Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

Donnie schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:29:
Heb je dan de force tutorial wel gedaan Domovoi? Daar wordt er toch wel goed uitgelegd hoe je de "force" moet gebruiken zeg maar...
Mwah, daar wordt alleen uitgelegd hoe je de force grip gebruikt. En ik mis daarbij de optie om een target te selecteren. De enige manier die ik heb ontdekt is rondlopen tot het blauwe vierkantje op het juiste object staat. Ik had graag tussen targets kunnen kiezen als in bijvoorbeeld GTA4.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 247379 op 22-08-2008 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik vond de demo erg leuk, alleen het vechten is beetje vervelend. Als je een combo of iets uitvoert krijg je een lange animatie en soms schuif je een beetje over de grond, het ziet er niet zo mooi uit. De auto targeting is best goed maar als je geen manier hebt om van targets te veranderen wordt het wel erg vervelend. Dan moet je zo gaan lopen dat het blauwe target dingetje op het gene komt waar je wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Ja het richten is gewoon slecht, en dat je niet kan lopen terwijl je force grip gebruikt is gewoon nep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162418

1shot1kill schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:48:
Ja het richten is gewoon slecht, en dat je niet kan lopen terwijl je force grip gebruikt is gewoon nep.
Dat was inderdaad jammer. Ik probeerde namelijk mezelf omhoog te liften door op een object te gaan staan. Resultaat is dan dat ik opeens ergens in de lucht hang 8)7

Richten vind ik zelf ook maar een beetje raar gaan. Al kijk ik bijvoorbeeld naar zo'n T-Fighter in de hangar en ik wil hem oppakken, dan pak ik meestal een object dat er onder ligt.
Nu is het me nog steeds niet gelukt om daar helemaal bovenin te komen waar zo'n rode upgrade ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Wat betreft geen 1080p; zowat geen enkele game heeft dat volgens mij. En die paar die dat wel hebben blazen gewoon de 720p wat op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:00
jup, ik dacht dat alleen dat ene flitsende sci-fi racespel op 1080p liep. Dat was dan ook meteen de enigste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
MGS4 bijvoorbeeld heeft dat wel, en dat is geen opgeblazen 720p. De meeste developers laten het maar omdat de consument Met 720p wel genoegen neemt, de meeste tenminste... Ik verwacht toch bij een grote game dat alles volledig word ondersteund. Vaak is het waarschijnlijk ook omdat het een multiplatform game is en ze het waarschijnlijk op de 360 niet lekker draaiend krijgen op 1080p, zoals bij GTA 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-06 13:23
1shot1kill schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:03:
MGS4 bijvoorbeeld heeft dat wel, en dat is geen opgeblazen 720p. De meeste developers laten het maar omdat de consument Met 720p wel genoegen neemt, de meeste tenminste... Ik verwacht toch bij een grote game dat alles volledig word ondersteund. Vaak is het waarschijnlijk ook omdat het een multiplatform game is en ze het waarschijnlijk op de 360 niet lekker draaiend krijgen op 1080p, zoals bij GTA 4.
Sorry hoor maar gta4 draait in een hogere resolutie op de xbox360 dan op een ps3. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

1shot1kill schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:03:
Ja daarom loopt GTA op de PS3 op 640p en op de Xbox 360 op 720p (met hogere FPS). 8)7

Ik ben blij dat SW:TFU qua gameplay geworden is wat ik er van verwacht had het, physics zijn ook erg goed. Ga hem zeker kopen @ release. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:51
Anoniem: 162418 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:52:
[...]

...

Nu is het me nog steeds niet gelukt om daar helemaal bovenin te komen waar zo'n rode upgrade ligt.
Daar is een creatieve oplossing voor! In de hangar is er een ruimteschip neergestort. Het is de bedoeling dat je op het schip springt, daarna op de richtingroer springt (het hoogste puntje van het ruimteschip) om zo met een dubbele Force-Jump op het bovenste plateau te komen. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Yonix op 22-08-2008 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Kaasje123 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:13:
[...]

Sorry hoor maar gta4 draait in een hogere resolutie op de xbox360 dan op een ps3. }:O
En MGS4 draait ook niet op 1080p :P

Ik vond de demo ook erg vet :) De minpunten voor mij waren:
-De stem van Darth Vader
-Geen force-grip tijdens het rennen ;(

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:18
Als je zou kunnen lopen tijdens je force grip zou dit je te snel overpowered maken. Vind de demo zelf echt niet te kort, je krijgt zo een goede indruk wat het spel te bieden heeft, ze moeten natuurlijk niet teveel weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Net de PS3 versie ook gedownload en gespeeld, en ik kan zeggen dat de Xbox360 versie er imo beter uitziet. Het is net wat donkerder, en de kleuren net wat echter. Maar heet grootste punt is dat de textures op de Xbox360 veel scherper en helderder zijn. Ik weet dus welke versie ik ga halen :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shva
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-06 08:59

Shva

aka Jos_theboss

waarom is dat dan, de ps3 heeft toch snellere hardware dan de xbox? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
net als sommige anderen hier vind ik het richten ook maar erg gaar. Is er geen mogelijkheid te "scrollen" tussen targets (zoals gta4 bijvoorbeeld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Shva schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:48:
De playstation 3 is theoratisch sneller, maar je moet er wel goed voor programmeren ;) En tja daar zit het probleem dat niet iederen even goed programmeert..
Hoe dan ook ik vond de demo aardig geslaagt maar niet mijn game!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
swampy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:52:
[...]

De playstation 3 is theoratisch sneller, maar je moet er wel goed voor programmeren ;) En tja daar zit het probleem dat niet iederen even goed programmeert..
En daarnaast was het waarschijnlijk ontwikkeld voor de Xbox360 en geport naar de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22-06 23:10
Het richten is wel lastig, maar ik vind de demo een geweldig star wars gevoel hebben. Heb hem maar besteld bij gamehubs(36 euri inmiddels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Anoniem: 64851 schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 14:17:
[...]

Ja daarom loopt GTA op de PS3 op 640p en op de Xbox 360 op 720p (met hogere FPS). 8)7
Dat word door de PS3 geupscaled ja, dat doen ze met veel PS3 games, waarom mag Joost weten, maar dat betekend niet dat de PS3 het niet aan kan, het is toch echt de 360 die het niet aankan bij GTA 4.
Chester schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:34:
[...]

En MGS4 draait ook niet op 1080p :P
Jawel dat draait hij wel, het was de eerste game op de PS3 die ook echt 1080p was en niet geupscaled word.
SCIxX schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 17:28:
Als je zou kunnen lopen tijdens je force grip zou dit je te snel overpowered maken. Vind de demo zelf echt niet te kort, je krijgt zo een goede indruk wat het spel te bieden heeft, ze moeten natuurlijk niet teveel weggeven.
Alsof ze zoveel weggeven, het is nog niet eens een half level. Je hebt geen toegang tot de lightsaber, forcepowers menu's etc, de hoogste moeilijkheidsgraad is niet beschikbaar en als je niet overal mee gaat spelen kun je er binnen 5 minuten doorheen rennen, behoorlijk klein als je kijkt hoe groot het bestand is.
Shva schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:48:
Multiplatform games hebben op de 360 meestal wat fellere kleuren, waarom dat is weet ik ook niet, maar er zijn mensen die fellere kleurtjes als beter beschouwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
1shot1kill schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:19:
[...]

Dat word door de PS3 geupscaled ja, dat doen ze met veel PS3 games, waarom mag Joost weten, maar dat betekend niet dat de PS3 het niet aan kan, het is toch echt de 360 die het niet aankan bij GTA 4.
|:( Weet je wel wat je zegt...? de ps3 upscaled naar 640p? Wou je zeggen dat de ps3 versie nog lager draait dan 640? Je maakt de ps3 alleen maar slechter met je posts. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Anyway na deze demo gespeeld te hebben weet ik niet zo zeker meer of ik hem ga kopen. Had er toch iets meer van verwacht. Vooral de omgeving vond ik vrij saai ogen echter in de trailers zie ik wel vette dingen. Twijfelgevalletje... Misschien eerst maar eens bij een maat spelen die hem hoe dan ook gaat spelen of anders eens huren. :)

[ Voor 21% gewijzigd door Kaasje123 op 23-08-2008 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64851

[...]

'Het' niet aankan, ben duidelijker aub je post is niet echt te begrijpen. De Xbox 360 draait hem op een hogere FPS en ook nog eens op 720p, dus beter, comprende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

Jawel dat draait hij wel, het was de eerste game op de PS3 die ook echt 1080p was en niet geupscaled word.
Alle bronnen die ik tegenkom zeggen van niet. En achter op het hoesje staat ook geen 1080p vermeld, alleen 720p.
Multiplatform games hebben op de 360 meestal wat fellere kleuren, waarom dat is weet ik ook niet, maar er zijn mensen die fellere kleurtjes als beter beschouwen...
Fellere kleuren boeien me niet. De textures zijn veel scherper op de Xbox360, dat is de reden waarom ik de Xbox versie ga halen.

Heb even foto's genomen voor jullie:

ps3:Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s11/ChesterLM/th_ps1.jpg x360:Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s11/ChesterLM/th_x1.jpg

ps3:Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s11/ChesterLM/th_ps2.jpg x360:Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s11/ChesterLM/th_x2.jpg

Zoals te zien is verschilt er toch wel ietsjes meer dan alleen de kleuren ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Chester op 23-08-2008 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:40
Dat verschil is inderdaad erg groot. Verklaard misschien ook waarom sommige mensen hem minder goed vonden? :P

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Martinspire schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:25:
Dat verschil is inderdaad erg groot. Verklaard misschien ook waarom sommige mensen hem minder goed vonden? :P
Dat is inderdaad een groot verschil.... Raar hoor. Volgens mij het eerste spel wat zo'n verschil laat zien in textures. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vet!

Vanmorgen de demo maar even gedownload, en het is toch wel erg vet om een Tie-fighter op te pakken en weg te smijten _O_ Heb hem meteen gepre-ordered bij Gamehubs :) Vond het echt vet om te spelen. Vooral die AT-ST was tof... Had pas na 10x proberen door dat je hem met een 1-hit-kill actie kon slopen.. :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Mja daar ben ik ook een paar keer neergemaaid voordat ik doorhad dat je er dichtbij ook makkelijk een pannekoek van kon maken. Al vond ik het wel jammer dat je er niet gewoon van een afstandje wat dingen tegenaan kon gooien. Tenminste, na 15 van die spullen die daar lagen ertegenaan gegooid te hebben, probeerde ik het maar iets dichterbij. Jammer dat het uiteindelijk zo makkelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:24
Topspel!

Kan er niet meer van maken.
Het enige "gevaar" wat ik straks verwacht is dat levels steeds meer vanhetzelfde zijn: lopen, hack & slash.... maargoed, de tijd zal het uitwijzen.

Ik ga deze zeker bestellen.

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Zosas schreef op zondag 24 augustus 2008 @ 10:09:
Topspel!

Kan er niet meer van maken.
Het enige "gevaar" wat ik straks verwacht is dat levels steeds meer vanhetzelfde zijn: lopen, hack & slash.... maargoed, de tijd zal het uitwijzen.

Ik ga deze zeker bestellen.
Ik vond het eigenlijk wel wat tegenvallen. De force is wel goed uitgewerkt, maar ben inderdaad bang dat het leveldesign erg snel gaat ´vervelen´. Ben ook benieuwd hoe lang het spel zal duren.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06 09:32
Heb vandaag de demo gespeelt, en ik was gelijk verkocht. 10 minuten later pre-order geplaatst bij gamehubs ;).

Over het leveldesign, volgens mij valt het wel mee. Als je de demo uitspeelt zie je een filmpje met flink aantal verschillende omgevingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247379

Ik denk dat het leveldesign wel goed gaat komen, maar wat betreftde gameplay ben ik ook een beetje op m'n hoede. Ik weet niet of deze drie force powers maar dan steeds hoger/beter/sneller lang boeiend blijven.

Weerhoudt me niet om het toch te kopen, overigens. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-06 15:17

Step

step@tweakers.net#

Mij is het nog niet duidelijk hoe je simpelweg een UK store krijgt op je PS3, heb meerdere dingen geprobeerd, heb nu een EU store maar daar staat TFU nog steeds niet op. Tevens probeer ik me UK account in te voeren en die weigert ie gewoon......

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Na nog een keer gespeeld te hebben vond ik het toch wel best grappig en ga ik hem denk ik ook wel kopen. Enige echte minpunt vond ik die AT-ST verslaan. Vond het een beetje lame dat je a la shenmue gewoon op knopjes moet rossen die je op je scherm te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:58

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik snap het gezeik op het level design niet echt :P je bent in een battlestation daar hoort alles er grijs en steriel uit te zien! zo zou het er in een SW film ook uit zien. Het design van het demo level geeft gewoon perfect de Star Wars sfeer weer, zo'n battleship is gewoon niet kleurrijk. En als de mensen met kritiek ook even het ingame gameplay filmpje hadden bekeken (tijdje niets doen in menu dan start het vanzelf) dan kun je zien dat er later genoeg andere levels zijn, waaronder buiten levels dus genoeg variatie.

De besturing en met name het richten si idd wel een beetje suckie.. na de deno 2x gespeeld te hebben werkt het vechten prima... maar soms sta je gewoon te kloten om recht op een deur te richten die je met Force blast open moet maken en het richtsysteem er maar naast blijft richten :P.

Die quicktime events zijn uiteraard ook weer aanwezig, voordeel is dat de game er lekker filmisch overkomt, nadeel is dat het imho niet lekker werkt... al had ik in Uncharted minder moeite om ze te timen... gelukkig kwamen ze daar maar erg weinig voor. Dat er zo snel in deze demo al een quicktiem event voorkomt voorspeld neit veel goeds :P

dat er zoveel verschil zit tussen de xdoos en PS3 versie is belachelijk en vooral vreemd, omdat het idd niet nodig is... en blijkbaar zijn game developers nog altijd te lui om 1080P output te maken voor games....zonde. de grond textures van de xdoos zien er idd beter uit, maar die versie is imho weer te donker.

Ik ga hem mischien wel kopen, maar neiot bij release, gewoon eerste kleien rpijsdaling afwachten en dan voor 30-35 euro kopen bij gamehubs ofzo. Het is een goeie en leuke game waarin de SW sfeer goed verwerkt zit maar hij is imho geen 55-65 euro waard.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Laatst online: 17:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Topicstarter
Chaoss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:02:
Ik snap het gezeik op het level design niet echt :P je bent in een battlestation daar hoort alles er grijs en steriel uit te zien! zo zou het er in een SW film ook uit zien. Het design van het demo level geeft gewoon perfect de Star Wars sfeer weer, zo'n battleship is gewoon niet kleurrijk. En als de mensen met kritiek ook even het ingame gameplay filmpje hadden bekeken (tijdje niets doen in menu dan start het vanzelf) dan kun je zien dat er later genoeg andere levels zijn, waaronder buiten levels dus genoeg variatie.

De besturing en met name het richten si idd wel een beetje suckie.. na de deno 2x gespeeld te hebben werkt het vechten prima... maar soms sta je gewoon te kloten om recht op een deur te richten die je met Force blast open moet maken en het richtsysteem er maar naast blijft richten :P.

Die quicktime events zijn uiteraard ook weer aanwezig, voordeel is dat de game er lekker filmisch overkomt, nadeel is dat het imho niet lekker werkt... al had ik in Uncharted minder moeite om ze te timen... gelukkig kwamen ze daar maar erg weinig voor. Dat er zo snel in deze demo al een quicktiem event voorkomt voorspeld neit veel goeds :P

dat er zoveel verschil zit tussen de xdoos en PS3 versie is belachelijk en vooral vreemd, omdat het idd niet nodig is... en blijkbaar zijn game developers nog altijd te lui om 1080P output te maken voor games....zonde. de grond textures van de xdoos zien er idd beter uit, maar die versie is imho weer te donker.

Ik ga hem mischien wel kopen, maar neiot bij release, gewoon eerste kleien rpijsdaling afwachten en dan voor 30-35 euro kopen bij gamehubs ofzo. Het is een goeie en leuke game waarin de SW sfeer goed verwerkt zit maar hij is imho geen 55-65 euro waard.
toon volledige bericht
Hij is nu al 37 euro bij gamehubs, dus dat scheelt je weer wachten ;)
http://www.gamehubs.com/X...-the-force-unleashed.html

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

toon volledige bericht
Het is nu al voor 36,- te bestellen bij GameHubs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-05 16:23
Voor de wii variant wil ik wel deze erbij
Afbeeldingslocatie: http://www.thrustmaster.com/Upload/1/thrustmaster/products/134/8/GSabersDuoPack762x227.jpg

(clickable)

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Misschien een domme vraag hoor maar waarom kan gamehubs hem zovel goedkoper verkopen? Ik zie altijd veel mensen hier daar iets halen en of iet positief schrijven dus het zal wel betrouwbaar zijn maar ik snap het gewoon niet? Is dit van de vrachtwgen gevallen spul ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Kaasje123 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:15:
Misschien een domme vraag hoor maar waarom kan gamehubs hem zovel goedkoper verkopen? Ik zie altijd veel mensen hier daar iets halen en of iet positief schrijven dus het zal wel betrouwbaar zijn maar ik snap het gewoon niet? Is dit van de vrachtwgen gevallen spul ofzo?
Dat is het leuke van Dollar en Import koersen. Play Asia kan ook games aanbieden voor 40 euro ipv de gebruikelijk 60 euro. Komt omdat het gewoon daar produceerd word en de munt koers een stuk lager is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Hoe doen jullie dat nou met de Playstation Store demo van TFU? Ik vraag me dat echt af omdat ik al een EU account heb weigert ie een UK/US/JPN account te accepteren, ik heb een account aangemaakt van de UK maar die weigert ie, waar maken jullie deze aan en voeren jullie deze in (om meerdere naast elkaar te hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:36
Step schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:24:
Hoe doen jullie dat nou met de Playstation Store demo van TFU? Ik vraag me dat echt af omdat ik al een EU account heb weigert ie een UK/US/JPN account te accepteren, ik heb een account aangemaakt van de UK maar die weigert ie, waar maken jullie deze aan en voeren jullie deze in (om meerdere naast elkaar te hebben?)
Heel simpel

-Maak een nieuwe User aan op je PS3
-Ga naar de Playstation Store en maak een account (let er op dat je woonplaats in de UK is)
-Ga naar de store en download de SW Demo.

Voila

(je kunt overigens gewoon weer inloggen onder je standaard account, de download blijft gewoon doorlopen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step

Step

step@tweakers.net#

Michaelg schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:32:
[...]

Heel simpel

-Maak een nieuwe User aan op je PS3
-Ga naar de Playstation Store en maak een account (let er op dat je woonplaats in de UK is)
-Ga naar de store en download de SW Demo.

Voila

(je kunt overigens gewoon weer inloggen onder je standaard account, de download blijft gewoon doorlopen.
Merci. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Notna schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:22:
[...]

Hij is nu al 37 euro bij gamehubs, dus dat scheelt je weer wachten ;)
http://www.gamehubs.com/X...-the-force-unleashed.html
Chester schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 10:23:
[...]

Het is nu al voor 36,- te bestellen bij GameHubs ;)
okok! hij is al goedkoop... dan wacht ik tot hij onder de 30,- is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:09

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Chaoss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 11:44:
[...]

[...]

okok! hij is al goedkoop... dan wacht ik tot hij onder de 30,- is :P
niet dat het boeiend voor het topic is, maar 2 weken terug was hij daar 32 euro. en daar heb ik hem voor besteld.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits
  • Laatst online: 18-09-2021
Hubert schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 15:22:
[...]

niet dat het boeiend voor het topic is, maar 2 weken terug was hij daar 32 euro. en daar heb ik hem voor besteld.
Eehm maar dat is wel de EU versie?
Het is namelijk wel een heel stuk goedkoper dan de preorders hier in nederland.

Beetje jammer als je een regio gelockte game krijgt.
Dan is 36 euro wel een beetje duur voor een onderzetter:).

Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:10

H3llSiNG

Meh.

laat maar te vroeg geblaat.

[ Voor 69% gewijzigd door H3llSiNG op 25-08-2008 17:35 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mirwits schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 17:32:
[...]

Eehm maar dat is wel de EU versie?
Het is namelijk wel een heel stuk goedkoper dan de preorders hier in nederland.

Beetje jammer als je een regio gelockte game krijgt.
Dan is 36 euro wel een beetje duur voor een onderzetter:).
PS3 is regiovrij, dus niet zo heel boeiend als het boekje en het hoesje in het engels zijn ;) en ja import is flink goedkoper, games zijn buiten Europa al iets goedkoper en met de huidige lage dollar en britse pond koersen maakt importeren een stuk leuker. Geld idd niet voor de x360 die regio lock heeft...

Weet iemand trouwens of je die vliegende Tie fighters ook op een of andere manier neer kunt halen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat laatste kan wel :), misschien een inkoop actie regele? Je betaald nog wel 7 euro voor verzendkosten... en niet iedereen kan betalen over het net.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

De prijzen op gamehubs en play.com incl verzendkosten... :)

hoe krijg je die Tie Fighters naar beneden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Chaoss schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 18:11:
Verzendkosten met verzendtijd van 7-14 dagen ja :P

Ik heb gewoon die €7 extra betaald voor 2 days :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb toch maar geen bestelling geplaatst omdat je meteen moet betalen. Ik haal em wel bij videogamesplus als het toch regio vrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:46

Grannd

da Granndest

Degene die in de hal hangen kan je gewoon met Force Grip grabben en neergooien of wat je ermee wil. Voor de langsvliegende TIE Fighters kan je de palen langs je pad waar je op loopt ombuigen, ook met Force Grip zodat ze daar recht invliegen. Ik vond het wel minder spectaculair dan ik hoopte toen ik merkte dat ik ze kon ombuigen, want meer dan een simpele grote explosie krijg je niet.

Ik heb de game trouwens via een ebay shop uit Hong Kong gepre-orderd, deze stuurt tot nu toe games altijd ruim voor de releasedatum op (van 16 september, dus al 3 dagen eerder dan de EU datum) en was een paar euro duurder dan gamehubs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online

Beetje offtopic maar:
Trap niet in play.com's gratis verzenden. Je kunt tegenwoordig niet meer in ponden betalen, en zodra je voor Euro kiest worden verzendkosten mee berekend ;)
Bijv. Bad Company, te koop voor £39.99, met de huidige koers is dat ongeveer €50,21. Maar zodra je voor Euro kiest, kost het €55,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-06 10:35

Asphyxion

I am, therefor I think

Hmm, zo te zien kun je niet je lightsaber stijl kiezen. Dat vond ik wel erg cool in Jedi Knight 2: of erg goed worden in 1 saber, of dual wield, of dual bladed. Mensen neermaaien met een saber blijf ik leuk vinden, de overige force powers doen me niet zo veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251423

Asphyxion schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 21:44:
Hmm, zo te zien kun je niet je lightsaber stijl kiezen. Dat vond ik wel erg cool in Jedi Knight 2: of erg goed worden in 1 saber, of dual wield, of dual bladed. Mensen neermaaien met een saber blijft ik leuk vinden, de overige force powers doen me niet zo veel...
Dan is The FORCE Unleashed niet echt de Star Wars game voor je :P Deze game is meer gericht op de physics en destruction engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Laatst online: 18:26

Aight!

'A toy robot...'

Chester schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:42:
[...]

Alle bronnen die ik tegenkom zeggen van niet. En achter op het hoesje staat ook geen 1080p vermeld, alleen 720p.

[...]

Fellere kleuren boeien me niet. De textures zijn veel scherper op de Xbox360, dat is de reden waarom ik de Xbox versie ga halen.

ps3:[afbeelding] x360:[afbeelding]

toon volledige bericht
Lijkt meer erop dat ps 3 gewoon niet met een HDMI kabel wordt gespeeld.

• Chester
  • Niet online
Aight! schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 22:08:
[...]

Lijkt meer erop dat ps 3 gewoon niet met een HDMI kabel wordt gespeeld.
Beide consoles aangesloten met HDMI (PS3 40GB + Xbox 360 Elite). Kijk anders ook even naar de letters, die zijn wel gewoon duidelijk leesbaar, en even scherp als de Xbox versie. En het is ook geen instelling fout oid, want andere spellen op de PS3 zien er wel gewoon erg goed uit (GT5-P, Uncharted, MGS4, GTA4 etc. ).

Lijkt meer erop dat PS3 fanboys zomaar conclusies trekken.

Btw, een ander grappig weetje, de demo op de PS3 is ongeveer 400MB groter ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Chester op 28-08-2008 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis van der Stelt
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37
Ik snap het gezeik op het level design niet echt :P je bent in een battlestation daar hoort alles er grijs en steriel uit te zien! ... En als de mensen met kritiek ook even het ingame gameplay filmpje hadden bekeken dan kun je zien dat er later genoeg andere levels zijn, waaronder buiten levels dus genoeg variatie.
Exactemundo, en die zien er wel goed uit.

We gaan het allemaal binnenkort zien, net via Gamehubs.com pre-ordered. Ben erg benieuwd naar de volledige game. Ik vond het erg tof spelen en ook het feit dat je die AT-ST omlegt d.m.v. timed knoppen indrukken boeite me niet zo, ik vond 't erg tof spelen.

Ik heb niet zo'n last van force-blast door deuren, maar wel force-grip op objecten. Soms sta je ernaast en dan beweeg je net te veel links én rechts om 'm te pakken. Ook ben je soms net klaar met gooien en dan moet je een seconde geduld hebben voordat je weer kan gooien.

We zullen zien, ik ga 'm iig spelen! _/-\o_

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lud0v1c
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-05 13:17
Het spel krijgt gemiddeld niet een heel hoog cijfer, 72% met 3 reviews. Maar als je fan bent van het game-genre of van de franchise kan je wel een heel punt toevoegen. En zoals poster hierboven zegt, vind ik ook die Quick Time Events niet zo heel erg storend, ligt er maar net aan hoe het is geïmplementeerd. Mijn exemplaar komt ook uit Azië binnen een week hoop ik. Ondertussen flink los gaan met de Apprentice in SCIV :)

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RamO
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-04 13:58

RamO

The Alchemist of Happiness

Inmiddels is ie ook al via de minder legale manieren te verkrijgen....

Floccinoccinihilipilification

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-06 17:43
Was ik ook al achter, maar vond het niet de moeite om dat nou als eerste te melden.

Ik heb een klein stukje gespeeld en ik kan niet anders zeggen dan : WOW

Mooie graphics en het voelt gewoon goed aan.

Ik was van plan om Bad company eerst uit te spelen, maar ik ben bang dat de TFU er tussendoor komt.

Nu eerst lekker pitten en morgen gaan we weer verder

[ Voor 23% gewijzigd door Henkus op 12-09-2008 22:39 ]

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

• Henkus
• The first level (Kashyyk) will be played as Darth Vader himself

Tot nu toe het mooiste level van de game.

Planten bewegen als je er door heen loopt, of als je de push force gebruikt.

Je hebt ook dat machige gevoel van Darth Vader: Je loopt langzaam door het level heen en vernietigt iedereen die je tegen komt.

De quicktime events vind ik niet storend, maar helpen meer om het "verhaal" te vertellen en zijn meestal aan het einde van een boss-fight

[ Voor 17% gewijzigd door Henkus op 13-09-2008 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 11:11
Geweldig spel, mooie omgevingen, je moet maar eens doorspelen na die spaceship echt hele vette graphics krijg je dan.

Boss fights zijn ook wel leuk.

Ook veel force powers en upgrades zijn er, ik kan bijvoorbeeld nu 3 mannetjes tegelijk met force grip pakken. Ook kan je ze eerst onderstroom zetten en vervolgens als grenaat lanceren _/-\o_

[ Voor 39% gewijzigd door PacinoAllstars op 14-09-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Pfff, ik vond het allemaal best lekker spelen, die demo, tot aan de ATST, waarom nou weer dat domme buttonbash Quicktime gedoe? Je moet eerst allemaal heel moelijk doen met combo's, timing etc. En dan A,A,X oid, dat slaat toch nergens op?

Sta echt 100% achter de gamekings op dat gebied....

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Erg leuk spel tot nu toe (xbox360 versie). Ik ben nu net na de tweede bossfight en het wordt echt steeds leuker met de force powers die je krijgt >:). Een paar ventjes de lucht gooien daarna nog even onder stroom zetten of wat items tegelijk oppakken die onder stroom zetten en lanceren in een groep nietsvermoedende vijanden :P. Echt zo'n spel wat je meerdere keren kan doen, want elk gevecht kan je op verschillende manieren aanpakken :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Laatst online: 17:59

Apoca

Array Technology Industry

Zo net geheel uitgespeeld ( nachtje doorhalen doet wonderen >:) ), en het laatste level natuurlijk 2 keer om beide verhaallijnen mee te pakken.

Moet zeggen echt kicks spel, al waren sommige levels wel erg f*ck.

Maar voor de rest, echt een zwaar kicks spel :P

[ Voor 14% gewijzigd door Apoca op 15-09-2008 18:10 ]

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-06 15:27
Allemaal gedownload? :P De mensen die het spel hebben uitgespeeld, is het spel echt zo kort? Ik vind 6 tot 8 uur voor een spel eigenlijk te kort... al wordt het wel steeds meer de nieuwe standaard vandaag de dag. Jammer. Hoop dat hij vandaag of morgen ergens te scoren valt en anders maar vrijdag in de winkel halen...

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• Lud0v1c
Het schijnt dat de pre-order van SW:TFU op Gamehubs.com al reeds is verzonden! Dat is 2 dagen eerder dan was verwacht, nu nog even een weekje wachten en dan lekker los!

Gold is the money of kings, silver is the money of gentlemen, barter is the money of peasants – but debt is the money of slaves

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Lud0v1c schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:05:
Het schijnt dat de pre-order van SW:TFU op Gamehubs.com al reeds is verzonden! Dat is 2 dagen eerder dan was verwacht, nu nog even een weekje wachten en dan lekker los!
Waar heb je die wijsheid vandaan? Heb je een mail gehad ofzo ? Ik iig niet :P vandaar dat ik het vraag ;)

Overigens is je Duits echt briljant op Gamehubs :') Nofi maar ik moest erg hard lollen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Notna op 17-09-2008 16:08 ]

• Lud0v1c
Notna schreef op woensdag 17 september 2008 @ 16:07:
[...]

Waar heb je die wijsheid vandaan? Heb je een mail gehad ofzo ? Ik iig niet :P vandaar dat ik het vraag ;)

Overigens is je Duits echt briljant op Gamehubs :') Nofi maar ik moest erg hard lollen :P
In de chatroom hebben de mensen die met UPS verzending hebben besteld al een tracking code ontvangen. Mijn duits is echt bagger slecht, ik heb niet eens moeite gedaan om het zelf te tikken. Dat stukje tekst is regelrecht copy/paste van Google Translate :*)

• Valkyre
  • Registratie: April 2002

Valkyre

Kitesurf FTW!

hmm 60 euro neer leggen voor een spel dat in 6 uur uitgespeeld is? dat is wel erg bagger....
had er juist zon zin in om hem vrijdag te gaan spelen op me ps3 :)

iRacing Profiel

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Even duur per uur als de film ongeveer...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Gohan-san schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:52:
hmm 60 euro neer leggen voor een spel dat in 6 uur uitgespeeld is? dat is wel erg bagger....
had er juist zon zin in om hem vrijdag te gaan spelen op me ps3 :)
Dan koop je het via gamehubs.com en leg je 36 euro neer ;) Heb ik ook gedaan en dan is het wel de moeite waard imo :D

• Valkyre
  • Registratie: April 2002

Valkyre

Kitesurf FTW!

Notna schreef op woensdag 17 september 2008 @ 19:19:
[...]

Dan koop je het via gamehubs.com en leg je 36 euro neer ;) Heb ik ook gedaan en dan is het wel de moeite waard imo :D
ja maar ja ik wil hem vrijdag gelijk hebben :) volgende keer ga ik inderdaad wel bij gamehubs oid bestllen, alleen daar heb je zeker een CC nodig? of niet?

iRacing Profiel

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
Gohan-san schreef op donderdag 18 september 2008 @ 09:20:
[...]

ja maar ja ik wil hem vrijdag gelijk hebben :) volgende keer ga ik inderdaad wel bij gamehubs oid bestllen, alleen daar heb je zeker een CC nodig? of niet?
Iig een PayPal account, maar gezien je die speciaal voor o.a Nederland kan koppelen aan je bankrekening, heb je geen CC meer nodig :)

En ja als je alles eerst wil, dan betaal je de volle mep. Of je w8 2 weken (en betaald 36 euro) of je betaald 38 euro voor de game en hebt hem binnen 2 dagen ;)

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-06 21:18
de DS versie is trouwens ook wel geinig. een beetje eentonig (na ruim een uur spelen), maar toch heeft het wel wat. ik weet nog niet of ik hem ga kopen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Notna

Notna

Where are you?®

Topicstarter
En inderdaad, de game word via gamehubs geshipped vandaag! Heb nu ook een T &T nummer ontvangen :9

Overigens is het wel opvallend stil rond de game, wat imo erg jammer is. Ok, de game is kort, maar zwaaiene met je lightsaber en forcepush blijft toch een jongensdroom :9
Lud0v1c schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:39:
[...]

In de chatroom hebben de mensen die met UPS verzending hebben besteld al een tracking code ontvangen. Mijn duits is echt bagger slecht, ik heb niet eens moeite gedaan om het zelf te tikken. Dat stukje tekst is regelrecht copy/paste van Google Translate :*)
Ik moest erg hard lollen :P :') Google translate FTW !

[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 18-09-2008 10:58 ]

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Ah, relaxt! Krijg net een mailtje dat ik mijn Wii disc kan komen ophalen vandaag!
Eén dag te vroeg, fijn! Wel 55 euro's, geen goedkope game.

• Lud0v1c
Mijn pakketje vanuit Azië is ook onderweg sinds vandaag. Hopelijk hoef ik niet te lang te wachten.

124138

Echt een tof spel maar heb hem nu al uitgespeeld.

spoiler:
Wel vet man vechten tegen Darth vader enzo...echt rete strak spel. Ik hoop toch echt dat er een vervolg op komt :) :)

Ik kan geheid lekker een 10 geven voor dit spel super gewoon. Ik ga gewoon nog een keer spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-09-2008 21:30 ]

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-06 22:22
Ik ben em nu aan het spelen op de XboX 360, maar ik heb ruzie met het:

spoiler:
Pullen van de Star Destroyer in het kanon, ik heb echt geen clue wat ik met de controls moet doen. Heb inmiddels 3 waves aan Tie-Fighters moeten ontwijken en dat begin ik een beetje zat te worden :P

Iemand die een hint kan geven? :P

• Lud0v1c
Als je iets ziet in een topic waarvan je denkt 'He, dat is niet goed', maak dan een topic report aan.

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-09-2008 21:31 ]

• Martinspire
Red Nalie schreef op donderdag 18 september 2008 @ 20:18:
Ik ben em nu aan het spelen op de XboX 360, maar ik heb ruzie met het:

spoiler:
Pullen van de Star Destroyer in het kanon, ik heb echt geen clue wat ik met de controls moet doen. Heb inmiddels 3 waves aan Tie-Fighters moeten ontwijken en dat begin ik een beetje zat te worden :P

Iemand die een hint kan geven? :P
Dat is inderdaad erg frustrerend en had 1 van de leukste dingen uit het spel moeten worden, wat ze dus verneukt hebben (niet normaal).
spoiler:
Wat je moet doen is het volgende. Je moet eerst die Tie-Fighters verslaan, pas daarna kun je dat ding gaan bewegen. Dit houd dus in dat je ze ook echt allemaal moet afmaken. Dit kun je doen door links of rechts te gaan staan en door middel van je force pull de Tie-Fighters vast te pakken en tegen elkaar aan te smijten (of 1 voor 1, wat iets langer duurt). Andere mogelijkheid is dat ding pakken wat van links naar rechts toe zweeft en dat tegen zo'n Tie-Fighters aangooien. Persoonlijk vind ik dit de irritantste want die dingen worden vaak tegen het gebouw aangegooid ipv de Tie-Fighters.

Als je dat gedaan hebt kun je met je force pull die Star Destroyer bewegen. Eerst moet je hem naar het midden toe bewegen en vervolgens kun je hem naar de grond toe sturen. Als dat gebeurd heb je binnen no time nieuwe Tie-Fighters die je aanvallen dus wacht niet te lang anders ben je dood. Ga door tot je ongeveer de helft van je health over hebt en laat dan het schip los.

Vervolgens ga je weer de Tie-Fighters vernietigen, maar dit moet je snel doen anders is je Star Destroyer weer te ver naar links of rechts geschoven dat je hem niet meer terug krijgt. Dit moet je ongeveer 3 keer doen (als je de Tie-Fighters redelijk snel vernietigd en het schip niet telkens helemaal links of rechts staat). Daarna krijg je een filmpje en heb je het gehaald.

Ik vond dit ook erg frustrerend en kan me niet voorstellen dat ze dit door wat beginners hebben laten spelen, want de moeilijkheidsgraad hiervan is op easy zelfs veel te hoog (vind ik). Het duurt veel te lang en als ze dit wat makkelijker hadden gemaakt, had je echt het gevoel gehad een oppermachtige Jedi te zijn, wat nu dus enigszins teniet wordt gedaan door de Tie Fighters.

Nu ik hem uitgespeeld heb, weet ik niet of ik hem nogmaals ga uitspelen. Misschien om nog eens goed naar het einde te kijken (degene die het hebben uitgespeeld snappen wel wat ik bedoel :+ ). Maar ik zie weinig reden om hem op te pakken. Veel repetitieve gameplay (qua tegenstanders en omgeving) en een hoop nutteloos geloop van hot naar her. Ook voelt het erg scripted aan en heb je bovendien een linear pad wat je moet volgen.

Misschien dat het vervolg beter is, maar vanwege het gebrek aan multiplayer en de slechte replay value zou ik deze eerder uit de budgetbakken of videotheek halen, dan echt zelf kopen.

Als cijfer krijgt het van mij dan ook een 7. Dit is echt alleen te wijten aan de force powers, waarmee je kunt spelen met je tegenstanders. De rest is echt bijzaak en heeft veel te weinig aandacht gehad. Oké, het verhaal is wel interessant, maar ik had eigenlijk ook niet minder verwacht.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 18-09-2008 21:58 ]

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik heb de demo op de PS3 gespeeld. Toen had ik echt iets van WOW.
Vandaag heel even de Wii versie gespeeld, mijn god wat ziet dat er vreselijk uit.
Zelfs voor de wii is het gewoon niet aan te zien.
Ik moet wel zeggen dat het wel leuk is met de wiimote.

• Intrique
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Chester schreef op zaterdag 23 augustus 2008 @ 01:42:
[...]

[...]

toon volledige bericht
Gametrailers: Star Wars Force Unleashed Xbox360 vs PS3 Graphics Comparison
http://www.gametrailers.com/player/40085.html

Ik zie geen verschil tussen de beide versies of ligt het nou aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
M a r c o schreef op donderdag 18 september 2008 @ 23:02:
Ik heb de demo op de PS3 gespeeld. Toen had ik echt iets van WOW.
Vandaag heel even de Wii versie gespeeld, mijn god wat ziet dat er vreselijk uit.
Zelfs voor de wii is het gewoon niet aan te zien.
Ik moet wel zeggen dat het wel leuk is met de wiimote.
Wiimote besturing is inderdaad wel leuk, maar als ik naga hoeveel ik er vermoord heb in de 360 versie dan hoop ik dat ik niet zoveel hoef te bewegen voor de Wii versie, want dan komt de RSI er wel heel snel bij. Verder moet ik zeggen dat ik die besturing ook weer niet zo heel mega vind omdat ie niet zozeer de beweging van de wii registreerd, maar eerder de vaste bewegingen ervan pakt (dus links, rechts, onder, boven, naar voren en eventueel een combinatie van 2, maar meer dus niet!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62011

Vandaag de demo gespeeld. M'n 8 jarige neefje vond 't helemaal geweldig en liep er zo doorheen (op easy natuurlijk) maar ik vond 't toch te veel button bashing, meestal doe je maar wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 01:06:
[...]

Wiimote besturing is inderdaad wel leuk, maar als ik naga hoeveel ik er vermoord heb in de 360 versie dan hoop ik dat ik niet zoveel hoef te bewegen voor de Wii versie, want dan komt de RSI er wel heel snel bij. Verder moet ik zeggen dat ik die besturing ook weer niet zo heel mega vind omdat ie niet zozeer de beweging van de wii registreerd, maar eerder de vaste bewegingen ervan pakt (dus links, rechts, onder, boven, naar voren en eventueel een combinatie van 2, maar meer dus niet!)
Het is eigenlijk meer de bediening van de force die het wel leuk maakt.
nunchuck vooruit duwen is force push. Z is force grip, zwaai je de nunchuck dan naar beneden smijt je hem tegen de grond, draai je de nunchuck om dan doe je force choke enzo (indien skil unlocked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Kan iemand mij uitleggen waarom op de PS3 als je naar het start of select menu gaat dat het eerst 5 seconden moet laden, terwijl terug naar het spel gaan direct gebeurt? Als het andersom was vond ik het niet zo gek maar 5 seconden om een heel simpel menu te laden is wel erg raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
Ik was helemaal enthousiast over deze game en zou hem zeker een 8.5 tot 9 geven.

Totdat ik in het level gekomen ben waar je het starship naar beneden moet halen.

NIET te doen.

Het is niet echt de moelijkheids graad maar vooral het random wel en niet locken van je force powers op de kleine vliegtuigjes wat verschrikkelijk frusterend is.

Ik ga het nog een paar keer proberen en anders gaat deze game in de kast

Wel jammer, want dit level zou je inderdaad het gevoel moeten geven dat je super powers (the force) hebt en het zorgt eigenlijk alleen maar voor frustraties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 11:11
Henkus schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 18:59:
Ik was helemaal enthousiast over deze game en zou hem zeker een 8.5 tot 9 geven.

Totdat ik in het level gekomen ben waar je het starship naar beneden moet halen.

NIET te doen.

Het is niet echt de moelijkheids graad maar vooral het random wel en niet locken van je force powers op de kleine vliegtuigjes wat verschrikkelijk frusterend is.

Ik ga het nog een paar keer proberen en anders gaat deze game in de kast

Wel jammer, want dit level zou je inderdaad het gevoel moeten geven dat je super powers (the force) hebt en het zorgt eigenlijk alleen maar voor frustraties.
hahahahahahha ik ben het met je eens dat de game geweldig is maar dat level is echt fout geprogrammeerd.

Anyway het is eigenlijk heel simpel, dus hierbij hulp zodat je binnen 5 minuten klaar bent.

Kijk NIET naar de sticks indicatie.

Gewoon beide sticks naar links om te draaien, wanneer die groen is alleen naar beneden pushen en woppa het gaat heel snel. Gebruik ook lightning om die ships naar beneden te halen!

Tijd is belangrijk, want hoelanger je erover doet hoe verder die terug draait voor ze opnieuw spawnen.

[ Voor 4% gewijzigd door PacinoAllstars op 19-09-2008 20:12 ]

• Henkus
Daar ben ik zelf dus ook door schade en schande achter gekomen (ik had nl. niet meer in het forum gelezen en ben verder gaan proberen)

Je moet inderdaad NIET naar de stick indicatie kijken, want geeft dan aan dat je goed zit, terwijl je nog in het rood zit en niet kan 'pullen'

Gelukkig ben ik er door heen, maar dit level haalt een geweldige game wel omlaag.

Als je trouwens last hebt met het locken van je 'lightning' moet je naar de zijkanten gaan, dan locked deze veel sneller.

Ik moet wel zeggen dat voor zo'n grote game, het erg rustig is in dit topic

• VisionMaster
  • Laatst online: 22-06 23:33

VisionMaster

Security!

Henkus schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 06:14:

Ik moet wel zeggen dat voor zo'n grote game, het erg rustig is in dit topic
Ik ben het met je eens. Ik ben benieuwd wat dit spel doet qua verkopen in NL en het buitenland. Anywayz, ik ga vanmiddag even de statistiek op krikken door mijn Wii versie even op te halen :)

I've visited the Mothership @ Cupertino

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zo ik heb hem in ongeveer 6-7 uur uitgespeeld, maar als je dan opnieuw begint word het dan moeilijker of?

Wii versie trouwens :P

• DarkShadow
  • Laatst online: 17:31
swampy schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:52:
[...]

en theoretisch is hij op bepaalde vlakken sneller en op andere vlakken weer langzamer. De GPU bv (die zorgt voor de mooie plaatjes) is net wat minder dan bij de xbox360, er is ook minder geheugen....

maar.... wel blu ray!!! yay :{

[ Voor 3% gewijzigd door DarkShadow op 20-09-2008 10:32 ]

• DarkShadow
  • Laatst online: 17:31
jemig, gamer.nl geeft de game een 4. Wat een kansloze review, een 4 verdient deze game absoluut niet.

• 1shot1kill
Begin toch wel aardig wat minpuntjes te vinden in dit spel:
*Het verhaal word te snel en niet goed verteld.
*Veel grafische bugs.
*Domme vijanden.
*Slechte lichtsaber combat, zelfs in de Episode 3 filmgame was het beter.
*Te afwijkend van het Star Wars universum, al die saber moves en nieuwe vijanden zijn zo onzin, kijk even naar de films en de vorige Star Wars games waar het allemaal wel goed was uitgewerkt en men dicht bij het Star Wars universum bleef, nu hebben ze voor 50% dingen erin geknalt die niks met het Star Wars universum te maken hebben, hadden ze beter een gewoon een nieuw spel kunnen maken zonder het Star Wars universum erin om snel te scoren.

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:18
Cijfer 4 is te laag inderdaad, 60euro is dit spel echter zeker niet waard.

• 1shot1kill
Een 7 tot 7.5 is prima, 60 Euro is te veel voor welk spel dan ook. Het is best een vermakelijke game maar komt niet in de buurt van de hype die het had. De Jedi Knight games waren tig keer beter.

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:51
Als je iets ziet in een topic waarvan je denkt 'He, dat is niet goed', maak dan een topic report aan

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-09-2008 21:30 ]

• VisionMaster
  • Laatst online: 22-06 23:33

VisionMaster

Security!

Ik ben het nu aan het spelen en ik vind het een gaaf spel. Ik speel het niet in 1x uit, zoals de rest hier ;)
Ik vind het nogal gaaf tot nu toe en mijn apprentice wordt nu langzamer hand sterker en ik krijg de controls een beetje in mijn vingers nu :)

Erg gaaf! (Wii versie)

I've visited the Mothership @ Cupertino

Pagina: 1 2 3 4 Laatste