I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
als het feit dat intertoys zulke dingen gaat verkopen betekent dat dat soort apparatuur 20% goedkoper worden dan vind ik het best.Jazzle schreef op zondag 13 juli 2008 @ 16:53:
Op de een of andere manier vind ik het jammer dat intertoys enzo ook van deze minilaptops gaan verkopen. Heb jij een mooie MSI Wind gekocht, denkt iedereen dat je dat 'gare ding' van de intertoys hebt.
Laat het nou lekker een nerd/zaken gadget zijn.
Dan kunnen grote bedrijven alleen nog maar onderscheiden door echte technologische vorderingen te maken.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
dit is de linux versie, muis deed wel een beetje raar, in dat ie af en toe een soort van "hing", dan reageerde ie gewoon niet. misschien slecht wifi verbinding en dat ie constant aan het zoeken is?
erg grappig om zo'n apparaat naast een 17" laptop te zien staan, dan is ie echt ontzettend mini
maar mijn keus is gemaakt, wordt de aspire voor mij, jammer dat de A150 nog een maand wachten is... (zijn al een heel stel online shops die 'm hebben, maar tis allemaal "14 augustus" of "meer dan x dagen levertijd")
[ Voor 4% gewijzigd door JarlSX op 15-07-2008 13:58 ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
- Wireless N, the Wind only has b/g.
- Dolby sound, the Wind doesn't.
- Dual microphone for better sound recording/voice chat, the wind has a single mic as did the old eee's!
- Multi touch trackpad (like Apple laptops) the wind doesn't
- 6 cell battery, the Wind only has 3 cell.
Volgens mij had de aspire helaas een groot nadeel. De korte accuduur van 2 uur.JarlSX schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:58:
de Aspire One A110 staat nu bij BCC (in eindhoven centrum), heb er ff mee zitten spelen. mooi apparaat, en voor zo'n klein ding is het toetsenbord heel redelijk! mousepad is ff wennen, met de muistoetsen naast de pad ipv eronder
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Dankje! Ik wist er nog niks van... Tijdje al niet meer heen gezocht. Ik ga het weer in de gaten houden.Rave17 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:22:
[...]
Er is weer wat meer informatie bekend over de ECS G10IL
DIGITIMES [Tuesday 15 July 2008]
Dell is planning to introduce a low-cost notebook in August to join the low-cost notebook market, according to the market sources. The notebook will be manufactured by Compal Electronics, according to the sources.
http://www.digitimes.com/news/a20080714PD219.html
[ Voor 7% gewijzigd door Philflow op 16-07-2008 08:43 ]
Lastig, lastig, lastig...toch maar even alle EEE en Wind-topics doorspitten
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
Daar zat ik op te wachten. Ik ging net vragen of iemand nog iets meer gehoord had over de dell E. Augustus valt nog wel te overbruggen. (damn, wat gaat de tijd snel, toen er van de wind sprake was leek augustus nog zo ver weg)Philflow schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 08:43:
Dell said to be planning launch of low-cost notebook in August
DIGITIMES [Tuesday 15 July 2008]
Dell is planning to introduce a low-cost notebook in August to join the low-cost notebook market, according to the market sources. The notebook will be manufactured by Compal Electronics, according to the sources.
http://www.digitimes.com/news/a20080714PD219.html
Ik kijk vooral ook uit naar wat dell te bieden heeft. Vaak goede prijzen, goede support en service. Met een beetje geluk een strak mooi én zakelijk design (1330/1550 style) meestal ook wat config opties (wie weet kan je kiezen of je al dan niet BT, 4GB SSD versus HD, ... wil)
10" is voor mij ook prima, zolang het licht en goedkoop blijft. 12" is zelfs goed genoeg, zolang het licht is. Wanneer de wind of dell ooit leverbaar wordt, dan begint het interessant te worden, en dan zien we ook wel wat te doen. (eventueel is de 901 ook nog een mogelijkheid, maar het mag best 10" inch zijn wat mij betreft). Asus ben ik voorlopig minder positief over. Jawel, zij hebben de bal aan het rollen gebracht, maar ze zijn hun core-doelgroep vergeten.
Ten eerste blijven ze maar modelletjes uitpompen zonder dat aan beschikbaarheid ook maar iets verandert (in de benelux toch, nog geen enkele 9" live kunnen zien, of het nu 900/901 of 904 is) en qua prijsstelling prijzen ze zichzelf uit de markt vergeleken met de wind. Het objectief van een goedkope netbook is een beetje uit het oog verloren. Zo worden het wel érg dure luxe gadgets.
Dell, bring it on!!
Verwijderd
Deze dus: http://jkkmobile.blogspot...amd-umpc-at-computex.html
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 23:34 ]
http://www.pocketables.net/2008/07/review-kohjinsh.html
Hoewel de Gigabyte M912 ook een geduchte tegenstander is.
http://www.umpcportal.com...ts-good-and-availability/
Verwijderd
Maar sommige modellen komen niet in Europa uit.
10GB flash 512 RAM geen rand om het scherm, aanbieden voor ~350 euro, en je hebt volgens mij echt een winner.
Begrijp de keuze maar jammer van de UniChrome Pro IGP GraphicsVerwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 15:05:
Iemand al eens gehoord van deze?
http://www.jr.com/sylvania/pe/SVV_GNET13001/
Valt niks op af te dingen, is allemaal waar.....maar...als het om gebruiksgemak gaat, is de Wind toch echt een betere optie voor mij.Philflow schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 21:02:
Ik dacht ik zal dit maar even op neutraal terrein posten: Redenen waarom je de Asus 901 zou moeten nemen i.p.v. de Wind.
- Wireless N, the Wind only has b/g.
- Dolby sound, the Wind doesn't.
- Dual microphone for better sound recording/voice chat, the wind has a single mic as did the old eee's!
- Multi touch trackpad (like Apple laptops) the wind doesn't
- 6 cell battery, the Wind only has 3 cell.
* toetsenbord zo goed als fullsize (en als je er mee werkt, merk je pas hoe je gewend bent aan fullsize)
* groter scherm. Voor mij mag het niet kleiner, want op de Wind gaat het nog net qua leesbaarheid met internetten e.d., en ik heb zeer scherpe ogen.
Ik zou eenieder de tip willen geven: probeer eens in de winkel of bij een kennis, voordat je iets aankoopt. Dat voorkomt een hoop spijt achteraf.
Samsung S23 Ultra 256GB
Verwijderd
Dus wat zou ik doen? Gewoonweg de EEE PC 900 halen of toch wachten? Het zal voornamelijk dienen voor mijn studies en een paar kleine programmatjes dus qua specs en opslag heb ik niet veel nodig.
Ik zou liever de 901 dan de 900 nemen.
Edit: ohja pricewatch: Asus Eee PC 901 Wit
[ Voor 29% gewijzigd door Philflow op 31-07-2008 16:51 ]
helaas wel erg duur
[ Voor 5% gewijzigd door dangerpaki op 31-07-2008 20:40 ]
Dat gaat waarschijnlijk gebeuren rond december/januari.dangerpaki schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 20:40:
ik zit zelf toch echt op de opvolger van de huidige tz serie van sony te wachten.
Verwijderd
deze zal uiteraard wel "slechter" en minder mooi zijn dan de TZ/TZopvolger omdat je hier dan ook geen premium prijs voor betaald.
ok das goed om te weten. hopelijk maken ze daar ook wat moois van. en gezien de prijs van d ehuidige tz serie zal de prijs neit veel hoger liggen. de prijzen van de tz serie van sony zakken neit zo heel veel geloof ik.Philflow schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 21:39:
[...]
Dat gaat waarschijnlijk gebeuren rond december/januari.
ben benieuwd hoef geen top design, maar vind de meeste subnotebooks niet mooi en te dik, en daar heeft sony met de tz serie wel een mooie oplossing. en de prestaties zijn natuurlijk wel gewoon iets beterVerwijderd schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 22:03:
Als ik het niet verkeerd heb, komt Sony ook met een low-cost subnotebook op de markt,
deze zal uiteraard wel "slechter" en minder mooi zijn dan de TZ/TZopvolger omdat je hier dan ook geen premium prijs voor betaald.
Dit zou ik ook een interessante ontwikkeling vinden. Ik heb nu de Acer Aspire One, een geweldig apparaat, maar de mensen die bedacht hebben dat zo'n touchpad onderop zo'n ding een goed idee is, hebben er volgens mij nog nooit mee gewerkt: Het is echt een crime. Het mooiste lijkt mij nog als die trackpoint dan op de plaats zit waar je duim rust als je het apparaatje vast houd, zoals geloof ik de oude libretto's van toshiba dat hebben, maar dan op het onderste gedeelte van de laptop.Beuzelarij schreef op zaterdag 02 augustus 2008 @ 10:38:
Weet iemand of er low-cost subnotebooks op de markt zijn/komen, die zijn voorzien van een trackpoint? Dus in de prijsklasse van de EEE, Wind, Acer One, etc... Lenovo heeft natuurlijk de x300 en x200, maar die vallen in een heel andere (prijs-)klasse.
of en wanneer die naar Nederland komt is niet bekend, maar hij ziet er op papier erg goed uit! Mooie concurrent voor de MSI Wind als je het mij vraagt!
Merk | Lenovo |
Type | Ideapad S9 en S10 |
Processor | IIntel Atom N230 1,6 GHz |
Geheugen | 512MB / 1GB DDR2 |
Grafische chip | Insert GFX |
Beeldscherm | 8,9 / 10,2 inch |
Opslagcapaciteit | 80GB / 160GB HDD |
Optische drive | niet aanwezig |
Overige | Bluetooth 2.0 |
[ Voor 30% gewijzigd door StraightOn.NL op 04-08-2008 21:05 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 04-08-2008 21:11 ]
Zo zijn prijs, kwaliteit en de verhouding hiertussen wel makkelijker te beoordelen bij deze modellen.Philflow schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:11:
Het lijkt wel alsof al die dingen dezelfde specs hebben. Atom/8.9"of 10"/1024*600/80GB/XP.
Ik had bij het bericht op de frontpage al gemeld dat ik het jammer vind dat er geen trackpoint op zit. Mijn verwachting was dat als Lenovo ook die markt van goedkopere subnotebooks zou betreden, dat ze dat wel zouden doen. Ze hebben dat in huis, en ze zouden zich daarmee ook van al die andere aanbieders kunnen onderscheiden. Jammer dus.StraightOn.NL schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 21:00:
http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=7&
of en wanneer die naar Nederland komt is niet bekend, maar hij ziet er op papier erg goed uit! Mooie concurrent voor de MSI Wind als je het mij vraagt!
Merk Lenovo Type Ideapad S9 en S10 Processor IIntel Atom N230 1,6 GHz Geheugen 512MB / 1GB DDR2 Grafische chip Insert GFX Beeldscherm 8,9 / 10,2 inch Opslagcapaciteit 80GB / 160GB HDD Optische drive niet aanwezig Overige Bluetooth 2.0
A few weeks ago we ran some rumored specs of Dell's answer to the Eee, the Dell Inspiron 910 (aka Mini Inspiron and Inspiron Mini). Now we've gotten our hands on the full (internal) 910 web documentation. Along with scoping shots from every angle, we've learned that the 910 will support SSDs up to 16GB and has what looks to be very moddable internals (large Phillips-head screws hold that SSD in place). The system will go on sale in just a few days—August 22nd our source says—but we still don't know whether or not that $299 starting price is just a myth.

Specs op http://gizmodo.com/503829...te-specs-and-release-date
[ Voor 5% gewijzigd door Jasper op 19-08-2008 11:47 ]
Verwijderd
Een mooi volledig apparaatje voor een leuke 'gadget'prijs. Zo hoort het met die netbooks. En dan heb ik iets meer vertrouwen in dell dan in acer (aspire one). Ook de touchpadbuttons zijn hier conventioneel geplaatst. Hoe hard je ook wil beweren dat het op de aspire slechts wennen is, touchbuttons links en rechts lijkt me sowieso minder handig werken.
Dell maakt op zich ook altijd wel werk van een beetje zakelijk design. (borderline saai
Maar ik wacht ook nog even af wat ze zullen zeggen over hun 12 inch lijn. Zoals ik al zei, schermgrootte maakt me weinig uit (wel liefst 10 inch), zolang ze maar licht zijn. Als ze een goedkope lichte 12" kunnen maken...
Ja zoals ik ook in het levertijden netbook topic had gezegd...Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:28:
Wow, 300 dollar. Als ze daar 300 euro van kunnen maken in Europa ben ik verkocht.
Een mooi volledig apparaatje voor een leuke 'gadget'prijs. Zo hoort het met die netbooks. En dan heb ik iets meer vertrouwen in dell dan in acer (aspire one). Ook de touchpadbuttons zijn hier conventioneel geplaatst. Hoe hard je ook wil beweren dat het op de aspire slechts wennen is, touchbuttons links en rechts lijkt me sowieso minder handig werken.
Dell maakt op zich ook altijd wel werk van een beetje zakelijk design. (borderline saai) maar liever zo, dan eee-achtig, in mijn geval. Ik haat ronde hoekjes en afgeronde vlakjes (rand rond scherm en toetsenbord van bvb een msi wind, medion akoya). Verder een goede garantie en de hardware is wel van redelijke kwaliteit.
Maar ik wacht ook nog even af wat ze zullen zeggen over hun 12 inch lijn. Zoals ik al zei, schermgrootte maakt me weinig uit (wel liefst 10 inch), zolang ze maar licht zijn. Als ze een goedkope lichte 12" kunnen maken...Het zal dan wel geen macbook air kwaliteit zijn (alu/verlicht toetsenbord, core2duo) maar zal qua prijs aardig competitief zijn, en dan kies ik toch voor harde euros ipv de (fantastische) macbook air. Zoiets klein en ultraportable (wordt veel meegesleurd) is wat mij betreft liefst zo goedkoop mogelijk!
Ik hoop dan wel, als ze er 300 euro van maken dat ze wat doen aan die leveringskosten wat Dell normaal rekent van 89 euro...want dat wordt natuurlijk te gek zo. Maar ik vraag me af wanneer en of hij wel naar Nederland komt...ik heb de indruk dat Dell hier in NL / EU wel vaker achterblijft als het om de laptop modellen (zeker de 12-13 inch) gaat...helaas
Overigens vind ik de Gigabyte M912 toch ook nog steeds interessant...alleen jammer van die accu, maar verder is hij helemaal compleet eigenlijk
http://www.kleinelaptops.nl/gigabyte-m912.php
Bij Central Point ligt de pre-order prijs op zo'n 535 voor de XP versie...valt opzich nog wel te doen
Verwijderd
Bezel veel te breed en dan nog uit twee kleuren (de bezel dan: grijs, zwart), nee bedankt.
Enige optie is nog lenovo 10", of hééééél hard doorsparen en een macbook Air kopen
ik kan er namelijk niets over vinden. en wil er wel een kopen. maar als ik over 3 maanden voor dezlfde prijs een nieuwe serie kan krjigen dan wacht ik liever even een tijdje
De algemene verwachting is dat ie november/december verkrijgbaar is.dangerpaki schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:43:
weet iemand trouwens hier al iets te vertellen over de nieuwe TZ serie van sony. geschatte datum dat die geintroduceerd gaat worden, specs en prijs???
Een contact bij Sony zegt dat er een refresh is in de herfst/winter.
Dell Inspiron 910 " Mini 9" netbook details: 3 models, prices and specs
ok thanks, had inderdaad al over de refresh gehoord. maar wel raar dat een maand of twee voor een nieuwe release een refresh doen...Philflow schreef op woensdag 03 september 2008 @ 11:48:
[...]
De algemene verwachting is dat ie november/december verkrijgbaar is.
Een contact bij Sony zegt dat er een refresh is in de herfst/winter.
Voor 368 euro: 1.6 Atom, XP, 8.9", 16GB SSD, 4 cell 2200mah
http://www1.euro.dell.com...=ukdhs1&l=en&s=dhs&~ck=mn
Dat is dus iets goedkoper dan de Asus 901: pricewatch: Asus Eee PC 901 Zwart Terwijl de Asus een 12GB SSD heeft.
Nee de eerstvolgende refresh is een nieuwe release.dangerpaki schreef op donderdag 04 september 2008 @ 12:13:
[...]
ok thanks, had inderdaad al over de refresh gehoord. maar wel raar dat een maand of twee voor een nieuwe release een refresh doen...
[ Voor 65% gewijzigd door Philflow op 04-09-2008 13:54 ]
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Ik heb sinds afgelopen Dinsdag een Lenovo ( 3000 ) V200.
Eerste indruk van mijn Lenovo V200 ik heb hem nu 5 dagen.
Specs ; Core2Duo T8300, 2 GB intern, 160 GB HD, Intel X3100 graphics, Wifi ( b/g/n ), Bluetooth, DVD+/-RW DL, FireWire, Webcam 1,3 MP, 5-in-1 cardreader, 12,1" TFT 1280*800 brite,
en maar 1800 gram !!!
CPU snelheid ; Goed
HD ; ( 5400 rpm ) Redelijk/Goed
Bouwkwaliteit ; Goed
Design / looks ; Beetje verouderd maar wel mooi.
Ik had hem voor een hele mooie prijs van misco.nl
Enige evt. manko voor mensen die hem heel veel "on the move" willen gebruiken.
Is de standaard 3 cells batterij ( 2600 mAh ) die niet veel meer dan 90 minuten pufff heeft.
Wellicht met een beetje tweaken zoals backlight instellingen en CPU down-clocken 2 uur.
Ik heb echter al een 6 cells op b.v e-Bay gevonden en besteld voor € 53,-- incl. porto en dit moet toch wel de minimale tijd van 3 uur kunnen leveren. En zo lang zit ik nooit in b.v de trein / auto / op vliegveld. Dan vind ik echt wel een wandcontactdoos
De 6 cells batterij steekt trouwens wel uit aan de achterzijde.
( Oeps deze sub-notebook is idd 12,1" ik moet eerst lezen.....

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 07-09-2008 17:13 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Philflow op 07-09-2008 17:13 ]
Voor hoeveel heb je m uiteindelijk gekocht? Hij staat niet meer op de site van Misco. Althans niet als ik zoek op type of op Netbooks. Vind wel geinig dat ie 12inch is maar 3 cell is echt niet voldoende.WiLLoW_TieN schreef op zondag 07 september 2008 @ 17:06:
Ik heb sinds afgelopen Dinsdag een Lenovo ( 3000 ) V200.
Eerste indruk van mijn Lenovo V200 ik heb hem nu 5 dagen.
Ik had hem voor een hele mooie prijs van misco.nl
€ 593,-- incl. BTW gewoon bij Misco toen hij nog wel op website stond.funrider schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:56:
[...]
Voor hoeveel heb je m uiteindelijk gekocht? Hij staat niet meer op de site van Misco. Althans niet als ik zoek op type of op Netbooks. Vind wel geinig dat ie 12inch is maar 3 cell is echt niet voldoende.
Maar dit is mijn laatste post over mijn 12,1" hier.
Er is een speciaal topic over 12" laptops
[ Voor 4% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-09-2008 15:35 ]
De netbook gaat NB105 heten en de specs zijn zó standaard dat ik ze ga quoten ipv typen:
Feature wise you're looking at all the typical netbook bits, an Atom N270 processor, Intel 945GMC chipset, an 8.9in screen with 1,024x600 resolution with LED backlight, 1GB of RAM, 120GB hard drive, 10/100Mbit Ethernet, 802.11b/g WiFi, three USB 2.0 ports and a multi format card reader. It seems to have a fairly large protruding battery which makes it looks chubbier than it ought to be.

Ik vind het niet het mooiste ontwerp ooit, maar ik geef Toshiba een pluim voor het eigen ontwerp. Geen Wind-reference model iig.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Volgens mij is dat een eis van Microsoft. Als je Windows XP UMPC wilt leveren mag het scherm niet groter zijn dan 10". En dan alles gaat upgraden is het al snel geen netbook meer.Philflow schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 17:11:
Leuk dat Toshiba ook meedoet. Wat ik niet begrijp is de er nog geen 12" netbook is met 1280*800. Dell was het eerst wel van plan maar nooit meer iets van gehoord. Ik vind 10" eigenlijk te klein.
[ Voor 4% gewijzigd door Marzman op 13-09-2008 09:35 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

En verkeerd topic. Lees nog een keer wat de topic titel is?
Verwijderd
Vooral omdat hij zelf hier dit postMrDummy schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:18:
[...]
Ik kan het wel begrijpen. Het loopt allemaal een beetje in elkaar over. Wat is nu de kenmerkende eigenschap van deze laptops? Dat ze goedkoop zijn? Het schermformaat? Low power cpu, licht?
11" of 12" maakt nauwelijks verschil op zich. Goed mogelijk dat een 'cluncky' 11" groter is qua footprint dan een elegante 12".
Dit topic is zelfs begonnen nog voor er van netbooks sprake was (dus dan ging het over libretto, tot asus <weet niet meer> en de dure sony vaio's)
Een echt 'netbook' topic is er nog niet. Ik had het eens voorgesteld maar dat idee is naar de prullenbak verwezen. Netbook zou ik definiëren als atom-apparaatjes, met net genoeg specs om de basics te kunnen doen, en geen 'silicium-overkill'. Lean and mean machines aan betaalbare prijzen.
Erg knap trouwens die 12" dell, maar dan ben ik meer benieuwd naar de 12' lattitude uit eigen stal. Laat het iets zwaarder zijn, het zal 'meer laptop' zijn. Metalen behuizing, metalen scharnieren. Profi design (geborsteld) Ziet er goed uit.
Ik was me volledig bewust van de topic titel. (die ik zelf bedacht hadMrDummy schreef op zondag 14 september 2008 @ 23:18:
[...]
Unboxing video
Specs
Voordelen:
Dit is dus de subnotebook/nettop met een dualcore AMD Turion X2 op 1.2ghz. Deze cpu rent natuurlijk rondjes rond de meeste Celeron ULV's en sowieso sloopt hij elke Atom (dualcore of niet)!!
Uitgerust met een stevige AMD IGP: de X1250. Véél beter geschikt voor gamen dan alle andere <10" notebookjes. Beschikt ook over versnelling van HD films (hoewel niet H264 dacht ik).
Verder KLEIN, Bij Zeus dat ding is klein. De unpacker kan em vasthouden met één hand, waarbij zijn vingertoppen om de rand heengaan. Dus past in je handpalm
Om door te gaan, zéér compact scherm (7") maar wel met een hoge resolutie (1024*600). De meeste nettops hebben deze resolutie op 10" dus de Everun Note is een stuk scherper als je kijkt naar oppervlakte.
Vervolgens heeft ie een Touchscreen. Veel mensen vinden dit een plus, en ik denk op dit formaat ik ook
Om niet te stoppen: 3G en HSDPA optie's, je kan er bijzonder genoeg een sim-kaart in schijven
De antenne zit intern denkt de unpacker.
We zijn nog niet klaar: bruikbaar als externe hdd zonder aan te zetten. Leuke feature als je snel iets wilt overpompen zonder em aan te zetten. Bijvoorbeeld een filmpje voor in de trein dat je net gedownload hebt.
Tot slot: je hebt de snelheid van de CPU en de energiebesparing compleet in eigen hand dankzij toegewijde knoppen boven het toetsenbord. Vind ik een plus!
Nadelen:
Ik vind em niet mooi. lijkt op een make-up doos en niet op een laptop.
Weinig connectiviteit. Geen ethernet zo te zien, en maar 2x USB. Tevens had ik gehoopt op een DVI connectie gezien de IGP.
Touchpad is afwezig. Dat moest vanwege het formaat, jammer. Maar je beschikt nu wel over Touchscreen!
Conclusie:
Op gebied van kracht, mobiliteit en compactheid is het DÉ EEE killer. En de rest ook als je het mij vraagt.
Op het gebied van uiterlijk zweeft ie ergens onderaan, tussen de Chinese Bart Smit lappies met MIPS processors.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Is deze in NL te bestellen?XanderDrake schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:33:
Raon Digital Everun Note, (...)
Nee en ik zie em nog niet op Ebay.Jainoxi schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:49:
Is deze in NL te bestellen?
Maar hij is wel op tijd, dus verwacht beschikbaarheid rond het einde van de maand.
Anyway, geen wirelessN en geen dvi/hdmi/tv-out, dus voor mij geldt: fail (tenzij er tv-out signaal door de vga gestuurd wordt, maar dat zal wel weer niet).
Edit: ah, de touchpad is vervangen door een kleine optical versie.
Maar hij heeft maar 2-3 uur usage op de batterij. Da's best wel slecht eigenlijk. Jammer.
[ Voor 88% gewijzigd door woekele op 16-09-2008 15:35 ]
Ethernet
RJ-45 Ethernet port
Maar op het filmpje zie je die niet.
Wat voor prijs krijgtie mee denkje?
$879 in de US
http://www.engadget.com/2...te-gets-a-price-brochure/
[ Voor 55% gewijzigd door Philflow op 16-09-2008 15:41 ]
Ziet er wel leuk uit, maar lijkt me geen EEE killer. Mensen die een EEE kopen willen ook niet teveel geld uitgeven anders kochten ze wel een krachtige minilaptop welke ook zo z'n prijsje heeft.XanderDrake schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 14:33:
Raon Digital Everun Note, bij kan besteld worden en goede goden wat is het een vet apparaat![]()
Unboxing video
Specs
Voordelen:
Dit is dus de subnotebook/nettop met een dualcore AMD Turion X2 op 1.2ghz. Deze cpu rent natuurlijk rondjes rond de meeste Celeron ULV's en sowieso sloopt hij elke Atom (dualcore of niet)!!
Uitgerust met een stevige AMD IGP: de X1250. Véél beter geschikt voor gamen dan alle andere <10" notebookjes. Beschikt ook over versnelling van HD films (hoewel niet H264 dacht ik).
Verder KLEIN, Bij Zeus dat ding is klein. De unpacker kan em vasthouden met één hand, waarbij zijn vingertoppen om de rand heengaan. Dus past in je handpalm![]()
Om door te gaan, zéér compact scherm (7") maar wel met een hoge resolutie (1024*600). De meeste nettops hebben deze resolutie op 10" dus de Everun Note is een stuk scherper als je kijkt naar oppervlakte.
Vervolgens heeft ie een Touchscreen. Veel mensen vinden dit een plus, en ik denk op dit formaat ik ook. Het scherm is niet draaibaar, dus geen tablet achtig verhaal.
Om niet te stoppen: 3G en HSDPA optie's, je kan er bijzonder genoeg een sim-kaart in schijven![]()
De antenne zit intern denkt de unpacker.
We zijn nog niet klaar: bruikbaar als externe hdd zonder aan te zetten. Leuke feature als je snel iets wilt overpompen zonder em aan te zetten. Bijvoorbeeld een filmpje voor in de trein dat je net gedownload hebt.
Tot slot: je hebt de snelheid van de CPU en de energiebesparing compleet in eigen hand dankzij toegewijde knoppen boven het toetsenbord. Vind ik een plus!
Nadelen:
Ik vind em niet mooi. lijkt op een make-up doos en niet op een laptop.
Weinig connectiviteit. Geen ethernet zo te zien, en maar 2x USB. Tevens had ik gehoopt op een DVI connectie gezien de IGP.
Touchpad is afwezig. Dat moest vanwege het formaat, jammer. Maar je beschikt nu wel over Touchscreen!
Conclusie:
Op gebied van kracht, mobiliteit en compactheid is het DÉ EEE killer. En de rest ook als je het mij vraagt.![]()
Op het gebied van uiterlijk zweeft ie ergens onderaan, tussen de Chinese Bart Smit lappies met MIPS processors.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Hier zijn een aantal video reviews ervan:
http://www.youtube.com/watch?v=5M37j5BnERw
http://www.youtube.com/watch?v=7uAGe3N7PgM
motabeatz.com
Mooi design idd. Ik ben benieuwd of we hem wel in Nederland krijgen. In duitsland en UK kan ie al een tijdje bestelt worden: http://www1.euro.dell.com...hs1&l=de&s=dhs&ref=homepgNickySantoro schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 17:28:
Die Dell Inspiron 9 ziet er wel gelikt uit vind ik.
Waar haal jij die prijs vandaan? Ik zie alleen een prijs in huf (?) staan, wat dat ook betekentSicarius schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 16:21:
Review: hier
Te koop: daar
Dus verwachte leverdatum 26 september met prijs van 650,-. Nou alleen hopen dat de batterij het een beetje uithoudt.
Maar wel een erg vet dingetje zeg!
Alleen is 7inch wel erg klein, maar mischien valt dat nog mee door de touchscreen-bediening. Ik hoop ook dat de prijs nog verder omlaag zakt maar dat zal nog wel gaan gebeuren denk ik.
Dit word wel een erg groot probleem voor m'n portemonee aangezien ik de inspiron mini 9 ook absoluut wil hebben! (wilde eerst een wind maar de dell ziet er veel vetter uit en kan minstens net zo veel)
[ Voor 32% gewijzigd door Lau26 op 16-09-2008 19:17 ]
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
1 Hungarian forint = 0.005846 U.S. dollars (hulp van GoogleLau26 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:00:
[...]
Ik zie alleen een prijs in huf (?) staan, wat dat ook betekent
[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 16-09-2008 19:19 ]
Lau26 schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 19:00:
[...]
Waar haal jij die prijs vandaan? Ik zie alleen een prijs in huf (?) staan, wat dat ook betekent
off-topic: rechtsboven kan je je currency veranderen.

[ Voor 42% gewijzigd door Aetus op 16-09-2008 19:41 ]
Het ziet er wel mooi uit maar ik denk dat ze beter voor een 9 of 10 inch hadden kunnen gaan. Heb je meer aan (grotere toetsenbord en accu). Misschien komt dat nog in de toekomst.
De specs van de Samsung netbook:
1.6GHz Intel Atom N270 processor
1GB RAM
10.2" screen (1024 x 600)
80GB/120GB/160GB hard drive options
Wi-Fi, Bluetooth, 1.3MP camera
3-in-1 card reader
2.9 pounds
6-cell battery
Hij schijnt volgende maand in Hong Kong uit te komen. Hoop dat ie ook in november echt naar NL komt. Quote "Samsung bereidt de introductie voor van een eigen lijn aan netbooks. De eerste serie zou in november op de markt moeten komen. Dat zegt een Nederlandse woordvoerder desgevraagd. Meer details wil het bedrijf nog niet geven. " bron. Hij zou in het wit,zwart en blauw komen.

Meer foto's hier. Meer specs hier.
[ Voor 48% gewijzigd door funrider op 18-09-2008 12:52 ]
Vooral het toetsenbord ziet er goed uit, met die volwaardige shift-toetsen...hij ziet er op de foto's ook erg dun en slank uit...ik hoop niet de stevigheid hierdoor wordt vermindert, maar dat verwacht ik eigenlijk niet...funrider schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:43:
Ik zit met smart op deze Samsung minibook te wachten. Weet iemand al wat het type nummer is?
De specs van de Samsung netbook:
1.6GHz Intel Atom N270 processor
1GB RAM
10.2" screen (1024 x 600)
80GB/120GB/160GB hard drive options
Wi-Fi, Bluetooth, 1.3MP camera
3-in-1 card reader
2.9 pounds
6-cell battery
Hij schijnt volgende maand in Hong Kong uit te komen. Hoop dat ie ook in november echt naar NL komt. Quote "Samsung bereidt de introductie voor van een eigen lijn aan netbooks. De eerste serie zou in november op de markt moeten komen. Dat zegt een Nederlandse woordvoerder desgevraagd. Meer details wil het bedrijf nog niet geven. " bron. Hij zou in het wit,zwart en blauw komen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer foto's hier. Meer specs hier.
Ik hoop dat er snel wat meer bekend wordt over het of, wanneer en hoeveel € in Nederland...en reviews natuurlijk! Ik vind die overige samsung modellen ook erg interessant dus ik heb redelijk hoge verwachtingen van deze netbook met 6-cell accu
Ik heb er ook een stukje over staan op: http://kleinelaptops.nl/n...hive=&start_from=&ucat=7&
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=300725
Ja die Asus N10 is ook erg vet inderdaad, maar ik vind hem er wel wat traditioneel uitzien helaas...en toch weer jammer van die linker-shift (laat dat nou net de shift-toets zijn die ik altijd gebruik...)Philflow schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:34:
Hier een netbook met Nvidia 9300 GS 256MB.
Ook wel mooi van die optie om te switchen tussen integrated GMA950 en de 9300 GS 256...maarja dat je ervoor moet reboten slaat natuurlijk nergens op (oke, hardwarematig is het waarschijnlijk niet mogelijk, maar ik bedoel...vind ik een vrij nutteloze oplossing imo en tbh)
http://kleinelaptops.nl/n...hive=&start_from=&ucat=2&
Gewoon lekker de basisversie met winxp en 10 uur op de accu
[ Voor 6% gewijzigd door StraightOn.NL op 18-09-2008 16:33 ]
Zou dit de sublaptop zijn waar mee je overal waar je bent Battlefield 2 kan spelen?Philflow schreef op donderdag 18 september 2008 @ 15:34:
Hier een netbook met Nvidia 9300 GS 256MB.
Only time will tell
Edit: De GPU is iig snel genoeg! ~3800 3dmarks2005!
[ Voor 7% gewijzigd door XanderDrake op 19-09-2008 10:44 ]
Ja die 9300GS moet zeker genoeg zijn om BF2 te spelen, het is toch maar op 1024x600 ik ga er vooralsnog vanuit dat hij wel lekker gaat draaienXanderDrake schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 10:35:
[...]
Zou dit de sublaptop zijn waar mee je overal waar je bent Battlefield 2 kan spelen?
Only time will tell
Edit: De GPU is iig snel genoeg! ~3800 3dmarks2005!
Alleen hopen dat hij Project Reality ook draait dan...dat loopt vaak net wat stroever door de enorme mappen die ge-cached moeten worden...maar ik denk dat hij dat ook wel moet aankunnen. Of het nu echt lekker speelt op zo'n klein scherm betwijfel ik dan wel weer...ik heb lang genoeg op een 17' CRT gespeelt en dat vond k naar verloop van tijd zelfs te klein worden...maar dat is persoonlijk natuurlijk...
Ik vind de meerprijs van $100 voor de J versie wel zeer goed uitvallen! goed, $699 is een hoop geld...maar voor $599 krijg je ook weinig extra's op de E
N10/NC10? Zie ook http://www.engadget.com/2...-fears-germs-not-germany/funrider schreef op donderdag 18 september 2008 @ 12:43:
Ik zit met smart op deze Samsung minibook te wachten. Weet iemand al wat het type nummer is?
Inmiddels is hier ook al een prijsindicatie van bekend. In de UK gaat hij zo'n 387 pond incl VAT kosten, dus in Nederland waarschijnlijk zo'n €500 incl btw. Das dan weer jammer, had gehoopt op een Wind-prijsjeJasper schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 11:33:
[...]
N10/NC10? Zie ook http://www.engadget.com/2...-fears-germs-not-germany/
http://www.hexus.net/content/item.php?item=15517
Uitgebreidere info over het apparaat hier: http://www.akihabaranews....+Netbook%2C+the+NC10.html
Best duur, voor een "100-dollar-laptop".JeroenBvd schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 14:06:
[...]
Inmiddels is hier ook al een prijsindicatie van bekend. In de UK gaat hij zo'n 387 pond incl VAT kosten, dus in Nederland waarschijnlijk zo'n €500 incl btw. Das dan weer jammer, had gehoopt op een Wind-prijsje. Wel inclusief 6-cell accu waardoor een accuduur tot zo'n 8 uur behaald moet kunnen worden
. Blijft totnutoe het beste alternatief in mijn ogen.
http://www.hexus.net/content/item.php?item=15517
Uitgebreidere info over het apparaat hier: http://www.akihabaranews....+Netbook%2C+the+NC10.html

Ikzelf had wel verwacht dat deze Samsung wat duurder zou kosten dan de MSI en Wind, maar 100 euro duurder..
Helaas maar denk toch dat ik deze wel haal. Heel erg stijlvol.
Gulfstream G650
Nog een ander vraagje, zijn er subnotebooks op de markt met een glossyscherm? Zo niet, is het mogelijk om door middel van een soort sticker een glossy effect te krijgen?
Hmm, welke winkel? En voglens mij is de ACER A One Glossy?Resinman schreef op zondag 21 september 2008 @ 14:37:
Ook ik ben van plan om een subnotebook aan te schaffen. Nu dacht ik dat ik eruit was totdat ik een aantal nieuwe modellen zag. Ik moet zeggen dat ik mij toch wel voel aangetrokken tot de nieuwe Samsung. Al surfend kwam ik de volgende prijs tegen: Samsung NC-10 - Atom - 1GB - 160GB/10" - € 408,96 (Nederlandse winkel).Valt me dan toch best mee ivm de concurrentie.
Nog een ander vraagje, zijn er subnotebooks op de markt met een glossyscherm? Zo niet, is het mogelijk om door middel van een soort sticker een glossy effect te krijgen?
Gulfstream G650
Website: link. Ik heb voor de rest nog geen andere prijzen kunnen vinden.salimrmaf schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:11:
[...]
Hmm, welke winkel? En voglens mij is de ACER A One Glossy?
Ja thanks, had de winkel ook al gevonden.Resinman schreef op zondag 21 september 2008 @ 15:57:
[...]
Website: link. Ik heb voor de rest nog geen andere prijzen kunnen vinden.
Gulfstream G650
13'' Macbook White / 23'' Cinema Display / Powermac G4 Cube (450Mhz, 256Mb, 80Gb hd, Apple Dvi-Adc-adapter, Apple Bt Keyb 1eG), 15'' ADC Acryl / Dlink DIR-655 / Airport Extreme N / Nokia N78 / 60Gb PS3 / Wii /
Al ben ik geneigd liever bij Alternate of Dixons e.d. te halen in de regio. Heb m ook wel gevonden in de UK bij het welbekende play.com maar daar kost ie dan 329 pond maar zij maken daar helaas 462 euro (incl verzending dat wel) van. Hoop dus dat ie snel bij Alternate, Dixons e.d. te koop is tegen een prijs van rond de 400 euro.
[ Voor 20% gewijzigd door funrider op 21-09-2008 19:25 ]

Ik heb hem gevonden op een amerikaanse webshop: $ 799,-
Intel Atom N270 1.6 GHz / 2GB RAM / 250GB Hard Drive / GeForce 9300M GS / Webcam / 802.11ABGN / Fingerprint Reader / Windows Vista Business
- Box Contents: Asus N10, 6-Cell Lithium-Ion Battery, AC Power Adapter, AC Power Cord; Software Bundle: Windows Vista Business, 1-Year Limited Warranty
- Intel Atom N270 1.6 GHz Processor
- 512 KB L2 Cache, 533 MHz Front Bus speed
- 2048 MB DDR2 RAM
- 250 GB SATA Hard Drive
- 10.2" diagonal WSVGA (1024 x 600) Widescreen Display
- Integrated Webcam
- Nvidia GeForce 9300M GS with 256MB Dedicated Graphics Memory
- Intel Graphics Media Accelerator 950 (Switchable Graphics)
- 802.11a/b/g/n Wireless
- Card Reader
- Fingerprint Reader
http://www.jr.com/asus/pe/ASU_N10JA2
Edit:
Target: Students/Mainstream

Target: Business

[ Voor 7% gewijzigd door Resinman op 22-09-2008 11:28 ]
Verwijderd
Inderdaad. Trackpoint is echt het enige wat ik echt fijn vind werken op een notebook.Beuzelarij schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 14:21:
[...]
Ik had bij het bericht op de frontpage al gemeld dat ik het jammer vind dat er geen trackpoint op zit. Mijn verwachting was dat als Lenovo ook die markt van goedkopere subnotebooks zou betreden, dat ze dat wel zouden doen. Ze hebben dat in huis, en ze zouden zich daarmee ook van al die andere aanbieders kunnen onderscheiden. Jammer dus.
Ben in ieder geval wel blij dat er meer concurrentie is op de markt. Is alleen maar goed voor de prijzen

ASUS expects to launch its 10.2-inch high-end mini notebook pc 'N10J' in Japan market, which will be available between in October and November.
Powered by Intel Atom processor and Windows Vista OS, the N10J is equipped with 2GB of RAM, 160GB HDD and GeForce 9300M GS GPU. Featuring 7 hours of battery life, it supports a 1.3M webcam, wireless LAN and Bluetooth connectivity.
Measuring 276*195*29mm at 1.5kg, it is expected to be available for 99,800(JPY). (€ 590,-)
Dat is voor mij echt te reden om toch voor een wind te gaan...
Ik begrijp ook niet helemaal waarom er nou 3 verschillende N10's moeten zijn.. met zo'n prijsverschil
Verwijderd
Ja psies, zie de hoeveelheid reply's op mijn vorige postVerwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:59:
Weet iemand eigenlijk of je bij dell duitsland kan bestellen? Ik twijfel tussen de samsung netbook en de dell. (www.dell.de) Mijn voorkeur gaat uit naar de dell maar er wordt nergens een woord gerept over de beschikbaarheid in Nederland.

Ik geef je weinig kans dat Dell duitslan aan nederland zal leveren. Verder krijg je dan een qwertz toetsenbord met allerlei umlauts e.d.Verwijderd schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 17:59:
Weet iemand eigenlijk of je bij dell duitsland kan bestellen? Ik twijfel tussen de samsung netbook en de dell. (www.dell.de) Mijn voorkeur gaat uit naar de dell maar er wordt nergens een woord gerept over de beschikbaarheid in Nederland.
Wat dat betreft zou bestellen in UK makkelijker zijn ivm toestenbord. Als je iemand kent in de UK zou die het voor je kunnen bestellen en opsturen. ebay is ook een goede kans.
Overigens zie ik zelf weinig reden om Dell te bestellen. De reviews zijn niet best. Zwakke display o.a. http://www.notebookjournal.de/tests/646
Of nog erger, met een QWERTZLau26 schreef op dinsdag 23 september 2008 @ 18:17:
[...]
Ja psies, zie de hoeveelheid reply's op mijn vorige postMaar ik wil wel gewoon een nederlandse hebben want anders zit je met een azerty-toetsenbord en daar zit ik niet op te wachten. Alleen dan moet ie wel nog eerst hier uitkomen
Zin.
Nog 38 dagen te gaan tot 1 november de release van de Samsung
[ Voor 24% gewijzigd door funrider op 24-09-2008 10:15 ]
Hoe zo dan? Ik dacht dat dat een standaard netbook was net als alle andere?funrider schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:12:
Op dit moment Samsung NC10 nog steeds beste optie
is het ook. Het is ook slechts mijn mening.Philflow schreef op woensdag 24 september 2008 @ 10:14:
[...]
Hoe zo dan? Ik dacht dat dat een standaard netbook was net als alle andere?
Mijn plussen op papier:
+ op toetsenbord met volwaardige rechter shift key (op de juiste plek) als het goed is zit de ctrl helemaal linksonder en volwaardige grootte van t.bord.
+ standaard 6 cell accu waarvan ze beweren dat ie 8uur meegaat (de Asus 1000H doet er 5+ uur mee) maar vermoed ook dat ie zeker 5/6 uur meegaat prima!
+ 3 USB poorten (hebben MSI en Asus 1000 ook I know).
+ 10inch scherm (daarom vallen Dell en Acer aspire one voor mij af)
+ schijnt als 160GB schijf gelanceerd te worden (HDD)
+ looks van apparaat beter naar mijn idee dan Asus 1000H of MSI Wind.
+ standaard 1 GB memory
+ minder belangrijk: hij heeft trouwens ook zo'n hygienisch toetsenbord
+ standaard met WinXP Home (toch lekker vertrouwd, hoe goed Ubuntu ook is).
Nadelen Samsung NC10:
- power (aan) knop zit aan zijkant van laptop ipv aan binnenzijde (kan met vastpakken per ongeluk aanzetten?)
- geen keuze voor 2GB
- geen keuze voor (80GB) SSD schijf (al hoewel ook deze qua snelheid wel wat minder is weliswaar wel meer shockproof)
Nu nog afwachten hoe ie in de praktijk is qua netwerk verbindingen/snelheid/toetsenbord/mousepad e.d.
[ Voor 37% gewijzigd door funrider op 24-09-2008 11:16 ]
In navolging van diverse andere fabrikanten zal ook fabrikant BenQ de netbookmarkt gaan betreden. Het Taiwanese bedrijf heeft bekendgemaakt dat het volgende maand zal beginnen met het verschepen van de Joybook Lite U101 met een schermdiagonaal van 8,9 inch. In november zal een 10 inch variant volgen. Naar verluidt ondersteunen beide versies een resolutie tot en met 1024 x 600 pixels.
Onder de motorkap van beide netbooks bevindt zich onder andere een op 1,6 GHz geklokte Atom processor van Intel, 1 GB werkgeheugen en een 5400 RPM harde schijf van nog onbekende grootte. Qua netwerkfunctionaliteit zal de netbook beschikken over LAN, WiFi, Bluetooth en optioneel een 3G netwerkmodule. Verder ontbreken ook een ingebouwde 1,3 megapixel webcam, drie USB-poorten, een VGA-aansluiting en een 4-in-1 kaartlezer niet. Het geheel wordt van stroom voorzien door een 3-cell accu. De netbook zal met Windows XP Home of Linux voorgeïnstalleerd geleverd worden.
Geruchten gaan dat de prijs van BenQ's Joybook Lite U101 rond de NT $15.000 zal liggen, wat met de huidige wisselkoers neerkomt op een kleine €330.
http://www.hardware.info/...enQ_vanaf_volgende_maand/

Technical details:
10.1 inch 1024 x 600 screen 10.1 inch 1024 x 600 screen
Intel 1.6Ghz Atom Intel 1.6Ghz Atom
1GB RAM 1GB of RAM
X GB 5400rpm HDD X GB 5400rpm HDD
LAN, Wifi, bluetooth and 3G option LAN, WiFi, Bluetooth and 3G option
1.3-megapixel webcam 1.3-megapixel webcam
3 x USB, VGA out and 4-1 card reader 3 x USB, VGA out and 4-1 card reader
3-cell Battery 3-cell Battery
XP Home /Linux XP Home / Linux
Mag hopen dat ze voor de 10inch ook met een 6-cell accu geleverd gaan worden. Een 3-cell is wel wat magertjes. Voor de rest mooi design had eerder al wat foto's van gezien.Resinman schreef op woensdag 24 september 2008 @ 11:15:
Netbooks van BenQ. In november zal een 10 inch variant volgen. Naar
Het geheel wordt van stroom voorzien door een 3-cell accu.
Ben wel benieuwd hoe ie er van dichtbij uitziet qua toetsenbord. Met name de plek van rechter shift key en linker crtl toets?
[ Voor 13% gewijzigd door funrider op 24-09-2008 11:22 ]
Opzich vind ik het wel leuke notebooks met die Atom CPU's, maar het moet wel een beetje snel blijven, ofcourse.
Dit topic is gesloten.