omg die nieuwe armory is echt super. Je kan gewoon ff snel kijken of het item wat jij hebt het beste op het moment is en waar je je upgrades kan vinden ed. Loopt op me werk helaas nog vaak vast met Firefox en vaak met IE doet hij het helemaal niet. Thuis minder problemen me. (thewizard op Emeriss als je ff wilt kijken

, guild Philantropists)
Als mage zijnde ben ik met fire begonnen tot l60. Hierna full frost en wat een relief zeg. Grinden ging echt veel en veel beter. Survivability imba etc. Nu voor raiden arcane/fire gesprecced en dat gaat ook super nu. Als ik rond de 900 spelldmg zit, unbuffed ga ik full fire. Meer crit, hogere normal hits, lagere crits maar wel meer. En als er dan een shadowpriest inzit dan kan ik door blijven knallen.
Gister super run gedaan in kara. Voor het eerst in 1x gecleared. Van 7 tot 12 ongeveer (ongeveer 4.5 uur). De items die dropte waren echt super. Helaas wist ik nog niet hoe hun dkp systeem werkte en liep ik 2 items mis

Tier 4 gloves van curator en lighting capacitator van Illhoof, die gingen naar de lock toe.
Verder wel band of nefarious deeds van maiden geloot. Ruby drape of the mysticant van prince en Juwel of infinite possiblities van netherspite. Voor mij dus een super run. Helaas ook de tier 4 helm die van Prince dropte, ging ook naar de lock toe. Hij was dus ook erg blij (ik wat minder :P:P)
Vorige week vielen alleen maar de Harbinger bands van Huntmans voor mij dus deze run was echt YES

Nu nog een paar 100xp en dan exalted, dus me mooie ringetje. Heb net het boek van medivh geloot dus daar kan ik wel exaulted mee worden als het goed is (de quest)
Ik ga nu ff zo veel mogelijk laten enchanten. Iemand andere suggesties
Cloak met 20 spellpentration
bracers met 15 spellpower/healing
Boots met Fortitude (12stamina, kon niets anders boeiends vinden, boots of foretelling btw)
gloves met 20 spelldmg/healing (handwraps of the flowing thought)
chest met execptional stats (robe of annihilation)
gaat me max 1000g kosten, maarja ga zelf ook nog wat grinden natuurlijk.
Zit nog te twijfelen wat ik ga doen met runic spellthread. Heb namelijk trial-fire trousers die echt imba zijn, maar heb ook de tier 4 broek, die een stuk minder is maar dalijk wel een set bonus geeft. Ik denk dat ik hem voorlopig ga zetten op me trial fire trousers, zit nu de normal spellthread op.
Als ik ff hiermee klaar ben ga ik denk ik wat primal mooncloth bags aanschaffen. Voor hoeveel gaan die bij jullie over de toonbank? 8 primal mooncloth en 4 netherweb spider silk.
Ook nog ff 2 cenarion herb bags van 24 slots laten maken en dan heb ik weer genoeg space

. Zeker als ik dalijk allemaal verschillende gear (hit, crit, spelldmg, resistance, stamina) moet verzamelen is wat extra space welkom
Als ik dalijk een goede mainhand heb (nathrezims mindbade of bloodmaw magus blade) dan zet ik er Sunfire op. Kan bijna alle mats van de guildbank krijgen

Daarna heb ik bijna alles enchant
[
Voor 3% gewijzigd door
thewizard2006 op 08-06-2007 08:55
]