Het Grote World of Warcraft topic - Deel 119 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.237 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraag over Gruul.

We hebben gruul al een keer down gekregen, maar er is niet echt controle.
Steeds gaan mensen dood tijdens ground slam/stoned.

Iemand een idee hoe je dit het beste kan doen?

We hebben geprobeerd per groep een btje over de kamer te verdelen. Hoe doen andere guilds dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:59:
[...]

In de meests PUG waar ik in speel zit ik als mage en een rogue voor de sap erbij. Door sap en sheep kan een pug makkelijk door een instance heen. Zonder sheep/sap zou het echt niet mogelijk zijn om als pug door een instance heen te gaan.
Verder is een hunter met een pet als offtank of een warlock met een pet als offtank wel super handig.

ps- mind control van priests is super
Yup, ik krijg meestal ook wel veel wisphers voor 5-man instances (ben belf mage), soms wat te veel naar mijn mening. :P En ik heb soms niet altijd zin om met een PuG mee te gaan. Want de meeste PuG,s zijn vaak niet je van het. Ik ben al vrij vaak vroeg geleaved vanwege amateurisme en onduidelijkheid, als ik al merk dat we vrij vroeg op trashmobs een whipe krijgen, dan weet ik al wel hoe de vlag erbij hangt. Dat wil niet altijd zeggen dat het een slechte groep is hoor :), soms is het gewoon toeval, en na de whipe ram je gewoon door die instance heen. Laatst gewoon echt met een super goede PuG door de slave pens heen geracet. Als je maar weet wat je moet doen en goede afspraken maakt komt het wel in orde. En sheep geeft idd een extra voordeel, is altijd weer een mob minder op dat moment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:18:

We hebben geprobeerd per groep een btje over de kamer te verdelen. Hoe doen andere guilds dit?
Zo. :P Elke groep krijgt een deel van de grot, wel ongeveer aangezien je anders gigantisch veel ruimte verspilt bij bijvoorbeeld een melee group. Verder simpelweg opletten na ground slam en niet standaard naar buiten lopen. Vaak ligt er in het midden juist veel ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:42

Osxy

Holy crap on a cracker

Wij geven iedereen een nummer op basis van een map, op die manier heeft eigenlijk de hele raid met uitzondering van mellee een save spot :)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:28

Snuffel

Vroem!

Zo, wat kan ik me soms ergeren aan gasten zeg...

Gisteren in ons guild: twee gasten zaten in guildchat een of andere meid te dissen. Echt grof in de mond en.. alles in het Nederlands (wij zijn internationaal guild).
Heb twee keer openlijk verzocht te kappen met die onzin, en een keer beide via de whisper. Maar
nee, gewoon doorgaan.
Heb ze verder zonder pardon het guilde uitgetrapt. Kreeg meteen een discussie via de whisper waarom ik dat deed, dat ik zielig was, en dat ik me aanstelde, fuck guilde en weet ik wat meer.

Echt te zielig voor woorden allemaal sommige gasten. Soms..... grrr...

Maar goed, verder lekker Scholo gedaan. Alleen één wipe met die geesten in de kelder, tja, alle hekken op slot, einde oefening.
Vanavond nog maar een keer runnen dan maar.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:15
Ik zit bij gruul altijd in group1 met de MT om impje te plaatsen. Voor dark pact wil ik lekker dichtbij blijven dus ga ik net achter de MT vanachter een rots vandaan DPSen.. Echt mijn plekje is dat :+ Nooit geknockbacked met shatter en er komt bijna niemand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Net even de website (en fotos) van Ninilum zitten bekijken. Natuurlijk is het super dat ze een World-first kill hebben, en ik vind het echt heel goed van ze. Maar lijkt me voor hun nu toch wel een beetje saai. Het zit er voor hun nu gewoon op tot een nieuwe uitbreiding.

Heb er zelf ook al is over zitten denken; ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet zo heel veel tijd heb voor WoW. Op die manier blijft de content altijd voorlopen op mij en hoef ik nooit bang te zijn dat ik "niets meer te doen heb".

Bedoel, ik doe sommige dungeons 10x en vind dat ook zeker wel leuk. Maar ik vind het vooral leuk omdat ik steeds iets dichter bij de 70 kom, steeds meer quests afrond en steeds meer leer met mijn Char omgaan. Dat hebben die gasten van Nihilum toch allang niet meer...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Zie de grot als een taart met vijf punten. Elke groep krijgt zijn eigen taart sectie en verspreid zich een beetje daarin. Zodra je scattered is het allemaal een beetje random, maar zolang mensen opletten en niet andere raid members gaan knuffelen in die vijf seconden hoort het allemaal goed te gaan. Midden sectie is inderdaad vaak veilig omdat iedereen blind naar de muren rent.

Okke: Mensen die in dat soort high high end hardcore guilds zitten spelen een ander spelletje dan wij doen. Ze zullen zich ongetwijfeld nog wel een paar weken vermaken, maar daarna moeten ze inderdaad wachten op nieuwe dungeons. Lijkt me ook niet leuk ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Yellow|A op 06-06-2007 10:45 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Snuffel schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:39:
Zo, wat kan ik me soms ergeren aan gasten zeg...

Gisteren in ons guild: [...]
Ja ik ken het. Een van de redenen dat ik uit mijn vorige guild gestapt ben; was een NL only guild waar ook regelmatig ruzies waren, kinderachtige gesprekken in /g etc.. Als je hulp vroeg was het maar zelden dat je het kreeg; vroeg je om items moest je AH prijzen betalen... :{

Zit nu in een int. guild en bevalt prima. Allemaal aardige gasten, wordt engels gesproken en tenminste een normaal niveau. Vraag ik om een bag dan is het alleen de mats aanleveren, heb ik toevallig andere items nodig (voor een quest of rep) krijg ik die for free. Ik stuur af en toe wat items terug om hun weer te helpen. Prima. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:50
Een vraagje voor de mensen die niet op Kor'gall zitten:
zijn er sinds de 2.1 patch meer van die BoE craftable epics op het AH verschenen?

Hier op Kor'gall zie ik geen verandering tov de oude situatie waar de primal nethers alleen
maar van bosses kwamen. Nog altijd vind ik geen blacksmith om die goeie tank bracers
te craften |:( De epic patterns daarentegen zie ik wel verschijnen op het AH, dus iemand moet ze toch kopen? 8)7

Verder zie ik dat ik voor SSC ook nog wat resistance gear moet craften, en ja hoor
elk item vereist een primal nether. Het nut daarvan zie ik zelf ook niet, en Blizzard blijkbaar ook niet want de resistance gear voor Black Temple kan je craften van normale resources (en die items zijn ook epic).

Sorry voor het gemekker over die primal nethers, maar 'k vind het gewoon een k*t systeem.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:39:
Net even de website (en fotos) van Ninilum zitten bekijken. Natuurlijk is het super dat ze een World-first kill hebben, en ik vind het echt heel goed van ze. Maar lijkt me voor hun nu toch wel een beetje saai. Het zit er voor hun nu gewoon op tot een nieuwe uitbreiding.
Ze mogen Hyal nog even completen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:39:

Heb er zelf ook al is over zitten denken; ik ben eigenlijk wel blij dat ik niet zo heel veel tijd heb voor WoW. Op die manier blijft de content altijd voorlopen op mij en hoef ik nooit bang te zijn dat ik "niets meer te doen heb".

Bedoel, ik doe sommige dungeons 10x en vind dat ook zeker wel leuk. Maar ik vind het vooral leuk omdat ik steeds iets dichter bij de 70 kom, steeds meer quests afrond en steeds meer leer met mijn Char omgaan. Dat hebben die gasten van Nihilum toch allang niet meer...
Mwah, dat ze de eerste clear hebben wil niet zeggen dat het afgelopen is natuurlijk. Nu begint het farmen van de items juist voor voorbereiding op Hyjal en andere content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Exitium schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:48:
[...]

Oh. Ik dacht dat BT na Hyal kwam... 8)7 Maar grote kans dat dat ook niet heel lang meer gaat duren dan. Want ze gaat er best hard doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-07 21:38
Exitium schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:48:
[...]

Gezien hoe snel curse ook daar doorheen gaat, zal dat 1 of 2 weken kosten.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:52:
[...]

Oh. Ik dacht dat BT na Hyal kwam... 8)7 Maar grote kans dat dat ook niet heel lang meer gaat duren dan. Want ze gaat er best hard doorheen.
Tegelijk, net als SSC en TK. Curse bijvoorbeeld moet van beide instances alleen de laatste boss nog, Nihilum moet de laatste twee in Hyal nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Kapoen schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:47:
Een vraagje voor de mensen die niet op Kor'gall zitten:
zijn er sinds de 2.1 patch meer van die BoE craftable epics op het AH verschenen?

Hier op Kor'gall zie ik geen verandering tov de oude situatie waar de primal nethers alleen
maar van bosses kwamen. Nog altijd vind ik geen blacksmith om die goeie tank bracers
te craften |:( De epic patterns daarentegen zie ik wel verschijnen op het AH, dus iemand moet ze toch kopen? 8)7
Hoef niet zo te zijn dat ze ook verkocht worden. Bij ons op de server heeft 5 weken een JC design gestaan voor 1200 gold. Volgens mij is het nooit verkocht. Altijd dezelfde persoon die hem erop plaatste.
Die probeerde de prijs kunstmatig hoog te houden. Gevolg was dat de rest van de prijzen ook (nog meer) begonnen te stijgen. Nu is alles weer "normaal".

De prijzen voor de blue designds liggen weer op 250 - 400 gold. Nog steeds veel te hoog, want zo bijzonder zijn die designs niet.
Maar ik geloof niet dat hij zijn design van 1200 gold ooit verkocht heeft.
:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buckwhead
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:46

Wij doen idd ook elke groep in een andere taartpunt (N, W, S, E) waar groep 5 (of de MT groep?) staat weet ik even niet uit mijn hoofd.
Maar onze strategie is in ieder geval dat de ranged dps helemaal tegen de buitenste muren staat bij een shatter, de melee staan dicht bij Gruul, en de healers in een soort van middenring tussen dps en melee in. Hierbij heb je echt wel genoeg ruimte over.

Soms gebeurt het wel dat ik als warlock naar de melee spot getrokken word, (als ik dan naar buiten ren kom ik maximaal halverwege met mijn korte gnome-beentjes), maar meestal kan ik dan nog wel naar een veilige plek komen halverwege zonder anderen dmg te doen met shatter.

Wat ook helpt is als ranged dps al voor de ground-slam naar de buitenmuur te rennen, mijn gevoel zegt me dat je dan minder ver verplaatst wordt door de groundslam. (hebben we afgelopen zondag voor het eerst geprobeerd en ging ok)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 16:44:
[...]
Wel nice mahja

De meeste zijn in wsg

Echte pvp is toch echt wel in de arena :9
Had laatst filmpje gezien van een rogue 1 vs 3 in arena en hij had ze meerdere malen afgemaakt alle 3
Ieder zijn meug hè, ik vind arena echt niets aan, ben grote fan van world-pvp en Arathi Basin. ;)
Gohan-san schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:03:
[...]

ik word eigenlijk niet snel pist, maar ik zei iets van: what kind of noob are you i explained it a couple of times.
replyt hij: not the noob that is wearing lvl60 gear. (waar hij mij dus mee bedoelde)
Actie is reactie?

Mij zul je NOOIT EN TE NIMMER het woord noob tegen een andere speler horen zeggen tenzij het guildie of vriend is maar dan is het gekscherend. Zo ook nooit het gebruik van /spit maar dat terzijde. Hoe vaak ze dan ook de fout in mogen gaan, ik hou er gewoon niet van om mensen af te zeiken, als het niet werkt in een pug en mensen blijven dezelfde fout maken dan is het gewoon sorry maar ik ga er van door want <insert reden> en gl guys.

Trouwens, die beacons, met al een redelijke groep heb je ze eigenlijk niet nodig. ;)
Bokkie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:56:
naja bijna netherwing mount en dan kan ik weer steamvaults en sh gaan puggen, oh joy 8)7
Hoeveel moet je nog?
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:46:
Zit nu in een int. guild en bevalt prima. Allemaal aardige gasten, wordt engels gesproken en tenminste een normaal niveau. Vraag ik om een bag dan is het alleen de mats aanleveren, heb ik toevallig andere items nodig (voor een quest of rep) krijg ik die for free. Ik stuur af en toe wat items terug om hun weer te helpen. Prima. :)
Dat klinkt een heel stuk aangenamer dan je oude guild. :)

Voor alle craftable items laat ik guildies nooit dokken, als ze mats aanleveren dan maak ik het gratis voor ze, en soms vul ik het nog eens aan ook als er net iets mist. En als ik eens iets (primal might bijvoorbeeld) nodig heb dan is het hetzelfde verhaal andersom. Aangezien gold voor mij niet echt een probleem is geef ik ook vaak gevonden groene/blauwe spullen weg aan guildies (maar dan wel de guildies die al wat langer meelopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:28

Snuffel

Vroem!

OkkE schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:46:
[...]

Ja ik ken het. Een van de redenen dat ik uit mijn vorige guild gestapt ben; was een NL only guild waar ook regelmatig ruzies waren, kinderachtige gesprekken in /g etc.. Als je hulp vroeg was het maar zelden dat je het kreeg; vroeg je om items moest je AH prijzen betalen... :{

Yep, zo werkt het ook, of althans: zo moet het werken.
Ik heb net ons guilde gesplitst in 45+ en 45- gedeelte, en ik moet zeggen dat op hogere levels de mensen soepeler met spullen omgaan. Of in ieder geval minder krampachtig.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
5k ongeveer dacht ik, dus tenzij ik geluk heb met eggs wordt het morgen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Onze guild heeft nu ook een 40+ regel. Onder de level 40 kom je er (voorlopig) niet in, tenzij je een IRL vriend bent van iemand. En Alts pas vanaf level 20. Moet ook zeggen, het hangt er ook veel vanaf hoe aktief iemand in /g is. Ik help sneller mensen die ik regelmatig in /g voorbij zie komen. Zo werkt het andersom ook.

Gold is opzich bij mij ook niet een enorm probleem, maar ik heb mijn Epic (Land) Mount nog niet, en wil binnenkort wat nieuwe gear/weapons kopen. Maar als een guildmember iets nodig heeft wil ik best helpen. Liever een weekje later een Mount en guildies helpen (waardoor ze mij ook weer helpen als moet), als al het spul zelf houden en een eenling binnen de guild worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 12:50
Rochette schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:59:
[...]

Hoef niet zo te zijn dat ze ook verkocht worden. Bij ons op de server heeft 5 weken een JC design gestaan voor 1200 gold. Volgens mij is het nooit verkocht. Altijd dezelfde persoon die hem erop plaatste.
Die probeerde de prijs kunstmatig hoog te houden. Gevolg was dat de rest van de prijzen ook (nog meer) begonnen te stijgen. Nu is alles weer "normaal".

De prijzen voor de blue designds liggen weer op 250 - 400 gold. Nog steeds veel te hoog, want zo bijzonder zijn die designs niet.
Maar ik geloof niet dat hij zijn design van 1200 gold ooit verkocht heeft.
Dat klopt wel, ik zie hier regelmatig overpriced patterns, maar die dalen snel in prijs. Alleen de eindproducten zie je nooit op AH.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een beetje een kwestie van ervaring, zorg dat iedereen een goed plekje op zoekt na een shatter. Je kan hier ook gewoon heel veel pech mee hebben. Voor de rest is het een tank&spank fight.

Een paar pointers:
- Je kan nu van die gruul's lair flasks krijgen in Blade-edge mountains.
- Optimaliseer de groups voor top-dps
- Zorg voor een goede MT, meestal warrior - Druid offtank om de hatefull strikes op te vangen. Wij hebben ook altijd 1 of 2 warriors op intervene duty. Als de MT laag is op health, dan intervened een warrior om 1 klap op te vangen. Heel handig tijdens de Silence.

PS: 3 Healthstone soorten hebben is ook handig, direct 1 gebreuken na shatter.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kapoen schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:12:
[...]

Dat klopt wel, ik zie hier regelmatig overpriced patterns, maar die dalen snel in prijs. Alleen de eindproducten zie je nooit op AH.
eindproducten worden over het algemeen alleen op aanvraag gemaakt, gezien op ah gooien vaak een te groot risico is, vooral met jewels kan dat een probleem zijn
als je gewoon een stack living ruby's hebt kan je veel makkelijker inspelen op de markt als er geyelled wordt of als je gewhisered wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:33
Buckwhead schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:00:
[...]

Wij doen idd ook elke groep in een andere taartpunt (N, W, S, E) waar groep 5 (of de MT groep?) staat weet ik even niet uit mijn hoofd.
Maar onze strategie is in ieder geval dat de ranged dps helemaal tegen de buitenste muren staat bij een shatter, de melee staan dicht bij Gruul, en de healers in een soort van middenring tussen dps en melee in. Hierbij heb je echt wel genoeg ruimte over.

Soms gebeurt het wel dat ik als warlock naar de melee spot getrokken word, (als ik dan naar buiten ren kom ik maximaal halverwege met mijn korte gnome-beentjes), maar meestal kan ik dan nog wel naar een veilige plek komen halverwege zonder anderen dmg te doen met shatter.

Wat ook helpt is als ranged dps al voor de ground-slam naar de buitenmuur te rennen, mijn gevoel zegt me dat je dan minder ver verplaatst wordt door de groundslam. (hebben we afgelopen zondag voor het eerst geprobeerd en ging ok)
Prolly 1 melee groep, die hebben nooit een vast positie. Blind naar de muur is idd niet slim, maar gebeurt toch vaak ja, herkenbaar ;)

Ach kwestie van de beste plek opzoeken in een paar sec, het is helemaal niet erg als je af en toe es een of 2 van die shatters krijgt, als je maar niet 5 man tegelijk ermee dmg'ed.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 21:51

Gem

Vandaag eindelijk een Nether Drake om op te vliegen (Onyx kleur) , toch vond ik het grinden voor rep bij Netherwing niet zo vervelend. Weet iemand die op Stormrage EU een Veiled Noble Topaz kan "cutten" , ik heb op horde side al rond gevraagd maar geen van de über jewelcrafters hebben dit recipe kunnen bemachtigen. Veiled Noble Topaz is spelldmg en spellhit en is nieuw sinds 2.1, yellow socket dus aardig gek voor een Dotlock :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
QuarK schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:22:
Er mogen mss wel veel rogues en hunters zijn, goede rogues en hunters zijn er niet in overschot (iig niet op Stormrage-Horde). Als je echt goed in je class bent dan heb je echt geen probleem om in een goed raiding guild te komen.
Ik heb er iig (als rogue) nooit moeite mee gehad.
Zijn idd niet veel goede hunters horde side SR, ik ken er 3 of 4 zo uit mijn hoofd, rogues geen flauw idee.

Wat is je characternaam eigenlijk?
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 18:16:
[...]
Erm, huh? Armor beter dan een weapon upgrade? In de meeste gevallen is dat niet zo hoor. Ik bedoel, neem je voorbeeld van 5 dps extra met een nieuw ranged item. Dat is dus equivalent aan 70 AP (14*5). Vind maar eens een armor upgrade met 70 AP...
MAW je ranged weapon upgraden is eigenlijk een van de belangrijkste dingen. Als je net 70 wordt zou ik de Valanos boog kopen. Die is meestal wel voor rond de 50-75g op de AH te krijgen en totdat je Kara doet, doet hij niet onder voor alle andere rare ranged weapons die in instances droppen.

Als je ook een 2H weapon zoekt, Crystalforged Waraxe is ook vrij goed en goedkoop op de AH te krijgen.Andere items die relatief goedkoop zijn en goed zijn; Girdle of Gale Force (rond de 20g op AH), Felstalker Bracers (50-75g). Verder is 'of the bandit' gear meestal ook wel te krijgen en wel redelijk te doen.

Ik zou overigens wel proberen 2 items van Beast Lord te krijgen, want die reductie in trap-tijd is vrij handig in Heroic instances e.d. (makkelijkst is dan om Steamvaults te doen, want die eindbaas kan de shoulders en de leggings allebei droppen).
Valanos Longbow zou ik niet teveel waarde aan hechten, je kan met Lohn'Goron bow of the thronheart die een lagere weapon dps heeft een veel beter cycle en dus meer dmg doen (questreward in shadowmoon valley) en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden, tevens hangt je ranged weapon speed nogal af van de built die je speelt.

Als je aan Kara komt en verder gaat zijn ranged weapon upgrades i.d.d. veel waart mijn dps ging flink omhoog toen ik van Attumen's crossbow naar Sunfury ging.

2-handed weapon zou ik zeggen koop de rep-reward van Honor Hold/Thrallmar, afhankelijk van je factie is dat de Hellforged Hallberd of de Blackened Spear.

Girdle of the Gale force niet doen :p, in Shattered Halls van de eerste boss dropt een goede belt en de revered reward van de Sha'tar is de beste blue belt ingame, Felstalker is idd wel erg goed en de belt daarvan is beter dan de Gale Force ook weer.

2 Items Beastlord set is erg goed maar na de patch is de 4prt bonus toch ook erg interessant geworden. Steamvaults is idd de beste optie maar ik heb van honored tot ehalted met cenarion expedition moeten wachten op mijn shoulders terwijl ik de pants op mijn eerste run had.

De beast lord chest is ook erg goed en als je mazzel hebt zou ik die zeker niet overslaan (Laatste boss Botanica) als je die niet kan krijgen de Felstalker chest. Alle felstalker parts zijn craftable door een leatherworker dus het kan goedkoper zijn de mats te farmen/kopen en dan iemand te vragen ze te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:57:
Mensen die hier op Kael'thas zitten? Kan wel wat hulp gebruiken.. :P

Gisteravond een avondje gedaan, is echt een vette encounter.
De volgorde van de adds, da's altijd statisch toch? Ik geloof niet dat je zelf de volgorde kan bepalen tho..

Anyway, die adds killen in phase 2, gaat daar nog enige prioriteit aan vooraf?
We killen nu de staff eerst, voor de warlock omdat ie dan niet die conflag krijgt.. Shield voor MT, en Axes omdat die het meest pijn doen.
Het wordt allemaal geAoE'ed en dan wordt die volgerde volgens mij aangehouden.. :P

Na een paar keer oefenen komen we toch al wel met 20+ levenden phase 3 in, maar dan gaat het alsnog fout. De adds spawnen weer, en we worden best geraped door ze. ;)

Is er dan DIEZELFDE volgorde die je aanmoet houden in Phase 1, of moet dit anders zijn? En waar ik al wel achterkwam is ze de normale abilities nogsteeds hebben. Ik zag bij try X dat heel de raid gewoon geconflagged wordt omdat we nog gepacked stonden met AoE..

Iemand meer tips voor dit?
Zorg dat je de adds in phase 1 uit elkaar dood laat gaan, dan zijn ze meteen gesepareerd in p3 en wordt je hele raid niet geconflagd.
Wij zijn er nog steeds niet over uit of in p2 aoe of singletarget dps beter is, meer oefenen dus. Komen sinds gister elke keer p4 in, maar teveel adds/wapens zijn nog up. Had ook te maken met de raid setup, 2 tanks teveel, 1-2 healers teveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Gem schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:55:
Vandaag eindelijk een Nether Drake om op te vliegen (Onyx kleur) , toch vond ik het grinden voor rep bij Netherwing niet zo vervelend. Weet iemand die op Stormrage EU een Veiled Noble Topaz kan "cutten" , ik heb op horde side al rond gevraagd maar geen van de über jewelcrafters hebben dit recipe kunnen bemachtigen. Veiled Noble Topaz is spelldmg en spellhit en is nieuw sinds 2.1, yellow socket dus aardig gek voor een Dotlock :+
Nog meer Stormrage :p dacht al dat Sunar en ik de enige waren hier :p

Zenwen (alliance) kan hem maken en ik geloof Gregg ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Ook al ben ik nog lang geen level 70, en heb ik ook nog lang het geld niet; ooit wil ik een Riding Nether Ray van de Sha'tari_Skyguard fraction. :)

Ohh, en Gem, is er op 't real forum op wow-europe.com niet een topic over (epic) craftable items? Ik weet dat er bij ons (Eonar) zo een is. Misschien staat daar iets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Maranno schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:00:
[...]

Hmmm... Misschien had ik toch mijn Char niet moeten moven van Stormrage > Eonar. :P Maar ja, mijn vrienden (en mijn nieuwe main) zitten op Eonar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:01:
Ook al ben ik nog lang geen level 70, en heb ik ook nog lang het geld niet; ooit wil ik een Riding Nether Ray van de Sha'tari_Skyguard fraction. :)

Ohh, en Gem, is er op 't real forum op wow-europe.com niet een topic over (epic) craftable items? Ik weet dat er bij ons (Eonar) zo een is. Misschien staat daar iets in.
Dat topic is er inderdaad maar de OP's slacken met updaten en lang niet iedereen vermeld zijn nieuw verworven skills daar.

draadje gaat weer veel te snel hier btw :p

[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 06-06-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmzaniac
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-08-2023

Hmzaniac

Evil Admin

agentorangina schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 10:12:
[...]

Deflection & imp TC zijn in de arms tree wel een must, imp HS zie ik het nut niet helemaal van in, want op het moment dat je HS gaat spammen om je rage kwijt te raken heb je meestal toch genoeg [en krijg je er ook genoeg bij.] Natuurlijk, als je nooit 5-man heroics ed doet is imp TC ook weer niet zo nuttig.
imp TC heb ik nu vooral voor karazhan, in heroics heb je het echt niet heel erg nodig. Maar ik kan me voorstellen dat als je alleen maar 25 man raids met een vaste groep doet, dat op een gegeven moment een arms warrior of een offtank in imp TC spect voor de debuff, zodat je zelf die talent points beter kan besteden. Maar zoals al gezegd hebben we niet zo'n vaste groep, dus heb ik liever zelf imp TC.

Overigens is imp HS echt niet heel slecht, ik heb vrijwel al mn actions (devastate, shield slam, revenge) in raids gemacro'ed dat ie een HS moet queuen. En als je dan imp HS hebt betekent dat dat je meer threat op kan bouwen, want zelf op fights als prince en nightbane sta ik vaak genoeg droog.
Het crit talent in fury is zeker een must, ik zie dat veel warriors het niet nemen voor meer points in the prot. tree, maar een goede shield slam crit geeft je gigantisch veel aggro, dus altijd de moeite waard, zelfs voor een tank.
Jep. 5% meer crit is feitelijk 5% meer threat met daarbovenop nog eens extra rage. En de dps van een goede prot warrior moet je echt niet onderschatten, in een gemiddeld karazhan run kom je toch uit op 8 tot 10%, en dat is met vrij goede dps'ers. Het is niet veel, maar het is toch wel een verschil.
De protection tree heb ik bijna hetzelfde, alleen wissel ik imp. def stance & shield wall voor imp. sunder & imp. revenge. Improved sunder is het niet echt waard, maarja ik houd 't maar voor nu. Improved revenge is wel een super-talent [tot in karazhan in ieder geval dan, weet niet hoe 't erna is] ik stun soms meer dan een stunlock rogue ;)
imp revenge heb ik inderdaad tijden gehad toen we net aan heroics begonnen, zeker op hard slaande mobs helpt het echt perfect op je damage intake. Ik heb alleen gemerkt dat we het op een gegeven moment niet meer nodig hadden en dat het soms zelfs slecht was omdat je damage echt heel spiky wordt. Imp defensive stance is niet echt geweldige, maar op sommige bosses werkt het opzich best prettig.
Devastate gebruik ik eigenlijk nooit, 't schijnt zelfs dat er een bug met de sunder refresh is op het moment. Ik gebruik in ieder geval eerder heroic strike ipv devastate als m'n doelwit vol met sunders zit en revenge/shield slam op cd zijn.
Heb je daar een blue post van? Ik heb het nl nog nooit gezien.

Zelf doe ik altijd heroic strike en devastate op hetzelfde moment, de een zit nl op de gcd en de ander niet, dus mbv een macro kan je een devastate doen en een heroic strike queue'n. Als je eenmaal sunders hebt opgebouwd en een beetje een goed kan timen met je shield slam/revenge kan je daar echt bakken met threat (zeg rond de 800-900 TPS op bossfights waar je oneindige rage hebt) mee opbouwen.

Ik heb een WOS-post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sinax en Brenn waarschijnlijk ook wel. Dan heb je meteen de 4 major JC op SR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:02

Valkyre

Kitesurf FTW!

Zjanzjak schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:02:
Actie is reactie?

Mij zul je NOOIT EN TE NIMMER het woord noob tegen een andere speler horen zeggen tenzij het guildie of vriend is maar dan is het gekscherend. Zo ook nooit het gebruik van /spit maar dat terzijde. Hoe vaak ze dan ook de fout in mogen gaan, ik hou er gewoon niet van om mensen af te zeiken, als het niet werkt in een pug en mensen blijven dezelfde fout maken dan is het gewoon sorry maar ik ga er van door want <insert reden> en gl guys.

Trouwens, die beacons, met al een redelijke groep heb je ze eigenlijk niet nodig. ;)
dit is ook de enigste keer dat ik het gebruikt heb, misschien heb je gelijk. maar het is gewoon zo stupid, dat je iets meerdere keren hebt gezegd maar er simpel weg niet geluisterd word, en daardoor de party wiped en dus 15min moet wachten. en dan helemaal op de terug weg.

zag net dat hij een application heeft gedaan bij mijn guild (ben mage leader). heb in het officers gedeelte mijn verhaal gedaan, en sta er zeker open voor. maar ook mijn zorgen geuit.
* niet luisteren
* en iemand beoordelen op gear ipv skill.

nou ja we zullen wel zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Gem schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:55:
Ik kan hem cutten op Stormrage-EU horde. Whisper Bossk maar, vanavond raid avond dus zal online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:00:
[...]

Zorg dat je de adds in phase 1 uit elkaar dood laat gaan, dan zijn ze meteen gesepareerd in p3 en wordt je hele raid niet geconflagd.
Dat doen we al. Dat gaat best redelijk goed :)
Wij zijn er nog steeds niet over uit of in p2 aoe of singletarget dps beter is, meer oefenen dus. Komen sinds gister elke keer p4 in, maar teveel adds/wapens zijn nog up. Had ook te maken met de raid setup, 2 tanks teveel, 1-2 healers teveel.
Phase 3 is? Killen van adds?
Die weapons gingen bij ons allemaal neer, behalve de axe en nog wat.. :P
Hoelang mag je over phase 3 doen, is het voorbij als je de adds dood hebt, of op een ander moment?

Dat conflagged komt waarschijnlijk door een add die niet goed getanked wordt. :)
Aoe werkte bij ons VEEL beter als singletarget dps, omdat het anders echt te sloom is. :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
werd tijd dat er een spellhit gem kwam
vanmiddag maar meteen even 4-6 proberen te fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05-2022
Kapoen schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:12:
[...]

Mmm ik verkoop aardig wat stones. De normale zijn bij ons een beetje uit. De blue stones zijn nu "in".
Ik verkoop voor +/- 50 gold de Luminous Noble Topaz (gisteren het design gekocht), Balanced Nightseye, Jagged Talasite, Sovereign Nightseye, Bold Living Ruby ( de enige de voor 35 gold weggaat.
En nog wat stenen. Ik moet nodig weer eens wat Insightful Earthstorm Diamond maken, want ik denk dat er nu wat meer mensen met een meta slot zijn.
Goed voor mijn gold voorraad

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

[...]

:w Stromrage too ;)

Gnomey en Atlasje :+

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:26:
[...]
Sinax en Brenn waarschijnlijk ook wel. Dan heb je meteen de 4 major JC op SR :)
Er zijn er 5 :p, maar de laatste heeft deze nog niet alle andere wel voor zover ik weet.
QuarK schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:30:
[...]

Ik kan hem cutten op Stormrage-EU horde. Whisper Bossk maar, vanavond raid avond dus zal online zijn.
Aah Sanguine, jullie hebben net een goeie week gehad :p
Atlas schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:46:
[...]

hehe ./wave

[ Voor 13% gewijzigd door Ashrah op 06-06-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:38:
[...]

Dat doen we al. Dat gaat best redelijk goed :)

[...]

Phase 3 is? Killen van adds?
Die weapons gingen bij ons allemaal neer, behalve de axe en nog wat.. :P
Hoelang mag je over phase 3 doen, is het voorbij als je de adds dood hebt, of op een ander moment?

Dat conflagged komt waarschijnlijk door een add die niet goed getanked wordt. :)
Aoe werkte bij ons VEEL beter als singletarget dps, omdat het anders echt te sloom is. :)
p3 is adds killen idd. Daar heb je 3 minuten voor, daarna spawnt Kael.
Wij tanken de mage helemaal aan het eind van de kamer in een hoekje, zoveel mogelijk van alle andere ads weg. Idd om die conflag te voorkomen. Als je ze in p1 goed hebt gepositioneerd, is p3 eigenlijk makkelijk onder controle te krijgen. Jammer dat we gister een tekort hadden aan dps, had veel meer in gezeten anders. Zeker P3 van het gevecht is erg leuk, met de gaze die op random mensen valt. (http://kaelfun.ytmnd.com/) Gevecht is constant in beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Laatst online: 06:58
Bokkie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:21:
[...]

eindproducten worden over het algemeen alleen op aanvraag gemaakt, gezien op ah gooien vaak een te groot risico is, vooral met jewels kan dat een probleem zijn
als je gewoon een stack living ruby's hebt kan je veel makkelijker inspelen op de markt als er geyelled wordt of als je gewhisered wordt
Ja dat dacht ik eerst ook. Nu gooi ik gewoon van elk type rare gem een lading op ah zodat ze altijd beschikbaar zijn. Resultaat: 50% van wat ik plaats wordt niet verkocht. Maar mijn winst is enorm gestegen. Ik gooi meestal ongeveer 30-50 rare gems per dag op ah, met een marge varierend van 5g (op talasite) to 30g (living ruby).

Verder zorg ik gewoon dat ik elke ochtend voor ik naar het werk ga, elke middag als ik thuis kom en elke avond ah leegkoop van alle uncut gems. Op die manier zien mensen ook niet echt dat ze zoveel teveel betalen voor die runed en bright living rubies. Tevens heb ik op deze manier ongeveer 50% van de rare gem markt in handen, en een nog groter percentage bij de gems waar je echt op kunt verdienen (nightseye, star of elune en living ruby).

Het valt me ook op dat je moet opletten wanneer te kopen en te verkopen, koop vaak bakken met gems in het weekend, en verkoop er dan weinig. Blijkbaar ziet iedereen dan te minen en loopt de ah over. Vervolgens worden gems weer schaars door de week, omdat iedereen dan raid (extra vraag, nieuwe epix) en niet farmed. Dus dan kom ik met mijn grote voorraad op de proppen.

Het geld stroomt binnen en ik heb nu onze MT's en mezelf en mijn mede-beer kunnen voorzien van alle primals voor resist gear door ze gewoon van AH te kopen. Ik denk dat ik per dag ongeveer 250-500g verdien, door 3x per dag 20 minuten te handelen.

Enfin, lang verhaal, maar ik kan je echt aanraden om gewoon gems op ah te gooien. Tenzij je echt 24 uur per dag /trade zit te monitoren.

EDIT:
Gems die goed lopen @boulderfist:
Talasite: Jagged(20g) > Enduring > Dazzling > Radiant
Danwstone: Smooth(25g) = Brilliant > Thick > Gleaming = Rigid (great en mystic heb ik nog niet)
Noble Topaz: Potent(45g) > Glinting > Inscribed > Luminous
Nightseye: Glowing(70g) > Royal = Balanced >Shifting > Sovereign
Living Ruby: Runed(80 g) = Bright > Teardrop > Bold = Delicate = Flashing = Subtle
Star of Elune: Solid(80 g) >>> Lustrous = Sparkling = Stormy

[ Voor 13% gewijzigd door FireAge op 06-06-2007 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik gooi alleen veiled noble topaz op de AH, is ook gelijk de enige rare gem die ik kan maken : P

Daarnaast verkopen de 9 sta steentjes nog goed voor 5g+ per stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

barfieldmv schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 08:38:
[...]

Een paar tips,

Volgens mij heb je wat problemen met zoveel mogelijk damage doen.
mhwa 120 met staff .. 150- 220 met moonfire/wrath .. 250 - 350 met starfire .. .. critje rond de 575 - 650 .. dacht ik uit het hoofd .. maar ik zal eens een op waarheid gebaseerd overzicht proberen te maken :D
Als druid kan je het best als Cat door het leven gaan en met Feral skills alles op je pad snel neer slaan. Als bear doe je ongeveer de helft damage ten opzichte van een Cat en dan duren alle gevechten dus meteen 2x zo lang. Ga dan voor +strenght en agility de damage van je wapen doen niet mee (je vecht tenslotte met je klauwen)

Als caster moet je goede gear hebben om voldoende damage te doen, zeker op je eerste character is dat wel eens lastig. (ga voor +intellect en nog meer +intellect en +damage)
ik héb nu dus al voornamelijk +int nog meer +int en flink veel +spi
ik heb dus cast gear .. met cat kan ik een klein beetje meekomen. maar dat is pure backup mijn inziens als mijn mana bijna op is. , of ik een mob wil/moet aanvallen maar op 1/4 - 1/2 mana zit en eigenlijk op de achtergrond wil regennen . en voor eens een sprintje binnen als ik geen travel form kan .. etcetc

mijn bear moet ik misschien eens mee oefenen ,. maar dan nog respec ik er niet voor - ook omdat ik er nu dus echt 0,0 aan gear voor heb .. en geen cash .. maar ik -en ik weet dat ik een van de weinige ben- kan niet overweg met die beer en voel me niet geroepen een short range puur tank persoon te zijn..

cat is leuk en aardig .. maar daarmee doe ik ook maar 3/4 van de damage die ik in normal/moomkin doe .. uit het hoofd hoor

en die gebruik ik ook wel .. maar dan , zoals gezegd , vaak alleen als ik bijna /oom ben
Verder kan je direct (zodra je out of combat bent) nadat je een gevecht heb afgerond gaan drinken. Terwijl je drinkt even kijken waar de volgende mob is en hoe je die gaat aanvallen en dan maar snel door
ik ben inderdaad stukken meer gaan drinken de laatste paar dagen, ik was er op aan het bezuinigen.. geen idee waarom . maar kwam er ondertussen achter dat het een stuk beter is om eerst 5 a 10 seconden te drinken en dan bijvoorbeeld op 1/2 mana aangevallen te worden door zo'n moster die je besluipt in plaats van aangevallen te worden terwijl je op 1/4 of minder zit , uiteraard gecombineerd met 1/2 health ofzo (als het een beetje fanatiek gaat) .. en dan er een potion in moet gooien in een extreem geval.

hoe ik stiekem voornamelijk rondloop is mobje killen . next kill .next kill . tot ik /oom ben . dan ga ik een beetje prutsen met cat / staff .. en als ie dood is regennen/healen .. maar ondertussen ben ik wat meer aan het drinken geslagen

maar dan nog voelt het traag .. het zal wel aan mij liggen ;)
Verder is het starten van een nieuwe character altijd een goed idee, maar stel je dan wel als doel om het te lvlen naar 19 of 29 voor wat pvp gevechten.
op zich een aardige mogelijkheid , maar .. maar ik denk dat gewoon doorraggen in pve , gecombineerd met herbing en mining me toch wat meer gaat opleveren .. probleem aan 19 / 29 pvp (zit overigens op een pve realm) is die shetload aan twinks die er rondlopen en alles afslachten wat beweegt .. voordat ik me daarmee kan meten moet ik weer eerst flink investeren in uber pve / redelijke pvp gear . en tja .. dan is het voordeel van de nog net iets betere pvp gear versus pve gear om daarmee te pve-en al eigenlijk overschaduwd door de tijd die je kwijt bent om die uber pvp gear te krijgen doordat de vijanden met - en veel ervaring - en al volledig voorzien van uber pvp gear gewoon nauwelijks te verslaan zijn . alvorens je marks krijgt . en daarmee pvp gear krijgt .... ( -> Visieuze cirkel ) of mis ik iets ?

en ik denk dat af en toe een boost door guild voor wat pve gear / aangevuld met spul uit de guild bank .. (en daar ligt best een voorraad gezien we toch al een low level helper guild zijn) behoorlijk goed is voor gewoon in pve rondlopen .. en uiteindelijk ik ben van plan deze nieuwe gewoon voornamelijk te gebruiken als financieel hulpmiddel voor me drood ;)
Als laatste raad ik je aan op lvl 47-49 flink wat pvp te gaan doen als druid en daarmee wat goede gear te verzamelen. Daarmee gaat het lvlen een stuk sneller en heb je stukken meer stamina.
dat is inderdaad wel een goede tip :) - alhoewel daar ook het zeer pittig gaat worden om een beetje fatsoendelijk te winnen in pvp .. nouja . we zullen zien .. nog 7 levels eerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Coz
Voor de specc die jij hebt komt pas vanaf lvl 50 enigzins degelijke gear uit. Even doorbijten dus :)
Verder moet je je niet op int focussen, maar op +spelldamage. Hierdoor doen je wraths/moonfire's veel meer damage per hit, waardoor questen veel harder gaat en ook meteen leuker wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Gisteren voor het eerst een heroic gedaan, getanked met een paladin. (+holy paladin, resto druid, rogue en lock)
Shattered Halls voor hun kara-quest om Nightbane te summonen. Verschikkelijk pittig zeg, trash mobs die slaan voor 1k. :P
Helaas had mijn groep bijna geen ervaring met een paladin als tank, dus op verschillende punten wat onenigheid over crowd control en pullen. Anyway, na een wipe op de trash en een wipe op de boss toch neergelegd, en hopelijk m'n guild wat minder warrior tank minded gemaakt. In iedergeval van het weekend heroic mech in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand hier op Arathor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb echt zo'n pleuris hekel aan Shattered halls... vooral de trash voor de 2de baas :/ echt werkelijk te mongool voor woorden... 6 mob groups.. echt tof blizz, bedankt!

kheb hem dus ook nog niet in heroic gedaan

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Druid...

Ik ben tot ongeveer het zelfde level [als Coz] altijd Oomkim/Resto spec geweest, maar toen ben ik toch Feral eens gaan proberen; en ik wil echt niet meer anders (tot lvl70, dan zal ik wel Resto speccen). :)

Bear gebruik ik alleen als ik een Eilte wil killen of wanneer ik onverwachts een mob teveel op me heb. En soms als ik een aantal lowlevel mobs wil killen; dat gaat wel lekker met Swipe.

Cat speel ik nu eigenlijk alleen nog maar in. Lekker van achter de mob besluipen en dan uithalen. Voor de mob uit de stun is, en dmg kan gaan doen, heb ik toch zeker al 1/3 tot 1/2 van zijn HP er af. Na het killen loot oppakken, doorlopen naar de volgende mob, en eer ik daar ben is mijn energy al weer 100%.

Nooit meer downtime dus in Cat. Tenzij ik pech heb of de mob te sterk was, dan is het even extra healen. Verder is er best aardige gear te vinden voor Cat, en het speelt gewoon (iig voor je gevoel) sneller als je niet steeds hoeft te drinken.

Je dmg met Starfire en in Cat als Oomkin is trouwens zo'n beetje te vergelijken als die met een Feral build, alleen omgekeerd. Ik zou zeggen, spec toch (nog eens) Feral en geeft Kitty nog een kans. ;) Ik wilde eerst ook geen Cat, maar na het te hebben geprobeerd op aanrade (thanks eendje ;)) wil ik voorlopig niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:21:
ik heb echt zo'n pleuris hekel aan Shattered halls... vooral de trash voor de 2de baas :/ echt werkelijk te mongool voor woorden... 6 mob groups.. echt tof blizz, bedankt!

Hehe...hunter en mage maakt dit makkelijker. Ping pong kiten ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:24:
[...]

Hehe...hunter en mage maakt dit makkelijker. Ping pong kiten ftw.
1 Lock is goed genoeg voor CC in SH.

Jammer alleen dat zoveel mensen denken dat je percee een Mage/Rogue/Hunter nodig hebt.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

mja je wordt op die manier geforceerd om met een bepaalde groupsetup te gaan voor de CC
beetje heel erg jammer

ben nog niet sl heroic ingeweest na de patch, waren die packs voor de 2e boss daar nou ook generfed?
On_E schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:25:
[...]

Jammer alleen dat zoveel mensen denken dat je percee een Mage/Rogue/Hunter nodig hebt.
mja probeer dat een pug wijs te maken :P

ideale setup =>
Holy pally
warrior/beartank
2x lock
1x shadowpriest

:P

[ Voor 25% gewijzigd door Bokkie op 06-06-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Doel je op die gastjes die in de nis staan na de eerste boss?
Die op een gegeven moment 70% hp hebben?
[...]
prima, maar vertel je hem dan ook dat ie niet de volgende groep pulled met dat ongecontroleerde gefear ;) ;) ;)

[ Voor 29% gewijzigd door vhal op 06-06-2007 14:28 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Het is iets generfd vlak voor de 2e boss in SL heroic.

Ik ben zelf mage, wat dik voordeel geeft voor shattered halls runs, vooral heroic.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Atlas schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 12:46:
[...]

En hier Pastapappie :w

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
deadsy33 schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:27:
[...]

[...]

prima, maar vertel je hem dan ook dat ie niet de volgende groep pulled met dat ongecontroleerde gefear ;) ;) ;)
mja, daar heb je curse of recklessness voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
SH normal:
Tank: Protection Paladin
DPS: Mage
DPS: Mage / Hunter (Ele Shaman)
DPS: Mage / Shadow Priest / Warlock
Heal: Resto Druid of Holy Paladin (Cower voor 2e boss, of extra BoP voor 2e boss)

Geen crowd control nodig.
Liefst 3x mage, AoE ftw :)

[ Voor 10% gewijzigd door Tranzity op 06-06-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

[...]

[...]

nee de groepen daartussen. die in de nissen staan zijn niet zo irritant (behalve als ze gepulled worden door een of andere onverklaarbare reden..)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[..]

recklessness -> coa -> fear

of seduce, maar ik blijf seduce klote vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tranzity schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:32:
SH normal:
Tank: Protection Paladin
DPS: Mage
DPS: Mage / Hunter
DPS: Mage / Shadow Priest / Warlock
Heal: Resto Druid of Holy Paladin (Cower voor 2e boss, of extra BoP voor 2e boss)

eh

als jij 3 mages hebt dan heb je echt wel CC.. dus dat je geen CC nodig hebt is bull

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:33:
[...]
eh

als jij 3 mages hebt dan heb je echt wel CC.. dus dat je geen CC nodig hebt is bull
Mages voor AoE bedoel ik, sheeps zijn onnodig in SH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Heb het toen met 2 shamans, een shadowpriest en een druid-tank gedaan. (en ik dus als lock)

0 wipes, heel SH gecleared, met alleen mijn Fear & Seduce als CC.

En inderdaad was er 1 Fear die nog wat mobs erbij haalde, maar toen ging alleen de tank dood.

Alleen geen idee of dat bij die mobs was die hij bedoelde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Waarschijnlijk doelt 'ie op de groep mobs in die kamer waar er ook een paar liggen te slapen. Die gladiators gaan trouwens tot 30-40% omlaag als je even wacht met pullen.
Bokkie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:26:
ben nog niet sl heroic ingeweest na de patch, waren die packs voor de 2e boss daar nou ook generfed?
Heroic SL is qua trash niet heroic meer te noemen, alleen Murmur kan nog lastig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tranzity schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:34:
[...]

Mages voor AoE bedoel ik, sheeps zijn onnodig in SH.
dus zonder CC doe jij wel even 6 mobs tanken en ze aoe neernuken in Heroic terwijl je healer iedereen up houd?

wat heb jij gesnoven.. ik wil daar ook een beetje van!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
eendje schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:39:
[...]

dus zonder CC doe jij wel even 6 mobs tanken en ze aoe neernuken in Heroic terwijl je healer iedereen up houd?

wat heb jij gesnoven.. ik wil daar ook een beetje van!
Tranzity schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:32:
SH normal:
....
Liefst 3x mage, AoE ftw :)
In SH normal wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 13:59:
@ Coz
Voor de specc die jij hebt komt pas vanaf lvl 50 enigzins degelijke gear uit. Even doorbijten dus :)
Verder moet je je niet op int focussen, maar op +spelldamage. Hierdoor doen je wraths/moonfire's veel meer damage per hit, waardoor questen veel harder gaat en ook meteen leuker wordt.
klopt .. had ik al eens begrepen
en nu is die +spelldamage ook wat zeldzamer .. of ik heb het gewoon nog niet gevonden
eigenlijk moet ik uberhaubt eens gewoon een goede guide zoeken / uitzoeken welke gear ik waarvandaan moet halen .. ik schijn wel redelijke gear te hebben ondanks dat het voornamelijk toeval is

(het is ook nog maar me eerste echte char , en ben met 3 a 4 maand wow nog enigzins noob-ig :+ .. speel het ook alleen maar voor me plezier )
OkkE schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:22:
[snipje]
Je dmg met Starfire en in Cat als Oomkin is trouwens zo'n beetje te vergelijken als die met een Feral build, alleen omgekeerd. Ik zou zeggen, spec toch (nog eens) Feral en geeft Kitty nog een kans. ;) Ik wilde eerst ook geen Cat, maar na het te hebben geprobeerd op aanrade (thanks eendje ;)) wil ik voorlopig niet anders.
kitty vindt ik inderdaad ook wel lief <3
maar dan toch maar eens een gear set daarvoor zoeken .. respec voor kitty is waarschijnlijk niet direct nodig .. (kost me nu volgens mij 20 of 25 .. dus .. allen daarom al liever niet ;) ) .. denk dat ik het met (weet ik veel welke) stats wel bijtrekken - of laat ik het anders zeggen .. als ik respec wil ik eerst gear .. want anders schiet het nog niet op

@OkkE , maar anderen mogen ook ;)
misschien wil jij als druid een vluchtige blik werpen op mijn armory pagina (kan hiervandaan er niet op , laat staan linken .. sorry . ( aggramar , cozwise ))

ik vraag je echt niet om een complete gear uit te zoeken hoor . maar als je iets te binnen schiet voor mij ...

- binnenkort voor het eerst naar uld(aman ? ) en nog een keer naar .. ( die ene met die trap aan het eind en die mega chaos battle waarbij je wat allies helpt) ..

daar zal ook eea te vinden zijn voor mijn level

ach .. het valt allemaal wel mee ergens , ik moet gewoon zoals Hijzelf zei , eens doorbijten :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
normal sh is niet moeilijk, alleen fucking saai
Warbringer O'mrogg maakt een hoop goed though ^^

* Left head: Me hungry!
* Right head: You always hungry. That why we so fat!

* Left head: You stay here. Me go kill someone else!
* Right head: That's not funny!
* Left head: Ha ha ha.

* Left head: This one die easy!
* Right head: That's because I do all the hard work!

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

heh dat zou ik wel eens willen zien dan in heroic mode ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
* Right head: Where are we going, he was as good as dead?
* Left head: I'm bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:06
Eigenlijk vind ik dat het enige lastige aan SH, voor de rest best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Zjanzjak schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:14:
[...]

Eigenlijk vind ik dat het enige lastige aan SH, voor de rest best goed te doen.
heb pas trail of merci gedaan, lastig maar te doen :P

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Niet zo heel lastig eigenlijk die trials, alleen Arcatraz blijft irritant met de hogere kans op dubbele pulls.

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 06-06-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 14:59:
kitty vindt ik inderdaad ook wel lief <3
maar dan toch maar eens een gear set daarvoor zoeken .. respec voor kitty is waarschijnlijk niet direct nodig .. (kost me nu volgens mij 20 of 25 .. dus .. allen daarom al liever niet ;) ) .. denk dat ik het met (weet ik veel welke) stats wel bijtrekken - of laat ik het anders zeggen .. als ik respec wil ik eerst gear .. want anders schiet het nog niet op
Ah ja. Als je al een aantal maal gerespecced hebt, dan kan het een dure grap zijn. Zeker op zo'n level.
@OkkE , maar anderen mogen ook ;)
misschien wil jij als druid een vluchtige blik werpen op mijn armory pagina (kan hiervandaan er niet op , laat staan linken .. sorry . ( aggramar , cozwise ))

ik vraag je echt niet om een complete gear uit te zoeken hoor . maar als je iets te binnen schiet voor mij ...
Jouw Armory linkje

Ik weet niet echt veel gear voor een Oomkin, daarvoor kan je denk ik het beste zoeken op Wowhead met als filter +Spelldmg. Maar voor Feral zou ik vooral naar +Agi en +Str kijken, of natuurlijk de ".. of the Tiger" en ".. of the Monkey" bijvoorbeeld. En als je het tegen komt de +AttackPower. Daar zit je wel goed mee.

Waar ik op dat level ook gelijk mee begonnen ben, is 2 setjes verzamelen. Een Feral en een Healing; want als Feral kan je nog best goed healen (iig in de dungeons t/m BRD, rest niet geprobeerd nog).

Toevoeging:
Als je namelijk een set neemt, dan heb je - zoals jij nu ook - een aantal healing items, een aantal Freal items, etc. Maar niet één set die het maximale uit die form haalt. :)
- binnenkort voor het eerst naar uld(aman ? ) en nog een keer naar .. ( die ene met die trap aan het eind en die mega chaos battle waarbij je wat allies helpt) ..

daar zal ook eea te vinden zijn voor mijn level
Uldaman en Zul'Faruk (ofzo). :) Daar is volgens mij ook weinig leuke +Spelldmg te krijgen, helaas. Al heb ik er zelf nooit zo op gelet, aangezien ik dus Feral ben gegaan.
ach .. het valt allemaal wel mee ergens , ik moet gewoon zoals Hijzelf zei , eens doorbijten :D
Sja, dat is ook wel zo. Maar toch merkte ik wel een heel groot verschil tussen mijn ik-doe-maar-wat build, die een beetje Oomkin/Resto was, en mijn Feral. :D

[ Voor 5% gewijzigd door OkkE op 06-06-2007 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
Exitium schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:31:
Niet zo heel lastig eigenlijk die trials, alleen Arcatraz blijft irritant met de hogere kans op dubbele pulls.
Heroic shattered halls doet erg auw met assassins. 1 x gehad bij een beastmaster (met 2 non lites hondjes pull) dat er 3 assassins bijkwamen. Dan ga je erg snel dood kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:13:
[...]

heh dat zou ik wel eens willen zien dan in heroic mode ;p
Daar ging het niet over. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35

die pulls zijn heerlijk op heroic O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Even aansluiten op het kitty-verhaal: De downtime in catform wordt pas echt nihil wanneer je op lvl 42 (of was het nou 43 :o ) je improved LotP hebt volgegooid. Tot die tijd is het nog af en toe aanmodderen met shiften uit catform om een regrowth/rejuv op jezelf te gooien en weer terug te shiften. Maar met die heerlijke healthregen on crit ga je vanaf dat level zelden nog onder de 50% HP.

Ikzelf heb zelfs altijd 11 punten in resto gehad, dus ik ben pas op lvl 53 echt snel gaan levelen. Furor voor de initial 40 energy on shift, 70% interruptresist op je heals mocht het toch te heavy worden en Omen of Clarity voor de geregelde gratis shred/claw. Als die proct tijdens je initiele pouncestun heb je soms mobs al down voordat je stealthcooldown over is.

Wat gear betreft moet je je eigenlijk gaan focussen op roguegear: agi, ap, sta, crit (waarbij je de laatste 3 stats een beetje mag uitwisselen, heb er tijdens het levelen niet direct een uit zien springen tov de andere stats). Nou ben ik zelf altijd een ontzettende sta-hoer geweest, dus ik kan me voorstellen dat andere mensen je zullen aanraden om je puur op agi en ap/crit te focussen, maar ik heb altijd die paar extra HPtjes toch lekker gevonden :)

Anyway, verzamel vanaf nu als je geen super-gearupgrades kunt krijgen van quests leuke leather gear met agi (don't bother AHing) en respec zo rond lvl 51 als je weer wat meer goldz0rz hebt naar een 0/31/11 build en go nuts in kitty. Ik denk dat je 't volhoudt tot ver in de 60, wat zeg ik.. tot lvl 70.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:01:
Warbringer O'mrogg maakt een hoop goed though ^^
humor in wow is wel goed te doen
alleen veel te schaars i.m.h.o.

het moet natuurlijk ook geen monty python, of random sierra spel , of serious sam ,grand theft auto of .... whatever worden - in de zin van het het authentieke sfeertje moet er niet onder lijden.. maar een beetje meer humor behalve dan in geinige namen en zeer zeldzaam grappige opmerkingen als je rondloop of de zeldzame npc's (bijvoorbeeld dat kind die achter die achtervolgd wordt in barrens (of je juist zelf achtervolgd) / sommige opmerkelijke stukjes in de verhaaltjes in quest (book/scroll/etc) items / nouja .. je kent wel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<<--Arathorian, Ally side op Lecram (main) en Stockholder (halve main) meestal ;) Jij?

Wat betreft die Trials, daar zijn we nu dus ook mee bezig en gisteren dus ook SH heroic ingegaan. Op zich goed te doen met goeie CC (1 lock genoeg CC???) maar die Ogre kan me dus serieus gestolen worden. :( Kolere wat voor tactic moet je daar gebruiken? We hebben vanalles geprobeerd eigenlijk, van nuken tot easy going en wat niet, tijd voor de trial geen super met hele fijne pace maar die boss verziekte t geheel lekker tbh. In t weekend maar ns terug en hopen dat we t kunnen doen zoals de andere grp die gisteren SH heroic deed, die one-shotten die boss. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff over dat nieuwe arena set verhaal...waar kan ik info ervan terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar pagina's terug ging het over dat er veel rogue's zijn

Ma ik vind het wel raar
In het begin 1-40 zie je er best veel , op level 70 zie ik er bijna geen 1 lopen bij ons op de server

Gisteren zat ik 45 min te zoeken na een level 70 rogue omdat ik iets wou vragen

weetje wat ik niet snap waarom blizz niet zoveel daggers in de spel zet >< :(
in instance dan , ik heb nu deze ding nodig
http://www.wowhead.com/?item=12791

En BRD duurt al zo lang , de drop rate ervan is 7.9

Dus moet je heel veel geluk hebben :S

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:51:

Ma ik vind het wel raar
In het begin 1-40 zie je er best veel , op level 70 zie ik er bijna geen 1 lopen bij ons op de server

*kopt in

Ze zijn in stealth duh! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Exitium schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:31:
Heb Arcatraz alleen heroic gedaan na de nerf, maar welke dubbele pulls heb je het over? Want eigenlijk is die instance vrij eenvoudig geworden en heb zelf amper (alleen door een foutje) dubbele pulls daar gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door morpheus op 06-06-2007 15:55 ]

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Imp. LotP is inderdaad echt geweldig! :)

Ik heb trouwens begonnen met de hele Feral tree volstoppen voor Mangle (minimaal 41 pnt), nu totaal 43 punten.

Toen nog dat ene puntje in Balance voor Nature's Grasp, waar ik toch wel erg blij mee ben. Zet 'm aan voor je een lastige fight aan gaat, of als het heet wordt onder de voeten, en je hebt weer een kans op wat tijd voor een heal.

Nu ben ik de Resto aan het vullen met de overige puntjes.

Zoals ik zei; ik heb twee setjes, een Feral (om te levellen) en een Healing. Tot nu toe nog geen problemen gehad, en mijn Druid (Armory pagina*) bevalt nog altijd.

* Ik zou nu trouwens o.a. Shredding Attack droppen en Ravage Fury nemen. Maar vind het zonde om weer te respeccen.

[ Voor 19% gewijzigd door OkkE op 06-06-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:07

Dhrax

Prog Lord

Ik snap je iiritatie ;)

Ik vind zelf ook dat Blizzard af en toe de weg kwijt is in sommige stukken van instances, vooral de gang in SH met de 6 mob groups, de kamer voor de 2nd Boss in SL en de brug naar de last boss in Mech irriteren mij enorm. Ik snap dat er wat uitdaging in moet zitten maar ik praat nu over normal-mode wat ik zelf vooral met een pug al redelijk lastig vind. Als 1 of 2 mensen de fout in gaan dan is het eigenlijk al een gegarandeerde wipe.

Paar dagen terug Slave Pens heroic gedaan met wat vrienden en wat PUG mensen, wat een ellende zeg ... ik ben zelf Holy Priest maar ik vind er gewoon echt niks meer aan. Ik kan gewoon niet lekker relaxed spelen in heroics zonder constant als een gek te lopen healen en shielden om mensen in leven te houden, en zoals iedereen weet ... de Priest is altijd de pineut, ook als je niet de aanleiding bent van een wipe.

Vind echt dat Blizzard met sommige instances de plank heeft misgeslagen :(

Iemand dezelfde gevoelens hierbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
morpheus schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:55:
[...]

Heb Arcatraz alleen heroic gedaan na de nerf, maar welke dubbele pulls heb je het over? Want eigenlijk is die instance vrij eenvoudig geworden en heb zelf amper (alleen door een foutje) dubbele pulls daar gehad.
Is ook door fouten, maar pak de kamer van de eerste boss maar bijvoorbeeld. Veel lopende mobs en weinig ruimte om veilig te kijken. Heb Arca met een stuk of vijf verschillende tanks gedaan en allemaal hadden ze daar wel één of twee dubbele pulls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tnx!
laat ik die meteen maar eens in me sig zetten :')

edit .. damn . laatst wachtwoord vergeten gedaan en nog niet veranderd
dus dat moet ik alsnog thuis doen :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Nu online
belfrink schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:03:
[...]

Ik snap je iiritatie ;)

Ik vind zelf ook dat Blizzard af en toe de weg kwijt is in sommige stukken van instances, vooral de gang in SH met de 6 mob groups, de kamer voor de 2nd Boss in SL en de brug naar de last boss in Mech irriteren mij enorm. Ik snap dat er wat uitdaging in moet zitten maar ik praat nu over normal-mode wat ik zelf vooral met een pug al redelijk lastig vind. Als 1 of 2 mensen de fout in gaan dan is het eigenlijk al een gegarandeerde wipe.

Paar dagen terug Slave Pens heroic gedaan met wat vrienden en wat PUG mensen, wat een ellende zeg ... ik ben zelf Holy Priest maar ik vind er gewoon echt niks meer aan. Ik kan gewoon niet lekker relaxed spelen in heroics zonder constant als een gek te lopen healen en shielden om mensen in leven te houden, en zoals iedereen weet ... de Priest is altijd de pineut, ook als je niet de aanleiding bent van een wipe.

Vind echt dat Blizzard met sommige instances de plank heeft misgeslagen :(

Iemand dezelfde gevoelens hierbij ?
Volgens mij mis je gewoon een stukje niveau / gear. Heroics zijn relatief simpel MITS je non PUG gaat en de mensen hun class vestaan. 't vraagt gewoon wat focus en slave pens is 1 van de simpeler heroics. Heb het zelf al een keer gecleared met 3 druids en 2 mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:42:
[...]

<<--Arathorian, Ally side op Lecram (main) en Stockholder (halve main) meestal ;) Jij?

Wat betreft die Trials, daar zijn we nu dus ook mee bezig en gisteren dus ook SH heroic ingegaan. Op zich goed te doen met goeie CC (1 lock genoeg CC???) maar die Ogre kan me dus serieus gestolen worden. :( Kolere wat voor tactic moet je daar gebruiken? We hebben vanalles geprobeerd eigenlijk, van nuken tot easy going en wat niet, tijd voor de trial geen super met hele fijne pace maar die boss verziekte t geheel lekker tbh. In t weekend maar ns terug en hopen dat we t kunnen doen zoals de andere grp die gisteren SH heroic deed, die one-shotten die boss. |:(
Om'rogg (sp?) is te simpel (ja ook op heroic) als je weet hoe hij werkt.

Laat de tank em aanvallen en zoveel mogelijk agro krijgen, dps doet niks, alleen de healer doet wat, en het liefst zo min mogelijk. Zorg dat de tank altijd een volle rage bar heeft.
Zodra Om'rogg van hoofd wisseld, zal hij bij een goeie tank op de tank blijven omdat hij zo'n grote voorsprong in agro heeft. Gaat hij toch naar de healer of een van de dps (die tot dan toe nog niks hebben gedaan) gaat, dan moet die volle rage bar genoeg zijn om hem terug te geven aan de tank.

Ga als je agro hebt nit lopen kiten, loop naar de tank en neem je klappen als een man.
Als het hoofd voor de tweede keer gewisseld is, en de tank weer agro heeft, dan mag de dps beginnen.

Op deze manier is het gevecht echt simpel. Je kunt hooguit de pech hebben dat ie bij de eerste hoofd wisseling voor iemand in cloth gaat, kan zijn dat die persoon het dan niet overleeft, maar das geen ramp, want veel dps heb je niet nodig. (mocht het je priest zijn, dan :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheers. nog even zien wat ik ermee doe , respeccen klinkt soms wel verleidelijk .. maar aan de andere kant hoewel ik er wel over zat te mopperen vindt ik het balanced . moonkin . long distance moofire , entangle , insect dot ding , starfire , wrath .. rinse repeat
ergens wel heerlijk om te doen .. maar het is geen snel iets (ik wíl wat dat betreft ook niet eens super snel levelen .. maar een beetje vaart houden tijdens een instance/ groep mobs .. daar zit ik dus een beetje mee ..en dat veel meer drinken zal al een sterke verbetering opleveren denk ik ;) )
Anyway, verzamel vanaf nu als je geen super-gearupgrades kunt krijgen van quests leuke leather gear met agi (don't bother AHing) en respec zo rond lvl 51 als je weer wat meer goldz0rz hebt naar een 0/31/11 build en go nuts in kitty. Ik denk dat je 't volhoudt tot ver in de 60, wat zeg ik.. tot lvl 70.
leatherskill @ 255 ^^ :9
(of zoiets .. dacht ik uit het hoofd)

zal er nog eens over nadenken om te respeccen .. maar dat doe ik toch niet voordat ik gear heb , en ik vrees dat tegen de tijd ik een redelijke feral set heb ik al bijna 50 ben :P en dan weer zoiets zal hebben van .... ;)

de eerst volgende paar talent points gaan toch in 'minder mana voor spells' dus .. gewoon doorbijten en afwachten ...

uiteindelijk is het waarchijnlijk heel simpel dat ik íéts te veel op me druid rondgelopen heb de laatste tijd
de rest van de week even met mage spelen , dan 3 weken vakantie
en het zal me niets verbazen dat ik daarna met veeeel meer drinken dan ik nu doe (volgens mij heb ik met de laatste stack drinks ongeveer een maand gedaan ;) ) .. al niets meer te zeuren zal hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:12:
[...]
Tnx!
[...]

laat ik die meteen maar eens in me sig zetten :')

edit .. damn . laatst wachtwoord vergeten gedaan en nog niet veranderd
dus dat moet ik alsnog thuis doen :D
Hey, wat me opvalt is dat je geen trinkets hebt. Nou zijn die er nog niet veel, maar er zijn er 2 beschikbaar die een absolute must zijn voor een feral druid, dus als je van plan bent te respeccen. (of sowieso, want het is altijd beter als helemaal niks) dan moet je http://thottbot.com/i21758 halen

Helenia Olden, in Theramore verkoopt de trinkets, niet altijd available, maar ga er gewoon is naar toe en kijk of ze te koop zijn. Andere is http://thottbot.com/i21760 vandezelfde vendor.

Allebei perfect voor druid van jouw level, 1 voor bear form, 1 voor cat form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
ImdaMned schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:20:
[...]

Volgens mij mis je gewoon een stukje niveau / gear. Heroics zijn relatief simpel MITS je non PUG gaat en de mensen hun class vestaan. 't vraagt gewoon wat focus en slave pens is 1 van de simpeler heroics. Heb het zelf al een keer gecleared met 3 druids en 2 mages.
Het spijt me, maar eensch. Ik doe tegenwoordig amper normal runs meer tenzij een lagere guildie nog wat rep nodig heeft. Over het algemeen clearen we een willekeurige non-heroic binnen een uur. SH is een van de fijnste, mijn record staat op 44 minuten. En dan ga je dus echt niet aan cc doen. Gewoon derin duiken en de boel dood swipen.

En bij de heroics zit ook nog maar weinig uitdagingen sinds de patch :(. SH voor de quest is nog een uitdaging omdat je dan een tijdslimiet hebt. BM heb ik nog niet gedaan sinds de patch, daarvoor was het te gaaf (nooit gelukt trouwens), Durnholde was ook gaaf (ook nooit afgemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
FireAge schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:22:
[...]

Om'rogg (sp?) is te simpel (ja ook op heroic) als je weet hoe hij werkt.

Laat de tank em aanvallen en zoveel mogelijk agro krijgen, dps doet niks, alleen de healer doet wat, en het liefst zo min mogelijk. Zorg dat de tank altijd een volle rage bar heeft.
Zodra Om'rogg van hoofd wisseld, zal hij bij een goeie tank op de tank blijven omdat hij zo'n grote voorsprong in agro heeft. Gaat hij toch naar de healer of een van de dps (die tot dan toe nog niks hebben gedaan) gaat, dan moet die volle rage bar genoeg zijn om hem terug te geven aan de tank.

Ga als je agro hebt nit lopen kiten, loop naar de tank en neem je klappen als een man.
Als het hoofd voor de tweede keer gewisseld is, en de tank weer agro heeft, dan mag de dps beginnen.

Op deze manier is het gevecht echt simpel. Je kunt hooguit de pech hebben dat ie bij de eerste hoofd wisseling voor iemand in cloth gaat, kan zijn dat die persoon het dan niet overleeft, maar das geen ramp, want veel dps heb je niet nodig. (mocht het je priest zijn, dan :( )
Wij nuken gewoon, hij haalde de tweede switch niet eens de laatste keer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:51:

Ma ik vind het wel raar

weetje wat ik niet snap waarom blizz niet zoveel daggers in de spel zet >< :(
in instance dan , ik heb nu deze ding nodig
http://www.wowhead.com/?item=12791

En BRD duurt al zo lang , de drop rate ervan is 7.9

Dus moet je heel veel geluk hebben :S
Kan kloppen. Vergeet niet dat er een hele hoop echt beroerde spelers zijn. Die levelen niet in 3 maanden naar 70, die zitten eindeloos in de stad, checken elke dag de AH en hebben dus nooit meer dan 1g. Het duurt ze maanden om op 30 te komen, een half jaar voordat ze de 40 halen, want ze zijn niet gefocused dus als ze naar de barrens lopen zijn ze het na 10 minuten alweer zat en gaan ze terug om te pvp'en. Uiteindelijk gaat het zo langzaam dat ze voordat ze 40 zijn een nieuw character aanmaken en weer alles opnieuw doen, en dat zijn meestal rogues of warriors. Hierdoor heb je een hoop hopeloze rogues tussen de 1 en 20, vooral in westfall.

Ik geloof dat een barman shanker een top wapen was in 2005 of zo. Sindsdien zijn er zat 40 dps daggers bijgekomen die het onnodig maken deze te krijgen. Zowiezo is het moeilijk, in BRD heb je de bar vol met neutrale dwarves. Je kan de barman aanvallen en doden en deze dagger krijgen, maar dat aggrot alles, dus is het eigenlijk alleen leuk als solo rogue die snel kan vanishen. Een groep zal er 100% zeker een enorm probleem van maken als iemand zomaar de bargasten of de barman aanvalt en de groep hierdoor wiped. Dat gebeurt gewoonweg nooit, normaal laat je die met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:55
ImdaMned schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:20:
[...]

Inderdaad is het gear en niveau. Ik kan niet oordelen over Heroics of TBC raid instances, maar wat me wel opvalt is dat het niveau van pickups zo dramatisch is over het algemeen.
Ik speel momenteel casual op genjuros, maar waar is de tijd dat je nog scholo / strat / DM pickups kon vinden die er gewoon lekker doorheengingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 15:42:
[...]

ally side: Fyllan (main) en Zadín

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ik loop al een tijdje met de gedachte een horde char te beginnen, ben er alleen nog niet helemaal uit welke class. Ik loop te twijfelen tussen een koe druid, een koe hunter of een troll mage. Zit een behoorlijk verschil tussen, maar de keus is lastig zat voor me. Ik heb een 70 pala, 62 lock en 51 priest als hoogste chars op het moment. Verder een 27 hunter, 29 druid en 21 mage (alliance) die me alledrie op zich wel bevallen. (alleen het petverhaal bij een hunter viel nogal tegen, maar dat bleek aan m'n addons te liggen :+) Iemand die me ergens in kan praten? :P

Iemand met een vierde optie mag ook nog, maakt de keus wel lastiger maar ach.. :9

[ Voor 8% gewijzigd door Exitium op 06-06-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:39:
Ik loop al een tijdje met de gedachte een horde char te beginnen, ben er alleen nog niet helemaal uit welke class. Ik loop te twijfelen tussen een koe druid, een koe hunter of een troll mage. Zit een behoorlijk verschil tussen, maar de keus is lastig zat voor me. Ik heb een 70 pala, 62 lock en 51 priest als hoogste chars op het moment. Verder een 27 hunter, 29 druid en 21 mage (alliance) die me alledrie op zich wel bevallen. (alleen het petverhaal bij een hunter viel nogal tegen, maar dat bleek aan m'n addons te liggen :+) Iemand die me ergens in kan praten? :P
Als je hunter wil spelen hebben orcs en trolls de goede racials. Tauren hebben alleen racials die niet nuttig zijn (warstomp voor pvp), want wat moet je met +15 herbalism of wat meer health. In het algemeen denk ik altijd als ik een orc of troll hunter zie dat dat vast wel een goede is, terwijl me keer op keer bevestigd is in instances dat tauren hunters gewoon domme koeien zijn die nauwelijks weten waar ze mee bezig zijn.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.