[TU/e laptop 2007/2008] Lenovo (IBM) Thinkpad T60p Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 17.352 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:29
Mag je, zonder de garantie te verliezen, de Vcore van de processor verlagen om de accuduur te verbeteren? Ik neem aan van niet, maar wil het toch wel graag weten ;)

En als het zou mogen, kan dat dan eigenlijk wel in het bios van deze laptop, of heeft elke door de TU geleverde laptop een aangepast bios?

Ik wacht met spanning af... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Het is niet te detecteren, afgezien daarvan zou het de levensduur door het lagere voltage alleen maar moeten verlengen.

Ik zou er niet moeilijk over doen dus :)

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88324

Ik kan je verzekeren: Laptop = pootjes af. Dus ook niet voor "verbeteringen" e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exphy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-02 13:00
/offtopic

de specs van de TUd laptops zouden toch deze week komen?

"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raviculus
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-05 18:46
Ja, 'in de week van 18 juni'; eigenlijk zouden ze al bekend moeten zijn dus. Er is ook een site met actuele informatie over de status van het laptopproject van de TU Delft.

edit: ok het wordt een Dell Latitude D830

[ Voor 23% gewijzigd door raviculus op 25-06-2007 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 10:38

Silverline

pisanggoreng

1250 E-tjes!!!

most definetely neem ik deze thinkpad! na 4 jaar p520 met brakke koptelefoonaansluiting werkelijk een verademing!!

overigens vind ik de zepto erg lelijk, en milieuonvriendelijk qua energie...

[ Voor 40% gewijzigd door Silverline op 25-06-2007 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126062

offtopic:
Bedoel je niet 'definitely' ;)?

Notebooks zien er perfect uit, hopelijk dat ze volgend jaar weer IBM nemen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Even een schopje.

De TU/e laptop is op te halen op 23 augustus *O*

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-05 21:31
Niet voor tweede-deelnemers; dat duurt tot oktober...

Op mijn vraag aan het STU waarom dat zo lang duurde kwam het logische antwoord dat dat puur om praktische redenen was: als ze op 1 augustus weten wie er een tweede deelname willen, kunnen ze dan bestellen. Leverancier heeft een levertijd van 4 à 6 weken plus wat extra tijd voor de leverancier om ze klaar te maken; en dan kom je op eind september uit. Met een beetje pech dus oktober en dat is wat er is gecommuniceerd.

Kortom: in oktober heb ik deze laptop ook ;)

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Chester schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 10:54:
Even een schopje.

De TU/e laptop is op te halen op 23 augustus *O*
jah, voor 2e instromers pas in oktober :(

edit: oh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 227782

oktober :( jah,
voor mij is het niet erg handig. :?
Ik ben momentel aan het afstuderen.
Dadelijk na de vakantie, (helaas over een weekje) dan moet ik weer hard aan de slag.
Ik wilde ook graag een nieuwe sneller laptop, maar in oktober ben ik al over de helft van mijn project.
Dat heeft me aan het twijfelen gezet om er niet zo eentje te kopen.

Ik heb net ook al een nieuwe topic geplaatst met de vraag wat ik dan eventueel het beste kan kiezen, het gaat vooral om veel cad en grafisch werk??
Kiezen tussende T60p en nog even wachten tot oktober ;( of wat meer geld 'opsparen' en een macbook pro kopen. Dit met belanstingvoordeel van mijn baas, ik werk daar nl ook met een mac.
De kosten zijn me een klein probleem, maar het voordeel van een mac is er ook sterk bij. ik heb nog 2 dagen op te beslissen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18:35
Hm, da's minder! Ik heb 'm nog niet echt nodig denk ik, maar ik krijg um 23 augustus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Aangezien er geen S-video uitgang op zit, is er dan geen mogelijkheid om de laptop op de tv aan te sluiten, of kan het via de vga uitgang nog op een of andere manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:48

Stoney3K

Flatsehats!

Anoniem: 157137 schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 21:31:
Ik bedoel. Wat ziet er beter uit:

De keuze is snel gemaakt. Vooral op een faculteit als IO. :*)
Als je zo graag wil patsen met "ik zit op ID", dan sleep je natuurlijk niks minders dan dit naar binnen:

Afbeeldingslocatie: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9a/MacBook_Pro.jpg/234px-MacBook_Pro.jpg

Immers, graphic design means Apple :+

Maar goed, dan ben je ook 800 euro meer kwijt voor alleen maar een mooi wit jasje, want de basis MacBook Pro kan evenveel als het lelijke T60'je van de TU/e... :)

OpenGL optimized is een goeie zet geweest. Sinds veel 'serieuze' applicaties zoals AutoCAD en CATIA hierop draaien en de meeste games niet, ontmoedigen ze ook nog eens de studenten om in de projecthokken te gaan zitten gamen ;)...

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
jasperv525 schreef op donderdag 02 augustus 2007 @ 23:06:
Aangezien er geen S-video uitgang op zit, is er dan geen mogelijkheid om de laptop op de tv aan te sluiten, of kan het via de vga uitgang nog op een of andere manier
Ik las net een comment van iemand dat er geen ThinkPads zjin met tv-out.
Maar ze zijn er wel degelijk hoor :)

Bijv. de R61W (best verkopende notebook hier momenteel) en ook verschillende 15" modellen in de T4x range hadden deze poort. En nu ik er aan denk de Z61m / P ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Ok, maar de Thinkpad T60p heeft geen s-video, hoe moet het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
jasperv525 schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 10:44:
Ok, maar de Thinkpad T60p heeft geen s-video, hoe moet het dan?
wat ben je nou voor tweaker als je geen VGA to tv converter kunt maken ;)
Google geeft in elk geval genoeg resultaten. http://www.google.com/search?q=VGA+to+tv

"Do not worry about your difficulties in mathematics; I can assure you that mine are still greater" - Albert Einstein (1879-1955)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koop een televiewer. Die heb ik ook voor mijn Nec P520.
http://www.pclcomputers.nl/productinfo.asp?productid=14401
Hiermee kun je hem ook op een TV aansluiten die alleen SCART heeft en geen S-Video.

Op marktplaats kun je hem voor +/- 50 euro krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 14:06
Ik heb nu een HP/Compaq NC8430 R031AW bijna dezelfde specs.

Ik ga studeren aan de Tue, zou ik die laptop nemen en de huidige HP verkopen, of wat raden jullie aan. 900e is niet veel, maar is de kwalliteit beter als van de HP. Deze was 3kwart jaar geleden ook 2500e.

Zou zonde zijn als ik erop vooruit kan om deze aanbieding te laten schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Nou de intro zit d'r op (was geweldig >:) ) kom maar op met die laptop!
Ik ben trouwens van plan hem voorlopig te laten draaien op XP,
Vista heb ik een tijdje geprobeerd maar XP loopt (nog) lekker probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
  • Laatst online: 14:51
Voor iedereen die morgen z'n laptop mag halen. Let er goed op als je hem eenmaal hebt. Deze datum is niet alleen bij goedwillige personen bekend, als je begrijpt wat ik bedoel :).

zeroxcool.net - curity.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
zeroxcool schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 19:58:
Voor iedereen die morgen z'n laptop mag halen. Let er goed op als je hem eenmaal hebt. Deze datum is niet alleen bij goedwillige personen bekend, als je begrijpt wat ik bedoel :).
Op klaarlichte dag? :X

edit:

In de avond is het net zo erg natuurlijk. Het verbaasde me gewoon dat dit overdag ook gebeurd terwijl het door iedereen gezien kan worden :/

[ Voor 22% gewijzigd door Chester op 22-08-2007 20:48 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Is-ie niet tegen diefstal verzekerd..?
Bedoel, of dat nu morgen of over een jaar gebeurd maakt niets uit lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-06 09:59

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Moet je hem wel netjes aan de ketting leggen en niet even in je tas in een hoekje zetten als je koffie gaat halen en niet slecht opletten in de trein etc.

|_____vakje______|

• Chester
  • Niet online
Wat een vette ding :) Had niet verwacht dat ie zo stil zou zijn :D

• leroydumass
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Inderdaad een mooi apparaat. Iemand inmiddels al iets getweakt? Ik heb zelf al een nieuwe driver geinstalleerd voor de videokaart. Kan nu ati catalist controlcenter gebruiken. Zonder deze driver lukte het me niet om van mijn externe scherm een enkele primaire scherm te maken.(deze optie stond niet open via properties/settings etc..) Ik kon dus alleen de extended desktop gebruiken en het is dan helaas niet mogelijk om te gamen...

voor de rest nog zeer tevreden. Heeft iemand toevallig ook gevraagd wanneer we de vista upgrade krijgen?

• bartjenl
vista zal met al die problematiek nog wel even duren schat ik, aangezien "een upgrade naar Vista" betekent dat er meteen honderden gebruikers overgaan naar Vista en het NSC het vantevoren goed geregeld moet hebben om niet bedolven te worden onder de vragen..

ik heb zelf vandaag overigens mijn handtekening gezet onder de participatieovereenkomst voor de tweede deelname :P ben benieuwd..

• bartjenl
Cyclonist schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 21:33:
Is-ie niet tegen diefstal verzekerd..?
Bedoel, of dat nu morgen of over een jaar gebeurd maakt niets uit lijkt me.
waarschijnlijk alleen op de campus, aan de ketting :)

edit:
De risico's van diefstal en vermissing zijn gedekt:
- na aantoonbare braak aan de beveiligingskabel, waaraan de apparatuur is bevestigd, binnen de gebouwen van de TU/e, óf
- na aantoonbare braak aan (het gedeelte van) het pand van de TU/e, waarin de apparatuur zich bevindt, óf
- na aantoonbare braak aan (het gedeelte van) het pand buiten de TU/e, waarin de apparatuur zich bevindt, waarbij in een studentenwoning tevens sprake dient te zijn van aantoonbare braak aan de beveiligingskabel, waaraan de apparatuur is bevestigd, óf
- na aantoonbare braak aan het gedeelte van de woonruimte van de student, welke hij/zij niet deelt met een ander persoon (anders dan zijn/haar eventuele partner).

De dekking voor dit risico is gemaximeerd tot € 10.000,= per gebeurtenis.
Diefstal, gepaard gaand met geweld tegen personen, is steeds onder de dekking begrepen.

[ Voor 60% gewijzigd door bartjenl op 23-08-2007 18:52 ]

• Cyclonist
Leuk apparaat inderdaad, vind de tas ook een verbetering t.o.v. voorgaande jaren trouwens. Ik heb tot nog toe geen grote wijzigingen aangebracht in het systeem, maar ik zal de komende tijd alles eens rustig gaan bekijken misschien het een en ander naar smaak aanpassen :)

Anoniem: 151447

Ik ben zo stom geweest om het domein naar een werkgroep te veranderen. Als ik nu wil inloggen krijg ik een melding die zegt dat ik niet kan inloggen.

Weet iemand wat ik moet doen om weer in mijn mooie nieuwe laptop te komen?

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-06 14:27
Chester schreef op woensdag 22 augustus 2007 @ 20:47:
[...]

Op klaarlichte dag? :X

edit:

In de avond is het net zo erg natuurlijk. Het verbaasde me gewoon dat dit overdag ook gebeurd terwijl het door iedereen gezien kan worden :/
Toen ik vorig jaar de mijne op ging halen werd verteld dat het jaar daarvoor de eerste persoon zijn laptop kwijt was voor hij van het terrijn af was 8)7

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:20
Hehe ik had het bijna willen doen omdat ik ff met een crosscable data wilde overzetten, maar heb het anders weten op te lossen (gewoon //[insert ip] in Run) en kon zo bij de bestanden. Weet alleen niet de gegevens voor het domein, zet anders gewoon de image terug van de dvd die je erbij kreeg, ben je gelijk klaar :P.

• Adw
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-06 20:17

Adw

Ik ben blij dat de laptops jullie tot dusver bevallen, ik ben gedeeltelijk verantwoordelijk geweest voor het verloop van het voorbereidende werk van de TU/e notebooks, kheb het project begeleid. Oftewel, de registratie, prepping etc. Ik ga ervan uit dat jullie geen problemen tegen zullen komen. Mocht dit wel het geval zijn, let me know, misschien kan ik iets voor jullie betekenen.

• Crackh34d
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-12-2024
Die DVD bevat geen image, je moet die DVD op de TU booten en dan haalt hij de image van het netwerk af...Tenminste, zo is mij vanmiddag verteld

• leroydumass
  • Niet online
Hey ADW

Goed bezig.. Ook het ophalen ging snel, mijn complimenten. Ik heb alleen problemen met mijn router maar dat ligt buiten jullie verantwoordelijkheid, helaas. Mijn router is vooralsnog niet in staat om een ip toe tewijzen.... Dus ik ben druk aan het zoeken hier op tweakers.net voor oplossingen. Adw, weet jij toevallig wel, wat de plannen zijn wat betreft vista?
Wat ik overigens wel jammer vind, is het lelijke zilvere tue plaatje...

• Adw

Adw

Vorig jaar hebben wij geen gebruik gemaakt van de asset tag plaatjes, dit jaar wel, was een vereiste van TU/e, dit als beveiliging tegen diefstal. daarom raad ik je ook af om te proberen dit plaatje eraf te halen, dit laat onherstelbare schade achter. Wat betreft vista, per faculteit leveren wij een andere image, met specifieke applicaties..deze applicaties zijn naar mijn weten niet getest onder vista dus kan stabiliteit onder vista ook niet gegarandeerd worden. Vandaar dat er XP geinstalleerd wordt.

Overigens ben ik niet betrokken geweest bij het uitrollen van de notebooks op locatie, jullie zijn geholpen door mijn collegas, maar inderdaad logistiek steekt het allemaal zeer goed in elkaar. Ik zal je complimenten doorgeven :)

• Crackh34d
Ik probeer thuis op men network shares te komen. Ik ben zover om in een andere werkgroep te komen. Andere pc's in het netwerk zien mij wel. Om de werkgroep te kunnen veranderen moest ik uit het domein. Nu ik uit het domein ben kan ik niet meer inloggen met mijn inlogcode s07xxxxxx, maar wel met de Admin-account?

Tips over hoe ik mijn shares kan benaderen en hoe ik weer met s07xxxxxx kan inloggen? Ik snap het niet helemaal

• kwee
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-05 12:23
Anoniem: 151447 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 19:41:
Ik ben zo stom geweest om het domein naar een werkgroep te veranderen. Als ik nu wil inloggen krijg ik een melding die zegt dat ik niet kan inloggen.

Weet iemand wat ik moet doen om weer in mijn mooie nieuwe laptop te komen?
Gewoon je loginnaam in admin of administrator veranderen en het domein naar "local computer" of "s0-nogwat (local computer)" ofzo veranderen (kan zijn dat je in het inlogscherm op "meer opties" ofzo moet klicken. Dan kun je met je eigen paswoord als lokale administrator inloggen.

Ik had hetzelfde gedaan toen ik net mijn laptop had een paar jaar geleden....

• s441558
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:25
Mocht je je computer weer in t domein willen hangen, en het lukt niet in windows (als je zoals hierboven bent ingelogd), dan moet je ff langs het NSC gaan. Zij kunnen jou weer de benodigde rechten geven.

Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees

• bartjenl
Adw, mag ik vragen voor welk bedrijf je werkt? :p
En heb je enig idee wanneer de notebooks voor de tweede deelname geleverd (kunnen) worden?

• Adw

Adw

Ik kan vanwege contractuele verplichtingen, niet teveel op details in gaan. Momenteel is geloof ik de uitroldatum van de 2e shipment nog niet definitief bekend, dit weet ik niet geheel zeker, als ik er aan denk zal ik dit navragen. Ik ben werkzaam voor SCC te Bodegraven.

• Crackh34d
s441558 schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:33:
Mocht je je computer weer in t domein willen hangen, en het lukt niet in windows (als je zoals hierboven bent ingelogd), dan moet je ff langs het NSC gaan. Zij kunnen jou weer de benodigde rechten geven.
Wat voor voordeel heeft het om in het domein te 'hangen':P

• bartjenl
Ok, dankje, ben benieuwd!

• bartjenl
Crackh34d schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:51:
[...]

Wat voor voordeel heeft het om in het domein te 'hangen':P
authenticatie en dus toegang tot eh.. alles? :p

• Crackh34d
Ok, dus ik kan thuis niet gewoon naar men shares? Best wel genaaid :S

• bartjenl
nee je hoeft niet uit het domein om bij je shares te kunnen.. ik niet tenminste.. :?

volgens mij kun je sowieso gewoon met \\ip-adres bij je laptop komen, ook als je gewoon met sxxxxx bent ingelogd op 't domein en op je lokale netwerk zit :)

• Cyclonist
Adw schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:08:
Vorig jaar hebben wij geen gebruik gemaakt van de asset tag plaatjes, dit jaar wel, was een vereiste van TU/e, dit als beveiliging tegen diefstal. daarom raad ik je ook af om te proberen dit plaatje eraf te halen, dit laat onherstelbare schade achter.
Die beveiliging is verder prima hoor, goed geregeld. Alleen.. een zilveren plaatje? Met groot TU/e erop? :X Had van mij ook niet op die tas hoeven staan trouwens.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gromba
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 22:43

Gromba

Tijdreiziger @ 1sec/sec

Heb wel gemerkt dat als je in het domein zit alles gigantisch lang over doet om op te starten. (tot ergenis aan toe) Maar na wat speurwerk en hulp van XiN-eViL ben ik er achter gekomen dat je niet in het domein *hoeft* te zitten.

Gewoon naar een werkgroep gaan, inloggen als Admin, <je wachtwoord die je per brief heb gehad>, en dan een normale useraccount aanmaken :)

Hoe je gebruik kan maken van het draadloze netwerk staat op de website zelf: Wlan_Documentatie_voor_XPSP2.pdf

Voor e-mail (thunderbird O+ ):
pop3: studentweb.student.tue.nl
gebruikersnaam: tue\s0xxxxxxx\j.p.broere
smtp: mailhost.tue.nl

en voor de printers straks; moet je even naar \\svstud.win.tue.nl (naam: TUE\s0xxxxx)

Waarvoor moet je nog meer in het domein zitten? En hadden jullie ook last van dat het zooo traag ging?

Ooh; hij haalt 3784 punten bij 3d Mark 2005 :)

En de accu houdt het best lang vol ik zit al bijna 1,5 uur zonder stroomkabel en hij heeft nog 46% over :)

Gromba.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
je kunt het beter op een andere manier doen.
als je je hele netwerk uitplugt (dus je netwerkkabel niet verbinden en je wireless uit) gaat inloggen een stuk sneller.. en volgens mij is het op de TU/e wel erg praktisch als je zo nu en dan wél in het domein zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adw

Adw

Cyclonist schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 23:54:
[...]

Die beveiliging is verder prima hoor, goed geregeld. Alleen.. een zilveren plaatje? Met groot TU/e erop? :X Had van mij ook niet op die tas hoeven staan trouwens.. :P
Haha ja inderdaad, hoe duidelijk wil je het hebben dat je een TU/e student bent. Ik ben het ermee eens, de tags zijn niet de mooiste oplossing, hier hebben wij helaas weinig over te zeggen gehad, dit was een beslissing van TU/e. Geloof mij, er zijn nog véél lelijkere manieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adw

Adw

bartjenl schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:33:
Adw, mag ik vragen voor welk bedrijf je werkt? :p
En heb je enig idee wanneer de notebooks voor de tweede deelname geleverd (kunnen) worden?
Kheb het even voor je nagevraagd, het streven is binnen 2 tot 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar blijven de pica's? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leroydumass
  • Niet online
kwee schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 21:23:
[...]

Gewoon je loginnaam in admin of administrator veranderen en het domein naar "local computer" of "s0-nogwat (local computer)" ofzo veranderen (kan zijn dat je in het inlogscherm op "meer opties" ofzo moet klicken. Dan kun je met je eigen paswoord als lokale administrator inloggen.

Ik had hetzelfde gedaan toen ik net mijn laptop had een paar jaar geleden....
Goede tip, als je gewoon thuis bent gaat het inloggen vele male sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Nog iets vreemd hier trouwens, gisteren de accu geladen tot 100% (fully charged melding),
daarna alleen maar met voeding aangesloten gewerkt, maar de acculading loopt langzaam terug?
Blijft b.v. op 96% staan, en laadt niet meer verder (ook niet als laptop niet in gebruik is naar 100%...)
Dit is toch al wel heeel snel dat de accu achteruit gaat..

(Oh en nog iets, ik kan geen accenten op letters zetten, evenals het euroteken met de AltGr knop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl
Adw schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:23:
[...]

Kheb het even voor je nagevraagd, het streven is binnen 2 tot 3 weken.
dankje! netjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Cyclonist schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 14:28:
Nog iets vreemd hier trouwens, gisteren de accu geladen tot 100% (fully charged melding),
daarna alleen maar met voeding aangesloten gewerkt, maar de acculading loopt langzaam terug?
Blijft b.v. op 96% staan, en laadt niet meer verder (ook niet als laptop niet in gebruik is naar 100%...)

(Oh en nog iets, ik kan geen accenten op letters zetten, evenals het euroteken met de AltGr knop)
Dat eerste kan zijn omdat ie nog niet goed gecalibreerd is misschien, moet je hem zover mogelijk laten leeglopen en dan opladen. dat tweede is de andere toetsenbordindeling: zet deze op US international.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210899

Op de site van de TU heb ik gevonden hoe je het probleempje met je domeininloggen kunt verhelpen. Hier staat wat je moet doen. Ik heb me wel eerst via VPN inlogt op de TU en daarna zonder problemen de boel terug kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Zoals The_Virus aangaf, echter. Je moet de toetsenbordindeling op US zetten inderdaad. Echter, invoertaal op NL. Dat kan in je taakbalk met de language toolbar. Anders even naar 'Keyboard' in het configuratiescherm.

Ook ik ben trouwens tevreden met m'n notebook :). Mooie (ja echt :), lekker zakelijk), degelijke laptop. Binnenkort maar even goed personaliseren...

[ Voor 15% gewijzigd door zeroxcool op 24-08-2007 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155852

Mooi dingetje :)

Alleen werkt outlook niet helemaal goed, omdat hij steeds contact zoekt met de exchange server. Hierdoor blijft Outlook zelfs hangen.
Kan ik die er gewoon uitgooien en de pop3 mail van de TU/e gebruiken of is dit niet aan te raden?

En ik kan als ik normaal ingelogd ben, dus niet als Admin, niet eens bestanden wijzigen in de Program Files :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savarage
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-04-2021
Anoniem: 155852 schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 22:56:
Mooi dingetje :)

Alleen werkt outlook niet helemaal goed, omdat hij steeds contact zoekt met de exchange server. Hierdoor blijft Outlook zelfs hangen.
Kan ik die er gewoon uitgooien en de pop3 mail van de TU/e gebruiken of is dit niet aan te raden?

En ik kan als ik normaal ingelogd ben, dus niet als Admin, niet eens bestanden wijzigen in de Program Files :(
Dan moet je je even aanmelden als Admin en dan bij Users in het Control Panel jezelf administratorrechten geven :)

EDIT: @ Gromba: zou je wat meer in detail kunnen treden over hoe je (als je jezelf uit het tue domein hebt gehaald) kunt printen? Of iemand anders mag dat natuurlijk ook als die het weet _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Savarage op 24-08-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In het domein zitten in overrated. Het is ongemakkelijk en traag als je thuis zit. Als je op de TU of thuis zit, zet dan gewoon je VPN-verbinding aan als je outlook of je webruimte wilt gebruiken. 8)
En zorg wel dat je de optie "use gateway on remote network" UIT hebt staan. Anders gaat al je internetverkeer via VPN lopen. (Te vinden onder eigenschappen verbinding -> Tab Networking -> TCP/IP (properties) -> knop Advanced.. )

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 88324 op 25-08-2007 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Ik wou nieuwe drivers voor de GPU proberen, maar op de site van AMD vind ik geen drivers voor de FireGL v5250? Als ik die voor de v5200 pak wil hij niet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:04
Crackh34d schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:15:
Ik wou nieuwe drivers voor de GPU proberen, maar op de site van AMD vind ik geen drivers voor de FireGL v5250? Als ik die voor de v5200 pak wil hij niet installeren
Je zal dan wel geen mobility driver hebben gedownload.
Verder zou ik voor drivers etc op de site van Lenovo kijken.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Crackh34d schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 12:15:
De nieuwe drivers staan op de site van lenovo. De nieuwste die ik kon vinden waren in april al uitgebracht.
Hoe kan ik inloggen zonder in het domein te zitten. Als ik gewoon op mijn computer wil inloggen, ipv TUE, dan klopt mijn wachtwoord niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verbindingen -> VPN
Daar log je in met je TUE username/password.
Dan kun je outlook etc. ook gebruiken. Op die manier kun je iedere computer die niet in het domein zit tijdelijk toch in het domein krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 88324 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:07:
Verbindingen -> VPN
Daar log je in met je TUE username/password.
Dan kun je outlook etc. ook gebruiken. Op die manier kun je iedere computer die niet in het domein zit tijdelijk toch in het domein krijgen.
Dat bedoel ik niet, ik weet hoe VPN werkt :P
Ik kan alleen maar inloggen op het TUE domein in het begin, dus wanneer je op Ctrl+Alt+Del moet drukken om in te loggen. Als ik op 'this computer' wil inloggen werkt mijn wachtwoord niet, dan met ik perse inloggen als Admin, en ik wil inloggen als s07*****.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjenl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Doe maar Google :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Laatst online: 00:23

w0w

Chester schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:13:
[...]
Ik kan alleen maar inloggen op het TUE domein in het begin, dus wanneer je op Ctrl+Alt+Del moet drukken om in te loggen. Als ik op 'this computer' wil inloggen werkt mijn wachtwoord niet, dan met ik perse inloggen als Admin, en ik wil inloggen als s07*****.
inloggen als admin en dan bij User Accounts een nieuw account aanmaken (eventueel met naam als s07***) om daar vervolgens mee in te loggen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lokaal moet je inloggen als "administrator" met het TUE-password dat je initieel gekregen hebt. Anders maak je een nieuwe account aan onder je "s0.." nummer. Met je s-account heb je lokaal administrator-rechten (dat is ook de reden waarom veel mensen een verneukte WinXP-install hebben :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe zet ik die automatsiche klik uit? Als ik ergens iets langer met mijn muisaanwijzer op sta, klikt hij automatisch. En dat vind ik irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Ik probeer mijn mail te beheren via Evolution, ontvangen lukt, versturen niet.

Ik heb dit ingevuld van een paar posts hierboven

Voor e-mail (thunderbird O+ ):
pop3: studentweb.student.tue.nl
gebruikersnaam: tue\s0xxxxxxx\j.p.broere
smtp: mailhost.tue.nl

Bij SMTP moet ik nog meer dingen invullen, maar ik vind op de tu website ook niet wat:

server: mailhost.tue.nl
checkbox: Server requires authentication Ja of nee?

Zo ja vraagt hij nog meer dingen:

Use secure connection: Kan kiezne uit No encryption, TLS of SSL encryption.

En bij authentication kan ik kiezen uit:
PLAIN
NTLM/SPA
GSSAPI
DIGEST-MD5
CRAM-MD5
LOGIN
POP before SMTP

en dan nog username

Weet iemand welke settings ik moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij werkt de pop3 wel. Maar met gebruik van de uitgaande server van mijn operator Planet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon standaard SMTP zonder beveiligde dingen of andere poorten oid. Authenticatie wordt geregeld doordat je in het TU-domein zit.
Voor SMTP moet je dus wel op de campus zijn of VPN aan hebben. Of gebruik gewoon de SMTP van je provider. Nadeel is dan wel dat je de SMTP steeds kunt aanpassen als je wisselt tussen thuis <-> TUe.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 88324 op 26-08-2007 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tricky-design
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-06 19:32
Weet iemand toevallig welke wireless-lan driver gebruikt wordt voor deze notebook. Ik heb hem vorige week opgehaald, maar heb zojuist me wireless lan verbinding om zeep geholpen en met de drivers van de website van lenovo krijg ik hem niet aan de praat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:35
Wie is het al gelukt om Trackmania Nations te spelen op de T60p? Hier werkt het niet en ook vrienden met de T60p kunnen het niet spelen.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Ik heb af en toe als ik zonder netstroom werk dat de laptop een pieptoon/brom geluidje maakt :'( Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Steephh schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:25:
Wie is het al gelukt om Trackmania Nations te spelen op de T60p? Hier werkt het niet en ook vrienden met de T60p kunnen het niet spelen.
Speel Trackmania Nations niet, maar DTM Race Driver 2 doet het ook niet :(

[ Voor 57% gewijzigd door Chester op 26-08-2007 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
leroydumass schreef op donderdag 23 augustus 2007 @ 18:21:
Inderdaad een mooi apparaat. Iemand inmiddels al iets getweakt? Ik heb zelf al een nieuwe driver geinstalleerd voor de videokaart. Kan nu ati catalist controlcenter gebruiken. Zonder deze driver lukte het me niet om van mijn externe scherm een enkele primaire scherm te maken.(deze optie stond niet open via properties/settings etc..) Ik kon dus alleen de extended desktop gebruiken en het is dan helaas niet mogelijk om te gamen...

voor de rest nog zeer tevreden. Heeft iemand toevallig ook gevraagd wanneer we de vista upgrade krijgen?
Ik vraag me af welke driver je geinstalleerd hebt. Ik kan namelijk geen enkele driver vinden die werkt, of nieuwer is dan de geinstalleerde (8.293.1.0).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Steephh schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 14:25:
Idd, iedereen die ik ken krijgt een blue screen als je het spel opstart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146727

Ik heb de username 'Admin' veranderd in m'n eigen naam. Kan dit een probleem opleveren? Of kan ik dit gerust zo laten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:35
Anoniem: 146727 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 20:15:
Ik heb de username 'Admin' veranderd in m'n eigen naam. Kan dit een probleem opleveren? Of kan ik dit gerust zo laten.....
Lol, nee waarom wel?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:12
kent iemand een pssende sleeve voor deze laptop? Mijn vriendin had een 15.4" sleeve gekocht bij de a-mac maar die paste niet? Vreemd of niet? Wat zijn goede merken, wat zijn slechte merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

WHOOHOO voor 1600 dollar de T60P widescreen (denk dat ik er wel aan zal wennen) besteld (1200 pleuro), hoop hem morgen binnen te krijgen. Zit nu in tha states, kan hem hier meteen gaan gebruiken. Heb wel vanuit Nederland een Windows XP Pro licencse gekocht en meegenomen, want Vista is out of the question (offtopic vraag: kun je die licence verkopen, ik ga er niets mee doen en wil er geen jackpot voor hebben)

Wat een fantastisch apparaat; laat jullie weten hoe hij bevalt en of tracknations werkt bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door Seesar op 27-08-2007 14:13 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
Anoniem: 88324 schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 13:41:
Gewoon standaard SMTP zonder beveiligde dingen of andere poorten oid. Authenticatie wordt geregeld doordat je in het TU-domein zit.
Voor SMTP moet je dus wel op de campus zijn of VPN aan hebben. Of gebruik gewoon de SMTP van je provider. Nadeel is dan wel dat je de SMTP steeds kunt aanpassen als je wisselt tussen thuis <-> TUe.
En onder Ubuntu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
Trackmania Nations werkt hier prima..? Net als Collin McRea Dirt :)

[Edit] Heb wel de laatste drivers gedownload idd.

[ Voor 28% gewijzigd door Cyclonist op 27-08-2007 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:15

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik denk dat dat is om de accu te sparen. Continu bijladen naar 100% is erg slecht voor de accu geloof ik. Zie de NEC's van ons jaar (zilvergrijze, als er nog verf op zit) die laadt wel op tot 100% en blijft daar bijladen geloof ik. Mijn accu is dermate gaar dat ik er nog 8 minuten op kan spelen.
Gelukkig worden onze accu's binnenkort vervangen.

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 88324 schreef op zaterdag 25 augustus 2007 @ 11:58:
En zorg wel dat je de optie "use gateway on remote network" UIT hebt staan. Anders gaat al je internetverkeer via VPN lopen. (Te vinden onder eigenschappen verbinding -> Tab Networking -> TCP/IP (properties) -> knop Advanced.. )
dat is toch juist de bedoeling wanneer we rapidshare willen tricken _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroxcool
Cyclonist schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:31:
Trackmania Nations werkt hier prima..? Net als Collin McRea Dirt :)

[Edit] Heb wel de laatste drivers gedownload idd.
Waar zijn die drivers te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crackh34d
bartvl schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:34:
[...]

Ik denk dat dat is om de accu te sparen. Continu bijladen naar 100% is erg slecht voor de accu geloof ik. Zie de NEC's van ons jaar (zilvergrijze, als er nog verf op zit) die laadt wel op tot 100% en blijft daar bijladen geloof ik. Mijn accu is dermate gaar dat ik er nog 8 minuten op kan spelen.
Gelukkig worden onze accu's binnenkort vervangen.
Dus wat ik doe is niet goed? Thuis altijd aan het net, op school gaat er elke dag zo'n 5% accu af en dus wordt hij thuis weer opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Ik durf het je niet exact te vertellen. De een vertelt dat je het beste helemaal tot 0% moet gaan en dan volledige opladen, de ander beweert weer dat dat juist volledige verkeerd is!
In dit geval: ik heb nogal eens horen zeggen dat steeds bijladen tot 100% erg schadelijk is voor de accu.

Bron weet ik niet, zekerheid geef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

www.batteryuniversity.com

Hier kun je lezen dat Li-Ion accu's niet tegen warmte kunnen. En hem altijd volledig opgeladen laten is met die warmte al helemaal funest. En laat dat nou net zijn wat de meeste mensen doen: De laptop lang aan laten staan (dan wordt hij warm) en de accu altijd op volledige lading erin laten zitten. Hoewel het niet NSC-approved is, stop ik de accu in een plastic zak (tegen vocht) en laat ik 'm in de koelkast liggen totdat ik 'm nodig heb. Sindsdien is de slijtage bijna nihil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168588

Je notebook laad op tot 100%, daarna stopt hij en laat hij de accu leeglopen tot 95, en begint dan weer op te laden. Stond in de helpfiles op je notebook >:) :

Note: To increase the life of the battery, the computer does not start recharging the battery if the remaining power is greater than 95 percent.

• Jig
  • Laatst online: 08-06 19:23

Jig

Ik probeer m'n laptop op mn Philips LCD TV aan te sluiten, alleen dit werkt niet zo makkelijk als met m'n desktop pc. Dan extend ik m'n desktop namelijk gewoon, en sleep ik media player gewoon op m'n tv scherm. Als ik dit met m'n laptop doe dan zie ik een zwart beeld. Wat wel werkt is via FN + F7, alleen dan heb ik geen geluid op m'n TV, geen 1280x720 resolutie en niet extended maar mirrored desktop.

Iemand een oplossing om het gewoon extended, 720p res en met geluid te krijgen?

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Anoniem: 168588 schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 13:12:
Je notebook laad op tot 100%, daarna stopt hij en laat hij de accu leeglopen tot 95, en begint dan weer op te laden. Stond in de helpfiles op je notebook >:) :

Note: To increase the life of the battery, the computer does not start recharging the battery if the remaining power is greater than 95 percent.
Wat prima aan te passen is in de configuratie.

Als je de accu toch niet actief gebruikt zou ik hem gewoon zo instellen dat ie tot 10% blijft leeglopen tot je hem weer oplaadt.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Jig schreef op donderdag 30 augustus 2007 @ 00:01:
Ik probeer m'n laptop op mn Philips LCD TV aan te sluiten, alleen dit werkt niet zo makkelijk als met m'n desktop pc. Dan extend ik m'n desktop namelijk gewoon, en sleep ik media player gewoon op m'n tv scherm. Als ik dit met m'n laptop doe dan zie ik een zwart beeld. Wat wel werkt is via FN + F7, alleen dan heb ik geen geluid op m'n TV, geen 1280x720 resolutie en niet extended maar mirrored desktop.

Iemand een oplossing om het gewoon extended, 720p res en met geluid te krijgen?
doe je het via s-video? of op welke manier?
Als je videosignaal verstuurt dan heb je logiserwijs geen geluid...

Wat je doet is:
Haal bij de electronicaboer een VGAstekker om te solderen (die je kunt openschroeven), en 5 goedkope tulp stekkers. Dan trek je van de 5 tulpstekkers één uiteinde eraf (lukt niet met dure, vandaar de goedkope). Je soldeert de losse draadjes aan de bijbehorende pinnetjes [http://www.hardwarebook.info/VGA_(VESA_DDC)], en schroeft alles dicht.
Dan steek je de 5 tulpeindes in je TV, en zet je resolutie zodat je tv ermee overweg kan (720p).
Dan kun je je tv behandelen als tweede monitor, zoals je wilt, met veel betere kwaliteit dan s-video oid.
Ik heb het thuis met mijn Philips Ambilight 720p (HDready) gedaan, geluid via laptop->kabeltje naar surround of TV (is maar stereo, maar toch).

Via de handleiding, of philips.nl zie je of je tv overweg kan met het VGA signaal.(Hij moet een aansluiting hebben met 5stekkers: R G B Vsync Hsync.

als je het eng vindt wil ik het wel doen voor je, kost je de materialen + postzegel.

[ Voor 35% gewijzigd door Sibylle op 31-08-2007 01:54 ]

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

Ik heb hem! Eindelijk, wat een mooi apparaat. Het toestenbord klikt heerlijk, de fingerprint reader werkt perfect en zelfs het TB lampje is geen overbodige luxe.

Maar ik heb wel meteen vista eraf geknalt en XP pro erop gezet. Wat is dat langzaam zeg en zo enorm ongebruiksvriendelijk. Wel jammer van de gebruikershandleiding (die er eigenlijk niet is) en geen cd aanwezig met xp drivers (dus via andere pc xp drivers installen voor je netwerk/wireless) Had even wat opstart problemen met de drivers te vinden en te installeren (.exe is alleen uitpakken ipv ook installeren) maar verder draait hij als een zonnejte. Met een 9-cells accu dik 3.5 uur computeren voordat hij leeg is; enige wat vermeld had mogen worden is dat een 9-cells aan de achterkant uitsteekt. Daar had ik geen rekening mee gehouden en zou opzich vernoemenswaardig mogen zijn (voor laptoptas oid).

Morgen kijken hoe de graphiccard presteerd. Ik verwacht geen wonderen, maar potje generals of lage reso bf2 zou toch wel moeten lukken nietwaar?

De cheesy asus/dell stickers met allerlei ati/intel/powersaving stickers heb ik er meteen afgetrokken. Wat verschrikkelijk lelijk zijn die dingen.

Ben er erg blij mee, beste aankoop van afgelopen jaar!

ps het is een breedbeeld welke niet echt groot is (normaal vind ik breedbeeld laptop maar onhandig groot) en de reso is geweldig.

2 gb intern, c2d 7200, 100gb hdd, dvd burner en atit 5250.

[ Voor 20% gewijzigd door Seesar op 01-09-2007 05:04 ]

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Laatst online: 08-06 19:23

Jig

Sibylle schreef op vrijdag 31 augustus 2007 @ 01:45:
[...]

doe je het via s-video? of op welke manier?
Als je videosignaal verstuurt dan heb je logiserwijs geen geluid...

Wat je doet is:
Haal bij de electronicaboer een VGAstekker om te solderen (die je kunt openschroeven), en 5 goedkope tulp stekkers. Dan trek je van de 5 tulpstekkers één uiteinde eraf (lukt niet met dure, vandaar de goedkope). Je soldeert de losse draadjes aan de bijbehorende pinnetjes [http://www.hardwarebook.info/VGA_(VESA_DDC)], en schroeft alles dicht.
Dan steek je de 5 tulpeindes in je TV, en zet je resolutie zodat je tv ermee overweg kan (720p).
Dan kun je je tv behandelen als tweede monitor, zoals je wilt, met veel betere kwaliteit dan s-video oid.
Ik heb het thuis met mijn Philips Ambilight 720p (HDready) gedaan, geluid via laptop->kabeltje naar surround of TV (is maar stereo, maar toch).

Via de handleiding, of philips.nl zie je of je tv overweg kan met het VGA signaal.(Hij moet een aansluiting hebben met 5stekkers: R G B Vsync Hsync.

als je het eng vindt wil ik het wel doen voor je, kost je de materialen + postzegel.
toon volledige bericht
Ik maak nu gebruik van een VGA kabel. Maar ehm, weet je wel zeker of de TU laptop dat aan kan? Ik bedoel, ik krijg normaal extended desktop niet werkend..

Je aanbod klinkt interessant, wat zijn de kosten?

Btw, iemand al geprobeert Vista te installeren met de key die op de achterkant staat?

[ Voor 3% gewijzigd door Jig op 01-09-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Hmm opeens doet de VPN het niet meer? Blijft hangen op verifying username and password :(. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Dat is zeg maar vanaf het moment dat ik inlogde. sorry ;)
m.a.w. bij mij doet ie het gewoon (met een NEC P550)

[ Voor 32% gewijzigd door bartvl op 01-09-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
En hij doet ut weer... Zal wel ff de server zijn geweest.
Pagina: 1 2 3 Laatste