Hallo allemaal,
Doel
Ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen, budget rond de 1200 euro.
Deze pc ga ik gebruiken voor gamen en normaal gebruik.
Ik ga niet overklokken.
Shop
Ik heb verschillende online shops bezocht en mijn gewenste configuratie in elkaar gezet op iedere site.
Alternate kwam als goedkoopste uit de bus voor mij en aangezien een kennis van me daar goede ervaringen mee heeft ga ik daar mijn pc bestellen.
Configuratie
Hieronder mijn configuratie:
Moederbord: Asus p5b
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600
Grafische kaart: Asus EN8800GTS 640MB
Geheugen: Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-667 Kit
HDD: Seagate Barracuda 7200.10 250GB, 16MB cache
Voeding: Cooler Master iGreen Power 500W
DVD RW: NEC ND-4570
Monitor: Acer AL1917Fsd 19inch, 2ms
Toetsenbord+muis: Microsoft Black Value Pack 2.0
Wat neem ik mee?
Uit mijn huidige pc neem ik mee: Creative audigy 2zs geluidskaart + 2.1 boxenset
Over de behuizing ben ik nog niet uit, ik kan echt geen keuze maken.
Een window zou ik wel leuk vinden, en alles moet gewoon koel blijven, het geluid maakt me niet veel uit. De behuizing moet ook niet meer als 100euro gaan kosten aangezien ik dan te hoog boven mijn budget uit kom.
Hebben jullie nog tips of weten jullie een leuke kast voor mij? ( graag producten van www.alternate.nl ) Dan hoor ik dat graag
Groetjes,
Dylan aka Synton
Doel
Ik ben van plan een nieuwe pc aan te schaffen, budget rond de 1200 euro.
Deze pc ga ik gebruiken voor gamen en normaal gebruik.
Ik ga niet overklokken.
Shop
Ik heb verschillende online shops bezocht en mijn gewenste configuratie in elkaar gezet op iedere site.
Alternate kwam als goedkoopste uit de bus voor mij en aangezien een kennis van me daar goede ervaringen mee heeft ga ik daar mijn pc bestellen.
Configuratie
Hieronder mijn configuratie:
Moederbord: Asus p5b
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600
Grafische kaart: Asus EN8800GTS 640MB
Geheugen: Kingston ValueRAM 2 GB DDR2-667 Kit
HDD: Seagate Barracuda 7200.10 250GB, 16MB cache
Voeding: Cooler Master iGreen Power 500W
DVD RW: NEC ND-4570
Monitor: Acer AL1917Fsd 19inch, 2ms
Toetsenbord+muis: Microsoft Black Value Pack 2.0
Wat neem ik mee?
Uit mijn huidige pc neem ik mee: Creative audigy 2zs geluidskaart + 2.1 boxenset
Over de behuizing ben ik nog niet uit, ik kan echt geen keuze maken.
Een window zou ik wel leuk vinden, en alles moet gewoon koel blijven, het geluid maakt me niet veel uit. De behuizing moet ook niet meer als 100euro gaan kosten aangezien ik dan te hoog boven mijn budget uit kom.
Hebben jullie nog tips of weten jullie een leuke kast voor mij? ( graag producten van www.alternate.nl ) Dan hoor ik dat graag
Groetjes,
Dylan aka Synton
AMD Ryzen 5 3600 | MSI Tomahawk MAX | Ballistix Sport LT 16GB DDR4 3200 | Gigabyte 5700XT Gaming OC | Intel SSD 660p 1TB