PC gaming uiteindelijk toch dood?

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:
  • 39.027 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan alle PC gamers die niet graag een gamepad in handen hebben , dit topic gaat over of het gaat over of pc games het lang gaat volhouden of niet . Ik speel ook alleen op PC vanwege muis en toetsenbord icm met alle andere voordelen al mods en andere mogelijk(excetra)heden , voor mij geen andere optie dus voor nu . Het feit dat er op dit moment al de vraag bestaat of het nog lang duurt is een leuke want ik zie ook wel dat PC gaming toch steeds meer gaat vragen van je pc en een console werkt ff gewoon veel makkelijker . Daarbij is een pc game maken niet zo voordelig lijkt mij als een console game . Ten slot , de economie is erg complex dus er kan nog zoveel veranderen maar op dit moement ziet het er naar uit dat PC games op meerdere vlakken toch ontwikkeld worden maar niet meer zo van harte .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireBladeX schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 19:13:
offtopic:
Zal ik het zo zeggen, vind alles boven de €100.- voor een computer onderdeel duur. Dit is iets persoonlijks. Met mijn budget kan ik niet aan de gang blijven met upgraden. Tweede hands is voor mij no-go. Daar begin ik niet eens aan, als ik iets koop , is het met 100% winkel garantie.

Voor mij is PC-gamen duurder, omdat ik altijd betere pc wil, altijd blijven upgrade, er is geen einde. Het kan altijd wel beter, meer, sneller geheugen, harde schijf, moederbord, koelers, videokaart, geluidskaart. DDR2 is ook al weer oud, en als ik wil overstappen naar DD3, dan mag ik nieuwe moederbord + geheugen kopen en tadaa weer 200 euries uitgegeven (zelfs meer).

Laatst was ik nog op zoek naar een nieuwe processor koeler (werd te warm), wtf 50euries voor een fatsoenlijke koeler, neej dank je koop ik liever wel een nieuwe spel voor mijn ps3 :9
tja heeft meer met keuzes te maken, je wil wel 400 euro uitgeven voor een ps3 , maar 100 euro voor een vidoekaart vind je teveel? dat is een keuze ik geef ook geen 50 euro uit aan een koeler hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Consoles gaan steeds meer richting een PC. Binnenkort kan je ook tekstverwerken op je PS3 (dan wel PS4). En waarom koop je dan nog een PC als console stuk goedkoper is en hetzelfde kan? Dus gaat iedereen een console kopen waar fiks verlies op gemaakt wordt, gaat de prijs omhoog, en koop je dus gewoon een nieuwe computer.
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste