Ik blijf meestal op mijn main server, niet dat ik veel alts heb, maar vind het toch wel leuk om wat mensen te vragen die je kent om boosts in plaats van willekeurige mensen in IF lastig te vallen met "wil you boost me in dm plz, I pay 3g" en dat soort dingen, maakt het levellen een stuk makkelijker, en scheelt ook dat je wat geld en bags van je main naar je altjes kan sturenAnoniem: 104748 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:23:
Wat doen de meeste hier als ze een alt/nieuwe char rollen, blijven julie op je huidge server (main server), of gaan julie naar de nieuwste servers toe? Toen ik end game nog boeiend vond, ging ik elke keer naar een nieuwe server, nu ik hoofdzakelijk PvP doe blijf ik op mijn eigen server met mijn alts.
Anoniem: 216810
heel veel blijven op de nieuwe, bij hun guild, bij hun vrienden op de zelfde server maar sommige nemen ook wel een nieuweAnoniem: 104748 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:23:
Wat doen de meeste hier als ze een alt/nieuwe char rollen, blijven julie op je huidge server (main server), of gaan julie naar de nieuwste servers toe? Toen ik end game nog boeiend vond, ging ik elke keer naar een nieuwe server, nu ik hoofdzakelijk PvP doe blijf ik op mijn eigen server met mijn alts.
mensen, wanneer leert een nieuwe pet nieuwe skills..? ik heb nu een ravager, maar ik wil dat hij nieuwe skills leent voor mijn normale pet, broken tooth..
Lekker op dezelfde server in dezelfde guild. Ik zit in een groep aardige mensen, hebben al diverse meetings gehad en
gchat.
Zonder deze groep was ik waarschijnlijk allang gestopt met het spelletje.

Anoniem: 155768
Haha ja, ik heb nu eindelijk een guild gevonden die mijn sexuele uitspattingen in guild chat wel ok vind, sterker nog, ze doen lekker mee xD, op ventrilo net zo.. Echt geniaalImdaMned schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:04:
Lekker op dezelfde server in dezelfde guild. Ik zit in een groep aardige mensen, hebben al diverse meetings gehad engchat.
Welke server en guild? Ik zat in een zelfde soort guild op Aszune, Unity of Eternity, erg leuk was het daar, maar door problemen is die guild niet meer wat het was.Anoniem: 155768 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:14:
[...]
Haha ja, ik heb nu eindelijk een guild gevonden die mijn sexuele uitspattingen in guild chat wel ok vind, sterker nog, ze doen lekker mee xD, op ventrilo net zo.. Echt geniaal.
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Bronze Dragonflight guild WMC, zweedse guild met veel volwassen mensen erin maar veel puberale humor, ik vermaak me daar prima. Altijd maar love en cuddle in raids, en sexuele uitingen in raid chat, maar de guild leader kan er alleen maar om lachen als we ons werk maar doen. Ik ben zelfs eens gekickt uit een guild omdat een paar officers zich TE erg hekelden aan mijn gedragScrummie schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:26:
[...]
Welke server en guild? Ik zat in een zelfde soort guild op Aszune, Unity of Eternity, erg leuk was het daar, maar door problemen is die guild niet meer wat het was.
Anoniem: 62614
Prince is inderdaad een eitje als je heel veel geluk hebt met de infernals. Als je pech hebt, zoals wij deze week, down je hem niet. De factor "geluk" is iets te groot in dit gevecht imo.deadsy33 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 18:51:
jeuh, prince malchezaar down
Eitje. Niet de exploit gebruikt, maar gewoon op de juiste manier. Moet er wel bij zeggen dat de moeilijkheidsgraad van deze fight wel afhankelijk is van de plekken waar de infernals landen.
Aran doen we niet meer voor de patch. Misschien lame, maar we zien niet in om er nog moeite in te steken als hij volgende week generfed wordt
Maargoed, ik loop nu met een gigantische lelijke T4 helm rond. Nu nog wachten totdat deze wordt gebuffed
Hehe is bij ons lekker nu. Ik had een recruitment post op de realm forums gepost. Toen riep een iemand "pls give me a baby". Nou toen begon het... "You cheating on me!", en "You made me so jealous".Anoniem: 155768 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:14:
[...]
Haha ja, ik heb nu eindelijk een guild gevonden die mijn sexuele uitspattingen in guild chat wel ok vind, sterker nog, ze doen lekker mee xD, op ventrilo net zo.. Echt geniaal.
Hehe, in het eind kwam het er op neer dat we eigenlijk in een grote soap meespeelde. Geen idee of het goed of kwaad gedaan heeft voor de guild maar we hebben wel een leuke tijd gehad. Vooral later in gchat toen mensen de thread gingen lezen.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Haha, ik ben echt de slet van de server, female night elf rogue met de naam Nymphomania, nou dan weet je het al wel, ik word regelmatig gespammed, nymph is teh sex en dat soort zooi.. Echt mooijunglebeast schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:27:
[...]
Hehe is bij ons lekker nu. Ik had een recruitment post op de realm forums gepost. Toen riep een iemand "pls give me a baby". Nou toen begon het... "You cheating on me!", en "You made me so jealous".
Hehe, in het eind kwam het er op neer dat we eigenlijk in een grote soap meespeelde. Geen idee of het goed of kwaad gedaan heeft voor de guild maar we hebben wel een leuke tijd gehad. Vooral later in gchat toen mensen de thread gingen lezen.
That's ... kinda ... sad ...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
lolAnoniem: 155768 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:29:
[...]
Haha, ik ben echt de slet van de server, female night elf rogue met de naam Nymphomania, nou dan weet je het al wel, ik word regelmatig gespammed, nymph is teh sex en dat soort zooi.. Echt mooi. Gnomes vinden me helemaal geweldig, ik heb zelfs eens gestript voor een 70 dwarf male priest en die gaf me 10g lolz..
Anoniem: 158967
Ik snap niet hoe mensen dat doen, heb je wat tips?ScrooLoose schreef op zondag 20 mei 2007 @ 03:35:
Ik ben een paar weken (3 weken dacht ik) geleden voor de grap met een nieuwe character en met 10g van een andere eens wezen kijken hoeveel ik daar van kon maken met alleen handelen in de AH.
Ik zit nu op 790g met alleen kopen/verkopen
De tijd die ik daar ingestoken heb is miscchien een half uur per dag gemiddeld, ik vond het wel aardig
Stacken doen ze dus nietjoker1977 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 01:19:
[...]
Ze stacken voor zover ik weet, demo-shout en CoW. En de 'specials' van Gruul (en Maulgar) scalen zeer sterk met AP. Daarom helpt iedere manier om zijn AP te reducen.
Dat het op maulgar zin heeft om CoW te gebruiken weet ik, ivm de AP modifier. Echter volgens Thottbot doet de special van gruul dit "Effect 1 School Damage (Physical) Value: 12350-13650"
Wat er dus op lijkt te duiden dat deze strike voor armor reduction altijd 12350-13650 damage doet en dat CoW/Demo dit dus niet verlagen.
Klopt dat het voor locks goedkoper is duidelijk. Echter geen lock in mijn guild zal blij zijn om CoW te speccen voor zover ik het gehoord heb. waar het mij ook meer om ging is een theorycraft met het verschil in inkomende damage op de tank met Demo en met CoW t.o.v. het damage done verlies voor de lock die CoW moet casten. Om vanuit daar te bepalen of CoW het wel echt waard is tijdens gevechten waar je op een timer zit.Wiebbe schreef op zondag 20 mei 2007 @ 02:25:
volgens onze warlocks/warriors:
-420 AP from CoW with 2 point talent
-420 AP from demo shout with 5 point talent
Singel target pulls/bossfights CoW > demo shout.
Karazhan demo shout > CoW
Although, warriors can just hit a few times and put it up when they get enough rage, warlocks miss a slot for another curse. So imo warriors should do it, IF they have 5/5 points in imp demo shout.
[...]
Ligt er een beetje aan wie er mee is dus, op zich is het dus goedkoper voor locks om te nemen (maar 2 puntjes ipv 5)
sad story needs sad faceAnoniem: 155768 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 12:29:
[...]
Haha, ik ben echt de slet van de server, female night elf rogue met de naam Nymphomania, nou dan weet je het al wel, ik word regelmatig gespammed, nymph is teh sex en dat soort zooi.. Echt mooi. Gnomes vinden me helemaal geweldig, ik heb zelfs eens gestript voor een 70 dwarf male priest en die gaf me 10g lolz..
Ik ben nu ook bezig met een cast sheet voor affliction warlocks.
Ik zal hem hier even posten zodat mensen die er zin/tijd voor hebben hem even kunnen bekijken en evt commentaar op kunnen geven
De link:
castsheet warlock
Ik zal hem hier even posten zodat mensen die er zin/tijd voor hebben hem even kunnen bekijken en evt commentaar op kunnen geven
De link:
castsheet warlock
Scrummie! Jij hier?Scrummie schreef op zondag 20 mei 2007 @ 11:26:
[...]
Welke server en guild? Ik zat in een zelfde soort guild op Aszune, Unity of Eternity, erg leuk was het daar, maar door problemen is die guild niet meer wat het was.
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Kent iemand een zeer actieve guild die zijn methodiek/tactics omtrent raiden (speler functies etc) uitgebreid heeft uitgelegd op hun site ? Of een site van een actieve guild die veel informatie bevat over hunzelf zoals; waarom en hoe ze WoW spelen ? Interviews (van bijvoorbeeld game sites) met guilds hierover zijn ook zeer welkom, bij voorbaat dank.
Anoniem: 61797
Weet iemand nog handige macros voor een rogue in pvp trouwens ?? Ik gebruik atm alleen deze 3:
/use [nomounted, outdoors] Tawny Windrider
/use [nomounted, outdoors] Horn Of The Frostwolf Howler
/equip [nomounted, outdoors] Carrot on a Stick
/equip [mounted] Insignia of the Horde
/equip [indoors] Insignia of the Horde
/dismount [mounted]
/cast Deadly Throw
/cast Throw
/castrandom Sinister Strike, Riposte
/dismount [mounted]
/cast Deadly Throw
/cast Throw
Anoniem: 200262
Ik ziet momenteel op een normaal server , ma als ik mijn char op 70 heb en beetje goede gearAnoniem: 104748 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:23:
Stap ik over na een pvp server ,
Omdat nu de meeste aly als mijn guild een plaats wil raiden .
Doet aly pvp uit totdat ze 3x zoveel zijn als horde
Anoniem: 149622
Ik gebruik vooral 1 macro. Dit komt omdat ik in PvE een gun gebruik en in PvP een Throwing weapon.Anoniem: 61797 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:58:
Weet iemand nog handige macros voor een rogue in pvp trouwens ?? Ik gebruik atm alleen deze 3:
/dismount [mounted]
/cast Deadly Throw
/cast Throw
Hiervoor gebruik ik deze macro:
/cast [equipped:Thrown] Deadly Throw(Rank 1); Shoot
Dit zorgt ervoor dat ik deadly throw gebruik als ik een throwing weapon ge-equipped heb en anders schiet ik. Simpel, maar je moet er wel ffe achter komen hoe t werkt.
Anoniem: 149622
wowwiki.com al geprobeerd?Hofnar schreef op zondag 20 mei 2007 @ 17:12:
Kent iemand een zeer actieve guild die zijn methodiek/tactics omtrent raiden (speler functies etc) uitgebreid heeft uitgelegd op hun site ? Of een site van een actieve guild die veel informatie bevat over hunzelf zoals; waarom en hoe ze WoW spelen ? Interviews (van bijvoorbeeld game sites) met guilds hierover zijn ook zeer welkom, bij voorbaat dank.
je gaat eerst een char naar 70 levellen goed gearen en dan een nieuwe starten op een pvp serverAnoniem: 200262 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:48:
[...]
Ik ziet momenteel op een normaal server , ma als ik mijn char op 70 heb en beetje goede gear
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik gebruik sinds kort (met plezier) de mod Arkinventory.
Nu heb ik per ongeluk deze mod uitgeschakeld door het vinkje weg te halen voor "enable".
Ik wil 'm dus weer graag ge-enabled hebben.. maar hoe doe ik dat?
Als ik intype "/ai standby resume" dan krijg ik een debug schermpje te zien. (dit gebeurd ook als ik enkel /ai standby intype)
Ook de mod opnieuw inladen heeft geen zin. (dus exit, mod weghalen uit de interface\addons-map, originele arkinventory terugplaatsen en weer inloggen)
Ik krijg de bag-mod dus niet meer terug. Iemand een idee?
Nu heb ik per ongeluk deze mod uitgeschakeld door het vinkje weg te halen voor "enable".
Als ik intype "/ai standby resume" dan krijg ik een debug schermpje te zien. (dit gebeurd ook als ik enkel /ai standby intype)
Ook de mod opnieuw inladen heeft geen zin. (dus exit, mod weghalen uit de interface\addons-map, originele arkinventory terugplaatsen en weer inloggen)
Bij het inlogscherm op "addons" klikken en 'm daar weer aanvinken?
Anoniem: 200262
Nee ik bedoel van server veranderen na een pvp server ,Bokkie schreef op zondag 20 mei 2007 @ 21:10:
[...]
je gaat eerst een char naar 70 levellen goed gearen en dan een nieuwe starten op een pvp server
Omdat dat mij een stuk leuker lijkt
Trouwens spelen jullie allemaal op de zelfde server ?
Je kan niet transferen van een pve naar een pvp server, dat probeert hij je duidelijk te maken.Anoniem: 200262 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 02:30:
[...]
Nee ik bedoel van server veranderen na een pvp server ,
Omdat dat mij een stuk leuker lijkt
Als je op een pvp server wilt spelen, zul je daar een nieuwe character op moeten starten.
Zou ik niet doen. Ik speel sinds start on pvp server, maar van PvP is bijna niet te spreken als je 70 bent, tenzij je het leuk vind om lowbies die aan het questen zijn te ganken, wat eigenlijk de enige outdoor pvp is, heel frustrerend ook al wil je je alt levelen en er zetten 3 lvl 70 hunters kamp op op je lijk. En op PvE servers heb je arena en battlegrounds waar het in princiepe om draait.Anoniem: 200262 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 02:30:
[...]
Nee ik bedoel van server veranderen na een pvp server ,
Omdat dat mij een stuk leuker lijkt![]()
Trouwens spelen jullie allemaal op de zelfde server ?
Ik (66 mage) ben vanavond gerespecced van 10 arcane rest frost naar pompyro, met focus op manabehoud en bruikbaarheid in de group (dus wel magic attunement 2/2 maar niet imp CS). Was in het begin heeeel erg wennen (ik ben gewend levend uit 4-5 mobs te komen) maar nu ik het een beetje snap is het toch wel leuk. Beetje vulnerability stacken, dan fireballspammen. Voor levelen een leuke opener en natuurlijk mijn iWin macro, Arc power+PoM+trinket+pyro en daarna gelijk een fireblast == leuk
staat er achter dat hij out of date is? dan even op "enable all out of date" (of zo iets) soms heb je problemen met die addons dan ff opnieuw downloaden en in het addon mapje zetten (meestal) het snelst als je niet echt iets veranderd aan de addonnowell schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:05:
daar issie aangevinkt...
oh? want op pvp servers kan je geen spelers van gelijk level aanvallenJeanLucPicard schreef op maandag 21 mei 2007 @ 04:22:
[...]
Zou ik niet doen. Ik speel sinds start on pvp server, maar van PvP is bijna niet te spreken als je 70 bent, tenzij je het leuk vind om lowbies die aan het questen zijn te ganken, wat eigenlijk de enige outdoor pvp is, heel frustrerend ook al wil je je alt levelen en er zetten 3 lvl 70 hunters kamp op op je lijk. En op PvE servers heb je arena en battlegrounds waar het in princiepe om draait.
genoeg pvp bij de ingang van kara altijd
Halaa ook nog genoeg actie te vinden
Anoniem: 63072
Is heel server specifiek vrees ik. Bij ons is het eigenlijk alleen voor de deur van Karazhan. Zo'n beetje de enige plek waar ik het niet waardeer, bij de ingangen van instances. Maar ja, als je wordt aangevallen verdedig je je natuurlijk wel gewoon.Bokkie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 07:29:
[...]
oh? want op pvp servers kan je geen spelers van gelijk level aanvallen
genoeg pvp bij de ingang van kara altijden anders in auchindon wel bij de sumonning stone
Halaa is bij ons helemaal niets te beleven, net als de overige outdoor pvp areas.
Overigens, door alle Karazhan was ik nog niet aan heroics toegekomen. Gisteren maar een keer gedaan, Settekh Halls heroic. Flink aantal wipes door de nieuwig heid, denk dat het volgende keer zonder/met minder wipes kan
Uiteindelijk beide bosses met alle gemak plat gekregen. Nu maar eens kijken wat ik voor die badges kan krijgen. Natuurlijk dropt de eindbaas een mail epic bij de volgende groep: Prot warrior, Moonkin druid, frost mage, combat subtlety rogue en holy priest. Nu is iemand in ieder geval twee void crystals rijker
kickjeBootVluchteling schreef op zondag 20 mei 2007 @ 10:04:
mensen, wanneer leert een nieuwe pet nieuwe skills..? ik heb nu een ravager, maar ik wil dat hij nieuwe skills leent voor mijn normale pet, broken tooth..
Ga naar elemental plateau om te gankenBokkie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 07:29:
[...]
oh? want op pvp servers kan je geen spelers van gelijk level aanvallen
genoeg pvp bij de ingang van kara altijden anders in auchindon wel bij de sumonning stone
ach ja, deadwind pass is the new blackrock mountainAnoniem: 63072 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 07:39:
[...]
Is heel server specifiek vrees ik. Bij ons is het eigenlijk alleen voor de deur van Karazhan. Zo'n beetje de enige plek waar ik het niet waardeer, bij de ingangen van instances. Maar ja, als je wordt aangevallen verdedig je je natuurlijk wel gewoon.
Halaa is bij ons helemaal niets te beleven, net als de overige outdoor pvp areas.
Overigens, door alle Karazhan was ik nog niet aan heroics toegekomen. Gisteren maar een keer gedaan, Settekh Halls heroic. Flink aantal wipes door de nieuwig heid, denk dat het volgende keer zonder/met minder wipes kan
Uiteindelijk beide bosses met alle gemak plat gekregen. Nu maar eens kijken wat ik voor die badges kan krijgen. Natuurlijk dropt de eindbaas een mail epic bij de volgende groep: Prot warrior, Moonkin druid, frost mage, combat subtlety rogue en holy priest. Nu is iemand in ieder geval twee void crystals rijker
Outdoor PVP maak je zelf, mensen die klagen dat er geen outdoor pvp is snap ik nooit, pak een groepje, en ga op jacht, netherstron, shadowmoon, auchindon, gogo pvp
mja meestal na 3 a 4 kills weten ze al dat ik in de boom zit en is het niet leuk meer
op dat zwevende eieland waar je die dooie draak voor gorefiends armor moet doen, is ook inet echt meer een leuke spot, meeste mensen zijn daar al klaar met questen
maar laatste tijd meer bezig met lvl 65/67 mensen doodmaken omdat ze me mobs jatten, al 2 weken aan het farmen voor Enchant Bracer: Spellpower
maar echt die shared spawn is fucking irritant
[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 21-05-2007 08:00 ]
Door er mee te vechten leer je de skills van je nieuwe pet. Dit staat allemaal zeer uitgebreid op wowwiki en op de petopia site die je al een paar keer is gelinkt.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Anoniem: 63072
Tja dat werkt dus niet. Ik ben alliance, zodra er bij ons op de server een groepje horde bij elemental plateau komt, rent alle alliance weg. Heb verschillende keren tevergeefs geprobeerd een tegen aanval te organiseren. Stelletje lamers vlucht voor een groep van 5 horde, terwijl ze ruim in de meerderheid zijn.Bokkie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 07:57:
[...]
ach ja, deadwind pass is the new blackrock mountain
Outdoor PVP maak je zelf, mensen die klagen dat er geen outdoor pvp is snap ik nooit, pak een groepje, en ga op jacht, netherstron, shadowmoon, auchindon, gogo pvp
[...]
mja meestal na 3 a 4 kills weten ze al dat ik in de boom zit en is het niet leuk meer
op dat zwevende eieland waar je die dooie draak voor gorefiends armor moet doen, is ook inet echt meer een leuke spot, meeste mensen zijn daar al klaar met questen
[...]
maar echt die shared spawn is fucking irritant
Met een groep op pad gaan heeft geen zin. Laatst met een paar mensen naar STV getogen omdat daar een paar lvl 70 horde aan het ganken was. Helaas, helaas, het waren echt zielige lui. Want toen het een eerlijke strijd werd gingen ze er als een haas vandoor. En dat gebeurt eigenlijk overal, je kan het nauwelijks een pvp server noemen.
Leukste PVP die ik had daar was die gankende lock BB in volgen en vervolgens in BB afmaken vanaf het dak. wij geen agro van de guards, hij bij de eerste dot plat gemept door de guards
REPORTED !Anoniem: 63072 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:10:
[...]
Leukste PVP die ik had daar was die gankende lock BB in volgen en vervolgens in BB afmaken vanaf het dak. wij geen agro van de guards, hij bij de eerste dot plat gemept door de guardsHij snapte er helemaal niets van
Er staat niet achter dat de mod "out of date" is, maar dat vinkje heb ik nog niet geprobeert. Ik zal dat voor alle zekerheid vanavond eens doen. (ik heb al een verse gedownload en die in de addon map gezet)Anoniem: 216810 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 07:19:
[...]
staat er achter dat hij out of date is? dan even op "enable all out of date" (of zo iets) soms heb je problemen met die addons dan ff opnieuw downloaden en in het addon mapje zetten (meestal) het snelst als je niet echt iets veranderd aan de addon
Ik zou het erg jammer vinden als m'n bagmod het niet meer zou doen. (zijn er nog andere bag-mods waar men tevreden over is?)
[ Voor 4% gewijzigd door nowell op 21-05-2007 09:12 ]
Gister een effectief grinding avondje gehad.
Major Arcane Protection Potion scroll
Major Shadow Protection Potion scroll
Fel Strenght Potion scroll
een blauwe Pathfinding ring (25agi plus wat AP)
Momenteel zit ik rond de 13060/21000 Aldor rep. Dus nog een kleine 8k aan rep te gaan. Hier en daar krijg ik van guildies wat marks toegezonden dus hopelijk ben ik voor woensdag exalted met de Aldor. Dan kan ik mooi mijn nieuwe schouder enchant ophalen
Verder ben ik gerespecced naar een hybrid build (0/31/30). En dat bevalt me eigenlijk wel. Standaard selfbuffed met TSA en AotH +/- 25% crit en 1850ap met niet echt bijzondere gear (blues en een enkele epic)
Laatst in Karazhan (malchezaar) liep ik rond met 33%crit - 2000ap. Feraldruidbuffs zijn erg fijn
Major Arcane Protection Potion scroll
Major Shadow Protection Potion scroll
Fel Strenght Potion scroll
een blauwe Pathfinding ring (25agi plus wat AP)
Momenteel zit ik rond de 13060/21000 Aldor rep. Dus nog een kleine 8k aan rep te gaan. Hier en daar krijg ik van guildies wat marks toegezonden dus hopelijk ben ik voor woensdag exalted met de Aldor. Dan kan ik mooi mijn nieuwe schouder enchant ophalen
Verder ben ik gerespecced naar een hybrid build (0/31/30). En dat bevalt me eigenlijk wel. Standaard selfbuffed met TSA en AotH +/- 25% crit en 1850ap met niet echt bijzondere gear (blues en een enkele epic)
Laatst in Karazhan (malchezaar) liep ik rond met 33%crit - 2000ap. Feraldruidbuffs zijn erg fijn
Hmm, iemand er mee bekend voor een andere tactiek op Loatheb(ja, naxx, oldschool..)?
Gister op ventrilo hoorde ik namelijk dat het helemaal "niet nodig" is om die spores te pakken, en zo "tons of consumables" te gebruiken, de shadowprotpots en hs's / bandages zijn overbodig.
Het schijnt als je de spore niet killed met een group maar em door loatheb laat gaan(oid) dat je dan niet de damage van de Inevitable Doom krijgt, en dus geen shadowdamage op je.. Hierdoor zou het gevecht aanzienlijk verlengt kunnen worden, simpelweg omdat je gewoon de damage na 4:15ish kan "negeren."
Zo hoorde ik het tenminste, of ik moet het toch van een andere wereld hebben...
Verder snap ik echt niet hoe sommige mensen dood kunnen gaan op bossfight X, laten we even the lurker below nemen in SSC.
Het was vrijdag de eerste keer dat ik daar was, 1x ging ik dood omdat ik niet wist hoe het moest, en de rest overleef ik gewoon.. Wat is er zo lastig aan een 360 degrees spout ontwijken? Keer op keer zie je mensen doodgaan bij de spout, wat mankeert je dan?
Je kan in het water jumpen om zo niet dood te gaan, en toch flikken mensen het. Ze geven altijd de healers de schuld, maar er IS GEEN aanleiding op die fight om de healers de schuld te geven, je krijgt geen temporary dmg(behalve van die geiser en adds), maar je maakt mij niet wijs dat je daar aan dood kunt gaan..
Misschien eind deze/volgende week maar eens een kijkje bij Lady Vashj gaan nemen.
Verder vanavond(als ik een raidinv krijg) High Astromancer Solarian killen, gister met een half brakke group daarheen en beste try 60ish %, die gaat wel neer als het repeat till dead is...
Voor degene die er al wel geweest zijn, helpen arcane resistance potions? Staat in de Gmotd, maar da's hetzelfde als dat je zegt dat je op Leotheras limited invul potions nodig hebt.. KAN handig zijn, maar niet 100% nodig..
Iemand?
Gister op ventrilo hoorde ik namelijk dat het helemaal "niet nodig" is om die spores te pakken, en zo "tons of consumables" te gebruiken, de shadowprotpots en hs's / bandages zijn overbodig.
Het schijnt als je de spore niet killed met een group maar em door loatheb laat gaan(oid) dat je dan niet de damage van de Inevitable Doom krijgt, en dus geen shadowdamage op je.. Hierdoor zou het gevecht aanzienlijk verlengt kunnen worden, simpelweg omdat je gewoon de damage na 4:15ish kan "negeren."
Zo hoorde ik het tenminste, of ik moet het toch van een andere wereld hebben...
Verder snap ik echt niet hoe sommige mensen dood kunnen gaan op bossfight X, laten we even the lurker below nemen in SSC.
Het was vrijdag de eerste keer dat ik daar was, 1x ging ik dood omdat ik niet wist hoe het moest, en de rest overleef ik gewoon.. Wat is er zo lastig aan een 360 degrees spout ontwijken? Keer op keer zie je mensen doodgaan bij de spout, wat mankeert je dan?
Je kan in het water jumpen om zo niet dood te gaan, en toch flikken mensen het. Ze geven altijd de healers de schuld, maar er IS GEEN aanleiding op die fight om de healers de schuld te geven, je krijgt geen temporary dmg(behalve van die geiser en adds), maar je maakt mij niet wijs dat je daar aan dood kunt gaan..
Misschien eind deze/volgende week maar eens een kijkje bij Lady Vashj gaan nemen.
Verder vanavond(als ik een raidinv krijg) High Astromancer Solarian killen, gister met een half brakke group daarheen en beste try 60ish %, die gaat wel neer als het repeat till dead is...
Voor degene die er al wel geweest zijn, helpen arcane resistance potions? Staat in de Gmotd, maar da's hetzelfde als dat je zegt dat je op Leotheras limited invul potions nodig hebt.. KAN handig zijn, maar niet 100% nodig..
Iemand?
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
In principe hoort je metnowell schreef op zondag 20 mei 2007 @ 23:00:
Ik gebruik sinds kort (met plezier) de mod Arkinventory.
code:
de mod aan/uit te kunnen switchen, dus update hem iig is vanaf wowace als je dan een debug message krijgt. hier1
| /ai standby |
Om de gui op een andere manier terug te krijgen kun je naar je keybindings gaan en dan een binding zetten bij het kopje Arkinventory. Mocht dat nou ook niet lukken, sluit wow af, ga dan in je What the Fuck folder
Succes, ik vind het ook een ideale mod voor m'n bag/bank
[ Voor 3% gewijzigd door HolyCorn op 21-05-2007 09:32 ]
ik gebruik zelf nu een knopje die meteen aanvalt en sinister strike spamt. Vind ik wel makkelijk omdat ik nogal wel eens attack te vaak indrukte en daardoor stil stond wachtende op 40/60 energy voor backstab/sinister strike. Is iets van:Anoniem: 61797 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 19:58:
/dismount [mounted]
/cast Deadly Throw
/cast Throw
/attack
/cast Sinister Strike
vooral handig voor dagger rogues imo. Ik persoonlijk ging altijd meteen backstab spammen in raids en als ik dan te vaak op attack had gedrukt dan stond ik daar 5 seconden op 60 energy te wachten. Scheelt toch weer wat ;p
Kijk..... hier kan ik wel wat mee. Zoals wij brabanders dan zeggen: "Kei bedankt!"HolyCorn schreef op maandag 21 mei 2007 @ 09:29:
[...]
In principe hoort je metcode:de mod aan/uit te kunnen switchen, dus update hem iig is vanaf wowace als je dan een debug message krijgt. hier
1 /ai standby
Om de gui op een andere manier terug te krijgen kun je naar je keybindings gaan en dan een binding zetten bij het kopje Arkinventory. Mocht dat nou ook niet lukken, sluit wow af, ga dan in je What the Fuck foldernaar je savedvariables folder en delete Arkinventory.lua. Als je dan wow weer opstart zijn alle settings van ai weer zoals toen je de mod voor het eerst installeerde. DISCLAIMER: wel al je custom settings zijn dan weg, dus probeer het iig eerst is zoals hierboven.
Succes, ik vind het ook een ideale mod voor m'n bag/bank
Anoniem: 219317
ff een vraagje mensen.
Ik ben momenteel GM van een Guild die Karazhan wil gaan spelen. Momenteel heb ik 2 keer geprobeerd om er met een full group heen te gaan , maar dat ging niet lukken omdat de " weinige " Healers die we hebben niet online zijn. Daarbij is het ook nog de vraag of ze de key al hebben , van een paar weet ik het.
Weet iemand toevallig een manier om voor je Guild een goeie groep voor Karazhan te formeren , want zoals het nu gaat, wachten op wie avail is gaat niet werken.
Misschien vaste mensen opstellen die er altijd zijn ?
Ik ben momenteel GM van een Guild die Karazhan wil gaan spelen. Momenteel heb ik 2 keer geprobeerd om er met een full group heen te gaan , maar dat ging niet lukken omdat de " weinige " Healers die we hebben niet online zijn. Daarbij is het ook nog de vraag of ze de key al hebben , van een paar weet ik het.
Weet iemand toevallig een manier om voor je Guild een goeie groep voor Karazhan te formeren , want zoals het nu gaat, wachten op wie avail is gaat niet werken.
Een te kort aan mensen moet je oplossen door nieuwe te recruitenAnoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:09:
ff een vraagje mensen.
Wat je ook kunt doen is de wat betere guilds, of vrienden vragen of ze mee willen in jou Karazhan run. (Dat heb ik van 't weekend gedaan, 3e kara run deze week voor t guild
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Het probleem als je mensen van een andere Guild invite , besst de kans dat ze voortijdig leaven ... of ze niet weten wat ze moeten doen , de communicatie is gewoon minder en je kunt ze niet echt vertrouwen. Daarom zitten de meesten er niet om te springen om een kara groep te joinen die toevallig enkele personen te kort komt die dag.Katala schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:14:
[...]
Een te kort aan mensen moet je oplossen door nieuwe te recruiten
Wat je ook kunt doen is de wat betere guilds, of vrienden vragen of ze mee willen in jou Karazhan run. (Dat heb ik van 't weekend gedaan, 3e kara run deze week voor t guild) Dat werkt op zich prima, want Kara is niet echt bijzonder moeilijk. Ik zie in de toekomst wel gewoon pugs er heen gaan. (net als ZG, AG20, MC, BWL)
En nieuwe mensen recruiten voor kara is een lastig verhaal , de meesten willen in een Guild die al een tijd Kara speelt... + is er nog een grote groep die nog steeds geen key heeft voor kara... tis ook lastig voor die mensen, want een goeie groep vinden die weten hoe ze moeten spelen is tegenwoordig best schaars... zou je niet verwachten van level 70 spelers... tis echt zo en ook best vermoeiend.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 219317 op 21-05-2007 10:27 ]
Waarom zouden mensen voortijdig leaven? En dat ze niet weten wat ze moeten doen moet jij ze vertellen, ik neem aan dat er een raid leider is.Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:25:
[...]
Het probleem als je mensen van een andere Guild invite , besst de kans dat ze voortijdig leaven ... of ze niet weten wat ze moeten doen , de communicatie is gewoon minder en je kunt ze niet echt vertrouwen. Daarom zitten de meesten er niet om te springen om een kara groep te joinen die toevallig enkele personen te kort komt die dag.
En nieuwe mensen recruiten voor kara is een lastig verhaal , de meesten willen in een Guild die al een tijd Kara speelt... + is er nog een grote groep die nog steeds geen key heeft voor kara... tis ook lastig voor die mensen, want een goeie groep vinden is tegenwoordig best schaars... zou je niet verwachten van level 70 spelers... tis echt zo en ook best vermoeiend.
Daarbij zijn er volgens mij op iedere server genoeg mensen die een guild willen joinen die kara gaat doen. En waarom zou je ze niet vertrouwen je kan altijd masterlooter aanzetten, wij hebben masterlooter ook aan gewoon voor de veiligheid dat er geen fouten gemaakt worden.
Je zou ook guilds die al kara raiden kunnen vragen of er alts van hun zijn die toevallig mee willen met jullie raids. wij hebben nu ook een stuk of 5 alts die de key hebben en die zouden best met een andere guild mee kunnen en misschien ook wel willen. Volgens mij is het ook niet zo moeilijk je moet alleen ff iets moeite doen om iedereen te motiveren enzo.
Mensen die nog geen key hebben een keer achter de broek aan zitten en zorgen dat de guild ook een beetje helpt.
[ Voor 12% gewijzigd door MantaMania op 21-05-2007 10:31 ]
Anoniem: 121555
Tja, mensen willen graag in een gespreid bedje terechtkomen. Ergens volstrekt belachelijk, ergens ook wel begrijpelijk. Zit toch een beetje in de natuur van de mens.Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:25:
[...]
En nieuwe mensen recruiten voor kara is een lastig verhaal , de meesten willen in een Guild die al een tijd Kara speelt...
Tja, er is een heele grote groep 70-ers die nog nooit serieus aan raids mee heeft gedaan. Zelfde als nieuwe 60-ers pré TBC natuurlijk.want een goeie groep vinden die weten hoe ze moeten spelen is tegenwoordig best schaars... zou je niet verwachten van level 70 spelers... tis echt zo en ook best vermoeiend.
Zo jammer he die mensen die in dat gespreide bedje willen, wat is er nou leuker dan zelf alles leren.Anoniem: 121555 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:31:
[...]
Tja, mensen willen graag in een gespreid bedje terechtkomen. Ergens volstrekt belachelijk, ergens ook wel begrijpelijk. Zit toch een beetje in de natuur van de mens.
[...]
Tja, er is een heele grote groep 70-ers die nog nooit serieus aan raids mee heeft gedaan. Zelfde als nieuwe 60-ers pré TBC natuurlijk.
Ik irriteer me zo ongelovelijk aan die mensen die dan een guild joinen die al aardig ver is en dan gaan lopen roepen pffff karazhan is makkelijk, terwijl ze zelf nooit iets van moeite hebben moeten doen.
Dat was vroeger ook met molten core joinde je een guild die het op farm had dan werd er al snel geroepen mc is echt makkelijk. Terwijl de meeste beginnende guild nog lekker wipte op de eerste pull bijvoorbeeld.
Wat me wel blijft verbazen is dat er nog genoeg hele goeie mensen te vinden zijn tussen die grote groep die nooit serieus geraid heeft. Helaas ook meer dan genoeg waardeloze spelers.
Wij hadden een leuke trialee laatst, die stuurde tijdens een raid een /w naar een random priest (geen officer) dat we volgens hem te veel warriors hadden en dat hij zich achtergesteld voelde. Let wel, zijn allereerste raid in zijn allereerste week in de guild. Hij vertrok ter plekke, zonder overleg/vervanging uit de raid en vervolgens ook de guild.MantaMania schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:34:
[...]
Zo jammer he die mensen die in dat gespreide bedje willen, wat is er nou leuker dan zelf alles leren.
Ik irriteer me zo ongelovelijk aan die mensen die dan een guild joinen die al aardig ver is en dan gaan lopen roepen pffff karazhan is makkelijk, terwijl ze zelf nooit iets van moeite hebben moeten doen.
Er lopen nog zat nubs rond, ook op Turalyon.
Ik bedoel hiermee dat als je andere mensen uitnodigt die niet in je Guild zitten , minder verplichtingen hebben dan mensen uit je Guild. Mensen uit je Guild kan je kicken mochten ze zich onverantwoord gedragen (flamen, plots leaven omdat moeders beneden roept etc) , dat kan je met die mensen die je er zomaar bijhaald niet doen.MantaMania schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:29:
[...]
Waarom zouden mensen voortijdig leaven? En dat ze niet weten wat ze moeten doen moet jij ze vertellen, ik neem aan dat er een raid leider is.
Daarbij zijn er volgens mij op iedere server genoeg mensen die een guild willen joinen die kara gaat doen. En waarom zou je ze niet vertrouwen je kan altijd masterlooter aanzetten, wij hebben masterlooter ook aan gewoon voor de veiligheid dat er geen fouten gemaakt worden.
En geloof me ookal leg je soms iets 10 keer uit , er zijn altijd wel mensen tegen wie je het bij wijze van spreken een 11e keer moet zeggen eer ze het begrijpen. IQ gehalte van sommigen laat ook te wensen over.
Meestal lopen ze snel tegen de lamp, en whipe ze de raid omdat ze geen flauw benul hebben wat ze doen (Ebayers !). Dat soort spelers redden het einde van hun trail niet bij ons. Je merkt het meestal al als ze naar tactics vragen bij een nieuwe boss. Ehmm lees is wat op de forums en verwacht niet dat iemand alles je voorkauwt. Dat onderscheid vaak een goeie raider van een lootwhore.MantaMania schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:34:
[...]
Zo jammer he die mensen die in dat gespreide bedje willen, wat is er nou leuker dan zelf alles leren.
Dat was vroeger ook met molten core joinde je een guild die het op farm had dan werd er al snel geroepen mc is echt makkelijk. Terwijl de meeste beginnende guild nog lekker wipte op de eerste pull bijvoorbeeld.
Wat me wel blijft verbazen is dat er nog genoeg hele goeie mensen te vinden zijn tussen die grote groep die nooit serieus geraid heeft. Helaas ook meer dan genoeg waardeloze spelers.
Begin dan maar met een nieuwe char te rollen en te levelen want volgens mij kan je niet van een RP/PvE naar een PvP-server. En precies om de reden dat jij aangeeft : als ik mijn char op 70 heb en beetje goede gear stap ik over na een pvp serverAnoniem: 200262 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:48:
[...]
Ik ziet momenteel op een normaal server , ma als ik mijn char op 70 heb en beetje goede gear
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Je zult het nog zwaar krijgen in 't leven als dat soort zaken je al ongelovelijk irriteert.MantaMania schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:34:
[...]
Sorry maar dat vind ik toch echt onzin, als ik met een andere guild mee ga op raid doe ik juist extra mn best. Misschien dat niet iedereen er zo over denkt maar als je dat merkt kan je ze toch nog steeds uit de raid kicken? Als je mensen zich alleen kunnnen gedragen omdat je dreigt met een guild kick zou ik lekker verder gaan kijken.Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:43:
[...]
Ik bedoel hiermee dat als je andere mensen uitnodigt die niet in je Guild zitten , minder verplichtingen hebben dan mensen uit je Guild. Mensen uit je Guild kan je kicken mochten ze zich onverantwoord gedragen (flamen, plots leaven omdat moeders beneden roept etc) , dat kan je met die mensen die je er zomaar bijhaald niet doen.
En geloof me ookal leg je soms iets 10 keer uit , er zijn altijd wel mensen tegen wie je het bij wijze van spreken een 11e keer moet zeggen eer ze het begrijpen. IQ gehalte van sommigen laat ook te wensen over.
En uitleggen is ook een vak he, ik heb in raids gezeten waarbij ik me toch sterk af vroeg of de raidleider wist wat ie aan het doen was. Daarbij zijn sommige mensen idd niet echt handig maar er word ook wel snel naar andere gewezen vaak. Soms stuur ik tijdens raids ook wel eens een whisper aan iemand om het 1 en ander duidelijk te maken, kan gewoon een misverstand zijn als iemand iets anders doet als jij gezegt hebt. Over het algemeen kan met een beetje vriendelijkheid, geduld en begrip een hoop duidelijk gemaakt worden.
ik het echte leven is het toch andersSMulTiE schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:49:
[...]
Je zult het nog zwaar krijgen in 't leven als dat soort zaken je al ongelovelijk irriteert.
hahaha dat zijn de mooiste he. Wij hadden toen in mc een nieuwe druid en die was 3 x mee geweest en de 3e keer won ie geen epic op zijn farm run. Toe heeft ie toch even flink laten weten dat dat toch wel behoorlijk onredelijk wasAnoniem: 121555 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:41:
[...]
Wij hadden een leuke trialee laatst, die stuurde tijdens een raid een /w naar een random priest (geen officer) dat we volgens hem te veel warriors hadden en dat hij zich achtergesteld voelde. Let wel, zijn allereerste raid in zijn allereerste week in de guild. Hij vertrok ter plekke, zonder overleg/vervanging uit de raid en vervolgens ook de guild.![]()
Er lopen nog zat nubs rond, ook op Turalyon.
[ Voor 28% gewijzigd door MantaMania op 21-05-2007 10:53 ]
Ik ben lvl 40 Draenei, er zijn allerlei PvP mounts voor lvl 60, maar welke kan een Draenei gebruiken zonder exalted te zijn?
Er zijn alleen PvP mounts voor de andere alliance rassen.
Zijn er trouwens mensen die nog belangrijke tips voor me hebben , want zoals ik al eerder heb gezegd ben ik van plan om binnenkort toch als het een beetje meezit Karazhan te gaan spelen met me Guild.
Aangezien het me eerste keer wordt is alle hulp van harte welkom.
Dank u!
Dank u!
punt is, is dat ik mn pet van 59-61 heb gegrind, en nog steeds heeft ie er niets bijgeleerd. ja growl rank 8 ofzo, maar thats it. die ravager kan toch ook meer dan growl? volgens petopia iig wel..Sallin schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:08:
[...]
Door er mee te vechten leer je de skills van je nieuwe pet. Dit staat allemaal zeer uitgebreid op wowwiki en op de petopia site die je al een paar keer is gelinkt.
http://www.bosskillers.com/Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:54:
Zijn er trouwens mensen die nog belangrijke tips voor me hebben , want zoals ik al eerder heb gezegd ben ik van plan om binnenkort toch als het een beetje meezit Karazhan te gaan spelen met me Guild.
Dank u!
Allemaal, lees dit maar eens: http://www.wowwiki.com/PvP_MountsRMB schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:53:
Ik ben lvl 40 Draenei, er zijn allerlei PvP mounts voor lvl 60, maar welke kan een Draenei gebruiken zonder exalted te zijn?
Hij heeft momenteel een application bij Project X lopen, met als subject voor z'n thread "Looking for new home!(DU not the guild for me)".MantaMania schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:50:
[...]
hahaha dat zijn de mooiste he. Wij hadden toen in mc een nieuwe druid en die was 3 x mee geweest en de 3e keer won ie geen epic op zijn farm run. Toe heeft ie toch even flink laten weten dat dat toch wel behoorlijk onredelijk wasDie heeft zijn trail ook niet afgemaakt.
DU = Docet Umbra, mijn guild.
Nubcake.
Je hebt een spell die laat zien van elk willekeurig beest wat voor een skills hij heeft die jij zou kunnen leren. Ik weet de naam niet uit mijn hoofd, maar dat kan je zelf wel vinden.BootVluchteling schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:56:
punt is, is dat ik mn pet van 59-61 heb gegrind, en nog steeds heeft ie er niets bijgeleerd. ja growl rank 8 ofzo, maar thats it. die ravager kan toch ook meer dan growl? volgens petopia iig wel..
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Ik herhaal ALTIJD de tactics op een boss. Of mensen het nou gelezen hebben of niet. Je kan een boss 10x gedaan hebben, en op de 11de x vergeet je iets belangrijks en wipe je de raid. Veel makkelijker om gewoon even de tactics te herhalen, gaat het allemaal een heel stuk beter.Hom3r schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:48:
[...]
Meestal lopen ze snel tegen de lamp, en whipe ze de raid omdat ze geen flauw benul hebben wat ze doen (Ebayers !). Dat soort spelers redden het einde van hun trail niet bij ons. Je merkt het meestal al als ze naar tactics vragen bij een nieuwe boss. Ehmm lees is wat op de forums en verwacht niet dat iemand alles je voorkauwt. Dat onderscheid vaak een goeie raider van een lootwhore.
Ik vind het juist het verschil tussen een goede raidleader en een kleuterklasleidster dat de eerste altijd zorgt voor goede tactics, mensen helpt tijdens de raid. De leidster zorgt er alleen maar voor dat de kids naar binnen kunnen en dat ze de gordijnen aan de muur laten hangen
blup
Gisteren ook nog even een uurtje heen geweest met een volle raidgroep van allerlei mensen en een rogue, mage en ik uit dezelfde guild guild. Na tot en met Magma gedaan te hebben stond de rogue op 20% damage done, mage op 15% en ik stond op 33% healing done (ex overhealing, alleen in combat). Ik weet niet wat de andere 7 paladins deden, of de 3 priests, maar de enige die een beetje bij kon blijven was een druid die in tree stond te spammen en (toen ik weg ging) op 10% healed zat. Ik wist ineens weer waarom ik geen pugs deed
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Memories, wipen op die eerste Molten Giants inderdaad, en op een hele raidavond niet verder komen dan de imps voor Lucifron en die als extreem moeilijk beschouwen. Paar maanden later liepen we met de DIDoD groep in een drie weken MC tot aan Domo door. Half jaar daarna kom je voor het eerst in Naxx, dát was pas trash.MantaMania schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:34:
[...]
Moet zeggen dat ik het qua raiden grotendeels makkelijk gehad heb. In m'n eerste guild met veel moeite Snake en Bloodlord neer in ZG, met m'n tweede guild (vorige guild van Manta en Tranz ook) liepen we met een alliance in drie weken het grootste deel van MC door en met m'n huidige guild liepen we in de eerste week (vier avonden) BWL door. Huidige guild is de core raidgroep van een guild die begin AQ was. Man of 20, 25 plus nieuwe mensen waaronder ik. Kan niet anders zeggen dan dat ze uitstekend gerecruit hebben, anders krijg je met ~20 man zonder ervaring niet op je vierde avond (daarvoor enkel wat ZG/AQ20/MC runs) Nef neer.
Heb zelf dus eigenlijk pas vanaf AQ echt moeite moeten doen. Ik kan niet zeggen dat ik bij de eerste Magtheridon kill harder juichte dan bij Ragnaros, Nef of de Emps, daar hebben we ook behoorlijk voor moeten werken om hem neer te krijgen. Het voelt wel beter dan de veredelde trashmobs die ze bosses noemen waar we wél zonder veel moeite langs liepen. Als je ervoor kiest om actief te raiden weet je dat er veel wipen aan te pas komt; Magtheridon krijg je niet op de eerste avond neer, laat staan de eerste try. Gisteren voor het eerst SSC in, onze weg gevonden naar Morogrim (moeten serieus aan het werk om onze tanks te gearen voor Hydross post-patch) en daar nog een paar wipes op. Al met al een keer of negen, tien dood denk ik en 30g repairs, hadden ook een priest met 23 deaths. Was echter geweldig om daar te lopen, ons een weg te banen door trash en nieuwe bosses te zien en te proberen. Laat staan ze neer krijgen, daar heb ik wel een paar honderd gold voor over.
Deed jij zelf geen raidleader zijn?MantaMania schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:50:
En uitleggen is ook een vak he, ik heb in raids gezeten waarbij ik me toch sterk af vroeg of de raidleider wist wat ie aan het doen was.
Was al bang dat het dezelfde was die bij ons gerecruit had, maar valt mee gelukkig.Anoniem: 121555 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:58:
Hij heeft momenteel een application bij Project X lopaen, met als subject voor z'n thread "Looking for new home!(DU not the guild for me)".
Weet je wat voor soort mensen bij ons de trial niet halen? Het soort dat geen vragen stelt.Hom3r schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:48:
[...]
Meestal lopen ze snel tegen de lamp, en whipe ze de raid omdat ze geen flauw benul hebben wat ze doen (Ebayers !). Dat soort spelers redden het einde van hun trail niet bij ons. Je merkt het meestal al als ze naar tactics vragen bij een nieuwe boss. Ehmm lees is wat op de forums en verwacht niet dat iemand alles je voorkauwt. Dat onderscheid vaak een goeie raider van een lootwhore.
Bij ons in de guild doen we bosses meestal zodanig vroeg dat er nog geen cookiecutter tactiek voor is, en dus doen we het anders dan mensen vaak denken dat 'normaal' is. Een bekend voorbeeld daarvan was bijvoorbeeld ZG, ook al is dat een tijd geleden, maar toenhet uitkwam hebben we het in 2-3 dagen gecleared zonder een enkele tactics guide, en nieuwe mensen hadden soms niet door hoe wij zoiets deden. Als je niets vraagt, dan leer je ook niets
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Zitten jullie dan ook met zijn allen op Ventrilo of Teamspeak, zodra jullie Kara deden of gebruikten jullie gewoon raidtalk om de tactics te bespreken ?
Soms als ik met gasten op ventrilo zit , of snap ik weinig van wat ze zeggen , of je hoort ze bijna niet , heb immers een Guild die bestaat uit mensen van allerlei landen
Soms als ik met gasten op ventrilo zit , of snap ik weinig van wat ze zeggen , of je hoort ze bijna niet , heb immers een Guild die bestaat uit mensen van allerlei landen
Hier kun je checken wie er wel en niet attuned zijn:Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:09:
ff een vraagje mensen.
http://armory.mmo-champion.com/guild_heroics.php
Verder kan ik je aanraden om een guild forum te starten waar mensen op kunnen intekenen voor een raid. Bijvoorbeeld: http://eqdkp.com/
beast loreSallin schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:02:
[...]
Je hebt een spell die laat zien van elk willekeurig beest wat voor een skills hij heeft die jij zou kunnen leren. Ik weet de naam niet uit mijn hoofd, maar dat kan je zelf wel vinden.
hmz, ik ga denk ik maar ff kijken of ik zn grotere broertje kan tamen.. baal ervan dat ik er pas best laat achter kom. ben blond

uhm, wie doet er bij een BM hunter meer dmg? de hunter of de pet? ik doe atm nog 2,5x zijn dmg, maar is dit, als hij de attacks kent, andersom oid? (jaja, ben noob..)
Growl leer je van de beasttrainer en niet van een pet. Zorg er wel voor dat als je een andere pet tamed om de skills te trainen dat de pet bijna hetzelfde level als jou is zodat je de maximale skill zal leren. Ik heb op een gegeven moment Prowl 2 en Dash 2 van zo'n cat in The Barrens geleerd, Dash 2 binnen 10 minuten, gewoon het beesie zijn gang laten gaan tegen een mob en meehelpen. Het 'schijnt' dat je de skills sneller zal leren als je in melee meehelpt, maar dat is volgens mij nog niet bewezen. Prowl 2 duurde bijna een half uur to 3 kwartier voordat ik die eens had geleerd. Dus het kan variabel zijn.BootVluchteling schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:56:
[...]
punt is, is dat ik mn pet van 59-61 heb gegrind, en nog steeds heeft ie er niets bijgeleerd. ja growl rank 8 ofzo, maar thats it. die ravager kan toch ook meer dan growl? volgens petopia iig wel..
Ja, Teamspeak is verplicht om mee te kunnen raiden. Je hoeft niks te zeggen, maar je moet wel kunnen luisteren.Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:12:
Zitten jullie dan ook met zijn allen op Ventrilo of Teamspeak, zodra jullie Kara deden of gebruikten jullie gewoon raidtalk om de tactics te bespreken ?
Good ol' times!Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:12:
of gebruikten jullie gewoon raidtalk om de tactics te bespreken ?
Raidtalk ftw, werkt veeel makkelijker als ventrilo! Je houdt de aandacht van de raiders er zo makkelijk bij als je capsed.. Ook duurt het niet lang, dat typen.
/sarcasm
VT/TS is een must. Ik heb 2 maandjes geraid in een guild zonder ts, we hebben een p, we hebben een u-i-n-h-o-o-p.. Het KAN wel als mensen weten wat ze moetne doen @ farmbosses, maar met is 10x makkelijker.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
We hebben wel een forum , maar mensen zijn gewoon te belazerd om zich te registreren , heb het al vaak genoeg gezet in Message of the day.FireAge schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:13:
[...]
Verder kan ik je aanraden om een guild forum te starten waar mensen op kunnen intekenen voor een raid. Bijvoorbeeld: http://eqdkp.com/
Ik geloof dat er een stuk of 26 van de 131 zich geregistreerd hebben...
Anoniem: 209587
Laatst een Legacy raidnight gedaan naar Naxxramas met een 'georganiseerder-PuG', was wel cool, 3 bazen gedaan. Razuvius, patchwerk en die gast met dat gif. Patchwerk ge-maintanked als Paladin, was echt cool!
Zijn er nog meer protection Paladin actief hier? Ik zou graag willen weten tot hoever je als Paladin hebt getanked, ik heb zelf t/m Curator getanked en in Gruul's lair van die mobs en adds van King Maulgar.
Zijn er nog meer protection Paladin actief hier? Ik zou graag willen weten tot hoever je als Paladin hebt getanked, ik heb zelf t/m Curator getanked en in Gruul's lair van die mobs en adds van King Maulgar.
Geeft niets, tis maar goed dat je het vraagt anders had je nog niet geweten hoe je andere skills kan trainen. Als je BM gespecced bent kan je pet veel dmg doen, zeker als je aanvalt met intimidation en bestial wrathBootVluchteling schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:13:
[...]
hmz, ik ga denk ik maar ff kijken of ik zn grotere broertje kan tamen.. baal ervan dat ik er pas best laat achter kom. ben blond![]()
uhm, wie doet er bij een BM hunter meer dmg? de hunter of de pet? ik doe atm nog 2,5x zijn dmg, maar is dit, als hij de attacks kent, andersom oid? (jaja, ben noob..)
Ik heb eigenlijk nooit opgelet wie meer dmg doet, vind het wel belangrijk dat je pet in ieder geval 3 mobs op hem gefoccused kan houden en jij lekker kan "pew pew-en"
Ik heb daarom mijn cat Bite gegeven en niet Claw, want claw gebruikt (veel?) meer focus. Als ik straks waarschijnlijk GFTT ook als talent heb zal ik bite EN claw gaan gebruiken voor max dmg.
Als jij vragen stelt die er duidelijk op de forums staat, sorry maar dan hoor je niet in een raidguild. Vragen staat vrij maar meestal zijn het vragen dat je denk, sorry dat spreekt voorzich en had je makelijk zelf op kunnen zoeken. !Kees schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:10:
[...]
Weet je wat voor soort mensen bij ons de trial niet halen? Het soort dat geen vragen stelt.
Bij ons in de guild doen we bosses meestal zodanig vroeg dat er nog geen cookiecutter tactiek voor is, en dus doen we het anders dan mensen vaak denken dat 'normaal' is. Een bekend voorbeeld daarvan was bijvoorbeeld ZG, ook al is dat een tijd geleden, maar toenhet uitkwam hebben we het in 2-3 dagen gecleared zonder een enkele tactics guide, en nieuwe mensen hadden soms niet door hoe wij zoiets deden. Als je niets vraagt, dan leer je ook niets(overigens, ZG is gewoon een voorbeeld, voor tbc uit was hebben we ook KT neer gelegt - dus ZG was niet de top van ons kunnen
)
heeft jouw pet een AOE dan? ik heb nu 1/2 GFTT, maar als ik paar crits krijg, trek ik toch aggro van hem. verder is zn focus-bar bijna altijd vol. minimaal 85/100. maarja, hij kan pas 1 attack.. maar ff kijken welke attacks mn broken tooth moet leren..Skillz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:18:
[...]
Geeft niets, tis maar goed dat je het vraagt anders had je nog niet geweten hoe je andere skills kan trainen. Als je BM gespecced bent kan je pet veel dmg doen, zeker als je aanvalt met intimidation en bestial wrath
Ik heb eigenlijk nooit opgelet wie meer dmg doet, vind het wel belangrijk dat je pet in ieder geval 3 mobs op hem gefoccused kan houden en jij lekker kan "pew pew-en"
Ik heb daarom mijn cat Bite gegeven en niet Claw, want claw gebruikt (veel?) meer focus. Als ik straks waarschijnlijk GFTT ook als talent heb zal ik bite EN claw gaan gebruiken voor max dmg.
zucht, baal ervan. dacht dat een hunter een newbclass was, maar is toch iets veelzijdiger

Dan zou ik er verder geen tijd meer in steken. Als mensen niet willen raiden, dan niet.Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:18:
[...]
We hebben wel een forum , maar mensen zijn gewoon te belazerd om zich te registreren , heb het al vaak genoeg gezet in Message of the day.
Ik geloof dat er een stuk of 26 van de 131 zich geregistreerd hebben...
Gewoon eisen stellen:
Om mee te kunnen raiden is het verplicht om:
- Ingeschreven te staan op het forum.
- Je ingeschreven te hebben voor de raid.
- Boss taktieken gelezen te hebben op het forum.
- Genoeg buff-food, elixers, flasks, pots mee te nemen. (als je dat wilt)
- KTM, deadlybossmod, ctraid en ventrillo geinstalleerd hebben.
Als je dan geen 10 mensen voor kara bij mekaar krijgt die bereid zijn om dit te doen, dan zou ik er vrolijk mee op houden. Das tegen de wind in pissen.
* RaseriaN denkt stiekem dat tomvdburg er gewoon niks van kanBootVluchteling schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:24:
zucht, baal ervan. dacht dat een hunter een newbclass was, maar is toch iets veelzijdiger
[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 21-05-2007 11:25 ]
Ik ben nu een lvl 44 hunter en vraag me af hoe ik op dit moment het beste mijn Hunter build kan maken.
Kan iemand eens een BM build posten en vooral ook hoe je een hunter zou specc'en als die lvl 44 is. Ik heb wel wat BM builds gezien maar die zijn dan 70 en vertellen niet in welke volgorde je het beste je talent points kan indelen.
Kan iemand eens een BM build posten en vooral ook hoe je een hunter zou specc'en als die lvl 44 is. Ik heb wel wat BM builds gezien maar die zijn dan 70 en vertellen niet in welke volgorde je het beste je talent points kan indelen.
Hunters zijn wanneer goed gespeeld, fantastisch. In instances zijn de goeien gewoon in staat om 2 mobs te cc. Helaas worden een hoop inderdaad door nubs gespeeld.BootVluchteling schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:24:
[...]
heeft jouw pet een AOE dan? ik heb nu 1/2 GFTT, maar als ik paar crits krijg, trek ik toch aggro van hem. verder is zn focus-bar bijna altijd vol. minimaal 85/100. maarja, hij kan pas 1 attack.. maar ff kijken welke attacks mn broken tooth moet leren..
Vriend van me zit sinds kort in Wasted, 3e alliance guild op onze server. Pas even gesprekje met 'm gehad over raiden en toen bleek dat ze geen TS/Vent gebruiken.jarnotjuh schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:18:
[...]
Good ol' times!![]()
Raidtalk ftw, werkt veeel makkelijker als ventrilo! Je houdt de aandacht van de raiders er zo makkelijk bij als je capsed.. Ook duurt het niet lang, dat typen.
/sarcasm
VT/TS is een must. Ik heb 2 maandjes geraid in een guild zonder ts, we hebben een p, we hebben een u-i-n-h-o-o-p.. Het KAN wel als mensen weten wat ze moetne doen @ farmbosses, maar met is 10x makkelijker.

ts of vent is super handig alleen als beginnende guild zal ik het niet als verplicht stellen, je kan een hoop in tekst ook doen. Tis uiteraard makkelijker maar dat komt vanzelf wel veel mensen zijn huiverig in het begin voor ts heb ik gemerkt.Anoniem: 219317 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:12:
Ja die ouwe herinneringen zijn wel leuk idd. Als je terug denk aan hoe moeilijk we toen die imps vonden inderdaad kan je er nu alleen om lachen. Maar oke das met alles zo natuurlijk.Exitium schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:09:
[...]
good old days
[...]
Deed jij zelf geen raidleader zijn?(kk, niet altijd ^^)
En heb zelf het meeste wel geleid aan raids idd daarom let je altijd extra op andere
[ Voor 33% gewijzigd door MantaMania op 21-05-2007 11:36 ]
BootVluchteling schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:24:
[...]
heeft jouw pet een AOE dan? ik heb nu 1/2 GFTT, maar als ik paar crits krijg, trek ik toch aggro van hem. verder is zn focus-bar bijna altijd vol. minimaal 85/100. maarja, hij kan pas 1 attack.. maar ff kijken welke attacks mn broken tooth moet leren..
je hebt toch wel growl aanstaan he?
Ik heb een windserpent, en zelfs na 4 autoshotcrits van 1.2k lukt het niet om aggro van dat beest te halen. Terwijl ik maar 3 abilities heb. Growl, Dive en Lightning Breath.
2/2 GFTT + high crit percentage + lightning breath = gewoon fijn. Elke keer dat ik crit, spamt hij lightning breath wat toch wel voor wat aggro zorgt.
jah, het is leuk om 2 mobs te cc in heroic dungeons. Blijf van die "ooo, amazing' reacties krijgen van guildiesFireAge schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:26:
[...]
Hunters zijn wanneer goed gespeeld, fantastisch. In instances zijn de goeien gewoon in staat om 2 mobs te cc. Helaas worden een hoop inderdaad door nubs gespeeld.
[ Voor 19% gewijzigd door vhal op 21-05-2007 11:33 ]
Anoniem: 10456
Niet op TS is bij ons niet raiden.
Je hoeft niet te praten ofzo maar je moet in ieder geval kunnen luisteren.
Lijkt me dat als je jezelf als guild een beetje serieus neemt dat dit een simpele eis is.
Je hoeft niet te praten ofzo maar je moet in ieder geval kunnen luisteren.
Lijkt me dat als je jezelf als guild een beetje serieus neemt dat dit een simpele eis is.
QFT!RaseriaN schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:24:
[...]
* RaseriaN denkt stiekem dat tomvdburg er gewoon niks van kan
growl staat idd aan, alleen in instances gaat ie uit, dan doe ik em evt. manuel.. maar ik snap nog niet hoe je op multiple mobs aggro houd.. speciale abilities of elke keer select other mob, growl ofzo?deadsy33 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:31:
[...]
je hebt toch wel growl aanstaan he?
Ik heb een windserpent, en zelfs na 4 autoshotcrits van 1.2k lukt het niet om aggro van dat beest te halen. Terwijl ik maar 3 abilities heb. Growl, Dive en Lightning Breath.
2/2 GFTT + high crit percentage + lightning breath = gewoon fijn. Elke keer dat ik crit, spamt hij lightning breath wat toch wel voor wat aggro zorgt.
[...]
jah, het is leuk om 2 mobs te cc in heroic dungeons. Blijf van die "ooo, amazing' reacties krijgen van guildies
[ Voor 66% gewijzigd door BootVluchteling op 21-05-2007 11:37 ]
Neem een Boar die verliest nooit aggroBootVluchteling schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:24:
[...]

Als je het goed aanpakt kan je vrij makkelijk 4-5 mobs tegelijk aan, das het mooie van een hunter. (Ok, frost mages zijn nog veel erger, maar dat terzijde)
Dit is wat ik meestal doe: Stuur je pet op de 1e mob af en doe zelf nog niets, als de mob gefocussed is op je pet schiet je een sting, stuur pet af op volgende mob(s) en 1e mob zal volgen (vanwege focus) zorg dat je de individuele mobs een keertje selecteerd en je pet erop richt zodat die ook focussen op je pet. Schiet nog een paar stings op de nieuwe mobs en schiet een Multishot. Als het goed is heeft je pet zoveel focus dat een multishot werkt zonder dat er een mob op je af komt, komt er wel 1 op je af, icetrap en schiet eerst de andere mobs neer.
Heb wel gemerkt als je de individuele mobs niet selecteerd met je pet dat een multishot minder goed werkt.
Als je een tank pet hebt werkt deze methode helemaal mooi, ik heb nu een cat omdat ik al een paar keer zwaar gebruik heb gemaakt van Prowl om bepaalde Q's makkelijker te doen.
Je moet trouwens NOOIT direct beginnen te schieten met Arcane shots en andere "zware" schoten want dan heb je wel heel snel mobs op je
Dit is wat ik meestal doe: Stuur je pet op de 1e mob af en doe zelf nog niets, als de mob gefocussed is op je pet schiet je een sting, stuur pet af op volgende mob(s) en 1e mob zal volgen (vanwege focus) zorg dat je de individuele mobs een keertje selecteerd en je pet erop richt zodat die ook focussen op je pet. Schiet nog een paar stings op de nieuwe mobs en schiet een Multishot. Als het goed is heeft je pet zoveel focus dat een multishot werkt zonder dat er een mob op je af komt, komt er wel 1 op je af, icetrap en schiet eerst de andere mobs neer.
Heb wel gemerkt als je de individuele mobs niet selecteerd met je pet dat een multishot minder goed werkt.
Als je een tank pet hebt werkt deze methode helemaal mooi, ik heb nu een cat omdat ik al een paar keer zwaar gebruik heb gemaakt van Prowl om bepaalde Q's makkelijker te doen.
Je moet trouwens NOOIT direct beginnen te schieten met Arcane shots en andere "zware" schoten want dan heb je wel heel snel mobs op je
Vertel mij als hunter noob eens hoe je veilig 2 mobs kan cc en zonder improved traps enzo, ben ik altijd wel benieuwd naar.deadsy33 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:31:
[...]
jah, het is leuk om 2 mobs te cc in heroic dungeons. Blijf van die "ooo, amazing' reacties krijgen van guildies
Uiteraard kan je er 1 trappen en de ander rond kiten maar betwijfel of dat dat heel veilig is die trap is niet super lang natuurlijk.
ik heb nooit zin om te wachten..Skillz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:36:
Als je het goed aanpakt kan je vrij makkelijk 4-5 mobs tegelijk aan, das het mooie van een hunter. (Ok, frost mages zijn nog veel erger, maar dat terzijde)
/target mob, hunter mark, send pet, dash 5% minder melee hit sting, arcane shot, aimed shot, multi shot, stable shot... maar dan is het soms idd aggro
Ga denk ik als ik 50 ben ook voor een boar, maar ben bang dat ik Prowl wel erg ga missen.
Charge is echter
Ik had altijd Broken tooth, maar heb nu een lvl60 boar gehaald in WPL. Echt en top tank en geweldig in Pvp. Ben zelf lvl65 nu met mijn hunterSkillz schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:39:
[...]
Ga denk ik als ik 50 ben ook voor een boar, maar ben bang dat ik Prowl wel erg ga missen.
Charge is echter
Ik ben hybrid specced. http://www.wowhead.com/?talent=VZVVdRVzhxoZIu0Mxf0hVMantaMania schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:37:
[...]
Vertel mij als hunter noob eens hoe je veilig 2 mobs kan cc en zonder improved traps enzo, ben ik altijd wel benieuwd naar.
Uiteraard kan je er 1 trappen en de ander rond kiten maar betwijfel of dat dat heel veilig is die trap is niet super lang natuurlijk.
Als MM hunter is het moeilijker om 2 mobs veilig te cc'en. Maargoed, ieder zijn ding. Ik kan prima meekomen met de dps'ers, en heb zat CC mogelijkheden. Deterrence en imp FD heb ik niet. Nooit gehad ook.
2/2 Clever Traps
2/2 Trap Mastery
2/5 Beast Lord set ( -4s cooldown traps)
Dus mijn freeze traps duren 26 (20+ 6) sec. Cooldown op traps 26 sec. (30-4).
Ik plaats een trap, wacht totdat de cooldown weg is. Warrior pullt een groep. Distract 1 mob die de freeze trap in rent. Plaats snel een andere freeze trap uit de buurt van de vorige mob, distractshot weer een mob die er ook in de freeze trap tent. Zo heb je 2 mobs die 20-26 seconden gefreezed zijn. Tijd zat om een andere mob neer te maaien en naar de eerste freeze trap te rennen. Zo niet, scatter en trap of eventueel kiten doen ook wonderen.
Ik had gister nog een (Leeroy?) wipe veroorzaakt op Maulgar.
Iedereen was nog aan het buffen etc. Toen ging ik mijn imp vast op de plek zetten waar Maulgar getankt zou worden (in de buurt van het Gruul hek), en toen ik terug naar mijn start positie liep, liep ik iets te ver van de muur af -> aggro van Maulgar en wipe
Guildies vonden het niet zo leuk dat er X goud aan pots/buffs verloren gingen.
Verder wel lekkere raid avond gehad:
Gruul one-shot, Maulgar in 3 tries (ok eigenlijk 2 tries dus).
Daarna Nightbane gekilld en m'n SSC attunement voltooid.
Waarschijnlijk is iedereen eind volgende week wel attuned, dus kunnen we binnenkort SSC verkennen
Iedereen was nog aan het buffen etc. Toen ging ik mijn imp vast op de plek zetten waar Maulgar getankt zou worden (in de buurt van het Gruul hek), en toen ik terug naar mijn start positie liep, liep ik iets te ver van de muur af -> aggro van Maulgar en wipe
Guildies vonden het niet zo leuk dat er X goud aan pots/buffs verloren gingen.
Verder wel lekkere raid avond gehad:
Gruul one-shot, Maulgar in 3 tries (ok eigenlijk 2 tries dus).
Daarna Nightbane gekilld en m'n SSC attunement voltooid.
Waarschijnlijk is iedereen eind volgende week wel attuned, dus kunnen we binnenkort SSC verkennen
Dit topic is gesloten.