Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 12:47:
Voordat je MM begint te bashen kun je ook proberen om even zelf na te denken. Zonder gehinderd te worden door enige voorkennis denk ik dat 477 een aanbiedingsprijs is. Mijn kennis van MM zegt dat aanbiedingen gelden van maandag t/m zondag en aangezien jij de prijs hebt gezien op zaterdag denk ik dat dat de een na laatste dag van de aanbieding is. Op maandag zullen ze de prijs dus verhogen (doen ze bij de AH ook) en dan kost ie wellicht 510. Volgens mij is dat a) een hele nette prijs voor een winkel en b) -BTW nog steeds een heel aantrekkelijke prijs. Ben je het niet eens met de prijsverhoging/ einde van de aanbieding van vorige week dan hoef je hem natuurlijk niet te kopen.

Is dit al bashen? Ik word oud...
Ik stel niets meer en niets minder dan dat ik de MediaMarkt ervoor aanzie hun prijzen te verhogen. Mocht dat het geval zijn, heb ik nog gelijk ook. Het feit dat jij daar, blijkens je bovenstaande post, ook rekening mee houdt, betekent feitelijk slechts dat ik dat niet ten onrechte doe.
Ik doe geen bovendien enkele inhoudelijke uitspraak over de rechtvaardiging van die prijsverhoging of de mogelijke geldigheid van een aanbieding afgelopen zaterdag. Overigens, en geheel terzijde, was het volgens mij geen aanbieding, maar een prijs die al enige tijd gehanteerd werd.
Mijn vermoeden dat de MM hun prijzen zomaar eens zou kunnen verhogen heeft ongeveer evenveel 'bash-waarde' als de stelling dat de Filet Americain wel eens in de bonus zou kunnen zijn bij de AH. Al te veel denkwerk over deze post was dan ook een tikkeltje onzinnig geweest, mijns inziens.
edit1; Ietsjes meer OT; de 450d (met kitlens) is bij MM Utrecht ooit in de aanbieding geweest voor € 444. Het zou mooi zijn als hij nu wat goedkoper zou zijn.
edit2; @Mig29. Uiteraard. Natuurlijk. Vanzelfsprekend. Het staat er inderdaad niet bijzonder gelukkig en een tikkeltje anders dan ik bedoelde.
[
Voor 7% gewijzigd door
orejas op 27-01-2009 13:19
]