De discussie of MS nu geld verliest of niet boeit niet, het gaat er toch om dat degene die illigaal games speelde nu niet meer online kunnen. Big deal toch? Mijn xbox kan ook niet meer op Live, maar dat is het risico vind ik om hem te modden. Je begaat vanaf het begin al een risico, want als die stuk gaat heb je ook geen garantie meer, dan ga je toch ook niet roepen: "Hey Microsoft, ik heb hem alleen maar gemod, omdat de spelletjes zo duur waren en nu heb ik geen garantie meer.. eikels!'
Ik zal er geen last van hebben, want zat toch al nooit op live, maar degene die wel veel speelden moeten dan maar legaal dat spelletje kopen en nieuwe xbox halen of via andere wegen online gamen met de x-doos.
Vond het al leuk dat het kon een tijdje, want je wist gewoon ver van tevoren dat dit eraan zat te komen. Dus modders..., niet zeuren
Ik zal er geen last van hebben, want zat toch al nooit op live, maar degene die wel veel speelden moeten dan maar legaal dat spelletje kopen en nieuwe xbox halen of via andere wegen online gamen met de x-doos.
Vond het al leuk dat het kon een tijdje, want je wist gewoon ver van tevoren dat dit eraan zat te komen. Dus modders..., niet zeuren
BF1: Don-Panio