• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter

Star Wars: The Force Unleashed
Star Wars:The Force Unleashed is een up-coming game in het (grote) Star Wars universum. Net als zijn voorgangers (Star Wars Jedi Knight/Jedi Knight II; Jedi Outcast en Jedi Academy) zal de game centraal staan om de Jedi en de powers die deze wielden ism 'the Force'.
The Star Wars saga will continue in Star Wars: The Force Unleashed, a videogame developed by LucasArts, which casts players as Darth Vader's "Secret Apprentice" and promises to unveil new revelations about the Star Wars galaxy. The expansive story, created under direction from George Lucas, is set during the largely unexplored era between Star Wars: Episode III Revenge of the Sith and Star Wars: Episode IV A New Hope. In it, players will assist the iconic villain in his quest to rid the universe of Jedi - and face decisions that could change the course of their destiny.

As its name implies, The Force Unleashed completely re-imagines the scope and scale of the Force by taking full advantage of newly developed technologies that will be seen and experienced for the first time: Digital Molecular Matter (DMM), by Pixelux Entertainment, and euphoria by NaturalMotion Ltd. Paired with the powerful Havok Physics™ system, these new technologies create gameplay only possible on the new generation of consoles. DMM incorporates the physical properties of anything in the environment so that everything reacts exactly like it should - wood breaks like wood, glass shatters like glass, plants on the planet Felucia bend like plants on the planet Felucia would, and more. Meanwhile, as a revolutionary behavioral-simulation engine, euphoria enables interactive characters to move, act and even think like actual human beings, adapting their behavior on the fly and resulting in a different payoff every single time.
http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/blank.GIF

Plot van het verhaal

The next chapter in the star wars sage, star wars: the force unleashed tells the story of Darth Vader’s Secret Apprentice, a mysterious figure who has been trained by the menacing Sith Lord to hunt down the last of the Jedi.

Set in the dark times between Episodes III and IV, the story is both a continuation of the prequel trilogy – exploring the aftermath of Order 66 and focusing on the continued evolution of Darth Vader – and a direct bridge to the Classic Trilogy. The Force Unleashed will forever change the Star Wars galaxy and lead directly to events in Star Wars: A New Hope.

Developed under de direction of George Lucas, the storyline for The Force Unleashed remains a closely-guarded secret. However, it has been revealed that the Secret Apprentice’s journey takes him across the galaxy – from the Wookie homeworld of Kashyyk tot the junkyard planet Raxus Prima and the mushroom covered Felucia.

He will be aided in his dangerous missions by a loyal sidekick Proxy – a prototype holodroid with amazing abilities – and a beautiful Imperial pilot named Juno Eclipse.

The Apprentice will clash with powerful Force wielders, including the spirited Zabrak warrior Maris Brood, and General Rahm Kota, a hard-boiled Jedi Soldier who senses that the Apprentice is destined to become something far greater that just Darth Vader’s servant.

[table border=1 width=30][tr align=center][td align=center bgcolor="#CC230E"]Features[/td]
[/tr][tr][td]Hoewel de game uiteraard nog lang niet zal verschijnen, is alles momenteel in concept art. Wel zullen er een aantal duidelijke features ten tonele komen:

• During the period between Episodes III and IV, players hunt Jedi in the role of Darth Vader's Secret Apprentice.

• Unleash and upgrade the Secret Apprentice's four core Force powers - Force push, grip, repulse and lightning - throughout the course of the game, and combine them for ultra-destructive, never-before-seen combos.

• Examples of unleashing the Force in ways never thought possible:
-The Secret Apprentice won't just Force push enemies into walls - he'll Force push enemies through walls.
-The Secret Apprentice won't just Force grip foes to throw them aside - he'll Force grip them in midair, zap them with lightning, then drop them to the ground to explode like a bomb.

• In addition to new adversaries created just for the game, such as fugitive Jedi and Force-sensitive Felucians, players will also confront and associate with familiar faces from the Star Wars films, including Darth Vader.

• Visit locations such as Episode III's Wookiee homeworld Kashyyyk and the floral Felucia, the junk planet Raxus Prime, plus an Imperial TIE fighter construction facility.

• Decisions made by players throughout the game will determine the path of the story, including multiple endings that will rock Star Wars continuity as they know it.

• The Force Unleashed is LucasArts' first internally developed title for next-generation consoles, and it represents the first in-game collaboration of talents and technology between LucasArts and Industrial Light & Magic, two companies now finally under one roof at the new Letterman Digital Arts Center in San Francisco's Presidio district.

• The Force Unleashed debuts Digital Molecular Matter from Pixelux and euphoria behavioral simulation from NaturalMotion Ltd.

• LucasArts is preparing an unprecedented promotional effort around the launch of The Force Unleashed, encompassing a full line of toys and game-based action figures from Hasbro, as well as a full publishing program from Dark Horse, Del Rey and Palace Press.

• The first level (Kashyyk) will be played as Darth Vader himself (yay *O* )

http://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/blank.GIF[/][/]
[table border=1 width=30][tr align=center][td align=center bgcolor="#CC230E"]Media[/td]
[/tr][tr][td]Zijn er dan al screens/filmpjes te vinden van dit mooie spel :9~ :?. Voornamelijk concept art, maar een aantal dingen die je zeker moet zien:

Gametrailers.com Lekker veel filmpjes voor deze game (voornamelijk (pre) tech demos
Lucasarts.com Homepage van de makers
TFU Trailer
TFU: The making of
HD Launch Trailer
Screens

[table border=1 width=30][tr align=center][td align=center bgcolor="#CC230E"]Nuttige info[/td]
[/tr][tr][td]
Wanneer gaat deze game nu eigenlijk uitkomen :?
Nog geen precieze datum, maar voorlopig Spring 2008 ( :'( )

Update: 3-07-08 Beetje laat, maar nieuwe release date is voor de EU 19 september:
nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt op 19 september uit

Welke platforms komt de game op uit :?
Bijna op alle :9
The game will be released on the next-gen consoles, PS3 and Xbox 360 as well as PS2, PSP and Nintendo DS and Wii
Gaan we ook nog bekende personages terug zien :?
Sterker nog, je kan zelfs met 'the daddy' spelen :D :

nieuws: Darth Vader wordt speelbaar personage in The Force Unleashed

No Multiplayer on Xbox 360/PS3

The Xbox 360 and PS3 versions of The Force Unleashed will not get the same multiplayer treatment as the Wii version as it has been revealed there is no multiplayer mode in either of those two versions. LucasArts’ official statement:
“To be specific, there’s no multiplayer in the Xbox 360 and PlayStation 3 versions, because there is on the Wii, PSP, and DS. As far as specific reasons are concerned, we don’t really like to get into the reasons why we don’t do things because I don’t think there’s really a satisfactory answer that people would really be happy with. So, there isn’t multiplayer and that’s kind of how it is…”
Why Force Unleashed is not on PC

Finally we have a confirmed reason for why The Force Unleashed will not be released for PC. The producer of Force Unleashed, Cameron Suey, in an interview with Videogamer.com, stated that it would be too hard to develop a game which could satisfy both killer gaming rigs and outdated ones.

“The PC being the gaming platform that it is, someone with a $4,000 high-end system would definitely be able to play the Euphoria, the DMM and really technical elements of the game. But someone with a low-end PC would have a watered down experience, they would have to turn all the settings down and it wouldn’t be the same game,” Suey said.

One might ask why not give the PC version a more scaled down version of the game so that it would reach a wider install base, well Suey says that would not be taking advantage of what the $4,000 rigs can do, so “it’s going to be not as good or only for a select few people.”

However don’t get too down as Suey did have some good things to say about the PC in LucasArt’s future. “That said we’re definitely not out of the PC market. It’s just with our choice for this game, with the known quantity for the consoles, and every console is the same with the same processing power, it made sense for us to develop for those consoles.”

Characters

Eigen Impressie
De game is nog erg pril, maar zoals ook in de diary van de makers te zien en te horen is zullen er erg veel bekende featuers terugkomen. Wat mij het meeste aantrekt is natuurlijk enemies neermaaien met coole force powers :D. Zoals de makers zelf zeggen: What is the motto of this game? : Making mayhem with the force.
Wat imo een goede ontwikkeling is, is het feit dat de force powers terug gebracht zijn tot de core 4 : Push, Pull, Grip en Lightning. In de vorige delen was er wel meer keuze in de powers maar lets face it, afgezien van de core powers gebruikte je die andere nooit :Z.
Daarnaast is het natuurlijk leuk voor Star Wars fans om meer van het verhaal te weten te komen. Het verhaal is namelijk grotendeels door George Lucas zelf bedacht. Hierdoor zal het wat natuurgetrouwer aanvoelen.

Disclaimer
Uiteraard zal ik de TS up-2-date houden met nuttige informatie en natuurlijk nieuwe informatie. Mochten jullie suggesties hebben, dan hoor ik het graag :Dhttp://members.chello.nl/a.sijmonsbergen/blank.GIF

[Voor 153% gewijzigd door een moderator op 22-08-2008 23:02]

Xbox Live ID:Notna8310

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-06 10:11
Dat ziet er goed uit!! Ben erg benieuwd!

Anoniem: 122700

Ik hoop echt dat dit eindelijk eens een goede star wars game wordt. Want afgezien van KOTOR zijn er weinig goede star wars games geweest. Al helemaal niet voor de action liefhebbers. Jedi Knight vond ik nou niet bijster goed.

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Anoniem: 122700 schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 15:56:
Ik hoop echt dat dit eindelijk eens een goede star wars game wordt. Want afgezien van KOTOR zijn er weinig goede star wars games geweest. Al helemaal niet voor de action liefhebbers. Jedi Knight vond ik nou niet bijster goed.
Ik vond Jedi Knight I & II + Jedi Academy toch _echt_ wel goede games. Jammer dat ze een beetje ondergewaardeerd zijn. Imo is het gewoon geweldig om met je lightsaber en forcepowers in de rondte te rennen en baddies te killen :P

Maar de KOTOR's zijn idd ijzersterke games, no doubt about it.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01:41
Dit lijkt mij ook wel een erg dope game al vraag ik me af hoeveel input de speler zelf heeft met de pull en push powers. Als het gewoon is dat je een knoppencombinatie doet dan lijkt me dat een stuk minder als dat je met het pookje van de controller de bewegingen kunt maken.

Ook ziet de physics engine er erg vet uit.

Trouwens, die TS is misschien een beetje smal? Tenminste de stukken waar de tekst in staat?

[Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2007 17:35]

Martinspire - PC, PS4, X1

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
djmantri schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:35:
Dit lijkt mij ook wel een erg dope game al vraag ik me af hoeveel input de speler zelf heeft met de pull en push powers. Als het gewoon is dat je een knoppencombinatie doet dan lijkt me dat een stuk minder als dat je met het pookje van de controller de bewegingen kunt maken.

Ook ziet de physics engine er erg vet uit.

Trouwens, die TS is misschien een beetje smal? Tenminste de stukken waar de tekst in staat?
Mja idd TS doet vaag :S Vanmiddag zag het er prima uit ? ff kijken of ik het kan fixxen ;)

edit:
Gefixed :)

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 19:15
Heel jammer dat een zon mooie game niet voor de PC uitkomt :'(

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• MEN-O
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:17
djmantri schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:35:
Als het gewoon is dat je een knoppencombinatie doet dan lijkt me dat een stuk minder als dat je met het pookje van de controller de bewegingen kunt maken.
Ehrm, pookje ?? Deze game MOET naar de Wii komen ! dit is waar veel Wii-bezitters op zit te wachten ! Met de wii-mote als light-sabre, woehaa !

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05:13
Vond de voorgangers erg gaaf altijd online, de battles vond ik erg cool, vooral mensen met wapens inmaken met mn lightsabre. :P

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-05 07:27

Raphaelo

boeiend!!

BioHazard schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 19:40:
Heel jammer dat een zon mooie game niet voor de PC uitkomt :'(
Zeker!!, ik ga haast een Xbox 360 kopen voor dit spel :9~

originele signatures zijn top!

• Undeclinable
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
De meest geweldige feature die gebruikt gaat worden is denk ik toch wel de Euphoria-engine van NaturalMotion die ook in de nieuwe Indiana Jones-game gebruikt gaat worden.

Weg met voorgeprogrammeerde animaties and say hello to procedural generated animaties!! _/-\o_

Buiten dat blijft spelen met Force-powers gewoon erg cool :)

"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Even kicken.

Ondertussen is er een hoop veranderd aan de game. De site is ge-update en er is daadwerkelijk een trailer online :D

Ik zal de TS asap updaten, maar in de tussentijd:

http://www.lucasarts.com/games/theforceunleashed/

+ hij komt nu ook voor de Wii :D (zie ook: nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt ook naar de Wii )

[Voor 23% gewijzigd door Notna op 19-09-2007 16:02]

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:49
Sweet, het was al weer veeeeel te lang stil.
* Zephyer heeft dan wel geen wii maar lacht nu al als hij zich het zich in beeld als hij wii spelers ziet zwaaien met die dingen :D

MW | BF1 Stats

• SCIxX
Geile trailer man, echt gaaf. Kan niet wachten om weer lekker met mn lightsabre te hakken.

Anoniem: 215024

als dat spel uitkomt ga ik een tl-lamp aansluiten op mijn wii mote....
met blauw licht, zullen mijn buren wel raar staan te kijken..

doen ze nu ook al als ik een potje aan het wii boxen ben O-)

may the force be with us :P

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 215024 op 19-09-2007 17:03]

• SCIxX
http://nl.youtube.com/watch?v=3qJrV11TUa8

Sommige dingen zitten al in de trailer trouwens, check vooral het laatste stukje. :D "please.. no no nooooo! "

[Voor 9% gewijzigd door SCIxX op 20-09-2007 14:21]

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Woei, heb er helemaal zin in :D Alleen jammer dat het niet voor de PC komt. Magoed, heb een X 360 dus dat scheelt :D

TS is geupdate inmiddels. Het character gedeelte zal ik tzt wat netter maken :)

• SCIxX
The game will be released on the next-gen consoles, PS3 and Xbox 360 as well as PS2, PSP and Nintendo DS and Wii

Ben ik de enige die dit raar vind? Dit spel kan nooit op deze totaal verschillende consoles op dezelfde manier uitgebracht worden.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
SCIxX schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:28:

Ben ik de enige die dit raar vind? Dit spel kan nooit op deze totaal verschillende consoles op dezelfde manier uitgebracht worden.
En als ze dan toch bezig zijn, kunnen ze ook wel de PC erbij pakken, lijkt mij. :Y)

Aan de filmpjes op youtube te zien, wordt het een erg vette game, ben benieuwd.

Anoniem: 218650

off-topic

RAAA wanneer komt er nu eens een fatsoenlijke opvolger van TIE-Fighter?

on-topic
Ik kan me alleen voorstellen dat dit op de Wii leuk kan zijn.

• SCIxX
Ik kan me niet voostellen dat de graphics/physics in dat filmpje haalbaar zijn op de Wii, laat staan op de ps2/psp/DS..

• VisionMaster
  • Laatst online: 01:05

VisionMaster

Security!

Ik heb onder een steen geleefd en gemist dat dit spel er aan zit te komen. Althans, na de eerste aankondiging heb ik er niet meer aandacht aan besteed :)

Het gaafste vind ik dat het ook voor de Wii uitkomt, maar volgens vele sites komt het er op neer dat de graphics natuurlijk het hoogste zijn bij de PS3, Xbox360 en PC als het zover is, maar voor de Wii, tja... dat mag wat minder... als ik maar zelf heen en weer kan huppelen als Apprentice :Y)

I've visited the Mothership @ Cupertino

• SCIxX
Of dat spel voor de Wii ook dezelfde gameplay zal bevatten is maar de vraag natuurlijk, het spel komt ook voor de psp en DS uit dus zou kunnen dat die gewoon in verschillende vormen wordt uitgebracht.

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

SCIxX schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:23:
Of dat spel voor de Wii ook dezelfde gameplay zal bevatten is maar de vraag natuurlijk, het spel komt ook voor de psp en DS uit dus zou kunnen dat die gewoon in verschillende vormen wordt uitgebracht.
Dat is heel goed mogelijk... ik denk zelfs onvermijdelijk, omdat de controllers zoveel verschillen. Hoop doet leven? We zullen moeten afwachten, helaas!

• PeaNutsss
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-04 16:30

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

Van de frontpage

[...] Ook opvallend is de aanwezigheid van Star Wars: The Force Unleashed van Lucasarts. Er is nog erg weinig bekend over de nieuwe Star Wars-game, wat doorgaans betekent dat een game niet binnen afzienbare tijd de weg naar de winkels zal vinden. Het spel van Lucasarts staat volgens Nintendo echter voor deze zomer op de planning.[...]

Nog maar 6 maandjes wachten voordat we met een Wii-remote kunnen lightsaberen :9~ :+

Inside everyone there's a nut

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

PeaNutsss schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 13:33:
Van de frontpage

[...] Ook opvallend is de aanwezigheid van Star Wars: The Force Unleashed van Lucasarts. Er is nog erg weinig bekend over de nieuwe Star Wars-game, wat doorgaans betekent dat een game niet binnen afzienbare tijd de weg naar de winkels zal vinden. Het spel van Lucasarts staat volgens Nintendo echter voor deze zomer op de planning.[...]

Nog maar 6 maandjes wachten voordat we met een Wii-remote kunnen lightsaberen :9~ :+
Je kan alvast oefenen met Lego Star Wars tot het echte werk van start gaat :D

• PeaNutsss
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-04 16:30

PeaNutsss

No nuts.. no glory...

VisionMaster schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 21:54:
[...]

Je kan alvast oefenen met Lego Star Wars tot het echte werk van start gaat :D
Ben nu nog even zoet met Zelda, maar had Lego Star Wars inderdaad al in m'n handen gehad, lijkt me wel een leuke game :*)

Inside everyone there's a nut

• Alexji
  • Laatst online: 10:52
Een nieuwe tech-trailer uit -> http://www.gametrailers.com/player/29964.html

Dit spel heeft zo enorm veel potentieel, maar ik verwacht niks meer tegenwoordig :)

Misschien tijd om voor een wii te gaan kijken, want dit gecombineerd met de wii besturing is denk ik iets waar veel mensen op hebben gewacht.

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Alexji schreef op zondag 27 januari 2008 @ 20:25:
Een nieuwe tech-trailer uit -> http://www.gametrailers.com/player/29964.html

Dit spel heeft zo enorm veel potentieel, maar ik verwacht niks meer tegenwoordig :)

Misschien tijd om voor een wii te gaan kijken, want dit gecombineerd met de wii besturing is denk ik iets waar veel mensen op hebben gewacht.
Dit is de reden dat ik een Wii moet hebben. :D
Nah ja, ik wilde hem al hebben, maar dit is wel de game die me flink over de streep trekt om toch een console aan te schaffen.

• Valandil
  • Laatst online: 10:46
F*K, ik was deze game weer helemaal vergeten, maar na het bekijken van de diverse filmpjes: wow :9~

wijze woorden

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Nieuws update:

Omg, Vader spelen, het gevoel hebben DAT je een lightsabe vast hebt...... Dit wordt zo stoer. Alleen jammer dat ik gene console heb waar ik het op kan gaan spelen :'(. Naja wel de 360, maar dat is niet hetzelfde als met een Wii mote te zwaaien :P

[Voor 9% gewijzigd door Notna op 07-02-2008 11:11]

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Notna schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 11:10:
Nieuws update:

Omg, Vader spelen, het gevoel hebben DAT je een lightsabe vast hebt...... Dit wordt zo stoer. Alleen jammer dat ik gene console heb waar ik het op kan gaan spelen :'(. Naja wel de 360, maar dat is niet hetzelfde als met een Wii mote te zwaaien :P
* VisionMaster grinned EviL >:) : "The Wii will be mine just for this!"

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05 20:05
Damn, hiervoor zou ik gewoon een wii kopen:D

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-06 12:30

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik heb zowel een Wii als een 360 :P.

Moet ik hem 2 keer kopen, 1 keer voor de graphics, 1 keer voor het WiiMote vechten :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
En waarom nou niet voor de pc? :(

Die-hard Brexiteer

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
http://www.youtube.com/watch?v=RkBiYpD3SDc

Als ik dit soort trailers zie, wordt ik toch wel erg enthousiast. De game ziet er super uit, vooral de collision effects (glas wat in de rondte springt enz.)

Ze mogen wel eens vaart maken met het geheel. Heb er nu wel zin an :D

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-05 09:54
Als het goed is kunnen we met Star Wars: Force Unleashed op 19 september 2008 los!

Ik kan niet wachten! Eindelijk na lange tijd, een toffe starwars game!

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Lud0v1c schreef op maandag 23 juni 2008 @ 11:29:
Als het goed is kunnen we met Star Wars: Force Unleashed op 19 september 2008 los!

Ik kan niet wachten! Eindelijk na lange tijd, een toffe starwars game!
Ik sta al een maand op een wacht rij voor dit spel en ik was niet eens de eerste op de lijst :)

Anoniem: 26457

Een oud berichtje (jan 2008):
WiiMote wordt geen lichtzwaard in Force Unleashed

Bij LucasArts en Krome Studios werkt men momenteel hard aan Star Wars: Force Unleashed voor de DS, de Wii, de PSP, de PS2, de PS3 en de Xbox 360.

Krome vertelde vorig jaar dat de WiiMote als lichtzwaard zou gebruikt worden in de game. Vele Star Wars fans met een Wii hoopten dan ook op een 1:1 overzetting waarbij elke beweging met de WiiMote werd nagebootst door het lichtzwaard. Game Informer had de kans om een vroege versie van Force Unleashed te spelen op de Wii en zij moeten die fans teleurstellen. Enkel de Force krachten worden volgens hen bestuurd met de bewegingssensoren. Het lichtzwaard bestuur je met de traditionele WiiMote knoppen.
bron: http://dvdforum.nl/forum/...54ef11b55ca3ddd6f819eed28

Kan alleen maar hopen dat dit bericht niet klopt of inmiddels achterhaalt is....

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 26457 op 03-07-2008 13:09]

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Preview van Ninty

http://www.officialninten...co.uk/article.php?id=4917

Ik denk dus dat het inmiddels achterhaald is ;)
The Wii Remote lets you actually swing the lightsaber with his right hand, and while it doesn't offer one-to-one motion - it only picks up vertical and horizontal strikes, and forward stabs - it works really well and is great fun. It feels a bit like Zelda would if Link had a big red energy blade instead of his Master Sword. The Nunchuk, on the other hand controls the apprentice's Force powers.
Nouja, deels achterhaald :P

BTW, Wat overigens een beetje aan mij voorbij gegaan is:

nieuws: Star Wars: The Force Unleashed komt op 19 september uit

Edit: Meteen even de TS ge-update met wat filmpjes en de nieuwe release date. Het valt mij btw op dat er erg weinig animo voor deze game is ofzo.... Ik vind het gewoon te geil dat ik op zo een manier the force kan wielden :9

[Voor 24% gewijzigd door Notna op 03-07-2008 13:27]

• Meelobee
  • Laatst online: 11:08

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Omdat de laatste jaren 90% van de pc gamers zijn spellen illegaal binnenhaalt.

We hebben het aan onszelf te danken...

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | Samsung 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Ik denk dat dit spel een 'eerst zien, dan geloven' stigma heeft. Star Wars spellen zijn al vaker niet helemaal top of the line grote hits geweest.

Deste minder moeite heb ik straks in de winkel :D

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 18:34
Meelobee schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:43:
[...]

Dat is wel erg overdreven, meer dan 25% zal het niet zijn.

Moet je eens kijken hoeveel illegale console spellen er nu te downloaden zijn.

• Lud0v1c
1shot1kill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:28:
[...]

Dat is wel erg overdreven, meer dan 25% zal het niet zijn.

Moet je eens kijken hoeveel illegale console spellen er nu te downloaden zijn.
Kijk liever naar de verkoopcijfers van multiplatform releases:

Call of Duty 4:
360: 6.2 miljoen
PS3: 3.4 miljoen
PC: onbekend.

van Wiki:
Call of Duty 4 is a target of piracy, which may affect the game's sales. One of the game's developers stated, "We pulled some disturbing numbers this past week about the amount of PC players currently playing Multiplayer [...] What wasn't fantastic was the percentage of those numbers who were playing on stolen copies of the game on stolen / cracked CD keys of pirated copies

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• SCIxX
Niet echt het topic om deze discussie maar ach anders blijft het hier ook maar stil.

Ja je kan ook voor de console games downloaden, maar ten eerste moet je hem dan eerst zelf modden, en heb je bij online gamen een grote kans dat je voor eeuwig gebanned wordt. Daarnaast moet je ook nog eens de cd branden op een dual layer/blue ray.

Een veel lagere drempel dus dan voor de pc dus, daar download je even een spel via torrent, gebruik je daemon tools en hopla, beginnen maar.

• SCIxX
Uhm, hogere drempel dus (geen edit knop hier) :+

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
HD Launch Trailer

OMFG, deze game moet echt in mijn collectie :9 :*) :9~ O+

De graphics, het verhaal, de settings, de emoties.... Dit gaat zo goed worden O+ :>

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Notna schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:12:
HD Launch Trailer

OMFG, deze game moet echt in mijn collectie :9 :*) :9~ O+

De graphics, het verhaal, de settings, de emoties.... Dit gaat zo goed worden O+ :>
Holy ####

Ik krijg er kippevel van.

* VisionMaster is Uber blij dat hij al vroeg op de reserveringslijst staat.

Dit is een MUST Have, MUST Play ding.

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
VisionMaster schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:31:
[...]

Holy ####

Ik krijg er kippevel van.

* VisionMaster is Uber blij dat hij al vroeg op de reserveringslijst staat.

Dit is een MUST Have, MUST Play ding.
Waar sta je voor de pre-order? Ik kijk nu @ CD-WOW en daar is het 58 euro (gratis verzenden) en 55,90 (gratis verzenden) bij play.com (beide voor de X-Doos).Wellicht leuk om een overzicht te maken :)

[Voor 6% gewijzigd door Notna op 11-07-2008 09:38]

Anoniem: 25534

Ik snap niet waarom de wiimote niet zo is gemaakt dat hij real-time je saber nabootst.

Waarom alleen bepaalde bewegingen. Dit is toch juist hetgeen wat de Wii onderscheidt.

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Anoniem: 25534 schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 11:29:
Ik snap niet waarom de wiimote niet zo is gemaakt dat hij real-time je saber nabootst.

Waarom alleen bepaalde bewegingen. Dit is toch juist hetgeen wat de Wii onderscheidt.
Wat ik begreep uit de vids, is dat de Wiimote net wél de saber nabootst. En je zou met de Nunchuck je force powers kunnen gebruiken...
* Elvis must have this game (en een Wii :Y))

[GoT] TF2 Clan

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Heb ook even de TS aangepast met o.a:

• Nieuwe trailer
• Info over multiplayer (voor de Wii/PSP/DS wel, maar voor de Xbox360 en PS 3 niet :'( )
• Info over het ontbreken van de PC versie (verschillende configs zorgt voor verschillende ggame ervaringen)

en hier de IGN review: http://ps3.ign.com/articles/885/885619p1.html

• BioHazard
  • Laatst online: 01-06 19:15
Geen multiplayer? Ok, knap waardeloos. :/

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• VisionMaster

VisionMaster

Security!

Notna schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:37:
[...]

Waar sta je voor de pre-order? Ik kijk nu @ CD-WOW en daar is het 58 euro (gratis verzenden) en 55,90 (gratis verzenden) bij play.com (beide voor de X-Doos).Wellicht leuk om een overzicht te maken :)
Bij de GameMania in Den Haag sta ik op de lijst. :)

• Lud0v1c

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Dat is wel erg goedkoop. Iemand ervaring met Game-Hubs?

Edit:

Toch maar besteld gezien ik voor 32 euro het niet kan laten :D. boeiend als het iets later is, het scheelt gewoon bijna de helft met een standaard prijs in NL :X

[Voor 24% gewijzigd door Notna op 11-07-2008 15:22]

• SCIxX
Jammer, puur voor singeplayer ga ik geen 60euro hiervoor uitgeven, gezien ik daar maar zo'n 20uur gameplay voor terurkrijg.

• Valandil
BioHazard schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:06:
Geen multiplayer? Ok, knap waardeloos. :/
Eens... dit kan het verschil maken tussen een leuke game en een regelrechte topper.
IMHO is mulitplayer bijna een must voor hedendaagse games, tenzij het echt niet in het genre past.

desalniettemin zal deze toegevoegd worden aan de collectie :P

wijze woorden

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Meelobee schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:43:

In de PC Gameplay staat een artikel over The Force Unleashed waarom 'ie niet op de PC komt. Men denkt bij LucasArts dat je voor het spel een PC nodig hebt van $4000 als 'ie op de PS3 en Xbox 360 is gebaseerd (die al ± drie jaar oud zijn). Met een mindere PC zou de ervaring een stuk minder leuk zijn en het zou niet meer dezelfde game zijn. Kortom: LucasArts werknemers hebben een IQ van een visstick. Als ze hadden gezegd dat piraterij de reden is... prima. Maar niet deze bulldust en het spel wel uitbrengen op de PlayStation 2 en N-Gage.

• Lud0v1c
Notna schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 15:15:
[...]

Dat is wel erg goedkoop. Iemand ervaring met Game-Hubs?

Edit:

Toch maar besteld gezien ik voor 32 euro het niet kan laten :D. boeiend als het iets later is, het scheelt gewoon bijna de helft met een standaard prijs in NL :X
Gamehubs.com is een goede winkel. Ik heb al 2 spellen besteld. Enige nadeel is dat je 1 week moet wachten. Lekker boeiend als je 2 spellen voor de prijs van 1 kan kopen in Nederland.

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
D. Ninjai schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 10:48:
[...]

In de PC Gameplay staat een artikel over The Force Unleashed waarom 'ie niet op de PC komt. Men denkt bij LucasArts dat je voor het spel een PC nodig hebt van $4000 als 'ie op de PS3 en Xbox 360 is gebaseerd (die al ± drie jaar oud zijn). Met een mindere PC zou de ervaring een stuk minder leuk zijn en het zou niet meer dezelfde game zijn. Kortom: LucasArts werknemers hebben een IQ van een visstick. Als ze hadden gezegd dat piraterij de reden is... prima. Maar niet deze bulldust en het spel wel uitbrengen op de PlayStation 2 en N-Gage.
Ik vind het idd ook een beetje een boud redenering. Want is dat niet het credo van elk spel tegenwoordig? Kijk naar Crisis; alleen als je een top systeem had kon je met alle detials volop spelen. Betekend niet dat als het verhaal goed is, je vervolgens een mindere ervaring hebt......

Maarja nog 2 maanden en dan is het zover *O*

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 16:46

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Boehoeee ik wil 'm op PC :'(

Eerdere versies waren leuk om te spelen :P En de graphics zien er zeker erg shiny uit!

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-05 09:36
Wow, goede tip!!! Scheelt aanzienlijk in de kosten!! Ik heb ook een bestelling geplaatst :D

• Lud0v1c
jvalks schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:04:
[...]

Wow, goede tip!!! Scheelt aanzienlijk in de kosten!! Ik heb ook een bestelling geplaatst :D
Ik zou eigenlijk geld moeten vragen voor al die goede reclame die ik maak voor Gamehubs.com.
;)

Ach ik gun iedereen het voordeel en het is in mijn eigen belang dat ze genoeg verkopen voor de continuïteit!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 11:44
Echt jammer dat er geen multiplayer in zit voor de xbox/ps3... Zou leuk zijn als 'vervolg' op Jedi Knight! Maar zelfs zonder multiplayer zal ik deze game toch zeker wel halen, hopelijk is het verhaal dan niet al te kort!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Nu komt ie ook nog eens voor de iPhone :D

http://www.tuaw.com/2008/...rce-unleashed-for-iphone/

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:18
ziet er cool uit voor de iPhone :D

lijkt me wel repetitief worden na een tijdje.

Anoniem: 26457

Een review-achtig stukje op T-net:
reviews: E3 2008: Star Wars -The Force Unleashed

...kan bijna niet wachten mbt het spelen op de Wii :9~

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Intussen is er al weer nieuwe footage uit:

http://www.gametrailers.com/player/38410.html (trailer)
http://www.gametrailers.com/player/38400.html (pijnlijke battle gameplay :P )
http://www.gametrailers.com/player/38395.html (ingame Cinametic LET OP KAN SPOILERIG ZIJN!! )

Heb er zin in, nog een maandje :9~

Anoniem: 247379

Notna schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 11:35:
Heb er zin in, nog een maandje :9~
Nog drie dagen, en dan hebben we een demo. :)

Anoniem: 130184

Ik vind de omgevingen etc er maar saai en kaal uitzien. Maargoed we wachten de demo ff af....

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Anoniem: 130184 schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 12:21:
Ik vind de omgevingen etc er maar saai en kaal uitzien. Maargoed we wachten de demo ff af....
Imo blijven ze wel trouw aan de omgevingen van de Film serie. Ik bedoel, daar zag het er ook niet geheel spannend uit :P

Waar staat overigens dat de demo er aan gaan komen? Kan het zo 1,2,3 niet vinden....

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:42

Donnie

AKA DonCorleone

op gametrailertv gaven ze aan dat de 21e de demo uitkomt van deze game.

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• SCIxX
Demo op 94% :)

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Hebben mensen de demo al gedaan en is het wat?

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-04 07:00

DarthDavy

Excellent!

Welke store? US of EU?

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Anoniem: 251423

Bah! Alleen voor Gold members, enig idee wanneer hij ook voor de Silver mensen beschikbaar komt?
Overigens, dat gameplay filmje is echt vet :D Ik ben benieuwd hoeveel van de omgeving nou precies kapot kan, of je bijv ook een troepje troopers in een geparkeerde TIE Fighter kan smijten, om die vervolgens smakelijk KABOEM te zien doen.

[Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 251423 op 21-08-2008 15:04]

• Martinspire
Ik heb hem net eventjes gespeeld en moet zeggen dat dit naar meer smaakt. De forcepowers zijn erg leuk om te gebruiken en er ligt genoeg om mee te spelen. Het verhaal ziet er ook goed uit en wat ziet die Darth Vader er schitterend uit (op een ik-ben-niet-gay-maar-vind-de-graphics-geweldig achtige manier).

Verder heb ik wel het idee dat er een hoop combo's e.d. bij moeten komen want ik had het idee dat je erg gemakkelijk tegenstanders kon doden, maar dat je dit vaak op dezelfde manier doet. Ook vond ik het jammer dat je die schoten van die tegenstanders maar slecht kon afweren. Zeker als er veel mensen in de zaal zijn.

Games die zich richten op physics zijn zoiezo wel leuk en ik ga deze zeker halen!

• Darkred
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11-2019
Ik weet niet precies wat ik er van moet vinden...Aan de ene kant erg vet met die force powers, maar aan de andere kant wel heel erg easy. Ik heb nou niet echt het idee dat de AI van de tegenstanders echt al te best zijn. Vaak zag ik dat stormtroopers uit zichtzelf in de afgrond sprongen om iets te ontwijken. Het filmpje aan het einde van de demo maakt wel weer veel goed _/-\o_

• Lud0v1c
Demo's zijn altijd "Easy" Meer om te showen wat je allemaal kan in de game.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:20

Yonix

RJ Gaming 🎮

De demo heeft mij laten zien dat het spel alles is wat ik er van verwachtte, en dat is positief. :*)
Zoals al duidelijk was draait de gameplay voornamelijk om het gebruiken van Force-powers wat gepaard gaat met leuke physics. Hierdoor staat het combatsysteem wat op de achtergrond, maar is het nog wel duidelijk aanwezig. Ik duw liever een groep Imperials de diepte in, dan dat ik ze een-voor-een neersla met mijn lightsaber. ;)

Wat mij aanspreekt is het, waarschijnlijke, skillsysteem. In de demo was al te merken dat je omhoog gaat in skill-level, naarmate je meer experience hebt verzameld. Ik ben benieuwd wat je allemaal kunt upgraden en wat de mogelijkheden zijn. :)

Nogmaals heb ik mijzelf goed weten te vermaken met de demo! De leukste situatie was voor mij een ''lichtboog'' verbuigen met een charged Force Push, zodat een Tie-Fighter hier niet voor uit kon wijken en er tegenaan vloog. :*)

Ik kan in ieder geval niet wachten tot 19 september! _/-\o_

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Alleen voor gold members dus? Balen, dan moet ik dus nog even de wachtkamer in ;) :P

• SCIxX
Al even wat gespeeld met de demo. Graphics zijn ok, physics zijn echt super, alles beweegt heel natuurlijk en je kan superveel dingen oppakken en wegsmijten.

Jammer genoeg geniet ik meer van echte lightsabre gevechten ipv iedereen maar een beetje dood te duwen/gooien/stromen, en ik denk dat je als lightsabre liefhebber in dit spel niet aan je trekken komt. De force powers zijn erg tof maar je bent er denk ik snel op uitgekeken bent.

Leuk spel maar geen 60euro waard voor mij door het multiplayer gemis.

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-05 13:19

Shva

aka Jos_theboss

geen multiplayer zal wel te danken zijn aan de te complexe physics lijkt me?

• SCIxX
Tuurlijk, begrijp ook heel goed dat er geen multiplayer inzit. Elkaar de kamer doorsmijten en optillen met force powers is een beetje onmogelijk denk ik. Neemt niet weg dat ik een mooie lightsabre gevechten multiplayer mis, maar het lightsabre vechten is dus niet zo sterk aanwezig.

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-05 11:23
Voor multiplayer zal je de Wii versie moeten spelen.

p.s. wanneer komt de demo op PSN?

• gjkamstra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-05 08:32
DasHMauL schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 17:20:
Voor multiplayer zal je de Wii versie moeten spelen.

p.s. wanneer komt de demo op PSN?
Hij staat inmiddels op de PS Store UK. De Benelux heeft hem niet, geen idee wanneer wel. Hij is nu bijna klaar met installeren 8-)

Hier had een grappige signature moeten staan, maar helaas: geen inspiratie

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:22

PredNL

Help!

benelux store is weer iets vergeten.... usa is nog aan het slapen..sigh

*maakt extra account aan* thnx voor de info gjkamstra!

[Voor 50% gewijzigd door PredNL op 21-08-2008 21:20]

Asus N551JK-CN157H

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:37

Player1S

Formerly known as L1nt

Heeft iemand enig idee wie model heeft gestaan voor de hoofdpersoon??
Heb sterk het idee dat ie op een acteur lijkt kan er alleen niet opkomen wie. Geen superbekende trouwens....

Player1s Twitch

• Willybubba
  • Laatst online: 09:47

Willybubba

Nut up or shut up.

Hij lijkt op Crashdown uit Battlestar Galactica ;)

*snip*

EDIT!

Inderdaad, die Sam Witwer! Ik herken 'm uit The Mist!

[Voor 56% gewijzigd door Willybubba op 21-08-2008 22:36]

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Ik kan echt niet wachten, demo was echt super!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:20

Yonix

RJ Gaming 🎮

L1nt schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:00:
Heeft iemand enig idee wie model heeft gestaan voor de hoofdpersoon??
Heb sterk het idee dat ie op een acteur lijkt kan er alleen niet opkomen wie. Geen superbekende trouwens....
Google is your friend: Sam Witwer

AMD Ryzen 9 7950X | Asus ROG Crosshair X670E Hero | MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO | G.SKILL Trident Z5 Neo F5 DDR5-6000 (32GB) | LG OLED C9/C1 | Xbox Series X | Sony PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Steam Deck

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-06 18:34
Demo is goed, maar niet geweldig, zijn toch wat dingen die tegenvallen:
De demo heel erg kort.
Geen 1080P, kom op we leven in 2008 en een game van dit kaliber moet dat gewoon ondersteunen.
Darth Vader klinkt niet als Darth Vader.
Quicktime events.

Weet ook nog niet hoe ik het vecht systeem vind werken, heb natuurlijk nog maar even gespeeld maar vind het tot nu toe wat minder werken als in games als Jedi Knight, Jedi Academy and ROTC.

De physics zijn wel erg goed, maar over het algemeen vind ik de demo veel te kort om een echt oordeel over de gameplay en effecten te geven.

Anoniem: 25534

Prachtig level ook.

Veel variatie. Heel handig, overal die dozen in de hallen.

• Martinspire
1080p ondersteuning kan misschien zijn omdat dit maar de demo is en ze deze zo klein mogelijk willen houden? Grote demo's kan sommige mensen met langzaam internet wat afschrikken.

Vechtsysteem moet nog blijken, maar aan de knoppencombinaties te zien krijg je wel veel combo's en bovendien kun je nog wat dingen unlocken.

Ben benieuwd naar de full version.

Anoniem: 225504

Ik vind de omgevingen er een beetje karig uitzien eerlijk gezegd. Overal dezelfde dozen die je kunt wegsmijten bijvoorbeeld. De demo was leuk, maar als dit zo'n beetje al je force krachten zijn dan is het wat te weinig om mij lang geinteresseerd te houden denk ik.

Anoniem: 247379

1shot1kill schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:52:
Demo is goed, maar niet geweldig, zijn toch wat dingen die tegenvallen:
De demo heel erg kort.
Geen 1080P, kom op we leven in 2008 en een game van dit kaliber moet dat gewoon ondersteunen.
Darth Vader klinkt niet als Darth Vader.
Quicktime events.
Dat zijn ook mijn bezwaren wel denk ik. Afgezien van 1080P, dat kan mij niet zo schelen. Maar de demo is inderdaad kort (wat wel weer betekent dat het naar meer smaakt natuurlijk), en Vader klinkt niet best. De Vader in Rebel Assault 2 was bijvoorbeeld veel beter, je hoorde ook dat het James Earl Jones niet was, maar het werkte wel, waarschijnlijk door de intonatie en de timing. Hier heb ik dat veel minder, helaas. En ja, quicktime events ben ik nu echt zat, ik kan daar geen enkel plezier uit halen.
Weet ook nog niet hoe ik het vecht systeem vind werken, heb natuurlijk nog maar even gespeeld maar vind het tot nu toe wat minder werken als in games als Jedi Knight, Jedi Academy and ROTC.
Ik vond het vechtsysteem vooral veel verwarrender dan ik dacht. Ik weet niet goed hoe ik nu dingen moet targetten om ze op te tillen, en in de korte tijd dat ik het heb gespeeld heb ik weet ik veel hoe vaak in de lucht gesprongen om daar een tijdje om me heen te hakken terwijl de stormtroopers onder me op me aan het schieten waren. En het richten met force push is moeizaam. Die deuren openen lukt nog wel, maar een zooi dozen waar stormtroopers achter schuilen omver duwen wordt al veel moeilijker als je niet de tijd hebt om er recht voor te gaan staan, te draaien, enzovoort.

Verder vind ik het wel geweldig. Het eerste wat ik in het spel deed (per ongeluk) was de R2 unit in het begin oppakken en over m'n schouder door het raam gooien. Vervolgens in de hangar steeds TIE fighters van het plafond getrokken en de stormtroopers eronder ermee vermorzeld. Geniaal. :)

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:42

Donnie

AKA DonCorleone

Heb je dan de force tutorial wel gedaan Domovoi? Daar wordt er toch wel goed uitgelegd hoe je de "force" moet gebruiken zeg maar...

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:11

Step

step@tweakers.net#

Ronduit belachelijk dat de demo nog steeds niet aanwezig is op de EU (benelux) PS Store. Ik zou 'em wel graag willen proberen, hoe kan ik het beste op de UK store komen naast de EU store?

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee