Heb een mail naar je gestuurd.GroteBozewolf schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 13:21:
[...]
heb je voordat je hebt geupdate wel echt heel je UZG folder weggegooid en daarna de nieuwe erop gezet? Dat moet sowieso. Verder ben ik toch wel benieuwd naar de uzg.log file. Kan je mij die sturen?
Nogmaals, ook uit de logfile lijkt het erop dat je je folder van UZG niet hebt gedelete. Hij gebruikt de PMIII folder, maar zou de Default moeten gebruiken.......Dus check dat even.
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
Anoniem: 209522
Hmm, had m zeker wel helemaal gedelete. Nu heb ik de PMIII map gewist in de skins map en hij werkt weer. Heel erg bedankt, kan ik eindelijk gaan genieten van je geweldige script! 

Mooi dat het weer werkt. Geniet ervan!Anoniem: 209522 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 11:17:
Hmm, had m zeker wel helemaal gedelete. Nu heb ik de PMIII map gewist in de skins map en hij werkt weer. Heel erg bedankt, kan ik eindelijk gaan genieten van je geweldige script!
Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.
GroteBozeWolf, ik wil ook even mijn complimenten geven over jouw fantastische script! Wij maken er thuis met plezier gebruik van.
Groet,
Mark.
Groet,
Mark.
Bigfoot87 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 09:48:
[...]
Dit probleem is opgelost in XBMC rev.-9513 (dd.-06-07-2007)
Ok, ben er achter gekomen dat het een bug is in XMBC, wordt nu aan gewerkt
quote:
Bigfoot87 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:30:
[...]
Ik zit nog met een klein probleempje, ik wil een locale RSS feed (dus op de harde schijf van de Xbox) laten weergeven in plaats van een RSS feed van het internet.
Dit is gelukt, alleen wil ik de feed ook zien als ik geen internetverbinding heb.
Heeft iemand enig idee waar ik die 'controle' van het wel of niet hebben van een internetverbinding kan uitschakelen?
Dit probleem is opgelost in XBMC rev.-9513 (dd. 06-07-2007)
Bigfoot87 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:30:
[...]
Ik zit nog met een klein probleempje, ik wil een locale RSS feed (dus op de harde schijf van de Xbox) laten weergeven in plaats van een RSS feed van het internet.
Dit is gelukt, alleen wil ik de feed ook zien als ik geen internetverbinding heb.
Heeft iemand enig idee waar ik die 'controle' van het wel of niet hebben van een internetverbinding kan uitschakelen?
Jep, ik had een topic lopen op het XBMC forum dus wist er al vanbird42 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:08:

Heeft iemand een url naar de changelog voor mij? Ik ben hem kwijt...
[Voor 42% gewijzigd door Bigfoot87 op 06-07-2007 15:22]
Thnx, maar ik zoek eigenlijk de actuele changelog van de svn.
Dus ook met de veranderingen van vandaag.

Ik gebruik altijd deze RSS Feed: http://feeds.feedburner.com/xbmc_changelog_full?format=xmlBigfoot87 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:23:
[...]
Thnx, maar ik zoek eigenlijk de actuele changelog van de svn.
Dus ook met de veranderingen van vandaag.
Dat was degene die ik zocht!GroteBozewolf schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 15:45:
[...]
Ik gebruik altijd deze RSS Feed: http://feeds.feedburner.com/xbmc_changelog_full?format=xml

Mijn dank is groot.
ik heb net geprobeerd de nieuwe versie van xbmc er op te zetten.
dus ik via ftp een backup maken van de bestaande xbmc.
Toen heb ik een game op gestart en de bestaande xmbc data verwijderd.
echter liep de xbox vast.. nu kan ik er via ftp niet meer bij om de nieuwe xbmc er op te zetten.
iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
echter liep de xbox vast.. nu kan ik er via ftp niet meer bij om de nieuwe xbmc er op te zetten.
M3 SR+ deep bleuMidnight grey/ Black /areo Bestel 19/8 restrictie 1/11 vin 11-12 aflevering 14-12
Wanneer je een game opstart heb je geen ftp verbinding meer.bokkie11 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 16:39:
ik heb net geprobeerd de nieuwe versie van xbmc er op te zetten.
Gebruik een rescue-cd om een ftpverbinding te maken en upload de nieuwe bestanden om de boel weer werkend te krijgen

Anoniem: 225514
hoi, kan iemand mij helpen ik krijg mijn harde schijf niet gelockt ik heb hem al in de xbox gedraaid maar dan doet het originele xboxmenu het niet meer .
kan iemand mij helpen de harde schijf te locken ??
Waarschijnlijk hebben een aantal mensen het al gemerkt, maar Joox.net heeft zijn layout veranderd en hierdoor werkt UZG niet meer lekker met Joox.
De overzichten worden 'vervuild' door de nieuwe items die tegenwoordig op elke Joox.net pagina staan. De fix heb ik reeds klaar staan, maar ik ga wachten met het online zetten totdat ik de laatste grote wijziging helemaal heb doorgevoerd in UZG. Dat zijn nog maar twee dingen.
Ik heb het echter heel druk dit weekend en gok dat een nieuwe UZG pas begin volgende week online komt.
De overzichten worden 'vervuild' door de nieuwe items die tegenwoordig op elke Joox.net pagina staan. De fix heb ik reeds klaar staan, maar ik ga wachten met het online zetten totdat ik de laatste grote wijziging helemaal heb doorgevoerd in UZG. Dat zijn nog maar twee dingen.
Ik heb het echter heel druk dit weekend en gok dat een nieuwe UZG pas begin volgende week online komt.
hd+lock+xbox @ google ofzo ?Anoniem: 225514 schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 18:50:
hoi, kan iemand mij helpen ik krijg mijn harde schijf niet gelockt ik heb hem al in de xbox gedraaid maar dan doet het originele xboxmenu het niet meer .
Hierbij even een blijk van waardering voor al je inspanningen. Je maakt vele mensen happy met dit script.GroteBozewolf schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 19:08:
Waarschijnlijk hebben een aantal mensen het al gemerkt, maar Joox.net heeft zijn layout veranderd en hierdoor werkt UZG niet meer lekker met Joox.

Wat zijn de twee grote wijzigingen waar je over sprak?
Edit:
Kom net deze site tegen. Een NL versie van Joox als het ware. Zou dit in te passen zijn in jouw UzG script?
[Voor 7% gewijzigd door robbydw op 07-07-2007 10:06]
Geen commentaar
Leuk om te horen hoe enthousiast iedereen is.robbydw schreef op vrijdag 06 juli 2007 @ 22:43:
[...]Hierbij even een blijk van waardering voor al je inspanningen. Je maakt vele mensen happy met dit script.
Wat zijn de twee grote wijzigingen waar je over sprak?
Edit:
Kom net deze site tegen. Een NL versie van Joox als het ware. Zou dit in te passen zijn in jouw UzG script?
Die laatste wijzigingen zijn voornamelijk code gerelateerd. Aangezien het aantal kanalen steeds groter werd moest ik soms wel op 4 plaatsen in de verschillende codefiles dezelfde bug fixen!
Dat is nu helemaal anders geworden. Elk kanaal heeft nu dezelfde basis (dat erven ze over) en voegt daar zelf af en toe nog wat aan toe. Hierdoor moest ik echter wel elk kanaal omprogrammeren. Dat is nu bijna klaar.....op 2 kanalen na.
Wat betreft divxfilms.nl: ik post nu vanaf mijn smartphone en kan dus niet echt zien of die site makkelijk of moeilijk te verwerken is. Zal er zondag eens op mijn PC naar kijken.
Anoniem: 157936
Ik ben tot half 5 bezig geweest om mijn Xbox aan de praat te krijgen met de PC.
Ik heb op de D schijf een map geshared: XBOX. Hierin staan 3 mappen:
Films, foto en MP3
Wanneer ik in XBMC invul dat ik verbinding wil maken met de server (maakt niet uit of het de naam van de PC is, of het IP adres) hij blijft de fout geven: FOUT: INVALID COMPUTERNAME
Alles staat in dezelfde groep: MSHOME. Ik maak gebruik van de laatste XBMC versie: 3CH XBMC 2007-07-01 SVN rev9489
FTP verbinding gaat perfect.
Ook netwerken op de XBOX werkt (goed script van de radio, alleen radio 3 FM werkt niet...., helemaal goed werkt het scipt van Uitzendinggemist)
Iemand een idee hoe ik dit aan de praat krijg? Heeft iemand tips die ik kan nalopen???
Of zijn er ook programma's voor de PC om die te streamen op de XBOX?
EDIT:
Nee, ik maak gebruik van windows XP.
Films, foto en MP3
Wanneer ik in XBMC invul dat ik verbinding wil maken met de server (maakt niet uit of het de naam van de PC is, of het IP adres) hij blijft de fout geven: FOUT: INVALID COMPUTERNAME
Alles staat in dezelfde groep: MSHOME. Ik maak gebruik van de laatste XBMC versie: 3CH XBMC 2007-07-01 SVN rev9489
Ook netwerken op de XBOX werkt (goed script van de radio, alleen radio 3 FM werkt niet...., helemaal goed werkt het scipt van Uitzendinggemist)
Iemand een idee hoe ik dit aan de praat krijg? Heeft iemand tips die ik kan nalopen???
EDIT:
Nee, ik maak gebruik van windows XP.
Gebruik je toevallig Windows Vista. Ik heb hier namelijk al menig XBMC'er gehoord over het feit dat deze combinatie nogal eens problemen geeft. Overigens is hier wel een oplossing voor.Anoniem: 157936 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 04:31:
Films, foto en MP3
Geen commentaar
Heb je al eens geprobeerd om handmatig je sources.xml te editen?Anoniem: 157936 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 04:31:
Films, foto en MP3
Mijn sources.xml ziet er nu zo uit:
<sources>
<myprograms>
<default></default>
</myprograms>
<video>
<default></default>
</video>
<music>
<default></default>
<bookmark>
<name>ShoutCast</name>
<path>shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml/</path>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Radio</name>
<path>F:\Music\Radio\Radio\</path>
</bookmark>
</music>
<pictures>
<default></default>
<bookmark>
<name>Pictures</name>
<path>F:\Pictures\</path>
</bookmark>
</pictures>
<files>
<default></default>
<bookmark>
<name>C Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>DVD Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>E Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>F Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Q Drive</name>
</bookmark>
</files>
</sources>
Ik heb hem gebackupt en heb hem als volgt aangepast. User en wachtwoord hoef ik op intern netwerk niet te geven, moet ik deze dan wel aangeven???
<sources>
<myprograms>
<default></default>
</myprograms>
<video>
<default></default>
</video>
<music>
<default></default>
<bookmark>
<name>ShoutCast</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Radio</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Test</name>
<path>smb://MSHOME;@172.19.3.2/XBOX/</path>
</bookmark>
</music>
<pictures>
<default></default>
<bookmark>
<name>Pictures</name>
</bookmark>
</pictures>
<files>
<default></default>
<bookmark>
<name>C Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>DVD Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>E Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>F Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Q Drive</name>
</bookmark>
</files>
</sources>
Kan iemand checken of dit zo goed is????
<sources>
<myprograms>
<default></default>
</myprograms>
<video>
<default></default>
</video>
<music>
<default></default>
<bookmark>
<name>ShoutCast</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Radio</name>
</bookmark>
</music>
<pictures>
<default></default>
<bookmark>
<name>Pictures</name>
</bookmark>
</pictures>
<files>
<default></default>
<bookmark>
<name>C Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>DVD Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>E Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>F Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Q Drive</name>
</bookmark>
</files>
</sources>
Ik heb hem gebackupt en heb hem als volgt aangepast. User en wachtwoord hoef ik op intern netwerk niet te geven, moet ik deze dan wel aangeven???
<sources>
<myprograms>
<default></default>
</myprograms>
<video>
<default></default>
</video>
<music>
<default></default>
<bookmark>
<name>ShoutCast</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Radio</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Test</name>
</bookmark>
</music>
<pictures>
<default></default>
<bookmark>
<name>Pictures</name>
</bookmark>
</pictures>
<files>
<default></default>
<bookmark>
<name>C Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>DVD Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>E Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>F Drive</name>
</bookmark>
<bookmark>
<name>Q Drive</name>
</bookmark>
</files>
</sources>
Ik weet niet of je XP home of Pro hebt, tevens snap ik hem ook niet helemaal met de werkgroepnaam/domein naam.Anoniem: 157936 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 11:42:
Mijn sources.xml ziet er nu zo uit:
<bookmark>
<name>Test</name>
</bookmark>
</sources>
Ikzelf doe altijd
smb://username:password@10.0.0.3/share
Werkt voor mij voldoende

Ik heb windows XP. Ik heb je instellingen geprobeerd, helaas zonder succes....
Bestaat er geen programma om dit te streamen naar de Xbox??
BTW:
Ik weet niet of dit legaal is maar toch wil ik het vragen:
Wat is de laatste versie van Slayer Evox? Ik heb nu 2.6 en zie staan op internet 2.7, maar deze is ook alweer oud. Ik zag in een vorig deel dat deel 3 al uit was....
Iemand een idee?
BTW:
Wat is de laatste versie van Slayer Evox? Ik heb nu 2.6 en zie staan op internet 2.7, maar deze is ook alweer oud. Ik zag in een vorig deel dat deel 3 al uit was....
Iemand een idee?
[Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 157936 op 08-07-2007 12:44]
Wat me overigens wel opvalt, is dat je een exotisch Reserved address gebruikt thuis ... misschien stomme vraag, maar zijn je subnet masks wel hetzelfde op de XP bak ( weet nog steeds niet of je home of pro hebtAnoniem: 157936 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 12:39:
Ik heb windows XP. Ik heb je instellingen geprobeerd, helaas zonder succes....
BTW:
Iemand een idee?

Exotisch in de zin van ... 95 van de 100 thuis gebruikers zitten toch op 10.X of 192.168.X netwerkjes
Slayer Evox ... geen verstand van hiero

[Voor 16% gewijzigd door LinuX-TUX op 08-07-2007 12:50]
Sorry ik gebruik windows XP Pro met SP2.
Ik heb nu de netwerkadressen veranderd in 192.168.0.0 tot en met 192.168.0.20 (DHCP toegekend)
Ik heb een heel oude versie, welke eerst nog op de HDD stond, erop gezet en als ik daar een verbinding maak met Workgroups krijg ik deze foutmelding:
NT_STATUS_OBJECT_NAME_NOT_FOUND
Iemand een idee wat dit nu weer is???
Verder zie ik in Angry IP scanner (om te kijken op welk IP de XBOX zit) staan dat hij geen hostname heeft gekregen. Klopt dit?
Ik heb nu de netwerkadressen veranderd in 192.168.0.0 tot en met 192.168.0.20 (DHCP toegekend)
Ik heb een heel oude versie, welke eerst nog op de HDD stond, erop gezet en als ik daar een verbinding maak met Workgroups krijg ik deze foutmelding:
Verder zie ik in Angry IP scanner (om te kijken op welk IP de XBOX zit) staan dat hij geen hostname heeft gekregen. Klopt dit?
[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 157936 op 08-07-2007 13:26]
Ja dat klopt, XBMC heeft geen hostname, alleen een IP (tenzij je router eigen hostnames ondersteunt). Maar over het algemeen lijkt het me onverstanding om hele oude XBMC te gebruiken. Dus wat je zou kunnen doen:Anoniem: 157936 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 13:22:
Sorry ik gebruik windows XP Pro met SP2.
- Laatste XBMC installeren
- Checken dat je kan FTP-en
- In Windows XP je Simple Filesharing uitzetten (onder Tools -> Folder Options -> View -> helemaal onderaan)
- Een nieuwe share maken en gebruikers aan de share toekennen
- Je XBMC via de sources.xml configureren om via IP te verbinden met de in de vorige stap ingestelde username/password (smb://username:password@<IP van je PC>/share)
- Kijken of het werkt
[Voor 5% gewijzigd door GroteBozewolf op 08-07-2007 13:58]
Ik kan gebruikers aan een share toevoegen, bijvoorbeeld Tom. Hoe krijg ik dan een wachtwoord hierin??
edit: GBW, bedankt voor je antwoord. Helaas krijg ik het niet voor elkaar..... Het werkt helaas niet.
edit: GBW, bedankt voor je antwoord. Helaas krijg ik het niet voor elkaar..... Het werkt helaas niet.
[Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 157936 op 08-07-2007 14:15]
Je voegt gewoon gebruikers van je PC toe en dus ook hun passwords.Anoniem: 157936 schreef op zondag 08 juli 2007 @ 14:03:
Ik kan gebruikers aan een share toevoegen, bijvoorbeeld Tom. Hoe krijg ik dan een wachtwoord hierin??
Kan je wel vanaf andere PCs op de shares van deze PC komen?
lol, kwam dit topic tegen op het XBMC forum.
Ik denk dat hij het heeft over Uitzendinggemist
"Problem with Utenzeggnist"

De dyslectica onder ons hebben UZG dus ook ontdektBigfoot87 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 09:19:
lol, kwam dit topic tegen op het XBMC forum.

[Voor 3% gewijzigd door DeOS op 09-07-2007 10:36]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Voor de duidelijkheid: Basje = GroteBozewolf. En aangezien een grote hoeveelheid mensen liever in het NL communiceert dan in het NL, heb ik hem hiernaartoe verwezen als hij liever NL communiceert. Anders beantwoord ik hem gewoon daar.DeOS schreef op maandag 09 juli 2007 @ 10:31:
[...]
De dyslectica onder ons hebben UZG dus ook ontdekt. Beetje vreemd dat er op gereageerd wordt door Basje dat hij op GoT zijn vraag kan stellen in een algemeen XBMC-topic en niet verwezen wordt naar het specifieke UZG topic die er op XBMC.com loopt. Lekkere cross-posting zo
. Maar ik zie dat hij die ondertussen ook al gevonden heeft
.
Ik heb net de koning component kabel via consoleshop gekocht: http://www.consoleshop.nl...tal-optical-av-cable.htmlSyphOn schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:35:
Nee decoder heb je niet nodig.
Tenzij je meerdere consoles hebt, zou ik gewoon de konig kopen. Deze bevalt mij in iedergeval zeer goed.
Lees anders ook de andere reviews op de site van consoleshop.nl
Ik heb hierbij echter wel last van ghosting, zoals ook hier duidelijk wordt beschreven: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=576092
Ik heb ook net een review geprobeerd te plaatsen op consoleshop.nl, waarin ik zeg dat ik last heb van ghosting, maar ik betwijfel of ze dat soort dingen graag tussen de reviews zetten.
Ik ben dus nog op zoek naar een betere component kabel, als iemand nog tips heeft dan hoor ik die graag.
Na de problemen met de verbinding, is het opgelost. Ik upload de files naar de mappen op de XBOX en laat ze vanaf daar lopen.
Andere vraag: de weersvoorspelling kan ik niet op Enschede krijgen, deze vindt hij niet. Ik kan hem alleen op Amsterdam zetten, maar das aan de andere kant van het land.
EDIT: idd Twenthe werkt!! Dank, das toch meer in de buurt!!!
Verder wil ik de ventilator aanpassen. Ik vind deze op 20% echt teveel geluid maken. Is hier ergens een handleiding voor? Of heeft iemand hier ervaringen mee???
Ook kan ik mijn XBOX alleen aanzetten wanneer ik de power 3 sec. ingedrukt hou. Wanneer ik hem kort indruk, krijg ik een foutmelding. Is dit eenvoudig op te lossen??
Verder heb ik de laatste versie van Slayers 2.7 gedownload, en deze op cdrw en op cd-r gebrand, maar de XBOX wil er niet van opstarten.
Andere vraag: de weersvoorspelling kan ik niet op Enschede krijgen, deze vindt hij niet. Ik kan hem alleen op Amsterdam zetten, maar das aan de andere kant van het land.
EDIT: idd Twenthe werkt!! Dank, das toch meer in de buurt!!!
Verder wil ik de ventilator aanpassen. Ik vind deze op 20% echt teveel geluid maken. Is hier ergens een handleiding voor? Of heeft iemand hier ervaringen mee???
Ook kan ik mijn XBOX alleen aanzetten wanneer ik de power 3 sec. ingedrukt hou. Wanneer ik hem kort indruk, krijg ik een foutmelding. Is dit eenvoudig op te lossen??
Verder heb ik de laatste versie van Slayers 2.7 gedownload, en deze op cdrw en op cd-r gebrand, maar de XBOX wil er niet van opstarten.
[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 157936 op 09-07-2007 21:45]
gewoon twenthe gebruiken die vind hij als het goed is welAnoniem: 157936 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:18:
Iemand een idee???
Vreemd ik heb een paar weken geleden dezelfde kabel gekocht en heb nog geen ghosting kunnen ontdekken. Ik heb de kabel zelfs niet eens direct aan m'n plasma TV aangesloten maar via een Denon AVR-3803 receiver (zodat ik zowel XBOX als XBOX360 aan kan sluiten; heb helaas maar 1 component-in op TV).TojnK schreef op maandag 09 juli 2007 @ 14:03:
[...]
Ik heb net de koning component kabel via consoleshop gekocht: http://www.consoleshop.nl...tal-optical-av-cable.html
Ik heb hierbij echter wel last van ghosting, zoals ook hier duidelijk wordt beschreven: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=576092
Waar valt de ghosting het meest op ?
Check het instellingenscherm eens van XBMC zou ik zeggen -> fanspeedAnoniem: 157936 schreef op maandag 09 juli 2007 @ 21:18:
Iedereen het filmpje op http://xbox-scene.com/ al gezien?
Ziet er bizar gaaf uit! Ik stap er tijdelijk voor over naar XBMC-Classic denk ik,
hoewel die skin helemaal onderaan mn favorieten lijstje staat.
Ziet er bizar gaaf uit! Ik stap er tijdelijk voor over naar XBMC-Classic denk ik,

Welk filmpje bedoel je... 'k heb op de genoemde link gekeken maar zie dus nergens een filmpje...Bigfoot87 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:01:
Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt

Het filmpje waar ze door de cd's scrollen bedoel je?Bigfoot87 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:01:
Zou dat niet gewoon een nieuwe view in xbmc zijn ipv skin-gebonden?
Nee, het zit nu alleen nog in het muziek gedeelte van de XBMC-Classic skin.Fire69 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 10:18:
[...]
Het filmpje waar ze door de cd's scrollen bedoel je?
Zou dat niet gewoon een nieuwe view in xbmc zijn ipv skin-gebonden?
Jezz_X zei dat de basic versie zo'n 357 regels aan code bevat.
Kan dus nog wel even duren voordat andere skins hier ook mee komen.
Ik heb het over dit filmpje

Het valt me vooral op bij de tekst (witte letters op een zwarte achtergrond). Ik heb nu een orginele advanced hd pack besteld via amazon.co.uk, hoop dat het daar beter mee gaat. Ik zal vanavond eens een foto posten om te laten zien hoe de ghosting er bij mij uit ziet.sverzijl schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 07:23:
[...]
Vreemd ik heb een paar weken geleden dezelfde kabel gekocht en heb nog geen ghosting kunnen ontdekken. Ik heb de kabel zelfs niet eens direct aan m'n plasma TV aangesloten maar via een Denon AVR-3803 receiver (zodat ik zowel XBOX als XBOX360 aan kan sluiten; heb helaas maar 1 component-in op TV).
Krijg net een mail met het volgende:
The XBMC project has been nominated as a finalist in these categories:
- Best Project
- Best User Support
- Best Technical Design
- Best Project for Multimedia
- Most Collaborative Project
- Best Project for Gamers *
30 juli worden de winnaars bekend gemaakt.
XBMC won vorig jaar in 2 categorieen.
Maar dat kan dit jaar beter gezien de 6 categorieen waar XBMC dit jaar voor genomineerd is.
Iedereen dus ff op XBMC stemmen behalve in de categorie "Best Project for Gamers" want daar is Team-Xbmc het zelf niet mee eens.
"Team-XBMC would love if all XBMC fans would vote for the XBMC project in all categories in which we are nominated with the exception of the "Best Project for Gamers" category, as Team-XBMC does not consider this an appropriate category for this project."
The XBMC project has been nominated as a finalist in these categories:
- Best Project
- Best User Support
- Best Technical Design
- Best Project for Multimedia
- Most Collaborative Project
- Best Project for Gamers *
30 juli worden de winnaars bekend gemaakt.
XBMC won vorig jaar in 2 categorieen.
Maar dat kan dit jaar beter gezien de 6 categorieen waar XBMC dit jaar voor genomineerd is.
Iedereen dus ff op XBMC stemmen behalve in de categorie "Best Project for Gamers" want daar is Team-Xbmc het zelf niet mee eens.
"Team-XBMC would love if all XBMC fans would vote for the XBMC project in all categories in which we are nominated with the exception of the "Best Project for Gamers" category, as Team-XBMC does not consider this an appropriate category for this project."
hoeveel nominaties heeft Uitzendinggemist in de wacht gesleept?
[Voor 54% gewijzigd door Zerveza op 10-07-2007 14:10]
Anoniem: 187990
Klopt het dat xbmc geen DVD-Audio kan afspelen?
Ik heb de DVD naar de HD van de Xbox gekopieerd en kan het niet afspelen.
XBMC heeft ook mijn vote gekregen uiteraard.
Die nieuwe "iTunes" view is echt cool! Nu hopen dat deze ook in de Vision skin komt.
Beide soorten kunnen gewoon afgespeeld worden. Als het een concert is kan het zijn dat je de "stack" optie moet inschakelen om de volledige DVD af te spelen.
Die nieuwe "iTunes" view is echt cool! Nu hopen dat deze ook in de Vision skin komt.
Wat bedoel je met audio DVD? Concert? MP3's?Anoniem: 187990 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:31:
Beide soorten kunnen gewoon afgespeeld worden. Als het een concert is kan het zijn dat je de "stack" optie moet inschakelen om de volledige DVD af te spelen.
[Voor 62% gewijzigd door Dynamix op 10-07-2007 16:40. Reden: reactie op vraag toegevoegd]
Anoniem: 187990
Het is puur een DVD-A, dat bestaat uit 3 mappen: audio_ts, data, video_ts, waar alle bestanden in de audio_ts map staat.Surineeslander schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:35:
XBMC heeft ook mijn vote gekregen uiteraard.
[...]
Wat bedoel je met audio DVD? Concert? MP3's?
Anoniem: 191095
Vraagje:
ik heb nu een Linksys Game Adapter. Met een bekabelde aansluiting geeft mijn XBOX deze info:
ip: 192.168.1.102
netmask: 255.255.255.0
standaard gateway: 192.168.1.1
DNS 192.87.36.36
Nu draai ik de setup van de game adapter en vragen ze ook een ip adres en een ip mask. Moeten deze dezelfde zijn als bovenstaande gegevens? Want dit heb ik gedaan en hij doet het nog steeds niet!! Lampje ethernet brand wel groen maar mijn XBOX maakt geen contact met de game adapter. Want bij de netwerk gegevens staat niets......het maakt ook niet uit als ik de gegevens handmatig in de XBOX zet.
Ik doe iets verkeerd maar wat
ik heb nu een Linksys Game Adapter. Met een bekabelde aansluiting geeft mijn XBOX deze info:
DNS 192.87.36.36
Nu draai ik de setup van de game adapter en vragen ze ook een ip adres en een ip mask. Moeten deze dezelfde zijn als bovenstaande gegevens? Want dit heb ik gedaan en hij doet het nog steeds niet!! Lampje ethernet brand wel groen maar mijn XBOX maakt geen contact met de game adapter. Want bij de netwerk gegevens staat niets......het maakt ook niet uit als ik de gegevens handmatig in de XBOX zet.

Probeer hem eerst eens met een PC en kijk vanuit daar verder. Een PC is iets makkelijker te troubleshooten. Hoe heb je je netwerk normaal geconfigureerd.....via DHCP? Maakt de gaming adapter wel goed verbinding met je draadloze netwerk (dit kun je als het goed is ook aflezen van de overige lampjes). Misschien trouwens verstandig om hier een apparte topic voor aan te maken aangezien dit niet veel met XBMC te maken heeft, maar puur met je linksys gaming adapter configuratie.Anoniem: 191095 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 17:50:
Vraagje:
DNS 192.87.36.36
Ik ben bang dat het inderdaad klopt....als ik dit lees tenminste.Anoniem: 187990 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:31:
[Voor 27% gewijzigd door DeOS op 10-07-2007 18:23]
Anoniem: 191095
netwerk is via DHCP geconfigureerd!DeOS schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:01:
[...]
Probeer hem eerst eens met een PC en kijk vanuit daar verder. Een PC is iets makkelijker te troubleshooten. Hoe heb je je netwerk normaal geconfigureerd.....via DHCP? Maakt de gaming adapter wel goed verbinding met je draadloze netwerk (dit kun je als het goed is ook aflezen van de overige lampjes). Misschien trouwens verstandig om hier een apparte topic voor aan te maken aangezien dit niet veel met XBMC te maken heeft, maar puur met je linksys gaming adapter configuratie.
lampje wireless-G brand niet. Ethernet en Power wel!
Het lijkt er op dat de configuratie van je draadloze netwerk op de gaming adapter niet in orde is. Lees de handleiding eens goed door en controleer of je alles goed hebt ingevuld (WEP/WPA sleutels, SSID, enz).Anoniem: 191095 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 18:46:
[...]
netwerk is via DHCP geconfigureerd!
lampje wireless-G brand niet. Ethernet en Power wel!
Mocht je er daarna nog niet uitkomen, maak dan even een nieuw topic aan. Dan word je daar verder geholpen.
Ik gebruik al een hele tijd xbmc en vroeger ook het uitzendinggemist script.
Nu wil ik dat script dus weer gebruiken maar ik krijg de streams niet op gang.
Via de t3ch updater heb ik de laatste versie van XBMC geinstalleerd (06-07-2007 oid). Alles werkt prima, streamen vanaf eigen server, streamen vanaf apple movie trailers, het weer, de tv gids. Het enige dat niet werkt is het uitzendinggemist script. Het start wel correct op, geeft de beschikbare programma's weer maar blijft hangen wanneer je een programma hebt gekozen. Je ziet dan een klein zwart schermpje en de tekst "even wachten (oid)".
Kan het zijn dat er met de laatste t3ch builds niet de juiste versie van het UZG script wordt meegeleverd? Moet ik nog extra poorten openzetten?
Nu wil ik dat script dus weer gebruiken maar ik krijg de streams niet op gang.
Via de t3ch updater heb ik de laatste versie van XBMC geinstalleerd (06-07-2007 oid). Alles werkt prima, streamen vanaf eigen server, streamen vanaf apple movie trailers, het weer, de tv gids. Het enige dat niet werkt is het uitzendinggemist script. Het start wel correct op, geeft de beschikbare programma's weer maar blijft hangen wanneer je een programma hebt gekozen. Je ziet dan een klein zwart schermpje en de tekst "even wachten (oid)".
Kan het zijn dat er met de laatste t3ch builds niet de juiste versie van het UZG script wordt meegeleverd? Moet ik nog extra poorten openzetten?
Dat script wordt niet met T3ch meegeleverd. De laatste versie kan je van de site van GroteBozeWolf downloaden.
[Voor 17% gewijzigd door Fire69 op 11-07-2007 10:50]
Ik ga me even een potje schamen en vanavond gelijk het script installeren. (Hiermee ga ik iemand zooooo blij maken)
Bij deze van mijn kant ook een bedankje aan GroteBozeWolf voor zijn inspanningen om dit script zo geweldig te maken, chapeautje af
[edit]
Het werkt nu en is nog briljanter dan voorheen

Bij deze van mijn kant ook een bedankje aan GroteBozeWolf voor zijn inspanningen om dit script zo geweldig te maken, chapeautje af

[edit]
Het werkt nu en is nog briljanter dan voorheen

[Voor 12% gewijzigd door Gijssie op 12-07-2007 09:19]
Heb je de optie "Stack" aangezet?Anoniem: 187990 schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 16:54:
[...]
Het is puur een DVD-A, dat bestaat uit 3 mappen: audio_ts, data, video_ts, waar alle bestanden in de audio_ts map staat.
DVD-Audio, moet je dvd-speler dat niet hardware-matig ondersteunen?
Nevermind, speelt blijkbaar ook niet af van op de hd...
Nevermind, speelt blijkbaar ook niet af van op de hd...
[Voor 31% gewijzigd door Fire69 op 12-07-2007 14:07]
Ik ben begonnen aan een skin (misschien een beetje NSFW):

Meer mockups:
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=612028
De bedoeling is om een stijlvolle tijdloze skin te maken zonder al te veel web2.0 invloeden. (geen zwart/glossy stuff)
Ik heb geen ervaring met het maken van xbmc skins en daarom zoek ik nog mensen die de xml-kant willen verzorgen. Ook personen die willen helpen met de graphics worden gezocht. Hoe meer input/mockups/ideeën hoe beter het uiteindelijke resultaat, denk ik zo.

Meer mockups:
De bedoeling is om een stijlvolle tijdloze skin te maken zonder al te veel web2.0 invloeden. (geen zwart/glossy stuff)
Ik heb geen ervaring met het maken van xbmc skins en daarom zoek ik nog mensen die de xml-kant willen verzorgen. Ook personen die willen helpen met de graphics worden gezocht. Hoe meer input/mockups/ideeën hoe beter het uiteindelijke resultaat, denk ik zo.
NICE!!Mantis schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:12:
Ik ben begonnen aan een skin:
[afbeelding]
Meer mockups:

Hou ons op de hoogte en als ik hem moet testen...

psssst btw Shrek the 3rd is niet van Disney
Geen commentaar
Anoniem: 13138
Ik heb een redelijk nieuwe t3ch build erop gezet. Deze is een maand oud ongeveer. Heeft iemand hier ook problemen dat hij spelletjes en programma's niet meer kan opstarten. Wat ik ook probeer alles wat ik zie als ik een spel of programma start is een zwart scherm. Ik start trouwens mijn xbox automatisch op met mediacenter. Hoe zet ik dit weer terug, zodat EVOX als eerste wordt gestart?
De xml van xbmc skins is niet moeilijk. Binnen een paar uurtjes heb je het onder de knie.Mantis schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:12:
[afbeelding]
Meer mockups:
Gaaf! =D Ik kan niet wachten op de eerste betaMantis schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:12:
[afbeelding]
Meer mockups:

Het probleem met het sharen heeft zich opgelost!! Ik heb de Slayers cd gedraaid en alles opnieuw geinstalleerd, ws. hebben de instellingen compleet door elkaar gestaan!
dank allemaal voor het meedenken!
dank allemaal voor het meedenken!
Egf fijn dat je er even bij vermeld dat 'ie een tikkie NSFW is. Zit ik hier met een schermvullende blote joop op m'n werkMantis schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:12:
[afbeelding]
Meer mockups:

Maarrrrrr, ziet er strak uit, complimenten.
Dat heet stijlvol en functioneel naakt!Schweino schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:25:
[...]
Egf fijn dat je er even bij vermeld dat 'ie een tikkie NSFW is. Zit ik hier met een schermvullende blote joop op m'n werk

Ziet er goed uit, ik begon uitgekeken te raken op mijn WindowsMediaCenter skin en wil ook wel eens wat nieuws.
Dit kan met bijvoorbeeld een slayers cd. Ik heb dit zelf ook gedaan. Als je de slayers download krijg je ook een PDF bestand met uitleg. Hier krijg je dan de uitleg om een dashboard te kiezen.Anoniem: 13138 schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 21:28:
Ik heb een redelijk nieuwe t3ch build erop gezet. Deze is een maand oud ongeveer. Heeft iemand hier ook problemen dat hij spelletjes en programma's niet meer kan opstarten. Wat ik ook probeer alles wat ik zie als ik een spel of programma start is een zwart scherm. Ik start trouwens mijn xbox automatisch op met mediacenter. Hoe zet ik dit weer terug, zodat EVOX als eerste wordt gestart?
Let er wel op, wanneer je XBOX softmodded is, is volgens mij, wanneer je de slayers draait, de softmod weg....(of dit is alleen bij een complete rebuild)
Haha sorrySchweino schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 09:25:
[...]
Egf fijn dat je er even bij vermeld dat 'ie een tikkie NSFW is. Zit ik hier met een schermvullende blote joop op m'n werk

Heb het er voor alle veiligheid even bijgezet.
wanneer ik een geripte DVD afspeel waarin de subs zijn opgenomen, hoe kan ik deze dan weergeven in XBMC als ik de DVD afspeel???
Het is dus een geripte DVD, zonder menu, dus alleen de hoofdfilm, met NL subs.
Normaal op de DVD speler is er een display waar dit ingesteld kan worden.
In vorige topics las ik in deel 3, over webradio 2. Weet iemand waar ik deze kan vinden, deze is grafisch vele malen beter dan de standaard shoutcast welke is geinstalleerd in de nieuwste versie. Link afbeelding:
http://home.quicknet.nl/q...es/XBMC/screenshot037.jpg
In vorige topics las ik in deel 3, over webradio 2. Weet iemand waar ik deze kan vinden, deze is grafisch vele malen beter dan de standaard shoutcast welke is geinstalleerd in de nieuwste versie. Link afbeelding:
http://home.quicknet.nl/q...es/XBMC/screenshot037.jpg
[Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 157936 op 13-07-2007 21:58]
Dat is niet zo heel moeilijk, je drukt tijdens het afspelen op start, kiest voor audio, of iets wat er op lijkt en dan zie je ergens onderaan de subtitle instellingen staan. Als je vervolgens kiest voor Nederlands en "deze taal als standaard instellen" (oid) zal XBMC in de toekomst automatisch de Nederlandse subs laden bij andere films. (mits ze op de DVD staan uiteraard)Anoniem: 157936 schreef op vrijdag 13 juli 2007 @ 20:15:
wanneer ik een geripte DVD afspeel waarin de subs zijn opgenomen, hoe kan ik deze dan weergeven in XBMC als ik de DVD afspeel???

sorry....ik keek DVD met de afstandsbediening. Daarmee kreeg ik het niet voor mekaar, thx!
edit:
bij sommige films pakt hij hem wel automatisch, bij andere niet....
naja.....je kunt niet alles hebben!
Iemand nog een idee waar ik Webradio2 vandaan kan toveren, of in iedergeval een mooiere shoutcast (grafischer) dan de standaard met de lijsten?
EDIT: webradio 2 is inmiddels gevonden, werkt echter wel grafisch mooi maar functionaliteit is minder...
Iemand anders nog een goed voorstel, of een geprogrammeerd iets waar mee shoutcast kan beluisterd worden?
edit:
bij sommige films pakt hij hem wel automatisch, bij andere niet....
naja.....je kunt niet alles hebben!
Iemand nog een idee waar ik Webradio2 vandaan kan toveren, of in iedergeval een mooiere shoutcast (grafischer) dan de standaard met de lijsten?
EDIT: webradio 2 is inmiddels gevonden, werkt echter wel grafisch mooi maar functionaliteit is minder...
Iemand anders nog een goed voorstel, of een geprogrammeerd iets waar mee shoutcast kan beluisterd worden?
[Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 157936 op 14-07-2007 12:15]
En ja hoor....er is weer een nieuwe Uitzendinggemist versie: v2.7.0b2.
Het is nog steeds een beta versie, omdat er sinds b1 nog een hoop is veranderd (wat code betreft). Hieronder staan de grootste changes:
Changelog Uitzendinggemist.v2.7.0b2
Graag hoor ik problemen/suggesties graag via deze thread, de UZG thread op XBMC (zie mijn site) of via de mail: uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com
PS: voor de verandering lijken alle sites (Joox en zo) online
Het is nog steeds een beta versie, omdat er sinds b1 nog een hoop is veranderd (wat code betreft). Hieronder staan de grootste changes:
Changelog Uitzendinggemist.v2.7.0b2
- Removed: Some unneccessary imports
- Added: UZG Logger class, not based on Python logging
- Added: option to log exceptions in both UZG and XBMC log
- Added: GUID for identification of cListItems
- Added: Uriopener checks if filenames are in correct xfat format now
- Fixed: Some bugs in Uriopener
- Changed: Joox indelingen gefixed
- Added: .flv detection to SBS6/PCZapper script
- Verwijder eerst je oude UZG script van je XBox (alle files, ook de skins)
- Voeg je username/password toe aan de chn_talpa.py file (zie readme.txt)
- Regelmatig krijg ik te horen dat het script kapot is of niet meer werkt. Het probleem ligt echter vaak bij de achterliggende website (uitzendinggemist.nl, joox.net, pczapper.net, kanalenkiezer.nl, rtl.nl en/of tien.tv). Check dus altijd eerst of deze nog online zijn voordat je bugs gaat reporten.
Graag hoor ik problemen/suggesties graag via deze thread, de UZG thread op XBMC (zie mijn site) of via de mail: uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com
PS: voor de verandering lijken alle sites (Joox en zo) online

[Voor 69% gewijzigd door GroteBozewolf op 14-07-2007 18:46]
werkt prima!!! as usual!!
echt helemaal perfect ga zo door!!
zit er zelfs over na te denken om mijn tvkabel abbo op te zeggen
ik kijk alles wel een dag later met jouw scriptje 

echt helemaal perfect ga zo door!!
zit er zelfs over na te denken om mijn tvkabel abbo op te zeggen

[Voor 46% gewijzigd door bartosiej op 14-07-2007 20:57]
Hoi ik wil graag deze http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asx stream via xbmc beluisteren maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb het dutch radio streams script erop gezet en deze stream in de default.py toegevoegd maar hij doet het niet als ik hem in xbmc aanklik. Mijn gevoel zegt dat het aan de .asx ligt maar weet het niet zeker kan iemand dit bevestigen en eventueel een schopje de goeie kant op?
Anoniem: 38533
ik zit met hetvolgende: ik speel diverse tv series in divx af....echter elke keer moet ik de videosettings aanpassen om het in de goede verhouding en grootte te kijken. dus mode zoom/4:3 etc.
is er een manier om bijv. per folder (met daarin alle avis) een default video settings in te stellen middels xml oid ? dan zou ik die file gewoon neer kunnen zetten en speelt hij alle files met de juiste setting.
of misschien een andere truuk ?
is er een manier om bijv. per folder (met daarin alle avis) een default video settings in te stellen middels xml oid ? dan zou ik die file gewoon neer kunnen zetten en speelt hij alle files met de juiste setting.
of misschien een andere truuk ?
Volgens mij kun je in de film settings instellen in welk formaat ie moet starten ik weet niet of je er een map preset van kunt maken.
Working on it...N0MAD schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 22:49:
Hoi ik wil graag deze http://www.fresh.fm/media/audio/FreshFM.asx stream via xbmc beluisteren maar krijg het niet voor elkaar. Ik heb het dutch radio streams script erop gezet en deze stream in de default.py toegevoegd maar hij doet het niet als ik hem in xbmc aanklik. Mijn gevoel zegt dat het aan de .asx ligt maar weet het niet zeker kan iemand dit bevestigen en eventueel een schopje de goeie kant op?
Het is trouwens een streampack, geen script.
Voor meer informatie lees de readme

Edit:
[14-07-2007] added: Fresh FM (thnx 2 N0MAD)
Done

Edit2:
Werkt nog niet zoals hij het zou moeten doen... duurt een 2 minuten voordat je geluid krijgt bij Fresh.
Ga mn best doen dat te veranderen.
[Voor 26% gewijzigd door Bigfoot87 op 15-07-2007 00:00]
Okee. Ik heb ook niet die versie die jij in je sig hebt staan maar een andere maar die gaat er nu gelijk af en die van jou erop. 
edit: Thanx for the add Bigfoot

[Voor 37% gewijzigd door N0MAD op 15-07-2007 00:49]
Als je hem nu download zou hij er toch echt moeten staan.N0MAD schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:30:
Okee. Ik heb ook niet die versie die jij in je sig hebt staan maar een andere maar die gaat er nu gelijk af en die van jou erop.
edit 2: Hij staat nog niet in de lijst Bigfoot.
Bij mij staat ie er iig wel...
Probeer anders even je opgeslagen bestanden te verwijderen onder internetopties en download hem nog een keer...
[Voor 11% gewijzigd door Bigfoot87 op 14-07-2007 23:58]
Dat was de truc idd. Eindelijk mijn favoriete radio station in de huiskamer want hier is ie niet op de kabel (niet dat ik die nu ooit nog nodig heb
). Thnx

Anoniem: 38533
hoe bedoel je dat ? dat je per bestand dat kunt instellen ? hoe doe je dat ? dat werkt op zich dan wel...al is het veeel meer werk natuurlijkN0MAD schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 23:20:
Volgens mij kun je in de film settings instellen in welk formaat ie moet starten ik weet niet of je er een map preset van kunt maken.

en als dat kan...waar slaat ie dat op ? miss kan ik dan in die file/xml de settings voor andere avis toevoegen, zonder dat ik door de hele lijst moet gaan en per file instellen.
[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 38533 op 15-07-2007 09:10]
Nee bedoel dat gewoon bij elke keer dat er een film gestart word hij in het zelfde beeld formaat opend. En dat kun je instellen onder je settings menu in xbmc.
(dus niet per bestand of map of bestands type)
(dus niet per bestand of map of bestands type)
Even een vraagje over het UZG script, ik moet toch gewoon de folder uitzendinggemist kopieren naar me scriptsfolder?
Ik heb dit namelijk gedaan, maar hij komt onder scripts niet te voorschijn.
IK heb de tech versie van 09-07 draaien met de clearitymod skin v2 uit dit forum.
ik hoop dat iemand me kan helpen
IK heb de tech versie van 09-07 draaien met de clearitymod skin v2 uit dit forum.
in de release notes staat duidelijk vermeld:Hoodlum77 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 20:46:
Even een vraagje over het UZG script, ik moet toch gewoon de folder uitzendinggemist kopieren naar me scriptsfolder?
Verwijder eerst je oude UZG script van je XBox (alle files, ook de skins)
Ik heb hem ook geinstalleerd op de nieuwste versie van XBMC, en daar werkt ie pefect op. Gooi alle skins er dus eens af en probeer het nogmaals.
Voor de duidelijkheid: met "Gooi alle skins er dus eens af" worden de Skins van je UZG script bedoelt, NIET die van XBMC zelf.Anoniem: 157936 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 21:49:
[...]
in de release notes staat duidelijk vermeld:
Verwijder eerst je oude UZG script van je XBox (alle files, ook de skins)
Ik heb hem ook geinstalleerd op de nieuwste versie van XBMC, en daar werkt ie pefect op. Gooi alle skins er dus eens af en probeer het nogmaals.
Anoniem: 181995
En er is nu ook een TV-links script!
http://www.xboxmediacente...thread.php?t=25770&page=9
http://pvtschlag.com//tvlinks/tvlinks.zip
Movies werkt nog niet helemaal goed, maar de rest voor het grootste gedeelte wel

Movies werkt nog niet helemaal goed, maar de rest voor het grootste gedeelte wel
nicee, thxAnoniem: 181995 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 22:45:
En er is nu ook een TV-links script!![]()

Mmm ik durf het bijna niet te vragen maar is het in de toekomst ook mogelijk om voor- en achteruit te kunnen 'spoelen'. In het verleden kon dit en je hebt het er om een bepaalde reden uitgehaald maar ik zou het erg kunnen waarderen als het er toch weer in kwam. Verder een topscript !!GroteBozewolf schreef op zaterdag 14 juli 2007 @ 18:38:
En ja hoor....er is weer een nieuwe Uitzendinggemist versie: v2.7.0b2.
Dit ligt aan XBMC zelf en niet UZG...is al een aantal keer voorbij gekomen (ff zoeken op spoelen o.i.d.). Komt er op neer dat XBMC pauzeren en vooruit/achteruit niet goed kan afhandelen bij de streams. Hierover lopen ook threads op het XBMC-forum.Anoniem: 197658 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:29:
[...]
Mmm ik durf het bijna niet te vragen maar is het in de toekomst ook mogelijk om voor- en achteruit te kunnen 'spoelen'. In het verleden kon dit en je hebt het er om een bepaalde reden uitgehaald maar ik zou het erg kunnen waarderen als het er toch weer in kwam. Verder een topscript !!
Anoniem: 147915
je kan tijdens het kijken van je aflevering/film/videobestand switchen tussen verschillende weergaves door op de enter toets (de toets tussen de pijltjestoetsen) van je afstandbediening te drukken en op de controller is het volgens mij de witte knop.Anoniem: 38533 schreef op zondag 15 juli 2007 @ 09:08:
[...]
hoe bedoel je dat ? dat je per bestand dat kunt instellen ? hoe doe je dat ? dat werkt op zich dan wel...al is het veeel meer werk natuurlijk
en als dat kan...waar slaat ie dat op ? miss kan ik dan in die file/xml de settings voor andere avis toevoegen, zonder dat ik door de hele lijst moet gaan en per file instellen.
NICE! Is ie al beschikbaar?
[Voor 6% gewijzigd door robbydw op 16-07-2007 16:12]
Geen commentaar
Ziet er idd strak uit. Zoals hierboven, is hij al beschikbaar, of moeten we het doen met deze teaser...SyphOn schreef op maandag 16 juli 2007 @ 15:46:
Wat vinden jullie van dit nieuwe menu?
[afbeelding]
[afbeelding]

Hier nog even een paar plaatjes van de ghosting waar ik last van heb.sverzijl schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 07:23:
[...]
Vreemd ik heb een paar weken geleden dezelfde kabel gekocht en heb nog geen ghosting kunnen ontdekken. Ik heb de kabel zelfs niet eens direct aan m'n plasma TV aangesloten maar via een Denon AVR-3803 receiver (zodat ik zowel XBOX als XBOX360 aan kan sluiten; heb helaas maar 1 component-in op TV).
480p:
720p:
1080i:
En dat is dus met deze kabel.
Die heb ik direct aangesloten op mijn nieuwe samsung le40m87bd.
Hier toch echt geen last van met deze kabel... misschien is het de tv?TojnK schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:21:
[...]
Hier nog even een paar plaatjes van de ghosting waar ik last van heb.
En dat is dus met deze kabel.
Die heb ik direct aangesloten op mijn nieuwe samsung le40m87bd.
Oeps, vergeten!Big_Tower schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:15:
[...]
Ziet er idd strak uit. Zoals hierboven, is hij al beschikbaar, of moeten we het doen met deze teaser...
Download
[Voor 34% gewijzigd door SyphOn op 16-07-2007 16:53]
Zoals anderen al hebben geantwoord: XBMC is de boosdoener. Het enige kanaal dat spoelen ondersteund is Joox en sommige SBS6 streams.Anoniem: 197658 schreef op maandag 16 juli 2007 @ 10:29:
[...]
Mmm ik durf het bijna niet te vragen maar is het in de toekomst ook mogelijk om voor- en achteruit te kunnen 'spoelen'. In het verleden kon dit en je hebt het er om een bepaalde reden uitgehaald maar ik zou het erg kunnen waarderen als het er toch weer in kwam. Verder een topscript !!
Anoniem: 181995
Volgens mij is dit de standaard clearity indeling, zonder de plaatjes. Of moet ik nog een vinkje ergens aanztten?SyphOn schreef op maandag 16 juli 2007 @ 16:52:
[...]
Hier toch echt geen last van met deze kabel... misschien is het de tv?
[...]
[...]
Oeps, vergeten!
Download
[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 181995 op 16-07-2007 18:51]
Dit topic is gesloten.