Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
[ Voor 76% gewijzigd door Crash op 27-06-2007 10:33 ]
To dare is to do
Verwijderd
Zoek op de eerste pagina van deze thread op mijn gebruikersnaam en dan vind je informatie over de multiplayermodi.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:44:
[...]
Ja, ik heb ook niks over de MP kunnen vinden, meestal stelt het dan ook niet veel voor
Whehe na een tijdje kom je in dat kamp van die Halflings ...Bart1983 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:55:
Ik vind het echt een gaaf spel. Normaal ben ik snel uitgekeken op een game maar heb vanmiddag 3 uur achter elkaar dit spel gespeeld. Net waneer het buiten rond lopen een beetje saai begon te worden kon ik in een van die ondergrondse huizen van die halflings. Dat is echt mooi uitgewerkt met veel atributen die gesloopt kunnen worden
Heb nu paar dingen uitgezet, en meteen loopt ie stuk soepeler op mijn pc.
Demo draait redelijk op me laptop:
AMD Turion 2.0GHZ
512 MB
Nvidia Geforce GO 7300.
Natuurlijk alles op laag met een reso van 1280 x 768, alles staat uit zoals Shadows, Water Reflection enz.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Vrijdag == winkelDoc Quixotic schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:11:
Ik dacht dat overlord hier pas vanaf vrijdag te krijgen was? Of zoek ik gewoon op de verkeerde plaatsen...
Eerder == your-local-download-store
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Eerder = illegaal via P2P/torrent/usenetRyceck schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:27:
[...]
Vrijdag == winkel
Ik ben toch malle pietje niet!
The Legend schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:44:
Weet iemand toevallig waar de red fire minions te vinden zijn? Ik loop de hele wereld rond maar vind alleen die die steen in het water waar ik m'n brown minions zelfmoord laat plegen omdat ze niet kunnen zwemmen
Bart1983 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:47:
[...]
spoiler:Ja je moet op een gegeven moment vanuit het mensen dorp hun eten terug gaan halen. In het dorp van die halflings is op het einde een huis waar je naar binnen kan en daar word een feest gegeven, super veel eten etc. Helemaal onder in dat huis kun je je rode minions halen!
Mja idd, die moet je volgens mij pas later ophalenThe Legend schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:44:
Weet iemand toevallig waar de red fire minions te vinden zijn? Ik loop de hele wereld rond maar vind alleen die die steen in het water waar ik m'n brown minions zelfmoord laat plegen omdat ze niet kunnen zwemmen
Die dungeon is wel relax, kun je flink wat geld verdienen volgens mij
Ik zag hem toevallig al bij de Free Record Shop op het station liggen...dus hij is al te koop in de winkels.Ryceck schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:27:
[...]
Vrijdag == winkel
The Legend schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:31:
[...]
spoiler:Daar ben ik al geweest. Iedereen afgemaakt en ook het eten teruggegeven aan het dorp maar de red minions niet gevondenWaar moet ik precies zijn?
weet iemand waar de blue minion lair is te vinden?
ok gevonden waar.
dan de zombies afmaken. door het water lopen naar het eilandje met de blauwe grot met daaromheen groene gloed. en dan een muur omgooien met je overlord om je minions on het eiland te krijgen
maar weet iemand hoe ik dat ding nu meeneem? want mn minions gaan gewoon dood door die groene wolk
screenshot van cave waar ik dus niet ik kan...

[ Voor 85% gewijzigd door RocketKoen op 26-06-2007 22:35 ]
Om poison troep te verwijderen heb je groene minions nodig, die je in het vervallen elven bos vindRocketKoen schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:25:
Ik zit vast
ok gevonden waar.
spoiler:helemaal door het vluchtelingenkamt. aan de andere kant eruit
dan de zombies afmaken. door het water lopen naar het eilandje met de blauwe grot met daaromheen groene gloed. en dan een muur omgooien met je overlord om je minions on het eiland te krijgen
maar weet iemand hoe ik dat ding nu meeneem? want mn minions gaan gewoon dood door die groene wolk
[afbeelding]
daar kom je vanaf spree?
ja dus, thx
[ Voor 8% gewijzigd door RocketKoen op 26-06-2007 23:23 ]
Bart1983 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:21:
[...]
spoiler:In dat huis heb je helemaal onderaan echt een bron waar je gewone en rode mannetjes kan spawnen. Daarnaast heb je daar ook een of ander groot ding (iets met vuur) wat je met mannen moet oppakken en via de portal naar je kasteel moet brengen. Goed zoeken!!
aapenootjes schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:32:
[...]
spoiler:Maar in welk huis is dat nu? Die waar je als eerste in moet in halfling dorp of die waarin je Melvin tegen komt?
Verdorie, mijn savegame is rot
[ Voor 24% gewijzigd door Aapenootjes op 27-06-2007 02:35 ]
aapenootjes schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:32:
[...]
spoiler:Maar in welk huis is dat nu? Die waar je als eerste in moet in halfling dorp of die waarin je Melvin tegen komt?
Verwijderd
Het eerste echte top product van Nederlandse bodem imho (en nee aow en killzone digde ik niet)
http://www.twitch.tv/jannustitannus
*Herhalend?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:01:
Heb hem gister gekocht voor de 360! Erg vermakelijk spelletje alleen soms een beetje repitatief ( of hoe je dat ook schrijft).
&
Wat jij schrijft is een synonym en wat hij bedoeld is repetitief
Ontopic:
Ik ga kijken of ik hem vanmiddag halen kan bij FRS anders bij dixons. Het lijkt mij echt een leuk spel helemaal omdat ik de demo ook leuk vond
Duh...Kaasje123 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 11:44:
[...]
Wat jij schrijft is een synonym en wat hij bedoeld is repetitief

Ik denk, ik geef hem een Nederlandsch woord, zodat hij niet een geromaniseerd woord hoeft te gebruiken. Doen mensen te vaak tegenwoordig naar mijn mening.
Misschien heel vreemd, maar ik heb een lange tijd echt naar Overlord uit gekeken, en wilde hem echt graag hebben, en nu het spel er is krijg ik er geen goed gevoel bij. Ik hoor vele toffe verhalen erover, maar ik kan me niet aanzetten om het te gaan kopen. Misschien als ik het in de winkel heb zien liggen dat ik dan toch om sla, maar ik weet het nog niet zeker.
Had gehoord dat Mevrouw Pratchett (dochter van...) het script heeft geschreven, dus ik neem aan dat het daar in ieder geval wel goed mee zit.
&
Bij mij is het eigenlijk precies andersom. Nadat ik de demo gedaan had en na al die verhalen gelezen te hebben ben ik wel wel positief over geworden. En zo vaak koop ik ook geen games en voordat andere spellen als bioshock, crysis, Call of duty 4 ect er zijn dan zijn we weer een paar maanden verder en dan heb ik nu in iedergeval iets om te spelen.Weltschmerz schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:40:
[...]
Duh...![]()
Ik denk, ik geef hem een Nederlandsch woord, zodat hij niet een geromaniseerd woord hoeft te gebruiken. Doen mensen te vaak tegenwoordig naar mijn mening.
Misschien heel vreemd, maar ik heb een lange tijd echt naar Overlord uit gekeken, en wilde hem echt graag hebben, en nu het spel er is krijg ik er geen goed gevoel bij. Ik hoor vele toffe verhalen erover, maar ik kan me niet aanzetten om het te gaan kopen. Misschien als ik het in de winkel heb zien liggen dat ik dan toch om sla, maar ik weet het nog niet zeker.
Had gehoord dat Mevrouw Pratchett (dochter van...) het script heeft geschreven, dus ik neem aan dat het daar in ieder geval wel goed mee zit.
Als iemand dit zou kunnen doen, stuur dan aub de benodigde bestanden naar mijn email adres (zie profiel hier). De overlord save map kun je in je documenten map vinden. Als het even kan zou ik ook graag het profiel krijgen, dan kan ik in ieder geval zeker de save game laden
Alvast bedankt
Ik zou natuurlijk ook overnieuw kunnen beginnen, maar was toch al zeker een uur of 5 bezig, dus probeer het liever eerst te repareren.
edit: is niet meer nodig denk ik, heb er al een
[ Voor 3% gewijzigd door Aapenootjes op 27-06-2007 15:47 ]
Die besturing, ik kan er niet aan wennen. Ik ben LotRO en GW gewend en dit komt er niet bij in de buurt. Hoopte eerst dat het de demo was, maar nu ik een release speel is het nog steeds zo.
Ik wil hem kopen, maar dan moet ik die besturing wel echt goed krijgen. Nu heb ik al gelezen dat ik de muisnelheid helemaal naar beneden moet zetten, maar zijn er meer tips?
Eigenlijk wil ik aktie met de re-muis knop, minions wegsturen met de z-toets, halen met de c-toets en die stomme shift knop wil ik helemaal van af.
Tips?
En voor ik gezuer krijg, als hij me echt bevalt koop ik hem, heb GEEN illegale games (behalve deze dan nu even, maar dat heeft met uitproberen van die stomme besturing te maken)
Maar man, wat een humor zit er in de game. Er zijn wel eens vergelijkingen getrokken met Monty Python (goh, wat gek) en dat klopt soms wel.
P.s weet iemand of er op de nederlandse versie een Starforce beveiliging zit? Ik begreep dat daar geruchten over waren en dat wil ik niet echt op mijn computer hebben.
Mja het is de bedoeling dat je idd stil blijft staan en dan met je muis de richting beweegt waarheen je minions moeten gaan, maar ik kan bijna die weg neit voordoen voor ze omdat mijn muis bijna niet reageert dan.Acid__Burn schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:47:
Ja, klopt. Het lijkt wel of je muisinstellingen dan compleet veranderen. Maar misschien ook omdat je zelf op 1 plek blijft staan...?
Maar misschien komt hier nog een patch voor...?
Vanavond maar es gaan spelen! Ik heb er zin an
Ik ben nu in de Halfling House II. Ga nu terug vanuit The Tower naar het "feestje" van de Halflings (op zoek naar de Fire Minions)...
Can't wait to go home!!!
Nee kan helaas niet. Ik heb wel om een latere shift gevraagd maar er zijn teveel zieken op dit moment. Overigens heb ik dubbel pech want ik heb vanavond ook nog een band te plakkenAcid__Burn schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:14:
Succes! Hoop dat je morgen iets later kunt beginnen, want het is moeilijk om te stoppen heb ik gisteravond gemerkt.
Ik ben nu in de Halfling House II. Ga nu terug vanuit The Tower naar het "feestje" van de Halflings (op zoek naar de Fire Minions)...
Can't wait to go home!!!
Maarja een uurtje of 2 spelen moet wel gaan lukken hoor. Demo was erg leuk en heb ik eindelijk eens een nieuw spel wat mijn nieuwe pc kan testen.
Hmm volgens mij kan je niet echt kiezen wat je wilt worden in het spel, iig niet zoals in Black&White helaas. Het is gewoon quests doen en that's it, soms kan je wel kiezen voor iets niet te geven aan de villagers maar volgens mij is dat alles. Ben nog niet echt ver, net gevecht gehad met die Melvin.Kaasje123 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:17:
[...]
Nee kan helaas niet. Ik heb wel om een latere shift gevraagd maar er zijn teveel zieken op dit moment. Overigens heb ik dubbel pech want ik heb vanavond ook nog een band te plakkenAchja life sucks sometimes.
Maarja een uurtje of 2 spelen moet wel gaan lukken hoor. Demo was erg leuk en heb ik eindelijk eens een nieuw spel wat mijn nieuwe pc kan testen.Ik ga lekker super evil worden.
Ben nu op een punt gekomen waarbij ik met q die red minions moet plaatsen, alleen ik snap niet echt hoe dat werkt, want hij zegt dat ik ze op rooster meot plaatsen en dat ze automatisch gaan schieten, maar dat doen ze niet.
Maar als je Good Evil wordt, heb je meer mensen in je rijk, waardoor je meer Minions krijgt/houd (correct me if i'm wrong).
Dus ben tot nu toe Good Evil, maar met 1 goede reden veranderd dat heel snel
Je kunt bvb ook, zodra je een NPC ziet. hem targetten met shift, en afmakenTimocos schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:25:
[...]
Hmm volgens mij kan je niet echt kiezen wat je wilt worden in het spel, iig niet zoals in Black&White helaas. Het is gewoon quests doen en that's it, soms kan je wel kiezen voor iets niet te geven aan de villagers maar volgens mij is dat alles. Ben nog niet echt ver, net gevecht gehad met die Melvin.
Ben nu op een punt gekomen waarbij ik met q die red minions moet plaatsen, alleen ik snap niet echt hoe dat werkt, want hij zegt dat ik ze op rooster meot plaatsen en dat ze automatisch gaan schieten, maar dat doen ze niet.
alleen tsja, krijg je ook minder quests enzo he
Met linker en rechtermuisknop er over heen sweepen (wel alleen roode!Ben nu op een punt gekomen waarbij ik met q die red minions moet plaatsen, alleen ik snap niet echt hoe dat werkt, want hij zegt dat ik ze op rooster meot plaatsen en dat ze automatisch gaan schieten, maar dat doen ze niet.
Je kunt ook minions van een marker terugroepen door de marker te selecteren, dat is handig als je vanuit meerdere posities wilt aanvallen met rode minions.
Edit:
Wat de voordelen en de eventuele nadelen hiervan zijn...
[ Voor 33% gewijzigd door Acid__Burn op 27-06-2007 15:59 ]
Laat je farmers leven en zuig je ze langzaam leeg zoals de mafia
of
Vermoord je ieder mens op je pad. Wat zijn daar de voordelen van?
SPECS: Intel Core i8-1080 @ 8 x 6666MHz, 12GB DDR3-3200, 3DFX DOOVOO 7, GTX-ultra-CrossDressed 4GB, Aureal Vorte-1 A3D, 2x WD T-Rex SSD 1TB RAIDX, 80" Samsung 1200HZ UHDV 3D AMOLED-HYBRID, Apple iDon't, Windows PX Pro SP3
Verwijderd
Zie ook pagina twee van deze thread, misschien slim om wat te mee te nemen hierover in de first post?Acid__Burn schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:56:
Maar weet iemand precies hoe het zit met Good Evil en Evil Evil???
Edit:
Wat de voordelen en de eventuele nadelen hiervan zijn...
Daar draait het spel ook om. Are you evil? Or reaaallyyyy evil? Je kunt het spel 100% uncorrupt spelen (achievement) maar je kunt ook door en door slecht worden. Dit heeft ook wel degelijk invloed op het spel. Je toren en de Overlord worden donkerder, je kunt je mistres bedriegen, je kunt de mensen ook tegen je krijgen door hele dorpen te vernielen en de mensen aan te vallen en er zijn twee soorten minions die hierdoor ook sterker worden.
Je kunt dus diverse kanten op met het spel, maar het is natuurlijk maar net hoe je het zelf wilt spelen!
Godfather Bodybuilding topic reeks
Heb continue framedrops en speel verder met 30 a 40 fps, dus echt blij word ik er niet van
draait perfect hier op 1280x1024 alles op hoogst met 4xaa.PcManiaxx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:29:
Leek me hartstikke leuk om dit spel eens te proberen. Dat ging niet zo lekker kan ik je vertellen, hij draait hier namelijk gewoon K*T. Geen idee waar het aan kan liggen.
Heb continue framedrops en speel verder met 30 a 40 fps, dus echt blij word ik er niet van
Driver issue?
? Bij mij is de framerate gelockt op 30?PcManiaxx schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:29:
Leek me hartstikke leuk om dit spel eens te proberen. Dat ging niet zo lekker kan ik je vertellen, hij draait hier namelijk gewoon K*T. Geen idee waar het aan kan liggen.
Maar wat een heerlijk spel is dit overigens. Zo grappig die jester met zijn domme opmerkingen en irritante gehuppel en hem dan wegkikken
Wel jammer dat het spel geen moeilijkheidsgraad heeft. Het enige wat dan uitdaagd om het spel nogmaals te spelen is het dan op evil evil of good evil te gooien afhankelijk hoe je het de eerste keer gespeeld hebt.
[ Voor 14% gewijzigd door Kaasje123 op 27-06-2007 22:38 ]
Ik kan er nix over vinden op de Overlord site.
Even aanpassen.
Het is het gedoe rondom action en send en call minions dat ik niet kan veranderen
En dat moet ik wel kunnen, anders koop ik gewoon dit spel niet.
Ik zet al mijn games op dezelfde manier en ben niet van plan daar van af te stappen.
Last edit
Ik heb het, het gaat gewoon vrij clumsie.
Nu doet hij het zoals ik het wil en kan ik hem gaan kopen. Anders was hij toch echt van mijn computer gevlogen.
[ Voor 62% gewijzigd door maartend op 27-06-2007 22:03 ]
Zou je ( of iemand anders natuurlijk ) mij kunnen vertellen waar dit percies is?RocketKoen schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:25:
Ik zit vast
ok gevonden waar.
spoiler:helemaal door het vluchtelingenkamt. aan de andere kant eruit
[afbeelding]
Het liefst vanuit Spree, dat kan ik kan ik altijd vinden.
Volgens mij heb ik alles al dood ( voor zover mogelijk zonder de blue minions natuurlijk ), dus waarschijnlijk heb ik hier overheen gekeken.
vind dat het behoorlijk in herhaling valt
kom je daar bij die water minions aan...
vallen ze in het water
zegt de game: ja zet je water minions erbij zodat ze resurecten
ik dus snel doen
killed die al me water minions , vloog er bijna een controller door de kamer
toen maar ff de 360 uitgezet
[ Voor 3% gewijzigd door Pensmaster-B op 27-06-2007 22:39 ]
Iemand?
日本!🎌
blue minion cave:
- Als je ergens terug komt waar je al bent geweest: alle vijanden leven weer.
- Pas als je al je kleuren minions hebt verzameld, kan je alles in een level vinden en doen: je moet dus telkens terug naar een level.
Maar goed, de levels zelf vind ik goed gedaan: uitdagend genoeg, beetje exploren, veel te doen.
Ja, ik ga me hier wel mee vermaken.
Heb trouwens besloten evil-evil te worden, puur om mijn mistress te kunnen bedriegen: wat een zeikwijf

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Pensmaster-B schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:37:
spoiler:grote slang ... moet je wachten tot die aanvalt dan je beesten er op af sturen
vallen ze in het water
zegt de game: ja zet je water minions erbij zodat ze resurecten
ik dus snel doen
killed die al me water minions , vloog er bijna een controller door de kamer
Het stuk met de geysers wat erna komt snap ik niks van. Nadat m'n minions voor de derde keer vast kwamen te zitten heb ik Jester door m'n toren gemept en het spel afgesloten. Er wordt iets gezegd over de guard marker, maar het is me niet helemaal duidelijk hoe ik die daar moet gebruiken. Als er iemand een tip heeft voor dit stuk houd ik me aanbevolen.
Edit: Nevermind, het is al gelukt. Guard marker my ass. -.-
There is no magic.
Zover ben ik nog niet eens. I heb zojuistTwhomp schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 01:08:
Heb trouwens besloten evil-evil te worden, puur om mijn mistress te kunnen bedriegen: wat een zeikwijf
Er wordt door een dorpeling uitgelegd dat de enige route terug de stad in, via een riool buis is (waar af en toe ook nog farmers gillend uit komen rennen
Ik moest daarvoor eerst de "Blue Minions" vinden (die zouden dichtbij zijn volgens de "Guider"). Ik heb deze niet kunnen vinden. Toen ben ik maar naar rechts gegaan, en daar vond ik dat object (op de heuvel met die 2 grote skeletten).
Maar kan 1 van jullie vertellen waar ik de "Blue Minions" kan vinden, zodat ik de stad in kan (quest: search for the cause of the plague")?
Verwijderd
Dat is als je de smelter haalt, en de poort dichtgaat vanwege dat Halfling legioen...?
Dan begint ze een verhaal over een grote stoere jongen (jij), en dat je iemand als haar nodig hebt. Dan MOET je haar meenemen zegt ze
Verwijderd
De Mistress is gewoon in het grote kasteel te vinden.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Ramon op 28-06-2007 11:39 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Wat ik heb gedaan op het Halfling feest is alles afslachten
@Defector:
Ik heb daar eerlijk gezegd geen last van gehad. Heb jij ook de "open source" versie van de game?
Ik heb die namelijk, en als hij (dacht volgende week) officieel uitkomt, ga ik em kopen.
Je kan hem al kopen hoor. Heb ik gisteren gedaan bij freerecordshop.....Acid__Burn schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:47:
@Defector:
Ik heb daar eerlijk gezegd geen last van gehad. Heb jij ook de "open source" versie van de game?
Ik heb die namelijk, en als hij (dacht volgende week) officieel uitkomt, ga ik em kopen.
Maar ben ik nou gek (dat zeker) of stond de release pas voor volgende week gepland?
Ja nouja ik moest ook goed zoeken want hij stond ergens onderaan in de schappen en niet eens duidelijk in beeld. Dat is wel jammer want dit spel verdient het om veel aandacht te krijgen vind ik persoonlijk.Acid__Burn schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:56:
Ok... Heb het al voorbij zien komen in dit topic, maar dacht dat er maar een aantal winkels waren die het al verkochten.
Maar ben ik nou gek (dat zeker) of stond de release pas voor volgende week gepland?
Overigens gebruik ik wel een opensourse EXE zodat ik niet de heletijd mijn dvd in de lade hoef te hebben
[ Voor 10% gewijzigd door Kaasje123 op 28-06-2007 12:19 ]
Op sommige plaatsen in de wereld de 26ste en in nederland de 29ste, maar daar wordt hij al stiekem verkocht in winkels. Dit doet dus nix af aan de vraag of je gek bent.Acid__Burn schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 11:56:
Ok... Heb het al voorbij zien komen in dit topic, maar dacht dat er maar een aantal winkels waren die het al verkochten.
Ik ben dus niet gek als je kijkt naar de release date... Voor de rest zou ik zeggen: geen commentaar

Maar ben het met Kaasje123 eens dat het spel wel meer aandacht zou moeten krijgen. Over het algemeen lees je nergens iets over Overlord. En het is nog wel een product van eigen bodem
Afgezien van het feit dat het de cover van Play (usa) en de Power Unlimited siert en er een klein magazine BIJ de PU zit wat meer info geeft over Overlord (en Dirt)?Acid__Burn schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:50:
@maartend:
Ik ben dus niet gek als je kijkt naar de release date... Voor de rest zou ik zeggen: geen commentaar
Maar ben het met Kaasje123 eens dat het spel wel meer aandacht zou moeten krijgen. Over het algemeen lees je nergens iets over Overlord. En het is nog wel een product van eigen bodem
&
Lees de nieuwe PC Gameplay eens.Weltschmerz schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:57:
[...]
Afgezien van het feit dat het de cover van Play (usa) en de Power Unlimited siert en er een klein magazine BIJ de PU zit wat meer info geeft over Overlord (en Dirt)?

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dat is waar ik heb zelf ook een abbo op de Power unlimited maar als je zag hoever wegestiop het stond bij freerecordshop... Zet het dan even bovenaan neer ofzo.Weltschmerz schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 12:57:
[...]
Afgezien van het feit dat het de cover van Play (usa) en de Power Unlimited siert en er een klein magazine BIJ de PU zit wat meer info geeft over Overlord (en Dirt)?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Koop gewoon de PC Gameplay in de winkel en hou op met bedelen.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Maar wat staat erin? Een review, of ook extra info o.i.d.?
Waarom? Daar staat toch niets in wat mijn pc aan kan...
&
een wortel die bij de boom een boog heeft en naar het begin loopt
als je die volgt kom je bij een locatie uit met waterval en zie je aan de overkant een wiel ( big gap infront of yoo ), maar hoe je er komt..
ik heb alle soorten minions,zowat hele lvl uitgekamt maar kan niet aan de andere kant komen
alle andere wortels al kapot gemaakt
iemand daar al geweest ?
Die van mij zijn namelijk allemaal dood, en schaapjes doden geeft me alleen maar meer bruine minions

Ik zal wel gek zijn, maar ik het nog steeds niet vinden.RocketKoen schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 00:57:
blue minion cave:
spoiler:het is in het gebied waar je komt als je vanuit Spree de uitgang pakt aan de overkant van waar je erin kwam. ergens aan de waterkant, voorbij het vluchtelingenkamp.
Als ik het goed heb, zit die mistress in de kelders van het kasteel. Deze zit op een andere uitgang vanuit Spree.Kaasje123 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:38:
Weet iemand waar de mistress te vinden is? Ik heb dat hele pokke huis van melvin al doorzocht maar ik kan haar echt niet viden. Op pagina 7 is er ook al wat over gezegd waar ze zou zijn maar ik snap er niks van.
Ja dit kloptHielkeJ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:51:
[...]
Als ik het goed heb, zit die mistress in de kelders van het kasteel. Deze zit op een andere uitgang vanuit Spree.
Overigens probeerde ik die 10 servants quest maar heb er tot nu toe 8 kunnen vinden in en rond Spree. Heeft iemand ze allemaal al?
Dragon schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:10:
[...]
Ja dit klopt
Overigens probeerde ik die 10 servants quest maar heb er tot nu toe 8 kunnen vinden in en rond Spree. Heeft iemand ze allemaal al?
Kan alleen nergens die blue minions vinden
[ Voor 8% gewijzigd door Ryceck op 28-06-2007 20:23 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Je hebt gelijk inderdaad. Ik kwam er zojuist achter dat ik verder had moeten kijken in dat dorpHielkeJ schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 19:51:
[...]
Als ik het goed heb, zit die mistress in de kelders van het kasteel. Deze zit op een andere uitgang vanuit Spree.
Dank je, die tip had ik net even nodig.Ryceck schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 20:19:
[...]
Kan alleen nergens die blue minions vindenEn ik heb ze toch echt nodig in het elvenbos nu
spoiler:Laat maar, zie net dat je in heavens peak moet zijn voor ze
nvrmind found itPensmaster-B schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 15:17:
hlep ! elvenland met het vinden van de wortels
een wortel die bij de boom een boog heeft en naar het begin loopt
als je die volgt kom je bij een locatie uit met waterval en zie je aan de overkant een wiel ( big gap infront of yoo ), maar hoe je er komt..
ik heb alle soorten minions,zowat hele lvl uitgekamt maar kan niet aan de andere kant komen
alle andere wortels al kapot gemaakt
iemand daar al geweest ?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik vermaak mij ook uitstekend. Ik heb nu een mistress en die opmerkingen van haar tijdens de rondleiding in je opgekanpte kasteel is echt grappig. "Here you can make a nice interrogation room" en here is your chamber for richiness... you are rich aren't you?"Postius schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 21:53:
Hahaha wel echt grappig om te zien dat veel vragen met een beetje denkwerk zelf kunnen worden opgelost. Mischien moeten ze het de voglende keer nog wat linearder maken
. Moet zeggen dat ik me tot nu toe bijzonder goed amuseer, speel nu good evil daarna is evil evil. Zit nu in het bos met 2 soorten minions
.
Vraag waar ik nu 2 dagen helemaal gek van word:
-------hoe kom ik in de de Goldenhills Stronghold????????---------
ARGH...
voor de ingang van de Stronghold waar een of andere hero(dwerg) met zn beest zit, leidt 1 weg naar de
Anyone please help me!
edit: al gevonden......
[ Voor 4% gewijzigd door V21 op 29-06-2007 02:01 ]