Dat is geen vergelijking. De foto's zijn beide slecht genomen en vooral de eerste. Zwaar onscherp en volgens mij ook met flitser terwijl het onderwerp te ver weg is. Bij de 2e is het onderwerp dichter bij en zie je ook duidelijk dat de belichting een stuk beter is.
Ik snap ook niet dat je aan de hand van die 2 foto's kan zeggen dat het niet verbeterd is, want alles aan de 2e foto is beter dan aan de eerste. En ook bewegingsonscherpte heeft te maken met de belichting.
Die blauwe waas dat was het probleem, aangezien de fotokwaliteit ook binnen zeker niet slecht is. Als ze daar iets aan gedaan hebben is het sowieso al een stuk beter, maar ik heb het zelf nog niet goed kunnen testen.
_Christiaan_ schreef op zondag 17 juni 2007 @ 14:31:
Hmm ik ben eige
nlijk tevreden met m'n N73 zoals hij nu is. Ik ben net bezig met Snakes, vind ik eige
nlijk wel een cool spel. Van een blauwe waas heb ik trouwens ook nog weinig gemerkt

Ik vind het een beetje overdreven allemaal.
Is echt niet overdreven:
foto met blauwe waas
Terecht dat je er tevreden mee hebt, de foto's zijn over het algemeen zeer goed en de rest van de telefoon is ook prima.
@Jaap:
Lees de openingspost eens door. Daar staat in dat je firmware 'branded' is en je eerst naar een NCP zal moeten om hem daar te laten updaten. Vanaf dan kun je het pas zelf, of je moet met de productcode ofzo gaan kutten en dan ben je, je garantie kwijt.
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 17-06-2007 15:12
]