Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 35 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.983 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
Kans is groot dat je straks veel goedkope xboxen op ebay en marktplaats aangeboden zullen worden. Hopelijk is niemand zo dom om een gebannede console te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Miki schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:39:
Kans is groot dat je straks veel goedkope xboxen op ebay en marktplaats aangeboden zullen worden. Hopelijk is niemand zo dom om een gebannede console te kopen.
Het is geen probleem als je toch niet live wil gaan, iets wat ik bijvoorbeeld niet echt nodig vind (ik weiger te betalen om online te MOGEN gaan), iets wat ook een lange tijd heeft betekend dat ik geen WoW ging spelen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:28
Akelig rustig @ halo3 beta :D

Team slayer population: 391
Rumble pit population: 141

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las zojuist dit:

Aantal mogelijke oorzaken/puntjes:
1. Screen zou al tijden in de omloop zijn. Heeft met bad NAT te maken.
2. Halo 3 Beta netwerk overload zou een oorzaak kunnen zijn.
3. Iets met dat de scenerelease van Crackdown een beta was en dat ze daar de bans aan relateren.
4. Dan flash je je drive terug en stuur je hem eventueel terug. krijg je toch een nieuwe MS techsupport _/-\o_

Als nr. 4 gebeurt zou het wel lachen zijn :P Iemand anders krijgt dan jouw geflashde xbox dan terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Giant87 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:54:

Er zijn er bijna 90.000 online as we speak. Waar kijk je?

Mooi dat al die eikels met illegale games worden gebanned.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:02:

4. Dan flash je je drive terug en stuur je hem eventueel terug. krijg je toch een nieuwe MS techsupport _/-\o_

Als nr. 4 gebeurt zou het wel lachen zijn :P Iemand anders krijgt dan jouw geflashde xbox dan terug :+
Je, ze zijn namelijk helemaal debiel bij MS :+ Ze zien echt niet wanneer een 360 open is geweest O-)

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 18-05-2007 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik voorzie een leuke boost voor het PS3 netwerk (en de console) op deze manier.

Als je gebanned bent, ben je dus ook verstoken van bugfixes etc in games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Roamor schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:03:

Als je gebanned bent, ben je dus ook verstoken van bugfixes etc in games?
Waarom zou het het PS3 netwerk helpen? Denk je dat Sony het leuk vindt als je PS3 illegale games afspeelt? Kwestie van tijd.

Daarbij, zou er iemand van wakker liggen bij MS dat een 360 niet meer werkt waarvan de gebruiker geen spellen koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:28
PWM schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:05:
[...]

Waarom zou het het PS3 netwerk helpen? Denk je dat Sony het leuk vindt als je PS3 illegale games afspeelt? Kwestie van tijd.

Daarbij, zou er iemand van wakker liggen bij MS dat een 360 niet meer werkt waarvan de gebruiker geen spellen koopt?
gold per jaar. extra content en arcade games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:12:
[...]

gold per jaar. extra content en arcade games.
:O

Als ze het daarvoor zouden doen, zouden games wel gratis zijn, niet?

Het gaat om het grote onrechtvaardigheids gevoel van opgevoede mensen die games zoals het hoort kopen. Dat wordt op deze manier rechtgezet, en terecht.

Of je koopt je games, of je speelt niet.

Als je zegt dat spellen "te duur zijn", neem je maar een andere hobby. Ik betaalde al FL 140,-(65,- euro) voor een Mario 2 op de NES, dus vertel niet dat het nu zo duur is, met 16 jaar inflatie erbij.

Je koopt een console om de games. Kan je ze niet betalen, koop dat ding niet. Daarbij heeft niemand 20 games per jaar nodig, zoals veel modders denken dat wel nodig te hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 18-05-2007 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

PWM schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:14:
[...]

:O

Als ze het daarvoor zouden doen, zouden games wel gratis zijn, niet?

Het gaat om het grote onrechtvaardigheids gevoel van opgevoede mensen die games zoals het hoort kopen. Dat wordt op deze manier rechtgezet, en terecht.

Of je koopt je games, of je speelt niet.
Inderdaad. Soms kost onrecht meer geld dan het evt. oplevert, maar het moraal zal zegevieren _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:40
Ik las zojuist dit:

Aantal mogelijke oorzaken/puntjes:
1. Screen zou al tijden in de omloop zijn. Heeft met bad NAT te maken.
2. Halo 3 Beta netwerk overload zou een oorzaak kunnen zijn.
3. Iets met dat de scenerelease van Crackdown een beta was en dat ze daar de bans aan relateren.
Onzin allemaal, gemodde 360's zijn de klos:

http://gamerscoreblog.com...ve/2007/05/17/545414.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Als nummer 4 gebeurt, dan is er iemand bij Microsoft zeer dom bezig. Als je je drive mod, dan moet je de verzegeling breken die door Microsoft wordt aangebracht. Ze kunnen bij MS dus zien dat je aan het klooien geweest bent en je garantie is weg. Buiten de garantie krijg je geloof ik altijd je eigen 360 terug, maar mag je minimaal €120,- gaan betalen voor de reparatie(Microsoft hanteert dit bedrag in Groot Britannië, waar er kennelijk een minder lange garantieperiode is).
Roamor schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:03:
Aangezien Blu-Ray branders momenteel nog enkele honderden Euro's kosten, de recordable schijfjes nog steeds rond de €20 kosten en er nog geen enkele mogelijkheid is om illegale kopieën te spelen op de PS3, zie ik dat voorbeeld niet. Zelfs als dat wel mogelijk zou zijn, dan zou Sony net zo snel bans uitdelen als Microsoft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Laatst online: 18:40
MetroidPrime schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:18:
[...]
Als je je drive mod, dan moet je de verzegeling breken die door Microsoft wordt aangebracht.
Volgens mij niet hoor, de verzegeling blijft onaangetast van wat ik heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Resinman schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:20:
[...]

Volgens mij niet hoor, de verzegeling blijft onaangetast van wat ik heb gehoord.
Er zijn truucjes om de verzegeling niet te hoeven verbreken, maar zelfs die zijn door Microsoft te detecteren.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Resinman schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:20:
[...]

Ik gok dat MS voordat ze deze maatregelen namen er wel over nagedacht hebben de geflashde Xboxen te herkennen.

Er wordt nu heel stoer gedaan alsof je ze even terugstuurt, maar het is een paar uur geleden pas begonnen, dus praktijk ervaring is er niet.

Daarbij weten ze behalve je IP adres ook echt wel jouw serienummer :)

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 18-05-2007 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MetroidPrime schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:18:
[...]

Aangezien Blu-Ray branders momenteel nog enkele honderden Euro's kosten, de recordable schijfjes nog steeds rond de €20 kosten en er nog geen enkele mogelijkheid is om illegale kopieën te spelen op de PS3, zie ik dat voorbeeld niet. Zelfs als dat wel mogelijk zou zijn, dan zou Sony net zo snel bans uitdelen als Microsoft.
Modchip is er al een tijdje volgens mij (InFeCtUs).

Hoewel ik het persbericht wel een beetje raar vind:

Een ps3/xbox360/wii en een ps2 modchip :?

[ Voor 160% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-05-2007 01:50 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:28:
[...]

Modchip is er al een tijdje volgens mij (InFeCtUs).

Hoewel ik het persbericht wel een beetje raar vind

[...]

Ja die chip kan in alle consoles, maar uiteraard moet er voor elke console specifieke code opgezet worden dmv usb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:28:
[...]

Modchip is er al een tijdje volgens mij ([...]).

Hoewel ik het persbericht wel een beetje raar vind:
[...]

Als je een beetje verder gaat zoeken kom je er achter dat dit ding helemaal niet eens als een modchip werkt op de PS3. Maar je mag hier op GoT niet naar modchip sites linken, dus het is misschien verstandig als je die link weghaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MetroidPrime schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:40:
[...]

Als je een beetje verder gaat zoeken kom je er achter dat dit ding helemaal niet eens als een modchip werkt op de PS3. Maar je mag hier op GoT niet naar modchip sites linken, dus het is misschien verstandig als je die link weghaalt.
Quickjump een modchip site :D

Maar goed zekerheid bovenalles, haal de link wel ff weg (wel eigenlijk te erg voor woorden.) www.qj.net is absoluut niet een modchipsite of iets wat er ook maar op lijkt.

Kent iemand nu echt iemand die gebanned is met een modded drive en/of ongemodde drive? Want ik lees alleen verhalen van iemand die iemand kent die..... (niet dat ik me zorgen maak :P)

[ Voor 32% gewijzigd door MeNTaL_TO op 18-05-2007 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
MetroidPrime schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:40:
[...]

Is toekomst gericht. Mocht er code komen voor die ps3 kan je het op die chip zetten...

Anyway ben benieuwd hoeveel er gebanned zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9 Ik maak me wel degelijk zorgen. Maar ja, het was natuurlijk slechts een kwestie van tijd. Er zijn momenten, dat je je verlies moet nemen. En dit is denk ik zo'n moment :'(

Gelukkig ben ik in de positie dat ik morgen naar de winkel ken gaan, en een niewe Xbox kan gaan kopen. Alleen weet ik niet of ik dat wel wil, waarschijnlijk wel, al is het alleen maar voor Forza 2 online. Dat vindt ik de 60 euro dan wel weer waard ;)

Dan hou ik m'n moddex Xbox wel voor de 2e garnituur spelletjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 01:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:57:
:9 Ik maak me wel degelijk zorgen. Maar ja, het was natuurlijk slechts een kwestie van tijd. Er zijn momenten, dat je je verlies moet nemen. En dit is denk ik zo'n moment :'(

Gelukkig ben ik in de positie dat ik morgen naar de winkel ken gaan, en een niewe Xbox kan gaan kopen. Alleen weet ik niet of ik dat wel wil, waarschijnlijk wel, al is het alleen maar voor Forza 2 online. Dat vindt ik de 60 euro dan wel weer waard ;)
Agh 5.3 samsung voor springupdate en geen halo 3 zit je sowieso veilig. Je kan nog steeds spellen allemaal ofline spelen, je zou dan een core kunnen halen voor multiplayer only.

Mij boeit het niet zo speel alleen pro evolution 6 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:59:
[...]

je zou dan een core kunnen halen voor multiplayer only.
Mocht ik gebanned zijn dalijk ofzo, dan is dat ook wat ik ga doen. Want ik kan helaas op dit moment niet zonder mijn dagelijkse potjes Virtua tennis 3 online :9 . En straks Forza 2, Flatout 2 en Colin Dirt natuurlijk :+

Pff die 3 games alleen al 160 eurootjes. The Horrorr :|

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:59:
[...]

Agh 5.3 samsung voor springupdate en geen halo 3 zit je sowieso veilig. Je kan nog steeds spellen allemaal ofline spelen, je zou dan een core kunnen halen voor multiplayer only.

Mij boeit het niet zo speel alleen pro evolution 6 _/-\o_
Alsj e $%$#$%#$ alleen PES6 zou spelen, zou je die dan niet even kopen!! Als je verder niets zou spelen, hoef je je ook geen zorgen te maken.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:02:
[...]

Mocht ik gebanned zijn dalijk ofzo, dan is dat ook wat ik ga doen. Want ik kan helaas op dit moment niet zonder mijn dagelijkse potjes Virtua tennis 3 online :9 . En straks Forza 2, Flatout 2 en Colin Dirt natuurlijk :+
Hetzelfde geldt voor jou, blijkbaar ben je blij met je spellen, waar is je fatsoen?

Geen spellen kopen, maar wel een extra box voor 300,-?

Gekke gasten.

[ Voor 33% gewijzigd door PWM op 18-05-2007 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:02:
[...]

Agh moet zeggen zeggen dat virtua tennis 3 online wel erg verpest is door het mogelijk maken van duke en king te kunnen kiezen. Iedereen speelt nu met die fictieve godelijke tennisers.

Valt me trouwens op dat het voornamelijk hitachi mensen zijn die gebanned zijn met oude firmware etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
PWM schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:03:
[...]

Alsj e $%$#$%#$ alleen PES6 zou spelen, zou je die dan niet even kopen!! Als je verder niets zou spelen, hoef je je ook geen zorgen te maken.

[...]

Hetzelfde geldt voor jou, blijkbaar ben je blij met je spellen, waar is je fatsoen?

Gekke gasten.
Ik heb pes6 ook origineel zat toen in die pack ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gistere(woensdag) mijn 360 omlaten bouwen, en nu dit.. Ik ben nog niet op live geweest dus ik kan het nog terug draaien, maar is het bij alle fireware of niet bij de 5,3>?
Een vriend van me heeft geprobeerd zijn eigenste terug te flashen maar hij heeft die ban nog steeds:}
Mischien een tip..: Flash je xbox terug om, laat hem een paar keer heel hard vallen en stuur hem dan naar MS(zodat je een geheel nieuwe krijgt;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:03:
[...]

[...]

Gekke gasten.
Ja boeie, dat is hetzelfde dat ik al jaren geen muziek cd's meer koop. Ruim 60 euro voor een game is veel. Maar goed, we zien het wel.

En ga nu niet de moraalridder uithangen, want jij gaat mij niet vertellen dat alles wat er op jouw pc staat, volkomen legaal is.

@PacinoAllstars: ik wordt ook gek van die Duke en King mannetjes, maar the taste of victory is sweet, wanneer je ze verslaat ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:09:
[...]

Ja boeie, dat is hetzelfde dat ik al jaren geen muziek cd's meer koop. Ruim 60 euro voor een game is veel. Maar goed, we zien het wel.

En ga nu niet de moraalridder uithangen, want jij gaat mij niet vertellen dat alles wat er op jouw pc staat, volkomen legaal is.

@PacinoAllstars: ik wordt ook gek van die Duke en King mannetjes, maar the taste of victory is sweet, wanneer je ze verslaat ;)
Eh? Ja. elke bit is gewoon voor betaald.

Ik heb voor muziek een abo bij surf2music, heb betaald voor mijn software, en betaal voor games.

Het is echt niet moeilijk om legaal te draaien, zoals sommige mensen denken.

@ hierboven: Als je alleen PES speelt, waarom modden?
Flash je xbox terug om, laat hem een paar keer heel hard vallen en stuur hem dan naar MS(zodat je een geheel nieuwe krijgt;)
d:)b

Als je Xbox gebanned is, is dat ook per serienummer. Je xbox terugsturen heeft weinig zin.

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 18-05-2007 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ja ok, dan ben je denk ik écht een uitzondering. Natuurlijk heb je ook gelijk wat betreft modded Xbox,maar ja, het was handig voor zolang het duurde ( of duurt ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:28:
Dus ik kan beter blij zijn dat ik gisteren geen Halo3 heb kunnen downloaden :(
Wat een bullshit allemaal! Mijn Xbox360 is nog een maagd en ik wil haar graag zo houden maar ik zou echt gek worden als xbox mij ten onrechte zou bannen nadat ik Halo3 heb gedownload. (of zijn die mensen niet zo onschuldig als dat zij voordoen?)
Ik zou ook zeggen dat ie niet gemod was als ik ineens een 3.5kg wegende presse-papier van 400 euro had staan.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:16:
Na ja ok, dan ben je denk ik écht een uitzondering. Natuurlijk heb je ook gelijk wat betreft modded Xbox,maar ja, het was handig voor zolang het duurde ( of duurt ;) ).
Het gaat niet om gelijk halen :)

Het gaat er om dat je een hoop ellende op je hals haalt, terwijl je diep in je hart weet dat het eigenlijk gewoon beter is die games te kopen.

Als jij een nieuwe 360 koop, en nog 1 en nog 1 om maar te kunnen modden, zal niemand je hier tegenhouden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden die hackers met een nieuwe mod komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je, sinds die laatste spring update, wist ik gewoon dat MS data aan het verzamelen was. Dus ik wist heus wel dat het er aan zat te komen. Maar goed, dat is het risico, ik ben er ook verder niet rauwig over.

MS heeft het goed voor mekaar, Live! zit gewoon zó goed in elkaar, dat zij waarschijnlijk binnenkort weer $300 op hun rekening kunnen laten bijschrijven. Ach ja, hadden ze Live! maar niet zo goed moeten maken ;) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
PWM schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:13:
[...]

Eh? Ja. elke bit is gewoon voor betaald.

Ik heb voor muziek een abo bij surf2music, heb betaald voor mijn software, en betaal voor games.

Het is echt niet moeilijk om legaal te draaien, zoals sommige mensen denken.

@ hierboven: Als je alleen PES speelt, waarom modden?

[...]

d:)b
Waarom niet? 30 eurotjes en wat verbatims. Altijd leuk als de pesfrustratie hoog is om even iets anders te doen. Maar na 10 minuten tijd ga je toch weer voetballen :D

Ben het overigens wel met je eens dat je al die spellen nooit kan spelen, maar het is gewoon grappig om ze te hebben heb je wel eens iemand op bezoek ofzo die van iets anders houd.

Verder geef ik MS geen blaam het is logisch dat Microsoft iets moest doen om in ieder geval hun partners tevreden te stellen.

Al met al de mensen in mijn friendlist met een sammy zijn nog niet gebanned. Maar moet erbij zeggen dat niemand van hun halo3 heeft gespeeld en allemaal 5.3 voor de springupdate heeft gebruikt en tevens alleen maar PES6 spelen.

Interessante ontwikkelingen.

Tevens boeit het me verder niet zo haal morgen een nieuwe mocht ik gebanned worden :D

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 18-05-2007 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:22:
Weet je, sinds die laatste spring update, wist ik gewoon dat MS data aan het verzamelen was. Dus ik wist heus wel dat het er aan zat te komen. Maar goed, dat is het risico, ik ben er ook verder niet rauwig over.
Als je xbox naar die update hebt omgebouwd kun je dan nog wel online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:22:
[...]

Tevens boeit het me verder niet zo haal morgen een nieuwe mocht ik gebanned worden :D
Dan ken je toch gewoon met je eigen Gamertag en hotmail account weer online?

@Renssz: ik heb geen flauw idee, ik kocht de mijne pre modded bij de Turk om de hoek, ik heb zelfs geen flauw idee wat voor drive er in m'n box zit ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:22:
[...]

Waarom niet? 30 eurotjes en wat verbatims. Altijd leuk als de pesfrustratie hoog is om even iets anders te doen. Maar na 10 minuten tijd ga je toch weer voetballen :D

Ben het overigens wel met je eens dat je al die spellen nooit kan spelen, maar het is gewoon grappig om ze te hebben heb je wel eens iemand op bezoek ofzo die van iets anders houd.

Verder geef ik MS geen blaam het is logisch dat Microsoft iets moest doen om in ieder geval hun partners tevreden te stellen.

Al met al de mensen in mijn friendlist met een sammy zijn nog niet gebanned. Maar moet erbij zeggen dat niemand van hun halo3 heeft gespeeld en allemaal 5.3 voor de springupdate heeft gebruikt en tevens alleen maar PES6 spelen.

Interessante ontwikkelingen.

Wat houdt 5.3 voor de springupdate in? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gekeken, kan nog steeds online m'n balletjes meppe. Maar lang zal het volgens mij niet meer duren :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:30:
[...]

Wat houdt 5.3 voor de springupdate in? :?
Is een gemodde firmware versie aanduiding voor samsung drives.

Ligt het trouwens aan mij of is xbox live nu opeens rete snel. Lijkt wel of ik tegen de computer speel als ik online speel.

Laat ze maar meer mensen bannen, is er tenminste capaciteit genoeg _/-\o_ :D 8)

[ Voor 32% gewijzigd door PacinoAllstars op 18-05-2007 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
Ik heb ook zo'n gemodde xbox, maar dat was meer om spellen te testen en te previewen. Bovendien heb je een hoop games die hier niet uitkomen en dan is het een stuk makkelijker. Maar goed, nu ben ik nog niet ingelogd op xbox live, maar nu wil ik dus mijn firmware terugzetten.

Ik vraag me alleen af of ik dan nog alsnog wordt gevinkt als zijnde Modded Xbox.
Als dat geen fuck uitmaakt, dan denk ik ook niet dat ik hem voorlopig ermee verbind. Anders wordt het misschien een extra 360 halen ? :9

Anyways, ik vind het niet zo heel erg dat ze mensen bannen, maar ze moeten ze wel de mogelijkheid geven om zich te herstellen en de originele erop te knallen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Wat ik aan comments op Digg en Xbox-Scene heb gelezen lijkt het er sterk op dat ze al een tijdje aan het data-harvesten zijn, en 'toevallig' nu de trigger over hebben gehaald op het moment dat de online activiteit het hoogst zou zijn. Je bent dus wsch alsnog fucked (en op zich gewoon terecht, "het terugbrengen van gestolen goederen verandert niet dat je een dief bent").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

curry684 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 03:18:
Wat ik aan comments op Digg en Xbox-Scene heb gelezen lijkt het er sterk op dat ze al een tijdje aan het data-harvesten zijn, en 'toevallig' nu de trigger over hebben gehaald op het moment dat de online activiteit het hoogst zou zijn. Je bent dus wsch alsnog fucked (en op zich gewoon terecht, "het terugbrengen van gestolen goederen verandert niet dat je een dief bent").
Zucht, kopieeren is wettelijk gezien geen diefstal en ik vraag me af of dit wettelijk gezien van MS wel mag. De EULA is in Nederland niet bindend zover mij bekend is en de vraag is of een drive flashen wel onder modden valt (er is volgens mij alleen een rechtzaak geweest over modchips). Vind het op zijn minst een dubieuze actie, zeker als er ook on gemodde boxen ook gebanned blijken te zijn.
Ik heb mijn 360 pas recent gekocht, maar update ie ook de firmwares bij het updaten van de dashboard (anders snap ik niet dat ie checked op oude fw's?). Ik heb nog steeds het vermoeden dat het wel mee valt met het bannen zoals ook bij iedere keren gebeurt is.

Net wel voor de eerste keer de nummer een plaats gehaald op een baan in PGR3 (zal ook wel de enige keer zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

djmantri schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 02:56:
Ik heb ook zo'n gemodde xbox, maar dat was meer om spellen te testen en te previewen.
Daarvoor hebben ze iets heel leuks bedacht op Xbox Live. Xbox Live heeft namelijk een enorm revolutionair concept genaamd demo's. Ik heb mij laten vertellen dat je dan een stuk van een spel gratis kunt uitproberen. Maar even serieus: je kunt ook gebruik maken van de mogelijkheid bij winkels zoals bijvoorbeeld Bart Smit om een spel binnen 24 uur te kunnen ruilen als het niet leuk genoeg is.

Het uitproberen van spellen is dus nooit echt een goed argument, er zijn zat andere manieren waarop je spellen kunt uitproberen.
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 03:24:
[...]

Zucht, kopieeren is wettelijk gezien geen diefstal en ik vraag me af of dit wettelijk gezien van MS wel mag. De EULA is in Nederland niet bindend zover mij bekend is en de vraag is of een drive flashen wel onder modden valt (er is volgens mij alleen een rechtzaak geweest over modchips)
In dat geval: huur een advocaat en klaag Microsoft aan. Als het niet mag volgens de Nederlandse wet, dan zal de rechter je wel gelijk geven en mag je weer op Live.

Overigens is alleen een shrink-wrapped EULA niet bindend in Nederland, maar daar is hier volgens mij absoluut geen sprake van. Als dat je enige argument is, zou je niet zo heel sterk staan. Bovendien kun je de console die je gekocht hebt nog gewoon gebruiken, Microsoft levert alleen geen aanvullende diensten meer op de console die je gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

MetroidPrime schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 03:34:
[...]

Daarvoor hebben ze iets heel leuks bedacht op Xbox Live. Xbox Live heeft namelijk een enorm revolutionair concept genaamd demo's. Ik heb mij laten vertellen dat je dan een stuk van een spel gratis kunt uitproberen. Maar even serieus: je kunt ook gebruik maken van de mogelijkheid bij winkels zoals bijvoorbeeld Bart Smit om een spel binnen 24 uur te kunnen ruilen als het niet leuk genoeg is.

Het uitproberen van spellen is dus nooit echt een goed argument, er zijn zat andere manieren waarop je spellen kunt uitproberen.

[...]

In dat geval: huur een advocaat en klaag Microsoft aan. Als het niet mag volgens de Nederlandse wet, dan zal de rechter je wel gelijk geven en mag je weer op Live.

Overigens is alleen een shrink-wrapped EULA niet bindend in Nederland, maar daar is hier volgens mij absoluut geen sprake van. Als dat je enige argument is, zou je niet zo heel sterk staan. Bovendien kun je de console die je gekocht hebt nog gewoon gebruiken, Microsoft levert alleen geen aanvullende diensten meer op de console die je gekocht hebt.
Waarop moet ik MS aanklagen, omdat ze anderen bannen?
Voor die aanvullende diensten moet je betalen en waarschijnlijk is dit niet de dag waarop afgerekend wordt.

Nu even een heel ander vraagje. Als ik de 360 instel op een hdtv formaat en deze vergeet terug te zetten op sdtv voordat ik hem weer op de scart aansluit, doet de 360 dit dan vanzelf of moet ik dit dan weer veranderen op de plasma?
Ik speel nu bij iemand anders en ga natuurlijk straks gewoon vergeten om hem terug te zetten (vandaar de vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 03:24:
[...]

Zucht, kopieeren is wettelijk gezien geen diefstal en ik vraag me af of dit wettelijk gezien van MS wel mag. De EULA is in Nederland niet bindend zover mij bekend is en de vraag is of een drive flashen wel onder modden valt (er is volgens mij alleen een rechtzaak geweest over modchips).
Volstrekt niet boeiend, omdat ze je alleen van Xbox Live bannen. Dat mogen ze, dat zijn hun servers namelijk, en daar mag je als eigenaar mee doen wat je wil om eender welke reden je maar wil uitgezonderd artikel 1 van de Nederlandse grondwet. Geen haar verschil met een IP-ban krijgen op Tweakers.net, dat kan ook gewoon, zelfs als je abonnee bent, zonder recht op teruggave abonnementsgeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whehe lol al die gasten met gemodde xboxen in de stress :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
jammer dat MS niet de ballen, en de juridische backing heeft om alle gemodde 360's zo te flashen dat ze helemaal niks meer afspelen... dat zou pas gerechtigheid zijn

maar goed, dit begint er al op te lijken

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Ik verwacht een hele lading omgebouwde 360's op marktplaats.nl de komende weken... Terecht dat modders geband worden, kopen die games dan worden ze ook goedkoper, zo werkt dat in een vrije markteconomie. Heb nooit begrepen dat mensen gaan kloten met hun apparaat van 400 euro met het risico niet meer online te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoccoS schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:23:
Ik verwacht een hele lading omgebouwde 360's op marktplaats.nl de komende weken... Terecht dat modders geband worden, kopen die games dan worden ze ook goedkoper, zo werkt dat in een vrije markteconomie. Heb nooit begrepen dat mensen gaan kloten met hun apparaat van 400 euro met het risico niet meer online te kunnen.
Dat eerste klopt niet, games worden al superlang rond de 60 euro ( of 140 gulden wat het soms vroeger met de SNES was ), maar je 2e punt heb je idd gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoccoS
  • Laatst online: 20-08 08:11
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:42:
[...]

Dat eerste klopt niet, games worden al superlang rond de 60 euro ( of 140 gulden wat het soms vroeger met de SNES was ), maar je 2e punt heb je idd gelijk in.
Vergeet je niet dat de kosten om een game te maken ook enorm gestegen zijn in de loop der jaren (in tegenstelling tot bijv. de muziekindustrie), dus dat ze al lange tijd voor dezelfde prijs verkocht worden zegt niets. Overigens zijn er prima legale manieren om goedkoper aan je games te komen, om te beginnen op marktplaats.nl .

[ Voor 10% gewijzigd door RoccoS op 18-05-2007 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmarsu heeft nooit economie gehad op school... dat merk je.

En tuurlijk klopt het want er kopen net zo weinig mensen spellen als 2 jaar geleden, toen de playstation2 ombouw een hele rage was.

Verdiende loon voor de mensen die hun xbox lieten ombouwen en nu gaan zeuren dat ze online willen... We lachen jullie gewoon recht in jullie gezicht uit!

Koop gewoon om de maand of 2 maanden een game en geniet er van! Ik moet bekkenen dat ik ook nog uit mijn download tijd meer dan 300 dvdtjes en cdtjes heb liggen maar daar ben ik absoluut niet trost op en als ik nou een kleinere verzameling mooie hoesjes had zou dat veel beter zijn.

En dat zijn nog wel films die je voor 5 euro kan halen 8)7
Waarom ombouwen
Spellen raken beschadigd, slijten etc. Dan moet je weer naar de winkel om weer dat spel van €60,- te kopen. Terwijl je een kopie voor eigen gebruik had mogen maken.
Nu kan je spelletje branden en het origineel veilig in de kast zetten. Dit betekent dus dat je voortaan alle gebrande spellen kunt spelen. Ook als je de spellen download van internet en op dvd brandt (hou wel rekening mee dat dat alleen legaal is als je het originele spel in huis hebt)
Wat een trieste gast daar op marktplaats... moet je zien wat hij schrijft 8)7 omg

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee er worden nu veel meer games verkocht dat klopt, maar dat betekend niet dat ze goedkoper worden. Nieuwe games zijn nog steeds 60 euro per stuk, ik ben het daar niet mee eens. Als ze de games 45 euro per stuk maken worden er veel meer verkocht, of ze er dan meer winst op maken weet ik niet.

Overigens heb ik een diploma in handel thank you very much

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb gistere(woensdag) mijn 360 omlaten bouwen, en nu dit.. Ik ben nog niet op live geweest dus ik kan het nog terug draaien, maar is het bij alle fireware of niet bij de 5,3>?
eigen schuld dikke bult.
Het is inderdaad grappig hoe veel mensen nu zitten te janken met scheve argumenten als 'ik doe met mijn xbox wat ik wil' en 'copieren is niet illegaal'.

Wel, microsoft doet met zijn live netwerk wat ze wil, en daar ga je nu eens N-I-E-T-S aan kunnen doen, baibai :w

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:16:
[...]

eigen schuld dikke bult.
Het is inderdaad grappig hoe veel mensen nu zitten te janken met scheve argumenten als 'ik doe met mijn xbox wat ik wil' en 'copieren is niet illegaal'.

Wel, microsoft doet met zijn live netwerk wat ze wil, en daar ga je nu eens N-I-E-T-S aan kunnen doen, baibai :w
Lol indd mee eens! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

@ MMaRsu.
Niemand verplicht je toch om een game meteen na de release datum te kopen. Zelf heb ik ook een 360 (welk vandaag overigens op wordt gehaald door UPS, maar dat terzijde) en een aantal originele games.
3 van die games heb ik via de winkel gekocht, een daarvan > Fifa RTWC 06, heb ik op Ebay gewonnen. Prima deal toch ?
Toevallig liep ik gister door de Dixons en zag dat PES6 al een Xbox 360 "classic" is en voor €29.99 wordt verkocht.
Ik heb hier een jaar geleden nog de volle mep voor betaald..
En daarbij, als ze een game voor €45,- verkopen zijn er nog mensen die zeuren en het branden en downloaden van 360 games zal er écht niet minder om worden.
Zelf heb ik ook overwogen om mijn 360 om te bouwen, achteraf ben ik blij dat ik het niet heb gedaan.. Ik moet nu wel de volle mep betalen voor mijn games, maar heb geen gezeik met Online gamen en kan mijn 360 nu met een gerust hart met UPS meegeven.
Wat is achteraf meer waard.... Het goedkoop spelen van spelletjes of de garantie van je €300 kostende console weggooien?

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Lol, dit is lachen.. :+
Vond het al raar, al die drukte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heb ik een diploma in handel thank you very much
Grappig dat je dit er pas een paar minuten later bij post. Bij bedacht ofzo? Zo wordt je niet echt geloof waardig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Heerlijk, ga vanmiddag gelijk nog maar even genieten van mijn Live abbo :P

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Laatst online: 11-09 07:17
Ik heb al best wat spellen gespeeld voor de 360, maar ik heb er maar voor 1 meer dan 40 euro betaald, dat was de collector's edition van Oblivion, die heb ik bij de frs voor 70 euro opgepikt.

Verder heb ik veel spellen geimporteerd (Saint's Row 33 euro, Viva Pinata 35 euro, Crackdown 25 euro) en 2e hands (Dead Rising 30 euro, King Kong 10 euro, Gears of War 30 euro) gekocht. Gewoon omdat ik er niet meer dan dat voor over heb, en dus ook niet ga betalen.

Als je niet wil dat het veel geld kost, hoeft dat ook niet lijkt mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg ook niet dat ik geen 60 euro voor een game wil betalen, ik zeg alleen dat die prijzen constant rond die prijs worden vastgehouden, hoeveel games er ook verkocht worden.

Ik heb btw geen omgebouwde 360 :)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:44:
[...]

Grappig dat je dit er pas een paar minuten later bij post. Bij bedacht ofzo? Zo wordt je niet echt geloof waardig...
Nee ik had het er al gelijk bijgeschreven, alleen had had een hoofdletter bij handel, die heb ik paar minuten later aangepast.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 22:16

Convoy

g44p

om dit probleem te omzeilen is een fw switcher voldoende lijkt me ;) maar wel goeie zaak van M$.

* Convoy gaat lekker verder met Halo3 Beta O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:57:
Ik heb al best wat spellen gespeeld voor de 360, maar ik heb er maar voor 1 meer dan 40 euro betaald, dat was de collector's edition van Oblivion, die heb ik bij de frs voor 70 euro opgepikt.

Verder heb ik veel spellen geimporteerd (Saint's Row 33 euro, Viva Pinata 35 euro, Crackdown 25 euro) en 2e hands (Dead Rising 30 euro, King Kong 10 euro, Gears of War 30 euro) gekocht. Gewoon omdat ik er niet meer dan dat voor over heb, en dus ook niet ga betalen.

Als je niet wil dat het veel geld kost, hoeft dat ook niet lijkt mij..
Dat gezeur over veel te dure 60-euro spellen komt alleen maar van mensen die hun kopieergedrag willen goedpraten. Als je je games origineel koopt, weet je wel dat games in de praktijk een stuk goedkoper zijn. Koop online en er gaat al 10 euro van de prijs af, wacht een paar maanden tot de prijs naar 30 a 40 euro gezakt is of wacht een jaar voor nog grotere voordeeltjes. Of importeer een gloednieuw regio-vrije spel bij play-asia.com voor 35 euro.

Ik heb in ieder geval al mijn games origineel en vind dat bannen een bijzonder grappige ontwikkeling. Krijgen al die mod-losertjes eens het deksel op hun neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Semper Fight
  • Laatst online: 27-08 23:53

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

ymmv schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:30:
[...]

Dat gezeur over veel te dure 60-euro spellen komt alleen maar van mensen die hun kopieergedrag willen goedpraten. Als je je games origineel koopt, weet je wel dat games in de praktijk een stuk goedkoper zijn. Koop online en er gaat al 10 euro van de prijs af, wacht een paar maanden tot de prijs naar 30 a 40 euro gezakt is of wacht een jaar voor nog grotere voordeeltjes. Of importeer een gloednieuw regio-vrije spel bij play-asia.com voor 35 euro.

Ik heb in ieder geval al mijn games origineel en vind dat bannen een bijzonder grappige ontwikkeling. Krijgen al die mod-losertjes eens het deksel op hun neus.
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Ikzelf heb ook geen gemodde Xbox, maar vind die 60 euro voor een game ook absurd hoog.
Maar ik praat mijn kopieergedrag hier niet mee goed, aangezien ik dus niks kopieer.
Ik doe hetzelfde als een paar posts hierboven, oftewel importeren of kopen via Marktplaats enz.

Wat betreft het bannen, dit vind ik alleen maar goed.
Eindelijk zijn de niet gemodde Xboxen een keer in het voordeel.
En heb je je Xbox toch gemod, dan heb je het risico er voor genomen, en een tijdlang goedkoop kunnen gamen, maar daarvoor zal nu een prijs betaald moeten worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Semper Fight op 18-05-2007 10:49 ]

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:07

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:21:
jammer dat MS niet de ballen, en de juridische backing heeft om alle gemodde 360's zo te flashen dat ze helemaal niks meer afspelen... dat zou pas gerechtigheid zijn

Dat is juridisch niet haalbaar, want de console is eigendom van de klant en die mag er mee doen wat hij wil. Daarom kan je bloedeigen console modden ook nooit illegaal zijn. De garantie vervalt natuurlijk en je hebt geen recht meer op support. Allemaal logisch en duidelijk, maar via een update de console onklaar maken is gewoon juridisch geen haalbare kaart.

MS mag mensen wel toegang tot hun servers ontzeggen, daarmee staan ze juridisch volledig in hun recht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Firmware aanpassen is wel illegaal :)

Bios flashen ook.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Giant87 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:54:

had ik gisteren ook, volgens mij klopt dat gewoon niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ace schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:55:
MS mag mensen wel toegang tot hun servers ontzeggen, daarmee staan ze juridisch volledig in hun recht.
In het oude Xbox-tijdperk was Xbox Live nog lang niet zo belangrijk als dat het nu is. Als je toen met je gemodde Xbox niet online kon komen, was er geen man overboord, want er waren maar weinig spellen die er gebruik van maakten en je kon verder niks met die service behalve online gamen. Met de Xbox 360 is Xbox Live niet meer een leuke toevoeging maar een hoofdbestanddeel omdat nu alle games online-functies bevatten. Zonder Xbox Live heb je ook geen toegang meer demo's en Live Arcade-games.

Zonder Xbox Live is een flink deel van de functionaliteit van je 360 uitgeschakeld. Na deze massale ban denk ik dat het aantal firmware-mods dramatisch zal zakken. Genoeg casual gamers die het maar wat cool zouden vinden om gratis spellen te kunnen kopieren, maar er zullen er maar weinig zijn die na deze actie het risico nemen dat hun dit ook gaat overkomen, ook al komen er nieuwe modchips uit die zogenaamd "ban-proof" zijn. Het risico is het voordeel niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 00:02
Phusebox schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:21:

ach ik zou het mooier vinden als ze het gewoon terug konden flashen naar orgineel zodat mensen de games weer moeten kopen. (met ook een unban van live).
Hou meer van vergeving dan gerechtigheid :)

(mijne is overigens niet gemod, ik zie er de noodzaak niet van in (afgezien van kappote discs), pas als je homebrew kan draaien vind ik dat een mod in principe ok is. Vooral als het een mod betreft waarbij je alleen homebrew kan draaiiien en niet illegale games. Zodra je illegale games kan draaien moet je een ban op live accepteren of je de games nou gebruikt of niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Electra schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 10:46:
[...]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens.
Ikzelf heb ook geen gemodde Xbox, maar vind die 60 euro voor een game ook absurd hoog.
Maar ik praat mijn kopieergedrag hier niet mee goed, aangezien ik dus niks kopieer.
Ik doe hetzelfde als een paar posts hierboven, oftewel importeren of kopen via Marktplaats enz.
Ik zeg niet dat 60 euro niet veel is. Mijn punt was dat illegale kopieerders de drogreden dat games vveel te duur zijn gebruiken, terwijl die in de praktijk een stuk goedkoper zijn als je alert bent op voordeeltjes, kunt wachten op prijsverlagingen of 2e hands wilt kopen. Ik heb ondertussen een flinke Xbox 360-gamesverzameling (22 stuks) en heb maar een keer de volle prijs betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Dit gaat Microsoft toch ook wel weer geld kosten. 10.000 gecancelde Xbox Live Gold accounts.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Ik vind het altijd grappig om te zien hoe mensen zonder omgebouwde X360 nu de held proberen uit te hangen... Man, als je op live kan, geniet ervan en probeer niet iedereen te vertellen dat je zo slim bent omdat je 10 games van 60 euro per stuk hebt gekocht (of 20 van 30, is gelijk).
Hoogstwaarschijnlijk hebben de mensen met een omgebouwde X360 al heel wat meer games gespeeld voor een fractie van het door jullie uitgegeven bedrag. Ofwel, die kopen gewoon een nieuwe X360 met nog wat games erbij. Voor hetzelfde geld. Wat ze nog niet uitgegeven hebben.

En hoe lang denk je dat het duurt voordat ze weten hoe M$ er achter is gekomen of consoles omgebouwd zijn?
Ik verwacht dat ze, sneller dan je denkt, een nieuwe mod ontwikkelen die niet te detecteren is.
Doe er dan ook nog een mod bij die de unieke ID van je X360 wijzigt en iedereen is weer blij.

Ik heb niet eens een X360, maar al die arrogante mensen die zichzelf nu zo ontzettend goed vinden, moeten even van hun voetstuk gestoten worden.

Praatjesmakers. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jobbie schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:24:
Ik vind het altijd grappig om te zien hoe mensen zonder omgebouwde X360 nu de held proberen uit te hangen... Man, als je op live kan, geniet ervan en probeer niet iedereen te vertellen dat je zo slim bent omdat je 10 games van 60 euro per stuk hebt gekocht (of 20 van 30, is gelijk).
Hoogstwaarschijnlijk hebben de mensen met een omgebouwde X360 al heel wat meer games gespeeld voor een fractie van het door jullie uitgegeven bedrag. Ofwel, die kopen gewoon een nieuwe X360 met nog wat games erbij. Voor hetzelfde geld. Wat ze nog niet uitgegeven hebben.

En hoe lang denk je dat het duurt voordat ze weten hoe M$ er achter is gekomen of consoles omgebouwd zijn?
Ik verwacht dat ze, sneller dan je denkt, een nieuwe mod ontwikkelen die niet te detecteren is.
Doe er dan ook nog een mod bij die de unieke ID van je X360 wijzigt en iedereen is weer blij.

Ik heb niet eens een X360, maar al die arrogante mensen die zichzelf nu zo ontzettend goed vinden, moeten even van hun voetstuk gestoten worden.

Praatjesmakers. :O
Wie is hier nu de praatjesmaker? Als je te armzalig bent om games te kopen die het waard zijn, dan moet je ook geen console kopen. Je koopt zeker ook je boodschappen bij de Aldi :z

Daarnaats is M$ roepen hier uit den boze ; laat dat dan ook een volgende keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit ben ik dus helemaal met je eens. Wou het net gaan posten. Wat een moraalridders allemaal op dit forum zeg ppffff.
Hoezo gerechtigheid als je een modded xbox hebt. Als die spellen minder kosten had ik ze eerder gekocht. De meeste spellen ben je toch na 2 weken zat.. Alleen de games die ik echt goed vind die koop ik.
Ik wacht wel even met online gaan met mijn xbox, er komt vast wel snel een fix voor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58
MetroidPrime schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 03:34:
[...]

[...]

Die demo's van Xbox live zijn altijd wel aardig maar sommige (uitzonderingen zoals forza daargelaten? ) maar ik krijg nooit zo snel een goede indruk van iets. Bovendien vind ik dat terugbrengen naar de winkel ook niet echt een goede oplossing aangezien je dan altijd een nieuwe moet nemen (handig als er maar 1 game per maand uitkomt) en hoe zou jij het vinden als je ziet dat je game al open is geweest.

Maar goed, ik denk niet dat ik ze zoiezo kan aanklagen omdat ik daar geen tijd voor heb :+ . Al denk ik dat er heus wel een petitie oid gestart gaat worden.

Ik heb dan ook trouwens genoeg games gekocht (laatst geteld en het waren er 23 geloof ik), dus ik weet heus wel hoe duur die spellen zijn en wat je er voor over moet hebben. Ik vind het alleen raar dat ze het voor altijd bannen en niet voor een bepaalde tijd ofzo.

Naja, ik heb nog niet veel screens oid gezien van mensen die het ook hebben dus ik ben nog niet helemaal overtuigd dat ze het overal gdaan hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 18-05-2007 11:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Exorcist schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:28:
[...]

Wie is hier nu de praatjesmaker? Als je te armzalig bent om games te kopen die het waard zijn, dan moet je ook geen console kopen. Je koopt zeker ook je boodschappen bij de Aldi :z

Daarnaats is M$ roepen hier uit den boze ; laat dat dan ook een volgende keer.
Wel alles lezen, hè, voordat je reageert... anders had je niet zo'n dom antwoord gegeven. Maarja, zo'n antwoord had ik natuurlijk kunnen verwachten.

Maar ik ben eerder opzoek naar een inhoudelijke discussie, mensen... niet een ik-ben-beter-dan-jou schreeuw partij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:04
Even weer ontopic, na al het heen en weer gebrul van de afgelopen threads,

Heeft iemand de demo darksite al geprobeerd? Ik vind het veelbelovend, heb wel erg last van slowdowns tijdens die shoutout op het tankstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Dennahz schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 22:23:
[...]

Opgelost, je hebt de nieuwe versie van TVersity nodig + de patch voor de mei update van Xbox. Beide hier te vinden.

Misschien in de startpost / tutorial zetten?
Ik heb ook al het nodige geklooid, uiteindelijk met VLC360 geprobeerd en nu weer met Transcode360. Die laatste werkt op het fast-forwarding na prima en heeft een veel mooier beeld plus nettere ondertiteling. Heb jij die ook geprobeerd? Heb ook wel zin om Tversity te proberen, maar als ik al weet dat ik er kwalitatief op achteruitga... de screenshots op die page die je noemde vind ik niet echt fraai.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Agh mensen, niet zo huilen als je gebanned bent. 1 van me 2 xboxen is ook gebanned :D Die andere niet, misschien omdat ik zojuist een nieuwe heb gehaald 8)

Je bent anyway sowieso de lul als je die springupdate gepakt hebt met een gemodde xbox.
We've been speaking to someone who claim's to have some technical insight into the update. His claim's are that the new update gives the dash the ability to dump the eeprom to do crc checks on area's. He said that the instant the update was ran, it was checked and flagged if data was altered. One of the main reasons I believe him is because he mentioned the fact that the 360 now takes about 3 seconds longer to boot. This would definitly be a result of dumping the eeprom and checking. MS will now start rolling 'waves' of bans over the next few weeks, and not all at once. I think they do this for their support staff, publicity, and image.

So, likely, the console was flagged already, and changing wont do anything at this point.
En dit kan best wel eens aardig kloppen, aangezien het enige wat de gebande mensen gemeen hebben is dat zij een springupdate hebben en een gemodde firmware.

OVerwoog nog een ps3 te kopen, maar die zuigt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Jobbie schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:33:
[...]

Wel alles lezen, hè, voordat je reageert... anders had je niet zo'n dom antwoord gegeven. Maarja, zo'n antwoord had ik natuurlijk kunnen verwachten.

Maar ik ben eerder opzoek naar een inhoudelijke discussie, mensen... niet een ik-ben-beter-dan-jou schreeuw partij...
Beter dan jij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

HellBeast schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:19:
Dit gaat Microsoft toch ook wel weer geld kosten. 10.000 gecancelde Xbox Live Gold accounts.
De Live accounts zijn niet gebanned, de console zelf heeft geen toegang meer tot XBL. En dat is een wezenlijk verschil. Klik je HD met accounts op een nieuwe 360 en je kan gewoon verder gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

hier ook een gemodde box (zo gekocht) heb geen enkele illegale game :)

Jammer dat ik nu een 2e moet kopen (kan nu wel met een core af gelukkig)

zo is in dit geval goedkoop duurkoop geworden :D

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mindcre8r schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:48:
hier ook een gemodde box (zo gekocht) heb geen enkele illegale game :)

Jammer dat ik nu een 2e moet kopen (kan nu wel met een core af gelukkig)

zo is in dit geval goedkoop duurkoop geworden :D
hoezo je kan toch gewoon terug flashen.. zolang je nog niet gebanned bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb het idee dat http://www.xbconnect.com/ heel erg populair gaat worden. (een andere manier om toch online zonder Xbox live te kunnen spelen)

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Xbox Live Bantacular
Posted by SketchFactor at 5/17/2007 3:28 PM PDT
We are continually fighting the good fight to keep modders and jerks out of the Halo 2 online population (and now Halo 3) but we can all sleep easier at night knowing that the Xbox Live team has their own group of agents working towards the betterment of the online community.

Major Nelson and Gamerscoreblog posted reminders today that people who log onto Live using modified consoles are being dealt with. As more and more people pour into the Halo 3 Beta, please take this warning to heart. Using modified content and hacked boxes is against the Terms of Use for Xbox Live and doing so will result in your console being permanently banned from the service. Forever. For all games.

If you get an error message "Status Code: Z: 8015 - 190D" it means you are done playing Xbox Live on that console. Congrats.

To all of the upstanding members of the Live community - we salute you and look forward to fun times throughout the Halo 3 Beta and beyond.
http://www.bungie.net/New....aspx?type=news&cid=12479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
Ace schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:45:
[...]

De Live accounts zijn niet gebanned, de console zelf heeft geen toegang meer tot XBL. En dat is een wezenlijk verschil. Klik je HD met accounts op een nieuwe 360 en je kan gewoon verder gamen.
Dat is het geweldige van microsoft.

Ik kan nog steeds alle crappy games die je in 5 uur uitspeeld spelen d.m.v. gemodde xbox en de echte games die het verdienen gewoon kopen origineel nadat ik singleplayer heb uitgespeeld en zin heb in multiplayer, zoals gears of war, pes 6.

JE kan zelfs je achievements die je op backups heb gehaald nog mee nemen d.m.v. online te gaan op je legale xbox :) (als achievements je boeien :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:59:
JE kan zelfs je achievements die je op backups heb gehaald nog mee nemen d.m.v. online te gaan op je legale xbox :) (als achievements je boeien :D )
Dan ben je wel extreem lame bezig. :|

Bij de eerste Xbox ging Microsoft na een tijdje over naar het bannen van user-accounts naast consoles. Als Microsoft het deze keer weer hetzelfde doet als bij de Xbox 1, dan kun je straks ook niet met je niet-omgebouwde console online. Geniet er dus maar van, zolang het kan.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 18-05-2007 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:29:
[...]

dit ben ik dus helemaal met je eens. Wou het net gaan posten. Wat een moraalridders allemaal op dit forum zeg ppffff.
Hoezo gerechtigheid als je een modded xbox hebt. Als die spellen minder kosten had ik ze eerder gekocht. De meeste spellen ben je toch na 2 weken zat.. Alleen de games die ik echt goed vind die koop ik.
Ik wacht wel even met online gaan met mijn xbox, er komt vast wel snel een fix voor :P
ten eerste; ik hoef er eigenlijk niet op in te gaan maar het hele "dure spellen verhaal" gaat dus niet op; spellen zijn duur omdat mensen kopieren, en mensen kopieren omdat spellen duur zijn (volgens hen). kip-ei verhaal

Maar wat ik wel weet is dat ik 10 jaar geleden ook 130 gulden betaalde voor een spel (soms tot wel 200 gulden of nog meer (N64), en dat de huidige prijzen rond de 55-60 euro liggen, dit is dus 121-132 gulden. De prijzen zijn dus niet duurder geworden, in tegenstelling tot de rest om ons heen. Ik vind dit een goede zaak.

Dan schrijf je dat je de meeste spellen zat bent na 2 weken, dit komt dus omdat je kopieert. Je speelt alles wat er is, en omdat het je geen geld kost raak je er eerder op uitgekeken. En omdat je dus zoveel speelt speel je idd ook de mindere spellen. Maar als je gewoon kijkt welke spellen het wel waard zijn, en die koopt is er ook niks aan de hand.

Ik hoop dat er ooit een fix komt voor mensen zoals jou :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Phusebox schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:08:
[...]

ten eerste; ik hoef er eigenlijk niet op in te gaan maar het hele "dure spellen verhaal" gaat dus niet op; spellen zijn duur omdat mensen kopieren, en mensen kopieren omdat spellen duur zijn (volgens hen). kip-ei verhaal

Maar wat ik wel weet is dat ik 10 jaar geleden ook 130 gulden betaalde voor een spel (soms tot wel 200 gulden of nog meer (N64), en dat de huidige prijzen rond de 55-60 euro liggen, dit is dus 121-132 gulden. De prijzen zijn dus niet duurder geworden, in tegenstelling tot de rest om ons heen. Ik vind dit een goede zaak.

Dan schrijf je dat je de meeste spellen zat bent na 2 weken, dit komt dus omdat je kopieert. Je speelt alles wat er is, en omdat het je geen geld kost raak je er eerder op uitgekeken. En omdat je dus zoveel speelt speel je idd ook de mindere spellen. Maar als je gewoon kijkt welke spellen het wel waard zijn, en die koopt is er ook niks aan de hand.

Ik hoop dat er ooit een fix komt voor mensen zoals jou :D
Ik vind je vaak te kritisch/negatief maar je haalt de woorden uit m'n mond met deze post _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Ligt het aan mij of is heel Xbox Live! nu down ???

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Ace schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:45:
[...]

Gelukkig mijn 2e is nu opgestuurd ter reparatie deze is gewoon orgineel, dus kan ik gelukkig even de HD omklikken en weer verder gaan met gamen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:59:
[...]

Dat is het geweldige van microsoft.

Ik kan nog steeds alle crappy games die je in 5 uur uitspeeld spelen d.m.v. gemodde xbox en de echte games die het verdienen gewoon kopen origineel nadat ik singleplayer heb uitgespeeld en zin heb in multiplayer, zoals gears of war, pes 6.

Goed plan!
Had je vanochtend meteen een nieuwe xbox gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:08:
[...]

Maar dan heb je het over de N64, die waren zo duur omdat de cartridges veel meer geld kosten. Ps1 games waren toen goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:26:
[...]

Maar dan heb je het over de N64, die waren zo duur omdat de cartridges veel meer geld kosten. Ps1 games waren toen goedkoper.
Cartridges waren inderdaad duurder, maar de meeste N64 games waren tussen de 140 en 160 Gulden. De excentriekere games waren echt 200 Gulden, maar dat was meer omdat het triple A titels waren. Belachelijk veel geld in die tijd. Een N64 kon je er bijna voor kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt Zelda Oot was 200 gulden volgens mij, en ik dacht zelfs dat er games waren die 220 gulden kosten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 11:50:
[...]

hoezo je kan toch gewoon terug flashen.. zolang je nog niet gebanned bent..
ik ben ook nog niet gebanned.... maar t schijnt dat ie een check doet firmware en niet illegale games.. we gaan t zien.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 01:05:
Ik doelde meer op de homebrew scene. Waarom zouden die veel tijd steken in een console waarvan elke modificatie door Microsoft afgestraft kan worden? Zolang Sony niet dezelfde maatregelen (kan?) nemen, is het PS3 platform veel geschikter om homebrew te draaien. En of je dat nu leuk vindt of niet, veel mensen vinden dat belangrijk in een console. Zo zie ik op dit moment eerder een PSMC verschijnen dan een XBMC360.

Het zou mij niet verbazen als dit moment zal worden gezien als het moment dat de PS3 de overhand zal pakken in de consolewars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ik heb net maar even mijn originele firmware terug geflashed. En ik kan voorlopig nog steeds op Xbox Live. Ik denk dat we het maar moeten af wachten hoe en wat.

Ik ben offline geweest toen bekend werd dat de consoles werden gebanned. Dus dat kan een klein voordeeltje zijn. Mocht het zo zijn dat ze de komende weken iedereen in de gaten hebben gehouden zal ik uit eindelijk ook nog de klos zijn. Maar goed we zien het wel. Eigen schuld dikke bult

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:30:
Klopt Zelda Oot was 200 gulden volgens mij, en ik dacht zelfs dat er games waren die 220 gulden kosten :|
Ja, Conkers Bad Fur Day inderdaad.
Had in 1999 ofzo Zelda OoT bij de Intertoys voor 10 gulden gekocht, die mensen wisten niet wat het was denk ik ;)

Ik vind 60 euro voor een 360 game/Wii/PS3 dan ook normaal. Tuurlijk zit er bagger tussen die ook zoveel kosten en waar je maar 5 uurtjes gameplay voor terugkrijgt, maar die koop je dan simpelweg gewoon niet. Speel bijv. nog steeds Saints Row na al die maanden (ik game ook niet al te veel).

Daarnaast zul je een origineel spel langer spelen, als je veel kopies hebt is de kans groot dat je eerder grijpt naar een ander spel als je het eventjes zat bent.

/Leuk, die reacties op de Frontpage over het bannen. Sommige reacties vallen te verwachten :

"ik bepaal zelf wat ik met mn Xbox doe, en kopiëren is legaal O-) "

[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 18-05-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

Vraagje, ik heb m'n xbox live gold verlengd met een creditcard alleen wilde ik alleen maandje erbij. Ik kan nu nergens online de maandelijkse afschrijving annuleren of zie ik dit over het hoofd?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.