DaMarcus schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 19:50:
Apart topic hiervoor aanmaken is IMO vrij zinloos. Genoemde notebooks bevinden zich ook in de categorie 7 tot en met 11 inch. Anders zou je ook nog eens bijv. een apart ervaringentopic moeten aanmaken voor de Asus EEE 900 en de 1001.
Dus volgens jou kan een vaio 11" ( 2000 euro ) in hetzelfde topic waar ik vooral de nadruk wil leggen op
goedkope subnotebooks. Dus de 'nieuwe' klasse van de laatste paar maand.
Het probleem is nu dat als iemand iets wil vergelijken, of een mening geven waarbij de drie betrokken worden, nu in drie verschillende topics moet gaan reageren.
Maar als je het hier wil, prima, alleen moet dan de TS een update krijgen waarbij de EEE, MSI Wind, HP mini note, Acer One, Dell mini inspiron een plaatsje krijgen.
Ik kan het niet, want ik kan geen knappe TS maken

Anoniem: 126385 schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 18:40:
HP Mini note is uiteraard de meest mooie van allen,
En uiteraarrd Ja die K*T processor vernaggelt het hele apparaat...

Rond september komt de nieuwe HP uit met Nano of Atom erin .. Dus als je zo lang kunt wachten zou ik het zeker doen, het is ook zeker het enige apparaat wat "klasse" uitstraalt.
Inderdaad. Voor mij is een apple macbook de ultieme norm qua clean ontwerp en vormgeving. Natuurlijk is die veel duurder en groter, maar dat is zowat een benchmark voor mij.
Zeker bij veel kleinere laptops speelt de gadget factor een nog grotere rol dan bij laptops die als 'werkpaard' gekocht worden. Dus een nette look hoort er zeker bij. En daarbij scoort de HP idd het hoogst, maar jammer van die processor.
De bezel stoort me niet zoveel, dat komt voornamelijk omdat ze ook een 9" scherm gebruiken en de laptop toch iets breder hebben gemaakt om plaats te bieden aan een goed toetsenbord. De bezel stoort hier veel minder dan bvb de 701.
Verder heeft zowel de EEE, als de Wind kantjes die me niet helemaal bevallen. Zoals het niet plat zijn van het vlak waar de toetsen en het scherm in liggen. Bij de Wind zijn die bvb afgerond naar buiten toe. Dat hoort voor mij opzij goed aan te sluiten als de laptop dicht is. Zo min mogelijk franjes enz... Onbegrijpelijk dat ze dat nog altijd doen eigenlijk.
Ik wist trouwens niet dat er al een andere cpu was aangekondigd voor de HP. In dat geval wacht ik wel tot september.