oops posting idd te snel, moet ik even op terug komen als ik zover ben
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 03:22 ]
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 03:22 ]
Is dat niet Heaven's peak? Hij heeft het over Golden HillVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:03:
Stronghold kom je in via het riool, veel zombies
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 03:21 ]
Nou ja, net wat ik zeg, het is echt geen slecht spel alleen denk ik niet dat het een echte hit wordt.Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 07:58:
@IceStorm:
Ben ik niet helemaal met je eens. Het spel wordt uitgebracht door CodeMasters (dus wereldwijd zo'n beetje), en ik denk dat dit nog wel eens een verrassing kan worden.
Makkelijk verslaan? Geen idee, ik heb 5 blues vlakbij het water laten guarden en 15 browns laten guarden op de plek waar die slang zat. Als er browns doodgingen werden ze of geresurrect door de blues of ik summonde er gewoon wat browns bij. Kostte me 10 browns oid maar toen was ie wel doodHeb ook nog een vraag:
Ben in The Elf Woods geweest (Green Minions), en dat is gelukt. Op een gegeven moment ga je naar "The Blue Minion Lair", en daar moet je die "steen" meenemen. Alleen de Minions kunnen niet langs die water slang. Ik heb geprobeerd die te verslaan (he has a wheak spot on his head), maar lukt maar niet.
Weet iemand hoe je die makkelijk verslaat? Dan kan ik die steen terugbrengen naar m'n Tower, en dan kan ik eindelijk alle Minions gebruiken
Dat vind ik zelf ook een nadeel. Soms moet je een level helemaal overnieuw doen (waar je eerst een half uur of idd zelf 45 min over gedaan hebt). Wat dat betreft hadden ze dit misschien beter kunnen oplossen.[b]IceStorm schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:46:[/
En AARRRGHHH.... heel de sewer van Heaven's Peak gedaan, ga ik dood door een stomme fout mag ik opnieuw beginnen... weg 45 min.
Dat zou inderdaad een mooie oplossing zijnAcid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 08:51:
[...]
Tussentijdse save momenten, die je alleen kan gebruiken als je direct bij het doodgaan het level restart. Als je afsluit, moet je bij de eerst volgende keer weer bij het normale punt beginnen. Zou denk ik een hoop frustratie schelen
Ja dit is een fout in de NoDVD crack, maar verder zijn uiteraard cracks unsupported. (En nu merk je ook waarom).Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:14:
Ik heb met de NoDVD-crack, dat ik een foutmelding krijg bij het afsluiten. Dan wordt er gevraagd of je een foutrapport wilt versturen. Voor de rest nog geen problemen of crashes gehad.
[ Voor 18% gewijzigd door Dragon op 29-06-2007 11:25 ]
En daar is ook een fix voor.Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 11:14:
Ik heb met de NoDVD-crack, dat ik een foutmelding krijg bij het afsluiten. Dan wordt er gevraagd of je een foutrapport wilt versturen. Voor de rest nog geen problemen of crashes gehad.
Ja hij zit bij het spel in de dvdbox maar ik heb er echter nog niet naar gegeken. Volgens mij zit deze ook als mini poster in de extra overlord bijlage van de power unlimited.Acid__Burn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:13:
Er schijnt trouwens een map bij het spel te zitten. Weet iemand of deze ook digitaal ergens te vinden is?
[ Voor 5% gewijzigd door Kaasje123 op 29-06-2007 13:17 ]
Als je het bos 'level' uitspeelt dan vind je hem vanzelfVerwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 01:07:
mmh heb ook vraagje iggk zoek me wezenloos naar de ingang van de dwergengrot (en dat beeld van moeder godin).
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Weet je toevallig ook of deze online "verkrijgbaar" is...?Kaasje123 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:17:
[...]
Ja hij zit bij het spel in de dvdbox maar ik heb er echter nog niet naar gegeken. Volgens mij zit deze ook als mini poster in de extra overlord bijlage van de power unlimited.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
[ Voor 23% gewijzigd door Acid__Burn op 29-06-2007 15:28 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Die boss (slang) gewoon met 20 blue;s aanvallen en hem zelf ook mee doen, bij mij waren al me minions dood maar ik had hem wel zelf kunnen afmakenPostius schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:30:
Krijg die boss in the blue minion lair niet echt dood, maar blijf proberen. Er zit geen browns summoning pit in de buurt dus heb alleen blauwe.
En weet iemand waar de ingang van HEavens Peak zit, ik had namelijk de teleport naar heavens peak allang voordat ik ooit ervan had gehoord laat staan dat ik weet waar de ingang zit. Heb al heel slave camp door gelopen maar daar was niks iemand die het weet?
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Vijanden moeten respawnen anders kun je geen "souls" ofzo verzamelen om nieuwe minions te spawenen, maar idd wel een beetje nep natuurlijksquaddie schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 13:31:
.
Tot het moment dat je alle vier de minions tot je beschikking hebt is de game behoorlijk rechtlijnig. Immers om de blauwe minions te krijgen heb je groene nodig en om die te krijgen heb je de rode nodig. Jammer dat de ontwikkelaars niet de mogelijkheid bied om van het gescripte pad af te wijken, want je loopt onherroepelijk vast. Sterker nog de game straft dit min of meer af vanwege het respawnen van de vijanden, want als je de oplossing hebt kan je die hele missie weer van voren af aan doen.
Nep is ook maar relatief in een spel als dit natuurlijkevilpin0 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:35:
[...]
Vijanden moeten respawnen anders kun je geen "souls" ofzo verzamelen om nieuwe minions te spawenen, maar idd wel een beetje nep natuurlijk
Dat vijanden weer respawnen is opzich geen probleem, mijn bezwaar is hoe ze het hier hebben toegepast. Het lijkt er heel sterk op dat ze met een virtuele passer een cirkel om je character hebben gezet en alles buiten deze cirkel komt weer tot leven. Mijn opinie is dat deze cirkel gewoon veel te klein is waardoor het respawnen te vlug gebeurt en je hierdoor veel te snel weer verslagen vijanden tegenkomt als je even een stuk terugloopt.evilpin0 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 15:35:
[...]
Vijanden moeten respawnen anders kun je geen "souls" ofzo verzamelen om nieuwe minions te spawenen, maar idd wel een beetje nep natuurlijk
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Verwijderd
Eindelijk, daar kom ik nu ook aan.V21 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 00:56:
om te beginnen: echt een top spel, lang geleden dat ik zo in de ban van een spel was..
Vraag waar ik nu 2 dagen helemaal gek van word:
-------hoe kom ik in de de Goldenhills Stronghold????????---------
ARGH...
voor de ingang van de Stronghold waar een of andere hero(dwerg) met zn beest zit, leidt 1 weg naar despoiler:maar ik kan echt geen weg of manier vinden om in die stronghold te komenArcanium mijn,![]()
Anyone please help me!
edit: al gevonden......
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 03:23 ]
Verwijderd
Pfff al mijn minions ff vast gezet en toen zelf dat die slang de tering ingemept. Was zo klaar xD. Moet nu naar een dessert intrestingVerwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 03:00:
spoiler: zo kan het ookHehe makkelijker is om 12 blauwe minions met Q vast te zetten , dan met 1 blauwe minion snel een ei jatten van die dodo's , naar de slang rennen dan de 12 gelockte snel naar het rad sturen..de slang is nu bezig met je ene minion en 3 dodo's..tijd zat dus
[ Voor 13% gewijzigd door Postius op 30-06-2007 18:15 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Gewoon er inknallen wat je nodig hebt. Staat bij alles wat het doetTwhomp schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:47:
Over dat forgen inderdaad: waar kan ik het beste in investeren en hoeveel minions erin stoppen is het beste?
Zijn daar tabellen van?
Verwijderd
misschien zelf iets proberen?Twhomp schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:47:
Over dat forgen inderdaad: waar kan ik het beste in investeren en hoeveel minions erin stoppen is het beste?
Zijn daar tabellen van?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Doe je toch iets fout, want ze moeten er gewoon naar binnen, als het huisje stuk is komt er zwarte rook uit.Breepee schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:03:
Ben net begonnen met dit spel (leuk!), maar ik heb een vraag: ben nu net in het ondergrondse 'huis' van de halflingen aangekomen, en er zitten gaten in de muur waar ze uitkomen. Er staat dat ik ze dicht kan maken, maar hoe? Mn minions erin sturen helpt niet.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Toch ja, ik zie het nu.Angeloonie schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:05:
[...]
Doe je toch iets fout, want ze moeten er gewoon naar binnen, als het huisje stuk is komt er zwarte rook uit.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
je moet erop locken, standaardtoets is shiftBreepee schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 21:48:
[...]
Toch ja, ik zie het nu.
Ben nu bij die Melvin. Ik word steeds in de pan gehakt omdat mn minions vechten... Ik probeer die muzikant te doden, maar dat gaat niet.
Verwijderd
Die groene mist is poison: dat kunnen de groene minions voor je opruimen.Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 00:53:
Wie weet hoe ik bij de blauwe minions kan komen? d'r zit een groene mist voor waar je niet door heen kunt lopen.
precies daar zit ik ook vast... ik begrijp er geen MOER van.Four schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 22:17:
Even een verzoek om hulp... voor de desert...
spoiler:iemand een manier gevonden om die thief richting tower transfer platform te krijgen?
Ik krijg enkel dat mens niet op het platform omdat ze enkel reageerd op sweeping minnions, niet op guards. En ik kan gewoon niet van 3 kanten tegelijk sweepen...
Verwijderd
Lamah schreef op zondag 01 juli 2007 @ 01:37:
[...]
precies daar zit ik ook vast... ik begrijp er geen MOER van.
spoiler:waarschijnlijk moet je iets doen met dat beetle nest bij je gate, maar ik heb geen idee hoe ik daar een minion naar toe krijg?!
Daar was ik ook bang voor en ik ga ook met je mee in het feit dat het eigenlijk gewoon lineair is opgebouwd (je kunt wat 'modules' in een andere volgorde doen maar meer niet). En ondanks dat betrap ik me er op dat ik het spel al een aantal keer een flinke tijd achter elkaar speelDarkShadow schreef op zondag 01 juli 2007 @ 08:56:
Heeft iemand het eigenlijk al uitgespeeld. Het is een leuk spel, maar ben bang dat het na een poosje toch wat eentonig gaat worden. Vind de wereld ook te lineair (fable opbouw).
Replay value is inderdaad waarschijnlijk 0 alhoewel je verschillende eindes hebt met betrekking tot good evil en evil evil. Maar toch al ik dit spel denk ik nog eens spelen. Ik speel namelijk Grim fandango ook al jaren en nu nog steeds minstens éénmaal per jaar en ik heb dat spel in totaal al meer dan 15 keer uitgespeeld en het is zo liniear als het maar kan.IceStorm schreef op zondag 01 juli 2007 @ 09:17:
[...]
Daar was ik ook bang voor en ik ga ook met je mee in het feit dat het eigenlijk gewoon lineair is opgebouwd (je kunt wat 'modules' in een andere volgorde doen maar meer niet). En ondanks dat betrap ik me er op dat ik het spel al een aantal keer een flinke tijd achter elkaar speel. Het is leuker en vermakelijker dan ik dacht en blijft leuk genoeg om mee door te gaan. Ik ben nog steeds bang dat de replayvalue ongeveer 0 is maar toch, het is een leuker spel dan ik verwacht had
als je 100% hebt, heb je naakte minions zonder wapens of iets dergelijks. Hebben ze 120% hebben ze bijvoorbeeld een wapen gevonden.SideShow schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:17:
Kan iemand nog eens uitleggen hoe ik die procenten van mn minion moet interpreteren? Als ze een nieuw wapen nemen en het plost met 2% stijgt, komen ze wellicht sterker, maar wat stelt 100% juist voor?
[ Voor 5% gewijzigd door FunFair op 01-07-2007 13:41 ]
Verwijderd
Daar heb je weer de rode minions voor nodigVerwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:57:
Wie weet hoe ik in het elven forest moet komen? Ik zit nu in Heaven's Peak waar ik blauwe minions moet krijgen, maar daar heb ik dan weer groene voor nodig uit het forest, maar hoe kom ik daar?
Pimp your TowerFunFair schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:28:
[...]
Wat kun je trouwens met het geld in het spel? Ik heb onderhand 5000 ofzo en vraag me af of je er dingen voor kunt kopen ofzo?
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:16:
[...]
Ja die heb ik al uit Mellow Hills. Maar dan?
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 01-07-2007 13:32 ]
Verwijderd
Angeloonie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:48:
![]()
Rubian Desert - Jewel
spoiler:Hoe krijg je haar op die teleport?Ik heb echt alle straten afgezet met minions, maar ze rent er gewoon voorbij
Wat is dat voor onzin..
Mjah had het precies zo al gedaan, maar telkens lukte het niet, maar het is me nu al gelukt, 2x zelfsVerwijderd schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:34:
[...]
spoiler:Zoals ik al eerder postte, zet die minions tussen die "poortjes" ipv op de kruispunten, toen liep ze bij mij wel eindelijk die teleport in
[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 01-07-2007 13:36 ]
I heb alles al voor mijn tower. Ik kan alleen nog elke keer een andere vlag kopen maar dat is zinloos. Komen er na het steeds verder komen ook nieuwe koop mogelijkheden om hem nog meer te 'pimpen'?
elven bosAngeloonie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 13:35:
[...]
Mjah had het precies zo al gedaan, maar telkens lukte het niet, maar het is me nu al gelukt, 2x zelfs(Die statue wou ik niet weggeven maar zelf houden, alleen de 1e keer ging het fout
)
Wat is trouwens de beste plek om Groene minions te harvesten? Heb namelijk een tekort (lees: 0) aan die minions. Rode/Warrior heb ik zat (dik 100), maar geen enkele groene
[ Voor 87% gewijzigd door Kaasje123 op 01-07-2007 14:09 ]
Terug lopen en naar een andere kamer, daar kan je iets verschuiven.SideShow schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:25:
Ik zit vast na de hydra verslaan te hebben:
[afbeelding]
Mn minions willenniet verder gaan
[ Voor 35% gewijzigd door SideShow op 01-07-2007 15:01 ]
mischien staat er een beestje in de weg? even afmaken en door lopen.SideShow schreef op zondag 01 juli 2007 @ 14:58:
Hehe dat is het niet, met voltallige groep (10) gaan ze ook niet vooruit. Ik heb ook al eens terug gelopen nog naar de plek van de hydra en zelfs verder, iets verschuiven vind ik niet hoor
*edit: heb het gevonden: er stond een minion achter, die geblokkeerd zat. Heb nu ook gevnoden dat je zo een groep dragende minions zelfs kunt besturenen dus minion die het pad blokkeerde weer vrijgelaten
Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ze zitten in heaven's peak. Ik weet alleen zo gauw niet meer hoe je aan de portal naar heaven's peak komt. Volgens mij gewoon automatisch na een paar questsmadmaus schreef op zondag 01 juli 2007 @ 16:38:
iemand enig idee waar ik de blue's kan vinden?
Ik heb overal gezocht.
Ik heb de rest al wel gevonden maar nu heb ik de blue's nodig.
Heavens peak kan ik ook niet vinden.
Gewoon My Documents\Overlord.Sander1991 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:32:
Ik heb de pc versie van overlord, en heb vandaag mijn nieuwe pc binnen gekregen, ik wil mijn savegame van overlord dus overzetten naar de nieuwe pc. Weet iemand hoe dit gedaan moet worden, waar de savegames staan, en of je alleen die files hoeft te kopiëren of ook nog iets in het register. Bedankt alvast.
[ Voor 11% gewijzigd door The Dud3 op 01-07-2007 18:15 ]
The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.
Zelfde hier, ook uitgespeeld.Angeloonie schreef op zondag 01 juli 2007 @ 21:00:
Uitgespeeld
Blijkbaar heb ik toch iets gemist, want ik heb de achievement voor alle Tower Objects niet gekregenOok had ik maar 35 minions max
Ben direct opnieuw begonnenEn ga nu voor 0% Corrupted (1e game was 65%
)
Alucard schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:13:
Als je 100% corrupted bent zie je best wel cool uit. Allemaal hoorns op je schouders en een soort van rook om je heen.
Het enige wat me niet lukt is in die desert de laatste leven upgrade over de brug krijgen, die minions blijven gewoon staan ook al slaan mijn andere minions alles in het laatste dorp kort en klein.
En ik denk dat ik de laatste vuur spel gemist heb, ik heb maar 1 upgrade gevonden.
Dan blijf ik even verder zoeken.Kaasje123 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 17:07:
[...]
Ze zitten in heaven's peak. Ik weet alleen zo gauw niet meer hoe je aan de portal naar heaven's peak komt. Volgens mij gewoon automatisch na een paar quests
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Verwijderd
madmaus schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:04:
[...]
Dan blijf ik even verder zoeken.
Maar ik moet ze nu toch snel vinden anders gaat de lol er snel af.
Ik heb ze nu echt nodig.
Nog een paar quest te doen. Zoals de mistress en ik moet nog een en ander onder zoeken geloof ik. En ik moet ook nog de misterieuze dame vinden ofzo
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 11:13 ]
Wat, anders speel je het spel nooit meer? Bagger dat je je savegames kwijt bent, maar opnieuw beginnen is de enige optie... (of indien je pc hebt een savegame van iemand anders regelen gok ik zo...)Acid__Burn schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:53:
For the master!!! De quotes zijn echt meesterlijk.
Aan de andere kant ook zeer frustrerend... Speelde dit weekend, en opeens liep Overlord vast. Ben nu m'n safegame kwijt. Had inmiddels alle minions gevonden, en was nu bezig in dat riool.
Weet niet of ik opnieuw ga beginnen. Was al redelijk ver in het spel
&
Wat een leuk filmpjeSideShow schreef op maandag 02 juli 2007 @ 12:57:
Hier nog een klein filmpje voor de lol:
http://users.telenet.be/sideshow/Overlord.avi (laatste xvid versie vereist)
Ik vind het ook echt super, redelijk verslaafd aan op dit moment
http://specs.tweak.to/5253
Wat zit in je pc?FunFair schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:46:
pf ik ga zo erg op in het spel dat ik nog amper ademhaal haha
super verslavend spel.. vanochtend begonnen.. en opeens is het al bijna 3 uur
Alleen jammer dat mn videokaart het net niet trekt.. speel het op 800*600 en medium kwaliteit en gaat misschien met 15 FPS ofzo (geschat)
[ Voor 14% gewijzigd door Tomino op 02-07-2007 14:54 ]
Zit er een framelock/fps lock op?SideShow schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:59:
je schat 15 fps ? dat kun je moeilijk weten he ... 30 is trouwens het max
[ Voor 65% gewijzigd door FunFair op 02-07-2007 16:44 ]
Ik speel het inderdaad op de pc. Als er nog iemand is die zijn savegame wil afstaan. Ik had alle minions al, en was net van plan om het riool in te gaan op zoek naar de oorzaak van "the plague"...Weltschmerz schreef op maandag 02 juli 2007 @ 13:37:
[...]
Wat, anders speel je het spel nooit meer? Bagger dat je je savegames kwijt bent, maar opnieuw beginnen is de enige optie... (of indien je pc hebt een savegame van iemand anders regelen gok ik zo...)
jup, ongeveer wel, zelfs al is het spel geminimaliseerdFunFair schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:29:
<...>
Wat me trouwens opviel is dat het spel echt continue 100% van m'n CPU vreet.. hebben jullie dat ook?
KnopFunFair schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:32:
welke knop druk je om fps te zien?
Particles hebben te maken met physics. Zodra iets ontploft/uit elkaar springt vliegen er allemaal 'losse deeltjes' rond, dit noem je particles afaik.en wat doen die particle details? welk effect verzorgen ze?
Zodra je een smelter hebt bemachtigd (een grote kookpot vol vloeibaar metaal), heb je in je toren een forgery: Het is een trap naar beneden in je toren. Staat een minion met een laskap op en een hamer (Giblet).TimmieVelthuis schreef op maandag 02 juli 2007 @ 17:41:
Ik zag in het topic mensen praten over 'forgen'. Minions ergens ingooien voor mooiere/betere armor e.d. Waar kan je dit doen??? Ik zie waarschijnlijk iets finaal over het hoofd
Verder een leuk, verslavend spelletje.. "For you my master"
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq