Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Ik neem aan dat de titel 'Videodownloadservice Xbox 360 in augustus naar Europa' moet zijn, aangezien de gewone downloadservice er al lang is
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
[23:43:11] <NitroX_infinity> " wat voor een desktopprocessor bijzonder weinig is" Moet dat niet 'voor een HEDENDAAGSE' desktopprocessor zijn?
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
doorrrr?AMD zal zijn verouderde 580x-chipset later dit jaar gaan vervangen met het RD790-platform.
[ Voor 99% gewijzigd door Nitroglycerine op 12-07-2007 03:35 . Reden: Moet niet meer om half 4 de FP kritisch willen lezen 8)7 ]
Hier kon uw advertentie staan
Dat klinkt beterrrr
In alle benchmark-windowtjes staat Althon ipv Athlon
Virussen? Scan ze hier!
- nieuwMicrosoft presenteert nieuwe spelaanbod
Geen idee hoe ik het goed moet uitleggen, tho
Van je taal klopt dan niks. Als jij inderdaad duidelijk wil maken dat er geen compleet nieuwe vorm van gamen maar slechts nieuwe titels komen, moet er echt wel het woordje "het" tussen.
http://yor.minitroopers.com
Verwijderd
Een ennetje teveel?De game zal en zowel op Vista als XP te spelen zijn
Verwijderd
Kul Rataplan, of een bijvoeglijk naamwoord wel of geen -e krijgt hangt af van het zelfstandig naamwoord waar het betrekking op heeft, en of het wordt voorafgegaan door een bepaald dan wel onbepaald lidwoord of niet.Rataplan schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 12:54:
Nope![]()
Geen idee hoe ik het goed moet uitleggen, thoVergelijk: 'Microsoft presenteert nieuw besturingssysteem' en 'Microsoft presenteert nieuwe besturingssysteem'. Bij de eerste denkt iedereen hopelijk 'Goh, hebben ze een nieuwe dan?' en bij de tweede 'Goh, zijn ze niet een beetje laat met een Vista-presentatie?'
Het is het aanbod, aanbod is dus onzijdig en er komt dus alleen een -e achter als er een bepaald lidwoord aan vooraf gaat. Er staat geen lidwoord, dus is het "nieuw spelaanbod". Hetzelfde geldt voor het Artikel over Nintendo
En dat noemt zich eindredacteur
Wat betreft je verhaal over hoe het overkomt, maak er 'nieuwe spellen' van, is het meteen duidelijk
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2007 16:12 ]
quote: Tom RosensFils beweerdT dat Mario Kart-nieuwkomers nu gelijke kansen hebben met de ervaren spelers. Het racespel zal wereldwijd gelanceerd worden in 2008.
Van één keer op de man spelen krijg ik overigens een kort lontje, bij twee keer brandt dat. Zorg vooral dat ik geen derde keer meemaak.
- verwijst naar de FP i.p.v. naar de bedoelde linkDe nieuwste titel van het bedrijf is Wii Fit, dat een gezonde workout combineert met spelelementen.
Verander het dan?!Rataplan schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 14:30:
Omdat het hier een spel- en tikfoutje betreft?
Ten eerste: dat is ook gedaan, in de titel is 'Mini' in 'mini' veranderd.
Ten tweede: dat kan je ook normaal zeggen/vragen.
The devil is in the details.
Nou, bedankt hoor.Hahn schreef op donderdag 12 juli 2007 @ 19:29:
[...]
Ten eerste: dat is ook gedaan, in de titel is 'Mini' in 'mini' veranderd.
Ten tweede: dat kan je ook normaal zeggen/vragen.
The devil is in the details.
s...door het apparaat omhoog, omlaag, naar link en naar rechts te bewegen kan de cursor bestuurd worden.
Edit: nog eentje eigenlijk
Zou ik play/pauze-knop van maken...play/pauzeknop
[ Voor 18% gewijzigd door Tsunami op 13-07-2007 00:17 ]
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Sony stelt dat de software niet aan de verwachtingen voldeed, dat de leverancier nalatig is geweest en dat het bedrijf gebruik heeft gemaakt van een discutabele handelswijze.
Moet zijn handelwijze.
'teveel' moet natuurlijk 'te veel' zijn. In de 1e alinea wordt wel correct 'te weinig' gebruikt.
"Deze chip verzorgd", dit moet natuurlijk verzorgt zijn.
Lijkt me een een teveel... is een processor die beschikt over een een rekenkracht van exact honderd procent...
[ Voor 0% gewijzigd door QuaQu op 14-07-2007 14:42 . Reden: typo ]
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
Eerste alinea:
Op een pallet zet je dozen; ik neem aan dat hier een keuze aan smaken en kleuren wordt bedoeld. Daarnaast zijn het de online diensten die tezamen verplaatsen, niet het palet.De naam verwijst naar een pallet palet aan online diensten die tezamen een belangrijk deel van het Windows-besturingssysteem naar het internet zal zullen verplaatsen.
Eigenlijk geen tikfout, maar een grammaticale: Windows groeit niet samen met geruchten uit tot een modular besturingssysteem. De zin zou herschreven moeten worden in de trant van "Samen met geruchten over virtualisatie binnen het OS, leidt dit analisten tot de conclusie dat Windows zou moeten uitgroeien tot een modulair besturingssysteem" of iets dergelijks.Samen met geruchten over virtualisatie binnen het OS, zou Windows moeten uitgroeien tot een modulair besturingssysteem.
Tweede alinea:
Onder andere met het openstellen van zijn Windows Live-platform, poogt de softwaregigant dezelfde machtsbasis te verwerven als die het hij nu op de desktopmarkt heeft.
"Een aantal van deze software" kan niet; "Een aantal van deze developertools" wel. Het koppelteken tussen ".Net" en "gebaseerde" kan weg: het is ofwel "op .Net gebaseerde" of ".Net-gebaseerde".Een aantal van deze op .Net-gebaseerde ontwikkelsoftware zou al in bètafase verkeren, en Microsoft-topman Steve Ballmer heeft al beloofd om later dit jaar met ontwikkelaars om de tafel te willen gaan zitten.
Overigens: heeft Steve Ballmer beloofd dat hij iets zal willen? Of heeft hij beloofd om de tafel te gaan zitten met ontwikkelaars? Dan kan "willen" weg in "te willen gaan zitten".
Derde regel onder de inleiding:
Lijkt mij een "mee" te veelwaarmee de Xbox 360 al sinds het begin mee te maken heeft.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.
"Beide bugs zijn reeds gefixed en volgens Sun zijn er geen exploits ontwikkeld door kwaadwillenden."
Engelse werkwoorden spellen we volgens de normale kofschipregel. Echter kijken we naar de uitspraak (omdat de spelling onregelmatig is). Die eindigt bij fix op een s-klank en die staat in 't kofschip. Dus gefaxt en ook gefixt.
http://woordenlijst.org/leidraad/12/2/
-ed achter een woord zetten is altijd fout; via het kofschip komt er gewoon een d of t achter. -ed kan wel voor komen zoals in geüpgraded, omdat de stam daar op een e eindigt.
Mocht het allemaal te lastig zijn, er is niets op tegen om het Nederlandse "verholpen" te gebruiken
Moet dit geen kostenefficiente zijn?naar eigen zeggen omdat het niet de meest kostefficiënte oplossing is
nieuws: Doodvonnis PHP 4 getekend
Php5 werd niet in 2003, maar in 2004 uitgebracht. (zie onder andere http://nl3.php.net/archive/2004.php)
Bezoek eens een willekeurige pagina
De één meter grote rijdende gele robot kan volgens Mitsubishui uitstekend dienst doen
- verantwoording[...], hoewel Intel zoals gebruikelijk benadrukt dat het geen verantwoordelijk neemt voor de consequenties van (te enthousiast) overklokken.
- vermoedelijkVermoelijk is de winst wat bescheidener in vergelijking met recentere leden van de Core 2 Duo-familie.
[ Voor 15% gewijzigd door PcDealer op 16-07-2007 12:32 ]
nieuws: Nederland blijft achterlopen met Firefox-gebruik
werkt wel en is het goede artikel
"Ik heb een boel geld uitgegeven aan drank, vrouwen en snelle auto's. De rest heb ik over de balk gesmeten." - George Best
Zweede -> ZweedseHet samenwerkingsverband tussen het Zweede Ericsson en Sony uit Japan ...
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
Te laat om de vorige te modden:
nieuws: KPN en concurrenten sluiten toegangsovereenkomst 'All IP'-net
breedtoegang -> breedbandtoegangVolgens KPN kan daarbij onder meer worden gedacht aan bulkafname van breedtoegang en aan toegang tot verdeelpunten
Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude
De provider geeft weliswaar aan de strijd tegen het illegaal uitwisselen van muziek en films te steunen, maar zegt dat de rechter met het vonnis een discriminerende maatregel oplegt, omdat het filteren van beschermd materiaal vooralsnog enkel aan Scarlet is opglegd.
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
verantwoordelijk -> verantwoordelijkheidGoed nieuws dus voor notebookfabrikanten en mobiele gamers, die de processor daardoor nog een paar tikken omhoog kunnen meppen, hoewel Intel zoals gebruikelijk benadrukt dat het geen verantwoordelijk neemt voor de consequenties van (te enthousiast) overklokken.
En dat deed ze natuurlijk met één 't'nieuws: 'P2p-huisvrouw' krijgt 68 duizend dollar van Riaa :
Ze startte een tegenzaak en eistte inzage in de exacte details wat er dan wel van haar adres zou zijn gedownload...
Verderop trouwens nog een keer
[ Voor 11% gewijzigd door intoxicated op 17-07-2007 22:17 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
> voorleggenZe startte een tegenzaak en eiste inzage in de exacte details wat er dan wel van haar adres zou zijn gedownload, maar die informatie konden haar plaaggeesten om onduidelijke redenen niet overleggen.
Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus
Volgens mij gaat betekenis 2 hier op, dus is het correct.over·leg·gen (ov.ww.)
1 gezamenlijk bespreken om tot een besluit te komen => de /hoofden/koppen/ bij elkaar steken, zich verstaan met
2 ter bestemder plaatse tonen
quote: http://tweakers.net/plan/367Eind mei mei maakten...
er is hier meer sprake van pugilisme dan geluidsapparatuur denk ik, dus: boksen.is het een van de weinige plaatsen waar hij nog op kan boxen tegen de Xeon
In deeze zin staan drie fauten
Onder het plaatje staat PDF Plugin, maar dat moet natuurlijk zijn ODF Plugin voor Word 2007.PDF Plugin voor Word 2007

De Wii bleek volgens het rapport 2,9 een miljoen keer te zijn verkocht aan het Japanse publiek, terwijl de Xbox 360 achteraan loopt met bijna 421 duizend verkochte exemplaren.
sorry, kon er verder even geen grappige opmerking bij bedenken, dan maar alleen de droge tekst
Een flink fout.Het belangrijkst kenmerk
[ Voor 19% gewijzigd door Mentalist op 19-07-2007 04:39 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Alle netwerken worden...? De netwerken worden allen..? De netwerken worden allemaal..?De netwerken worden alle door enkele zogenaamde flux-motherships aangestuurd, vergelijkbaar met de manier waarop meer traditionele botnetwerken hun commando's van enkele master-computers in het netwerk krijgen.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
de duurdere Falcon 92 van koper zijn werk beter zou doen dat dan de aluminium-versie, te kloppen.de duurdere Falcon 92 van koper zijn werk beter zou doen dat de aluminium-versie, te kloppen.
Edit: sorry was de link vergeten
[ Voor 12% gewijzigd door Sphere- op 19-07-2007 18:37 ]
Verwijderd
Linkje bij vorige post.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2007 17:26 ]
Graag met "m" ertussenTotaal zijn er acht koelers getest door Madshrips. (...)
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
De Arctic Cooling Accelero S1 is een uittekenende keus voor iedereen die op zoek is naar een stille en goed presterende vga-koeler, aldus Madshrimps.
Sigbritt Lothberg => Sigbritt Löthberg
Peter Lothenberg => Peter Löthberg
Zie bron
[ Voor 12% gewijzigd door jvdmeer op 20-07-2007 08:28 ]
Volgens mij al eerder aangekaart, maar weet niet meer wat er uit gekomen is..In de maanden april, mei en juni maakte Redmond maar liefst 3,04 miljard dollar winst
Het bedrijf heet nog steeds Microsoft, en dat het toevallig in Redmond staat boeit mij persoonlijk helemaal niks.
Nu vinden bepaalde nieuwsposters leuk om dit in hun bericht te vermelden. Prima, maar zeg dan wel even 'het bedrijf uit.. '
Ik geloof niet dat de stad Redmond echt zoveel winst maakt
[ Voor 16% gewijzigd door BasieP op 20-07-2007 09:55 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Net zoals er wel eens "Brussel: 'Microsoft moet Vista aanpassen'" geschreven wordt als het de Europese Commissie is die iets beslist... Discussie in een eigen topic graag.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
BasieP schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 09:53:
Ik geloof niet dat de stad Redmond echt zoveel winst maakt
Volgens Comprehensive Annual Financial Report bedraagt het netto-resultaat van redmond over 2006: ca. $38 miljoen
Het scherm heeft heeft een resolutie van 1920x1200 pixels
Wat is opflakkering? Van Dale Taalweb kent het niet en [google=opflakkering] geeft als eerste hit dat nieuwsbericht.
Signature
Dit topic is gesloten.
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.