Thanks for the reply Powerskn!
Als ik je mag quoten:
Eigenlijk nauwlijks dus denk ik tenzij je al snel weer een nieuwe cpu wilt kopen (binnen het jaar).
Voordeel van de 1333fsb zie ik niet echt in omdat het moederbord al vaak de bottleneck was en dit nu nog sneller zo zal zijn, tenzij de cpu aldoor nog steeds erg fsb gebottled was (als dit zo was wisten we het allang want is gemakkelijk te testen).
Vertel... leer ik ook weer iets (ben tenslotte nog steeds aan 't sparen en na die vakantieboeking word het pas september/oktober!!).
[...] beetje vaag wel dat die p35 borden dan zo extreem gekoelt worden (zullen wel veel zijn doorgefikt
Dat viel me dus ook op: iedereen lijkt z'n vingers af te likken bij deze koeling, maar waarom is die nodig?!
p35 kan je vergelijken met 965 borden en betekend dus kreupele sli/cf (who needs it anyway) en matige raid perfomance tenzij de luxe versie wordt gekocht.
x38 wordt de tegenhanger van de 975, maar komt pas over 4mnd.
- Dus je bent voooral met de Asus (P5K varianten) bezig geweest?
- Kreupele Sli 's: idd. 2e PCI-e is 4* (10% performanceloss speculeerde een forumgast). Hoe zit het met evt. Crossfire (alsof je dat perse wil) en Ati's DX10 kaarten?
[Edit: Oei! Dat ging juist over die Gigabyte board, 'Ben weer aan 't klok en klepelen... excuus!]
- x38: zucht - ook dat nog

!
[Vooruit laatste Edit: "...matige RAID performance". Dat leek me nou juist een meevaller van de ICH9R...]
Ik zag een GA-P35-DQ6 staan voor 250E, maar dat is superdeluxe, dus de GA-P35-Ds4, zal wel een 30E goedkoper zijn
De DQ6 staat voor € 204,41 in de pre-order bij Azerty:
Link. Scheelt dus nog steeds flink met de genoemde Asus Striker Extreme. De GigaByte GA-P35-DS4 voor € 151,83... Interessant toch?!!
stay away van combo borden en ddr3 want dat is geen voordeel maar een nadeel.
over een jaar of wat dan wel maar voorlopig niet.
Zoals ik al meldde: handig voor toekomstige upgrades! Maar waarom wegblijven en waarom een nadeel?
Grootste fout die je kan maken is denk ik perse early adopter zijn van een niet super deluxe nieuw bord. Die lui weten echt wel wat ze doen, en voor je het weet zit je met een kreupel multi-functioneel Asrock achtig geval die je met een paar maand het liefst in de kliko gooit (of doorfikt )
Geduld is een schone zaak. Nogmaals... het gaat niet om een nieuw type Dvd brander!! Ik noemde het dan ook i.v.m. evt. toekomstige upgrades.
[Edit: Nu ga 't krijgen... (

!). ASRock heeft soms wèl een geslaagd produkt, bijv, de eSata Conroe XFire MB)
Okay, ook al mag het dan niet volgens de policy:
Groet, Alunno!
Btw: Thnx 4 de link... die bedoelde ik

!!
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 11-05-2007 17:42
]