oke... een pomp is een complex geheel van bewegende onderdelen. Is 113 euro duur, maar nog te verklaren (moet je ook in elkaar zetten).
Ik betaal dus 25 euro (inc btw) voor een stukje ijzerdraad van 60cm met 2 bolletjes op het einde.....
Zij hebben ook nog eens de kosten van het pand, electra, verwarming, gereedschap en dergelijk. Ook de inrichting van het pand. Oke, dan heb ik HBO en zij LBO/MBO, maar toch. 60 euro vind ik duur, maar 45 euro vind ik op zich te verdedigen. Niet goedkoop, maar niet extreem duur. (advocaat a 400 euro per uur.. das duur)
Ik betaal dus 25 euro (inc btw) voor een stukje ijzerdraad van 60cm met 2 bolletjes op het einde.....
Maar ik reken 60 euro per uur... En ik heb als kosten slechts pen en papier als hulpverlener.harry64 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 22:16:
[...]
Meeste garages handhaven inmiddels +/- €45 pu, om over merkgarages maar niet te spreken +/- €60 pu. En dan nog wordt er aan gewerkt door een 16/17 jarige die krap €13 bruto pu pakt.
Zij hebben ook nog eens de kosten van het pand, electra, verwarming, gereedschap en dergelijk. Ook de inrichting van het pand. Oke, dan heb ik HBO en zij LBO/MBO, maar toch. 60 euro vind ik duur, maar 45 euro vind ik op zich te verdedigen. Niet goedkoop, maar niet extreem duur. (advocaat a 400 euro per uur.. das duur)
[ Voor 59% gewijzigd door Cyberpope op 29-05-2007 22:19 ]
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......