Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Achja ik zal iig proberen zoveel mogelijk nuttige dingen in de TS te plaatsen als dit nodig is
Iemand vanaaf nog ingame vanaf een uurtje of half 7 ? Ik weet niet of ik de hele avond active ben. maar tot een uurtje of 8 zeker wel
Kater? Eerst water, de rest komt later
Maar ik sta nu bij burtland maar die CF is nogsteeds niet open... ik kijk nog wel ff of ie over 10 minuten open is ofzo anders kijk ik wel wat ik anders ga doen.
Argh! nou dan kijk ik om 4 uur wel weer...

[ Voor 9% gewijzigd door Ultismash op 07-06-2007 15:19 ]
Stille genieter
Misschien is er door zomertijd een foutje in de tabel van startpost geslopen
[ Voor 21% gewijzigd door Haan op 07-06-2007 15:17 ]
Maar ehhh vanmidaag gelvl-ed met Flieg ? Ligt die mailserver nog steeds plat daar op zijn werk
Weet wel dat het tijdsverschil met Nederland en de Filipijnen 6 uur bedraagd.
Het is daar 6 uur later dan in nederland. Dus de cf tijden bekijken en daar 6 uur vanaf trekken voor de nederlandse tijden.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ff aangepast dus voor de duidelijkheid
@hieronder
Ik ben alleen nog maar golems (Roze tot paars), Wormdrakes, In het midden (paars) & heel veel groene dounga's...
Je hebt:
EASY, EASY, MEDIUM, HARD daar kon ik uit kiezen... maar bij beide easy kom ik alleen maar dounga's tegen en bij medium en hard alleen maar golems
Ligt het aan mij ofzo dat ik niks kan vinden???
[ Voor 34% gewijzigd door Ultismash op 07-06-2007 17:04 ]
Stille genieter
Clan field is verdeeld in 5 area's. Aangezien je in een clan field voor 20 levels lang kan zitten voor je naar de volgende gaat kun je ze ook indelen qua levels.Ultismash schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 16:30:
Nou ik zat net dus in de CF heb een wormdrake ding kunnen verslaan met wat mazzel(kreeg alleen wat te vreten...) maar voor de rest vind ik er niet echt wat aan die clan field... je moet wel buffs hebben anders valt daar voor geen meter te trainen... Ik had of groen of gelijk roze of iets in die kleur dus daar heb ik weinig aan...
De eerste easy hoek is voor voor lvls 30 t/m 37, lvls 50 t/m 57, lvls 70 t/m 77.
De tweede easy hoek is voor lvls 35 t/m 42, lvl 55 t/m 62, lvl 75 t/m 82.
De medium hoek is voor lvls 40 t/m 47, lvls 60 t/m 67, lvls 80 t/m 87.
Het hard gedeelte is voor lvls 45 t/m 49, lvl 65 t/m 70, lvl 85 t/m 89.
Dit geld ook voor de het midden van Clan Field waar de king mobs zitten.
De bean spawn is volgens mij enorm laag nu, dat zijn de exp-vreters
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
is zo lang geleden! welke hebben jullie? Rose Online Evoulution of de betaalde versie?
Verwijderd
PS, zijnLocal Ik en iemand die er bij kwam zitten

Ze staan op het akkertje in Evo adventure's plain als ik kan herinneren rechts onderin
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Welk lvl ben je eigenlijk??? boven lvl 10 met job = het skill menu (die met die bliksem), maar je moet er ook een skillbook voor hebben.
Als je nog visitor bent:
Op het begin heb je nog totaal geen skills (aanvals skills tenminste) je moet als eerst tot level 10 komen, dan kan je in Zant je eerste job advancement doen & bij de keuze van een Job krijg je skills.
Weet je al wat je wil gaan worden??? of wat ben je al???
@flying: Whahaha die hond vind ik wel cool
[ Voor 8% gewijzigd door Ultismash op 07-06-2007 22:45 ]
Stille genieter
Spelen tot je lvl 100 bent om je gekozen job naar 'the next level' te brengen door een 2nd job te kiezen..Verwijderd schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 23:28:
Ok tis al gelukt heb baan heb al wat skills
wat kan ik verder doen met R.O.S.E Online?
Gewoon lekker lvlen
Verwijderd
Schatig heUltismash schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 22:35:
[...]
@flying: Whahaha die hond vind ik wel cool
Jah zeker
noujah net ff lekker exp kunnen halen dankzij haan die zo lief was om wat buffs te geven
Ben ik eindelijk lvl 72 kan ik me nieuwe knuckels aan....Neej dus.... mis nog echt 1 punt in me DEX! dat was al een domper...ik probeer hem te refine tot (5) FAILED! is ie terug gezakt naar (2)...
Aan de ene kant wel een lekker avondje maar aan de andere kant ook weer niet...
(ik ga nou maar pitten moet om 8 uur op
Stille genieter
Hehe, zat wel gezellig zo naast elkaar. Ga vanavond wel even ook mijn Santa-suit op dit account zetten zodat we wat meer op elkaar lijken.Local Host schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 06:11:
w00h00 weer een nacht zonder DC doorgekomen. Alle 3 van de party btwEens kijken of we weer een hele week party's kunnen gaan campen net als in E-rose
( van maintance tot maintance )
Maar maintenance, bestaat dat nog wel? Anders kunnen we oneindig campen
Iemand zaterdag nog zin in een feestje?
@Damy, Kan je een keer ingame komen om mijn T3'set +int zooi een keer te retourneren?
Kan ik ook feesten met de nieuwe clanmembers want geloof dat mijn muse daarmee in party range zit.
Voeg me maar toe op msn (staat in mijn profiel) hebben we het daar wel verder over.
[ Voor 19% gewijzigd door Amafi op 08-06-2007 10:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
PROSE is officieel gratis!Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:41:
Ik speel Rose Evolution die is toch officieel maar gratis?
Denk dat ik wel tijdje zal zitten daar in me kerst pakjeLocal Host schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 06:11:
w00h00 weer een nacht zonder DC doorgekomen. Alle 3 van de party btwEens kijken of we weer een hele week party's kunnen gaan campen net als in E-rose
( van maintance tot maintance )
Vanavond moet ik bijna meteen weer weg als ik thuis kom, eerst feestje daar nog de stad in.
Morge eerst muurtje stuken in me huisje, daar na beeckenstijn pop
En zal zondag wel in me nest liggen tot 14:00
Maar meschien zondag avond nog effe lvlllen dan
Maar zal wel party blijven campenhoor
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 11:59 ]
Voor ons Europeanen geld:Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:41:
Ik speel Rose Evolution die is toch officieel maar gratis?
1. Narose->Rose evo->p2p
2. Prose->Rose evo->f2p
3. Pservers->illigaal zowel rose evo als pre evo clients.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Ja, dat staat er toch.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:10:
dus die is gratis :-)
Is de pRose community trouwens al flink gegroeid is het f2p is??
Verwijderd
Iets meer low lvl's verder naar mijn idee niet enorm, wel wat meer nooby's nu.Rakkerzero schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:20:
[...]
Ja, dat staat er toch.
Is de pRose community trouwens al flink gegroeid is het f2p is??
Verwijderd
Ben nu level 21 sinds 2 dagen ben nu alleen op zoek naar Skill book: Hustle Charm
Tryteh heeft die niet in Zant en ik hoorde dat je Candle ghosts daarvoor moest killen ?
OkVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 11:59:
[...]
PROSE is officieel gratis!
[...]
Denk dat ik wel tijdje zal zitten daar in me kerst pakje
Vanavond moet ik bijna meteen weer weg als ik thuis kom, eerst feestje daar nog de stad in.
Morge eerst muurtje stuken in me huisje, daar na beeckenstijn popaltijd gezellig.
En zal zondag wel in me nest liggen tot 14:00
Maar meschien zondag avond nog effe lvlllen dan
Maar zal wel party blijven campenhoor
Correct. Die ghosts droppen bepaalde skillbooks die je niet bij een NPC kan kopen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:23:
ja maargoed als je allemaal gaat klagen en daar niet op speelt word 't nooit wat...
Ben nu level 21 sinds 2 dagen ben nu alleen op zoek naar Skill book: Hustle Charm
Tryteh heeft die niet in Zant en ik hoorde dat je Candle ghosts daarvoor moest killen ?
Kan je het dan nog niet vinden, kun je altijd nog in de shops in Junon Polis kijken.Haan schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:01:
[...]
Correct. Die ghosts droppen bepaalde skillbooks die je niet bij een NPC kan kopen.
Verwijderd
OkyDokyLocal Host schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 12:54:
[...]
Okals je thuis komt geef dan wel ff party lead door een keer als je wilt, dan kan ik morgen als ik tijd heb of misschien vanacht nog wat doen met de party
Verwijderd
Die ze dan verkopen voor <insert_1tot100mil>Rakkerzero schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:05:
Kan je het dan nog niet vinden, kun je altijd nog in de shops in Junon Polis kijken.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mja volgens mij kun je al miljonair zijn voordat je lvl 10 bentSinergyX schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:41:
[...]
Die ze dan verkopen voor <insert_1tot100mil>

Verwijderd
niet eens overdreven hoor, hunt een paar 1st tali's en bind's en hoppa RIJK !Local Host schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:03:
[...]
Mja volgens mij kun je al miljonair zijn voordat je lvl 10 bentbeetje overdreven natuurlijk maar ik hoef dat hopelijk niet te gaan uitleggen
Iemand er al achter hoe je 2 Prose Clients op 1 pc kan draaien ??
Heb wel ondekt dat je Ruff En Prose bijde tegelijk aan kan hebben, allebij op een ander scher,
Speeld alleen niet zins rose minimaliceert als je andere aan klikt ^^
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 14:08 ]
Ik heb dan ook niks gezegd over kopen van die scrolls.SinergyX schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 13:41:
[...]
Die ze dan verkopen voor <insert_1tot100mil>
Windowed draaien ? Werkt hier perfect. Over 2 clients hab ik laatst een keer een kleine howto geplaatst hiero. Gewoon ff nieuw windows-account aanmaken en dan via account switch 2e client openen. Ook nog een truck die kan werken : snelkoppeling van rose uitvoeren als ....Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:05:
[...]
niet eens overdreven hoor, hunt een paar 1st tali's en bind's en hoppa RIJK !
Iemand er al achter hoe je 2 Prose Clients op 1 pc kan draaien ??
Heb wel ondekt dat je Ruff En Prose bijde tegelijk aan kan hebben, allebij op een ander scher,
Speeld alleen niet zins rose minimaliceert als je andere aan klikt ^^
Dat werkte bij mij niet omdat safeguard toen begon te piepen. De eerste optie met 2 windows-accounts werkte overigens wel bij mij. Maar 2 computers / laptop blijft toch het fijnste werken
Verwijderd
Uitvoeren als werk niet !Local Host schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:16:
[...]
Windowed draaien ? Werkt hier perfect. Over 2 clients hab ik laatst een keer een kleine howto geplaatst hiero. Gewoon ff nieuw windows-account aanmaken en dan via account switch 2e client openen. Ook nog een truck die kan werken : snelkoppeling van rose uitvoeren als ....
Dat werkte bij mij niet omdat safeguard toen begon te piepen. De eerste optie met 2 windows-accounts werkte overigens wel bij mij. Maar 2 computers / laptop blijft toch het fijnste werken
Met 2de acount, als ik dan op het 2de acount inlogde, en ik terug naar 1ste acount ging dan was die verdwenen

De char server is de laatste tijd nogal f*** up, als je wel een channel kan kiezen, maar daarna server error is dat het. Gewoon blijven proberen tot je er wel in komt dan.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 14:52:
Is prose down ? Ik wou net ff inloggen krijg ik de hele tijd can't connect to server ?
Verwijderd
ja heb ik ook vaak last van ja, ok af en toe andere channel proberen dan, wild nog wel eens helpenHaan schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:10:
[...]
De char server is de laatste tijd nogal f*** up, als je wel een channel kan kiezen, maar daarna server error is dat het. Gewoon blijven proberen tot je er wel in komt dan.
Volgens mij kon je daarmee iemand een movement speed buff geven.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:05:
Wat doet de: Hustle Charm skill eigenlijk?
Verwijderd
Ja dacht Mspd en Aspd in 1 buffRakkerzero schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:13:
[...]
Volgens mij kon je daarmee iemand een movement speed buff geven.
Verwijderd
maargoed heb ehm nog steeds niet
Verwijderd
Edit @ Ultismash:
Als zoiets met een monitor gebeurt zou ik hem geen seconde langer meer gebruike ! Ik geef je een goede tip: Koop een nieuwe monitor !
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 17:23 ]
Probeer het eerst ff met die ghosts. Als je het na een paar uurVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 15:44:
dacht ik al want ik loop zelf al sloom dus lijkt mij dat je die ook op jezelf kan doen?
maargoed heb ehm nog steeds nietiemand die ehm wil doneren
?
Whisper of add me ff als het echt totaal niet lukt op "Ultismash" (hoe toepasselijk
P.S. weet niet wanneer ik online ben vanavond pas ergens denk ik, want: monitor+stof+warmte=Uitval.... dat gebeurde namelijk net
EDIT: nou het hele scherm doet het nou helemaal niet meer dus ben morgen weer pas op ROSE denk ik. (als het goed is heb ik morgen een vervanging
EDIT 2: @hierboven jah dat weet ik
[ Voor 33% gewijzigd door Ultismash op 09-06-2007 13:03 ]
Stille genieter
Verwijderd
www.aldi.nl monitortje ?Ultismash schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 16:26:
monitor+stof+warmte=Uitval.... dat gebeurde namelijk net
Mij nog nooit gebeurt dat door de warmte een monitoor het begeeft
Klinkt als bagger kwaliteit
[ Voor 3% gewijzigd door Ultismash op 08-06-2007 17:56 ]
Stille genieter
Verwijderd
trouwens gehoord dat Rose Evolution (philipine) over een tijdje overgaat op p2p
Hoe zit 't met die private servers? zijn die een beetje vol met spelers?
Ik ga nu maar even beginnen met spelen, heb al lekker in de ini's lopen klooien voor de resolutie, ze ondersteunen geen eens breedbeeld.. Erg slecht
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Eeeuhm waar heb je de bovenstaande informatie vandaan Compazz?Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:26:
al gelukt,
Private servers zijn illegaal!
Verwijderd
Verwijderd
Edit @ compazz
Of RuffRose legaal of illegaal is weet ik nie, maar je krijgt wel 3x zo veel exp. en dat is echt dom als je mij vraagt.
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2007 21:23 ]
Verwijderd
wat is RuffRose dan ?
illegaal? wel gratis heb ik begrepen/
Verwijderd
Iligaal of niet het tenminste 10x beter dan die verlaten prose met die klote philipijnen Erose had gewoon nooit down moeten gaanVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 20:21:
geen idee maar dat zei iemand daar.
wat is RuffRose dan ?
illegaal? wel gratis heb ik begrepen/
Verwijderd
Irose nooooooooooooit down mogen gaanVerwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 02:28:
[...]
Iligaal of niet het tenminste 10x beter dan die verlaten prose met die klote philipijnen Erose had gewoon nooit down moeten gaan
Volgens mij snap je niet hellemaal hoe de fork in de steel zit.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 18:26:
al gelukt,
Prose was eerst p2p ze hebben het nu experimenteel f2p gemaakt. Het is totaal niet duidelijk nog gemaakt door leverl up of ze al weten of dit nu blijft of dat men terug gaat naar p2p. Of te wel zolang je niets van die GM's ziet op de prose site/forum moet je niets geloven van "geruchten".
Ruff is een pserver en bijft onder de got regels illigaal dus daar mag je het verder hier niet over hebben
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
is die populair? (ja laatste vraag over privates)
Ik denk dat de meeste hier weleens een keer Ruff geprobeerd hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2007 @ 12:39:
Ok dacht ik al namelijk? maar er spelen mensen dus wel Ruff Rose...
is die populair? (ja laatste vraag over privates)
Wie er is blijven hangen, geen idee.
[/private server verhaal]
En nu weer over legale servers
Heb een hele tijd geen rose meer gespeeld omdat ik het hele druke tijd heb gehad, die is dus nu voorbij en ik zal dus ook weer wat vaker in game zijn op verschillende rose versies
Tot in game
Party heeft de ochtend wel gehaald, echter toen ik 5:45 keek kregen we 5 min later een DC met als gevolg channel 3 weg.
Maarja lvl 50 party hebben we zo weer gemaakt
Ik zal wel vast een spot gaan reserveren en je de chann doorgeven
Weet dat ik niet al te snel level maar vliegje heeft me alweer flink ingehaald.
Jammer dat de party het niet heeft overleefd. Zag nog net een text van Local in beeld dat de party de ochtend had gehaald. Maar om 7 uur had ik al een DC gehad.
@Haan, dan heb ik wat voor je te craften om te oefenen Haan
[ Voor 11% gewijzigd door Amafi op 11-06-2007 13:35 ]
Zal beloven niet te hard te gaan, maar Vlieg en ik hebben weer een target voor vandaag :
Local -> 135
vlieg -> 140
moet lukken
..en ik zie net dat Flieg al 140 is geworden
Net een earring met S4 gekocht, dan kom ik op lvl 130 uit op 3326 con (voor de gem craft
@local: ik ben er 's avonds nooit helaas
[ Voor 25% gewijzigd door Haan op 11-06-2007 16:02 ]
Pfft, nu al vlieg?Haan schreef op maandag 11 juni 2007 @ 13:27:
En Haan -> 130 gaat ook nog wel lukken vandaag![]()
..en ik zie net dat Flieg al 140 is geworden
Net een earring met S4 gekocht, dan kom ik op lvl 130 uit op 3326 con (voor de gem craft)
@local: ik ben er 's avonds nooit helaas
Vandaag weer vrij zeker
Haan, heb een mooie crafttest voor je dan binnenkort.
Paar T3's en T2's en T1's om het te leren
hahaha die mailserver van hem zal nog wel plat liggen johAmafi schreef op maandag 11 juni 2007 @ 16:20:
[...]
Pfft, nu al vlieg?
Vandaag weer vrij zeker![]()
Haan, heb een mooie crafttest voor je dan binnenkort.
Paar T3's en T2's en T1's om het te leren

ja ik ben je voorbij
Pfft, Gelukkig heb ik de komende weken vrijwel geen tijd om lekker bij te komenLocal Host schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 06:26:
@ amafi check me lvl![]()
ja ik ben je voorbijMet een beetje hulp van Vlieg
Meteen ff wat neiuwe gear voor mezelf aangeschaft + mijn oude set verkocht. Nu opzoek naar lava-setje
Maar nice local
Mooi hoe vroeg beginnen we donderdagAmafi schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 07:11:
[...]
Pfft, Gelukkig heb ik de komende weken vrijwel geen tijd om lekker bij te komen![]()
Maar nice local

helaas maar 5 minuten gebruik van kunnen maken, stond eerst met shop en kreeg toen 2e pc niet ingelogd
[ Voor 35% gewijzigd door Haan op 12-06-2007 09:37 ]
niet te hard gaan jij ik lig nog maar 6 lvl's voor
Mijn shop heeft vanacht echt weer goeie omzet gemaakt . Bijna al mijn oude gear verkocht. Mis nu wel 20 AP maar dat weegt niet op tegen 400 DEF extra
Verwijderd
Had ook fairy gister middag, zal ik ook effe screen van postenHaan schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 09:35:
Fairy powerrr! (klik)
[afbeelding]
helaas maar 5 minuten gebruik van kunnen maken, stond eerst met shop en kreeg toen 2e pc niet ingelogd
Echt overdreven sterk dan
Lekker party gister, van lvl 138 naar 145 ^^
Nu effe rustig aan doen zo dat local haan en amafi weer wat dichter bij kunnen komen,
Heb zoizo denk rest van de week weinig tijd
Dat vrak (ja ibm heLocal Host schreef op maandag 11 juni 2007 @ 17:09:
[...]
hahaha die mailserver van hem zal nog wel plat liggen johheheheh

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2007 13:15 ]

Tot een volgende keer
Verwijderd
Cleric + mage combo @ moonchild is een beetje ziekelijk zeg maar kwa exp en kills . Zolang we daar nog kunnen lvl-en is het maar een klein sprintje naar de 155 ofzo denk ik
Sinergy
@sinergy: jammer dat je gaat
Verwijderd
Of ik een keer langskom... dunno. Misschien als ik een keer tijd te veel over heb ghehe
Verwijderd
7 lvl's hele dag door meppen ??Haan schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 13:55:
7 levels als je zo hoog bent is opzich wel redelijk ziek hoorDat is een hele dag doormeppen in goede party.
@sinergy: jammer dat je gaat
Nee dan zou ik er wel 10/12 kunnen halen met die exp van gister hoor.
Voordeel was vooral dat we gratis lvl 50 party hadden gekregen van wat maatjes van me
en @ bleu
lvl 1 tm 70 is zo gedaan,
70 tot 100 duurt weer heel lang,
100 tot 145/155 kan ik paar dagen (DoD en MC)
en daar na weer onwijs sloom
zit geen geweldige balans meer in dus.
Kleine aanpassingVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 15:10:
[...]
7 lvl's hele dag door meppen ??
Nee dan zou ik er wel 10/12 kunnen halen met die exp van gister hoor.
Voordeel was vooral dat we gratis lvl 50 party hadden gekregen van wat maatjes van me
en @ bleu
lvl 1 tm 90 is zo gedaan,
90 tot 100 duurt weer heel lang,
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 12-06-2007 15:14 ]
Verwijderd
licht beetje aan of je cleric heb om je te buffen
Zonder buffs en zo is 70 tot 90 ook niet echt een pretje hoor,
en 90 tm 100 kan juist wel snel gaan hoor als je iemand 100+ hebt om mee te leechen in DOD
Licht er dus allemaal aan hoe je het aan pakt.
Eeuhm donderdag en vrijdag moet ik werkenLocal Host schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 08:35:
[...]
Mooi hoe vroeg beginnen we donderdagDonderdag en vrijdag ben ik ook vrij namelijk ( moet tussendoor wel ff leren ) maar dan gaan we vliegje ff inhalen
Wil evt op donderdagavond wel. Vind van mezelf dat ik wel een avondje vrij mag plannen deze week voor mezelf.
Dan doe ik donderdag eind van de middag en avond mee
jaLocal Host schreef op dinsdag 12 juni 2007 @ 20:58:
eej ph4nt0m kom je ook weer een keertje buurten ? Hoe gaat ie in WoW ?
euhm ja gaat wel goed kben nogal imba mage
Dit topic is gesloten.