[Fotoapparatuur] Raad eens wat ik nieuw (gekocht) heb. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.375 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 12:47
de DO is geniaal en voor die prijs heb ik geen 5min over gedacht(wel een dure impuls aankop maar was toch al aan het kijken naar een telelens)
het statief, zeer tevreden over.
ik zocht al een tijd een statief die mijn hoogte haalde.
deze is zelfs nog een klein stukje hoger dan ik dus ideaal. hij is wat stevig maar hij past goed op mijn tas dus dat vind ik geen probleem. vrij grote base als hij uit staat maar dan staat hij ook echt als een huis
vond trouwens een thread waar het statief word besproken
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1090626

als je nog wat wil weten hoor ik het wel
(p.s. hij is/was in de aanbieding bij kamera-express.nl :) daar heb ik hem ook vandaan ;))

[ Voor 9% gewijzigd door Lordsauron op 01-06-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me happy.. :)

'CANON Powershot A710 IS'
Specificaties

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/producten/1348/specs/canon_powershot_a710is_front.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/producten/1348/specs/canon_powershot_a710is_back.jpg

Ik had een paar eisen die de cam moest hebben: Absoluut optische (geen digitale) beeldstabilisatie, een zeer goede lens, veel instelmogelijkheden, goede pics bij weinig licht, veel optische zoom (6x), klein formaat en een snelle ontspanvertraging (en met snelle mem cards kun je net zolang continue serie shots knallen totdat de kaart vol is)

Tot nu een zééér mooie cam, precies wat ik zocht. Je kan zien dat Canon echt ervaren is doordat de hele shitload aan functies overzichtelijk en snel te bereiken zijn zonder veel geklier met menu's e.d. Ik weet nog niet of ik de aanklikbare lenzen zal kopen..mss de macrolens en de telelens op z'n tijd :) .

De beste keus als digitale spiegelreflex net een stapje te ver/duur is.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ontvangen:
  • Canon Speedlight 430 EX
  • Canon 50mm F1,8 II
Ben bang dat dit een hobby wordt die veel geld gaat kosten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 09:01
Toff schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 00:54:
De non-DO weegt 630g, de DO 720g... Vervolgens is de DO wel 4,29 cm korter dan de non-DO, hetgeen het extra gewicht - als dat al merkbaar is - meer dan compenseert. Daarenboven heeft de DO ringUSM, t.ov. het tragere microUSM van de non-DO. Om het af te toppen, krijg je bij de DO ook gewoon een zonnekap :). Ik heb er de "volle mep" voor betaald en nog geen moment spijt gehad. Die "vage out of focus highlights" waar Tarin het over heeft, die zaten mogelijk in de eerste batch. Ik heb er iig alleen "last" van als ik tegen de zon in fotografeer en op de achtergrond schijnt de zon door een boom heen . Enig minpunt van de DO is het aanmerkelijk zwakkere contrast bij tegenlicht, het "uitzakken" van de zoom (behalve gelocked op 70mm) en de prijs natuurlijk. Lordsauron heeft hem voor een prima prijs, dus ik geef hem groot gelijk en wens hem veel plezier met dit topobjectief!
Als de DO versie even duur was geweest als de non-DO, dan had ik ook zeker de DO versie gekocht. Ring USM en een niet roterende frontlens zouden voor mij genoeg reden zijn. Daarbij past hij ook wat beter in mijn tas. Maar toch vind ik normaal gesproken de prijs van de DO versie niet te rechtvaardigen.

Oh ja, ik heb vandaag ook de Canon EF-S 10-22 gekocht. Die had ik dus beter gisteren meteen mee kunnen nemen :+

[ Voor 4% gewijzigd door BugBoy op 01-06-2007 23:43 ]

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 23:04:
Me happy.. :)

'CANON Powershot A710 IS'
Specificaties

[afbeelding] [afbeelding]

Ik had een paar eisen die de cam moest hebben: Absoluut optische (geen digitale) beeldstabilisatie, een zeer goede lens, veel instelmogelijkheden, goede pics bij weinig licht, veel optische zoom (6x), klein formaat en een snelle ontspanvertraging (en met snelle mem cards kun je net zolang continue serie shots knallen totdat de kaart vol is)

Tot nu een zééér mooie cam, precies wat ik zocht. Je kan zien dat Canon echt ervaren is doordat de hele shitload aan functies overzichtelijk en snel te bereiken zijn zonder veel geklier met menu's e.d. Ik weet nog niet of ik de aanklikbare lenzen zal kopen..mss de macrolens en de telelens op z'n tijd :) .

De beste keus als digitale spiegelreflex net een stapje te ver/duur is.
Mee eens :P
Heb m ook gehad, en die beeldstabilisatie i.c.m. 6x optische zoom is lekker in zo'n compacte camera. Samen met het grote scherm en goede prestaties is het zeker een lekkere camera. En dat voor rond de 250 euro :)

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

*O* M'n eos 350D is binnen *O*

Alles zit erbij, alles werkt, manual doorgelezen en wat testfotos gemaakt. Dat is wel ff héél wat anders dan mn samsung nv10'etje zeg :o

Morgen een rondje blijdorp om de camera eens goed te leren kennen :9

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:13
SchizoDuckie schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 02:21:
*O* M'n eos 350D is binnen *O*

Alles zit erbij, alles werkt, manual doorgelezen en wat testfotos gemaakt. Dat is wel ff héél wat anders dan mn samsung nv10'etje zeg :o

Morgen een rondje blijdorp om de camera eens goed te leren kennen :9
Gefeliciteerd!

Heb je er wel een leuke 55-200 zoom bijgekocht voor in Blijdorp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Lordsauron schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 17:55:Canon EF 70-300mm F/4-5.6 DO iS USM - Leuke deal Bij de MM Rijswijk
(verkeerd geprijst ^_^ € 800,-)
Hebben ze hem nog liggen ?
Dan ga ik vandaag naar Rijswijk >:)

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:56

Soul__assasin

de Belbelg

* Soul__assasin heeft eens reden hier eens te posten

mijn dag begon hiermee.

Afbeeldingslocatie: http://www.firstcall-photographic.co.uk/images/28654.jpg
een Velbon sherpa 250 statief.

toen kwam er dit bij.
Afbeeldingslocatie: http://www.livingroom.org.au/photolog/images/thumbnails/olympus_fl36.jpg
een Olympus FL36 flash

en dit alles gaat in stijl mee in

Afbeeldingslocatie: http://www.fotopolis.pl/obrazki/LoweProCompDayopis.jpg
offtopic:
srry voor het pools

crospost uit de hk

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
sinds gister:
Afbeeldingslocatie: http://basiep.nl/zooi/30d/dscf3849.jpg
Afbeeldingslocatie: http://basiep.nl/zooi/30d/dscf3850.jpg
Afbeeldingslocatie: http://basiep.nl/zooi/30d/dscf3852.jpg

30D met 70-300 IS USM 4-5.6

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Ik heb deze week een Pentax K10D/16-45 binnen gekregen. Besteld bij Henk Booms in Amsterdam. Setje voor € 1129,- incl verzendkosten.
Nu bleek dat de aan-uit schakelaar niet goed functioneerde. Ik zag mijn camera in gedachten weer vertrekken voor reparatie. Reparatietermijn 2-6 weken.
Niet dus. De body werd zonder commentaar omgeruild voor een nieuwe.
Een scherpe prijs kan dus prima samen met een goede service.
kijk even op http://www.fotobooms.nl/info.php?id=2821

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Ik heb mijn k110d binnen. Wat een geweldig ding, autofocus gaat echt lekker snel met de combi lens+body. Ruis op hogere ISO waarden zijn echt goed te doen! Enige minpuntje vind ik de automatische witbalans bij binnenverlichting, dan wordt het al snel veel te geelig. Maar heb manueel optie voor witbalans aangepast aan die situatie, en dat werkt nu perfect :)
Bij buitenlicht werkt de awb trouwens perfect.

Helemaal als je bedenkt dat ik 428,76 heb uitgegeven voor de k110d + 18-55 lens + 2GB Sandisk Ultra SD + verzenden. Beat die prijs/kwaliteits verhouding maar eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordsauron
  • Laatst online: 11-09 12:47
GoT schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 08:00:
[...]

Hebben ze hem nog liggen ?
Dan ga ik vandaag naar Rijswijk >:)
Ik werk er dus was lekker eerder :D
had hem orspronkelijk voor 480 maar ze kwamen er achter en omdat ik er werk wouden moest ik een deal sluiten(ben er nog steeds niet slecht van af gekomen moet ik zeggen)
ze hebben nu die 70-300 er staan en die ziet er veeeel groter uit ben blij met me keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Sb-600
Afbeeldingslocatie: http://www.dpreview.com/news/0401/PMA/Nikon/sb600-001.jpg

Geweldig apparaatje, werkt perfect op mn d70s :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apoca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:45

Apoca

Array Technology Industry

Ook afgelopen week binnen gekregen, mega fijne flitser :)

Asus C6E / Ryzen 9 5950X / AMD RX 6900 XT / G.Skill Flare X 32GB / Noctua NH-U12A / Corsair HX750i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=28148784,noline]

Helemaal als je bedenkt dat ik 428,76 heb uitgegeven voor de k110d + 18-55 lens + 2GB Sandisk Ultra SD + verzenden. Beat die prijs/kwaliteits verhouding maar eens ;)
324,32 voor een Samsung GX1L kit (18-55 lens) + 2GB Sandisk Extreme III en 2 oplaadbare CR-V3 batterijen met opladers. ;)

Beetje flauw sorry, mijn prijs is namelijk na personeelskorting bij de MediaMarkt. :)

Tot noch toe bevalt de camera me zeer goed, ik zat namelijk eerst te kijken naar een goede compact voor rond de 300-350 euro, en tijdens de foto weken van de MediaMarkt viel deze camera me op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Lordsauron schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 19:19:
[...]

Ik werk er dus was lekker eerder :D
had hem orspronkelijk voor 480 maar ze kwamen er achter en omdat ik er werk wouden moest ik een deal sluiten(ben er nog steeds niet slecht van af gekomen moet ik zeggen)
ze hebben nu die 70-300 er staan en die ziet er veeeel groter uit ben blij met me keuze
En hoeveel bedraagt de personeelskorting? Is het toch een minder goede deal dan we dachten, maar nog steeds een mooie prijs (en een mooie lens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
  • Laatst online: 10-09 17:46
Sinds gisteren.. Sandisk Extreme usb 2.0 kaartlezertje :)
Afbeeldingslocatie: http://www.sandisk.com/Assets/Products/130/Ext-IV-USB-130.jpg

en voor de tweakers
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Sandisk extreme iii 2gb SD (133x)

Sandisk Extreme lezer               Sweex usb 2.0 lezer 

Minimum 13.6 Mb/s                   Minimum 4.8 Mb/s
Maximum 14.5 Mb/s                   Maximum 4.9 Mb/s
Average 14.1 Mb/s                   Average 4.8 Mb/s
Acces time 1.0 ms                   Acces time 0.5 ms
Burst rate 13.2 Mb/s                Burst rate 4.8 Mb/s

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Sandisk Ultra II 1gb SD (66x)

Minimum 7.5 Mb/s                    Minimum 4.5 Mb/s
Maximum 8.9 Mb/s                    Maximum 5.0 Mb/s
Average 8.6 Mb/s                    Average 4.8 Mb/s
Acces time 1.0 ms                   Acces time 1.0 ms
Burst rate 8.2 Mb/s                 Burst rate 4.8 Mb/s

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
naamloos 64mb SD              

Minimum 5.3 Mb/s                    Minimum 4.4 Mb/s
Maximum 6.3 Mb/s                    Maximum 5.2 Mb/s
Average 6.2 Mb/s                    Average 4.8 Mb/s
Acces time 0.8 ms                   Acces time 1.0 ms
Burst rate 5.8 Mb/s                 Burst rate 4.8 Mb/s

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Kingston Ultimate 2gb CF (100x)   

Minimum 9.8 Mb/s                    Minimum 5.7 Mb/s
Maximum 10.3 Mb/s                   Maximum 6.8 Mb/s
Average 10.1 Mb/s                   Average 6.7 Mb/s
Acces time 1.3 ms                   Acces time 1.4 ms
Burst rate 10.2 Mb/s                Burst rate 6.8 Mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Die Extreme3 lezer heb ik ook, iets trager dan mijn Firewire CF-reader, maarja ik werk in de hoofdmoot nu met SD. :P

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
Floris schreef op zondag 03 juni 2007 @ 14:43:
Die Extreme3 lezer heb ik ook, iets trager dan mijn Firewire CF-reader, maarja ik werk in de hoofdmoot nu met SD. :P
kvindhet een mooi dingetje voor relatief weinig geld (zeker vergeleken met zn firewire variant)
lekker compact, lekker snel, stevig gebouwd... toppie ding
misschien volgende toch een lexar pro of sandisk extreme firewire 800 lezertje halen ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Nee, zo te zien moet er vooral Extreme3 SD komen :o
Nu was ik toevallig in de markt voor een 4GB module, tot dat mijn cam stuk ging, dus dat eerst maar eens laten repareren, dan zie ik wel weer verder. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.colorvision.ch/products/images/spyder2express_1.jpg

Voor 66 euro nieuw vanaf Ebay. 3 dagen na bestelling in huis.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijske
Floris schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:13:
Nee, zo te zien moet er vooral Extreme3 SD komen :o
Nu was ik toevallig in de markt voor een 4GB module, tot dat mijn cam stuk ging, dus dat eerst maar eens laten repareren, dan zie ik wel weer verder. :)
mijne ligt nu bij rofa voor nieuwe sluiter enzo... (sluiter is eerder preventief.. flits moest een nieuwe voet hebben want die was afgebroken)

die extreme 3 SD kaart doet volgens "flash memory toolkit" trouwens vrij constant 126x (18.6mb/s)
die andere metingen waren met HD Tune gedaan.. (eerste wat google me gisteravond liet zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 00:09:
[...]
324,32 voor een Samsung GX1L kit (18-55 lens) + 2GB Sandisk Extreme III en 2 oplaadbare CR-V3 batterijen met opladers. ;)

Beetje flauw sorry, mijn prijs is namelijk na personeelskorting bij de MediaMarkt. :)

Tot noch toe bevalt de camera me zeer goed, ik zat namelijk eerst te kijken naar een goede compact voor rond de 300-350 euro, en tijdens de foto weken van de MediaMarkt viel deze camera me op.
Zeer nice :)

De GX1L is een pentax ist DL (of DS). Maar dan met een andere naam. Dus het gaat wel om een iets oudere camera, desalnietemin een goede deal!

Voor als je het nog niet wist: je kan (logischerwijs) pentax objectieven gebruiken op de camera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

30D, want de 20D ging gisteren stuk. Waarschijnlijk versleten spiegel na 15 maanden en veel, heel veel foto's. De 20D is voor reparatie weggebracht, ik heb echter geen zin om weken zonder camera te zitten. Dit was de laatste, toeval?!?!

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bartjuh schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:43:
De GX1L is een pentax ist DL (of DS). Maar dan met een andere naam. Dus het gaat wel om een iets oudere camera, desalnietemin een goede deal!
De Samsung GX1L is een Pentax *ist DL2, maar die laatste is nooit op de Europese markt uitgebracht (z'n vergelijkbare vervanger is de K110D). De DS heeft nog wel wat voordelen t.o.v. een GX1L: pentaprisma i.p.v. pentamirror, en ondersteuning voor non-preflash TTL flitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-02-2024
75 eurotjes voor een eos 30! En oh wat is 70-200 toch een geile range op full frame! Kan niet wachten om wat Kodak Tri-X 400 er doorheen te jagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

thijz schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:44:
75 eurotjes voor een eos 30! En oh wat is 70-200 toch een geile range op full frame! Kan niet wachten om wat Kodak Tri-X 400 er doorheen te jagen :D
moet je er een tokina 50-125 bij kopen, lekker compact ook :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
Nomad schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:46:
[...]

moet je er een tokina 50-125 bij kopen, lekker compact ook :)
Alleen heeft die een nogal groote overlap met mijn 70-200 f4 ;) Voor het gat tussen de 17-40 en 70-200 hoop ik nog voor de zomer een 50 1.4 aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco5
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 22:55
Sinds vanmiddag ben ik de trotse eigenaar van:
Afbeeldingslocatie: http://www.vanhussel.net/got/d40.jpg

Er gaat een wereld voor me open. (Mijn vorige camera was een Sony DSC-S30, die me overigens nooit in de steek heeft gelaten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
thijz schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:56:
[...]

Alleen heeft die een nogal groote overlap met mijn 70-200 f4 ;) Voor het gat tussen de 17-40 en 70-200 hoop ik nog voor de zomer een 50 1.4 aan te schaffen :)
Mag ik je een tip geven? Leen er een dag één en kijk hoevaak je het bereik daadwerkelijk mist. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je toch niet constant gaat staan wisselen: moment voorbij, croppen is sneller. Als je hem voor z'n 1.4 haalt, dan heb ik weinig gezegd (hoewel ik je dan ook aanraad eens naar de Sig30 te kijken), maar voor het "gat" in het bereik zou ik het niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05:32
Soul__assasin schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 11:21:
* Soul__assasin heeft eens reden hier eens te posten

en dit alles gaat in stijl mee in

[afbeelding]
offtopic:
srry voor het pools
Gaaf! 6 tassen! Da's wel lastig sjouwen. Ik mag hopen dat je korting kreeg toen je er 6 kocht! <-- duh. Geen HK.

Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/vergroting/17180.jpg

Ik heb mijn Slingshot 200 AW. Beetje rondkijken loont erg, in Utrecht (Choorstraat, hoe heten die zaakjes?) kost 'ie € 149. Bij digitalstreet ook zoiets en bij Konijn € 79,95....Goed, ik gun de winkelier na zijn advies en het mogen voelen/ruiken best zijn stuk marge maar een verschil zó groot vind ik toch te gortig.
Ronald schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:21:
[afbeelding van de Colorvision Spyder Express]

Damn, maandje geleden voor € 99 gekregen. Als je 'm kocht vóór februari van dit jaar had je een versie waar ook andere doftware op zouden werke, zoals de pro versie. Dat kon door slechts een software update te kopen.Ze zijn echter niet achterlijk bij Colorvision want niemand kocht die software maar downloadde gewoon, dus ze hebben de firmware aangepast zodat je op de express versie alleen de express software kunt draaien. 't is maar dat je het weet.

Grote verschillen nu in je scherm voor/ na? Hier wel iig, en toch als je de afdruk ernaast houdt verschilt die óók weer met je beeldscherm. Het is niet eenvoudig, die calibratie.

[ Voor 35% gewijzigd door Jan Smit op 03-06-2007 21:54 ]

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook maar eens patsen:

Afbeeldingslocatie: http://www.digiphotos.fr/images/materiel/Kit_Multiblitz_Profilux.JPG

Niet helemaal de juiste variant. De mijne heeft 1 paraplu en een softbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:07

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

kijk aan mig......binnenkort eens wat showen wat je ervan gemaakt hebt? :)

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Smit
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05:32
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2007 @ 22:23:
Ik ook maar eens patsen:

[afbeelding]

Niet helemaal de juiste variant. De mijne heeft 1 paraplu en een softbox.
Klein beetje offtopic, maar ik wil graag weten welke je precies hebt, wat het kost, hoe het wordt aangestuurd (remote? kabeltje?), voldoende vermogen, en waarom juist deze set en niet een andere. Ik heb veel gezocht maar kon het niet 1-2-3 vinden...

Ik ben ook erg benieuwd naar de mogelijkheden.

Homo sapiens non urinat in ventum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ronald schreef op zondag 03 juni 2007 @ 15:21:
[afbeelding]

Nice, deze heb ik ook en is echt een lifesaver. Ongelooflijk hoe veel meer je uit je monitor haalt door er even een Spyder overheen te halen. Goeie keus!

Oh, en ijske (en Floris), jammer dat de Firewire variant alleen CF ondersteunt. Zijn er ook Firewire readers te koop die wel SD ondersteunen (en het liefst ook xD)? En waar heb je die zwarte reader vandaan ijske? Ik vind alleen de zilveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
neographikal schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:26:
[...]

Mag ik je een tip geven? Leen er een dag één en kijk hoevaak je het bereik daadwerkelijk mist. Uit eigen ervaring kan ik je vertellen dat je toch niet constant gaat staan wisselen: moment voorbij, croppen is sneller. Als je hem voor z'n 1.4 haalt, dan heb ik weinig gezegd (hoewel ik je dan ook aanraad eens naar de Sig30 te kijken), maar voor het "gat" in het bereik zou ik het niet doen.
Het is inderdaad niet alleen voor het gat. Ik 'mis' de 50mm regelmatig voor portretjes enzo. Maar je hebt inderdaad een punt en ik merk dan ook dat ik met de 17-40 en de 70-200 in 90% van de gevallen uit de voeten kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenvandaal.nl/img/fs_cam_10d_03.jpg

niet de camera maar het Cokin filter systeem. Incl. ND grad, pola en sephia filters.
Eens kijken of het wat is.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dat is het, period :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:47

Barrycade

Through the...

Heb je die van Jeroen overgenomen? Als het niks is mag je me een DM-etje sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmocs
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
zaterdag jammergenoeg nog geen 5D gescoort maar wel;

24-70 2.8L
17-40L
85mm 1.8

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald
  • Nu online
Jan Smit schreef op zondag 03 juni 2007 @ 21:49:

Damn, maandje geleden voor € 99 gekregen. Als je 'm kocht vóór februari van dit jaar had je een versie waar ook andere doftware op zouden werke, zoals de pro versie. Dat kon door slechts een software update te kopen.Ze zijn echter niet achterlijk bij Colorvision want niemand kocht die software maar downloadde gewoon, dus ze hebben de firmware aangepast zodat je op de express versie alleen de express software kunt draaien. 't is maar dat je het weet.

Grote verschillen nu in je scherm voor/ na? Hier wel iig, en toch als je de afdruk ernaast houdt verschilt die óók weer met je beeldscherm. Het is niet eenvoudig, die calibratie.
Dan heb ik een bugje gevonden, en ik denk dat ik weet hoe ik hem moet triggeren nu. Software van de site met *beeeeeep* en hij blijft in Pro Mode draaien... Hoe en wat mag vast niet op dit forum ;)

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ook in ben sinds vrijdag van de partij met mijn goednieuwe Nikon D80. Het is mijn eerste spiegelreflex camera en mijn eerste ontmoeting met het fotograferen. Ik vind het helemaal het einde waar ik met een creativiteit en een vleugje techniek toch ware kunst kan afleveren.
Momenteel heb ik nog een 'standaard' objectief maar ik ben wel van plan een macro en een 300mm objectief te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:46

Quarin

Ondertitel... wasda?

Paar dagen terug wat overbodig vakantiegeld uitgegeven aan een digitale camera. Genoeg redenen voor mezelf om een dslr te willen, maar nog meer om dat nog even niet te doen (nog niet overtuigd of ik het leuk blijf vinden, al lijkt het erop van wel) voornamelijk vanwege de prijs van de lenzen.
Ik heb dus de fuji s6500fd gekocht en daar ben ik toch wel heel erg blij mee. Statiefje, tas, 2gb geheugen en 8 batterijen en "maar" 375 euro verder.
Hij houdt echt heerlijk vast, iso800 is nog soort van bruikbaar en hij heeft zelfs nog een heel klein beetje een bruikbare dof (voor verschil: f2.8 f11) Ten opzichte van een slr mist hij een hoop natuurlijk, dus die gaat er op termijn vast ook wel komen. Maar als eerste "echte" camera ben ik er toch erg blij mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Quarin op 04-06-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op maandag 04 juni 2007 @ 18:05:
En ook in ben sinds vrijdag van de partij met mijn goednieuwe Nikon D80.
Ja, dat is niet ongemerkt gebleven :+. Een welgemeend advies: probeer eens meerdere foto's van hetzelfde onderwerp te maken (zeg 30 - 50) , wacht dan een of twee dagen en kies dan de bestgelukte uit om te posten - of ga terug om de definitieve foto te maken. Je gear is het waard dat je nadenkt wat je ermee doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Afbeeldingslocatie: http://www.ncweb.com.tw/upload/Product/2258/2006111195555651.jpg

BG-E2 batterij grip.

Afbeeldingslocatie: http://www.fotoshopaalten.nl/images/100288.jpg

BP-511A accu.

En omdat je er natuurlijk niets aan hebt, aan al die power en grip, zonder dat er iets stroom vreet / vast te houden is:

Afbeeldingslocatie: http://www.cameraland.nl/components/com_virtuemart/shop_image/product/large/cr0491.jpg

Dan ook maar even een 30D, erbij.

De oude 350D doet dienst als backup camera. Erg leuk zo!

* Nik is weer happy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thijz schreef op zondag 03 juni 2007 @ 19:44:
75 eurotjes voor een eos 30!
Dat is echt een superkoopje! Ik heb hem destijds weggedaan voor de overstap naar digitaal (en meteen ook naar Nikon), maar het blijft echt een fijne camera!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Laatst online: 09-01 11:04
Gister en twee dagen eerder ook mezelf verblijd met een EOS 1D MKII N met 24-70L. Eerst verkocht een EOS 5D met diverse Canon primes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Stinger666 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:15:
Gister en twee dagen eerder ook mezelf verblijd met een EOS 1D MKII N met 24-70L. Eerst verkocht een EOS 5D met diverse Canon primes.
Welkom dan tot de schare groep 1D-gebruikers :)

Was er nog een speciale reden voor dat je een 1-serie camera wilde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allstarted1
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:00

allstarted1

WTRFTS

Nog niet officieel gekocht, maar vrijdag ligt er een Nikkor 50mm f/1.8 op me te wachten om de hoek voor 40,- _/-\o_

Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
Stinger666 schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 01:15:
lekker.
niet verder vertellen (en als je het wel doet ontken ik het gewoon), maar de 1D serie zou voor mij een reden zijn om over te stappen naar Canon.
(heb al een keer iemand bijna zo gek gekregen om zijn 1D, 24-70 en 70-200 te ruilen voor mijn Nikon spul...maar dat is er toch niet van gekomen).

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Na uren lezen in /71 ben ik gisteren ook overstag gegaan en heb een Nikon D40x aangeschaft. Ik ben voor de kit gegaan met de 18-55 en het 55-200 objectief. Dit leek mij een zeer geschikt beginnerssetje, ruim binnen mijn budget (na cashback komt het op 925 incl. tas en 2.0 GB SD Card), en zowel mijn vriendin als ik hebben niet van de kolenschoppen van handen. Ik ben dus erg blij!!!

Ik hoop de komende tijd uit te groeien tot een vaste bezoeker van /71.

Ik heb (vrijwel) geen ervaring met dslr, maar de eerste resultaten gisteravond stelde mij redelijk tevreden. Dit weekend ben ik een weekendje naar Brussel, en volgens mij moeten daar genoeg foto's te maken zijn.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 18:51

Chiron

Moderator Discord
Omdat ik helemaal ziek werd van die neckstrap om mn pols wikkelen elke keer:

Afbeeldingslocatie: http://www.missnumerique.com/images/produits/large/nikon_handstrap_ah4_a.jpg

Een handstrap :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chiron schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:23:

[afbeelding]

cool moet ik ook hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01

Garyu

WW

Chiron schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:23:

[afbeelding]

Een Nikon handstrap op een 1D?

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Scherp :D

Is gewoon een stock plaatje.
Het ding is momenteel nog onderweg vanuit Hong Kong, de strap is van Nikon (AH-4), en hij komt op mijn D50 te zitten :)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:01

Garyu

WW

Chiron schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 10:55:
Scherp :D

Is gewoon een stock plaatje.
Het ding is momenteel nog onderweg vanuit Hong Kong, de strap is van Nikon (AH-4), en hij komt op mijn D50 te zitten :)
Dan is het goed 8)

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt
  • Laatst online: 05-09 08:39

DeFeCt

je wéét toch

@Chiron, via ebay? ik wil ook nog zoiets hebben

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Moderator Discord
Yup, zoek maar op 'Nikon AH-4' op ebay :) Ik was er zelf iets van 40 a 45 euro voor kwijt. Opzich ook al reteduur voor zo'n stukje leer, maar als je hier in NL gaat kijken, en 'm uberhaupt al kan vinden, durven ze er 110 euro voor te vragen :o

Er zijn wel goedkopere klonen en andere merken te krijgen, maar zelf wil ik met dit soort dingen liefst alles origineel van Nikon hebben. Bovendien heb ik gelezen en gehoord dat de strap van Nikon zelf kwalitatief met kop en schouders boven de rest uitsteekt, dus dan mag het wat mij betreft wel wat meer kosten (maar 110 euro excl. verzendkosten vind ik ook bezopen :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Welke handstrap ook fijn is, is die van Op/Tech

Afbeeldingslocatie: http://optechusa.com/PRODUCTIMAGES/medium/medium_XEP-cGloRe.JPG

Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 17:01

klomp

Zooi...

Canon MR-14 macro/ringflitsert besteld en betaald.. Helaas nog niet op vooraad maar in theorie wél al van mij ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klomp schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:22:
Canon MR-14 macro/ringflitsert besteld en betaald.. Helaas nog niet op vooraad maar in theorie wél al van mij ;) :P
Konijnenberg? Ik wacht ook al 1 a 2 weken op die van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Afbeeldingslocatie: http://www.canon.nl/Images/16_344284.jpg
De Canon 30D, sluiter klinkt als een Nikon... vele maler stiller dan mijn 20D.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvH18
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:25

PvH18

(Pentax SLR sinds 1988)

Afterlife schreef op zondag 03 juni 2007:
De Samsung GX1L is een Pentax *ist DL2, maar die laatste is nooit op de Europese markt uitgebracht (z'n vergelijkbare vervanger is de K110D).
Wel! Staat in een fotozaak in Assen voor EUR 488 met kitlens in de etalage, zelf gezien!
(Ziet er niet uit zeg, net al die grijze randjes... doe mij maar gewoon helemaal zwart...)

K70 + glas van 10 tot 300mm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

ajhaverkamp schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:54:
[afbeelding]
Feli met je aankoop! :D

Grmbl, ik wordt aan het lijntje gehouden door Kamera-Express... Maandag avond besteld en betaald. Dinsdag is het artikel ineens "niet leverbaar" (levertijd van 5 dagen). Reactie daarover op mijn e-mail van dinsdag was "de camera is vandaag weer meegekomen en wordt verzonden". Leuk, heb ik hem woensdag. Mooi niet dus. De status is veranderd naar "in bestelling". Na nog een mail blijkt dat de camera toch écht binnen is, en ik me geen zorgen hoef te maken. Echter, mijn betaling (van maandagavond!!!) was vandaag (woensdag, 17.40uur) NOG niet binnen. Dus ik direct inloggen op internetbankieren, is het geld wel al van mijn rekening af, en kloppen de bankgegevens van KE 100%. Levering wordt uitgesteld naar vrijdag. :/

Ik ga morgen toch maar eens een boos in de telefoon klimmen denk ik, aangezien ik tot op heden nette mails verstuurd heb en heeel erg vriendelijke ben geweest. Ik vind alles best, ook een vertraging, maar ga me dan niet aan het lijntje houden (en zeg gewoon eerlijk dat de camera's nog niet binnen zijn, maar morgen (donderdag) pas mee komen. :/ :(

[ Voor 65% gewijzigd door Nik op 06-06-2007 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik had nog wat centjes over en wilde wel graag een leuke teleprime erbij, dit is 'm geworden:

Afbeeldingslocatie: http://www.blackdiamondproductions.net/d100/page/%5B1%5D.jpg

.
.
.

Geintje :P

[ Voor 4% gewijzigd door Fairy op 06-06-2007 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Laatst online: 13-09 22:28
Fairy schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 18:57:
Ik had nog wat centjes over en wilde wel graag een leuke teleprime erbij, dit is 'm geworden:

[afbeelding]

.
.
.

ideaal voor tijdens het bergbeklimmen... kun je de mieren beneden in het dal op de foto zetten,, 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

[afbeelding]

.
.
.

psssst dat is geen prime die je daar laat zien ;)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sangre
  • Laatst online: 12-09 11:09
en gaat niet passen op je Eos 5D :P

Looks like someone booted up on the wrong side of the bios this morning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@rijn
  • Laatst online: 18:42
Sinds vorige week donderdag de trotse eigenaar van een:

Tamron SP 28-75mm f/2.8 XR Di LD ASP IF
incl. B+W filtertje
en een extra (namaak) accu'tje voor de 350D

Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a57/Abdee2/Tamron%2028-75%20test/uruci1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter

[afbeelding]

.
.
.

Kamera Express heeft er eentje staan.
Prijskaartje: Doe een bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
on-topic mannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

YellowCube schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:41:
[...]

Kamera Express heeft er eentje staan.
Prijskaartje: Doe een bod.
Staat niet op hun site trouwens.. beetje jammer.

En voor gerard:
Vrijdag ga ik deze ophalen:
Afbeeldingslocatie: http://kleurtjes.net/filespace/fm_i.jpg

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-07 22:24
ook in die staat? wel een beauty zo'n FM :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Nu online

YellowCube

Wait...what?

Topicstarter
ThunderNet schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:51:
[...]

Staat niet op hun site trouwens.. beetje jammer.

En voor gerard:
Vrijdag ga ik deze ophalen:
[afbeelding]
dat is bij KE wel vaker. In de winkel ligt vaak meer dan op hun site staat.
En die Nikon is leuk, is dat incl. lens?
Ik heb zelf nog een Nikkormat liggen. Doet het nog. Leuk spul

[ Voor 44% gewijzigd door YellowCube op 06-06-2007 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

YellowCube schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 19:54:
[...]

dat is bij KE wel vaker. In de winkel ligt vaak meer dan op hun site staat.
En die Nikon is leuk, is dat incl. lens?
Ik heb zelf nog een Nikkormat liggen. Doet het nog. Leuk spul
Er zit een lens bij :) (AF 50mm f/1.8) maar die gaat hopenlijk nog diezelfde dag de deur uit. Heb al genoeg glas wat er op kan :)

De Nikon FM schijnt een van de betrouwbaarste camera's ooit gemaakt te zijn. Op de lichtmeter na compleet mechanisch :)

[ Voor 12% gewijzigd door ThunderNet op 06-06-2007 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:30
Ik doe ook nog een duit in het zakje een 35mm 1.4L en wat accesoires ervoor.

* Jeroennl is blij :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThunderNet schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:01:
De Nikon FM schijnt een van de betrouwbaarste camera's ooit gemaakt te zijn. Op de lichtmeter na compleet mechanisch :)
Qua betrouwbaarheid ongeveer te vergelijken met een Pentax MX of een Olympus OM1, niks mis mee! :)

Of 'ie je wat handligging betreft gaat bevallen hangt af van je manier van fotograferen en de lenzen die je ervoor hangt. Tot 85mm (primes) vind ik zelf m'n Pentax MX (kleine body, net als de OM1) een prettiger balans bieden, maar daarboven, en zeker bij de 70-210/F4 pak ik liever m'n K2 (heel erg vergelijkbaar met een FE2, en qua formaat en gewicht praktisch gelijk aan de FM).

Maar al met al is een FM een prima toestel.
Wel even de lichtafdichting van de achterklep controleren, want de foam die ze toen gebruikten is meestal nu al verweerd en verpulverd. Maar die is goed te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:39:
Maar al met al is een FM een prima toestel.
Wel even de lichtafdichting van de achterklep controleren, want de foam die ze toen gebruikten is meestal nu al verweerd en verpulverd. Maar die is goed te vervangen.
Hoe vervang je dat? Ik heb nog een minolta met lichtlekkende achterklep, die toch wat foto's heeft verprutst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
bouwfraude schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:30:
[...]
Hoe vervang je dat? Ik heb nog een minolta met lichtlekkende achterklep, die toch wat foto's heeft verprutst...
PUR-schuim? Ik heb sowieso nooit begrepen waarom er niet gewoon een digitale achterwand voor mijn Canon A1 is uitgebracht, was ik in 1x klaar geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lateef
  • Laatst online: 10-07 22:24
bouwfraude schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 23:30:
je kan op ebay - voor weinig - kitjes kopen met lichtdichtend foam. huidge resten goed weghalen en nieuwe voor in de plaats. wijst voor zich (wel even zelf op ebay zoeken, want weet niet meer waar je die kan kopen of hoe het heet 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Jeroennl schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:06:

Goede shit :9 ! Veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:16
Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/middel/15380.jpg + Afbeeldingslocatie: http://www.fotokonijnenberg.nl/images/content/klein/15435.jpg ==> :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Afbeeldingslocatie: http://www.teds.com.au/www/6/files/430ex-frontback-001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/l/l142939.jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Jeroennl schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 20:06:

En ik ben jaloers :|

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
Awwwww. Wees gerust, hij heeft voor de rest een 30D met 4L glas... maakt dat het draaglijker ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Lowepro Lenscase 3, voor de Canon 70-200 F4 IS 8)

In de Lenscase 2 past ie ook wel, maar zonder zonnekap. De 3 is iets groter, maar past de lens precies in met de zonnekap omgekeerd.

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
ajhaverkamp schreef op dinsdag 05 juni 2007 @ 17:54:
[afbeelding]
stiller? mijn 30D maakt een tering herie.. :|

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroennl
  • Laatst online: 16:30
neographikal schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 08:03:
[...]

Goede shit :9 ! Veel plezier ermee :)
Denk dat wel zal zulken :).
GerardHenninger schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:39:
[...]

Awwwww. Wees gerust, hij heeft voor de rest een 30D met 4L glas... maakt dat het draaglijker ? :)
Wil wel ruilen Floris ;) Maar ik denk dat de rest van mijn spul het wel wat draaglijker maakt voor Floris :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdegoede
  • Laatst online: 27-02 13:38
Afbeeldingslocatie: http://dump.zorgtvooreenkater.nl/prettyboy.jpg

crumpler pretty boy... leuk ding en ruimer dan ik dacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Dat lijkt in de verste verte niet op een Pretty Boy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ja hoor, er is ook een Pretty Boy backpack :) Hij is oa hier te koop.

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
Ik zal nooit wat van Crumpler snappen met de namen :P 't Zijn wel fijne tassen, maar de namen zijn vaaaaaaaaaaagg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik geloof dat de tasnamen van de ontwerpers komen, aangezien zij ook gelijk de marketingafdeling zijn. En het zijn ook nog eens Australiërs.. dus tja, dat zegt genoeg :P

Maar ik vind het wel een koele backpack, en hij is ook in felrood te krijgen :9 Ik ga es uitzoeken wat er allemaal in kan :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

Ik heb hem ook die PB backpack XL; best een handig ding. Laatst ging ik naar het bos en dan kan je bv een handdoek en een boek en een fles water in het bovenvak stoppen, je laptop er achter, en je camera + lens, plus eventueel flits en andere lens oid in het ondervak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

GerardHenninger schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 12:39:
[...]

Net een 580II vastgehad, die heeft wel een stalen flitsschoentje en het handige systeem om hem vast te zetten. Toch weer een reden om hem te kopen, alleen die >400 euro is me wat te gortig...

Zit nu bij ETBass trouwens, lekker te internetten terwijl ze mijn sluiter vervangen. Zit hier een kerel (jongeman) die net een paar dingen kwam brengen:
- 400L IS (was gevallen, dus stuk)
- 1D2N (was gevallen met de 400L er aan vast, dus stuk)
- 17-40 (dus toch verkeerd gezien :X) waar hij een filter verkeerd om op had weten te krijgen, dus ook stuk
- 70-200L IS f.2.8 waar het diafragma-raampje van stuk is en het voorste (stalen) element ook los zit
- 1D2N waarvan het flitsschoentje en een pentaprisma los zit
Oh en hij vond dat de camera's niet echt lekker scherpstellen :X

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
hahahahaha Floris.

Maar Floris, werkt die nieuwe sluiting ook op niet mk3 camera's een beetje goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:18
Floris schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:08:
[...]

Net een 580II vastgehad, die heeft wel een stalen flitsschoentje en het handige systeem om hem vast te zetten. Toch weer een reden om hem te kopen, alleen die >400 euro is me wat te gortig...

Zit nu bij ETBass trouwens, lekker te internetten terwijl ze mijn sluiter vervangen. Zit hier een kerel (jongeman) die net een paar dingen kwam brengen:
- 400L IS (was gevallen, dus stuk)
- 1D2N (was gevallen met de 400L er aan vast, dus stuk)
- 16-35II (ja echt!) waar hij een filter verkeerd om op had weten te krijgen, dus ook stuk
- 70-200L IS f.2.8 waar het diafragma-raampje van stuk is en het voorste (stalen) element ook los zit
- 1D2N waarvan het flitsschoentje en een pentaprisma los zit
Hier heb ik geen woorden voor... Dat als je een pro bent, er wel eens iets valt, en daardoor kaputt gaat, kan ik inkomen. Maar een FILTER verkeerd op een lens frummelen, en dus ook met dusdanig veel geweld dat de lens ook daadwerkelijk naar de filistijnen is, daar kom ik even niet in.

Is die kerel in zijn vrije tijd soms hoefsmid ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Floris schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:08:
[...]
Dat laatste puntje deed het hem om de korting af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Laatst online: 07:58

RBH

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalstreet.nl/images/Canon_EF70-200F4USM.jpg

Me (nogmaals) very happy. :*)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.