Leuk dit topic.
Ik zal mijn geschiedenis met MTG even op straat gooien:
Ik zat op de middelbareschool 2e klas. (1994 95? dacht ik)
Gozer uit mijn klas kwam ineens met het spel aanzetten hij had een starter pack gekocht voor 25 gulden en 1 boosterpack van 'the dark'.
The dark liep net op zn einde.
ik heb toen uiteindelijk ook een starter pack gekocht en een tweetal boosterpacks.
We speelden tegen elkaar, was echt tof.
Gingen naar Rdam bijenkorf en naar dat stripwinkeltje op de korte hoogstraat om kaarten te kopen.
Uiteindelijk speelde wat meer vrienden van hem het, waardoor we een paar keer een hele dag MTG deden.
We kwamen dan bij iemand thuis met een man of 6.
Alleen het probleem was, we waren meer de hele dag bezig om kaarten te kijken/ruilen dan uiteindelijk echt te spelen.
Af en toe naar de bijenkort geweest als daar een magic the gathering dag was.
Nooit naar tournooien geweest.
Inmiddels waren we wat uitbreidingen verder en ik had een aardige collectie opgebouwd.
Combinatie rood/groen.
Namen van kaarten, weet ik niet meer exact.
- Gaea's liege (ofzo)
- Wheel of fortune
- Thicket basilisk
- craw wurm

- cockatrice
Die maat van me speelde vnml. zwart. Daar zaten ook wat smerige kaarten bij.
Ik heb nog een originele gesigneerde kaart gehad. Gesigneerd door diegene die het artwork head gedaan uiteraard.
Op school moesten we een engelse presentatie doen, mocht over alles gaan. Toen heb ik magic the gathering uitgekozen. Heb nog een tweetal printjes van artwork laten zien via een 'soort van beamer' en iedereen was verkocht.
Mijn intresse ebte een beetje weg.
Toen verschenen er zoveel uitbreidingen dat ik niet eens meer bijkocht.
Daarna verscheen voor de pc ook nog de game magic the gathering (was wel gaaf)
Daarna gestopt en de hele zooi in een keer verkocht.
Volgens mij als ik los alles had verkocht bij een of andere meeting had ik er misschien best nog wat geld voor kunnen krijgen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Wii4all op 11-08-2009 13:12
]