[Multiplatform] Star Wars: The Force Unleashed

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 21.811 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:45

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Ah, mijn bestelling van Gamehubs is net aangekomen. Zal dus bij de rest ook wel aankomen binnenkort. Mooie service van Gamehubs *O*

/me Heeft weer wat te doen in het weekend

Xbox Live ID:Notna8310

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-05 15:37
Notna schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:30:
Ah, mijn bestelling van Gamehubs is net aangekomen. Zal dus bij de rest ook wel aankomen binnenkort. Mooie service van Gamehubs *O*

Dit is zeer goed nieuws en ook best wel snel! Vanavond lekker losgaan dus!

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:05

Willybubba

Nut up or shut up.

DarkShadow schreef op woensdag 24 september 2008 @ 12:13:
heb nu de eerste 3 jedi's verslagen en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk wel van geniet. Vind het een mooie game. Inderdaad is de diepgang beperkt en heeft het zijn flaws, maar toch voelt het aan als een solide experience. Daarnaast vind ik het verhaal wel ok.
Verhaal wordt alleen maar beter na dat punt. Ik ben nu bijna klaar en ik vermaak me er toch echt wel mee. Het is geen 8+ game maar de 4 van gamer.nl slaat ook nergens op.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Notna schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:30:

Ik heb de mijne al een week binnen :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-05 19:56
hey laatste level weet ik niet wat ik moet doen met die ringen. Moet ik er voor zorgen dat beide ringen niet bewegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-05 15:50
Ik begin wel met de WII versie, daarna ruil ik hem voor de PC versie... kunnen de graphics ook niet tegenvallen en word het weer wat moeilijker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Vandread schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:18:
Ik begin wel met de WII versie, daarna ruil ik hem voor de PC versie... kunnen de graphics ook niet tegenvallen en word het weer wat moeilijker :9
Als er een PC versie was, dan had dat een mooie oplossing geweest. Maar als je de TS gelezen had:
• Welke platforms komt de game op uit :?
Bijna op alle :9

quote:
The game will be released on the next-gen consoles, PS3 and Xbox 360 as well as PS2, PSP and Nintendo DS and Wii
en
• Why Force Unleashed is not on PC

Finally we have a confirmed reason for why The Force Unleashed will not be released for PC. The producer of Force Unleashed, Cameron Suey, in an interview with Videogamer.com, stated that it would be too hard to develop a game which could satisfy both killer gaming rigs and outdated ones.

“The PC being the gaming platform that it is, someone with a $4,000 high-end system would definitely be able to play the Euphoria, the DMM and really technical elements of the game. But someone with a low-end PC would have a watered down experience, they would have to turn all the settings down and it wouldn’t be the same game,” Suey said.

One might ask why not give the PC version a more scaled down version of the game so that it would reach a wider install base, well Suey says that would not be taking advantage of what the $4,000 rigs can do, so “it’s going to be not as good or only for a select few people.”

However don’t get too down as Suey did have some good things to say about the PC in LucasArt’s future. “That said we’re definitely not out of the PC market. It’s just with our choice for this game, with the known quantity for the consoles, and every console is the same with the same processing power, it made sense for us to develop for those consoles.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Aaiaai, had wat hier en daar over releasedata gezien waar vaak ook PC tussen stond.
Wat een lame ass excuse om te beweren dat je een 4k$ pc nodig hebt, neem er maar gif op in dat een pc van 800 euro het prima zal trekken. Iedereen klaagt over hoe lelijk de Wii versie is en dan zo'n lame ass excuse voor de pc hebben. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij moet je daar dan ook lezen: "We hebben geen zin om een single player only game naar PC te brengen omdat toch niemand 'm koopt en iedereen 'm kopieert."

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Willybubba schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:52:
Volgens mij moet je daar dan ook lezen: "We hebben geen zin om een single player only game naar PC te brengen omdat toch niemand 'm koopt en iedereen 'm kopieert."
Dat sowieso maar ze zeggen dat ze de gameplay van TFU niet goed kunnen overbrengen omdat de hardware van de pc zo verschillend is, low/mid/high range pc's.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-05 18:59

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Rorata schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:55:
hey laatste level weet ik niet wat ik moet doen met die ringen. Moet ik er voor zorgen dat beide ringen niet bewegen?
Je moet daar Force Grip gebruiken en ze één voor één draaien totdat je een soort van 'klik' hoort, als je dit bij allemaal hebt gedaan (ze staan dan allemaal over elkaar), komen er 2 bruggen, uit de kant waar je staat en uit de overkant, hier kun je overheen lopen/springen en dan kun je verder. Dit alles moet je dus 2 maal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
MrVegeta schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:54:
[...]
Dat sowieso maar ze zeggen dat ze de gameplay van TFU niet goed kunnen overbrengen omdat de hardware van de pc zo verschillend is, low/mid/high range pc's.
Het gaat niet omdat het zo verschillend is maar omdat ze vinden dat je op een lower end pc niet "the full shizzle" te zien krijgt (dus je ziet het dan net als op de Wii..... :') )
But someone with a low-end PC would have a watered down experience
Als het teveel werk is vind ik het grappige dat meneer Newell de PS3 vervloekt en de PC erboven verkiest ( ex MS'er natuurlijk maarja :P wel een toonbeeld van een maker die games brilliant schaalbaar maakt tov de specs van een pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:55

Player1S

Probably out in the dark

Om niets te verklappen voor anderen.....

spoiler:
waarom is die Kota eigenlijk de connectie met de Force kwijt? Enkel omdat ie blind is (wat je in het eerdere filmpje trouwens niet ziet waarom)?? Beetje raar, vooral omdat je in deel 3 Luke ziet trainen met een helm op om zo "blind" te leren vechten. Iemand met iets meer kennis van de star wars universe die hier een antwoord op heeft?

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261196

MrVegeta schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:54:
[...]

Lol, mijn PC was een half jaar geleden 1150 euro, en alle spellen die ook op de consoles uitgekomen zijn draait ie moeiteloos, op 1900:1200 met meer detail/scherpere textures/AA. Dus om dan te gaan roepen dat je voor dit spel ineens een PC van 4000$ (Dollar is kut, maar dan nog) nodig hebt om alles op zn hoogst te draaien is gewoon een pertinente LEUGEN.

Maar goed, gelukkig voor deze poeppratende mevrouw heeft het gros van de mensen er toch (te) weinig verstand van zodat ze lekker weg kan komen met haar naar faecalien riekende uitspraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

L1nt schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:48:

spoiler:
waarom is die Kota eigenlijk de connectie met de Force kwijt? Enkel omdat ie blind is (wat je in het eerdere filmpje trouwens niet ziet waarom)?? Beetje raar, vooral omdat je in deel 3 Luke ziet trainen met een helm op om zo "blind" te leren vechten. Iemand met iets meer kennis van de star wars universe die hier een antwoord op heeft?
spoiler:
Hij is zijn connectie kwijt met de Force omdat hij verslagen is door een Sith. Heb je als speler zelf eerder in het spel gedaan. Hij heeft eigenlijk wel nog een connectie met de Force, want voor een blinde vecht hij best wel nog aardig mee aan je zijde in dat level :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

DarthDavy schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 14:10:
[...]

spoiler:
Hij is zijn connectie kwijt met de Force omdat hij verslagen is door een Sith. Heb je als speler zelf eerder in het spel gedaan. Hij heeft eigenlijk wel nog een connectie met de Force, want voor een blinde vecht hij best wel nog aardig mee aan je zijde in dat level :P
spoiler:
ik wist dat ik hem heb verslagen maar vond het beetje gek allemaal. Vooral dat ie nu zo cynisch is terwijl hij eigenlijk al weet dat hij onderdeel zou zijn van mijn toekomst. Had eerder verwacht dat ie mij wel had verwacht op dat punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 13:23

MetalPool

Boe!

Willybubba schreef op donderdag 25 september 2008 @ 15:43:
[...]

Het is geen 8+ game maar de 4 van gamer.nl slaat ook nergens op.
Daarom neem ik gamer.nl al een tijdje niet meer serieus |:(

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb hem vandaag gekocht, zojuist het laatste level gehaald. Erg kort! maar WAAUW wat een game! :D echt leuk dat het het verhaal tussen EP 3 en 4 vertelt :D (ik heb het wel op het makkelijkste niveau gespeeld, maar 9 uur voor een spel is zelfs op easy erg weinig)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Cross post met de review op de FP:

Ik heb 'm gisteren uitgespeeld, op de normale moeilijkheidsgraad (Sith Warrior las ik 't goed heb). Ik heb me toch wel erg vermaakt met dit spel. Overigens had ik het Light Side-einde.

Maar, je zegt ergens dat de normale vijanden niet zo moeilijk zijn. Vind ik niet persé. Er zijn gedeelten waar je inderdaad fluitend doorheen gaat, maar die kunnen gevolgd worden door enorm frustrerende stukken met heel veel (bijvoorbeeld) Purge Troopers die tegen de Force kunnen (en inderdaad met Force Lightning een probleem hebben), maar een kamer vol van die lui is toch een beste kluif (zie bijvoorbeeld de eerste kamer van het laatste level).

De balans is een beetje zoek in het spel vind ik. Zo is de tweede Rogue Jedi die je moet doden als Apprentice
spoiler:
Kazdan Paragus op Raxus Prime
echt bijna niet te doen, maar zijn de Bosses daarna tot aan de één na laatste
spoiler:
(Darth Vader)
piece of cake.

Maar goed, dat is gezeur. Ik heb overigens ook niks aan bugs gezien, terwijl ik daar elders online nog best klachten over lees.

Hoewel, één dingetje was denk ik wel een bugje.

spoiler:
Bij het naar beneden Force-en van de Star Destroyer stond ik helemaal links van het scherm, en ik blies met Lightning een motor op die langszweefde. De knal daarvan resulteerde in een schokgolf die me over de grond liet glijden, en ik gleed zo door één of andere barriere van het spel zelf waardoor ik als het ware naast het speelbare gedeelte van eht level stond maar wel nog IN het level. Ik kon niks meer raken en niks kon mij nog raken. Ik was not amused, gezien ik de Star Destroyer bijna down had. Ik was nog not amuseder toen het daarna weer gebeurde maar toen aan de réchterkant van het scherm.

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:01
Ben nu bij zon level dat je dat schip naar beneden moet halen. Ik hoorde dat dat vrij lastig was, enig idee waar ik op moet letten?

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Lees een paar pagina's terug daar staan enkele tips ;)

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Belangrijkste is: let niet op de onscreen tips maar doe het zelf, dat gaat 10 keer sneller :P

• Walance

Walance

De tips die op het scherm staan hielpen juist wel voor mij zodra ik ze snapte. Je zier die pookjes op het scherm rechtop staan meestal, in her begin dacht ik dat dat betekende dat ik ze dan naar boven moest duwen, maar dat is helemaal niet. Als je ze naar boven moet duwen, dan zie je dat ook op je scherm, dan is het daar een beetje naar achteren, zodat je een stukje van de onderkant ziet zeg maar.

Ik heb het spel 2x uitgespeeld en beide keren gewoon de aanwijzigingen op het scherm gevolgd en het ging best snel, zeker de 2e keer.

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-05 09:43

Grannd

da Granndest

Heeft iemand tips voor de 2de boss, die ene in die nagemaakte Jedi Temple?

Wat een ongelofelijke eikel is me dat zeg, heb hem nu minstens 10 keer geprobeert en hij maakt me steeds af als ik die tweede Junk Titan heb vermoord, het targetsysteem en de camera willen ook niet echt meewerken :/

[ Voor 21% gewijzigd door Grannd op 27-09-2008 15:50 ]

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:55

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Grannd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:50:
Heeft iemand tips voor de 2de boss, die ene in die nagemaakte Jedi Temple?

Wat een ongelofelijke eikel is me dat zeg, heb hem nu minstens 10 keer geprobeert en hij maakt me steeds af als ik die tweede Junk Titan heb vermoord, het targetsysteem en de camera willen ook niet echt meewerken :/
spoiler:
Force lightning > Force Grip > Gooien

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Willybubba schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:31:
Belangrijkste is: let niet op de onscreen tips maar doe het zelf, dat gaat 10 keer sneller :P
die tips helpen wel als je ze goed interpreteert. Dacht het eerste half uur dat ik de linker stick in de linkerboven hoek moest drukken ipv enkel naar links :o
Schoot voor geen meter op. Daarna was het eigenlijk redelijk makkelijk zodra je door hebt hoe je die Tie-fighters aanpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-04 22:40

VisionMaster

Security!

Angeloonie schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:52:
[...]

spoiler:
spoiler:
Force Push als het te heet wordt onder je voeten, daarna jou reeks inderdaad. Het viel me al op dat zijn figuur oplichte om op te kunnen pakken.

I've visited the Mothership @ Cupertino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 243552

L1nt schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:48:

spoiler:
spoiler:
Spel al uitgespeeld? Op het laatste verteld hij wel degelijk dat hij al die tijd al door had dat je een Sith was en dan hij al die tijd wist dat jij met hem gevochten hebt. Hij hielp mee omdat er nog een klein beetje hoop in je zat, en die hoop is die piloot van je schip.

ik vond het spel heel vermakelijk, lekker pittig maar niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-05 09:43

Grannd

da Granndest

Angeloonie schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:52:
[...]
spoiler:
Bedankt, het is vandaag gelukt, blij dat ik daar vanaf ben, aan de andere kant ook wel weer grappig dat ik even vastzat in een game want tegenwoordig met al die mainstreamgames was ik misschien ook gewoon een beetje verwend dat ik altijd alles aankon als ik op normal speel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Die boss is ook de lastigste van het hele zootje, vond ik zelf. Ik heb er ook een paar keer over gedaan. het camerastandpunt helpt daar iig niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Okee, ik kom dus niet over die chasm heen na de eerste Junk Titan.

Die Titan is geen probleem, en de brug maken ook. Maar daarna, ik blijf maar in die kloof tuimelen. Springen, dash, dubbele jump, ik heb geen idee!

Hoe moet ik dit aanpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:42
Ackermans1973 schreef op maandag 06 oktober 2008 @ 21:05:
Okee, ik kom dus niet over die chasm heen na de eerste Junk Titan.

Die Titan is geen probleem, en de brug maken ook. Maar daarna, ik blijf maar in die kloof tuimelen. Springen, dash, dubbele jump, ik heb geen idee!

Hoe moet ik dit aanpakken?
Wat ik me ervan herinner is dat je (als je binnenkomt vanaf het "checkpoint") rechts de plek hebt waar je force grip gebruikt om die brug naar beneden te laten storten, en links heb je zon hyperdrive die je met force lightning moet activeren, en daar aan de linker kant moet je er ook op springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance

Walance

Je moet het juist andersom doen, nadat je de junk Titan hebt verslagen moet je force lightning gebruiken op de kappote drive die links achteraan ligt. Deze gaat vervolgens aan en verzwakt een balk waar hij tegenaan brand. Daarna kun je deze balk naar beneden trekken met force grip om er zo een brug van te maken waar je overheen kunt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:56
Afgelopen maandagavond heb ik eindelijk eens de tijd gehad om 'The Force Unleashed' uit te spelen.
Hoewel de gameplay van het spel op bepaalde momenten (erg) uit balans was heb ik mijzelf enigszins vermaakt met het spel. Hieronder volgt puntsgewijs een opsomming van een aantal, naar mijn mening, sterke en minder sterke punten van het spel:

Minpunten:

- het 'checkpoint' savesysteem;
- de inmiddels befaamde 'quicktime sequences';
- wijzigen van kostuums brengt je terug naar het laatste checkpoint (zie tevens eerste punt);
- gameplay op bepaalde momenten (erg) uit balans;
- het spel heeft, naar mijn mening, totaal geen 'herspeel waarde'. Echter staat er nieuwe content gepland.

Pluspunt:

- het verhaal past erg goed thuis in 'Star Wars-universum' en is een goede toevoeging;
- op grafisch gebied oogt het spel als een parel;
- het spel biedt de nodige leuke momenten (bv. het doden van een Stormtrooper middels hem in de richting van een krachtveld te duwen met Force Push en het laatste level);
- toevoeging van diverse kostuums, lightsaber upgrades en Force Powers.

Conclusie:

The Force Unleashed is een leuk en vermakelijk spel, maar het spel is het niet gelukt om aan de hype en verwachtingen te voldoen.

[ Voor 3% gewijzigd door Yonix op 08-10-2008 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
@Yonix
Jouw minpunten 1,2 en 3 vind ik persoonlijk geen minpunten, maar gewoon een deel van de gaming experience.
Als oldschool gamer stoor ik me hier helemaal niet aan en vind het juist weer leuk zoiets tegen te komen.

Het is nou niet dat TFU echt moeilijk is (wel een minpuntje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Waar kan ik de Wii versie voor een leuke prijs vinden? Ik heb al op de pricewatch gekeken en elcheapo maar niks gevonden, Gamehubs heeft geen Wii in het assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 06:31
Demo van marketplace afgehaald, echt leuk spel, kon me er goed mee vermaken, toch maar eens kijken of ik deze voor een leuke prijs kan vinden. Mooi is dat met de force spelen :P

Hoor alleen veel over een korte single player. Iemand ervaring of valt het wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Pannekoek81 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 14:16:
Demo van marketplace afgehaald, echt leuk spel, kon me er goed mee vermaken, toch maar eens kijken of ik deze voor een leuke prijs kan vinden. Mooi is dat met de force spelen :P

Hoor alleen veel over een korte single player. Iemand ervaring of valt het wel mee?
De speelduur is naar de vrij korte kan voor een action-adventure. Daarnaast moet opgemerkt worden dat als het spel veel langer zou duren, het vrij saai zou worden. Het is inderdaad leuk om met de force te spelen, maar na een paar levels heb je dat ook wel weer gezien en vandaar speelt de korte speelduur van TFU eigenlijk in zijn eigen voordeel.

Dit is zo'n typische game waar je een dag/week/maand (al naar gelang hoeveel je gamed) mee zoet bent en dan in de kast verdwijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hmmm na mocht ik hem voor een leuke prijs tegenkomen, dan neem ik hem wel mee... zag hem voor 65 euro liggen vandaag, dus maar ff afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy

DarthDavy

Excellent!

Leer wat slimmer shoppen.

http://www.12game.com/PS3/Star_Wars_The_Force_Unleashed.aspx

40 euro. En geen import, is gewoon nederlandse (web)winkel. Als je importeert, kan je nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
DarthDavy schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 16:15:
Leer wat slimmer shoppen.

http://www.12game.com/PS3/Star_Wars_The_Force_Unleashed.aspx

40 euro. En geen import, is gewoon nederlandse (web)winkel. Als je importeert, kan je nog goedkoper.
_/-\o_ thnx, moet nog ff wenne aan al die online game shops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
*neemt aanloop en kick

nieuws: Star Wars The Force Unleashed komt naar pc

Toch naar de PC :) met nieuwe missies. Stelletje naaiers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

:') tjonge jonge... 3 jaar later krijgen we één of andere afgeragde PC port, met die extra missies hopen ze dat ze console spelers nog een keer over de streep kunnen trekken?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

MrVegeta schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:56:
:') tjonge jonge... 3 jaar later krijgen we één of andere afgeragde PC port, met die extra missies hopen ze dat ze console spelers nog een keer over de streep kunnen trekken?
Huurk! Kuch! Download. O-)

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rorata
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-05 19:56
ik heb de tatooine pack gedownload (ps3) alleen kan ik hem niet vinden, weet iemand hoe ik het kan spelen?

edit: gevonden, als je een nieuw spel start kan je tatooine kiezen, ik dacht namelijk eerst na het uitspelen van het spel

[ Voor 37% gewijzigd door Rorata op 28-08-2009 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
De pc versie is inmiddels verkrijgbaar. Helaas is dit een brakke console port. Ik heb het game een half uur geprobeerd maar het speelt gewoon niet lekker. Camera die gek doet, soms last van haperingen en de besturing is best kut. Maar dat niet alleen, zelf de grafische opties zijn beperkt. Je kan enkel een resolutie instellen, niets meer. Geen AA, geen high texture settings etc. Helaas een dikke misser.

[ Voor 10% gewijzigd door XWB op 06-11-2009 23:38 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251710

ik heb dit spel van de week ook zitten spelen en man man ... wat een K.U.T. spel.
Wat een ongelooflijke slechte port.
Het geluid van de normale game komt nauwelijks uit mijn speakers dus zet ik hem iets harder en vervolgens blaast het geluid me uit me stoel tijdens de filmpjes.
Afgezien van dat het een ongelooflijk saai spel is ging ik me meer en meer ergeren aan de verhaal lijn ... er is geen verhaal.
vond het gezicht van de hoofdrol speler nog wel het slechts zo maf als die steeds keek.
dan nog maar te zwijgen over de 25 gig ruimte die je nodig heb op het spel te installeren .... 25 gig ..?
Het speelt dramatisch en misschien dat 10 jaar oude kiddies er op zitten te wachten om een ATAT te moeten afmaken met links ... muis knop ....E .... Q ....maar ik geloof niet dat de gemiddelde PC gamer dit prettig vind?
maar heel snel vergeten, heb hem ook gelijk weer gedeinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6193

Hmm, misschien een beetje necro-posten, maar ik gok het erop. :P

Ik zit al een tijdje te zoeken hoe ik m'n joypad/gamepad kan gebruiken, maar dit is imo inderdaad een vrij slechte poort. Ik vind het ERG irritant spelen met muis/keyboard, waar ik het "normaal gesproken" toch meestal juist prettiger vind. Soms moet je 4 toetsen tegelijk indrukken en dan je muis nog :? Ikzelf heb geen last van haperingen (OK, 1/2 sec voor een cutscene een paar frames), maar bij sommige savepoints ben ik blij dat je nog een "quicksave" kan doen (moet via het menu, en bij ALLES moet dat menu laden :?).

Persoonlijk vond ik de PSP versie eigenlijk leuker, ik had het gevoel dat je echt bijna alles kon beschadigen met force push! Maar bij deze PC versie, leuk dat je dat "handjes pakken" hebt enzo, maar enkel een muur/object die echt vernietigd kan worden veranderd (bij de PSP versie werd bijna elke muur "gedeukt", OK ... meestal gewoon texture/model verandering, maar toch). Nadeel van de PSP versie is dat je het meerendeel van het verhaal mist imo (of ik lette niet op, maar bij veel filmpjes/trailers van de PC versie had ik toch het idee dat er veel "uitgeknipt" was).

Naja, maar weer verder zoeken hoe men een joypad/gamepad kan gebruiken met dit spel.

*/Me wordt een beetje moe van die "Games for Windows" ports die schijnbaar enkel wat willekeurige knoppen lijken toe te wijzen aan een keyboard+mouse ipv een degelijke input ... en dan als enige alternatief een XBOX controller. 8)7 *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Neemt aanloop eeeeennn

http://www.unleashed2010.eu/?country=en_GB

TFU 2 *O* Je kan filmpjes unlocken door mini games op de site te doen (let op: Flash)

En filmpje: http://www.dailymotion.co...nleashed-2-wor_videogames

[ Voor 24% gewijzigd door Notna op 05-06-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Notna schreef op zaterdag 05 juni 2010 @ 15:12:
Neemt aanloop eeeeennn

http://www.unleashed2010.eu/?country=en_GB

TFU 2 *O* Je kan filmpjes unlocken door mini games op de site te doen (let op: Flash)

En filmpje: http://www.dailymotion.co...nleashed-2-wor_videogames
Thanks! Erg gaaf! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik hoop dat het save systeem enorm op de schop is gegaan want dat vond ik toch echt een groot minpunt in deel 1.
Hierdoor werd het voor de minder getalenteerde gamers zoals ondergetekende erg frustrerend. vooral omdat je de cutscene's ook nog niet kon skippen. Erg leuk als je een stukje 20x opnieuw moet doen en 20x hetzelfde filmpje voor je kiezen krijgt -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359024

Nieuwe trailer deel II:

http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-the-force/101182

Ben ik nou gek of staat games for windows ook in het rijtje op het einde? Anders instant buy lol :p .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
Week of 3 geleden dit spel tweedehands opgepikt voor de PS3. In eerste instantie was ik alles behalve happy:
- De loadingscreens in de menu's zijn echt belachelijk. Ik ken geen enkele andere game die elke keer moet laden als ik in de menu's navigeer. Redelijk frustrerend en zorgt er ook voor dat ik weinig doe in de menu's (training, achtergrondinfo opzoeken etc)
- Er zitten wat levels tussen die ik nogal ongeinspireerd vind overkomen.
- Het eerste level (proloog) vond ik enorm saai tot aan het eindgevecht. Even was ik bang dat dit langzame bewegen de rest van het spel zo zou zijn. Gelukkig niet.
- Platformsecties zijn moeilijk door het abrupte bewegen in de lucht.

Maar.. na een uurtje of 4-5 gespeeld te hebben ben ik mij toch zeker gaan vermaken met de game. Zeker de levels rondom Empire omgevingen vind ik erg cool gedaan, en de krachten worden ook steeds leuker. Het verhaal wordt heel aadig verteld en de cutscenes voegen wel wat toe.

Ik denk (gezien de trophies) dat ik nu redelijk bij het einde ben. Ik zal de uitbreidingen niet kopen, maar al met al toch een positieve ervaring geweest.

Om even apart te noemen: Het moment dat
spoiler:
Proxy omturnde naar Darth Maul en de muziek van Eposide 1 opzwelde was enorm cool! net als toen Proxy Obi Wan nadeed om mij te beschermen. Al weet ik nog steeds niet waarom hij mij probeerde te vermoorden. Dat zal ik gemist hebben :P

Overigens vind ik het level waar ik nu in zit met enorme groene laserstralen weer een stuk minder. Hoop van hetzelfde..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321332

Nou, na de nieuwste trailer van TFU2 gezien te hebben kan ik met zekerheid zeggen dat originele Star Wars sfeer weg is. De Force powers zijn compleet belachelijk geworden (Hoezo verbranden de stormtroopers opeens, in de films kwam pyrokinesis nooit voor). Het is allemaal zo overdreven flashy en over de top. Ik mis tevens ook het afhakken van ledematen wat kenmerkend is van lightsabers. Sterker nog, de lightsaber was in TFU eerder een knuppel dan een zwaard dat door alles heen hoort te snijden als je keek naar hoe sommige stormtroopers meerdere klappen konden overleven.

Ik hoop echt dat Lucasarts nog eens met een ECHTE Star Wars game komt (Jedi Academy en Jedi Outcast waren toppers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
En uitgespeeld. Zeker niet de beste game die ik ooit heb gespeeld, maar erg vermakelijk. Zeker een 7.5

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Ik heb me toch wel aardig vermaakt met dit spel, leuke Star Wars sfeer. Heerlijk lompe combos met je Force Powers. Grab -> Saber Throw -> Electric Grenade *gniffel*

Maar het is KORT, zeker voor iemand zoals ik die aardig wat ervaring met Devil May Cry 4, Bayonetta en Dante's Inferno heeft, was ik er met een kleine 5 uurtjes doorheen. En dan kom je gelijk bij een enorm groot minpunt, de replay value is erg laag. Het is wel leuk om bijv. alle Holocron Cubes te verzamelen om wat extraatjes te unlocken. Maar dat is helaas dan ook alles.

Als ik naar de trailer kijk voor deeltje 2, hoop ik toch echt dat hij een stuk langer is. Hij hoeft geen 20 uur lang te zijn, maar minimaal toch wel 8 uur hoop ik, of er moet wat gedaan kunnen worden aan de replayability.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366142

Nazanir schreef op zaterdag 03 juli 2010 @ 10:18:
Maar het is KORT, zeker voor iemand zoals ik die aardig wat ervaring met Devil May Cry 4, Bayonetta en Dante's Inferno heeft, was ik er met een kleine 5 uurtjes doorheen. En dan kom je gelijk bij een enorm groot minpunt, de replay value is erg laag. Het is wel leuk om bijv. alle Holocron Cubes te verzamelen om wat extraatjes te unlocken. Maar dat is helaas dan ook alles.
Tegenwoordig zijn alle singleplayer games verbazingwekkend kort, ik irriteer me er mateloos aan. Maar bij Star Wars zat ik er niet zo erg mee, de tijd dat je speelde was je continu bezig en als je een level klaar had zat ik echt: *Zucht* "Hè hè". Alsof ik een intensieve training had gehad. :P

offtopic: dat gevoel van intensieve training heb ik al snel door het roken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:56
Laatst ook geinstalleerd, slechte port maar best vermakelijk. Jammer dat je minimaal gebruik van je lightsabre kan en hoeft te gebruiken. De gameplay van jedi academi voelt mijns inziens veel meer star wars aan en is dan ook veel leuker. Kleine details zoals zelf je lightsabre aan en uit kunnen zetten mis ik, daarnaast vind ik het vechten met de lightsabre slecht uitgewerkt, dit uit zich ook in de saaie gevechten tegen melee bosses.

Alsnog wel benieuwd naar 2, al lijken ze niet geleerd hebben van het geflopte eerste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Moet je deel 1 gespeeld hebben om het verhaal te begrijpen, lijkt me wel?
Heb al het een en ander opgezocht op internet dus de grote lijnen ken ik wel, ben eind van de maand toch wel van plan om de PC versie van deel 2 op te pikken, PC gameplay preview vondt ik ook veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Bumpie:

http://www.gametrailers.c...the-force/705779?type=flv

Omg :D GIEV NOA! Ik moet denk ik wel weer eens deel één uitspelen voor het verhaal. Ben die semi een beetje kwijt lol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:42

BlackEyedAngel

Just a decent guy

SCIxX schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:57:
Laatst ook geinstalleerd, slechte port maar best vermakelijk. Jammer dat je minimaal gebruik van je lightsabre kan en hoeft te gebruiken. De gameplay van jedi academi voelt mijns inziens veel meer star wars aan en is dan ook veel leuker. Kleine details zoals zelf je lightsabre aan en uit kunnen zetten mis ik, daarnaast vind ik het vechten met de lightsabre slecht uitgewerkt, dit uit zich ook in de saaie gevechten tegen melee bosses.

Alsnog wel benieuwd naar 2, al lijken ze niet geleerd hebben van het geflopte eerste deel.
Hoezo geflopte eerste deel :?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Demo staat op marketplace, maar ik krijg de melding dat 'ie niet beschikbaar is voor mijn regio :? Terwijl Major Nelson's post zegt dat de demo beschikbaar is voor alle regio's. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08:58
Switch schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:57:
Demo staat op marketplace, maar ik krijg de melding dat 'ie niet beschikbaar is voor mijn regio :? Terwijl Major Nelson's post zegt dat de demo beschikbaar is voor alle regio's. :(
Ik heb hem 30 minuten geleden gewoon binnen kunnen halen.
En ook uitgespeeld :)
Heb deel 1 op de PC gespeeld en deze dus op de 360.
Maar damn! :D

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Fanatix schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:24:
[...]

Is de demo een 360 exclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Voor een klein moment wel voor zover ik weet, komt ietsjes later op de PS3.
Of dat is exclusiviteit is of een ander schema voor het uitbrengen van de demo weet ik ook niet :)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-05 00:46
Fanatix schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:24:
[...]

Ik kan er bij deze dus vanuit gaan dat die beter speelt dan deel 1? :D
(niet dat deel 1 slecht was hoor!! Maar er zaten wat uhm.. kleine minpuntjes in helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-05 16:26

Sméagol

Master of Mayhem

Ik speelde deel 1 op de Wii. Qua gameplay kon 't zeker stukken beter wat mij betreft, zo vond ik de Wii controls nou niet bepaad goed geïmplementeerd.. Maar goed, ik speelde dit spel meer voor 't verhaal, en voor iemand voor wie Star Wars dood is, was dit nog een van die weinige lichtpuntjes. Het verhaal was interessanter dan episode 1 t/m 3 bij elkaar. Ben benieuwd naar deel 2, die ik zeker ga halen, waarschijnlijk weer voor de Wii (kan voor de PC versie kiezen nou). Hopenlijk hebben ze de controls verbeterd, en zitten er geen ontelbare combo's in waarvan je maar een handjevol gebruikt.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik heb de demo vandaag ook binnen gehaald voor de PS3, en op de ps3 valt natuurlijk de afwezigheid van move support wel heel erg op, erg jammer dat dit er niet inzit.
Verder speelt het eigenlijk hetzelfde als deel 1 (waar ik me overigens lekker mee vermaakt heb), en er zijn paar beweging dingetjes bij (force rage? en mind control bijv.) Ik ga hem dan ook gewoon halen zodra die uitkomt, ik vind het gewoon leuk om dingen rond te smijten in zo'n spel :P
Overigens viel het me wel weer op dat bepaalde vijanden (de grotere) weer met een knoppencombinatie vernietigt moeten worden (bijv. Force schild opzij, dan kruisje en vierkante), ik zie alleen graag dan wat meer variatie erin, dus niet steeds dezelfde manier van uit mekaar slopen of dezelfde knoppen moeten indrukken, mag wel wat uitdagender/spannender. Het openingsverhaal van de kloon en dergelijk sprak me ook wel aan, en ben wel benieuwd hoe het verhaal verder gaat eigenlijk!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Toevallig deel 1 gisteren van een vriend geleend (x360) om eens te kijken wat het verhaal nou precies inhoudt. Nog niet eens door het eerste echte level heen gekomen (tie factory), maar het is best een grappig spel. Voorlopig is het voor mij vooral een beetje button bashen, maar het is voorlopig best grappig als tussendoortje. Ben benieuwd naar deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broersje
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-10-2010
Heb het eerste deel in een keer uitgespeeld en verwacht veel van deel 2. Hopelijk ziet het er dit keer wat beter uit op de wii, maar ik heb weinig hoop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545

Heb net even deel 2 een half uurtje gespeeld op de pc en het is weer een slechte consoleport, grafisch bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
Anoniem: 256545 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 14:39:
Heb net even deel 2 een half uurtje gespeeld op de pc en het is weer een slechte consoleport, grafisch bagger.
Nog 3-4 uur te gaan en je bent klaar :).

Heb de demo gespeeld op de Xbox 360 en daar vind ik alles behoorlijk soepel werken, met name force grip.
Op de PC heeft dit mij echter nog nooit kunnen overtuigen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Das dan weer jammer, deel 1 niet gespeeld maar was wel van plan deze eens te bekijken, gfx is niks dus? hoe zit het met de besturing op de pc dan? was de vorige keer ook slecht had ik begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188

Nou zo ervaar ik het niet. Je moet even in de opties onder GFX alle grafische lekkernij aanzetten en dan is het echt smullen, als je kastje het allemaal wel aan kan.

Wow wow wow wat een spel. Grafisch top, verhaal is top, alles is zo'n beetje top. Alleen constant dezelfde vijanden en constant hetzelfde van loop een gebied in, dood alles en loop verder speelstyle wordt soms wel vervelend maar dat weten ze dan mooi weer net om het juiste moment af te wisellen met iets anders.

Het spel heeft wel een hoop bugs. Ik heb al 2x gehad dat hij crashde en nu ben ik op het einde (of ik neem aan dat ik op het einde ben) en ik moet een keuze maken. Ik denk: "ik save even dan kan ik straks ook die andere keuze uit proberen" maar nee... Hij blijft gewoon hangen in de save screen. Het enige wat hij zegt is "Saving, please wait while you game is saved" en meer doet hij niet. :( Het lijtk erop alsof ik even moet killen via de taskmanager om dat laatste deel opnieuw te spelen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 04:59:
[...]

Nou zo ervaar ik het niet. Je moet even in de opties onder GFX alle grafische lekkernij aanzetten en dan is het echt smullen, als je kastje het allemaal wel aan kan.
No shit Sherlock ! :X
Alles staat op max settings maar het ziet er totaal niet uit, als jij dit grafisch smullen vind dan ligt jou lat wel heel erg laag.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 29-10-2010 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:30
Sipio schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 21:24:
[...]

Das dan weer jammer, deel 1 niet gespeeld maar was wel van plan deze eens te bekijken, gfx is niks dus? hoe zit het met de besturing op de pc dan? was de vorige keer ook slecht had ik begrepen.
Je bent min of meer gedwongen om een controller te gebruiken, dan is het prima.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Ik heb TFU2 voor de pc, en heb ook recentelijk deel 1 voor de pc gespeeld. De port is niet om over naar huis te schrijven maar een verbetering t.o.v. deel 1, je kan iig het menu al met de muis navigeren. De graphics zijn aanzienlijk beter dan het eerste deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 10:34:
[...]

No shit Sherlock ! :X
Alles staat op max settings maar het ziet er totaal niet uit, als jij dit grafisch smullen vind dan ligt jou lat wel heel erg laag.
Ik begrijp niet waarom je op zo'n manier moet reageren en wat jou referentie basis is maar als ik mijn PC versie vergelijk met de PS3 van mijn neef en de XB360 van mijn buurman dan zie ik niet echt veel verschil.

Hiero een "paar" screenshots kun je het zelf even bekijken. Meeste screenshots heb ik motion blur uitgezet omdat het onmogelijk was om fatsoenlijke screenshots te maken met motionblur aan.
http://yfrog.com/n3swtfu22010102914494160hpx

En dat vergelijken met de PS3 en XB360.
http://www.videogameszone...94271/galerie/1446752/#tp

Als ik dan zie hoe ze de verschillende technieken hebben gecombineerd om het verhaal en spel als geheel te ondersteunen om zo een nog spannedere omgeving te creeren dan vindt ik dat inderdaad smullen.

Afbeeldingslocatie: http://img828.imageshack.us/img828/9048/swtfu22010102913480829.th.png

Afbeeldingslocatie: http://img834.imageshack.us/img834/459/swtfu22010102914373831.png

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 29-10-2010 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn reactie is misschien wat aan de botte kant maar een tweakers.net gebruiker weet over het algemeen wel de grafische settings in een spel te vinden hoor.... :9
Over de graphics gaan wij het niet eens worden vrees ik dus verder discussiëren heeft niet zo veel zin,ook is dit het verkeerde topic hiervoor. (deel1)
Feit is dat met AA aan de boel alleen maar meer blurry word ipv strakker,zie je wel vaker met consoleports.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 256545 op 29-10-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256545 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:25:
[...]

Mijn reactie is misschien wat aan de botte kant maar een tweakers.net gebruiker weet over het algemeen wel de grafische settings in een spel te vinden hoor.... :9
Over de graphics gaan wij het niet eens worden vrees ik dus verder discussiëren heeft niet zo veel zin,ook is dit het verkeerde topic hiervoor. (deel1)
Feit is dat met AA aan de boel alleen maar meer blurry word ipv strakker,zie je wel vaker met consoleports.
Ik kan verder geen topic vinden voor deel 2 dus ging ik er even van uit dat dit het topic is voor beide delen. Je begin zelf over deel 2 in dit topic dus begrijp ik die logica ook niet echt. Maar zeggen dat dit OT hier is maar dan in je laatste zin toch nog even je zegje proberen te doen kan natuurlijk ookniet.

Zoals je kan zien van mijn screenshots heb ik daar verder geen last van dat bepaalde dingen "blurry" worden. Toevallig is deze screenshot:
http://yfrog.com/f/n6swtfu22010102914373831p/

Een beetje gelijk aan deze:
http://www.videogameszone...galerie/1446757/?fullsize

Denk er aan bij mij stond motion blur uit. Dan zie ik niet echt veel verschil. Als ik naar de XB360 kijk dan zie ik dat wat jij zegt wel duidelijk naar voren komt maar dan op de XB360.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 29-10-2010 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105188 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 16:43:
[...]

Ik kan verder geen topic vinden voor deel 2 dus ging ik er even van uit dat dit het topic is voor beide delen. Je begin zelf over deel 2 in dit topic dus begrijp ik die logica ook niet echt. Maar zeggen dat dit OT hier is maar dan in je laatste zin toch nog even je zegje proberen te doen kan natuurlijk ookniet.
Klopt,zag ook later pas dat dit topic voor deel 1 bestemd is, wat betreft ''mijn zegje'' zeg ik niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Anoniem: 256545 schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 19:28:
[...]

Klopt,zag ook later pas dat dit topic voor deel 1 bestemd is, wat betreft ''mijn zegje'' zeg ik niks ;)
Ach, zoveel animo is er blijkbaar niet voor 2 hier, vind dat het hier best verder kan met 2..

Ik ben redelijk ver in het spel nu, de laatste loodjes eigenlijk..maar zit op een verschrikkelijk frustrerend stuk nu door een bug eigenlijk..best wel jammer..
Overigens vind ik het spel evenveel fun als deel 1..niet minder niet meer..
Wel zijn er nu teminste wat meer verschillende vijanden voor wie bij allemaal een andere tactiek nodig is.
Enige wat wel jammer is dat er weinig afwisselende omgevingen zijn, deel 1 had wat meer variatie daarin, ik mis een beetje van die swampie levels zegmaar..

Edit: uitgespeeld....
35% van de trofeeen na uitgespeeld op medium :)

[ Voor 4% gewijzigd door Only op 30-10-2010 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je een preorder voor de PS3 of XB360 had krijg je er de maul killer skin en witte lightsabre kristallen bij. Nou heb ik geen preorder gedaan en heb ook de PC versie (waar je het blijkbaar niet bij krijgt). Zijn er nog andere manieren om deze skin te krijgen want ik vindt de skin er toch best goed uit zien.

Ik heb het spel nu helemaal uitgespeeld en kan het volgende zeggen. Voor mensen die minimaaal 2x hebben uitgespeeld.

spoiler:
Ik vindt het einde maar vaag maar dat is altijd met einden waar je een keuze hebt. Voor een eventueele 3de deel staat de deur gewoon wagen weid open, ze kunnen dark of force side kiezen voor het vervolg. Ik heb zo het idee dat deel 2 niks anders is dan een tussen stukje om deel 1 en 3 aan elkaar te knopen. Dat het eigenlijk niet een volwaardig verhaal is. Er gebeurd niet echt veel bijzonders, er wordt niks onthuld en het spel zit vol met onzin scenes waar je verder ook niks mee kan. Ik weet zelfs zeker dat ze in deel 3 het volgende gaan onthullen:
* Starkiller helemaal geen clone was maar de echte, die flashbacks waren gewoon hem in een Bacta tank en niet een clone tank.
* De Juno die op het einde dood gaat is niks anders dan een droid met een hologram. Starkiller heeft niet de krachten van Darth Plagueis en kan ook niet leven beinvloeden
* Boba Fett valt de cruiser aan waar Darth Vader in gevangen is. Gelijktijdig zet de droid met en hologram Starkiller op het verkeerde been en Boba Fett ontsnapt met Darth Vader.
* Darth Vader dood Starkiller of tijdens zijn ontsnappings poging (en de clone die we op het einde zien neemt het over) of hij bekeert hem door hem voor te houden dat hij Juno gevangen heeft.

Zoals ook die scene op Dagobah. Die hele woord wisseling tussen Kota en Starkiller die ervoor gaat is onzin! Ik dacht dat Jedi emotieloos hoorden te zijn, Kota reageert anders wel met veel passie. En dan dat dialoog. Ik moet naar Dagobah, nee jij mag niet naar Dagobah want we hebben je nodig. Leuk. Waarom gaat hij dan naar Dagobah als daar verder toch niks te beleven is, hij loopt een boom binnen en zit dat Juno dood gaat. Als hij zo bezorgd is over Juno dan had hij toch meteen haar op moeten zoeken ipv die onzin op Dagobah?

Ik vindt het verhaal maar een beetje slapjes hoor. Als ze nou die keuze op het einde hadden weggelaten en meteen jou een bepaalde richting op stuurde plus dat ze in het spel even gingen onderbouwen waarom hij die keuzen op het einde maakt had ik het al veel beter gevonden. Als ze iets meer houvast hadden gegeven en een iets robuster verhaal neer hadden gezet dan had ik het helemaal prima gevonden maar jammer dat het niet zo is, echt een deuuk in een anders goed spel.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 31-10-2010 04:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik kan me helemaal vinden in je post hoor SizzLorr..
spoiler:
Ik was erg enthousiast na de demo, ik dacht dit word wel een goed verhaal..maar het uiteindelijk was het idd wel erg teleurstellend, vooral het einde..zo open..ik heb eigenlijk het gevoel dat dit deel helemaal overbodig was.
Dagobah snapte ik ook het nut niet echt, die hadden ze net zo goed helemaal een cut scene van kunnen maken aangezien je alleen een paar blokken hoefde te pakken...
Maar zoals ik al zei miste ik wel combat levels zoals Dagobah eruit ziet..was me allemaal beetje te eenzijdige omgeving.
Ik twijfel nu nog om het opnieuw te spelen op een moeilijkere graad, aan de ene kant heb ik het wel gezien, maar aan de andere kant vind ik het gewoon leuk om troopers van alles te laten doen met force krachten! En wil graag me force powers op max hebben.
Die challenges zijn opzich ook wel te doen, weet niet of je die ook al hebt gedaan?
Die verborgen trophies zijn ook beetje bull..als je het spel normaal speelt haal je ze gewoon al voor 90%!
Klinkt misschien beetje alsof ik het geen leuk spel vond..maar dat vond ik dan weer wel hoor :P
Maar het had idd wel gewoon nog zoveel beter kunnen zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Voor de mensen die op PC spelen:
http://dl.dropbox.com/u/6878320/UnlimitedFPS.exe

Als je hem via deze exe opstart zit je niet aan de FPScap vast, ik heb het zelf geprobeerd en het werkt dus je kan het bestand vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net deel 1 opnieuw van stal gehaald omdat ik het leuk vond om die nog eens te spelen. Ik heb onderhand een Windows 7 64bit doos en ik krijg het maar niet aan de gang. Nadat je Kota dood hebt gemaakt en je die cutscene krijgt met Darth Vader crashed hij totaal. Weet iemand misschien een oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik ben nu bij de gunship bossfight, maar ik snap niet precies wat je moet doen met de toetsen om het ding te doen laten crashen.

Iemand raad wat ik moet doen met de toetsen? Ik begrijp natuurlijk dat ik iets met de letters A en E moet doen, maar aangezien ik hiermee al een half uur vastzit weet ik het effe niet meer.

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/so6afa.jpg

@ hieronder... T'is gelukt! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door LightTwi op 01-11-2010 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-04 13:29
a ingedrukt en e tappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283778

a ingedrukt en e tappen?
Dat is het dus?
Ik zat er gisteravond zeker 3 kwartier mee te klooien.

Zat steeds op E te tappen en dacht dat ik dan op beiden moest drukken.

Zal het vanavond weer eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Je moet inderdaad tappen. :) Ik moet zelf zeggen dat ik me veel meer vermaak met TFU2 dan met deel 1. Deel 1 was ik vorige maand voor het eerst mee begonnen.

[ Voor 69% gewijzigd door SCIxX op 01-11-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Ik heb nu ook alle challenges gehaald op teminste Brons..
Sommige zijn echt zo bizar moeilijk om op goud of platinum te gaan krijgen..
Heb een beetje youtube gekeken voor gold medals..das af en toe al bizar..sommige dingen was ik zelf niet eens opgekomen dat het zo mogelijk was..
Ik heb er nu 2 Platinum..en die gingen eigenlijk vanzelf..maar ik wil eigenlijk alles teminste goud..krijg ik weer gouden trophy erbij :P
Merk alleen wel dat je bij sommige challenges gewoon zoveel voordeel hebt al als je alles bijna op rank 3 hebt..dan zijn ze gewoon veel beter haalbaar, vooral als je dus hordes vijanden moet verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283778

SCIxX schreef op maandag 01 november 2010 @ 10:32:
Je moet inderdaad tappen. :) Ik moet zelf zeggen dat ik me veel meer vermaak met TFU2 dan met deel 1. Deel 1 was ik vorige maand voor het eerst mee begonnen.
Ik heb deel 1 eigenlijk nooit gespeeld dus weet niet hoe die was.
Maar ik heb me best vermaakt met het spel al is het wel erg snel afgelopen.

De laatste Boss fight duurt wel erg lang trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-03 07:18
Kleine tip voor diegene die problemen hebben met stotterende cinematics:
Ik heb in men NVIDIA controlpanel triple buffering 'on' gezet en Vsync op 'off'. Dit zorgt er bij mij voor dat de cinematics perfect lopen.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Niet online
Weet iemand hoe je de trophy destroy 10 enemies frozen in carbonite moet halen>>>?

Die dingen met die schilden schieten en spuiten dat toch rond>? als die met finishing move afmaakt hak je die arm verrot en dan schiet je ze toch kapot als ze bevroren zijn>?
Ik heb er al minstens 20 zo gehad maar die trophy komt maar niet..of is het toch iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Only schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:06:
Weet iemand hoe je de trophy destroy 10 enemies frozen in carbonite moet halen>>>?

Die dingen met die schilden schieten en spuiten dat toch rond>? als die met finishing move afmaakt hak je die arm verrot en dan schiet je ze toch kapot als ze bevroren zijn>?
Ik heb er al minstens 20 zo gehad maar die trophy komt maar niet..of is het toch iets anders?
Je moet ze op storm troppers/andere vijanden laten spuiten en dan deze kapot maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-04 13:29
Zijn tropys voor de consoles? ben ze niet tegen gekomen op PC versie namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 16:39
Loop steeds vast bij de boss (Terror Walker) waar je steeds dat schild af moet halen d.m.v die reactor weer aan te zetten, op een gegeven moment gaat hij op de grond liggen en kun je met spatie op de boss klimmen waarna je hem moet besturen. Dood een paar vijanden...

En dan begint het, de walker begint te draaien/schudden de game geeft een of ander teken aan wat ik ZOU moeten doen op het toestenbord (my guess) maar ik kom er niet uit. Waardoor ik er dus steeds weer af val en weer opnieuw kan beginnen.

(lijkt een beetje op w,a,s,d op toetsenbord. ik heb echt geen idee)

Iemand??

bvd!

[ Voor 13% gewijzigd door FraGment op 08-11-2010 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FraGment schreef op maandag 08 november 2010 @ 14:57:
Loop steeds vast bij de boss (Terror Walker) waar je steeds dat schild af moet halen d.m.v die reactor weer aan te zetten, op een gegeven moment gaat hij op de grond liggen en kun je met spatie op de boss klimmen waarna je hem moet besturen. Dood een paar vijanden...

En dan begint het, de walker begint te draaien/schudden de game geeft een of ander teken aan wat ik ZOU moeten doen op het toestenbord (my guess) maar ik kom er niet uit. Waardoor ik er dus steeds weer af val en weer opnieuw kan beginnen.

(lijkt een beetje op w,a,s,d op toetsenbord. ik heb echt geen idee)

Iemand??

bvd!
Loop eens tegen de reactor aan.

spoiler:
Nog een tip, maak eerst even alle terrorbots af voordat je tegen de reactor loopt. Anders moet je die achteraf dood maken en dat is niet leuk.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 105188 op 08-11-2010 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 16:39
Lol... thnx @above ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Uitgespeeld, wel okay. Beetje veel herhaling en veel QTE's :) Gelukkig vrij veel checkpoints want op hard is het begin best wel moeilijk :)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste