* Will_M heeft een beetje veel werk om z'n GPS uit z'n auto te slopen.... maar ik mag hopen dat we met een groep van +/- 20 motoren toch wel in staat kunnen zijn om "intact" te blijven?
Misschien is het een idee om op voorhand even wat "breakpoints" op papier te zetten zodat, in geval van een "verloren schaap" , de groep toch weer compleet kan worden.
En voor diegenen die nog nooit in een gezelschap gereden hebben is het misschien makkelijk om zichzelf daar op voor te kunnen bereiden middels wat standaard regels.
• Baksteens-gewijs rijden.
• Spiegels in de gaten houden (vooral bij kruispunten (mét en zonder stoplichten!!)), zodat je ziet wanneer er een "knip" in de groep ontstaat.
• Langzamere rijders rijden voorin de groep ... achterin ben je anders continue je rijbewijs op het spel aan het zetten.
• Probeer nooit boven je eigen kunnen te gaan rijden om een ander maar bij te kunnen houden ... dan maar een "knip" ... en bij de volgende stop weer aansluiten.
• Als het onverhoopt toch te snel gaat voor je/iemand .... zég dit dan bij een stop.
We rijden voor de gezelligheid .... NIET om de TT van Assen te evenaren !! Die overigens de dag daarvoor verreden wordt
edit:
@ ROFLASTC: Route ziet er netjes uit ... de buurt van Breukelen heb ik laatst nog met een stel collega's gereden... de rest is weer nieuw voor me, als Brabo
[
Voor 6% gewijzigd door
Will_M op 20-06-2008 00:33
]