[Fotoapparatuur] Wijs elkaar hier op aanbiedingen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste
Acties:
  • 318.033 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
DaTiezl schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 09:24:
Vanmorgen ook bij MM Eindhoven geweest. 450D + 18-55mm gehaald voor 466 Euro.

Ze hadden nog een halve pallet in de winkel staan. Ik weet niet wat er mogelijk nog in het magezijn staat. Het was in ieder geval duidelijk dat ze een stormloop verwachten vandaag.
ben ook net terug van de mm in ehv, ik dacht zelf ook dat het stormloop zou zijn. Maar het viel volgens mij wel mee. De meeste pallets stonden nog aardig vol.
Nou iig ben ik nu eindelijk eigenaar van een 450 D :)

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Voor de duidelijkheid, het gaat uiteraard om de MARK II :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
J3roen schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:00:
Voor de duidelijkheid, het gaat uiteraard om de MARK II :)
En bij welke vestiging van Mediamarkt heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
jazzVL schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 11:54:
[...]

ben ook net terug van de mm in ehv, ik dacht zelf ook dat het stormloop zou zijn. Maar het viel volgens mij wel mee. De meeste pallets stonden nog aardig vol.
Nou iig ben ik nu eindelijk eigenaar van een 450 D :)
Proficiat met je aankoop, het is mijn eerste dSLR dus ik ben benieuwd. Ik heb em nog niet kunnen testen want ik moest eerst nog 8uurtjes werken... ;)

Laat die kiekjes maar komen!

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Wtf, dat is wel een hele goede deal Jeroen! Feli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 12:54
Wijnands schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:54:
En was die D90 prijs alleen voor de body of voor de kit?
Ik heb net de D90 body gehaald in Arnhem voor 721. De D300 body kost 1057. Ik zat te twijfelen tussen de D90 en D300. Ik heb pas sinds kort de D60 en daar miste ik toch de iets hogere ISO's die de D90 haalt + het grote scherm en wat meer knopjes voor het direct aanpassen van de instellingen. De D300 zou een stap te groot, financieel vooral, zijn op dit moment (hoewel ik het wel een hele mooie camera vind, ligt ook erg lekker in de hand).

De D60 met VR kitlens ga ik nu verkopen en ik ga genieten van mijn D90! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

thanks! jij ook trouwens! :) Ik verbaasde me er ook echt over! Nu maar afwachten tot ik hem echt in mijn handen heb. Maar ik heb betaald dus zullen ze moeten nakomen ook :)

Ik ben samen met een vriend geweest, die heeft er ook 1 besteld.

Het was overigens Media Markt Amsterdam.

[ Voor 3% gewijzigd door J3roen op 28-01-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Inge801 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 10:47:
Net om 6u opgestaan om op tijd in Rotterdam te zijn, de laatste D90 gehaald (nu is het geloof ik bestellen, 771 betalen en over 2 weken krijgen) en de 450D voor 427 (in utrecht is ie goedkoper maar daar zullen ze waarschijnlijk wel op zijn, dus heb maar 18 euro meer betaald).
Net terug uit Rotterdam, vanochtend om 7 uur vertrokken, trein van 07:11 uit Zwolle :P

Ook naar de MM Rotterdam. En ik heb een D90 body in bestelling staan. 90% aanbetaald, totaal bedrag: 652,07 euro. :D De kit (D90 + 18-105) was dus 771 euro na aftrek van de korting. D90 body: 652,07 euro.

Nu nog 1 weekje geduld hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 01:55

OMX2000

By any means necessary...

Joosie200 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:38:
[...]

Net terug uit Rotterdam, vanochtend om 7 uur vertrokken, trein van 07:11 uit Zwolle :P

Ook naar de MM Rotterdam. En ik heb een D90 body in bestelling staan. 90% aanbetaald, totaal bedrag: 652,07 euro. :D De kit (D90 + 18-105) was dus 771 euro na aftrek van de korting. D90 body: 652,07 euro.

Nu nog 1 weekje geduld hebben :)
Wow da's dus wel weer interessant. Ze hebben ze dus kennelijk niet op voorraad?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
OMX2000 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:41:
[...]

Wow da's dus wel weer interessant. Ze hebben ze dus kennelijk niet op voorraad?
Nop. Denk dat ze express voorraden klein houden op dit soort momenten. Tis meer denk ik van: 19% btw actie, laat de bestaande voorraad leeggekocht worden en wat niet op voorraad is op zo'n moment bestellen. Om zo veel mogelijk bestellingen dus binnen te krijgen >> grote omzet >> mooie winst.

Maar ach, ben nu 6 euro goedkoper uit i.t.t. Engeland shoppen en 61 euro t.o.v. MM Zwolle. En als klap op de vuurpijl 123 euro grofweg goedkoper uit dan menig gerespecteerde webshops. Dan kan 1 weekje wachten er ook nog wel bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
Joosie200 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:48:
[...]

Nop. Denk dat ze express voorraden klein houden op dit soort momenten. Tis meer denk ik van: 19% btw actie, laat de bestaande voorraad leeggekocht worden en wat niet op voorraad is op zo'n moment bestellen. Om zo veel mogelijk bestellingen dus binnen te krijgen >> grote omzet >> mooie winst.

Maar ach, ben nu 6 euro goedkoper uit i.t.t. Engeland shoppen en 61 euro t.o.v. MM Zwolle. En als klap op de vuurpijl 123 euro grofweg goedkoper uit dan menig gerespecteerde webshops. Dan kan 1 weekje wachten er ook nog wel bij :P

Offtopic:
Precies wat je zegt, voorraden laag houden. Een klant die vandaag aanbetaald en besteld. Nikon levert over circa 2 weken . Dan nog minimaal 30 dagen betalingstermijn is toch dat totale bedraag weer even weg zetten tegen 6% voor pak hem beet een maand of 2. En zo verdienen we de korting weer een klein beetje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
thefox154 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 12:55:
[...]

Offtopic:
Precies wat je zegt, voorraden laag houden. Een klant die vandaag aanbetaald en besteld. Nikon levert over circa 2 weken . Dan nog minimaal 30 dagen betalingstermijn is toch dat totale bedraag weer even weg zetten tegen 6% voor pak hem beet een maand of 2. En zo verdienen we de korting weer een klein beetje terug.
Zo zullen ze het ongetwijfeld hebben ingecalculeerd ja, want tja "Je bent toch niet gek" nee, klopt, zij ook niet. Maar goed los van dat kan het mij niet interesseren hoe de MM mijn korting terug verdiend ik heb de D90 voor een bedrag te pakken dat ik deze maand nog kon missen dus mission accomplished ;)

Verder heb ik ook de indruk dat het puur gaat om losse fototoestellen of kit's (zoals een 450D/1000D met 18-55 IS of een Sony Alpha A200/A300/A350 met 18-70 e.d.) en verder geen betrekking heeft op accesoires of objectieven. Ik zag in de MM namelijk alleen de korting vermeld staan bij bovengenoemde en niet bij objectieven.

@Wijnands: sorry, maar ik heb niet gekeken naar een D300 body. Dus ik heb geen idee wat ze daar voor vragen. Daarentegen zou ik 't wel kunnen beredeneren ;) Immers, ik betaal nu 652 voor een D90. Als je dat x1,19 doet kom je uit op 775,96 euro. Das grofweg wat de webshops in de pricewatch ervoor vragen. Althans, Foto Konijnenberg, Kamera Express, Foka en Digital Street zitten allemaal rondom dat bedrag. Nu eens zien wat zij ongeveer hanteren voor een D300 body... 1199/1179 euro ong. Dus dan schat ik (lees: schatting) dat MM Rotterdam voor de D300 body: ong. 1000 t/m 1010 euro vragen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:03
Joosie200 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:11:
[...]

Zo zullen ze het ongetwijfeld hebben ingecalculeerd ja, want tja "Je bent toch niet gek" nee, klopt, zij ook niet. Maar goed los van dat kan het mij niet interesseren hoe de MM mijn korting terug verdiend ik heb de D90 voor een bedrag te pakken dat ik deze maand nog kon missen dus mission accomplished ;)

Verder heb ik ook de indruk dat het puur gaat om losse fototoestellen of kit's (zoals een 450D/1000D met 18-55 IS of een Sony Alpha A200/A300/A350 met 18-70 e.d.) en verder geen betrekking heeft op accesoires of objectieven. Ik zag in de MM namelijk alleen de korting vermeld staan bij bovengenoemde en niet bij objectieven.

@Wijnands: sorry, maar ik heb niet gekeken naar een D300 body. Dus ik heb geen idee wat ze daar voor vragen. Daarentegen zou ik 't wel kunnen beredeneren ;) Immers, ik betaal nu 652 voor een D90. Als je dat x1,19 doet kom je uit op 775,96 euro. Das grofweg wat de webshops in de pricewatch ervoor vragen. Althans, Foto Konijnenberg, Kamera Express, Foka en Digital Street zitten allemaal rondom dat bedrag. Nu eens zien wat zij ongeveer hanteren voor een D300 body... 1199/1179 euro ong. Dus dan schat ik (lees: schatting) dat MM Rotterdam voor de D300 body: ong. 1000 t/m 1010 euro vragen vandaag.
Sorry was ook niet om je mooie aankoop af te zeiken ofzo hoor, had ff wat subtieler gekunt misschien.

Heb je toevallig gezien of het ook bijv op tassen enzo geld?? Anders wil ik vanavond even in arnhem gaan kijken voor simpele tas ter aanvulling van me tamrac rugzak 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Het geldt *alleen* voor bodies en body kits (stond hierboven ook al ergens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een blije eigenaar van de eos 450D icl. kit *;

MM in Arnhem voor €466.

Hadden er een hoop liggen en het was er gelukkig nog heerlijk rustig :)

* verwacht veel test/showcases op het forum. Met dank aan de MM!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:33:

* verwacht veel test/showcases op het forum. Met dank aan de MM!
Gefeliciteerd! Maar het belangrijkste is en blijft toch altijd de fotograaf & niet de gear! Verwacht niet dat je opeens veel betere foto's gaat schieten met een nieuwe camera :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-04 07:03
Zijn er ook mensen die weten wat een 40D of 50D kosten bij de MM (in bijvoorbeeld Arnhem)?

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Bij MM Eindhoven is nu ook de 5DmkII kit weg.

Ik had hem voor 2688,-

De aanschaf was ik pas in de lente van plan, maar ook vanwege tendens tot stijgende prijzen, nu toch maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Met kit hoop ik dat je dan wel de 5D MkII + 24-105 (of 24-70) bedoeld? :P Zo ja, dan is dat ook geen gekke prijs, dik €120 goedkoper dan de goedkoopste shop in de Pricewatch.

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 28-01-2009 14:16 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
Hahn schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:15:
Met kit hoop ik dat je dan wel de 5D MkII + 24-105 (of 24-70) bedoeld? :P Zo ja, dan is dat ook geen gekke prijs, dik €120 goedkoper dan de goedkoopste shop in de Pricewatch.
Ja, met de 24-105 :)

Inderdaad een stuk goedkoper. Bovendien is de MM is op kruipafstand van mijn werk voor evt. garantiekwesties, net iets makkelijker dan bij een webshop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Feli!
Had ik gelijk dat het ook de adviesprijs was min de BTW?
En geluk dat ze de kit nog hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Hier ook overgelopen naar de dark side van veels te dure DSLR's en lenzen. :P

Canon 450D kit voor €436,12
Sandisk Ultra II SDHC 8GB €25,99

Bij MM Alexandrium. Er lagen er om 15u nog een stuk of 5. Naar andere modellen niet gekeken.

[ Voor 26% gewijzigd door Atomsk op 28-01-2009 16:09 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laptom
  • Laatst online: 03-09 17:38
Kom net van MM Eindhoven en daar staan er nog genoeg (15:00). Idd e466,- voor de kit.

Ik heb er overigens wel een Sandisk Extreme III 4Gb voor e38,- bij gekocht.. Beetje duur en overkill achteraf, maar ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MM Den Haag (geopend tot 21.00 uur)
Canon 450D Kit 18-55IS € 436,12
Nikon D60 Kit 18-55IIED € 335
Nikon D90 Kit 18-105VR € 805,85

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2009 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:53
Als je al die aankopen zo ziet dan zou je niet zeggen dat het slecht met de economie gaat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
Tom schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:29:
Feli!
Had ik gelijk dat het ook de adviesprijs was min de BTW?
En geluk dat ze de kit nog hadden :)
Zelfs nog iets minder. :)

Als je trouwens zag wat er omstreeks lunchtijd al verkocht was, dan zal MM Ehv vandaag een heel fijne omzet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdekker
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
In MM Ede betaalde ik vanmorgen (ondanks de 19% eraf) ruim 100 euro meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Desondanks veel plezier met de camera, k'ga de mijne vanavond uitpakken.
Advies: vorige pagina van dit topic niet nog verder terug lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
de 450d + 18-55 lens is bij de MM 450 en een beetje en zijn nu nog op voorraad vernam ik net via de telefoon van een kameraad die d'r 1 voor me meeneemt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J3roen schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 14:05:
[...]

Gefeliciteerd! Maar het belangrijkste is en blijft toch altijd de fotograaf & niet de gear! Verwacht niet dat je opeens veel betere foto's gaat schieten met een nieuwe camera :)
Dank dank!

Helemaal met je opmerking eens al moet ik zeggen dat ik nu al een stuk betere foto's maak als met mn telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:41:
[...]

Dank dank!

Helemaal met je opmerking eens al moet ik zeggen dat ik nu al een stuk betere foto's maak als met mn telefoon :P
Hangt er vanaf wat jouw definitie van een betere foto is. Misschien schoot je compositioneel en inhoudelijk wel veel betere foto's met jouw mobiel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeeuw
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 02:20

Zeeuw

5.6

We hadden bij MM Eindhoven wel een meeting kunnen houden ;)

Read the badge, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Naar aanleiding van de post van J3roen vanmiddag nog maar even naar de MM Amsterdam Arena gereden en de 5D Mark II besteld, voor 1931,85 Euro. 50% aanbetaald. Verwachte levertijd: 3 weken, er is een wachtlijst van bijna 10 personen. Maar voor zo'n prijs wacht ik wel even af! :*)

Update: vergeet ik helemaal J3roen te bedanken voor de tip... bij deze dus bedankt, J3roen! :)

[ Voor 16% gewijzigd door BamSlam_ op 28-01-2009 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Atomsk schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:05:
Hier ook overgelopen naar de dark side van veels te dure DSLR's en lenzen. :P

Canon 450D kit voor €436,12
Sandisk Ultra II SDHC 8GB €25,99

Bij MM Alexandrium. Er lagen er om 15u nog een stuk of 5. Naar andere modellen niet gekeken.
Same here. Wel bij MM Den Haag, er lagen nog heel wat kitjes. Helaas was de kit met twee lenzen niet op voorraad. Die kon wel besteld worden voor een prijs van 627,- o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 09:28
MM Den Haag levert de 40D Body standaard voor €699, €587 met korting.
Rotterdam Centrum heeft hem standaard voor €625, nu voor €525. Beiden moeten besteld worden, de verkoopster wist niet of Canon hem op voorraad had, als dat zo is is hij er over 2 weken, anders 3-4 weken.
Ben ik nog vergeten te vragen of ze in DH met die prijs van R'dam meegaan |:(

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

BamSlam_ schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:00:
Naar aanleiding van de post van J3roen vanmiddag nog maar even naar de MM Amsterdam Arena gereden en de 5D Mark II besteld, voor 1931,85 Euro. 50% aanbetaald. Verwachte levertijd: 3 weken, er is een wachtlijst van bijna 10 personen. Maar voor zo'n prijs wacht ik wel even af! :*)

Update: vergeet ik helemaal J3roen te bedanken voor de tip... bij deze dus bedankt, J3roen! :)
Graag gedaan en gefeliciteerd :) Ik moest 100% aanbetalen; zal wel per verkoper verschillen.
Ik laat wel even weten wanneer ik de mijne heb ontvangen, ik sta nummer 1 op de lijst als het
goed is en die vriend van mij 2de (We waren er om 08:45 :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jatmoos
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-06-2024
MM Rdam centrum vanmiddag 16:00 uur, alle sony @'s uitverkocht. Toch een @300k kit besteld voor 368,=
Ben er blij mee, het was echt retedruk daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Herrick schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 16:10:
Als je al die aankopen zo ziet dan zou je niet zeggen dat het slecht met de economie gaat :P
Nou ik vermoed dat de Mediamarkt heel weinig winst maakt, eerder verlies op de camera's. Toen een verkoper voor mij in het systeem ging kijken knipperde er iets dat ze onder de marge zaten. Waarschijnlijk moeten ze het nu van tasjes/verzekeringen/geheugenkaartjes/objectieven en andere impulsaankopen hebben nu je er toch bent. Ik weet niet of er hier ook MM verkopers in het topic zitten? :P

你还记得吗 记忆的炎夏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:56
De MediaMarkt in Nederland lijkt duizend maal aantrekkelijker dan die in België. Hier zit er ook een verschil in prijzen tussen de filialen (net zoals in Nederland) maar meestal zijn het woekerprijzen. Ook acties zoals de afgelopen actie bij jullie zien we hier niet (ja de 'Dolgekke dagen' met iedere dag korting op een bepaald merk maar dan is het nog steeds duur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inge801 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 22:17:
[...]

Nou ik vermoed dat de Mediamarkt heel weinig winst maakt, eerder verlies op de camera's. Toen een verkoper voor mij in het systeem ging kijken knipperde er iets dat ze onder de marge zaten. Waarschijnlijk moeten ze het nu van tasjes/verzekeringen/geheugenkaartjes/objectieven en andere impulsaankopen hebben nu je er toch bent. Ik weet niet of er hier ook MM verkopers in het topic zitten? :P
Hoogstwaarschijnlijk is het inderdaad zo. Net zoals bij bv. de Playstation 3. Op elke PS3 heeft Sony verlies (ik dacht iets van een $50). Winst halen ze "slechts" uit accessoires, games en dergelijke. Waarschijnlijk is het bij een dSLR fabrikanten het zelfde.

Ben totaal nergens zeker van, dus mocht ik fout zitten, roep maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Kuipers
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-09 16:52
Ben vandaag bij MM Eindhoven geweest voor een Canon SX1 IS, en afgezien van dat ie uitverkocht was, kost is nog altijd een kleine 500 euro. Das nog veel te duur. Ben direct weer gegaan, teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -j-k-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-08 09:28
De verkoopster die ik sprak zei dat de "inkoopprijs" die de verkopers in de winkel op hun scherm te zien krijgen de echte inkoopprijs is, vermeerderd met 7% marge voor het hoofdkantoor. Van mijn nu net bestelde 40D zag ik dat die inkoopprijs op het scherm ergens in de 700 zat, dus als het klopt wat ze zegt dan verkopen ze nu inderdaad met verlies.
Voor de MM heeft een dergelijke actie natuurlijk wel de voordelen dat mensen in het vervolg sneller je winkel weten te vinden (en weer afdruipen als ze geen verkoper kunnen spreken :P ) en dat ze heel groot kunnen inkopen voor eventjes, waardoor ze misschien een of andere bonus kunnen opstrijken.

Vimeo, YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pennu
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-06 13:25
@ Inge801
FWIW: Een kameraad werkte ooit bij MediaMarkt in België. Ik ging daar wel eens "op bezoek" en zag eens een Sony p&s camera die me verdacht goedkoop leek. Dus ik vroeg of hij eens even op zijn computer kon kijken wat de deal was met de betreffende camera. "Oh, die wordt onder de (inkoop)prijs verkocht." Dus.

Verder ben ik zojuist (tevergeefs) in MM Eindhoven geweest voor een D90 kit en de verkoopster gaf een levertijd van "misschien wel 2 maanden" aan. Bweuh. :/

Ripped and sweet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
J3roen schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 18:23:
[...]
Ik laat wel even weten wanneer ik de mijne heb ontvangen, ik sta nummer 1 op de lijst als het
goed is en die vriend van mij 2de (We waren er om 08:45 :))
Graag, dan heb ik enigzins een idee wanneer de mijne geleverd gaat worden. De verkoper vertelde me dat er een paar per week binnen druppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J3roen
  • Niet online

J3roen

Intentionally left blank

BamSlam_ schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:26:
[...]

Graag, dan heb ik enigzins een idee wanneer de mijne geleverd gaat worden. De verkoper vertelde me dat er een paar per week binnen druppelen.
Toch apart, mijn verkoper had het erover dat de laatste levering 6 weken geleden was en dat het er slechts 1 was :) Laten we hopen dat jouw verkoper gelijk had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
J3roen schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 08:56:
[...]
Toch apart, mijn verkoper had het erover dat de laatste levering 6 weken geleden was en dat het er slechts 1 was :) Laten we hopen dat jouw verkoper gelijk had :P
Dat is inderdaad bizar. Enfin, duimen maar. Ook grappig is dat zaken als Cameranu.nl en Cameratools.nl de camera al weken constant op voorraad hebben. Voor de adviesprijs, dat wel. Ik vraag me af wat voor beleid Canon heeft bij levering aan de verschillende winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

gister ook even naar de MM in maastricht geweest. ik dacht zo'n mooie batterijgrip zou hierdoor toch ook eens in de aanbieding zijn, maar helaas :)

Een collega van me was gisteravond om 21:45 nog gegaan, en zich een Canon 450D+18-55IS lens gescoord voor 436 euro. Ze hadden echt nog veel hoor. Voor zover ik weet was alleen de Nikon D90+18-105 lens niet meer daar (kon uiteraard wel besteld worden).

Ook waren gisteren veel telefoonhandsets (vaste telefonie) ook zonder btw nog en ook heel veel televisies waar die stickers opplakten.....Er liep zelfs iemand van Canon zelf rond in de mediamarkt om iedereen te adviseren enzo.

Ik had wel gezegd dat ik het jammer vond dat hun folder zo onduidelijk was. Ze hadden erop moeten zetten: m.u.v. losse objectieven en andere accesoires.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 14-09 01:12
Dat er iemand van Canon rondliep om te adviseren was niet alleen vanwege de actie hoor ;) Er lopen bij ons ook wel eens mensen van Philips, Casio, etc rond, ook als er geen acties zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
CashMoney schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 00:25:
[...]

Ah, die had ik gemist. Blijft wel een goede prijs voor deze backpack... is nergens zo goedkoop, zelfs niet in de States.
Hoe bevalt jou deze tas? Of zou je dat anders in Centraal Fototas Topic - Deeltje 3 kunnen posten? Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy Dendro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 11:36
Dit soort vragen zijn niet de bedoeling :)

[ Voor 87% gewijzigd door ThunderNet op 01-02-2009 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

heb er nog wel eentje

[ Voor 54% gewijzigd door ThunderNet op 03-02-2009 18:58 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:14

sapphire

Die-hard pruts0r

Voor de liefhebber in regio katwijk...
Combi Kruyt ruimt z'n tamron lenzen schijnbaar op. Dus als iemand nog een goedkoop telelensje zoekt....de 70-300 is 99 euro. Verder is de 18-200 ongeveer even duur als in de PW en de 90mm macro 349 euro.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:39

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

540ez voor strobist, gewoon meteen mailen, dan ben je het bieden prob wel voor en kan je hem voor 50 euro ofzo ophalen?
fijne flitser voor strobist.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-08 19:50

InSanex

serenity now!

Ik heb vandaag nog voor € 425 een D80 body besteld bij ring foto Semeins in Tiel.
Twijfelde nog over de D90, maar voor dit verschil eerst maar eens de D80 onder de knie krijgen :)

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er toevallig niemand een leuke aanbieding voor Lexar's UDMA CF kaartjes?

Hier zijn ze énorm goedkoop maar ze verzenden helaas niet naar België.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2009 @ 19:12:
Heeft er toevallig niemand een leuke aanbieding voor Lexar's UDMA CF kaartjes?

Hier zijn ze énorm goedkoop maar ze verzenden helaas niet naar België.
Als je "Belgium" invult bij "destination", zie je dat er zo'n 40 dollar aan verzendkosten bijkomt, dus ik neem aan dat ze wel leveren. Ik heb overigens niet geprobeerd hoe je die 60 dollar korting kan krijgen. Misschien zijn de verzendkosten gerelateerd aan de waarde van de zending, zodat de uiteindelijke verzendkosten lager kunnen uitpakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die korting is zoals een cashback actie, je moet een formuliertje invullen met het serienummer (of iets dergelijk) en dan $60 terug krijgen. Nu ik er aan denk zal die actie hoogstwaarschijnlijk ook enkel gelden binnen de VS, aangezien er op dat formulier (op de site te vinden) geen vakje aanwezig is om je land in te vullen. (Daarom nam ik ook aan dat ze niet verzenden naar het "buitenland")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Zit te kijken naar een 450D.
Las in dit topic dat deze in januari in de aanbieding is geweest.
Echter zijn ze nu weer 499 bij de Saturn en Mediamarkt.
Iemand een idee waar ze nog scherper zijn geprijst?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 13:35
Laagste in pricewatch is 514 voor een kit.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-09 15:12

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Thanks Wijands.
Daar had ik idd al gekeken.
Las in dit topic dat bepaalde gebruikers hem voor 430 euro hadden opgepikt.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was een actie van MM gedurende een paar dagen. Hierbij kreeg je op het hele assortiment bijna 16% korting. Die actie is allang afgelopen en je zult het dus moeten doen met de huidige prijzen. Ik geloof niet dat MM ooit twee keer in 1 jaar een dergelijke actie op fotocamera's heeft gehouden, dus of je zult moeten wachten tot 2010 of je zult het moeten doen met de huidige prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Wat maar weer 's 't bestaansrecht van dit topic aantoont. Ik denk dat je, voor de 450d, het beste kunt afwachten of er nog een cashback komt en of er gestunt gaat worden door een van de grote dozenschuivers. In het ergste geval wordt dat pas tegen vaderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
Overigens gaan er geruchten (en ja, ik weet het, het blijven geruchten) dat er op de PMA 2009 (die binnenkort is dacht ik) de 500D gaat introduceren.. Ik geloof er echter niks van, maar je zou nog even kunnen wachten.

Oja, de bron

[ Voor 16% gewijzigd door RobbieB op 16-02-2009 15:08 . Reden: Bron toegevoegd. ]

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashcat
  • Laatst online: 03-09 02:53
Harmen schreef op maandag 16 februari 2009 @ 09:45:
Zit te kijken naar een 450D.
Las in dit topic dat deze in januari in de aanbieding is geweest.
Echter zijn ze nu weer 499 bij de Saturn en Mediamarkt.
Iemand een idee waar ze nog scherper zijn geprijst?
Bij de BCC met de laagste prijsgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:11
Leuk toestelletje (waterdicht en shockproof) voor erbij. 'Olympus mju850 SW' bij MM Amsterdam Arena voor 149 euro. Laagste in de pricewatch 167 euro

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-09 21:51

rGz

Gisteren voor €49,90 een BG-E3 voor onder m'n Eos 400D gekocht, bevalt goed en de prijs is in ieder geval lekker :D

Gekocht bij Dixons in Eindhoven (Demer 26) weet echter niet of ze er nog meer hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivecar
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-01 19:40
rGz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:38:
Gisteren voor €49,90 een BG-E3 voor onder m'n Eos 400D gekocht, bevalt goed en de prijs is in ieder geval lekker :D

Gekocht bij Dixons in Eindhoven (Demer 26) weet echter niet of ze er nog meer hadden...
Paar weken terug wist ik dat ze bij Dixons deze prijs hanteerde.
Echter toen waren ze overal (ook in Eindhoven) uitverkocht. Blijkbaar hebben ze er extra ontvangen of teruggehad.

Intel P4D-2800@2800, Asus P4P800-SE, 1024MB Corsair, Asus v9999/TD, Maxtor DiamondMax 10 250GB, Western Digital 600BB 60GB, Pioneer DVDR, HP 9150, Soundblaster Audigy. + Toshiba E400......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de mediamarkt een DSC-W130 voor 99 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 11:15
rGz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 15:38:

Je blijkt de aller- allerlaatste gehad te hebben. Helaas :'(

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
ohw die wil ik ook wel hebben voor mijn 350d. Is ie echt overal weg, anders kijk ik hier in nijmegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riezebosch
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 11:15
steppert schreef op vrijdag 20 februari 2009 @ 15:12:
ohw die wil ik ook wel hebben voor mijn 350d. Is ie echt overal weg, anders kijk ik hier in nijmegen
Ik heb Dixons in Veenendaal en Eindhoven gebeld, en de laatste wist zo goed als zeker dat zij hem nergens meer hadden. Hij zal elders nog wel te krijgen zijn, maar dan waarschijnlijk niet voor 49,90.

Canon EOS 400D + 18-55mm F3.5-5.6 + 50mm F1.8 II + 24-105 F4L + 430EX Speedlite + Crumpler Pretty Boy Back Pack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij mij waren ze zo'n 2 maand geleden zo aardig om een bg-e3 van een ander filiaal te laten komen voor 49eu,
wie weet is er ergens nog wel voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
ahh zo lang was ie al in de aanbieding, jammer dat ik het niet wist. Maar ja in nijmegen hebben ze hem inderdaad niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:21

Praetextatus

the dutch_paki

Bij saturn, 50 euro korting op elke 250 euro die je uitgeeft.
De 450d kit wordt dan 519,- voor 419,-
De overige kortingen waren niet helemaal niet noemenswaardig. De d80 onder andere was zelfs duurder na korting!

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Voor mensen met een "buitenhuis" in Duitsland, Pixmania heeft op nog 2 dagen een 5% kortingsactie lopen (en Duitse prijzen liggen schijnbaar in het algemeen wat onder de Nederlandse), waardoor een camera als de panasonic FZ28 €238 ipv hier tenminste €268 kost, of de LX3 €346 ipv €380.

(Je moet wel een Duits leveradres hebben want anders weigeren ze natuurlijk aan "buitenlanders" te verkopen.. Nogal wrang, gezien het feit dat de camera's precies hetzelfde zijn als de camera's die ze via pixmania.nl verkopen, en ze allemaal vanuit frankrijk worden verzonden, maar om een of andere reden is dit legaal, ipv concurrentievervalsing (en gezien de vrijhandelswetgeving binnen de EU)).

[ Voor 42% gewijzigd door foppe-jan op 24-02-2009 17:52 ]

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Praetextatus schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 16:18:
De overige kortingen waren niet helemaal niet noemenswaardig. De d80 onder andere was zelfs duurder na korting!
da's wel een leuke actie zeg, kan iemand mij vertellen of ze bij Saturn (Rotterdam) een degelijke objectieven collectie hebben?

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Gewoon een moeilijke manier om te zeggen dat je 20% korting geeft dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJayV
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Tom schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:31:
[...]

Gewoon een moeilijke manier om te zeggen dat je 20% korting geeft dus 8)7
Voor een camera van 200eu betaal je 200eu en voor een camera van 250 ook ;)

[ Voor 6% gewijzigd door DeeJayV op 24-02-2009 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Iemand toevallig bij de Saturn in Groningen wezen kijken om een 450D? zo ja hebben ze deze en wat kost ie?

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
Bij KE is de EF-S 17-85 nu 258 euro. Niet eens een aanbieding volgens de site.. Goedkoopste daarna is 299 dus best cheap als je het mij vraagt..

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor welke saturn winkel geld dit?? in belgie? en hoe lang nog?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Laatst online: 23:27
Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:05:
[...]

alvast bedankt!
Is te bekijken op saturn.nl.
Lijkt me overigens dat het voor elke saturn winkel geldt.

Wel hele interessante actie om eerlijk te zijn. Hij kost nu met kitlens minder dan een body only in de PW.

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Laatst online: 11-09 17:10
RobbieB:
Bij KE is de EF-S 17-85 nu 258 euro. Niet eens een aanbieding volgens de site.. Goedkoopste daarna is 299 dus best cheap als je het mij vraagt..
Dat is ook een reden waarom ik deze heb verkozen boven de standaard 18-55 kitlens bij mijn 450D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij MM crucqius €444 voor een 450D met standard lens, dat lijkt me niet duur?
enige nadeel, ik wil die kitlens niet maar ja, di is nauwelijsk duurder dan alleen de body kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Verwijderd schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 22:05:
[...]

alvast bedankt!
Dit was in Hoofddorp. in belgie zou ik eigenlijk niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus

Praetextatus

the dutch_paki

Terryb47 schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:16:
[...]

da's wel een leuke actie zeg, kan iemand mij vertellen of ze bij Saturn (Rotterdam) een degelijke objectieven collectie hebben?
Yup dat kan ik wel en nee dat hebben ze niet. :) Eerlijkheids derhalve zeg ik er wel bij dat ze de prijzen ook hier omhoog hebben gegooid voordat ze kortingen hebben verrekend. Dus enkele dingen zijn goedkoper (hier en daar een kleine lcd schermpje, cameraatje) Voor de rest is het niet echt goedkoop.

• Wijnands
Saturn Hoofddorp, D40x met kitlens, 299

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
Iemand al een D300 bij de Saturn gezien? En zoja, tegen welke prijs? Anders zelf maar ff langshobbelen 1 dezer dagen.

aka pluim003

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Mijn ervaring met MM/Saturn (zelfde winkel!!!) is dat je er geen fotospullen moet kopen tenzij het in de aanbieding is en dus veel goedkoper is. Hun "gewone" prijzen zijn vaak erg hoog, hoger dan bijvoorbeel KE of konijnenberg waar je ook kunt langshobbelen.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Met Mobyrick.

Alleen als je zeker weet wat je wilt hebben, de prijs echt heel er veel lager is en verder geen service verwacht, is de MM een goede keuze. Voor de rest zou ik gewoon altijd naar een gespecialiseerde fotowinkel gaan, ookal ligt die stukken verder weg dan de MM.

Daarnaast, de MM is met instapgear voor de beginnende consument vaak aan het stunten, ik verwacht niet dat ze pallets D300's inkopen om ze als stunt te verkopen.

De clou: pricewatch checken, lokale fotoboer checken en de grote webwinkels (denk aan konijn, cameranu, KE), beste prijs uitkiezen en daar heen rijden.

• Wijnands
DikkieDick schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:25:
Iemand al een D300 bij de Saturn gezien? En zoja, tegen welke prijs? Anders zelf maar ff langshobbelen 1 dezer dagen.
1369 uit m'n hoofd. Bijna net zoveel als die optimisten hopen te vangen voor een S5 8)7

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Volgens mij houden ze die prijzen kunstmatig zo hoog zodat zodra die modellen uit het aanbod gaan, de medewerkers die dingen kunnen verloten onder zichzelf :X

• DikkieDick
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09 10:01
Wijnands schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 16:51:
[...]

1369 uit m'n hoofd. Bijna net zoveel als die optimisten hopen te vangen voor een S5 8)7
Hmmm... zou 250 afgaan dan en dan zit ie op 1119.

aka pluim003

• Wijnands
En da's interessant maar niet spectaculair. Vorig jaar was er trouwens een cashback in maart als ik me goed herinner.

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Mobyrick schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:44:
Mijn ervaring met MM/Saturn (zelfde winkel!!!)
Ze hebben wel andere aanbiedingen, laatst stond de zelfde tv in de MM en de Saturn folder voor meer dan 80 euro verschil (in het voordeel van de MM)

Verwijderd

Mobyrick schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 12:44:
Mijn ervaring met MM/Saturn (zelfde winkel!!!) is dat je er geen fotospullen moet kopen tenzij het in de aanbieding is en dus veel goedkoper is. Hun "gewone" prijzen zijn vaak erg hoog, hoger dan bijvoorbeel KE of konijnenberg waar je ook kunt langshobbelen.
Het interesseert mij geen biet waar je je fotospullen koopt, maar om te stellen dat FK bereikbaar is vind ik wat ver gaan. Vanuit de randstad is die echt alleen bereikbaar als je de spullen heel hard nodig hebt of als je leaserijder bent en tijd teveel hebt. ;)

Daarnaast heb ik de indruk dat MM/ Saturn afhankelijk is van de locatie. R'dam is altijd even scherp als KE en Foka, dus hoge prijzen heb je hier geen last van.

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:16:
Het interesseert mij geen biet waar je je fotospullen koopt, maar om te stellen dat FK bereikbaar is vind ik wat ver gaan. Vanuit de randstad is die echt alleen bereikbaar als je de spullen heel hard nodig hebt of als je leaserijder bent en tijd teveel hebt. ;)
Hij heeft het over FE OF KE misschien? Als je te ver van KE woont/werkt, ligt 1 van de 2 FK-vestigingen waarschijnlijk binnen je bereik en omgekeerd. FK is trouwens, per e-mail/telefoon prima bereikbaar (iets beter dan KE is mijn ervaring) en ze versturen ook lekker snel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 23:16:

Daarnaast heb ik de indruk dat MM/ Saturn afhankelijk is van de locatie. R'dam is altijd even scherp als KE en Foka, dus hoge prijzen heb je hier geen last van.
Is ook zo, aanbiedingen in de folders zijn ook anders. Rotterdam probeert KE en Foka bij te houden qua prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn89
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 07:56
Wijnands schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 11:09:
Saturn Hoofddorp, D40x met kitlens, 299
Het is helaas een d40 en geen d40x als je naar de specificaties kijkt.
Of-topic; Is zo'n nikon-tas wat die ze erbij doen?
http://www.saturn.nl/aanbiedingen/store_flash/179/index.php3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
Of de specs kloppen niet, weet je nooit met die zaken. Sowiso is het een goede prijs.

Pagina: 1 ... 17 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Topic is wel bedoeld om gevonden aanbiedingen mee te delen.
Het topic is niet bedoeld voor: "waar is nu een aanbieding voor artikel X" of "X is 499 bij MM, ergens anders nog goedkoper?"

Mocht je verder willen praten over de voor&nadelen van de verschillende camera's/objectieven/andere meuk die in de aanbieding zijn, doe dat dan niet hier, maar in de daarvoor bestemde topics.