Het Grote World of Warcraft topic - Deel 118 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.831 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 05:07:
Ik heb het dus gedownload en heb x-perl uit gedaan maar het icoon zie ik wel
alleen de aan de bars veranderd er nieks :S hier een screen ervan

http://img143.imageshack....rnshot052807045729gm0.jpg

Dus moet ik nog meer downloaden ofzo ?
ik denk x-perl uit je addon map halen. En als je toch Ag_uf wil gebruiken, download dan Pitbull, precies dezelfde unit frames, maar dan beter en een energy ticker in de unit frame ingebouwd. Ik ben juist van ag_uf overgestapt naar x-perl omdat ik dit er fijner uit vind zien, zie me UI een paar pagina's trug.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:05

Osxy

Holy crap on a cracker

ImdaMned schreef op zondag 27 mei 2007 @ 19:21:
[...]

Nope, die 99g buyout is dusdanig afwijkend dat de 99g genegeerd word.

mijn god wat is karazhan generfed, spul voor de curator word nu gewoon met AoE gedaan. Romulo & Julliette is hebben ook geen hp meer en shade of aran had nog 100k mana over ofzo voordat ie down ging

/yawn
Deden we pre2.1 al met AoE :P Net zoals meeste undead packs aan begin van instance.

Gister wipe avond op prince gehad omdat we veel nieuwe hadden, laatste try 10%. Helaas respawn dus vanavond gaan we terug.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-09 13:48
Misschien is het ook handig als je erbij vermeldt dat men gewoon PhotekUI kan downloaden om een UI te krijgen die daar op lijkt :)
Hoewel hier natuurlijk niet alle addons bij zitten die jij heeft gebruikt, maar het is een begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 22:59:
Voor vele alweer routine maar gisteren toch eerste guild Attumen kill!

Was met 3 mages(!), 2 rogue's(later een Spriest), holy pally, holy priest, druid OT, warrior, en een Spriest. Eerste 2 tries gelijk wipe, 3de try midnight op 43%(was met nieuwe Spriest) en 4de ging erg lekker. We gingen wel als een speer door de trash heen. Nu nog 5-10 andere chars attunen en dan kunnen we wat betere teams samenstellen. Dit is wel goed voor het moraal, na 8 of 9 mislukte raids...
't is maar hoe je het bekijkt. Met mn priest zn guild gisteren gewiped op prince. Op zich is prince niet moeilijk. Maar we hadden maar tijd voor drie pogingen en die infernals wilden niet meewerken. Die verdeelden iderekeer na 3 of vier infernals de ruimte compleet in tweeen. Ennatuurlijk vallen ze steed praktisch tussen ranged en melee in :( Dat was dus overdag.

's avonds met mn druids guid staan wipen op maiden of virtue. Daarvoor hadden ze (zonder mij) voor het eerst Moroes gedaan en afgelopen donderdag voor de tweede keer attumen.

Zelfs als je het al vaak gedaan hebt, kan dat met een andere groep een hele uitdaging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiFight schreef op zondag 27 mei 2007 @ 05:50:
Ach.. bij ons was het altijd de Horde die overal won. Puur een zaak van energie en tijd. Er was een goede pvp groep bij Horde die alles won. Ik weet de namen nog uit mijn hoofd. Toen ik en een vriend wat gingen pvpen samen kregen we door hoe we moesten spelen en samen ownded we de besten aan Horde kant. Toen kwam een Alliance pvp group en was horde helemaal niks meer.

Het is allemaal relatief. Om nou te zeggen dat alliance > horde of andersom is vrij zinloos. Het hangt 100% van de spelers af en hoeveel moeite/tijd ze er in steken. Het is jammer dat de verhouding op zoveel battlefiels niet helemaal eerlijk is, maar anders zou je vele leuke battles kunnen spelen. Op andere servers gaan ze gelijk /afk bij het zien van een bepaalde pvp group. Hoort er bij. Is niet leuk.. maar je doet er niks aan.

Shamans pwnden (verleden tijd) maar een degelijke speler kan ze altijd counteren. Zo kon ik in pvp met mijn lvl54 mage ook lvl60 rogues in BWL gear ownen. Dat is niet knap van mijn kant, dat is gewoon hun zwakheden opzoeken. Een rank 1 arcane explosion + frostnova owned elke rogue. Toen ze dat truucje doorhadden lieten ze de warlock mij ganken.. == 100% dode mage. Het gaat er om dat je in pvp een goed team bij elkaar raapt, zodat je dat soort zaken voorkomt. In pug lukt dat niet altijd, dan kan 1 shaman best 10 anderen pwnen, hoort er bij.

Ik vind al die x > y praat altijd mateloos amusing. x WTFWPNed y, y roxorzboxorz z. Ja, vast. Het is allemaal relatief. Wat op de ene server roeleert, zuigt op de andere server. Speel gewoon wat je leuk vindt en iedereen wint. Daar gaat het om: plezier in het spel.
helemaal met je eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat betekent nerfen?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister Black moras gerund wat een bugged rotzooitje is dat zeg :@.

Alles ging gewoon goed tot de 2e baas daar had priest kort agro en ging dood waarna baas resette?
Dus wij wachten die baas bleeft bij die portal hangen en priest snel terug gerend en we konden dus de baas nog afmaken. Nu gebeurde hierna iets HEEL vreemds.

Er bleven maar portals openen vlak na elkaar waardoor er op een gegeve moment echt niet normaal veel van die non elites op dat schild gingen bashen. Hierdoor gewhiped. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nerf is iets zwakker maken.
Buff is iets sterker maken.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
De portals gaan time triggered open. Dus als je iets achterloopt loop je achter op alle portals, als je een elite dan niet neer krijgt voor de volgende portal opengaat lijkt het heel erg snel te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n0isH schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:35:
De portals gaan time triggered open. Dus als je iets achterloopt loop je achter op alle portals, als je een elite dan niet neer krijgt voor de volgende portal opengaat lijkt het heel erg snel te gaan ;)
:S kijk dat mogen ze van mij wel wat nerfen :) BM is echt pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu sinds 5 maanden ofzo weer begonnen met WoW, en heb besloten om maar een pally te levelen , een blood elf =) en kep me druide die level 70 is ook nog dus =) Ik zit op boulderfist : Narassa en Desperadoz ( main )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:56:
[...]

neuh, dan is de fun er ook vanaf. BM is gewoon een gearcheck imho. Krijg je de elite niet snel genoeg neer, haal betere gear en probeer het nog eens. 3 waves per riftkeeper is een richtlijn om goed uit te komen voor de volgende rift. Anders loop je achter de feiten aan en kom je inderdaad in problemen.

Trouwens, iedereen die hier Egbert heeft het volgende:

Als het beestje in leeroy modus gaat ( snel rennen e.d.), dan kan hij bepaalde events triggeren. Gisteren stonden we voor de brug naar de laatste boss in Heroic Mechanar rustig te drinken totdat Egbert aan de wandel ging (mijn pet) en doodleuk de event startte.. :+

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 23:35
deadsy33 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:03:
[...]

neuh, dan is de fun er ook vanaf. BM is gewoon een gearcheck imho. Krijg je de elite niet snel genoeg neer, haal betere gear en probeer het nog eens. 3 waves per riftkeeper is een richtlijn om goed uit te komen voor de volgende rift. Anders loop je achter de feiten aan en kom je inderdaad in problemen.

Als het beestje in leeroy modus gaat ( snel rennen e.d.), dan kan hij bepaalde events triggeren. Gisteren stonden we voor de brug naar de laatste boss in Heroic Mechanar rustig te drinken totdat Egbert aan de wandel ging (mijn pet) en doodleuk de event startte.. :+
Dan heb ik liever mijn willie , die soms even lekker in slaap valt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Laatst online: 10-09 13:51
deadsy33 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:03:
[...]

BM is wat mij betreft (non-heroic) de makkelijkste instance die er is. Ik (rogue) heb hem een aantal keer met mijn broer (hunter) gedaan. Hunter op adds = easymode :) Zelf kan ik lekker voluit gaan op de rift lord, als de tank dat toelaat (meestal doe ik rond de 40% van de totale damage daar). Anders gewoon af en toe feint en wat terughouden, het enige probleem kan een trage tank zijn maar voor de rest zie ik weinig problemen in die instance.

Ben er ooit een keer gewiped, met een paladin tank. Dat ging als volgt:
Paladin valt boss aan, doet bubble --> HS de instance uit. De fury-warrior die ging niet tanken, maar vrolijk in bereserker stance dpssen. Dus die ging dood en helaas werkte mijn evasion-tanking door een nette crit ook niet voldoende.

Ik whisper de paladin (zelfs nog vriendelijk) wat er gebeurd was. Het antwoord daarop was; 'sorry, guild karazhan' :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 10:07:
Ik ben op zoek naar een addon om het quest window aan te passen, want het is nu allemaal zo klein.
Party Quests van http://www.cosmosui.org/addons.php

Let op dat je ook even de dependencies mee pakt, anders werkt het niet.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, zijn shamans nou ook generft kwa flurry? of zijn het alleen de warriors die weer is generfd worden? En wat vinden jullie de gaafste race als warrior (en dan met name fury warrior :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:21:
[...]

BM is wat mij betreft (non-heroic) de makkelijkste instance die er is. Ik (rogue) heb hem een aantal keer met mijn broer (hunter) gedaan. Hunter op adds = easymode :) Zelf kan ik lekker voluit gaan op de rift lord, als de tank dat toelaat (meestal doe ik rond de 40% van de totale damage daar). Anders gewoon af en toe feint en wat terughouden, het enige probleem kan een trage tank zijn maar voor de rest zie ik weinig problemen in die instance.

Ben er ooit een keer gewiped, met een paladin tank. Dat ging als volgt:
Paladin valt boss aan, doet bubble --> HS de instance uit. De fury-warrior die ging niet tanken, maar vrolijk in bereserker stance dpssen. Dus die ging dood en helaas werkte mijn evasion-tanking door een nette crit ook niet voldoende.

Ik whisper de paladin (zelfs nog vriendelijk) wat er gebeurd was. Het antwoord daarop was; 'sorry, guild karazhan' :S
Wat jouw betreft is hij inderdaad makkelijk je hebt een DPS class maar als tank/healer heb je het daar af en toe echt moeilijk, ikzelf ben bijv niet tank gespecced omdat ik veel pvp en ik weet ook wel dat als ik prot spec neem het makkelijker word maargoed prot spec in pvp is gewoon no go.

Blizzard zou gewoon een soort van spec swap systeem moeten maken.

1 spec voor PVE
1 spec voor PVP

dus dat je aan het begin van de instance kan kiezen ok ik ben tank, PVE spec of ik mag mee als fury dps dan PVP spec.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 13:51:
[...]

Wat jouw betreft is hij inderdaad makkelijk je hebt een DPS class maar als tank/healer heb je het daar af en toe echt moeilijk, ikzelf ben bijv niet tank gespecced omdat ik veel pvp en ik weet ook wel dat als ik prot spec neem het makkelijker word maargoed prot spec in pvp is gewoon no go.

Blizzard zou gewoon een soort van spec swap systeem moeten maken.

1 spec voor PVE
1 spec voor PVP

dus dat je aan het begin van de instance kan kiezen ok ik ben tank, PVE spec of ik mag mee als fury dps dan PVP spec.
(E-peen post incoming!)

Ik heb BM gedaan met een resto druid als tank. Ook heb ik BM gedaan met een feral tank (die normaal resto main is) en twee warrior alts + 2 shadowpriests alts, waar beide shadowpriests hele tijd in shadowform zaten (behalve bij de bazen, daar ging er eentje wel ff healen ofc). Dus geen van ons zat dik in de (raiding) epix, dus om nou te zeggen dat je daar goede gear voor moet hebben of zelfs een goede spec lijkt mij beetje overdreven. De beacons gebruikten we overigens 1x bij de 2e baas en de rest elk bij een wave om het een beetje sneller te laten gaan. Hele ding gecleared in 20 min.

Echt, BM is zo'n beetje de makkelijkste instance die er is vind ik. Ja, je kunt niet ff "rustig pauzeren", maar je hoeft ook geen enkele vorm van voorbereiding of cc te gebruiken om er doorheen te komen. Enige wat je even moet weten is hoe je moet gaan staan en dan is het gewoon nuken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind BM echt de leukste instance omdat hij zo kort is en er goede blauwe items kunnen droppen :) en wat jij ook zegt je kunt het met een goede groep wel clearen in 20 a 30 min :D

Echt heel jammer dat er tegenwoordig zoveel mensen in kara enzo zitten ( en dan vooral healers :( )
Daardoor is het moeilijk om een goede groep ervoor te maken, liefst zou ik die instance zo 5x achter elkaar door runnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik ben blij dat Karazhan generfed is eigenlijk. Straks gaan guilds alleen nog maar 25 man instances doen, dus dan zou het leuk zijn wanneer Karazhan ook met 10 man PuG gedaan kan worden, een beetje zoals UBRS was dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
hmr schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:12:
Zijn er mensen hier die op neptulon spelen? :)
Ik!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MysticSnake schreef op maandag 28 mei 2007 @ 15:17:
Ik ben blij dat Karazhan generfed is eigenlijk. Straks gaan guilds alleen nog maar 25 man instances doen, dus dan zou het leuk zijn wanneer Karazhan ook met 10 man PuG gedaan kan worden, een beetje zoals UBRS was dus.
Cker wil het ook wel eens runnen dat karazan, droppen daar goeie epics?

Btw mensen check mijn armory is kan helaas niet linken vanaf me werk maar zoeken op:
Realm: Xavius Name: Crovax Class Warrior Lvl: 70
En geef me wat tips qwa build/gear oid :P

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Kapoen schreef op zondag 27 mei 2007 @ 04:50:
[...]

Ik zeg niet dat je liegt, maar als dat waar is dan waren die 10 allies schapen of zo? Hoe kan 1 speler winnen van 10 andere tegelijk? :)

Overigens is alliance in mijn battlegroup niet veel soeps als ik het zo lees, in AV verliezen ze altijd (wat niet klopt aangezien de map echt wel in hun voordeel gemaakt is) en AB ook. In EotS en WSG durven ze af en toe eens winnen ;) Nuja PvP in de Nightfall groep is practisch onbestaande dus zoveel zegt dat ook weer niet...
hmm, ik heb niet 141 AV medals in de bank door alleen maar te verliezen (en mijn lvl70 pvpgear , weapons, en stoere stormpike battle ram dus tel er nog maar ruim 100 bij :P )
Sterker , 's avonds / 's nachts na kinderbedtijd winnen we vrij regelmatig (= ook alliance in de Nightfall BG) idem voor EotS , WSG en AB btw :)

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dteunissen
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:49
Hé ff een vraagje...
Ik heb de volgende build en heb de volgende beroepen (zie hieronder voor mijn Armory Profile):
http://armory.wow-europe....ning+Blade&n=Nathaliandra

Ik zou graag wat aan of opmerkingen willen hebben over mijn char/specs op het moment, alle hulp en raad die ik kan krijgen is welkom aangezien ik echt een goede char wil hebben om mee te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goede patch maar wel opeens weer dingetjes die me WoWpret een beetje verpesten. Ik heb flikkerende vlakken in me beeld in verttes, en me geheugen raakt gewoon "vol" als ik een tijdje achter mekaar speel. Het geheugen wordt gewoon niet geleegd, waardoor ik na een tijdje dus over me ddr heen ben en me schijf word aangesproken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:10:
Goede patch maar wel opeens weer dingetjes die me WoWpret een beetje verpesten. Ik heb flikkerende vlakken in me beeld in verttes, en me geheugen raakt gewoon "vol" als ik een tijdje achter mekaar speel. Het geheugen wordt gewoon niet geleegd, waardoor ik na een tijdje dus over me ddr heen ben en me schijf word aangesproken. :(
In je video opties moet je Level of Detail uitvinken , fixte bij mij het texture probleem :)
heb nog wel een texture probleem met wat beestjes (alleen in shadowmoon valley) maar dat is niet zo'n ramp ....

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend echt veel gespeeld. Zoals eerder gepost heb ik een rogue gekregen van lvl 63 + TBC :) Heb dit weekend bijn alle quests gedaan in zangermarsh en daarna doorgegaan naar dat Bos. Daar een hele waslijst aan quests gekregen die allemaal weer gehaalt, Krijg je daarna Nog meeeeer quests. Nu ben ik er al weer een heel eind mee nu is mijn vraag waarheen naar shatterd city?? ben nu bijna klaar met al die quests en wil door :D Wil dit weekend nog 70 worre :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Als je alle quests al hebt gedaan in allerian stronghold kan je naar nagrand gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dontcare schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:23:
[...]

In je video opties moet je Level of Detail uitvinken , fixte bij mij het texture probleem :)
heb nog wel een texture probleem met wat beestjes (alleen in shadowmoon valley) maar dat is niet zo'n ramp ....
Top thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Zijn hier nog paladins die compleet prot gespecced zijn?
Ik ben het sinds een week en zit nu een beetje mijn gear te verzamelen, net ook even http://thottbot.com/i23536 laten craften 8)

Als het kan graag een link naar je armory ;)
Die van mij staat er op het moment met healing gear, dus die is niet relevant :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15-09 17:15
Atlas schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:35:
Ik ben het sinds een week en zit nu een beetje mijn gear te verzamelen, net ook even http://thottbot.com/i23536 laten craften 8)

Die van mij staat er op het moment met healing gear, dus die is niet relevant :)
Ik zou graag eens een instance doen met een protection pally, ik ben ze helaas nog niet
tegengekomen :( Elke pally die ik ken is blijkbaar heal- en buffbot.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik hoor van alle kanten dan een palatank heel erg fijn is om te hebben. 1 vanwege de extra buffs, en twee vanwege AoE tanking :)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Waarom heb je overigens voor Divine Strength gekozen, en geen Divine Intellect? Mijns inziens heb je meer aan Divine Intellect, tevens zou Spell Warding misschien ook wel praktisch zijn ipv Sacred Duty. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 18:06

joker1977

Tweakert

dontcare schreef op maandag 28 mei 2007 @ 18:54:
[...]

hmm, ik heb niet 141 AV medals in de bank door alleen maar te verliezen (en mijn lvl70 pvpgear , weapons, en stoere stormpike battle ram dus tel er nog maar ruim 100 bij :P )
Sterker , 's avonds / 's nachts na kinderbedtijd winnen we vrij regelmatig (= ook alliance in de Nightfall BG) idem voor EotS , WSG en AB btw :)
Knap dat je 141 AV medals in je bankt hebt, zeker als je weet dat 100 het maximum aantal medals per BG is op een char (100x WSG, AB, AV en EotS). Ofwel, ik zeg niet dat je liegt, maar de waarheid verdraai je wel een klein beetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

pasta schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:40:
Waarom heb je overigens voor Divine Strength gekozen, en geen Divine Intellect? Mijns inziens heb je meer aan Divine Intellect, tevens zou Spell Warding misschien ook wel praktisch zijn ipv Sacred Duty. :)
Strengt helpt shieldblock :)
En ik heb liever 6% meer stamina dan 4% minder last van spells :P

En weer een avondje gewiped op de Curator, grmbl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:19
Pfff wij gaan binnenkort toch maar beginnen met het doorvoeren van grote veranderingen in de guild. We hebben nu 80 members maar er is vooral een core van zo'n 15 a 20 mensen bezig. De rest loopt gewoon gezellig in blues (niet omdat ze niet worden ge-invite in karazhan raids maar omdat ze er gewoon nooit zijn). Diezelfde personen zie je dus ook nooit online bij bijvoorbeeld Magtheridon en alleen maar op dingen die we op farm hebben (Kara/Gruul). Guildleader heeft aangekondig een hele hoop kicks te gaan doen binnenkort, en dan maar hopen dat we genoeg active mensen kunnen recruiten om door te drukken naar Eye/SSC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shaman die medelijden heeft met warlocks en vraagt om een buff....wtf:

Please Blizzard, give a serious buff to warlocks.

You think this is a joke? No it isn't. Warlocks atm are at the bottom of the pvp, all it needs to take down a warlock is skill. Once you learn the warlock, its very very very easy to beat him. All it takes is a good timing of skills and practice, and warlock goes down. I mean they are still cloth right? When I am enhancement, all I need is a good windfury with my Deep thunder and BOOM 5-6k damage. I can dispell all his buffs, use grounding to absorb spells and earth shock his fears. Besides, I always have tremor totem down which removes fear. Even if the warlock has a macro to kill it, nothing is hard, I just recast it. It also removes seduce.

This it not all. As elemental all i need is 4 seconds to crit the warlock beyond imagination. Shaman with enough spell damage can easily crit 3k chain lightning follow by 2.2k shocks. Warlocks cannot survive that... And when I am resto... things are even easier, my earth shield and powerful heals can outheal all the warlock's damage, since he has no burst. It takes time to beat the warlock, but he cannot kill me because of my huge survival (nature's guardian = ownage)

Seeing the latest patch changes, I was truly amazed. They nerfed fear AGAIN. How many more nerfs can a class handle? Rogues already were humiliating warlocks with Clos, shadowpriests dispell everything, Warriors with insane damage from 2handers - what cloth can handle? Mage can still iceblock and use water elemental , druid with their superior survival and huge burst in cat form, paladins also dispell everything.

As you see, warlocks are really at the bottom of pvp, and I feel very sad for you guys. And yet you got nerfed again. The class is broken and needs some serious revamp, so here what's I propose :

Give the dots a chance to crit at ticks. Since resilience is active at game, it will be balance and give the chance a warlock to have some better damage.
Make ruin an 11 point talent. Warlocks = no burst , should they deserver better shadowbolts in combination with other specs?
Seduce should not share the same diminishing returns with fear. Fear already breaks so easily, why have same diminishing when it's totally 2 different spells?
Give the warlocks a talent for 100% uninterruptable spell cast. My melee hits on the warlock always "fall back" his cast bar. That always give me a chance to earth shock him and GG.
Give warlocks a instant cast fire DoT. When counterspelled on shadow, warlocks are so weak. Give them a fire dot also instant cast.
New suggestions came up in my mind :

Make deathcoil use a soul shard but reduce its cooldown to 30seoncds or so. I know it's very annoying the huge amount of soul shards needed but the cooldown reduce will balance it.

en zijn serieuze reply op een overduidelijke sarcastische post;

I agree with OP there, warlocks really need a buff, especially in 1v1 many I think we should have deathcoil volley, sometimes there is just too many enemies around to handle and we need to keep em all CC'd, besides we could really use the heal effect of 5 deathcoils after been windfuried by one of those IMBA shamans :)

Exactly. When a warlock has to face many players at the same time, its very hard for him to survive. As I said, warlocks might be at the bottom at pvp. I think warlocks should be give a better chance to win vs multiple players as well.

anwer:
This is true, just to come back to the example of those shammies, a shammy on his own can perfectly CC two warlocks at once by say earthshocking one and then put grounding totem in front of the other, kiting him.
To make things worse shamans can duel wield 2h axes and maces and CC up to 5 opponents at once with their imba warstomp dealing sick damage to boot. Warlocks really need something like that too to make it balanced again. Have I told you they ware mail as well? Mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
He beste mensen,

ik ben op dit moment druk bezig om een Dwarf Rogue te lvl'n ( hij is al 51 :D ) maar nu had ik een vraag. Is het nog steeds mogelijk om naar 60 te komen met alleen maar pvp matches of niet?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Paladin tank reporting

http://armory.wow-europe....l?r=Tarren+Mill&n=Shinobu

ik mis nog me libram, als ik die heb ben ik helemaal crush immune met holy shield up, nog beter dan een warrior :D

Vandaag nog getanked bij Magtheridon en gruul, uiteraard ook genoeg tanking in Karazhan.
Atlas schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:35:

Leuke helm, maar helaas nogal waardeloos (sorry dat ik het zeg) spelldamage is leuk maar op dit moment is een mooie 1h (crystal forged of Continuum blade met +spelldamage enchant) genoeg threat qua spelldamage. Ik draag nog 1 justicar piece erbij om het nog wat te boosten maar je moet niet vergete dat je wel je crush immunity moet halen!

Als je je zelf teveel gimped met +spell damage trek je nooit je immunity zonder je stamina teveel te gimpen en geloof met, je tanked makkelijk met +/- 200 spell damage.
Atlas schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:06:
[...]

Strengt helpt shieldblock :)
En ik heb liever 6% meer stamina dan 4% minder last van spells :P

En weer een avondje gewiped op de Curator, grmbl.
Ik zou toch gaan voor beide, spell warding is gewoon goed, net als sacred duty. Devine strenght gewoon laten vallen, die +/- 30 block value die je krijgt is leuk maar de duur voor 5 puntjes

[ Voor 75% gewijzigd door Wiebbe op 29-05-2007 02:05 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 15-09 17:15
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:41:

Please Blizzard, give a serious buff to warlocks.
*knip*
Heb je een link naar die post? Het sarcasme druipt er werkelijk vanaf :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 03:11:
[...]

Heb je een link naar die post? Het sarcasme druipt er werkelijk vanaf :)
http://forums.wow-europe....l?topicId=288810139&sid=1
en voor de fun kan je andere topics lezen van warlocks die buffs vragen en rouges! overpowered vinden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjanzjak
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15-09 16:59
twiFight schreef op zondag 27 mei 2007 @ 05:50:
Ach.. bij ons was het altijd de Horde die overal won. Puur een zaak van energie en tijd. Er was een goede pvp groep bij Horde die alles won. Ik weet de namen nog uit mijn hoofd. Toen ik en een vriend wat gingen pvpen samen kregen we door hoe we moesten spelen en samen ownded we de besten aan Horde kant. Toen kwam een Alliance pvp group en was horde helemaal niks meer.

Het is allemaal relatief. Om nou te zeggen dat alliance > horde of andersom is vrij zinloos. Het hangt 100% van de spelers af en hoeveel moeite/tijd ze er in steken. Het is jammer dat de verhouding op zoveel battlefiels niet helemaal eerlijk is, maar anders zou je vele leuke battles kunnen spelen. Op andere servers gaan ze gelijk /afk bij het zien van een bepaalde pvp group. Hoort er bij. Is niet leuk.. maar je doet er niks aan.

Ik vind al die x > y praat altijd mateloos amusing. x WTFWPNed y, y roxorzboxorz z. Ja, vast. Het is allemaal relatief. Wat op de ene server roeleert, zuigt op de andere server. Speel gewoon wat je leuk vindt en iedereen wint. Daar gaat het om: plezier in het spel.
QFT

Alleen vind ik het niet amusing maar eigenlijk irritant (en nogal kinderachtig) dat gelul over x ownt y of y ownt x soms. 8)7

Maar goed.

Iemand zijn Netherdrake al?
Bij ons (Agamaggan) vliegt er al iemand mee rond sinds 26 mei (yes, I checked rep. page).

Sinds gister zit ik op revered met Netherwing, met een beetje geluk moet ik 'em binnen anderhalve week wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joker1977 schreef op maandag 28 mei 2007 @ 22:53:
[...]

Knap dat je 141 AV medals in je bankt hebt, zeker als je weet dat 100 het maximum aantal medals per BG is op een char (100x WSG, AB, AV en EotS). Ofwel, ik zeg niet dat je liegt, maar de waarheid verdraai je wel een klein beetje ;)
Mailbox is ook een soort stash weetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
netherwing mount is echt :9~ :9~

kost die ook gewoon 5K gold (of iets in die richting?)

ik heb gisteren echt een MEGA imba groep gehad voor hellfire ramparts..

60 warrior, 60 druid en 61 warrior oid (deze wisselde elke keer van de 3 potjes)
retri/holy paladin (myself, 23/0/31 spec) lvl 62 (nu 63)
rogue onbekende spec, lvl 61
61 shadow priest
61 fire mage

echt, ik was healer, en op de trash hoefde ik zelden te drinken, heals hoefde ook amper door de shadowpriest. echt heerlijk gewoon. alleen een paar doden op de laatste baas.. blijft een cockblock als niet alles ff goed verloopt..

tank die met zn zotte kop in het vuur blijft staan en als je gaat schreeuwen zegt, l2heal.. leuk, als je zo snel door je mana vliegt..

uiteindelijk ook 1 drop gehad, een cloth broekje met +44 healing en 3 gem-sockets.. ik heb de mage, rogue en spriest op mn friendslist, ze hadden wel interesse in vast instance groepje.. vond het iig heerlijk gaan.

mn hunter is nu op 99% lvl 63 en moet nog ff een paar mobs slopen voor een ding.. aspect of the viper.. werkt dat een beetje..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:56:
[...]
Juist niet. BM is bijzonder omdat het maar 1 doorlopend event is. Als je mensen hebt die net 70 zijn en greens dragen, dan is het erg moeilijk. Heb je betere gear en ervaren spelers dan is het makkelijk. In andere instances is er altijd wel een wipe mogelijk als iemand een fout maakt. Het verschil tussen een goede en matige groep dat de matige groep wat meer wiped en langzamer gaat. In BM maakt de tank niet zoveel uit, 1 elite tanken is niet uitdagend. Healen is ook niet zo lastig, als je groep je de kans geeft om te gaan drinken. Het zit hem in de dps, is de DPS te laag dan krijg je meer en meer adds, lijken de portals te snel open te gaan omdat je groep nog druk bezig is adds weg te werken. Is je dps hoog dan gaan de elites snel down, dus heb je een stuk minder adds en heb je tijd na elke elite om even te drinken/eten en adds weg te werken.

BM is echter een ja/nee moment, het lukt wel of niet, er zit niks tussen. Een matige groep kan het niet, een goede groep speelt het op de autopiloot in 20 minuten uit, en kan dat dan ook continu herhalen. Met een goede (guild) groep is BM de beste bron voor shards.

Het is juist niet de bedoeling om BM makkelijker te maken zodat elke lullo in greens er doorheen slaapwandelt. Niet alleen wordt het dan teveel een farm plaats voor de goede groepen, dan is ook de uitdaging weg.

Zoals het nu is is het prima, een goede test om je guildmates te testen. Nodig een nieuwe member uit, en gaat het dan opeens erg moeizaam in plaats van makkelijk, zit hij continu orders te brullen die nergens op slaan, roept hij steeds "FFS noobs!!" en zegt hij na een wipe "sorry gtg" dan weet je dat dat nooit een goede raider zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:41:
<knip>
Cool, vanaf nu kunnen we 2 forums tegelijkertijd lezen, waarin slechts enkele onderwerpen zich tot in de oneindigheid blijven herhalen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paladin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 23:26

Paladin

Play Ball!

Whoehoe, gister met de guild eindelijk de Prince in Kara gedownd na weken van klooien op Curator hebben ze eindelijk besloten in plaats van de harde kern te verdelen in 2 raids met wat mindere members tot een progress group en voila eerste weekend meteen bijna heel Kara clear alleen Nightbane en Netherspite nog :)

Nu maar hopen dat we wat meer active members krijgen zodat we ook een serious attempt op de High King en Gruul kunnen gaan doen :)

|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 17:25
Vashj down. \o/ *O* *O*
Op 8% ging ze in enrage, maar uiteindelijk toch nog gered met 12 mensen in leven ofzo.
Hoezo, vashj sneller onder de knie krijgen dan Leotheras.. :P Wel 5 flasks in 2 dagen, maar ok. Was het waard. :D

Gister nog wat grappigs meegemaakt trouwes. Oud guildie vroeg me om heroic SV mee te gaan, ik zeg zo dat het goed was.
Randomnoob invites you to a group, accept.
Randomnoob: Ah, you're a gnome
Randomnoob: Gnomes are not allowed
You have been removed from the group. :|

2 sec later invite die me weer, ik accept gewoon niet. Wat een debiel zeg...
Randomnoob: It was a joke, come on ffs. Please accept, we really need a mage!
Ik whisper terug dat ie mij in eerste instantie niet had moeten kicken, en dat ie nu pech heeft.

Ik mag dan misschien wel heel flauw zijn, maar ik ben er heel simpel in. 5 min later had hij mij als eerst op de ignore, aan wie ligt het dan? -O-
Ik geloof dat ik in mijn goed recht stond, hij moet niet zo achterlijk doen. :P

[ Voor 4% gewijzigd door enira op 29-05-2007 09:08 ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Gister eerste run Kara gedaan en jazeker tevaak gewhiped! We kwamen tot de eerste boss Midnight. Wat een gekloot met die respawntijd van die mobs dat was echt TE hinderlijk gewoon. Plus we hadden maar 2 healers , die ADD van die midnight gaf me 2 klappen en ik was al dood. Kwam vooral omdat er 1 gelijk dps deed en mij niet liet aggroen, erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:51:
[...]

Mailbox is ook een soort stash weetje :)
marks blijven maar 24 uur in je box zitten
Zjanzjak schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:46:
[...]
Iemand zijn Netherdrake al?
Bij ons (Agamaggan) vliegt er al iemand mee rond sinds 26 mei (yes, I checked rep. page).

Sinds gister zit ik op revered met Netherwing, met een beetje geluk moet ik 'em binnen anderhalve week wel hebben.
kan veel geluk hebben met eggs, dat is de enige manier om sneller dan anders je mount te halen
BootVluchteling schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 08:59:
netherwing mount is echt :9~ :9~

kost die ook gewoon 5K gold (of iets in die richting?)
nee, questlin in shadowmoon, onder welke steen heb jij gezeten de afgelopen paar maanden :P die meuk is al zowat bekend sinds bekend is dat je een netherwing mount kan halen :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bokkie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:16:
[...]

marks blijven maar 24 uur in je box zitten

[...]

kan veel geluk hebben met eggs, dat is de enige manier om sneller dan anders je mount te halen

[...]

nee, questlin in shadowmoon, onder welke steen heb jij gezeten de afgelopen paar maanden :P die meuk is al zowat bekend sinds bekend is dat je een netherwing mount kan halen :P
en wat bespaar je dan..? de aanschaf van die mount..? neem aan dat je de skills nog moet leren..? en ja, stage-steen.. savvie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje guys.

Is er iemand van jullie jewelcrafter ? Zoja gebruik je ook gemlist als addon ?
Ik heb gisteren de addon geinstalleerd op me pc , maar zodra ik bv !gem green naar mezelf whispered krijg ik de melding : "<Gemlist> database is currently empty"

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn , komt het misschien door de nieuwe patch ?

Gaarne help bitte ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh ik ben geen JC en kheb dus gemlist ook niet, maar het lijkt me dat je je database moet vullen.... lees de readme eens :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:29:
eh ik ben geen JC en kheb dus gemlist ook niet, maar het lijkt me dat je je database moet vullen.... lees de readme eens :/
Dat had ik ookal door , maar die zat er dus niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:28:
ff een vraagje guys.

Is er iemand van jullie jewelcrafter ? Zoja gebruik je ook gemlist als addon ?
Ik heb gisteren de addon geinstalleerd op me pc , maar zodra ik bv !gem green naar mezelf whispered krijg ik de melding : "<Gemlist> database is currently empty"

Heeft iemand een idee wat er aan de hand kan zijn , komt het misschien door de nieuwe patch ?

Gaarne help bitte ;x
Vaak helpt je jewelcrafting screen openen al, kan ook zijn dat je iets van /gemlist scan moet typen als je je jewelcrafting screen open hebt. Even /gemlist tikken, dan krijg je de commands te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grappige is , dat ik al /glist scan heb gedaan met open scherm , er niks gebeurt... terwijl die dan moet scannen lijkt me...

Zodra ik /gemlist scan doe , dan zie ik tekst in beeld van mijn guild event manager , das helemaal niet de bedoeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
/glist autoscan Toggles whether your Jewelcrafting panel will be automatically scanned when opened. DON'T use this if you use the "Stormy Star of Elune glitch-fix"

/glist scan Manually scan your Jewelcrafting panel. You have to open it first. Do this if Autoscan is turned off and you learn a new Gem

Je zou kunnen proberen GEM uit te zetten, dan te scannen en daarna GEM weer aan te zetten. Anders even spelen met autoscan ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:13:
Damn! Gister eerste run Kara gedaan en jazeker tevaak gewhiped! We kwamen tot de eerste boss Midnight. Wat een gekloot met die respawntijd van die mobs dat was echt TE hinderlijk gewoon. Plus we hadden maar 2 healers , die ADD van die midnight gaf me 2 klappen en ik was al dood. Kwam vooral omdat er 1 gelijk dps deed en mij niet liet aggroen, erg vervelend.
die add van midnight is attumen, de echte boss... en 2 healers in je eerste run is veels te weinig, een normale run heb je er 3 + hybrids zoals een shadowpriest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel raar ik heb autoscan wel aan staan, maar krijg toch die database melding. en zodra ik /glist scan type doet ie niks.

Hopelijk helpt jouw truukje om eerst autoscan uit te zetten en dan die manual scan uit te voeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:54:
[...]

die add van midnight is attumen, de echte boss... en 2 healers in je eerste run is veels te weinig, een normale run heb je er 3 + hybrids zoals een shadowpriest.
We hadden maar 2 healers helaas , dus we dachten van laten we het in ieder geval ff proberen.
Is er toevallig een addon die de respawntijd van de mobs laat zien in Karazhan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Gisteren BIJNA een BM hunter verslagen met m'n affliction lock, intimidate en bestial wrath + beast within sucked : (

Met een soul + healthstone was het gelukt. DAMN : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:27:
[...]

en wat bespaar je dan..? de aanschaf van die mount..? neem aan dat je de skills nog moet leren..? en ja, stage-steen.. savvie? :+
je bespaart niets

Quest kan je alleen starten als je epic riding skill hebt, veel grindquests met als beloning de netherwing mount van je keuze, en voor 200 gold per stuk kan je daarna alle andere kleuren nog kopen als je wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Eergisteren met m'n guild karazhan weer eens ingedoken (goh wat een verassing :P ) maar wat een stelletje mongolen zitten er in mijn guild zeg... echt 0.0 voorbereiding, niets lezen, geen pots halen en vooral geen tactics lezen :/ Maiden deden we als eerste, we hadden 4 healers (ja eigenlijk teveel, maar het waren 3 priests en een resto druid) dus dat ging nog redelijk makkelijk. Daarna wisselde de RL z'n priest om met z'n mage en gingen we naar de curator... het duurde serieus een half uur voordat iedereen boven was.. en toen wipte we 3x omdat de ene helft via opera kwam en de andere helft via de achterdeur en men die ghosts aan de rechterkant pulde. Lekker begin dus... Helft van de raid miste ook CTraid (of een variant daarop) of KTM, dus dat was ook al erg fijn. Na wat gedoe kwamen we bij de curator. 4x geprobeerd en beste try 69%. We kregen nooit de adds neer voordat een volgende spawnde. We kregen een paar idiote tactiek"ideen". Ik was MT en Prot warrior was soak. Dacht iemand dat het een goed idee was om een hunter te laten soaken, en mij achter de adds aan de laten rennen (ik ben tanking/healing hybrid, ik doe geen kut dmg en voordat ik bij de add ben is ie al dood...) of een ander geweldig idee om een DPSer vol op de bos te laten gaan (terwijl we dus duidelijk DPS te kort kwamen)... na 4 tries was de trash gerespawned, en liepen we weer terug naar het begin. Ik vroeg me in raidchat af of meer mensen vonden dat dit een gebed zonder einde zou zijn.. het was echt duidelijk dat we dps te kort kwamen.. komt de RL aan met het geniale idee dat we maar even wizard oil moeten gaan halen enzo... wtf daar ligt het echt niet aan :/

Tegen die tijd had ik het een beetje gehad dus ik zeg duidelijk dat imho we die boss nooit neer krijgen met deze group, ik mag gaan van de RL en priest vertrekt ook. Uurtje later krijg ik te horen in guildchat dat de curator down is.. wat hadden ze gedaan? een prot warrior gehaalt, RL was terug naar z'n main (priest) en een goede mage erbij. Was het toch de dps die zoog (en had ik gelijk, maar ja hij was down en ik was weggegaan dus was ik een beetje de zwarte piet..)

kreeg nog gezeik dat ik alleen voor eazy epics ging... ze waren even vergeten dat ik exalted ben met voilet eye zonder ooit voorbij de curator te komen.. 2000x gewiped op moroes en 2 maanden lang m'n vorige guild geraidlead daar... Khad dus een nogal dubbel gevoel. Leuk voor hun dat ie dood is, maar irritant dat ik er gezeik over kreeg.

Nou ja gisteravond dus doorgegaan (wat een kut trash trouwens voor shade of aran.. echt veel te lang :/ ) shade geskipped omdat de RL vond dat dat mischien te moeilijk was (de idioot tis harstikke eazy tegenwoordig en als je niet snel bent moet je weer trash clearen)We gingen dus door naar de chessevent, gepwned, en leuke healing boots gekregen. Terug naar aran en 1 try gehad. 53%... en daarna was de trash gerespawned.

ik zit echt in een dubio nu. Veel van de mensen waar ik graag mee speel zitten in een andere guild, maar we maken nu eindelijk een beetje progres en om nu weer te guildswitchen... maar aan de andere kant, weinig mensen nemen dit serieus, niemand wist de tactics van aran bijvoorbeeld, terwijl dat de eerste bos zou zijn op de weg naar boven :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:57:
We hadden maar 2 healers helaas , dus we dachten van laten we het in ieder geval ff proberen.
Is er toevallig een addon die de respawntijd van de mobs laat zien in Karazhan ?
Weet ik niet maar het is 30 minuten, wat je kan doen is je hunter zijn trueshot aura laten verversen of op de refresh van fortitude te letten oid. Je moet midnight aanvallen binnen de 30 minuten anders riskeer je respawns. Heb je respawns dan kan je het beste even wachten tot alles weer terug is en dan beginnen. De truuk is gewoon om het snel te doen, als je na elke groep gaat wachten en chatten en readychecks doet omdat je members continu afk'en om te gaan roken of eten, dan ga je het niet halen binnen die 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey daar speel ik ook :D Voeg met toe met naar Slacky ;) Gaan we wat horde ganken :D
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 12:59:
ik ben nu sinds 5 maanden ofzo weer begonnen met WoW, en heb besloten om maar een pally te levelen , een blood elf =) en kep me druide die level 70 is ook nog dus =) Ik zit op boulderfist : Narassa en Desperadoz ( main )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:13:
Hey daar speel ik ook :D Voeg met toe met naar Slacky ;) Gaan we wat horde ganken :D

[...]
Hij heeft een BloodElf .... ebay much??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

eendje schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:01:
Eergisteren met m'n guild karazhan weer eens ingedoken (goh wat een verassing :P ) maar wat een stelletje mongolen zitten er in mijn guild zeg... echt 0.0 voorbereiding, niets lezen, geen pots halen en vooral geen tactics lezen :/

--- heeel lang verhaal ---
Ik heb 1,5 maand geleden in zelfde situatie gezeten, mijn toenmalig huidige guild was net begonnen aan kara wipen op attunmen veel gezeur met raid setup (weinig mensen attuned en veel te weinig inzet). Toen werd ik 1 avond meegenomen in andere guild's z'n karazhan en merkte gelijk het verschil, iedereen was gefocused, wist de tactics en hadden pots (zomg).
Mijn keus was ook makkelijk gemaakt want pre-BC was ik niet verder dan Hakkar gekomen waar ik nog steeds erg van baal.
Overgestapt naar die andere guild, en ik heb er absoluut geen spijt van. Toen ik joinde waren hun ook net aan kara begonnen en iedere week kregen we wel 1 baas verder op farm. En nu hebben zitten we bij Nightbane met de rest op farm en zijn we met de laatste loodjes bij gruul bezig (beste try 40% :) ).
Tevens ben ik in me nieuwe guild vrij snel doorgegroeid naar Officer/RL omdat er teminste werd gewaardeerd als je extra werk verrichte. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
jarnotjuh schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 09:07:
Vashj down. \o/ *O* *O*
Op 8% ging ze in enrage, maar uiteindelijk toch nog gered met 12 mensen in leven ofzo.
Hoezo, vashj sneller onder de knie krijgen dan Leotheras.. :P Wel 5 flasks in 2 dagen, maar ok. Was het waard. :D

Gister nog wat grappigs meegemaakt trouwes. Oud guildie vroeg me om heroic SV mee te gaan, ik zeg zo dat het goed was.
Randomnoob invites you to a group, accept.
Randomnoob: Ah, you're a gnome
Randomnoob: Gnomes are not allowed
You have been removed from the group. :|

2 sec later invite die me weer, ik accept gewoon niet. Wat een debiel zeg...
Randomnoob: It was a joke, come on ffs. Please accept, we really need a mage!
Ik whisper terug dat ie mij in eerste instantie niet had moeten kicken, en dat ie nu pech heeft.

Ik mag dan misschien wel heel flauw zijn, maar ik ben er heel simpel in. 5 min later had hij mij als eerst op de ignore, aan wie ligt het dan? -O-
Ik geloof dat ik in mijn goed recht stond, hij moet niet zo achterlijk doen. :P
nou ik vond eht anders wel een goede grap :) Je moet je niet zo aanstellen, had je maar geen gnome moeten maken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

probleem is een beetje dat ik pas een paar weken in deze guild zit.. en ik was juist in deze guild gekomen vanwegen het raiden.. maar dat is dus ook niet geweldig :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMulTiE schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:14:
[...]

Hij heeft een BloodElf .... ebay much??
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:30:
Dit weekend echt veel gespeeld. Zoals eerder gepost heb ik een rogue gekregen van lvl 63 + TBC :)
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DrProctor schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:20:
[...]

nou ik vond eht anders wel een goede grap :) Je moet je niet zo aanstellen, had je maar geen gnome moeten maken ;p
Ik had precies hetzelfde gedaan. Hou niet van zulke grappen en als je persee een <insert class> nodig hebt dan behandel je die met respect. Sowieso hoor je dat eigenlijk wel met iedereen te doen. Geen respect, dan ook geen party met mij er in, simpel zat.

Zo had ik van het weekend een groepje voor Shattered Halls. Was al relatief laat maar toch een group bij elkaar gekregen. We hebben een UUR gedaan om de eerste gang door te komen. Niet door wipes maar door kansloze AFK-ers en lui die continu disconnecten. Toen er weer eentje afk ging of leek te gaan heb ik gevraagd of ze een beetje konden opschieten want ik kon me ook prima in mn eentje vervelen zonder hun. Wilde er eentje (die het meest AFK ging notabene) niet meer met mij in een party zitten. Toen ben ik zelf maar genokt, de paladin die meeging had overigens precies hetzelfde idee en was daarna ook pleite :)

Naderhand nog wat meer verhalen over die guild gehoord dus die lui ga ik ook flink mijden.

Kaap, als je dit leest : Honourbound zijn PRUTSERS ! :P

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

cls schreef op maandag 28 mei 2007 @ 23:09:
Pfff wij gaan binnenkort toch maar beginnen met het doorvoeren van grote veranderingen in de guild. We hebben nu 80 members maar er is vooral een core van zo'n 15 a 20 mensen bezig.
Idem gedaan deze week. Iedereen heeft tot volgende week om zich voor SSC te attunen op z'n main. Momenteel zijn 18 mensen al geschikt voor SSC en we hopen deze week dan nog 12 zover te krijgen en dat word dan onze raiding group voor de komende maanden. We hebben ook wat nieuwe trialists aangenomen en mensen te vervangen die niet meer drie dagen in de week willen raiden. Dus nu even een weekje lang trialists pimpen met gear uit kara en gruul en dan op naar SSC. Hoop ik ;)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy

Osxy

Holy crap on a cracker

eendje schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:20:
probleem is een beetje dat ik pas een paar weken in deze guild zit.. en ik was juist in deze guild gekomen vanwegen het raiden.. maar dat is dus ook niet geweldig :/
Heel simpel, dan is je reden nog duidelijker. Het bevalt je gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Er zullen hier vast mensen bekend zijn met AG_unitframes. Is er een mogelijkheid om met een hey-binding de raid frames te verbergen / te laten zien?

Ik gebruikte daarvoor eerst altijd CT_raid, dan kon ik (keybinding) met control + h de schermen tevoorschijn toveren en laten verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Resistance_NL schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:41:
Er zullen hier vast mensen bekend zijn met AG_unitframes. Is er een mogelijkheid om met een hey-binding de raid frames te verbergen / te laten zien?

Ik gebruikte daarvoor eerst altijd CT_raid, dan kon ik (keybinding) met control + h de schermen tevoorschijn toveren en laten verdwijnen.
geen idee, gebruik die functie nooit, voor raids gebruik ik grid
heb niet iets gezien waarmee je dat kan doen in de menu's in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

Dit weekend eindelijk reverd met Thrallmar. en nog 2 of 3 SV runs om revered met Cenarion Express te worden.
echt verror dat ik vergeten was die 25% rep bonus met Thrallmar te slikken :( dit weekend iets van 5 - 6 SH runs gedaan, (nadat ik laatste de sleutel gemaakt had
bij mijn laatste run, moest ik nog 80 rep voordat ik revered was :/ toen met een Resto Druid naar SH gegaan. (ik ben zelf een mage) en heel voorzichtige de eerste paar mobs pullen.
1 legionnaire + 4 mobs links en rechts als je de hoek om gaat en eindelijk revered :D

Met welke factie moet je eigenlijk revered worden als je de heroics keys van Mana tombs e.d. wilt hebben?

Neutral met Netherwing :D en honored met Skettis druk weekend gehad :)

ik zit in een guild met veel verschillende mensen uit Europa. die druid komt uit denemarken.
teamspeak opgezet en maar lullen.
zondagnacht zijn ik(mage) + die resto druid Strat Livin in geweest, om die isntance te soloen, wij dacht het is fun en misschien leuke cash flow. als mage ben ik arc/fire gespecced. en Magic absorpotion is zon relaxt talent. elke spell dit ik reists restored 5% van mijn total mana. komt dus neer op meer dan 500 mana :D ik kan deze AOE zolang die druid mana heeft :D

geprobeert een baron 45min run te doen alleen whiped we 2x, eerste keer op die eerste mind control boss. ik werd gemindcontrolled. en de eerste 2 minuten overleefde die druid, maar de 2 MC waren net mijn CD's weer availble, en toen werd mijn druid buddy neer genuked.
na de whipe weer gedaan, en de eerste ronde was die druid geMC'ed.

die rightous orbs zijn nog steeds good cash, 1 op de AH gezet en 50g mee verdient :).
redelijk winstgevend en nog fun ook :D.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Dat is even balen zeg. Gister de halve dag lopen wipen op Magtherdion, maar wel vooruitgang geboekt, we kregen hem gister tot phase 2. Vandaag had ik helaas geen tijd tot vrij laat. Ik log in, Magtherdion down. Nog een healing staff ook die ik graag had willen hebben. Naja, die komt nog wel een keer voorbij. Hij schijnt erg makkelijk te zijn in phase 2 :)

Morgen verder in SSC, Hydross als we onze OT gegeared hebben, zo niet pakken we Morogrim Tidewalker even :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Bokkie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:43:
[...]

geen idee, gebruik die functie nooit, voor raids gebruik ik grid
heb niet iets gezien waarmee je dat kan doen in de menu's in ieder geval
Vink je dan raid frames uit bij aguf en gebruik je dan grid (kun je grid wel met keybind verbergen)?
Bovendien, heb je voor grid oRA2 nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:01:
Eergisteren met m'n guild karazhan weer eens ingedoken (goh wat een verassing :P ) maar wat een stelletje mongolen zitten er in mijn guild zeg... echt 0.0 voorbereiding, niets lezen, geen pots halen en vooral geen tactics lezen :/ Maiden deden we als eerste, we hadden 4 healers (ja eigenlijk teveel, maar het waren 3 priests en een resto druid) dus dat ging nog redelijk makkelijk. Daarna wisselde de RL z'n priest om met z'n mage en gingen we naar de curator... het duurde serieus een half uur voordat iedereen boven was.. en toen wipte we 3x omdat de ene helft via opera kwam en de andere helft via de achterdeur en men die ghosts aan de rechterkant pulde. Lekker begin dus... Helft van de raid miste ook CTraid (of een variant daarop) of KTM, dus dat was ook al erg fijn. Na wat gedoe kwamen we bij de curator. 4x geprobeerd en beste try 69%. We kregen nooit de adds neer voordat een volgende spawnde. We kregen een paar idiote tactiek"ideen". Ik was MT en Prot warrior was soak. Dacht iemand dat het een goed idee was om een hunter te laten soaken, en mij achter de adds aan de laten rennen (ik ben tanking/healing hybrid, ik doe geen kut dmg en voordat ik bij de add ben is ie al dood...) of een ander geweldig idee om een DPSer vol op de bos te laten gaan (terwijl we dus duidelijk DPS te kort kwamen)... na 4 tries was de trash gerespawned, en liepen we weer terug naar het begin. Ik vroeg me in raidchat af of meer mensen vonden dat dit een gebed zonder einde zou zijn.. het was echt duidelijk dat we dps te kort kwamen.. komt de RL aan met het geniale idee dat we maar even wizard oil moeten gaan halen enzo... wtf daar ligt het echt niet aan :/
Wij laten onze shadow priest als enige (samen met tank ofc) het hele gevecht op de Curator zelf.
Geeft meer manaregen :) Hij is zo makkelijk eigenlijk, we pakken hem tegenwoordig altijd eerste try.

Gisteren Karazhan gecleared, nu op naar Gruul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

osxy schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:36:
[...]

Heel simpel, dan is je reden nog duidelijker. Het bevalt je gewoon niet.
tjah, maar ik heb wel epics gekregen met deze guild en als ik dan gelijk weer ophoepel ben ik echt zo'n epichoer :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Wiebbe schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 01:57:

Leuke helm, maar helaas nogal waardeloos (sorry dat ik het zeg) spelldamage is leuk maar op dit moment is een mooie 1h (crystal forged of Continuum blade met +spelldamage enchant) genoeg threat qua spelldamage. Ik draag nog 1 justicar piece erbij om het nog wat te boosten maar je moet niet vergete dat je wel je crush immunity moet halen!

Als je je zelf teveel gimped met +spell damage trek je nooit je immunity zonder je stamina teveel te gimpen en geloof met, je tanked makkelijk met +/- 200 spell damage.
Crush immunity is 490 defense of is dat Parry + dodgde + block + holy shield > 100? :)

Op dat 1e zit ik nu, met dat tweede ben ik druk bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:45:
zondagnacht zijn ik(mage) + die resto druid Strat Livin in geweest, om die isntance te soloen,
Solo = alleen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Resistance_NL schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Vink je dan raid frames uit bij aguf en gebruik je dan grid (kun je grid wel met keybind verbergen)?
Bovendien, heb je voor grid oRA2 nodig?
yups raid frames uit

ik heb in raid altijd grid aan staan lekker compact en genoeg info
grid staat zo dat hij alleen aan staat in raid en aguf andersom

met grid heb je geen ora2 nodig, maar ik gebruik het zelf wel, ik gebruik geen CTraid meer maar heb 3 andere mods voor alle functionaliteit die ik wil

grid voor raidframes en buffmeuk
ora2 voor Mt's, ready checks, etc
XRS voor raidstatus, healer mana, raid mana, tank hp, raid hp, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

Bokkie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:04:
[...]

yups raid frames uit

ik heb in raid altijd grind aan staan lekker compact en genoeg info
grid staat zo dat hij alleen aan staat in raid en aguf andersom

met grid heb je geen ora2 nodig, maar ik gebruik het zelf wel, ik gebruik geen CTraid meer maar heb 3 andere mods voor alle functionaliteit die ik wil

Hoe houd jij je buffs bij met grid? Ik heb zelf een druid en zou graag op een of andere manier zien of mensen een nieuwe GotW nodig hebben binnen Grid. Ik schakel nu voor een gevecht even de ctraid frames in om naar buffs te kijken, maar dat is niet echt handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Nvidiot schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:09:
[...]

Hoe houd jij je buffs bij met grid? Ik heb zelf een druid en zou graag op een of andere manier zien of mensen een nieuwe GotW nodig hebben binnen Grid. Ik schakel nu voor een gevecht even de ctraid frames in om naar buffs te kijken, maar dat is niet echt handig.
grid heeft een maar extra addons voor buff watch enzo, dmv van blokjes/kleurtjes
zelf gebruik ik ze niet, ben lock dus hoef alleen af en toe detect invis te geven

gridstatusmissingbuffs en gridsideindicators voor extra blokjes en stuff

http://www.wowace.com/wiki/GridStatusMissingBuffs
http://www.wowace.com/wiki/GridSideIndicators

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 29-05-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
osxy schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:16:
[...]

Ik heb 1,5 maand geleden in zelfde situatie gezeten, mijn toenmalig huidige guild was net begonnen aan kara wipen op attunmen veel gezeur met raid setup (weinig mensen attuned en veel te weinig inzet). Toen werd ik 1 avond meegenomen in andere guild's z'n karazhan en merkte gelijk het verschil, iedereen was gefocused, wist de tactics en hadden pots (zomg).
Mijn keus was ook makkelijk gemaakt want pre-BC was ik niet verder dan Hakkar gekomen waar ik nog steeds erg van baal.
Overgestapt naar die andere guild, en ik heb er absoluut geen spijt van. Toen ik joinde waren hun ook net aan kara begonnen en iedere week kregen we wel 1 baas verder op farm. En nu hebben zitten we bij Nightbane met de rest op farm en zijn we met de laatste loodjes bij gruul bezig (beste try 40% :) ).
Tevens ben ik in me nieuwe guild vrij snel doorgegroeid naar Officer/RL omdat er teminste werd gewaardeerd als je extra werk verrichte. _/-\o_
Herken het helemaal. De eerste guild waar ik mee raidde is inmiddels opgesplitst, is begin vorig jaar geweest toen we daarmee MC en ZG in gingen. Het was een vrij sociale guild met mensen die voor de fun één of twee avonden per week raidde, maar het sociale aspect had de overhand. Vanwege gebrek aan progress uiteindelijk meer gaan recruiten, maar er kwamen veel te veel lootwhores. Uiteindelijk ik en nog een paar officers besloten uit de guild te stappen omdat we ons er niet meer thuis voelden. Ben toen eerst naar DI, waar ik toen Manta en Tranzity van kon, gegaan en na een paar maanden en een paar incidenten die ik persoonlijk niet vond kunnen daar ook opgestapt. Eén van de officers uit m'n eerste guild (ook één van m'n beste ingame vrienden) is na een paar maanden guildloos geweest te zijn één van de beste guilds op Tura gejoined. Die guild was een maandje eerder opgesplitst en op zoek naar members. Geapplied, na een weekje trials gejoined en inmiddels zijn we de op twee na beste guild van de server.

Die eerste guild waar ik in zat is opgesplitst, toenmalige officers hebben een lijstje van mensen gemaakt die ze mee wilden en de rest laten vallen. Eén officer was het er niet mee eens en is niet gejoined. Later vroeg 'ie me (hij was al officer toen ik nog in die guild zat, en had nog redelijk wat contacten met mensen van die guild) of ik wilde helpen met een alt met een nieuwe guild voor de achterblijvers. Naast de achterblijvers zijn er nog wat mensen gejoined (jungle oa) en sinds kort zijn ze ook wat actiever qua raiden, afgelopen week Attumen voor het eerst neer.

Tijdje terug had ik met een andere officer die al die tijd wél in die oude guild gezeten had over guildbanks. Ze vond dat het handig was om er één te maken voor herbs, zodat de guild de hele raid van pots kon voorzien. Toen ik zei dat dat toch voor het grootste deel de verantwoording van de members zelf is, zei ze: "Maar dan heeft vrijwel niemand pots." Op de avond van de Attumen kill hebben ze ook nog een paar keer last van respawns gehad doordat ze vlak voor de boss nog tactics door gingen nemen. Toen merkte ik dat ik het toch wel erg goed heb waar ik nu zit. :P
Nvidiot schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:50:
Dat is even balen zeg. Gister de halve dag lopen wipen op Magtherdion, maar wel vooruitgang geboekt, we kregen hem gister tot phase 2. Vandaag had ik helaas geen tijd tot vrij laat. Ik log in, Magtherdion down. Nog een healing staff ook die ik graag had willen hebben. Naja, die komt nog wel een keer voorbij. Hij schijnt erg makkelijk te zijn in phase 2 :)

Morgen verder in SSC, Hydross als we onze OT gegeared hebben, zo niet pakken we Morogrim Tidewalker even :)
Als je die channelers neer hebt is 'ie erg makkelijk, enige lastige punt is 30% waar je goed moet timen.

Hier een vid van onze laatste kill. (woensdag)
Bokkie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:04:
En Bigwig voor bossmods. :P
Nvidiot schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:09:
[...]

Kun je met XRS (XRaidStatus) doen, kun je buffknopjes aanmaken waarbij je een tooltip krijgt wie nog een bepaalde buff nodig heeft. Als leader kun je dat ook weer in /ra spammen.
coredalae schreef op maandag 28 mei 2007 @ 03:18:
mjea...

waarom heb je je grid zo groot, vult nogal veel van je scherm, lijkt me irritant :P
Ga vanavond toch maar eens met Grid aan de slag, paar hele leuke voorbeeldjes gezien van guildies. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:20:
[...]

En Bigwig voor bossmods. :P

[...]
Kun je met XRS (XRaidStatus) doen, kun je buffknopjes aanmaken waarbij je een tooltip krijgt wie nog een bepaalde buff nodig heeft. Als leader kun je dat ook weer in /ra spammen.
[...]

Ga vanavond toch maar eens met Grid aan de slag, paar hele leuke voorbeeldjes gezien van guildies. ^^
afcourse bigwigs :P

ja met xrs kan je ook weer meer, maar je kan beter eerst bigwigs los een beetje uitzoeken, voordat je die extra dingen erin doet. grid kan echt veel, gelukkig niet veel nodig als lock zijnde ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gohan-san schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 10:45:
Met welke factie moet je eigenlijk revered worden als je de heroics keys van Mana tombs e.d. wilt hebben?
Lower City

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

okee goed point Duo'en dan :P zou het in mijn eentje kunnen denk ik. maar dan heb ik wel HP pots nodig. maar dan duurt het zo lang en met zijn 2en is veel leuker :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:29:
[...]

afcourse bigwigs :P

ja met xrs kan je ook weer meer, maar je kan beter eerst bigwigs los een beetje uitzoeken, voordat je die extra dingen erin doet. grid kan echt veel, gelukkig niet veel nodig als lock zijnde ^^
Mwoah, voordeel is dat het allemaal los is. Bigwigs voor warnings, timers en range checks in bossfights. Grid voor raidframes, debuffs, rangecheck. XRS voor raidhealth, raidmana, healing mana, death count, afk count en offline count. oRA2 voor MT, ress monitor, ready checks, dura check, etc. Wil voor geen goud meer terug naar CTRA wat dat betreft. Je hebt wel vier addons nodig en moet wat meer instellen, maar het is zoooo enorm customizable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
wat is makkelijker spelen als hunter @ lvl 64?

aspect of the viper? (25% van int = elke 5 seconde regen)
aspect of the hawk? (+120 rAP)

BM spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf ben nu ook bezig met me alt (hunter lvl 66 bijna 67) en zou voor viper gaan en zorgen dat je q trinket van sporegar in zang krijgt die zorgt gewoon egt dat je non stop kan killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BootVluchteling schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:44:
wat is makkelijker spelen als hunter @ lvl 64?

aspect of the viper? (25% van int = elke 5 seconde regen)
aspect of the hawk? (+120 rAP)

BM spec
Ik zou zeggen; probeer 't eens en laat het ons weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:41:
[...]

Mwoah, voordeel is dat het allemaal los is. Bigwigs voor warnings, timers en range checks in bossfights. Grid voor raidframes, debuffs, rangecheck. XRS voor raidhealth, raidmana, healing mana, death count, afk count en offline count. oRA2 voor MT, ress monitor, ready checks, dura check, etc. Wil voor geen goud meer terug naar CTRA wat dat betreft. Je hebt wel vier addons nodig en moet wat meer instellen, maar het is zoooo enorm customizable.
yups enige wat ik nog van ct gebruik is de mailmod
heeft best wel lang geduurt voor ik weer een beetje gewend was aan verschillende losse dingen, voorheen RDX gebruikt wat ik erg fijn vond, maar als je de enige bent in de guild met RDX verliest het een beetje zijn doel :+

woensdag hopelijk eindelijk een keer raiden
sidns de patch eigenlijk alleen maar Netherwing rep grind gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 28 mei 2007 @ 19:49:
[...]

Ik zou graag eens een instance doen met een protection pally, ik ben ze helaas nog niet
tegengekomen :( Elke pally die ik ken is blijkbaar heal- en buffbot.
Shattered Halls normal gedaan met prot pally, prima te doen, overigens was de rest van de party ook wel sick. 2x mage 1x lock en healing paladin, goede gear, dus alles was down in notime.

Mechanar Heroic gedaan met prot pally, niet te doen. Kan niet genoeg aggro krijgen op mobs, dus we moeten te lang wachten voor we dps kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Verwijderd schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:01:
[...]

Mechanar Heroic gedaan met prot pally, niet te doen. Kan niet genoeg aggro krijgen op mobs, dus we moeten te lang wachten voor we dps kunnen doen.
Wat een onzin? :P

Mechanar is juist een instance waar pallies erg fijn zijn om te tanken, excorsism (tegen demons enzo :P) ftw :)

En je moet bij een pallie altijd ff uitkijken waar je een andere mob CC'd, ik tank namelijk best veel met consecration (AoE damage) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Bokkie schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 11:53:
[...]

yups enige wat ik nog van ct gebruik is de mailmod
heeft best wel lang geduurt voor ik weer een beetje gewend was aan verschillende losse dingen, voorheen RDX gebruikt wat ik erg fijn vond, maar als je de enige bent in de guild met RDX verliest het een beetje zijn doel :+

woensdag hopelijk eindelijk een keer raiden
sidns de patch eigenlijk alleen maar Netherwing rep grind gedaan :P
Daarvoor gebruik ik Postal en BulkMail. :) Wat is RDX voor iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:53
nieuwe patch, nieuwe UI :) Alleen XRS bugt nog:

Afbeeldingslocatie: http://chin.media-id.net/wow/ui26s.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Exitium schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:06:
[...]

Daarvoor gebruik ik Postal en BulkMail. :) Wat is RDX voor iets? :P
http://www.rdx-raid.com/

we hadden iemand in de guild die vroeger op US speelde in de guild van de ontwikkelaar
dus toen hadden we die tool, later heeft die guildie nog een keer betaald dacht ik zodat wij het als guild nog verder konden gebruiken

mooie tool, maar uiteindelijk te 'lastig' omdat als je hem echt goed wil gebruiken wat LUA kennis wel handig is

als ik zelf had moeten betalen had ik hem niet gebruikt hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atlas schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 12:05:
[...]

Wat een onzin? :P

Mechanar is juist een instance waar pallies erg fijn zijn om te tanken, excorsism (tegen demons enzo :P) ftw :)

En je moet bij een pallie altijd ff uitkijken waar je een andere mob CC'd, ik tank namelijk best veel met consecration (AoE damage) :)
Nou deze kon er in ieder geval geen reet van, 1e ervaring niet goed dus :) Zeker bij Heroic is het toch makkelijk als de mobs toch wel op de tank zitten :p Maar oh wat vond hij zichzelf goed, na verloop van tijd toch maar overgestapt op een warrior.

Ik heb niets tegen prot pally's, begijp me niet verkeerd, maar dan moeten ze het wel kunnen :)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.