnen: echt een top spel, lang geleden dat ik zo in de ban van een spel was..

Vraag waar ik nu 2 dagen helemaal gek van word:
-------hoe kom ik in de de Goldenhills Stronghold????????---------
ARGH...

voor de ingang van de Stronghold waar een of andere hero(dwerg) met zn beest zit, leidt 1 weg naar de
spoiler:
Arcanium mijn,
maar ik kan echt geen weg of manier vinden om in die stronghold te komen :( :(

Anyone please help me!
edit: al gevonden...... :)
Eindelijk, daar kom ik nu ook aan.
Na het verstoppen van mijn bruine dwergen in het beeld; en het laten stelen ervan, is het me onduidelijk wat de bedoeling is.
Stronghold in (denk ik) die brug krijg ik wel omlaag maar hoe ben je verder gegaan?

btw cool spel :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het continu spawnen van beestjes is natuurlijk vervelend; maar... ik ben al op een plek geweest waar het oneindig spawnen van enemies de oplossing voor een "puzzel" bleek:
spoiler:
op een gegeven moment in het riool-level kom je een waterslang tegen, deze spawned bij zo'n katrol ding waar je 12 minions op moet zetten om zo een deur open te maken. Je kunt alleen bij deze waterslang komen met blauwe minions (je moet door water) en zelf kun je er ook niet bij. Rechts van de katrol zit een booboombird nest (die dodos) waar metregelmaat nieuwe dodos spawnen. boven het nest is een verhoging waar je eerder al langs liep. De oplossing was 8 rode minions een guard order te geven boven dat nest en de dodo's kapotgooien. Je blauwe minions halen de blauwe lifeforce op zodat je genoeg lifeforce hebt om steeds groepjes van 12 blauwe zich dood te laten vechten op die slang. dikke 50 blauwe minions verder: Slang dood, deur open... misschien was er een slimmere manier om het op te lossen maar dit werkte ook... punt is; zonder continu spawnende dodos was ik er niet langs gekomen

De, in principe, oneindige lifeforce betekend dus wel dat je je vaak gewoon door levels heen kunt brute forcen. zo blijft het leuk maar strategisch niet interessant. De enige beperking waar je dan tegen aanloopt is welke minions je kunt spawnen. Leuk dat je meer dan 120 groene minions kunt summonen, maar zonder groen portaal ben je d'r geen steek verder mee :)

@schrnz, hieronder: :D ha, niet aan gedacht... is waarschijnlijk makkelijker idd, iig zal het minder tijd gekost hebben ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler: zo kan het ook
Hehe makkelijker is om 12 blauwe minions met Q vast te zetten , dan met 1 blauwe minion snel een ei jatten van die dodo's , naar de slang rennen dan de 12 gelockte snel naar het rad sturen..de slang is nu bezig met je ene minion en 3 dodo's..tijd zat dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 03:00:
spoiler: zo kan het ook
Hehe makkelijker is om 12 blauwe minions met Q vast te zetten , dan met 1 blauwe minion snel een ei jatten van die dodo's , naar de slang rennen dan de 12 gelockte snel naar het rad sturen..de slang is nu bezig met je ene minion en 3 dodo's..tijd zat dus :)
Pfff al mijn minions ff vast gezet en toen zelf dat die slang de tering ingemept. Was zo klaar xD. Moet nu naar een dessert intresting :).
Btw wat loopt iedereen over respawnde vijanden te zeuren? Ze repsawnen pas weer als je in een nieuw gebied komt, en vaak zijn het toch zwakke beestjes wat alleen maar relaxt is! (meer life force). Vermaak me nog steeds het gaat tactisch nog best diep opzich. Ik heb meestal veel browns die zijn volledig in armour ingepakt en bewapend nog best lomp sterk. Verder Mept mijn overlord ook ziekelijk hard(Arcanium mace met meer dan 500 minions erin xD). En die spreuken die trouwens echt veel schade, fireball lvl 3 is vrij humor :P.
Loop toch overal zonder problemen doorheen. Als je een beetje tactisch bent moet het niet al te moeilijk zijn. Al heb geloof ik wel vaak mijn eigen oplossing gekozen ipv die van de game. Dat je dan bepaalde voorwerpen moest gebruiken ofzo met minions maar dat ik ergewoon op afstorm en dan wat micro manage.Werkt lekker:D

[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 30-06-2007 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09 17:37

Twhomp

Stayin' Alive

Over dat forgen inderdaad: waar kan ik het beste in investeren en hoeveel minions erin stoppen is het beste?

Zijn daar tabellen van?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Twhomp schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:47:
Over dat forgen inderdaad: waar kan ik het beste in investeren en hoeveel minions erin stoppen is het beste?

Zijn daar tabellen van?
Gewoon er inknallen wat je nodig hebt. Staat bij alles wat het doet :), gewoon veeel minions :p. 1 tip voorje helm die increase Horde size heb je er echt VEEL nodig dus die kan je mischien beter laten zitten.Die van je armor en wapenzijn wel bijna allemaal fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:47:

Zijn daar tabellen van?
misschien zelf iets proberen?
Ik heb net een "duterium" mace gemaakt met 180 bruin, 100 rood, 10 blauw, 10 groen. Genoeg fire en power >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:28
Ben net begonnen met dit spel (leuk!), maar ik heb een vraag: ben nu net in het ondergrondse 'huis' van de halflingen aangekomen, en er zitten gaten in de muur waar ze uitkomen. Er staat dat ik ze dicht kan maken, maar hoe? Mn minions erin sturen helpt niet.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Breepee schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:03:
Ben net begonnen met dit spel (leuk!), maar ik heb een vraag: ben nu net in het ondergrondse 'huis' van de halflingen aangekomen, en er zitten gaten in de muur waar ze uitkomen. Er staat dat ik ze dicht kan maken, maar hoe? Mn minions erin sturen helpt niet.
Doe je toch iets fout, want ze moeten er gewoon naar binnen, als het huisje stuk is komt er zwarte rook uit.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 20:28
Angeloonie schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:05:
[...]

Doe je toch iets fout, want ze moeten er gewoon naar binnen, als het huisje stuk is komt er zwarte rook uit.
Toch ja, ik zie het nu.

Ben nu bij die Melvin. Ik word steeds in de pan gehakt omdat mn minions vechten... Ik probeer die muzikant te doden, maar dat gaat niet.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Even een verzoek om hulp... voor de desert...

spoiler:
iemand een manier gevonden om die thief richting tower transfer platform te krijgen?

Ik krijg enkel dat mens niet op het platform omdat ze enkel reageerd op sweeping minnions, niet op guards. En ik kan gewoon niet van 3 kanten tegelijk sweepen...

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Breepee schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:48:
[...]

Toch ja, ik zie het nu.

Ben nu bij die Melvin. Ik word steeds in de pan gehakt omdat mn minions vechten... Ik probeer die muzikant te doden, maar dat gaat niet.
je moet erop locken, standaardtoets is shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik bij de blauwe minions kan komen? d'r zit een groene mist voor waar je niet door heen kunt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 00:53:
Wie weet hoe ik bij de blauwe minions kan komen? d'r zit een groene mist voor waar je niet door heen kunt lopen.
Die groene mist is poison: dat kunnen de groene minions voor je opruimen.

Dus eerst bruine minions krijgen. Dan de rode minions scoren (in die keuken van Melvin). Daarna de groene minions halen in de elven forest. Dan pas de blauwe scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 15:18
Four schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:17:
Even een verzoek om hulp... voor de desert...

spoiler:
iemand een manier gevonden om die thief richting tower transfer platform te krijgen?

Ik krijg enkel dat mens niet op het platform omdat ze enkel reageerd op sweeping minnions, niet op guards. En ik kan gewoon niet van 3 kanten tegelijk sweepen...
precies daar zit ik ook vast... ik begrijp er geen MOER van.
spoiler:
waarschijnlijk moet je iets doen met dat beetle nest bij je gate, maar ik heb geen idee hoe ik daar een minion naar toe krijg?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lamah schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:37:
[...]

precies daar zit ik ook vast... ik begrijp er geen MOER van.
spoiler:
waarschijnlijk moet je iets doen met dat beetle nest bij je gate, maar ik heb geen idee hoe ik daar een minion naar toe krijg?!
spoiler:
trek een zooitje minions uit de grond, en plant er met Q een paar bij de laatste 4 "poorten" links en rechts aan die "hoofdweg richting gate". Met Q planten dus, dan rechtermuis om er een aantal weg te halen en bij de volgende neer te zetten enz enz

Vervolgens dat kind gewoon opjagen dan loopt ze vanzelf wel een keer rechtdoor =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-09 08:48
Heeft iemand het eigenlijk al uitgespeeld. Het is een leuk spel, maar ben bang dat het na een poosje toch wat eentonig gaat worden. Vind de wereld ook te lineair (fable opbouw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

DarkShadow schreef op zondag 01 juli 2007 @ 08:56:
Heeft iemand het eigenlijk al uitgespeeld. Het is een leuk spel, maar ben bang dat het na een poosje toch wat eentonig gaat worden. Vind de wereld ook te lineair (fable opbouw).
Daar was ik ook bang voor en ik ga ook met je mee in het feit dat het eigenlijk gewoon lineair is opgebouwd (je kunt wat 'modules' in een andere volgorde doen maar meer niet). En ondanks dat betrap ik me er op dat ik het spel al een aantal keer een flinke tijd achter elkaar speel :P. Het is leuker en vermakelijker dan ik dacht en blijft leuk genoeg om mee door te gaan. Ik ben nog steeds bang dat de replayvalue ongeveer 0 is maar toch, het is een leuker spel dan ik verwacht had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
IceStorm schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:17:
[...]

Daar was ik ook bang voor en ik ga ook met je mee in het feit dat het eigenlijk gewoon lineair is opgebouwd (je kunt wat 'modules' in een andere volgorde doen maar meer niet). En ondanks dat betrap ik me er op dat ik het spel al een aantal keer een flinke tijd achter elkaar speel :P. Het is leuker en vermakelijker dan ik dacht en blijft leuk genoeg om mee door te gaan. Ik ben nog steeds bang dat de replayvalue ongeveer 0 is maar toch, het is een leuker spel dan ik verwacht had ;)
Replay value is inderdaad waarschijnlijk 0 alhoewel je verschillende eindes hebt met betrekking tot good evil en evil evil. Maar toch al ik dit spel denk ik nog eens spelen. Ik speel namelijk Grim fandango ook al jaren en nu nog steeds minstens éénmaal per jaar en ik heb dat spel in totaal al meer dan 15 keer uitgespeeld en het is zo liniear als het maar kan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Kan iemand nog eens uitleggen hoe ik die procenten van mn minion moet interpreteren? Als ze een nieuw wapen nemen en het plost met 2% stijgt, komen ze wellicht sterker, maar wat stelt 100% juist voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-09 11:55
SideShow schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:17:
Kan iemand nog eens uitleggen hoe ik die procenten van mn minion moet interpreteren? Als ze een nieuw wapen nemen en het plost met 2% stijgt, komen ze wellicht sterker, maar wat stelt 100% juist voor?
als je 100% hebt, heb je naakte minions zonder wapens of iets dergelijks. Hebben ze 120% hebben ze bijvoorbeeld een wapen gevonden.

Stel dat je nog maar 1 minion hebt die een wapen heeft gevonden, krijg je 150% (noem maar wat hoor)
Haal je dan 10 nieuwe minions op, heb je opeens nog maar 105%, omdat overal de groep minions nog behoorlijk naakt zijn.

Wat kun je trouwens met het geld in het spel? Ik heb onderhand 5000 ofzo en vraag me af of je er
dingen voor kunt kopen ofzo?
-edit-

weet het al :) je kunt op een gegeven moment vanalles kopen in de toren :)

[ Voor 5% gewijzigd door FunFair op 01-07-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:(

Rubian Desert - Jewel

spoiler:
Hoe krijg je haar op die teleport? :( Ik heb echt alle straten afgezet met minions, maar ze rent er gewoon voorbij :? Wat is dat voor onzin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet hoe ik in het elven forest moet komen? Ik zit nu in Heaven's Peak waar ik blauwe minions moet krijgen, maar daar heb ik dan weer groene voor nodig uit het forest, maar hoe kom ik daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:57:
Wie weet hoe ik in het elven forest moet komen? Ik zit nu in Heaven's Peak waar ik blauwe minions moet krijgen, maar daar heb ik dan weer groene voor nodig uit het forest, maar hoe kom ik daar?
Daar heb je weer de rode minions voor nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

FunFair schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:28:
[...]
Wat kun je trouwens met het geld in het spel? Ik heb onderhand 5000 ofzo en vraag me af of je er dingen voor kunt kopen ofzo?
Pimp your Tower 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:04:
[...]

Daar heb je weer de rode minions voor nodig :D
Ja die heb ik al uit Mellow Hills. Maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:16:
[...]

Ja die heb ik al uit Mellow Hills. Maar dan?
:? Gewoon naar de forest en zoeken maar.. Je komt er via Mellow Hills bij het dorpje..

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 01-07-2007 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:48:
:(

Rubian Desert - Jewel

spoiler:
Hoe krijg je haar op die teleport? :( Ik heb echt alle straten afgezet met minions, maar ze rent er gewoon voorbij :? Wat is dat voor onzin..
spoiler:
Zoals ik al eerder postte, zet die minions tussen die "poortjes" ipv op de kruispunten, toen liep ze bij mij wel eindelijk die teleport in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:34:
[...]

spoiler:
Zoals ik al eerder postte, zet die minions tussen die "poortjes" ipv op de kruispunten, toen liep ze bij mij wel eindelijk die teleport in
Mjah had het precies zo al gedaan, maar telkens lukte het niet, maar het is me nu al gelukt, 2x zelfs :+ (Die statue wou ik niet weggeven maar zelf houden, alleen de 1e keer ging het fout :()

Wat is trouwens de beste plek om Groene minions te harvesten? Heb namelijk een tekort (lees: 0) aan die minions. Rode/Warrior heb ik zat (dik 100), maar geen enkele groene :'(

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 01-07-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
I heb alles al voor mijn tower. Ik kan alleen nog elke keer een andere vlag kopen maar dat is zinloos. Komen er na het steeds verder komen ook nieuwe koop mogelijkheden om hem nog meer te 'pimpen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Angeloonie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:35:
[...]

Mjah had het precies zo al gedaan, maar telkens lukte het niet, maar het is me nu al gelukt, 2x zelfs :+ (Die statue wou ik niet weggeven maar zelf houden, alleen de 1e keer ging het fout :()

Wat is trouwens de beste plek om Groene minions te harvesten? Heb namelijk een tekort (lees: 0) aan die minions. Rode/Warrior heb ik zat (dik 100), maar geen enkele groene :'(
elven bos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Sorry dubbel post. Het forum reageert niet zo soepeltjes :'(

[ Voor 87% gewijzigd door Kaasje123 op 01-07-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ik zit vast na de hydra verslaan te hebben:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/sideshow/blue.jpg

Mn minions willenniet verder gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

SideShow schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:25:
Ik zit vast na de hydra verslaan te hebben:

[afbeelding]

Mn minions willenniet verder gaan |:(
Terug lopen en naar een andere kamer, daar kan je iets verschuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 17:30
en ff voor het geval dat je echt niet op let ;)
je hebt maar 2 minions om dat ding te dragen. en je hebt er toch geloof ik 5 nodig :P

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hehe dat is het niet, met voltallige groep (10) gaan ze ook niet vooruit. Ik heb ook al eens terug gelopen nog naar de plek van de hydra en zelfs verder, iets verschuiven vind ik niet hoor :(

*edit: heb het gevonden: er stond een minion achter, die geblokkeerd zat. Heb nu ook gevnoden dat je zo een groep dragende minions zelfs kunt besturen ;) en dus minion die het pad blokkeerde weer vrijgelaten

[ Voor 35% gewijzigd door SideShow op 01-07-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 14:35
SideShow schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:58:
Hehe dat is het niet, met voltallige groep (10) gaan ze ook niet vooruit. Ik heb ook al eens terug gelopen nog naar de plek van de hydra en zelfs verder, iets verschuiven vind ik niet hoor :(

*edit: heb het gevonden: er stond een minion achter, die geblokkeerd zat. Heb nu ook gevnoden dat je zo een groep dragende minions zelfs kunt besturen ;) en dus minion die het pad blokkeerde weer vrijgelaten
mischien staat er een beestje in de weg? even afmaken en door lopen.

Ik heb zelf ook een probleempje, Golden hill pass heb net het mother statue gevonden en de golem ervoor vernietigt maar hoe kom ik in het kasteel? heb geprobeert om er een bom voor te leggen maar die gaat te vroeg af.

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
argh ik heb net in de desert toch even gefrustreerd het spel uitgezet.... die wormen zijn irritant, en dat ik jewel volgde sprong ze ergens vanaf maar het lukte maar niet om dat opgeblazen te krijgen. als ik straks weer start eerst maar eens wat brown life force harvesten want dat is door alle wormen redelijk omlaag gebracht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-09 14:10
iemand enig idee waar ik de blue's kan vinden?
Ik heb overal gezocht.
Ik heb de rest al wel gevonden maar nu heb ik de blue's nodig.

Heavens peak kan ik ook niet vinden.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
madmaus schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:38:
iemand enig idee waar ik de blue's kan vinden?
Ik heb overal gezocht.
Ik heb de rest al wel gevonden maar nu heb ik de blue's nodig.

Heavens peak kan ik ook niet vinden.
Ze zitten in heaven's peak. Ik weet alleen zo gauw niet meer hoe je aan de portal naar heaven's peak komt. Volgens mij gewoon automatisch na een paar quests :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Laatst online: 26-09 16:36

Thermometer

Whoop Whoop!

Ik heb de pc versie van overlord, en heb vandaag mijn nieuwe pc binnen gekregen, ik wil mijn savegame van overlord dus overzetten naar de nieuwe pc. Weet iemand hoe dit gedaan moet worden, waar de savegames staan, en of je alleen die files hoeft te kopiëren of ook nog iets in het register. Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Sander1991 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:32:
Ik heb de pc versie van overlord, en heb vandaag mijn nieuwe pc binnen gekregen, ik wil mijn savegame van overlord dus overzetten naar de nieuwe pc. Weet iemand hoe dit gedaan moet worden, waar de savegames staan, en of je alleen die files hoeft te kopiëren of ook nog iets in het register. Bedankt alvast.
Gewoon My Documents\Overlord.
Kopieer gewoon die map, of heel de My Documents map.
De meeste recente pc games slaan daar hun savegames op.

[ Voor 11% gewijzigd door The Dud3 op 01-07-2007 18:15 ]

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Ah het wordt steeds leuker :D Had ik eerst nog 'moeite' met zombies, ondertussen richt ik met 35 browns op 275% een slachting aan onder zombies en andere zaken ;). Leuke humor en kleine zaken als het kiezen van een mistress uit 2 zussen die wat toevoegen. Yep, ik begin het steeds leuker te vinden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Uitgespeeld :Y)

Blijkbaar heb ik toch iets gemist, want ik heb de achievement voor alle Tower Objects niet gekregen :? Ook had ik maar 35 minions max :'(

Ben direct opnieuw begonnen :Y) En ga nu voor 0% Corrupted (1e game was 65% :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 21:08

FlashBang

Hoi.

Angeloonie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:00:
Uitgespeeld :Y)

Blijkbaar heb ik toch iets gemist, want ik heb de achievement voor alle Tower Objects niet gekregen :? Ook had ik maar 35 minions max :'(

Ben direct opnieuw begonnen :Y) En ga nu voor 0% Corrupted (1e game was 65% :P)
Zelfde hier, ook uitgespeeld.

Minion max kom je niet verder mee dan 35 met die minion blokken, daar moet je je helmet voor volstoppen met minions.... heel veel minions. Dan kun je op max 50 komen.

Ik had 85% Corrupted, maar had verder niet op corruption gelet eigenlijk :P

Vooral in de desert met en voor Jewel had ik de meeste frustraties, maar het lukte nog aardig toen ik het doorkreeg :) .

Zijn er eigenlijk ook echt verschillende eindes? Dacht er wel wat over te horen, maar ik vond het 'einde' wat ik had iig briljant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:57
Ook uitgespeeld :) Het was leuk om eens te doen, maar het mist toch net iets om het een 2e keer te gaan spelen... uitiendelijk was ik 69% corrupted, aangezien ik in het prille begin toch nog wel aardig was voor de Spree mensen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cnieuweboer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-09 01:32
Als je 100% corrupted bent zie je best wel cool uit. Allemaal hoorns op je schouders en een soort van rook om je heen.
Het enige wat me niet lukt is in die desert de laatste leven upgrade over de brug krijgen, die minions blijven gewoon staan ook al slaan mijn andere minions alles in het laatste dorp kort en klein.
En ik denk dat ik de laatste vuur spel gemist heb, ik heb maar 1 upgrade gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-09 21:08

FlashBang

Hoi.

Alucard schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:13:
Als je 100% corrupted bent zie je best wel cool uit. Allemaal hoorns op je schouders en een soort van rook om je heen.
Het enige wat me niet lukt is in die desert de laatste leven upgrade over de brug krijgen, die minions blijven gewoon staan ook al slaan mijn andere minions alles in het laatste dorp kort en klein.
En ik denk dat ik de laatste vuur spel gemist heb, ik heb maar 1 upgrade gevonden.
spoiler: laatste fire spell (heel vet trouwens)
Die laatste firespell is zo vet :D

Hij ligt iets verder dan waar de arcanium smelter stond.. dus ietsjes verder in het level, bij al die magma beetles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeeld, ik had meer verwacht igg :( wel een super leuke tijd gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Kaasje123 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:07:
[...]

Ze zitten in heaven's peak. Ik weet alleen zo gauw niet meer hoe je aan de portal naar heaven's peak komt. Volgens mij gewoon automatisch na een paar quests :?
Dan blijf ik even verder zoeken.

Maar ik moet ze nu toch snel vinden anders gaat de lol er snel af.
Ik heb ze nu echt nodig.

Nog een paar quest te doen. Zoals de mistress en ik moet nog een en ander onder zoeken geloof ik. En ik moet ook nog de misterieuze dame vinden ofzo :p

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

madmaus schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:04:
[...]

Dan blijf ik even verder zoeken.

Maar ik moet ze nu toch snel vinden anders gaat de lol er snel af.
Ik heb ze nu echt nodig.

Nog een paar quest te doen. Zoals de mistress en ik moet nog een en ander onder zoeken geloof ik. En ik moet ook nog de misterieuze dame vinden ofzo :p
spoiler:
je krijgt de portal naar Heavens Peak nadat je je mistress hebt, zij vraagt je dan om daar te gaan kijken omdat er iets aan de hand is

die mistress is trouwens in het kasteel te vinden

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Ik blijf het hilarisch vinden: groep minions, allemaal uitgedost (met een vogelbek, rattevacht, arm van skelet, pan op het hoofd). En maar rond banjeren.

Stuur je ze ergens op af: rennend, buitelend, springend. ALLES slopen en jatten: "This is for ...the overlord". "This is for Meeee". "Niiiiiiiiice" Geniaal, daar kan je geen genoeg van krijgen.

Toppertje hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
For the master!!! De quotes zijn echt meesterlijk.

Aan de andere kant ook zeer frustrerend... Speelde dit weekend, en opeens liep Overlord vast. Ben nu m'n safegame kwijt. Had inmiddels alle minions gevonden, en was nu bezig in dat riool :S.

Weet niet of ik opnieuw ga beginnen. Was al redelijk ver in het spel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hier nog een klein filmpje voor de lol:
http://users.telenet.be/sideshow/Overlord.avi (laatste xvid versie vereist)
Ik vind het ook echt super, redelijk verslaafd aan op dit moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltschmerz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 19:00
Acid__Burn schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:53:
For the master!!! De quotes zijn echt meesterlijk.

Aan de andere kant ook zeer frustrerend... Speelde dit weekend, en opeens liep Overlord vast. Ben nu m'n safegame kwijt. Had inmiddels alle minions gevonden, en was nu bezig in dat riool :S.

Weet niet of ik opnieuw ga beginnen. Was al redelijk ver in het spel :(
Wat, anders speel je het spel nooit meer? Bagger dat je je savegames kwijt bent, maar opnieuw beginnen is de enige optie... (of indien je pc hebt een savegame van iemand anders regelen gok ik zo...)

&

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 26-09 12:16
SideShow schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:57:
Hier nog een klein filmpje voor de lol:
http://users.telenet.be/sideshow/Overlord.avi (laatste xvid versie vereist)
Ik vind het ook echt super, redelijk verslaafd aan op dit moment :)
Wat een leuk filmpje :D. Vooral de minions in het spel zijn erg grappig, waardoor ik vaak met een grijns het spel speel.
Mijn eerste indrukken zijn erg goed te noemen. :)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
pf ik ga zo erg op in het spel dat ik nog amper ademhaal haha
super verslavend spel.. vanochtend begonnen.. en opeens is het al bijna 3 uur :S

Alleen jammer dat mn videokaart het net niet trekt.. speel het op 800*600 en medium kwaliteit en gaat misschien met 15 FPS ofzo (geschat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
FunFair schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:46:
pf ik ga zo erg op in het spel dat ik nog amper ademhaal haha
super verslavend spel.. vanochtend begonnen.. en opeens is het al bijna 3 uur :S

Alleen jammer dat mn videokaart het net niet trekt.. speel het op 800*600 en medium kwaliteit en gaat misschien met 15 FPS ofzo (geschat :P)
Wat zit in je pc?

Om mijn post wat meer inhoud te geven
Ik speel zelf met een :
4400X2
2 GB Ram
7900GT OC xfx
trek hem ongeveer op 30 fps
vista..

[ Voor 14% gewijzigd door Tomino op 02-07-2007 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

je schat 15 fps ? dat kun je moeilijk weten he ... 30 is trouwens het max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Nouja ik weet wel ongeveer hoe bijvoorbeeld supreme commander draait met 15 FPS of een ander nieuw spel. Het gaat niet super soepel, maar is goed genoeg om mee te spelen. Uit ervaring weet ik dat 10 FPS niet meer te doen is bij de meeste spellen.

en ik heb:
X2 4200+
2 GB Ram
7600GT
Windows XP SP2

Verder de nieuwste drivers voor alles. Maar is het zo gek dan als het wat trager gaat? Het spel zit vol met allerlei effecten, dus dacht dat het hoorde :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
SideShow schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:59:
je schat 15 fps ? dat kun je moeilijk weten he ... 30 is trouwens het max
Zit er een framelock/fps lock op?

60 draaid op drukke momenten beter als hij dropt naar 30 dan als hij op 30 loopt en dan daalt naar 11... beetje dom als hij hem op 30 zou cappen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

ja, er zit een lock op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nftk
  • Laatst online: 08-09 15:59
Bah ik wil hem ook kunnen spelen :S.
Heb een AMD170 @ stock speeds. 1GB geheugen en een 7800GS 512mb.
Ik heb geprobeerd op 1280x1024 all off
Ook 800x600 all off het loopt niet lekker.
Heb zelfs alles op zijn hoogst geprobeerd. Maar het loopt niet lekker kan het niet spelen. :'(
Moet denk ik maar wachten op een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:09
Ik draai het heerlijk soepel op high hier. Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje een saai spel vind, niet echt veel actie en spanning :P Maar een heel leuk sfeertje met die graphics (het is niet next-gen, een beetje apart, maar het geeft wel sfeer) en die minions natuurlijk met hun uitspraken :P

Ik heb net alleen uit frustratie Alt F4 gedaan omdat ik 2x achter elkaar op dezelfde plek dood ging :( dus nu zal ik m'n save wel kwijt zijn vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
Dit is ook gek.. nu heb ik het spel voor een test op Quality High Sound High 1280*1024 gezet en het spel draait precies hetzelfde :S

-edit-

draait dus niet hetzelfde.. alleen in de toren bleef het zo draaien..

Maar ik heb even lopen testen met de custom instellingen. Heb de bloom uitgezet en dit helpt al behoorlijk. In 800*600 zag je er sowieso weinig van, maar nu draai ik 1024*768 zonder bloom en dat gaat dus aardig :) ziet er in ieder geval al stukken strakker uit.

Wat me trouwens opviel is dat het spel echt continue 100% van m'n CPU vreet.. hebben jullie dat ook?

[ Voor 65% gewijzigd door FunFair op 02-07-2007 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid__Burn
Weltschmerz schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:37:
[...]

Wat, anders speel je het spel nooit meer? Bagger dat je je savegames kwijt bent, maar opnieuw beginnen is de enige optie... (of indien je pc hebt een savegame van iemand anders regelen gok ik zo...)
Ik speel het inderdaad op de pc. Als er nog iemand is die zijn savegame wil afstaan. Ik had alle minions al, en was net van plan om het riool in te gaan op zoek naar de oorzaak van "the plague"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

FunFair schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:29:
<...>
Wat me trouwens opviel is dat het spel echt continue 100% van m'n CPU vreet.. hebben jullie dat ook?
jup, ongeveer wel, zelfs al is het spel geminimaliseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Games nemen altijd 100% van de CPU dacht ik, tenminste is bij mij altijd nog zo geweest. Ik speel hem ook, zelfs op een laptop die helemaal niet voor spellen is bedoeld.

Specs van laptop:
AMD Turion MT-32 (2003MHZ)
512MB
Nvidia Geforce GO 7300

1024 x 768
Alles uit (met alles bedoel ik echt alles :P )
Verder alles op LOW, geen AA en natuurlijk geen Particle Detail :)

23 frames :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
welke knop druk je om fps te zien?

en wat doen die particle details? welk effect verzorgen ze?

trouwens wel goed dat er weer eens een spel is waar je al deze dingen kunt instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimmieVelthuis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 25-09 15:34
Ik zag in het topic mensen praten over 'forgen'. Minions ergens ingooien voor mooiere/betere armor e.d. Waar kan je dit doen??? Ik zie waarschijnlijk iets finaal over het hoofd :P

Verder een leuk, verslavend spelletje.. "For you my master" 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 23:09
FunFair schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:32:
welke knop druk je om fps te zien?
Knop :? Gebruik Fraps ;)
en wat doen die particle details? welk effect verzorgen ze?
Particles hebben te maken met physics. Zodra iets ontploft/uit elkaar springt vliegen er allemaal 'losse deeltjes' rond, dit noem je particles afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

TimmieVelthuis schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:41:
Ik zag in het topic mensen praten over 'forgen'. Minions ergens ingooien voor mooiere/betere armor e.d. Waar kan je dit doen??? Ik zie waarschijnlijk iets finaal over het hoofd :P

Verder een leuk, verslavend spelletje.. "For you my master" 8)
Zodra je een smelter hebt bemachtigd (een grote kookpot vol vloeibaar metaal), heb je in je toren een forgery: Het is een trap naar beneden in je toren. Staat een minion met een laskap op en een hamer (Giblet).

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste