Ik zou heuksel niet vol stouwen, maar juist weghalen! Dadelijk met de europe update krijg je met ice de "mana shield technique". Die eigenlijk onmisbaar is voor een int-er, dan gaat er inplaats van hp van je hp MP VAN JE MP!! En mp heb je zat als het goed is. En ik denk dat je met bicheon full en heuskel full en waarschijnlijk fire en lightning niet meer genoeg masterie's over hebt voor ice. Maar ik weet niet wat je build is ofzo maar ik denk het ff voor eht geval dat je full int bentdoor z1ppo:
nee bicheon stond al vol,nu alleen nog heuksal staat al op 65, en dan moet ik nog paar buffs doen zoals faning spear series ,shield tech en firewall series maar opzig als ik de heuksal vol heb ben ik helemaal klaar en dan moet ik voor 70-80 sp farme
Ik moet nu 59 miljoen exp, krijg nu 0,01% per mobHeraclius schreef op zondag 24 juni 2007 @ 17:16:
Nou, ik kan er wel mee leven, maar vind het jammer dat die monsters of super makkelijk zijn of super moeilijk zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door DeluxZ op 24-06-2007 20:46 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Verwijderd
Gebruik je een Golden ticket?DeluxZ schreef op zondag 24 juni 2007 @ 20:45:
[...]
Ik moet nu 59 miljoen exp, krijg nu 0,01% per moben die zijn gewoon wit
Duurt heeeeel lang ja
Ja, ik heb gold ticket 4week maar die is na vanavond op 
ps. quote me niet als ik boven je post......
ps. quote me niet als ik boven je post......
denk wel 4 k per dag..[b]clifdon schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:10
maar nice dat je bijna klaar bent =)
hoeveel SP kun jij nou eignellijk farmen op 1 dag en met welke gap ? dat zou ik wel is willen weten.
nee thx,ik ben geen full int en normale hybrid int ben ik ook niet,zeg maar dat ik wel tegen de hybrid str aan lig,maar onmisbaar ach ik denk het niet,denk dat het weer zoon geblaat word dat er paar punten lager word, ik moet er nog over naar denken wat ik ga doen ,maar denk dat ik fire/light/en bicheon naar 80 wil gooien en dus wat skils van heuksal weg ga gooien,maar als weer,Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2007 @ 19:45:
[...]
Ik zou heuksel niet vol stouwen, maar juist weghalen! Dadelijk met de europe update krijg je met ice de "mana shield technique".
ik ga niet een mastery lopen adden voor 1 ding,netzoals might guard voel niet dat ik die nodig heb
en light is ook een onmisbaar ding want dat is erg handig voor alle skils ,same as fire
Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt
Verwijderd
Nee het is zeker geen geblaat...
Het duurd 2 minuten, en er zit steeds 1 minuut tussen het gebruik.
Op level 20 zal het 10% van de schade van je mp afhalen
Op level 30 zal het 20% van de schade van je mp afhalen
Op level 40 zal het 30% van de schade van je mp afhalen
Op level 50 zal het 40% van de schade van je mp afhalen
Op level 60 zal het 50% van de schade van je mp afhalen
Op level 60 is dat dus niet niks!! en dat voor 2 minuten lang!! als full inter kun je dan echt ff beeste
mijn build word dan ook: 60 bicheon - 80 fire/80light/80ice
Maar nu mijn vraag:
Ik ben full int sword alleen ik zit er aan te denken de 10 laatste levels alles op str te zetten om toch wat meer hp te hebben.. Of misschien de laatste 5...
Is dit slim of echt dom? graag adviezen
Het duurd 2 minuten, en er zit steeds 1 minuut tussen het gebruik.
Op level 20 zal het 10% van de schade van je mp afhalen
Op level 30 zal het 20% van de schade van je mp afhalen
Op level 40 zal het 30% van de schade van je mp afhalen
Op level 50 zal het 40% van de schade van je mp afhalen
Op level 60 zal het 50% van de schade van je mp afhalen
Op level 60 is dat dus niet niks!! en dat voor 2 minuten lang!! als full inter kun je dan echt ff beeste
mijn build word dan ook: 60 bicheon - 80 fire/80light/80ice
Maar nu mijn vraag:
Ik ben full int sword alleen ik zit er aan te denken de 10 laatste levels alles op str te zetten om toch wat meer hp te hebben.. Of misschien de laatste 5...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 01:33 ]
slim want hybrid the best rofl,..
nee ik ben geen full int wil ik ook nooit worden,ik weet niet of handig is of niet,maar toch ad ik hem toch maar wel, heuksal gooi ik er ook maar uit,helaas maar goed moet keuzes maken..
wou dat ze meer masterys lvls hadden toegevoegd,maarja beetje jammer allemaal
dus laat ik heuksal helemaal vallen
daar gaat me twee wapens gedoe
en fire gaat ook naar 30... want ik wil,light 80 en bicheon 80
nee ik ben geen full int wil ik ook nooit worden,ik weet niet of handig is of niet,maar toch ad ik hem toch maar wel, heuksal gooi ik er ook maar uit,helaas maar goed moet keuzes maken..
wou dat ze meer masterys lvls hadden toegevoegd,maarja beetje jammer allemaal
dus laat ik heuksal helemaal vallen
daar gaat me twee wapens gedoe
[ Voor 33% gewijzigd door Z1ppo op 25-06-2007 02:27 ]
Verwijderd
maak je nu geen tel fout ? 80 + 80 + 30 = 190 eventueel nog ice +80 = 270 ?
of begrijp ik je nu verkeerD ?
of begrijp ik je nu verkeerD ?
hmm ja indd,dan kan ik wel zeggen : fire 60,ice 80 , light 80 <word me nieuwe imbue ook , en bicheon 80 sounds nice denk ik :d
Verwijderd
Waarom fire 60? je zij een paar posts terug dat je als hybrid toch een beetje naar str neigde. En voor een STR player is fire toch wel een vereiste denk aan de str increase skill
Die zal ook wel weer hoger kunnen na de 80 cap. Dan lijkt het me in jouw geval beter om ice 60 te doen en fire 80
maarja je moet zelf weten
Niet doen. Op 80 kan (momenteel met de oude skills) een full int een pure str al niet doodmaken, laat staan een hybrid. Op de 80 cap doet een hybrid s/s belabberd weinig damage. Blijf lekker pure, koop goede gear en je komt een heel eind.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 01:30:
Maar nu mijn vraag:
idd Niet doen, ik heb het ook (eerste 11 lvls alleen maar STR gedaan de rest INT) Probeer op je gear alle HP increase op 100% te krijgen en STR op je kleren. Ben je toch pure en krijg je een mag balance van ongeveer 109%, het hoogste wat ik nu heb gezien is 114% mag bal van MasterPuxxy. En die deed wel lekkere dmg met SOSUN +6 swordsaviour schreef op maandag 25 juni 2007 @ 06:47:
[...]
Niet doen. Op 80 kan (momenteel met de oude skills) een full int een pure str al niet doodmaken, laat staan een hybrid. Op de 80 cap doet een hybrid s/s belabberd weinig damage. Blijf lekker pure, koop goede gear en je komt een heel eind.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik ga voor dual wep 
62 light (hoger krijg je maar paar dingen extra wat vrijwel geen nut heeft)
80 fire
80 bicheon (nieuwe blade skills
)
70 heuksal
62 light (hoger krijg je maar paar dingen extra wat vrijwel geen nut heeft)
80 fire
80 bicheon (nieuwe blade skills
70 heuksal
Hmmz het word toch es tijd die afkortingen hier te posten...
Ik ben nieuw hierzo, level 14 (over het algemeen speremans)...
Ik ben wat aan het knoeien met skills enzo, en ga binnenkort wat alchemy proberen op mn wapens..
Iemand tips voor alchemy?
En wat bedoelen jullie steeds met:
Full INT of hybrid of pure str
of dual wep
Ik ben wat aan het knoeien met skills enzo, en ga binnenkort wat alchemy proberen op mn wapens..
of dual wep
Verwijderd
FULL INT: Character met alle mogelijke statpoints op Intelligence.Armageddon_2k schreef op maandag 25 juni 2007 @ 14:23:
Hmmz het word toch es tijd die afkortingen hier te posten...
of dual wep
Pure STR: Character met alle mogelijke statpoints op Strength.
Hybrid: Character met statpoints op zowel Intelligence als Strength.
Dual Wep: Character met 2 wapen skilltrees om met twee wapens te kunnen vechten.
Edit:
Zijn er GoT spelers op Poseidon?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 14:52 ]
nogmaals kap met quote waneer het NIET nodig is,danku 
ohja fire 80 ivm ice,...
nou zie het zo : ik ben al imune heb al magic def al goed genoeg,in tegendeel ga ik light imbue nemen,vandaar fire 60 en ice 80 (geeft het toch nog een kansje) light wil ik zowie zo 80.waarom? omdat de walkspeed ook nog hoger gaat! en vind dat wel erg belangrijk vooral als je achter iemand aanzit,of iemand achter aan jou zit hehe
ik zie nu hele foute text
dan heb je het erg fout want als je weet hoe je met hybrid om moet gaan kan je full str ook neer halen,en de hybrid zijn is erg groot je hebt verschillende hybrids , ik ben een hybrid met veel str en veel phy bal,en geloof me zodra ik helemaal klaar ben,haal ik echt wel str mensen neer,nu momenteel heeft een lv76 full str glavie met 0 gap heeft geen kans om me neer te knallen ,nee ik tank hem gewoon heerlijk
ohja fire 80 ivm ice,...
nou zie het zo : ik ben al imune heb al magic def al goed genoeg,in tegendeel ga ik light imbue nemen,vandaar fire 60 en ice 80 (geeft het toch nog een kansje) light wil ik zowie zo 80.waarom? omdat de walkspeed ook nog hoger gaat! en vind dat wel erg belangrijk vooral als je achter iemand aanzit,of iemand achter aan jou zit hehe
ga niet hybrid met full int vergelijken) een full int een pure str al niet doodmaken, laat staan een hybrid. Op de 80 cap doet een hybrid s/s belabberd weinig damage.

dan heb je het erg fout want als je weet hoe je met hybrid om moet gaan kan je full str ook neer halen,en de hybrid zijn is erg groot je hebt verschillende hybrids , ik ben een hybrid met veel str en veel phy bal,en geloof me zodra ik helemaal klaar ben,haal ik echt wel str mensen neer,nu momenteel heeft een lv76 full str glavie met 0 gap heeft geen kans om me neer te knallen ,nee ik tank hem gewoon heerlijk
Stel je zou je Heuksal skills goed hoog maken, word je dan sowiso beter met speer of alleen als je de skill activeert? (even niet uitgaand van je normale level)
Of moet je dan perse Cheolsam Force hebben?
Dat stukje van dual weapon snap ik weer even niet maar dat could be just me...
Want je kan toch geen 2e wapen equippen?
en nog maar een vraagje:
Mensen hebben soms speciale bolletje rond hun hoofd, wat is dit en wat doet het? (kon het niet vinden)
Of moet je dan perse Cheolsam Force hebben?
Dat stukje van dual weapon snap ik weer even niet maar dat could be just me...
Want je kan toch geen 2e wapen equippen?
en nog maar een vraagje:
Mensen hebben soms speciale bolletje rond hun hoofd, wat is dit en wat doet het? (kon het niet vinden)
[ Voor 16% gewijzigd door Armageddon_2k op 25-06-2007 15:25 ]
Dat geldt dus ook voor jou
[ Voor 72% gewijzigd door Crash op 26-06-2007 09:39 ]
Verwijderd
Haha volgens mij bedoel je de shoulders van garment xD In het begin dacht ik precies het zelfde als jij. Maar om het zo terug te zien is wel grappigen nog maar een vraagje:
Een wat betreft dual weapons: Je kunt ze niet tegelijk equipe maar je kunt wel switchen dus als je een nuke doet gebruik je spear (hoge damage) en als iemand op jouw nuked gebruik je sword- shield (voor de kans op een block)
ga zo door als je nog vragen hebt gewoon stellen
fftjes mijn char met nieuwe uitvinding:

Ja ik weet het, het is een rot gear. Volgende degree full sos +3 +4 +5 full int increase full hp increase etc. en een spear sos 42 +5 full blue
PS: Dit is GEEN photoshop werk maar gewoon een echte ingame screen. ook geen pk2 edit!!
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 23:37 ]
haha nee,is gewoon switch terwijl je lag hebt screen maken ofzo,..
maar je hebt lekker veel curstheart wat wil je daar mee doen,mastery mee weghalen of wa?
maar je hebt lekker veel curstheart wat wil je daar mee doen,mastery mee weghalen of wa?
Verwijderd
ja ben nu aan het farmen ik hoop op level 48 rond de 40K te zitten wat ook wel gaat lukken waarsschijnlijk. En dan haal ik heel me heuksel shit weg en stap ik over op bicheon
En dan ben ik full farmed bicheon fire ice en light ^^
achja ik wil niet meer full farmed fire zijn,beter andere
,
Verwijderd
het is rustig hiero
wij zijn hier de enigste die gebruik maken van het topic xD
Huh hoezo wil je niet full farmed zijn?

Tja de oude garde is bijna weg omdat er over een onderwerp werdt gesproken wat mensen niet leuk vonden.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:31:
het is rustig hierowij zijn hier de enigste die gebruik maken van het topic xD
Toevallig dat je ook op Greece zit, er zijn verschillende Nederlandse guilds die sterker en veel gezelliger zijn.
En vraag is aan emo als die mij al uit de guild heeft geschopt, kon de laatste tijd niet inloggen en had geen zin.
Verwijderd
OOOOOOOOOW jij bent het, ja je naam kwam me ook al zo ontzettend bekend voor xD ik was voormalig leader van Zeropoint 
Dit onderwerp? Wij hebben het over onze build? Ik bot niet hoor!!
Xzaz wil je onze nieuwe guild joinen? alleen thieves ^^ ? ik hoor het wel
Je hebt gelijk, ik ga wel dood aan hybrid s/s.. ze doen enorm veel damage..Z1ppo schreef op maandag 25 juni 2007 @ 15:03:
[...]
ga niet hybrid met full int vergelijken![]()

Er is al een koreaanse silkroad hoor
Ik denk dat je een account bedoeld. Helaas gaat dat niet meer is is het tegen de wet van Korea omdat dit soort van Sofinummers zijn voor hun.
fout? lol als je nou op alps was,had ik je laten zien dat ik je neer haal als hybrid int.saviour schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:34:
[...]
Je hebt gelijk, ik ga wel dood aan hybrid s/s.. ze doen enorm veel damage..Je hebt het gewoon fout.
domme lui ook altijd met hun voor oordelen over hybrid int

Verwijderd
z0mg,
ik speel nu al een paar dagen kSRO, tis echt geweldig dat europe. Dik met parties spelen, hardstikke gezellig en je levelt als een gek ( lvl 20 in 1 dag )
Ik was begonnen met een full STR dual handed sword ( soort van glaviër maar dan met knockdown ,lol)
Maar aangezien je niet snel kan potten, heb ik dat maar opgegeven ^^.
Ik heb op het moment een healer van lvl 14, beetje powerlevelen en we kunnen weer lvl 30 beesten klappen.
Nee mag niet. Een volgende keer is het verstandiger om eerst na te vragen of iets mag i.p.v. het gewoon te posten
ik speel nu al een paar dagen kSRO, tis echt geweldig dat europe. Dik met parties spelen, hardstikke gezellig en je levelt als een gek ( lvl 20 in 1 dag )
Ik was begonnen met een full STR dual handed sword ( soort van glaviër maar dan met knockdown ,lol)
Ik heb op het moment een healer van lvl 14, beetje powerlevelen en we kunnen weer lvl 30 beesten klappen.
Nee mag niet. Een volgende keer is het verstandiger om eerst na te vragen of iets mag i.p.v. het gewoon te posten
[ Voor 35% gewijzigd door Crash op 27-06-2007 10:30 ]
Voor kSRO moet je een Korean Social Security Number (KSSN) hebben, en die hebben alleen mensen die daar wonen, dus je hebt niet veel aan die guide van kSRO.
Verwijderd
... hoe denk je dat ik eraan kom, lolHeraclius schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 09:37:
Voor kSRO moet je een Korean Social Security Number (KSSN) hebben, en die hebben alleen mensen die daar wonen, dus je hebt niet veel aan die guide van kSRO.
Er zijn KSSN generators, waardoor je alleen dat hoeft in te vullen. en login en stuff :x
Klopt, maar het is wel illegaal en ALS ze je pakken en naar korea sturen ben je goed de lul
Ik ben het zowiezo niet van plan, ik wacht wel op iSRO Europe in Juli, kost me midner moeite.
Maare ze sturen je echt neit anar Korea, omdat jij een KSSN hebt gejat. Hoe willen ze je opsporen?
En Nederland moet een uitleveringsverdrag met Korea hebben ^^
Maare ze sturen je echt neit anar Korea, omdat jij een KSSN hebt gejat. Hoe willen ze je opsporen?
En Nederland moet een uitleveringsverdrag met Korea hebben ^^
Is die laatste zin nu echt nodig?Z1ppo schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:08:
[...]
fout? lol als je nou op alps was,had ik je laten zien dat ik je neer haal als hybrid int.
domme lui ook altijd met hun voor oordelen over hybrid int
Ben bezig met chinese SRO binnen te halen (cSRO). Heb al een account etc. en als ik hem binnen heb even met Hex editor alles in het engels zetten.
Oke ik ben even wat topics door geweest enzo, maar ben nog niet helemaal achter die SOS items, ik begrijp dat ze dik hogere strength hebben +5 +10 of +15 afhankelijk van je seal.
Maar hoe kom je hier aan? ik neem aan dat ze niet te koop zijn bij de normale sellers.
Droppen ze alleen uit champs/giants/elites? Of moet je naar speciale plekken?
Ik ben net begonnen bijna lvl 16, ging ff wat mis toen ik 'perongeluk' de bandid stronghold binnenliep met niets meer dan een broze glavie, en wat broze armor....
Ik ben van plan over te gaan naar full set garment ipv armor, om zo mijn mp wat te sparen..
Verder druk aan het sparen met die Alch elements, maar is dat de moeite om op lvl 16 wapens te gaan uppen? en zo ja, wat zijn de beste tablets?
Maar hoe kom je hier aan? ik neem aan dat ze niet te koop zijn bij de normale sellers.
Droppen ze alleen uit champs/giants/elites? Of moet je naar speciale plekken?
Ik ben net begonnen bijna lvl 16, ging ff wat mis toen ik 'perongeluk' de bandid stronghold binnenliep met niets meer dan een broze glavie, en wat broze armor....
Ik ben van plan over te gaan naar full set garment ipv armor, om zo mijn mp wat te sparen..
Verder druk aan het sparen met die Alch elements, maar is dat de moeite om op lvl 16 wapens te gaan uppen? en zo ja, wat zijn de beste tablets?
Volgens mij droppen SOS enzo van alle monsters maar ze zijn best rare, ze worden niet verkocht bij NPC.
Wat betreft lvl 16 wapens te uppen, is om snel te kunnen killen in het Bandit Stronghold, om zo veel SP te farmen.
Wat betreft lvl 16 wapens te uppen, is om snel te kunnen killen in het Bandit Stronghold, om zo veel SP te farmen.
Oke, bandids killen in de stronghold.... maar levert dit zo veel sp op dan?? want ik hoor veel over sp farmen enzo, maar snap niet helemaal waarom het perse daar moet.
Het is een snelle spawn en de monsters spawnen dicht bij je.
Stel je heb een lvl 16 SOS Bow. Je gaat naar Bandit Stronghold.
Je blijft gewoon zowat heletijd op dezelfde plek staan en killt de Bandits en ze spawnen snel. Dus je killt snel, dus je krijgt snel SP.
Stel je heb een lvl 16 SOS Bow. Je gaat naar Bandit Stronghold.
Je blijft gewoon zowat heletijd op dezelfde plek staan en killt de Bandits en ze spawnen snel. Dus je killt snel, dus je krijgt snel SP.
Verwijderd
Nice man,z0mg,
Leg een uit? een healer en op level 14 al tegen level 30 monsters ?! je bent dan toch in 1 hit dood?
Hoezo kun je niet snel potten? komt dit door de europe char's? of is er met de europe update een heel nieuw pot systeem?
1. Ik denk dat hij bedoelt dat hij een beetje moet powerlevelen totdat hij die lvl 30 mobs aankan.
2.Pots delay = 20 sec | Pill delay = 10 sec
2.Pots delay = 20 sec | Pill delay = 10 sec
Verwijderd
kom naar wereld alexander
daar ga ik een guild
maken mag je er in
had eerst een game op babel
LVL 32 veel te druk
kom je bijna nooit in
echt niet leuk
daar ga ik een guild
maken mag je er in
had eerst een game op babel
LVL 32 veel te druk
kom je bijna nooit in
echt niet leuk
jep true,maja vond spijtig genoeg dat meneer de hybrid int neer haalde,want hybrid ints zijn niksCrash schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:32:
[...]
Is die laatste zin nu echt nodig?Op deze manier beginnen al snel kleine relletjes. Je kan beter vriendelijk blijven en proberen om op een onderbouwde manier aan te tonen dat iemand ongelijk heeft. Als je dat niet op kan brengen dan kan je beter zo'n post negeren

Vandaag me 185 mil,en volgende maand me andere 185 mill
*doet weer een beginners vraagje, ik lees een hoop tuturials door, maar die afkortingen zijn soms wat dubbel dus snap niet helemaal alles.
Je hebt een aantal ratio's, en er zijn er een paar die ik niet snap:
Parry ratio (geen flauw idee) oke dat is dus afweren...
Attack rating (ik gok aanvals snelheid?)
Lucky (grotere kans op drops?)
Tablet of STR/INT (ik zou zeggen je krijgt meer hp/mp maar ik dacht dat je de stones uit een tablet op items moest toepassen??)
En de 'Flame devil force' geeft meer phisical damage, maar wat heb je aan een increase van maximaal 6%??? al zou je 1000 dmg doen dan is het nog maar een increase van 60?
alles lijkt een beetje dubbel te zijn, dus snap er de ballen van, voorbeeldje:
tablet warriors geeft: physical reinforce
tablet courage geeft: physical attack power
tablet flesh geeft: physical defense power
verschil tussen attack en defense moge duidelijk zijn maar wat doet reinforce dan??
Je hebt een aantal ratio's, en er zijn er een paar die ik niet snap:
Parry ratio (geen flauw idee) oke dat is dus afweren...
Attack rating (ik gok aanvals snelheid?)
Lucky (grotere kans op drops?)
Tablet of STR/INT (ik zou zeggen je krijgt meer hp/mp maar ik dacht dat je de stones uit een tablet op items moest toepassen??)
En de 'Flame devil force' geeft meer phisical damage, maar wat heb je aan een increase van maximaal 6%??? al zou je 1000 dmg doen dan is het nog maar een increase van 60?
alles lijkt een beetje dubbel te zijn, dus snap er de ballen van, voorbeeldje:
tablet warriors geeft: physical reinforce
tablet courage geeft: physical attack power
tablet flesh geeft: physical defense power
verschil tussen attack en defense moge duidelijk zijn maar wat doet reinforce dan??
Jammer dat ik bijna al mijn gear al verkocht heb, anders had ik wel een filmpje gemaakt om te laten zien dat s/s hybrids mij gewoon niet dood kregen terwijl ik een +5 set droeg met +4 juwelen. Het is best vervelend dat jij gewoon _niet_ vriendelijk / normaal kunt reageren trouwens, ongeacht of jij vindt dat iemand het fout heeft of niet en ongeacht of jij vindt dat iets anders zou moeten of niet.Z1ppo schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:36:
,maja vond spijtig genoeg dat meneer de hybrid int neer haalde,want hybrid ints zijn niks
jep indd jammer dat je geen filmpje van kon maken,
had je graag vs hybrid int met sun zien pvpen,ik weet wel dat mensen geen kans meer maken met +5 wapens of lager , +7 of sun maakt dan nog wel kans,de rest tank ik gewoon
had je graag vs hybrid int met sun zien pvpen,ik weet wel dat mensen geen kans meer maken met +5 wapens of lager , +7 of sun maakt dan nog wel kans,de rest tank ik gewoon
niet verkeerd opvatten maar maak jij dan is een filmpje =) lijkt me wel leuk om te zien =DZ1ppo schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 19:46:
jep indd jammer dat je geen filmpje van kon maken,
Always look on the bright side of life.
neey gwn voor de leutVerwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 20:00:
Ja idd. Is kijken of tie gelijk heeft =.=
maar silkroad kan de installer ook wel is updaten =v man net nieuwste (vrij oude) installer gedowned duurt het nog ½ uur voordat hij kan starten =v
Verwijderd
rik probeer eens wat netter vragen te stellen en ook wat duidelijker.. "de oude" ?? de oude wat?
En je post bestaat maar uit 7 woorden.. dat kan ook wel wat beter 
Maar ik wil ook dat filmpje van je zien Z1ppo ik zit namelijk te twijfelen of ik van full int moet over stappen op hybrid 1 op 8 ofzo
.
En de lagg is tegenwoordig weer gruwelijk zeg.. iedereen heeft vakantie, en iedereen gaat levenloos spelen
hehe ik ook maar dat maakt niet uit
Maar ik wil ook dat filmpje van je zien Z1ppo ik zit namelijk te twijfelen of ik van full int moet over stappen op hybrid 1 op 8 ofzo
En de lagg is tegenwoordig weer gruwelijk zeg.. iedereen heeft vakantie, en iedereen gaat levenloos spelen

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 00:07 ]
haha ja als ik echt full ben ,dan kan ik nog wel filmpje maken,maar goed ,iedereen vakantie? nee,niet iedereen ,frielsand moeten meende ik nog deze vrijdag en dan zomer vakantie,wij zijn 2de deel die vrij zijn,
betekend dus dat er nog een deel van nederland naar school moet
betekend dus dat er nog een deel van nederland naar school moet
Verwijderd
Dit is alleen voor euro chars, gezien europe echt om teamplay gaat.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:14:
[...]
Nice man,
Leg een uit? een healer en op level 14 al tegen level 30 monsters ?! je bent dan toch in 1 hit dood?
Er zijn verschillende parties waarin je kunt joinen, vaak heb je parties met :
Healers, healen
Nukers, nuken!![]()
Tankers, tanken ; hebben een aanval die beesten hun laten aanvallen.
Rogues : staan er een beetje bij.
Hoezo kun je niet snel potten? komt dit door de europe char's? of is er met de europe update een heel nieuw pot systeem?
Ik ga weer beginnen wanneer ik vakantie heb en wanneer ik weer tijd heb, zit op dit moment in de afrondings fase van school en wil het wel goed achterlaten.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:26:
OOOOOOOOOW jij bent het, ja je naam kwam me ook al zo ontzettend bekend voor xD ik was voormalig leader van Zeropoint
Maar ik ga m'n guild weer joinen die me groot heeft gebracht en alles voor me heeft gedaan. Hybrid
Verwijderd
Ja ik ken hem xzaz, leuke guild. Was ik ook voor gevraagt
alleen het leek me leuk om met een vriend van mij een nieuwe guild te starten 
En Z1ppo waarom als je helemaal full bent? Je zij toch dat je ze nu al ownde? Dus kan nu toch ook wel ?
En Z1ppo waarom als je helemaal full bent? Je zij toch dat je ze nu al ownde? Dus kan nu toch ook wel ?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2007 16:05 ]
hoppa the event is cominggggggg

betekend voor mij ook dat ik stall person ff aan kan gooienCompensation Event
Date : 6/27/2007
inquiry : 2313
Hello. This is Silkroad Online.
We have mentioned that the event will be held after the bot punishment around mid June due to the long duration of server inspection that has occured beginning of May.
We will be proceeding Compensation Event for the incident.
[Compensation Event Detail Information]
Event Server : All servers
Event Date : 6/29/2007 ~ 7/3/2007
Event Content : Character Experience, Skill Points 30% Increase
Verwijderd
Jammer dat het niet weer zo'n event is waarbij Eggs of Jewel Boxes droppen, dat waren heerlijke events, met al die Pandora Boxes en Monster Scrolls
de monster scrols etc vond ik zalig daar zaten tenminste de flags bij die heerlijk geld opleverde bij npc 400 k perstuk toen,en soms had je dan een gdf er tussen zitten die je weer door kon verkopen voor 1 mil echt dat was pas mooi
pandora vond ik niet zo echt GE-WEL-DIG
maar deze event is ook wel lekker,kan ik iedergeval weer iets sneller lvlen en sp farme
pandora vond ik niet zo echt GE-WEL-DIG

maar deze event is ook wel lekker,kan ik iedergeval weer iets sneller lvlen en sp farme
Verwijderd
Als europa komt, zouden de servers nog steeds zo kut zijn?
Onder kut versta ik, 100x inloggen. En lag voor het leven.
Onder kut versta ik, 100x inloggen. En lag voor het leven.
Verwijderd
je heb toch ook een japanse en een koreanse(uropa)
hoe moet je die dan downloaden
want bij youtube zie je ook
niewe wapens
maar bij SRO niet KSRO en ook niet JSRO
bij SRO is het inloggen echt vlut weetje
heb nu rustige server dan moet je weer een ander account maken
niet leuk zit nu in alexander
hoe moet je die dan downloaden
want bij youtube zie je ook
niewe wapens
maar bij SRO niet KSRO en ook niet JSRO
bij SRO is het inloggen echt vlut weetje
heb nu rustige server dan moet je weer een ander account maken
niet leuk zit nu in alexander
Verwijderd
rik1110 dit is al ZO gruwelijk vaak besproken hier. Zoek eerst eens een beetje voordat je van alles vraagt. Ik typ 1 ding in bij 2 search en al minimaal 2 topics waarin ik de antwoorden op je vragen vond. Kom op zeg

@evion, tja ze gaan er natuurlijk niet van uit dat er meer slots gaan komen ,waarom?
omdat ze toch wel denk van : elke persoon heeft 1 pc,en er zullen genoeg zijn die aan andere kant beginnen,aldus deze kant veel rustiger gaat worden,dan het nu als is ..
echt waar het is al zo rustig hier bij dw east enzo op alps
omdat ze toch wel denk van : elke persoon heeft 1 pc,en er zullen genoeg zijn die aan andere kant beginnen,aldus deze kant veel rustiger gaat worden,dan het nu als is ..
echt waar het is al zo rustig hier bij dw east enzo op alps
Verwijderd
Ik hoop als Europa komt, dat ze meer ''slots'' open gaan zetten. Zodat meer mensen op de servers kunnen inloggen. Want wat er nu is, is echt niet tedoen.
Ik denk dat iedereen, het daar wel mee eens is.
Ik denk dat iedereen, het daar wel mee eens is.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2007 07:15 ]
Ja het is wel irritant, maar SRO wil ook wel wat geld verdienen, dus door overladen servers gaan de mensen premium services betalen voor instant access.
Ik kan altijd inloggen met premium
Echt wel de moeite waar, hoewel ik zonder Premium ook goed kon inloggen..in minder dan 5min
EviOn20, je kunt een soort van silver/gold ticket kopen volgens mij, dat geeft je extra XP en dus ook instant access voor een bepaalde tijd.
DeluxZ, gewoon inloggen of met een trucje ofso?
DeluxZ, gewoon inloggen of met een trucje ofso?
[ Voor 60% gewijzigd door Moonborne op 29-06-2007 12:17 ]
Deluxz, heb jij toevallig sof2 gespeeld??? DELTA??
Dat de servers busy zijn kan ik me voorstellen, maar waarom dan meteen het hele spel moet afsluiten vind ik wel zoon grote bullshit.... gaat nergens over
jep ze zouden beter silkroad gewoon private maken,en betaald 14 euro per maand,en dan gewoon met gt er bij
, want zowat iedereen betaald er al voor dus ja,why not? de mensen zonder premium krijgen geen kans meer
(Z1p waar zie jij quote?
maar ik d8 omdat het van andere page was dan is het duidelijker
)
neey idd ik heb geen prem dus event period wordt dat dus niet kunnen inloggen of gelijk weer DC
dat is gwn zo
prem krijg ik toch niet geregeld =(
neey idd ik heb geen prem dus event period wordt dat dus niet kunnen inloggen of gelijk weer DC
prem krijg ik toch niet geregeld =(
[ Voor 49% gewijzigd door Clifdon op 29-06-2007 23:21 ]
pssssst clifdon stop es met quote joh
tja dat word dan door bijten met proberen in te komen
tja dat word dan door bijten met proberen in te komen
Ja ik heb SoF2 gespeeld jaBlue_Fear schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 12:29:
Deluxz, heb jij toevallig sof2 gespeeld??? DELTA??
Over het inloggen, misschien dat ik gewoon geluk had maar ik kwam er altijd wel binnen 5 min in, ook zonder premium
Verwijderd
Dan heb jij mooi fftjes geluk!
Ik hoop dat het anders word, als europa komt.
Have a good night all,
@Z1ppo, We zullen zien ^,^
Have a good night all,

@Z1ppo, We zullen zien ^,^
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2007 07:32 ]
ik denk echter dat er gewoon niet groter gaat worden kwa slots,zoals ik al eerder zei
@evion, tja ze gaan er natuurlijk niet van uit dat er meer slots gaan komen ,waarom?
Verwijderd
Ik kan maar nergens op de site vinden waneer de release van Sro Europe is, iemand enig idee waneer dit is?
Als je naar silkroadonline.net gaat. Krijg je de optie om naar SRO Europe of naar normale SRO site te gaan. Boven de 2 links staat: July 2007
we zien wel wanneer het komt
ik hoop gwn dat het vet wordt..
maar als je echt in team moet gaan spelen op europe zullen we dan ook een GOT team op gaan zetten?
aagh we zien wel he
voorlopig kan ik er trouwens nog redelijk inkomen
gister 6 uur in de city gestaan en niet eens een DC
maar als je echt in team moet gaan spelen op europe zullen we dan ook een GOT team op gaan zetten?
aagh we zien wel he
Ik denk dat europe de 7de komt, omdat dan het event is afgesloten (wat zowiezo weer een update is) en dan kunnen ze europe meteen erbij doen
dat zou ook nog kunne jah
maar weet iemand die site nog met een monster map ? en die elements zooi ?
maar weet iemand die site nog met een monster map ? en die elements zooi ?
ben nog lang niet klaar met me full farm,omdat ik heel veel dingen aan heb moeten passen,..tja ik moet het maar accepteren,ben er iig niet blij mee moet ik zeggen dat europe nu al komt..ivm skils
das wel jmmr z1p (ik ben ook nog neit echt full farmed) xD maar dat zal nooit gebeuren =P
kon vandaag trouwens echt heerlijk inloggen om 11 uur logde ik in 1× in masterlijk gwn =D
ik spelen tot 6 uur
komt er een engelse maat van mij online die had 4 uur geprobeert in te loggen en kwam er net in 
om 8 uur na het eten bleef SRO hangen =( ik kreeg geen DC schermpje maar ik denk dat het toch gwn een DC was
ik SRO via taakbeheer afgesloten. opnieuw inloggen daan maar weer ='( nar 3 × zat ik er al weer in...
die engelse gozer was echt super boos
ik was nog geen 3 minuten bezig en hij 4 uur
vandaag de 9,2k SP gehaalt deze week haal ik de 12k SP nog wel denk ik =P
kon vandaag trouwens echt heerlijk inloggen om 11 uur logde ik in 1× in masterlijk gwn =D
ik spelen tot 6 uur
om 8 uur na het eten bleef SRO hangen =( ik kreeg geen DC schermpje maar ik denk dat het toch gwn een DC was
die engelse gozer was echt super boos
vandaag de 9,2k SP gehaalt deze week haal ik de 12k SP nog wel denk ik =P
18 July Europe schijnt exacte date te zijn.
Ben nu lv 79 @ 28%
Ik hoop dan 80 te zijn ^^
Ben nu lv 79 @ 28%
Ik hoop dan 80 te zijn ^^
bron..? Dat wil ik wel weten
Als het niet van SRO.net afkomt klopt het waarschijnlijk niet
Verwijderd
als het wel van sro.net komt klopt het vaak ook nietDeluxZ schreef op maandag 02 juli 2007 @ 11:10:
bron..? Dat wil ik wel wetenAls het niet van SRO.net afkomt klopt het waarschijnlijk niet
Niemand weet het, volgensmij JoyMax zelf ook niet

Switchen je characters van server? Heb nu een level 9 character op Alexander, maar die server is nu vol... De meeste andere kan ik ook niet naar connecten, is er een manier om wel te kunnen connecten als ze vol zijn? Of heb je gewoon een bepaald schema daarvoor? 
edit: en is er misschien een oplossing voor het steeds moeten afsluiten van het programma als je opnieuw wilt proberen te connecten?
edit: en is er misschien een oplossing voor het steeds moeten afsluiten van het programma als je opnieuw wilt proberen te connecten?
[ Voor 20% gewijzigd door marapuru op 02-07-2007 17:07 ]
Verwijderd
ik zit ook in alexander lvl 18
maar ik denk dat je je account kan overplaatsen naar een andere sever (wereld)
want ik zie in de 4de week al mensen met het beste armour
ik wil weten hoe je dat doet want dan kan ik mijn lvl32 babel account
op alexander zetten
maar ik denk dat je je account kan overplaatsen naar een andere sever (wereld)
want ik zie in de 4de week al mensen met het beste armour
ik wil weten hoe je dat doet want dan kan ik mijn lvl32 babel account
op alexander zetten
Je kan je character niet van server verwisselen, en alexander is al iets ouder dan 4 weken
Verwijderd
Maar hoe zou het zitten met de ''pots delay'' en ''jobs'' ..
Pots delay is in de bekende versie van nu, 2 sec? (of geen)
In Europa word het 20 sec (of minder) Dat zou betekenen dat sro van de bekende versie (Nu, dus). Een groot voordeel hebben.
En de jobs, zullen we allemaal een reset krijgen? En ook kunnen kiezen, tussen een ''wizard''?
Of een ''warlock''
Die dingen zijn mij nog onduidelijk, hoop dat joymax binnenkort met informatie komt
Pots delay is in de bekende versie van nu, 2 sec? (of geen)
In Europa word het 20 sec (of minder) Dat zou betekenen dat sro van de bekende versie (Nu, dus). Een groot voordeel hebben.
En de jobs, zullen we allemaal een reset krijgen? En ook kunnen kiezen, tussen een ''wizard''?
Of een ''warlock''
Die dingen zijn mij nog onduidelijk, hoop dat joymax binnenkort met informatie komt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat en geen posts over bots!