[xbox] Ervaringen met Xbox media center - Deel VIII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.688 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:15
\XBMC\Skins\Vision\<RESOLUTIE DIE JE GEBRUIKT>\Font.xml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-04 15:16
Anoniem: 109288 schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 23:32:
heeft iemand enig idee hoe je de grootte van de letters kan veranderen in het Vision script, alles aan dat script klopt eigenlijk behalve de grootte van het lettertype (vooral bv bij uitzendinggemist script)
Voor UZG is nog geen Vision skin, althans het zit niet standaard bij UZG.v2. De enige Vision skin voor UZG is volgens mij een gemodde versie van UZG en die is al lang niet meer up-to-date.

Als iemand behoefte heeft aan een echte Vision (WindowXML) skin voor UZG.v2 dan zal die toch echt gemaakt moeten worden. Opzich niet zo lastig, gewoon de readme.txt van UZG.v2 lezen en de skins in de "Default" skin-folder van UZG.v2 als voorbeeld gebruiken. Als dat af is en het er goed uit ziet, dan wil ik hem best online zetten bij het script.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Als krayz mij even die skin voor UZG stuurt, wil ik em wel even tweaken voor vision.

Trouwens, GBW, ondersteund UZG ook skin themes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
SyphOn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:22:
Ik gebruik geen textures.xpr, dus volgens mij gaan themes dan ook niet werken.

Retrospect for Kodi: laatste versie 5.2.16. Voor bugs of requests kun je terecht op de GitHub tracker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191095

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.h.hendrikx/xbmc/ClearityV2/Shots/screenshot035.png

is het ook mogelijk (vast wel :P ) om i.p.v. programma's daar het woord games ofzo te plaatsen? En dus ook in het menuutje!

Alvast bedankt! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 191095 op 29-06-2007 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Ik zal eens kijken, want als je op back drukt kom je in je apps map. En dan staat er games. Dus ik ga ff zoeken hoe ik dat op kan lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

SyphOn schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 10:22:
Als krayz mij even die skin voor UZG stuurt, wil ik em wel even tweaken voor vision.

wat heb je precies nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197658

Topicstarter
Heb nog een oude xbox staan die weggaat heb alleen op de f-partitie nog wel linux staan. Hoe kan ik die partitie weer zo omzetten zodat ik die weer kan gebruiken voor XBMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:09
Anoniem: 197658 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 22:48:
Heb nog een oude xbox staan die weggaat heb alleen op de f-partitie nog wel linux staan. Hoe kan ik die partitie weer zo omzetten zodat ik die weer kan gebruiken voor XBMC
Toevallig die Xbox op Speurders staan? :P
Ik ga er namelijk morgen eentje kopen :+

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 17:42

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

heb skin Vision geprobeerd maar tergeefs. ik zie helmaal geen teksten, zinnen en of letters daar. hoe is het oplossen? Syphons skin gebruik ik nu. geweldige skin man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181995

Zandhaas schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 01:55:
heb skin Vision geprobeerd maar tergeefs. ik zie helmaal geen teksten, zinnen en of letters daar. hoe is het oplossen? Syphons skin gebruik ik nu. geweldige skin man.
Pimped versie toevallig? Die versie werkte bij mij ook niet. T3ch versie werkt wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bigfoot87 schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 23:11:
[...]
Toevallig die Xbox op Speurders staan? :P
Ik ga er namelijk morgen eentje kopen :+
Nee deze gaat naar mijn broer, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 197658 schreef op zaterdag 30 juni 2007 @ 18:17:
[...]

Nee deze gaat naar mijn broer, sorry
np :) heb er zonet 1 in Duitsland gekocht voor 120 euro met een 80GB harde schijf.
Geen slechte deal dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik wilde die van mij (120 Gb) voor 100 euro plaatsen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 197658 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 11:09:
Ik wilde die van mij (120 Gb) voor 100 euro plaatsen >:)
Zonde, kun je veel meer geld voor vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13138

Ik heb de een van de laatste T3ch builds erop gezet. Alles werkt als een zonnetje. Althans dat dacht ik. Mijn games starten niet meer op. Als ik er 1 start vanuit xbmc krijg ik een zwart scherm en er gebeurt verder niks. Ik draai trouwens NTSC 720p widescreen. Heeft iemand dit ook al ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-06 15:59
Wat gebeurd er als je de games start vanuit de File Browser ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Een aantal vraagjes:
Sinds wanneer kan XMBC (een van de laatste builds) niet meer films vanuit een ISO afspelen?
Ik kan met mijn PSP de webinterface van XBMC op mijn scherm toveren, maar als ik een map naar de playlist wil verplaatsen dan krijg ik de volgende melding: Communication with the server failed. (80431064).
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 13138 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:29:
Ik heb de een van de laatste T3ch builds erop gezet. Alles werkt als een zonnetje. Althans dat dacht ik. Mijn games starten niet meer op. Als ik er 1 start vanuit xbmc krijg ik een zwart scherm en er gebeurt verder niks. Ik draai trouwens NTSC 720p widescreen. Heeft iemand dit ook al ervaren?
Ja dat heb ik ervaren.

Heb je het probleem ook met het starten van programma's?
Zo ja, probeer het nog eens met de webserver uitgeschakeld (Instellingen - Netwerk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 21:48
heeft 1 van jullie wel geluid bij het afspelen van .3gp bestanden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Bigfoot87 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 12:11:
[...]

Zonde, kun je veel meer geld voor vragen :)
Ik koop al mijn xboxen op marktplaats/ebay voor 50 euro per stuk... gewoon één xbox met één controller... voor iedere extra controller of afstandbediening komt er 5 euro bij... deze prijs hanteer ik al een tijdje en blijkt prima te werken...

ik denk dat je op die manier wel een stuk goedkoper uit bent, dan de prijzen die jullie nu noemen.. en je kan tenminste zelf uitzoeken welke schijf je er in zet (als je er al een nieuwe schijf in zet... niet echt nodig voor xbmc als je het mij vraagt..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Oke, hij staat nog NIET online, maar morgenavond wel: Uitzendinggemist.v2.7.0beta1! Nu heel snel alvast een sneak-peak in de changes:
  • SBS6 ondersteuning (via pczapper.tv) (Wie weet waar NET5 spul staat?)
  • Uitgebreid zoeken voor NOS Uitzendinggemist
  • Een eigen logfile, dus nooit meer moeilijk doen met de logsettings van XBMC zelf!
  • Joox ondersteuning met downloaden van files
  • Een contextmenu die o.a. het downloaden herbergt
Nog 1 nachtje wachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
GroteBozewolf schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:41:
Oke, hij staat nog NIET online, maar morgenavond wel: Uitzendinggemist.v2.7.0beta1! Nu heel snel alvast een sneak-peak in de changes:
  • Een eigen logfile, dus nooit meer moeilijk doen met de logsettings van XBMC zelf!
Ik heb dr zin in, helemaal te gek!
scorpion303 schreef op zondag 01 juli 2007 @ 23:39:
[...]

Ik koop al mijn xboxen op marktplaats/ebay voor 50 euro per stuk... gewoon één xbox met één controller... voor iedere extra controller of afstandbediening komt er 5 euro bij... deze prijs hanteer ik al een tijdje en blijkt prima te werken...

ik denk dat je op die manier wel een stuk goedkoper uit bent, dan de prijzen die jullie nu noemen.. en je kan tenminste zelf uitzoeken welke schijf je er in zet (als je er al een nieuwe schijf in zet... niet echt nodig voor xbmc als je het mij vraagt..)
Ja 50 euro is inderdaad geen geld. Een harde schijf is in mijn ogen alleen nuttig wanneer je een uitgebreide muziek, film, foto en/of gamecollectie hebt en de Xbox op meerdere locaties gebruikt. DVD's willen nogal eens blijven hangen of lastig doen en daar heb je bij een harde-schijf of netwerkverbinding geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:24
Is het mogelijk om met XBMC om ISO's te mounten van een netwerkschijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
JvdS schreef op maandag 02 juli 2007 @ 09:29:
Is het mogelijk om met XBMC om ISO's te mounten van een netwerkschijf?
Hoe bedoel je dat precies?
Film DVD's kun je gewoon als ISO openen (ook over het netwerk), maar bij games is dat onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Halleluja!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-11-2023
Weet iemand misschien waar ik een lijst kan vinden van button control id's en <onclick> / <ondown> id's?

Ik heb gegoogled en op de Xbox Media Center Online Manual gekeken, maar ik kan nergens een overzicht van de id's en bijbehorende acties vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
Ik bedoelde eigenlijk dat als ik de volgende tags zie:

<onup>2</onup>
<ondown>3</ondown>

waar kan ik dan opzoeken voor welke acties "2" en "3" staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
Nee dat bedoelt hij niet.
code:
1
2
<onup>2</onup>
<ondown>3</ondown>

Je geeft alle objecten zoals buttons, labels etc. een ID. Onder een button kan je dan bovenstaande code plaatsen.

Dus ondown 3 betekent: Als ik de down knop indruk zet dan de focus op id 3. wat dus een view of een andere buttion oid kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Hey,

Ik heb al een aantal keren geprobeerd een xbox spel op dvd te branden,
maar het lukt telkens maar niet.
Als ik een spel via ftp naar de xbox stuur en opstart doet ie het wel,
maar als ik een dvd erin doe dan blijft hij maar laden en er gebeurd nix..

iemand enig idee ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:55
Anoniem: 154173 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:57:
Hey,

Ik heb al een aantal keren geprobeerd een xbox spel op dvd te branden,
maar het lukt telkens maar niet.
Als ik een spel via ftp naar de xbox stuur en opstart doet ie het wel,
maar als ik een dvd erin doe dan blijft hij maar laden en er gebeurd nix..

iemand enig idee ofzo?
eh volgens mij is het niet de bedoeling dat dat hier besproken wordt. Xbox kan de schijfjes gewoon niet lezen, heb je wel vaker probeer een ander merk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Laatst online: 01:34
Je kan de files van een xbox-spel niet zomaar op cd/dvd gooien, die moeten op een speciale manier geschreven worden. Meer kanmag ik niet zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb nou twee xboxen, ik denk dat ik maar een derde ga kopen :P. Voor 50 euro heb je de perfecte media center :D

Ik heb zojuist de Component kabels binnen gekregen, had eerst geen geluid dus moest eerst een optische kabel plaatsen op de versterker.

Beeld is een stuk scherper, jammer dat de subtitles en de fonts in de PM skin nu niet echt leesbaar zijn :P
Wellicht moet ik is een andere skin proberen?

Ik heb hem overigens op 720p staan, moet kunnen op mijn samsung 32"lcd. Hoger lijkt me voor plasma?

[ Voor 4% gewijzigd door Workaholic op 02-07-2007 15:29 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad_Karma
SyphOn schreef op maandag 02 juli 2007 @ 14:53:
Nee dat bedoelt hij niet.
code:
1
2
<onup>2</onup>
<ondown>3</ondown>

Je geeft alle objecten zoals buttons, labels etc. een ID. Onder een button kan je dan bovenstaande code plaatsen.

Dus ondown 3 betekent: Als ik de down knop indruk zet dan de focus op id 3. wat dus een view of een andere buttion oid kan zijn.
Dank voor je uitleg! Ik ga er mee aan de slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jk_W
  • Niet online

Jk_W

I Think...

Ja, het is officieel avond! Kom maar op! ;)
Grote hulde hiervoor. Ik kan niet wachten! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Niet online
sander- schreef op maandag 02 juli 2007 @ 16:10:
[...]

Waar haal je voor 50e een xbox? Ik ben namelijk ook aan het kijken, maar zelf ook niet zo handig met de stappen om hem "ready" te maken voor XMBC
Ik heb er net één voor 40 euro ;-). De meeste mensen weten niet wat je er allemaal mee kunt en willen alleen maar van dat ding af :).

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Jk_W schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:01:
[...]

lol, aan de post-tijd te zien heeft ie dr zin in. :D

Jk_W schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ivm onderhoudswerkzaamheden is deze vermoedelijk er doorheen geglipt zonder antwoord O-) . Hierbij een herhaalde oproep:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3527

Jk_W schreef op maandag 02 juli 2007 @ 18:01:
[...]

Hij weet in ieder geval wel een hype rond z'n script te creëeren. iPhone achtige taferelen hier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
qwyrp als jeje xbox heb omgebouwd met ofwel een xecuter chip of bios. en je houd het witte knopje in tijdens het starten. dan kom je in het xecuter bios en daar kan jeje schijf formatteren. en daarna kan je ook via het bios xbmc enzo erop ftp en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
DECOY88 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 19:16:
qwyrp als jeje xbox heb omgebouwd met ofwel een xecuter chip of bios. en je houd het witte knopje in tijdens het starten. dan kom je in het xecuter bios en daar kan jeje schijf formatteren. en daarna kan je ook via het bios xbmc enzo erop ftp en.
Heb een Xecuter chip (2.x) maar de witte knop-methode werkt echter niet. Het is wel een oud beestje (v1.1) misschien dat het daarom niet werkt
Of bedoel je ms het witte knopje op de xbox?
Mmm nee want dat werkt ook niet

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 197658 op 02-07-2007 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Daar is ie dan hoor: Uitzendinggemist.v2.7.0b1.

Er is heel erg veel veranderd van versie v2.6.1 naar v2.7.0b1. Voornamelijk wat code betreft zijn er echt veel changes. Vandaar dat dit een BETA versie is, en wel de eerste beta versie (hopelijk blijft het daar bij). Graag hoor ik van jullie je feedback en/of problemen. Hieronder de changlog:

Changelog v2.7.0b1 2007-07-02 (Je hebt minstens XBMC R8683 nodig)
  • Added: registration of all channels in their own chn_name.py
  • Removed: PMIII skin. Now defaults to Default
  • Added: SBS6 support (from pczapper.tv)
  • Added: Progressbar information while opening
  • Added: complete contextmenu support (used AMT for inspiration but changed a lot). Menu is triggered by the Info Key/Button
  • Changed: renamed skin xml files to uzg-windowname.xml ("uzg-" added)
  • Added: ClearityMod skin
  • Fixed: MC360 skin
  • Added: config.py with all config stuff
  • Added: controls.py with all control and window ID's
  • Changed: Joox download enabled. Defaults to Cache Dir and uses item name as filename.
  • Changed: moved first load of www.uitzendinggemist.nl from default.py to chn_nos.py and added cookie check to chn_nos.py.
  • Fixed: integer instead of float value to progressbar dialog (float is decrepated)
  • Fixed: Minor bug playing KK streams
  • Changed: logging now happens in the 'uzg.log' file in the script folder of UZG. The logfile from the previous session is named 'uzg.old.log'.
  • Added: MultiLine Logger Class with Exception Handling
  • Changed: NOS Search now accepts multiple characters.
Een van de meest functioneel belangrijkste verandering is de introductie van een eigen logfile. In principe heb ik in het vervolg alleen nog maar die uzg.log file nodig. Er zijn er twee: uzg.log en uzg.bak.log.

Dan nog een mededeling: regelmatig krijg ik te horen dat het script kapot is of niet meer werkt. Het probleem ligt echter vaak bij de achterliggende website (uitzendinggemist.nl, joox.net, pczapper.net, kanalenkiezer.nl, rtl.nl en/of tien.tv). Check dus altijd eerst of deze nog online zijn voordat je bugs gaat reporten.

Dan nog als laatste......vergeet niet je username/password te veranderen in de chn_talpa.py EN verwijder voordat je deze versie installeerd eerst de oude versie van UZG om problemen te voorkomen.

Uiteraard is ie te vinden op http://www.rieter.net/uitzendinggemist/

EDIT: Joox.net heeft nog steeds veel problemen. Veel 500 - Server Errors. Dus laat daar niet door misleiden!
EDIT2: En ook pczapper en dus SBS6 heeft problemen.

EDIT3: Damn.....zit er toch 1 typo 7(8)7 in de NOS Search optie. Dus mensen die voor 20.50u UZG.v2.7.0b1 hebben gedownload.....graag ff overnieuw doen. Sorry

[ Voor 26% gewijzigd door GroteBozewolf op 02-07-2007 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Klasse GBw ga deze zsm iuitproberen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:) ga ook meteen proberen!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@Groze BozeWolf: UG-script
Vers van de pers: Talpa, SBS en Joox doet het niet. versie 2.6 staat ook nog op m'n xbox en daar doet Talpa het wel. Nog logje nodig?
heb nu pas echt alles van je gelezen en daar stond het al 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 197658 op 02-07-2007 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

nu maar hopen dat joox weer up komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de nieuwste uitzendiggemist ook gedownload, straks maar eens even uitproberen.

Is het trouwens mogelijk om een script te maken zodat http://www.tv-links.co.uk/ via xbmc kan worden bekeken? Lijkt me handig ook nu joox er al een tijdje uit ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 109288 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 22:18:
Heb de nieuwste uitzendiggemist ook gedownload, straks maar eens even uitproberen.

Is het trouwens mogelijk om een script te maken zodat http://www.tv-links.co.uk/ via xbmc kan worden bekeken? Lijkt me handig ook nu joox er al een tijdje uit ligt
Die is er al.....even zoeken op de XBMC forums en je hebt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o dat wist ik helemaal niet man, maar heb m gevonden

twee dingen om mee te gaan pielen dan, nieuwe uitzendinggemist en tv links :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v1nzent-
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-06 21:48
thx GWB !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Thnx GBW! Ga hem meteen proberen. Wel bizar jammer dat JooX er net uit moet vliegen nu je de downloadfunctie aan de praat hebt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Bigfoot87 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:08:
Thnx GBW! Ga hem meteen proberen. Wel bizar jammer dat JooX er net uit moet vliegen nu je de downloadfunctie aan de praat hebt :(
Joox.net doet moelijk maar stage6.com niet. Dus als je, na veel geklik, bij de juiste categorie bent, dan gaat het wel lukken. Heb net zelf ook 24 zitten kijken via Joox + UZG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
GroteBozewolf schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:12:
[...]

Joox.net doet moelijk maar stage6.com niet. Dus als je, na veel geklik, bij de juiste categorie bent, dan gaat het wel lukken. Heb net zelf ook 24 zitten kijken via Joox + UZG.
24? Zal wel aan mij liggen maar die 'folder" is leeg bij mij.

Ik heb een verwijzing naar je website achtergelaten op het Xboxmediacenter forum. :)

Ik zit nog met een klein probleempje, ik wil een locale RSS feed (dus op de harde schijf van de Xbox) laten weergeven in plaats van een RSS feed van het internet.

Dit is gelukt, alleen wil ik de feed ook zien als ik geen internetverbinding heb.
Heeft iemand enig idee waar ik die 'controle' van het wel of niet hebben van een internetverbinding kan uitschakelen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
<control type="rss" id="1">
            <description>rss feed</description>
            <posx>0</posx>
            <posy>490</posy>
            <width>720</width>
            <font>font13</font>
            <urlset>1</urlset>
            <titlecolor>green</titlecolor>
            <headlinecolor>dialogheader</headlinecolor>
            <textcolor>green</textcolor>
            <visible>!Player.HasVideo</visible>
            <visible>!Player.HasAudio | Skin.HasSetting(NoAudioRSS)</visible>
            <include>homemisc</include>
        </control>

Stukje code uit home.xml (PMIII) waar ik niks mee kan, iemand anders wel?

[ Voor 23% gewijzigd door Bigfoot87 op 02-07-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
weet iemand hoe ik in het normale dash kom, mijn xbox start automatisch door naar xbmc, maar ik wil gewoon naar het dash starten. (x3)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Bigfoot87 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:30:
[...]
24? Zal wel aan mij liggen maar die 'folder" is leeg bij mij.
Dat komt omdat er soms een "500 - Server Error" terugkomt. Maar als je het blijft proberen gaat het uiteindelijk goed (seizoen 6 dan).
Ik heb een verwijzing naar je website achtergelaten op het Xboxmediacenter forum. :)
Thanks, had daar ook al een Thread. Heb onder jouw post nu verwezen naar de mijne en gemeld dat ik binnenkort van plan ben om een nieuwe script, of beter, een uitgeklede, engelse versie van UZG, online te zetten speciaal voor Joox.net: JooXBox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
GroteBozewolf schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:38:
[...]

Dat komt omdat er soms een "500 - Server Error" terugkomt. Maar als je het blijft proberen gaat het uiteindelijk goed (seizoen 6 dan).
Ja ok, maar ik heb nog nooit 24 streams kunnen kijken volgens mij, ook niet via de website.
Maar zie nu dat er wel afleveringen staan, dus zal wel aan mij liggen :)
GroteBozewolf schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 08:38:
Thanks, had daar ook al een Thread. Heb onder jouw post nu verwezen naar de mijne en gemeld dat ik binnenkort van plan ben om een nieuwe script, of beter, een uitgeklede, engelse versie van UZG, online te zetten speciaal voor Joox.net: JooXBox
Heb het gezien :) Bedacht me te laat dat je ook op het XboxMediaCenter forum actief bent onder een andere nickname, en je kunt je posts niet meer wijzigen op de XBMCforums :(

[ Voor 7% gewijzigd door Bigfoot87 op 03-07-2007 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kopen / verkopen van een XBOX heeft niets te maken met XBMC; ik heb wat berichten verwijderd

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3527

Heb update gemaakt van Stage6 script (v0.2 beta)

Afgezien van nieuwe interface (grotendeels geript van Navi-X script, net zoals de source code), kun je nu ook kanalen aan je favorieten toevoegen en films downloaden.

Let op: voor het downloaden en toevoegen aan favorieten heb je een controller nodig (witte knop). Werkt helaas nog niet met remote.

Misschien weet GBW wat de remote tegenhanger is voor buttoncode 261? Ik kon het nergens vinden.

Verder moet je bij het downloaden van films handmatig een locatie kiezen, anders crashed het script waarschijnlijk.

Het is verre van af en de source code is een bende, maar is volgens mij toch best al functioneel (zeker voor iemand die eigenlijk nog steeds maar erg weinig van python afweet :) ).

En Stage6 is zelf weer vaak uit de lucht, dus blijven proberen als het niet meteen werkt.

Afbeeldingslocatie: http://www.mypicshare.com/thumbs/20070703/m922v1k9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mypicshare.com/thumbs/20070703/32fvjq7r.jpg

Download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 3527 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 13:15:
Misschien weet GBW wat de remote tegenhanger is voor buttoncode 261? Ik kon het nergens vinden.
Volgens mij is zowel de witte toest op de controler als de info toest op de afstandsbediening gemapt naar de ACTION_SHOW_INFO action.

Ik zal vanavond mijn controller eens in-pluggen en het bij UZG checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe kan ik via het nieuwe UZG script m.b.v. JOOX.net een film downloaden?

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 191095 op 03-07-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 191095 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:28:
Hoe kan ik via het nieuwe UZG script m.b.v. JOOX.net een film downloaden?
Via de INFO knop, dan krijg je het context menu en daar staat "download" bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06 16:51

Maverick2001

Never look back

Mag ik even de complimenten maken voor de uitbreidingen van UZG. Dit script werkt helemaal geweldig. Ben al heel lang een trouwe gebruiker van dit script. Keep up the good work. _/-\o_

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GroteBozewolf schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 14:51:
[...]

Via de INFO knop, dan krijg je het context menu en daar staat "download" bij.
Super!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
Het UZG script is verreweg het beste script wat er momenteel is voor XBMC, bedankt voor deze super update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209522

Hmm, bij jullie werkt dat nieuwe script dus wel?
Als ik m wil starten, gaat ie dingen laden, maar doet daarna niks? Heb ik nu een te oude XBMC?
Of ligt het ergens anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Anoniem: 209522 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:12:
Hmm, bij jullie werkt dat nieuwe script dus wel?
Als ik m wil starten, gaat ie dingen laden, maar doet daarna niks? Heb ik nu een te oude XBMC?
Of ligt het ergens anders aan?
Download eerst maar een nieuwe XBMC, weet je zeker dat het daar niet aan ligt.
Hier doet het script het verder prima _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187990

Als ik een nummer luister, wil ik deze graag herhalen, maar ik kan nergens een repeat functie vinden
Is dit wel aanwezig in xbmc?
Zo nee, kan je dit zelf aan maken? Het liefst via de remote.
Nog een vraag.
Is het mogelijk om ook hindoestaanse radiozenders toe te voegen aan de radio streams?
Dat zal mijn vrouw leuk vinden.
Edit: de hindoestaanse zenders heb ik net zelf toegevoegd.
Alleen als ik afspeel, en terug ga naar het hoofdmenu, zie ik het ip adres staan, hoe kan ik dat veranderen dat ik de naam van het radiostation zie?

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 187990 op 03-07-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181995

@GBW
Iets raars (denk ik) mbt tot Joox.Net in het uitzendinggemist script.
Alle (nieuwe) witte links op de Joox website komen niet naar voren in uitzendinggemist.
In het gewone Joox.net script komen deze wel netjes naar voren.

edit: Nog bedankt voor dit fantastische script!! (bijna vergeten te zeggen)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 181995 op 03-07-2007 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de nieuwste xbmc er opgezet, en hij doet het nog steeds niet :'( Andere scripts openen wel, alleen het uitzendingemistscript doet het niet.

Moet ik nu zo'n debug file naar je sturen, GBW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:13
Weet iemand hoe ik de XBOX weer in kale staat kan brengen? Dus alle onnodige files eraf en met een nieuw fris systeem te beginnen.

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 22:24

T-8one

take it easy, take a sisi

Iemand een idee of het mogelijk is om een shoutcast-tv script voor de xbmc te maken?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133505

Ik wil graag mijn huidige xbox upgraden van een 40 gb naar een 250 gb hdd. Alleen die hdd van 250 gb is helemaal blanco. Kan ik via FTP xbox media center op deze 250 gb hdd zetten? Dit moet overigens omdat xbox media center van mijn 40 gb hdd verneukt is ik krijg dus een black screen.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 209522 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:45:
Net de nieuwste xbmc er opgezet, en hij doet het nog steeds niet :'( Andere scripts openen wel, alleen het uitzendingemistscript doet het niet.

Moet ik nu zo'n debug file naar je sturen, GBW?
Ja, dat is het makkelijkst. Gewoon even naar mij mailen: uitzendinggemist.vx[@t]gmail[d0t]com

Dan zal ik er naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 181995 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 20:04:
@GBW
Iets raars (denk ik) mbt tot Joox.Net in het uitzendinggemist script.
Alle (nieuwe) witte links op de Joox website komen niet naar voren in uitzendinggemist.
In het gewone Joox.net script komen deze wel netjes naar voren.

edit: Nog bedankt voor dit fantastische script!! (bijna vergeten te zeggen)
Ah, ik zie het al. Die html code ziet er anders uit! Zal het aanpassen.

EDIT: Heb je een voorbeeld van den link die er niet in staat? Kan er zo snel geen vinden.

[ Voor 8% gewijzigd door GroteBozewolf op 04-07-2007 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymoona
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:13
Anoniem: 133505 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:17:
Ik wil graag mijn huidige xbox upgraden van een 40 gb naar een 250 gb hdd. Alleen die hdd van 250 gb is helemaal blanco. Kan ik via FTP xbox media center op deze 250 gb hdd zetten? Dit moet overigens omdat xbox media center van mijn 40 gb hdd verneukt is ik krijg dus een black screen.

Alvast bedankt
Ik ben hier ook mee bezig, en er is onlang een post geweest waarin het een en ander wordt uitgelegt (http://yabse.com/asearch....ames.xbox&age=14&sort=drf)

zelf heb ik het probleem dat de tool niet werkt. (http://forums.xbox-scene....on/index.php/t381938.html )

Weet iemand alternativen?

https://f1nerd.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 187990 schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 19:27:
Als ik een nummer luister, wil ik deze graag herhalen, maar ik kan nergens een repeat functie vinden
Is dit wel aanwezig in xbmc?
Zo nee, kan je dit zelf aan maken? Het liefst via de remote.
Nog een vraag.
Is het mogelijk om ook hindoestaanse radiozenders toe te voegen aan de radio streams?
Dat zal mijn vrouw leuk vinden.
Edit: de hindoestaanse zenders heb ik net zelf toegevoegd.
Alleen als ik afspeel, en terug ga naar het hoofdmenu, zie ik het ip adres staan, hoe kan ik dat veranderen dat ik de naam van het radiostation zie?
Ja hoor, de repeatfunctie zit onder andere bij de afspeellijst en bij het menu van het visualisatiescherm.

Sorry maar ik wil de radiozenders toch echt Nederlandstalig houden. Maar je kunt ze inderdaad ook heel gemakkelijk zelf toevoegen. De tekst veranderen is voor zo ver ik weet niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:26
ymoona schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 21:51:
Weet iemand hoe ik de XBOX weer in kale staat kan brengen? Dus alle onnodige files eraf en met een nieuw fris systeem te beginnen.
Met Slayer CD booten en HD formatteren ? :) (en dan alle benodigde software FTP-en, als je met Slayer boot heb je meteen FTP server)

[ Voor 13% gewijzigd door sverzijl op 04-07-2007 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GroteBozewolf schreef op dinsdag 03 juli 2007 @ 22:42:
[...]

Ah, ik zie het al. Die html code ziet er anders uit! Zal het aanpassen.

EDIT: Heb je een voorbeeld van den link die er niet in staat? Kan er zo snel geen vinden.
Inderdaad alle nieuwe witte links staan niet op het script van het geweldige UZG script!! Bijvoorbeeld deze (van woe. 4/7):

Trainspotting (1996)
Transformers (2007)
Transformers (2007) 1/2
Transmorphers (2007)

Bron:joox.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De naam Uitzending Gemist is wel wat misleiden want het script is veel meer dan dat. Idee: SOS Script for Online Streaming of OSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 14:03
Anoniem: 197658 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:16:
De naam Uitzending Gemist is wel wat misleiden want het script is veel meer dan dat. Idee: SOS Script for Online Streaming of OSS
Lekker vage naam heb je dan. Ik vind uitzending gemist wel lekker simpel en duidelijk. Een alternatief zou zijn "TV". (namen nooit te moeilijk maken, word het onduidelijk van.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Anoniem: 197658 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 14:16:
DODTV, Dutch On Demand TV :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
Ik hou het op: xStream

Te interpreteren als:
- 'extreme' (omdat het script zo geweldig is)
- xbox streaming
- extreem veel streams :9

Voor de mensen die de xbox opnieuw willen installeren, zoek naar:

- Slayers Auto Installer
- Xbox Ultimate Boot CD (xbox-board.de)
- Xbox Ultimate Boot DVD (xbox-board.de)

[ Voor 34% gewijzigd door Dynamix op 04-07-2007 16:14 . Reden: toevoeging installdiscs ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Surineeslander schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:10:
Ik hou het op: xStream

Te interpreteren als:
- 'extreme' (omdat het script zo geweldig is)
- xbox streaming
- extreem veel streams :9
Leuk bedacht maar Xstream bestaat al voor Xbox Media Center :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn1992
Wat is er dan mis met uitzendinggemist? Daar gaat het toch eigenlijk in het algemeen over, op joox na natuurlijk. Het script is gewoon om gemiste uitzendingen te bekijken.. :9
En al die Engelse namen hebben volgens mij niet zoveel zin, aangezien het hele script gewoon Nederlands is en alleen Nederlandse dingen bevat (op joox na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
martijn1992 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:32:
Wat is er dan mis met uitzendinggemist? Daar gaat het toch eigenlijk in het algemeen over, op joox na natuurlijk. Het script is gewoon om gemiste uitzendingen te bekijken.. :9
En al die Engelse namen hebben volgens mij niet zoveel zin, aangezien het hele script gewoon Nederlands is en alleen Nederlandse dingen bevat (op joox na)
Mee eens. Uitzendinggemist.v2 of UZG.v2 dekt voor het Nederlands goed de lading. Om de Engelstalige mensen te laten genieten, ga ik wel nog een JooXbox uitbrengen, specifiek voor Joox. Maar als er een leuke, originele naam voorbij komt (NL of EN), dan wil ik dat best overwegen.

Maar eerste de laatste grote wijzigingen doorvoeren in UZG.v2 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het technisch gezien mogelijk om je XBOX aan een draadloos netwerk te hangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 09:14
Anoniem: 191095 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 19:25:
Is het technisch gezien mogelijk om je XBOX aan een draadloos netwerk te hangen?
Ja.....en het is hier al een paar keer voorbij gekomen. Via accespoint, gaming adapter, router in bridge mode....noem maar op.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-04 09:57
Bigfoot87 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 16:14:
[...]

Leuk bedacht maar Xstream bestaat al voor Xbox Media Center :P
StreamX dan ;)

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Misschien een beetje on-topic??
Weet iemand een goede vertrouwde webshop waar ik de linksys game adapter kan bestellen???

Afbeeldingslocatie: http://image.compusa.com/prodimages/7/48393810-44d9-4dca-95e9-8c4ea83f2826.gif

Bedankt voor het meedenken?

Edit: ik krijgt telkens te zien dat het product niet meer leverbaar is...?
voor de duidelijkheid het gaat hierom: Linksys Wireless A/G Game Adapter (NGC: PS2: Xbox):

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 191095 op 04-07-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

ik heb hem bij www.zercom.nl gehaald in eindhoven...
(via net besteld, in winkeld opgehaald)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zerveza schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:12:
ik heb hem bij www.zercom.nl gehaald in eindhoven...
(via net besteld, in winkeld opgehaald)
Relaxed!! Laat ik in nu in Nuenen wonen (5 km. er vandaan!!) Bedankt!! :9

Edit: product niet gevonden :( .......wanneer heb je hem besteld? Stuur zoiezo wel ff een mail of ze hem misschien toch hebben??

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 191095 op 04-07-2007 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Laatst online: 09:14
Volgens mij vraag je aan ons om te gaan google-en .... zoek eens op gaming adapter en kijk wat je vind. Kom je o.a. ook hier uit waar hij tweedehands staat. Beperk je niet alleen tot linksys en kijk ook eens naar een bridge zoals WET54G.

[ Voor 23% gewijzigd door DeOS op 05-07-2007 09:13 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Bigfoot87 schreef op maandag 02 juli 2007 @ 23:30:
[...]
Ik zit nog met een klein probleempje, ik wil een locale RSS feed (dus op de harde schijf van de Xbox) laten weergeven in plaats van een RSS feed van het internet.

Dit is gelukt, alleen wil ik de feed ook zien als ik geen internetverbinding heb.
Heeft iemand enig idee waar ik die 'controle' van het wel of niet hebben van een internetverbinding kan uitschakelen?
Ok, ben er achter gekomen dat het een bug is in XMBC, wordt nu aan gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dit is wel heel raar, er staan geen fouten in mijn log van UZG. Nu heb ik het geprobeerd met een andere skin (mijn standaard skin is Project Mayhem III) en dan werkt het dus gewoon wel.

Hoe dit nu op te lossen? Want ik zou wel graag deze skin blijven gebruiken, ben er erg aan gewend, en in die andere skins kan ik nooit zo makkelijk m'n scripts mapje vinden en nog wel meer dingen.

Is dit dus een meer voorkomend probleem dat deze skin niet werkt in het UZG script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroteBozewolf
Anoniem: 209522 schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 10:34:
Dit is wel heel raar, er staan geen fouten in mijn log van UZG. Nu heb ik het geprobeerd met een andere skin (mijn standaard skin is Project Mayhem III) en dan werkt het dus gewoon wel.

Hoe dit nu op te lossen? Want ik zou wel graag deze skin blijven gebruiken, ben er erg aan gewend, en in die andere skins kan ik nooit zo makkelijk m'n scripts mapje vinden en nog wel meer dingen.

Is dit dus een meer voorkomend probleem dat deze skin niet werkt in het UZG script?
heb je voordat je hebt geupdate wel echt heel je UZG folder weggegooid en daarna de nieuwe erop gezet? Dat moet sowieso. Verder ben ik toch wel benieuwd naar de uzg.log file. Kan je mij die sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

Anoniem: 191095 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:06:
Weet iemand een goede vertrouwde webshop waar ik de linksys game adapter kan bestellen???

voor de duidelijkheid het gaat hierom: Linksys Wireless A/G Game Adapter (NGC: PS2: Xbox):
Ik heb er nog wel 1 voor je. Mail maar, heb nu bedraad onder de vloer dus deze niet meer nodig

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Laatst online: 06-06 23:18

seninha

god's right foot

Anoniem: 191095 schreef op woensdag 04 juli 2007 @ 22:06:

Kijk ff hierhttp://forum.fok.nl/topic/1046672.
Iemand bied zijn adapter aan

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Roeligan schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 15:32:
[...]

Ik heb er nog wel 1 voor je. Mail maar, heb nu bedraad onder de vloer dus deze niet meer nodig
Bedankt u allen voor de hulp maar heb de adapter via Roeligan zojuist geregeld!! :P Mooi iets dat internet met zijn forums!!! En nu richt ik me weer volledig op het XBMC gebeuren! :*)
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.