Helaas? Je bent gewoon stom dat je er niet juridisch tegenin gaat. Moet het bedrijf ook maar niet zo stom zijn om automatische bevestigingsmails te sturen. Dat is het risico van hun luiheid.Hahn schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 17:20:
Misschien doordat je camera ineens zand ligt te happen of in stukjes op de stenen ligt?
[...]
Helaas willen ze 'm niet voor die prijs leveren...
Over de wehkamp actie van de EOS 450D. Ik heb deze vorige week vrijdag besteld (2x samen met de tas+memorycard als bundel) via mijn ouders. Hebben vandaag contact gehad met de wehkamp en ze willen de camera niet leveren voor de voorgestelde prijs, want het was een fout. Ze wilde hem wel leveren voor de actie prijs van een week eerder 539 (voor Eos + 18-55).
Schijnbaar was hij een week voor de schitterende actie afgeprijsd tot die prijs en moest hij vorige week weer terug naar de 579, maar hebben ze per ongeluk de titel aan gepast. En ze wilden dus niet verder tegemoet komen (zelfs niet na aandringen en omdat we vonden dat het geen onrealistische prijs was). Ze hadden schijnbaar ook al met canon naar een oplossing gezocht. Ze zeiden ook nog dat ze diverse bestellers gebeld hadden om door te geven dat het niet zo mooi was als ze dachten (maar wij hebben nooit bericht gehad).
Andere mensen wel iets kunnen regelen of die iets meer weten?
Zonde... De bestelling maar geannuleerd dat ze hem maar steken waar de zon niet schijnt
Nu moet ik weer wachten tot de MM hem voor 444 aan gaat bieden...
Vraag me eigenlijk af wat er was gebeurd als we de order direct hadden betaald... Dat kan schijnbaar ook als je bestelt... Dan had je zitten wachten op je mooie kit met 2 lenzen en leveren ze er maar 1... En dan maar proberen je geld terug te krijgen.
Schijnbaar was hij een week voor de schitterende actie afgeprijsd tot die prijs en moest hij vorige week weer terug naar de 579, maar hebben ze per ongeluk de titel aan gepast. En ze wilden dus niet verder tegemoet komen (zelfs niet na aandringen en omdat we vonden dat het geen onrealistische prijs was). Ze hadden schijnbaar ook al met canon naar een oplossing gezocht. Ze zeiden ook nog dat ze diverse bestellers gebeld hadden om door te geven dat het niet zo mooi was als ze dachten (maar wij hebben nooit bericht gehad).
Zonde... De bestelling maar geannuleerd dat ze hem maar steken waar de zon niet schijnt
Nu moet ik weer wachten tot de MM hem voor 444 aan gaat bieden...
Vraag me eigenlijk af wat er was gebeurd als we de order direct hadden betaald... Dat kan schijnbaar ook als je bestelt... Dan had je zitten wachten op je mooie kit met 2 lenzen en leveren ze er maar 1... En dan maar proberen je geld terug te krijgen.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Wehkamp algemene voorwaarden Het is hier offtopic..Gertjan. schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 20:19:
Heb een hagelnieuwe Nikkor 12-24 DX voor 499,- bij de Media Markt weten te scoren.

Een JVC GZ-HD30 voor 499 euro bij http://www.pricex.nl
Das wel heel erg goedkoop.TukkerTweaker schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:15:
Heb een hagelnieuwe Nikkor 12-24 DX voor 499,- bij de Media Markt weten te scoren.![]()
Showmodel... of?TukkerTweaker schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 23:15:
Heb een hagelnieuwe Nikkor 12-24 DX voor 499,- bij de Media Markt weten te scoren.![]()
Ik zie bij Fotokonijnenberg een leuke aanbieding staan van de Canon EOS 50D body, vorige week was de korting die je kreeg tov de adviesprijs nog rond de 280 euro, nu al weer 330 euro korting:
Foto Konijnenberg. Zijn er geruchten dat er een nieuw model uitkomt??
Foto Konijnenberg. Zijn er geruchten dat er een nieuw model uitkomt??
cowgirl schreef op dinsdag 17 maart 2009 @ 21:05:
[...]
Wehkamp algemene voorwaarden Het is hier offtopic.
offtopic:
Ik snap dat de discussie of het rechtmatig is offtopic is, maar omdat het een aanbieding betrof die hier genoemd werd wilde ik even een update doen hoe het bij mij is verlopen en was benieuwd of andere tweakers ook contact hebben gehad of wel iets hebben kunnen regelen. Dus het was niet offtopic bedoeld. Maar bedankt voor de link!
Ik snap dat de discussie of het rechtmatig is offtopic is, maar omdat het een aanbieding betrof die hier genoemd werd wilde ik even een update doen hoe het bij mij is verlopen en was benieuwd of andere tweakers ook contact hebben gehad of wel iets hebben kunnen regelen. Dus het was niet offtopic bedoeld. Maar bedankt voor de link!
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Die adviesprijs is nog hoger dan waar je hem bij de introductie voor kocht. (heb er 1175 voor betaald)Berimbau schreef op woensdag 18 maart 2009 @ 08:02:
Ik zie bij Fotokonijnenberg een leuke aanbieding staan van de Canon EOS 50D body, vorige week was de korting die je kreeg tov de adviesprijs nog rond de 280 euro, nu al weer 330 euro korting:
Foto Konijnenberg.
Daarnaast is dit geen aanbieding. Voor datzelfde bedrag of zelfs iets minder heb je hem ook bij redcoon/digitalstreet/cameranu.nl/foka/KE/..
normaal zit er 1,5 jaar tussen modellen, bij de 40d en 50d was het een jaar, maar een half jaar??Zijn er geruchten dat er een nieuw model uitkomt??

denk het niet dus, in ieder geval niet in range van de 50d.
Nope. Was wel de laatste in verpakking, ik denk een administratief foutje.
Dat heeft geen zin, daar hebben we "redelijkheid en billijkheid" voor, als een bedrijf een fout maakt die dermate groot is hoeven ze niet te leveren. Bijvoorbeeld een artikel wat 100 euro kost en per ongeluk te koop staat voor 80 euro moet gelevert worden, het is namelijk aannemelijk dat deze prijs juist is. Maar een artikel welke 100 euro kost en per ongeluk voor 20 euro te koop staat, daarvan wordt gezegt dat de consument ook wel had kunnen weten dat deze prijs niet klopt, dus hoeft een leverancier niet te leveren.Verwijderd schreef op zondag 15 maart 2009 @ 19:04:
[...]
Helaas? Je bent gewoon stom dat je er niet juridisch tegenin gaat. Moet het bedrijf ook maar niet zo stom zijn om automatische bevestigingsmails te sturen. Dat is het risico van hun luiheid.
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Vandaag op DailyMania.nl (mediamarkt):
Nikon D60 18-55VR + Sandisk + Lowepro
Digitale spiegelreflexcamera + tas + 2 geheugenkaarten

* 10,2 megapixel digitale spiegelreflexcamera
* Inclusief 18-55 mm gestabiliseerd objectief
* 2,5" LCD-scherm
* 3 beelden per seconde opnames
* ISO 100-1600
* Ingebouwde flitser
* Ingebouwde fotocoach voor perfecte ondersteuning bij het fotograferen
* Nova-140 AW omvat een 360 º All Weather Cover ™ voor het beveiligen van uw apparatuur als u werkt
* De tas voor het vervoer van de meest populaire digitale SLR-camera's, lenzen, geheugenkaarten en accessoires
* Dubbele geheugenkaart-vakken op de binnenkant van het deksel
* Zowel als beltpack en als schoudertas te gebruiken
Nikon D60 18-55VR + Sandisk + Lowepro
Digitale spiegelreflexcamera + tas + 2 geheugenkaarten

* 10,2 megapixel digitale spiegelreflexcamera
* Inclusief 18-55 mm gestabiliseerd objectief
* 2,5" LCD-scherm
* 3 beelden per seconde opnames
* ISO 100-1600
* Ingebouwde flitser
* Ingebouwde fotocoach voor perfecte ondersteuning bij het fotograferen
* Nova-140 AW omvat een 360 º All Weather Cover ™ voor het beveiligen van uw apparatuur als u werkt
* De tas voor het vervoer van de meest populaire digitale SLR-camera's, lenzen, geheugenkaarten en accessoires
* Dubbele geheugenkaart-vakken op de binnenkant van het deksel
* Zowel als beltpack en als schoudertas te gebruiken
adr opleidingen en meer adr opleidingen
De discussie over de aanbieding met niet kloppende prijs, en de afhandeling hiervan is verhuisd naar het shopping forum
Aanbieding webshop blijkt foute prijs
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Die nova's zijn fijne tasjes in dat segment. LEuke aanbieding.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
In de Canon outlet shop op Ebay zijn binnenkort een aantal 40D's +17-85 en 450D's in de veiling.
Prijzen voor de 40D + 17-85 staan nu rond de 600 euro.
Bij foto-express.nl:
Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC (Canon)
voor 149 euro
Sigma 18-200mm F3.5-6.3 DC (Canon)
voor 149 euro
Vanaf vandaag bij de Media Markt Zoetermeer, Nikon D60 + Tamron 18-200 objectief voor 444 euro.
Iemand ervaringen met deze combo, las op kieskeurig niet echt goede verhalen over de lens
Wil eigenlijk voor morgen nog een camera kopen en toen ik deze aanbieding zag dacht ik een goede optie te hebben om naar de MM te gaan en nog voor morgen een goede combo te hebben tegen een redelijke prijs, maar als de lens echt zo brak is heeft het ook weinig zin. Wat zeggen jullie?
Iemand ervaringen met deze combo, las op kieskeurig niet echt goede verhalen over de lens
Verwijderd
Review. Weliswaar van een Canon variant en je mag de resultaten niet 1:1 overnemen, maar het is een indicatie.Rctworld schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:00:
Vanaf vandaag bij de Media Markt Zoetermeer, Nikon D60 + Tamron 18-200 objectief voor 444 euro.
Iemand ervaringen met deze combo, las op kieskeurig niet echt goede verhalen over de lensWil eigenlijk voor morgen nog een camera kopen en toen ik deze aanbieding zag dacht ik een goede optie te hebben om naar de MM te gaan en nog voor morgen een goede combo te hebben tegen een redelijke prijs, maar als de lens echt zo brak is heeft het ook weinig zin. Wat zeggen jullie?
tbh vind ik bij photozone de reviews gortdroog alleen over MTF, vignetting, CA gaan. Meetbare dingen. De meeste superzooms zijn juist slecht door de rollercoaster aan optische eigenschappen, geen enkele foto ziet er hetzelfde uit, op de ene aperture heb je uienringen, op de ander heb je weer andere troep in je bokeh, etc.
Resolutie is iets waar de meeste superzooms op worden afgekraakt maar de echte beeldverslechterende eigenschappen zijn contrast, bokeh, decentering en ergonomische zaken zoals creep en wiebelen zijn ook belangrijk, alsmede de performance van beeldstabilisatie (want dat is iets dat ècht op de proef wordt gesteld in die lenzen)
Resolutie is iets waar de meeste superzooms op worden afgekraakt maar de echte beeldverslechterende eigenschappen zijn contrast, bokeh, decentering en ergonomische zaken zoals creep en wiebelen zijn ook belangrijk, alsmede de performance van beeldstabilisatie (want dat is iets dat ècht op de proef wordt gesteld in die lenzen)
Verwijderd
Tsjah, maar aangezien je makkelijker over objectief meetbare zaken kunt spreken, en dit type objectief alleen aan de onderkant van de markt verkrijgbaar is, denk ik dat het geen slechte zaak is om de discussie te beperken op het gebied van het meetbare (ik vind namelijk het zoomverloop op de Canon 17-55/2.8 IS een drama, het lijkt wel of je over een heuvel heengaat. Hebben we wat aan die mededeling? Nee, want het blijft een prachtobjectief
)
Ach ik vind de conclusie nog wel meevallen voor een superzoom van <200 euro.Verwijderd schreef op maandag 30 maart 2009 @ 20:13:
[...]
Review. Weliswaar van een Canon variant en je mag de resultaten niet 1:1 overnemen, maar het is een indicatie.
Bedankt voor de tip, ik heb net een 40D Body (nieuw) voor 477 aan kunnen schaffen.littlejoannes schreef op maandag 30 maart 2009 @ 18:27:
In de Canon outlet shop op Ebay zijn binnenkort een aantal 40D's +17-85 en 450D's in de veiling.
Nikon D40 + kitlens voor 299 EUR:
http://www.pixmania.be/be...wart-af-s-dx-18-55-m.html
http://www.pixmania.be/be...wart-af-s-dx-18-55-m.html
You're welcomeLordLynx schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:24:
[...]
Bedankt voor de tip, ik heb net een 40D Body (nieuw) voor 477 aan kunnen schaffen.
Whoa, dat is cheap. Daar koop je (momenteel) maar net een 450D voor
ik dacht dat Canon Outlet alleen UK shipping only deed? anders is het inderdaad een koopjeLordLynx schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:24:
[...]
Bedankt voor de tip, ik heb net een 40D Body (nieuw) voor 477 aan kunnen schaffen.
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
De Canon Outlet is ook gewoon nederlands.Terryb47 schreef op woensdag 01 april 2009 @ 10:37:
[...]ik dacht dat Canon Outlet alleen UK shipping only deed? anders is het inderdaad een koopje
* Gutteguttegut heeft er zn HV20 vandaan ook voor een prikkie.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik heb er enige tijd geleden een 100/2.8 macro gekocht, werd netjes en snel geleverd.
Eigenlijk zou ik natuurlijk moeten zeggen dat je nooit iets bij Canon Outlet moet kopen om te voorkomen dat er te veel bieders komen (met prijsopdrijvend effect).
Eigenlijk zou ik natuurlijk moeten zeggen dat je nooit iets bij Canon Outlet moet kopen om te voorkomen dat er te veel bieders komen (met prijsopdrijvend effect).
De Canon outlet levert zelfs vanuit Nederland.
Maar ik hoor wel hele wisselende verhalen over de Canon outlet.
Ten eerste is de apparatuur niet nieuw maar refurbished. Dit kan letterlijk van alles zijn: bv demo toestellen bij show, DOA's, garantietoestellen etc. Je weet van te voren niet wat je krijgt. In het meeste gunstige geval is alleen de doos beschadigd en wordt de camera daardoor als refurbished verkocht.
Het tweede nadeel van een refurbished toestel kopen via de Outlet is dat je van te voren dus niet weet hoe gebruikt de camera is. Daar waar bv de xD serie een shuttercount heeft heeft de xxD serie dat niet. Het kan dus best zijn dat de sluiter al redelijk wat clicks heeft maar dat dit er niet aan af te zien is.
In het verleden had de Canon outlet veel 1D mark III's en ik ken redelijk wat mensen die er via de outlet één gekocht hebben. Sommige hadden geluk, anderen hadden (soms zelfs meerdere malen) pech. Toestellen met duidelijke gebruiksporen of zelfs defecten zijn meerdere malen opgedoken. Geld terug beleid van Digital River (organisatie achter Canon Outlet) is wel goed.
Zelf overigens één keer een Pixma printer via besteld en geluk gehad (alleen beschadigde doos, inhoud was nog nooit uitgepakt geweest). Maar het komt er dus wel op neer dat je van een gokje moet houden
Succes met gokken
Maar ik hoor wel hele wisselende verhalen over de Canon outlet.
Ten eerste is de apparatuur niet nieuw maar refurbished. Dit kan letterlijk van alles zijn: bv demo toestellen bij show, DOA's, garantietoestellen etc. Je weet van te voren niet wat je krijgt. In het meeste gunstige geval is alleen de doos beschadigd en wordt de camera daardoor als refurbished verkocht.
Het tweede nadeel van een refurbished toestel kopen via de Outlet is dat je van te voren dus niet weet hoe gebruikt de camera is. Daar waar bv de xD serie een shuttercount heeft heeft de xxD serie dat niet. Het kan dus best zijn dat de sluiter al redelijk wat clicks heeft maar dat dit er niet aan af te zien is.
In het verleden had de Canon outlet veel 1D mark III's en ik ken redelijk wat mensen die er via de outlet één gekocht hebben. Sommige hadden geluk, anderen hadden (soms zelfs meerdere malen) pech. Toestellen met duidelijke gebruiksporen of zelfs defecten zijn meerdere malen opgedoken. Geld terug beleid van Digital River (organisatie achter Canon Outlet) is wel goed.
Zelf overigens één keer een Pixma printer via besteld en geluk gehad (alleen beschadigde doos, inhoud was nog nooit uitgepakt geweest). Maar het komt er dus wel op neer dat je van een gokje moet houden
Succes met gokken
Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......
Weet je trouwens zeker dat hij niet refurbished is? Niet dat het dan een slechte koop zou moeten zijn.LordLynx schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:24:
[...]
Verwijderd
WowLordLynx schreef op dinsdag 31 maart 2009 @ 18:24:
[...]
Zelf ben ik niet zo'n Ebay'er. Vindt 't eigenlijk niet zo vertrouwd?
Is het ook niet. Vooral niet vertrouwen
Zaterdag voor mij en mijn vriendin naar de Expert gegaan en daar flink afgedingd en voor een bedrag van €399,99 een Canon EOS 1000D 18-55IS mee naar huis toe kunnen nemen. Wel aardig prijsje als je kijkt wat dit pakket in de pricewatch kost.
Van wat ik heb gehoord ook van vrienden is de COS in principe een aardige shop met goede voorwaarden. Toen mensen nog niet doorhadden dat de HV20, 30 en 40 zo goed als exact dezelfde camera's waren stonden HV20s er voor werkelijk geen geld op en gingen ze daar ook voor weg, dat is nu wat minder gunstig (maar nog steeds flink goedkoper dan in de winkel) geworden. Als je een kapot exemplaar krijgt wordt voor zover ik daarover heb gehoord (2 keer maar...) gewoon geld retour gegeven (je betaalt dan geloof ik nog wel verzending). Als je een refurb exemplaar met flink wat werkuren hebt heb je gewoon pech, maar dat is waarom ze zo goedkoop zijn.
Overigens staat bij diverse fotozaken hier en daar wel eens een 40D voor ~500 euro te koop, showmodellen bijvoorbeeld (die hebben dan meestal geen clicks en zijn alleen af en toe uit de vitrine gehaald zodat iemand hem kan vasthouden). Dat is een betere deal, paar tientjes duurder dan COS maar je kunt hem wel helemaal testen.
Overigens staat bij diverse fotozaken hier en daar wel eens een 40D voor ~500 euro te koop, showmodellen bijvoorbeeld (die hebben dan meestal geen clicks en zijn alleen af en toe uit de vitrine gehaald zodat iemand hem kan vasthouden). Dat is een betere deal, paar tientjes duurder dan COS maar je kunt hem wel helemaal testen.
Dan mis je weer het 7 dagen uitproberen geld terug voordeel bij online-shoppen en ben je meer afhankelijk van de goedwil van de betreffende fotozaak.[b][message=31731205,noline]
Mijn ervaring met COS is erg positief.
Ik kreeg gewoon een nieuw exemplaar, alles was nog ingepakt, stikertjes en folietjes erop. Doos was ook onbeschadigd en nog nooit open geweest (of wel heel erg strak dicht gemaakt
).
Ik kreeg gewoon een nieuw exemplaar, alles was nog ingepakt, stikertjes en folietjes erop. Doos was ook onbeschadigd en nog nooit open geweest (of wel heel erg strak dicht gemaakt
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Voor mensen die op zoek zijn naar wat kleine accessoires; mymemory.co.uk (gratis verzending naar NL als je artikelen niet te zwaar zijn) heeft een 3 voor 2 actie waar ik gebruik van gemaakt heb:
MyMemory 2GB 133X SD Card (Secure Digital)
Hama UV Filter UV-390 (O-Haze) - 52mm
Giottos Rocket Air Camera Cleaning Blower
Goedkoopste product is gratis; via paypal heb ik uiteindelijk 15,75 euro afgerekend, geen geld vind ik voor deze spulletjes...
Goedkoopste product is gratis; via paypal heb ik uiteindelijk 15,75 euro afgerekend, geen geld vind ik voor deze spulletjes...
https://www.strava.com/athletes/10490675
Ik heb dus inderdaad een refurbished toestel ontvangen, wat dus NIET in de productomschrijving stond (dit stond er bij de kits met lens en de 450Ds allemaal wel bij), ik heb gemailed hierover om opheldering te vragen./\/\|) schreef op woensdag 01 april 2009 @ 11:59:
[...]
Weet je trouwens zeker dat hij niet refurbished is? Niet dat het dan een slechte koop zou moeten zijn.
Ongeacht dat zij het momenteel niet op voorraad hebben, is de prijs wel lekker scherp in vergelijking tot andere fotoboeren... maar ja, kunnen zij het wel überhaupt leveren voor deze prijs.. vragen vragen vragen.
http://www.camera4all.nl/product.php?productid=1706
[ Voor 17% gewijzigd door wolver1ne op 07-04-2009 20:25 ]
Verwijderd
das idd een scherpe prijs .maar ik twijfel nog steeds de zwarte of gewoon goed zoeken naar een grijzewolver1ne schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 20:24:
Ongeacht dat zij het momenteel niet op voorraad hebben, is de prijs wel lekker scherp in vergelijking tot andere fotoboeren... maar ja, kunnen zij het wel überhaupt leveren voor deze prijs.. vragen vragen vragen.![]()

Je hebt mijn dank. Ik liep me al enkele weken te ergeren aan de belachelijk hoge prijzen voor fototasjes hier in NL, maar veel bedrijven in de UK verzenden hier niet heen geloof ik.estorino schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:52:
Voor mensen die op zoek zijn naar wat kleine accessoires; mymemory.co.uk (gratis verzending naar NL als je artikelen niet te zwaar zijn) heeft een 3 voor 2 actie waar ik gebruik van gemaakt heb:
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Wat maakt het nou uit of het nou zwart of grijs is? Puur alleen om de kleur, dan koop je toch een LensCoat in witte camo tint.Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:10:
[...]
das idd een scherpe prijs .maar ik twijfel nog steeds de zwarte of gewoon goed zoeken naar een grijze
Grijs geloof ik is een USA gebeuren. Zie je normaliter zelden in EU.
Verwijderd
voor zo ver ik begrepen heb is die uit het programma gehaald al een aantal jaren.wolver1ne schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 22:41:
[...]
Wat maakt het nou uit of het nou zwart of grijs is? Puur alleen om de kleur, dan koop je toch een LensCoat in witte camo tint.
Grijs geloof ik is een USA gebeuren. Zie je normaliter zelden in EU.

zo'n lenscoat vindt ik absoluut geen porum.

Op het moment kost de 450d incl 18-55IS bij Saturn 519 euro. Is een van de laagste prijzen in de Pricewatch. En is een vaste prijs! dus geen aanbieding. Ik heb er gelijk eentje meegenomen
Mediamarkt Rotterdam
Op 2e paasdag: Bij elke 100 euro krijg je een giftcard van 15 euro die meteen te besteden is bij de aankoop.
Op 2e paasdag: Bij elke 100 euro krijg je een giftcard van 15 euro die meteen te besteden is bij de aankoop.
你还记得吗 记忆的炎夏
De Canon 400D Body staat nu bij de MediaMarkt op de folder voor 279,- euro.... Is volgens mij niet een gekke prijs...
Zie www.mediamarkt.nl
Zie www.mediamarkt.nl
Vestiging Leeuwarden... Ik heb hem op paasmaandag gekocht... Blij mee.... Ik had nog een 17-85 IS USM liggen dus dat is wel een mooie combinatie....
Ik heb hier een Apex 100AW besteld, stond op de site in blauw (waar ik niet heel erg onder de indruk van was), maar ik heb een zwarte versie thuisbezorgd gekregen, voor slechts 13 pond, in plaats van hier €30 of meer.estorino schreef op donderdag 02 april 2009 @ 11:52:
Leuk winkeltje
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Mediamarkt Alkmaar heeft momenteel de Olympus E-420 in de aanbieding met een 17-45 Lens voor 288 euro.
Even opletten voor de enthousiaste instapper, de Zuiko ZD 17.5-45 die bij deze camera zit, is een obsoleet budget-alternatief voor de gebruikelijkere 14-42 lens. Je mist dus ook een stukje groothoek omdat je bij 35mm ipv 28mm (in analoog-equivalenten) begint. Verder wel een heerlijk cameraatje als je eens een keer geen kolenschoppen hebt.vincent84 schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:40:
Mediamarkt Alkmaar heeft momenteel de Olympus E-420 in de aanbieding met een 17-45 Lens voor 288 euro.
Ik zag me toch een aanbieding in het Mediamarkt krantje (regio ZWOLLE)
Een Nikon D90 met Nikkor 18-105mm VR objectief voor 549 euro!
Volgens mij moet het haast wel een druk/zetfout zijn, want voor zo'n bedrag is het natuurlijk een koopje. Dan te bedenken dat ik voor de D90 2 maand terug met de btw actie los nog 652 euro betaalde bij MM Rotterdam...
Volgens mij moet het haast wel een druk/zetfout zijn, want voor zo'n bedrag is het natuurlijk een koopje. Dan te bedenken dat ik voor de D90 2 maand terug met de btw actie los nog 652 euro betaalde bij MM Rotterdam...
Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:40:
Dit kan toch niet echt zijn??Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:40:
Als dat zo is ga ik nu nog met de auto naar Zwolle! (vanuit Venlo)
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Bellen zou ik zeggen...Vis schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:46:
[...]
Dit kan toch niet echt zijn??
Als dat zo is ga ik nu nog met de auto naar Zwolle! (vanuit Venlo)
Zonet gebeld, en het was inderdaad een drukfout..
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Da's jammerVis schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:58:
[...]
Zonet gebeld, en het was inderdaad een drukfout..Kon het proberen toch..
Maar hij staat wel in de folder? In de aanbieding? Voor hoeveel?Vis schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:58:
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Lezen is moeilijk?Joosie200 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 15:40:
[ Voor 184% gewijzigd door Morphix op 18-04-2009 20:59 ]
Zal me benieuwen of je dan evengoed nog bij andere filialen er wel aanspraak op kan maken.
Als je zegt dat in Zwolle deze actie is, heel vaak nemen ze het namelijk klakkeloos over...
Als je zegt dat in Zwolle deze actie is, heel vaak nemen ze het namelijk klakkeloos over...
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Verwijderd
Geen mega aanbieding, maar toch best een leuke.
40D + 18-55is + UV filter + Zonnekap + 4GB ultra CF voor € 699
Misschien wel een leuke set voor BroederM
Edit: mirror
40D + 18-55is + UV filter + Zonnekap + 4GB ultra CF voor € 699
Misschien wel een leuke set voor BroederM
Edit: mirror
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 10:46 ]
Bij Cameranu.nl een EF-S 17-85 voor 239 euri's.
Als hij nou onder de 200 komt dan weet de prijs mssn nog op tegen de vervorming op 17-20 mm..
Als hij nou onder de 200 komt dan weet de prijs mssn nog op tegen de vervorming op 17-20 mm..
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Wanneer komt het volgende topic?Vis schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:58:
[...]
Folder blijkt foute prijs, Media Markt wil niet leveren
Kun je dan niet naar de BCC gaan met de 'laagste prijs garantie' ?? weten zij veel dat het een drukfout is..M a r c o schreef op woensdag 22 april 2009 @ 18:15:
[...]
Wanneer komt het volgende topic?
Folder blijkt foute prijs, Media Markt wil niet leveren
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Verwijderd
Wat denk je zelf? Die gaan echt wel contact opnemen met de desbetreffende winkel.RobbieB schreef op donderdag 23 april 2009 @ 00:53:
[...]
Kun je dan niet naar de BCC gaan met de 'laagste prijs garantie' ?? weten zij veel dat het een drukfout is..
Zij weten toch net zo goed dat "drukfouten:lokkertjes" voor kan komen.
Proberen kan altijd, zeker als je een beetje onnozel kan overkomen.
Verwijderd
Volgens mij lopen aanbiedingen altijd tot het eind van de week. Ik denk niet dat de prijs dus nog geldig is. Ik denk ook niet dat MM zomaar meegaat met een dermate absurde prijs, maar aan de andere kant, proberen kan altijd
Verwijderd
Back on topic please... Dit gaat niet meer over de aanbiedingen maar hoe je probeert die gigant te naaien!
De Canon Powershot A590 IS ligt nu voor 79 ex BTW bij de Makro (94 inclusief). Ze hadden er in Dordrecht vanavond in ieder geval nog ruim voldoende liggen.
Edit: Ik ben er vandaag een gaan halen. Maar voor zover ik kon zien is het een Makro Dordrecht only actie om de Makro in Dordrecht, die daar net nieuw is, te promoten bij het publiek.
Edit: Ik ben er vandaag een gaan halen. Maar voor zover ik kon zien is het een Makro Dordrecht only actie om de Makro in Dordrecht, die daar net nieuw is, te promoten bij het publiek.
[ Voor 37% gewijzigd door Jape op 24-04-2009 17:15 ]
MM Arena heeft maandag avond na 19:00 op alles 10% korting!
Canon EOS 5Dm4 | 24-70L | Segway E125S Blauw
Verwijderd
Volgens mrc16 in "[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 4" is het landelijk. Heb er alleen nog weinig over kunnen vinden.
Deze kreeg ik in m'n e-mail.Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:20:
Volgens mrc16 in "[Aanbiedingen] LCD & Plasma TV's - Deel 4" is het landelijk. Heb er alleen nog weinig over kunnen vinden.
[ Voor 11% gewijzigd door orejas op 27-04-2009 13:10 . Reden: Linkje ipv enorme advertentie. ]
Stam + t
Maar dat is alleen in vestiging ArenA toch? In dit plaatje staat het er weer niet specifiek bij.
[ Voor 38% gewijzigd door mux op 27-04-2009 12:05 ]
Ben je er tevreden mee? ik ben zelf ook van plan om deze aan te schaffen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 12:39:
Panasonic DMZ-TZ7 bij Foto Klein in de aanbieding € 329,-
Vanmorgen gehaald
Ik sta ingeschreven voor de zogeheten MediaMail voor de vestiging Utrecht.ssj3gohan schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:03:
Maar dat is alleen in vestiging ArenA toch? In dit plaatje staat het er weer niet specifiek bij.
Ik neem dan ook maar aan dat deze aanbieding in ieder geval voor die vestiging geldt. Zeker weten doe ik het echter niet.
Stam + t
Wat was de actie nu wel dan?Vis schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:58:
[...]
2 weken geleden hadden ze ook al de actie van Nikon D60 18:55VR foutief in de folder staan. Heel toevallig allemaal (toen was het wel de kit maar zonder VR lens...).
Verwijderd
Ze maken bij de MM wel heel veel fouten in die folders ja. Tijdje terug stond er bij MM in alphen een D90 met 18-200 VR voor 899 in. Bleek uiteindelijk om de standaard kit te gaan met 18-105mm. Nog steeds niet heel duur ofzo, maar toch wel heel wat anders.
Verdenk ze er ook van dat ze dit soort zaken als lokkertjes gebruiken.
Verdenk ze er ook van dat ze dit soort zaken als lokkertjes gebruiken.
Verwijderd
Heb je uberhaupt mijn post gelezen?ssj3gohan schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:03:

Verwijderd in "[Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aan..."
Sorry, mijn adblock-filter in mijn ogen had een vergissing gemaakt. Ik houd nog steeds wel van je hoor
Verwijderd
Njah, ik kan me nog wel enigszins voorstellen dat je ogen werden afgeleid door iets roods onder mijn post
Ik heb gebeld naar Alkmaar, daar is de kortingsactie (blijkbaar) afgelopen zaterdag al geweest. Het is dus niet vandaag landelijk, maar waarschijnlijk wel landelijk.
Vandaag:
Amsterdam ArenA
Utrecht
Den Haag
Groningen
Rotterdam
(Afgelopen zaterdag)
Alkmaar
Aanvullen maar!
Vandaag:
Amsterdam ArenA
Utrecht
Den Haag
Groningen
Rotterdam
(Afgelopen zaterdag)
Alkmaar
Aanvullen maar!
[ Voor 11% gewijzigd door mux op 27-04-2009 15:32 ]
Verwijderd
Ik had trouwens ook een mail van de Saturn in Utrecht. Die hebben vanavond ook een 10% kortingsactie voor mensen van de mailinglijst
Saturn Hoofddorp ook trouwens.
Verwijderd
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat het geldt voor alle MM en Saturn vestigingen die vanavond open zijn
Verwijderd
Tot nu toe wel, moet aan alle mogelijkheden wennen, maar in de automatische stand zien de resultaten er prima uit voor zowel foto's 4:3 en 16:9) als video in avchd formaatind0mi schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:28:
[...]
Ben je er tevreden mee? ik ben zelf ook van plan om deze aan te schaffen.
Ik kan bevestigen dat in de MM in Utrecht de 10% korting geldig is vanavond (vanaf 18:00), alleen kon ik niks vinden wat bij de MM goedkoper was dan webshops
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Mediamarkt Enschede / Hengelo: Canon Speedlite 430EXII 'normaal' voor 209,-
met 10% extra korting is ie dan nog 188,-
pricewatch zit er normaal al boven, nu helemaal!
Klopt het wat ik lees over een time-limiet met filmen met de tz7? 15 mins max?Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 17:06:
[...]
Tot nu toe wel, moet aan alle mogelijkheden wennen, maar in de automatische stand zien de resultaten er prima uit voor zowel foto's 4:3 en 16:9) als video in avchd formaat
Verwijderd
Thanks mensen!Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:42:
Ik denk dat we inmiddels wel kunnen concluderen dat het geldt voor alle MM en Saturn vestigingen die vanavond open zijn
Ik las om 20.00uur het topic, ben snel vanaf Limburg naar Eindhoven gereden om de canon 450d te kopen. Wel gewoon met standaard lens 18-55 om mee te beginnen. Had net vlak voor 21.00uur betaald! Scheelde toch mooi weer 58euries!
450d + 18-55 + uv filter + 4gb sandisk III kaartje = 522 ongeveer
Sandisk Ultra II 8GB SDHC kaartjes bij het office centre voor €15,- ex Btw. Goedkoper dan de goedkoopste inde pricewatch (BTW natuurlijk meegerekend!).
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Damn, dat was dus ook vanavond?....DeeJayV schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:57:
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
Ik heb bij de Saturn in Rotterdam ook gebruik gemaakt van de -10% actie, dus had:
Nikon D40 + 18-55 kitlens + gratis tas + Sandisk Ultra II 4GB voor 285 euro ongeveer.
Toch weer 3 tientjes in de pocket!
Nikon D40 + 18-55 kitlens + gratis tas + Sandisk Ultra II 4GB voor 285 euro ongeveer.
Toch weer 3 tientjes in de pocket!
Verwijderd
Heb ik nog niet uitgeprobeerd, vind ik aan de lange kant hoor, een filmpje van 15 min.ind0mi schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:53:
[...]
Klopt het wat ik lees over een time-limiet met filmen met de tz7? 15 mins max?
Verwijderd
Wanneer is die 10% extra korting geldig?DeeJayV schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:57:
Enschede/Hengelo is toch wel veelste ver. Iemand enig idee of ze ook dezelfde prijzen in Eindhoven hanteren?
Dan heb je geluk!Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:12:
[...]
Wanneer is die 10% extra korting geldig?
Enschede/Hengelo is toch wel veelste ver. Iemand enig idee of ze ook dezelfde prijzen in Eindhoven hanteren?
De aanbieding was namelijk alleen gisteren geldig, staat een paar posts naar boven ook.
[ Voor 16% gewijzigd door orejas op 28-04-2009 13:31 ]
Stam + t
Verwijderd
Aah jammer! Was namelijk nét van plan om de flitser te kopen.. 10% korting zou fijn geweest zijn.orejas schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 13:20:
[...]
Dan heb je geluk!![]()
De aanbieding was namelijk alleen gisteren geldig, staat een paar posts naar boven ook.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"
Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"
Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.