Red Nalie schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:18:
Ik ben em nu aan het spelen op de XboX 360, maar ik heb ruzie met het:
spoiler:Pullen van de Star Destroyer in het kanon, ik heb echt geen clue wat ik met de controls moet doen. Heb inmiddels 3 waves aan Tie-Fighters moeten ontwijken en dat begin ik een beetje zat te worden

Iemand die een hint kan geven?

Dat is inderdaad erg frustrerend en had 1 van de leukste dingen uit het spel moeten worden, wat ze dus verneukt hebben (niet normaal).
spoiler:Wat je moet doen is het volgende. Je moet eerst die Tie-Fighters verslaan, pas daarna kun je dat ding gaan bewegen. Dit houd dus in dat je ze ook echt allemaal moet afmaken. Dit kun je doen door links of rechts te gaan staan en door middel van je force pull de Tie-Fighters vast te pakken en tegen elkaar aan te smijten (of 1 voor 1, wat iets langer duurt). Andere mogelijkheid is dat ding pakken wat van links naar rechts toe zweeft en dat tegen zo'n Tie-Fighters aangooien. Persoonlijk vind ik dit de irritantste want die dingen worden vaak tegen het gebouw aangegooid ipv de Tie-Fighters.
Als je dat gedaan hebt kun je met je force pull die Star Destroyer bewegen. Eerst moet je hem naar het midden toe bewegen en vervolgens kun je hem naar de grond toe sturen. Als dat gebeurd heb je binnen no time nieuwe Tie-Fighters die je aanvallen dus wacht niet te lang anders ben je dood. Ga door tot je ongeveer de helft van je health over hebt en laat dan het schip los.
Vervolgens ga je weer de Tie-Fighters vernietigen, maar dit moet je snel doen anders is je Star Destroyer weer te ver naar links of rechts geschoven dat je hem niet meer terug krijgt. Dit moet je ongeveer 3 keer doen (als je de Tie-Fighters redelijk snel vernietigd en het schip niet telkens helemaal links of rechts staat). Daarna krijg je een filmpje en heb je het gehaald.
Ik vond dit ook erg frustrerend en kan me niet voorstellen dat ze dit door wat beginners hebben laten spelen, want de moeilijkheidsgraad hiervan is op easy zelfs veel te hoog (vind ik). Het duurt veel te lang en als ze dit wat makkelijker hadden gemaakt, had je echt het gevoel gehad een oppermachtige Jedi te zijn, wat nu dus enigszins teniet wordt gedaan door de Tie Fighters.
Nu ik hem uitgespeeld heb, weet ik niet of ik hem nogmaals ga uitspelen. Misschien om nog eens goed naar het einde te kijken (degene die het hebben uitgespeeld snappen wel wat ik bedoel

). Maar ik zie weinig reden om hem op te pakken. Veel repetitieve gameplay (qua tegenstanders en omgeving) en een hoop nutteloos geloop van hot naar her. Ook voelt het erg scripted aan en heb je bovendien een linear pad wat je moet volgen.
Misschien dat het vervolg beter is, maar vanwege het gebrek aan multiplayer en de slechte replay value zou ik deze eerder uit de budgetbakken of videotheek halen, dan echt zelf kopen.
Als cijfer krijgt het van mij dan ook een 7. Dit is echt alleen te wijten aan de force powers, waarmee je kunt spelen met je tegenstanders. De rest is echt bijzaak en heeft veel te weinig aandacht gehad. Oké, het verhaal is wel interessant, maar ik had eigenlijk ook niet minder verwacht.
[
Voor 15% gewijzigd door
Martinspire op 18-09-2008 21:58
]